Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 16:24:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
diabaza παντωσ πωσ σε ενα corolla του φαινοντουσαν μαλακεσ,και τα ρυθμισε στην 13 σκαλα (με 16 τοο σκληρο για την δικια του βαθμονομηση) και σκεφτεται να αλλαξει και ελατηρια !!!!
Να το κανω το εγχειρημα?
Καμια αλλη προταση? Εχω ψηθει ασχημα και τα λεφτα περιμενουν(χαχαχαχ)!
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 16:27:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=2045
με τα ρεστα παιρνεις 2 ραβδους πισω πεζο σπορτ 21χιλ..
και μια αντιστρεπτικη πισω 21χιλ
ή δυο 22αρες εμπρος-πισω και ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...
ασε τις τειν για τα γιαπωνεζακια...εμεις ειμαστα γαλλιδουλες!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 16:43:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΟΟ κολλημενος ομως (για μενα μιλαω) κολλημενος!!
Θα το ψαξω λιγο ακομα αλλα μαλλον σε αυτα θα καταληξω..
Τεσπα ειδωμεν και ο θεοσ βοηθος!!
Τhanks anyway (το εχω διαβασει ολο μεχρι τελους για τισ PS...)
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Ιαν 2007, 17:34:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν πάντως τις βάλεις εγώ είμαι πολύ περίεργος πως θα συμπεριφερθούν.
Βασικά δεν έχουν λόγο να μην δουλέψουν.
Το πολύ πολύ τα ελατήρια των 330+ λιμπρών να σου φανούν λίγο σκληρά για το δρόμο.
Δεν μιλάω για κοπάνημα (αυτό είναι ενδειξη χαλασμένου αμορτισερ και όχι σκληρού ελατηρίου) αλλά για "ταρακούνημα" στις ανωμαλίες.
Εκτός αυτού θεωρώ ότι μια μεγάλη εταιρία σαν την ΤΕΙΝ δεν θα έκανε "άνοιγμα" στην ευροπαική αγορά με κάτι που να μην είναι καλό (ιδίως στα 206 που υπάρχουν άπειρες λύσεις)
Στο κάτω κάτω άλλωστε πχ η αντίστοιχη ΚW Variant 2 είναι ακριβότερη.
by the way αν τα ελατήρια σου πέσουν σκληρά τα βγάζεις τα πουλάς και παίρνεις 2 με λιγότερες λίμπρες, ρυθμίζεις σχετικά και τα αμορτισερ και είσαι μια χαρά. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Φεβ 2007, 02:51:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον εγω φορεσα της Koni sport αλλα δεν ειδα πανω αυτο το ασπρο για να της ρυθμιζω! τι φαση ?? ξερει κανεις? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Φεβ 2007, 18:38:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπου να΄ναι μπαίνει η ανάρτηση..Τι κακό και αυτό να μην σε φτανουν τα λεφτα για να την τοποθετήσεις και να την εχεις να κάθεται στο δωματιό σου!
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Φεβ 2007, 21:14:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nOkpos έγραψε: | λοιπον εγω φορεσα της Koni sport αλλα δεν ειδα πανω αυτο το ασπρο για να της ρυθμιζω! τι φαση ?? ξερει κανεις? |
Δε το ειδες γιατι το βαζεις μονο οταν προκειται να τα ρυθμισεις.
Ψαξε, καπου στη συσκευασια θα ειναι το "ασπρο"! 
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Φεβ 2007, 21:59:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Αν πάντως τις βάλεις εγώ είμαι πολύ περίεργος πως θα συμπεριφερθούν.
Βασικά δεν έχουν λόγο να μην δουλέψουν. |
Μανθο αρχές του επόμενου μήνα θα κανω την εμφάνισή μου από το club nα μου πεις τη γνώμη σου για την TEIN.
Ελπίζω να την εχω βάλει μέχρι τότε.
Άντε να δούμε πότε θα γίνουμε μέληηηηηηηηη..!
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Φεβ 2007, 00:46:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενδιαφέρον. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Φεβ 2007, 03:26:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
babis για ψαξε βρες σκληροτητα εμπρος ελατηριων της tein  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Φεβ 2007, 20:37:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παναγιώτη τα κοίταξα αλλα το ελατήριο πάνω γράφει μόνο εναν κωδικό(Τ060-EAC) που δεν έχω ιδέα τι μπορεί να σημαίνει...
Θα κάνω και ένα search στο net μπας και βρω κατι.
Ο Μάνθος έλεγε για 330 lbs. Επανέρχομαι με νέα!
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Φεβ 2007, 20:42:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιτα απο το ελατηριο αυτο καθεαυτο συμπερασμα δε βγαζεις.
σκεψου οτι η πεζο σπορτ ειναι 280 και θελει 21ραβδους πισω
αν πηγαινες σε d2 που εχω δει με 350λιμπρες μπορει και να ησουν οκ με μαμα ραδβους καθως τα αμορτισερ τους ειναι σουπα και για το πουτσο τελιεως....
οποτε μονο στη πραξη οτι δεις.
τι ρυθμισεις εχει η τειν? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Φεβ 2007, 20:52:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικα τι ειναι οι d2?
εεεε... Μη γελας σε βλεπω 
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Φεβ 2007, 20:54:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mia αναρτηση τυπου τειν ρυθμιζομενη που θεωρεται και καλα κορυφη αλλα η πραξη αλλα εχει δειξει.
τουλαχιστον η τειν μονο καλα λογια ακουγονται ως τωρα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Φεβ 2007, 21:16:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.tein.co.uk/price/fmpindex.html
Spring Rate
kgf/(mm) :6.0
Spring Rate
lbs/inch :336
Γενικα Χαρακτηριστικά: http://www.streetandcircuit-shop.biz/index.asp?function=DISPLAYCAT&catid=188
Είναι στα ελληνικα!
Και 100 euro φθηνοτερες απο οτι τισ πηρα
Λίγα λόγια:
16 επίπεδα ρύθμισης δύναμης απόσβεσης (συμπίεση και αναπήδηση μαζί).
· Ύψος γύρου διευθετήσιμο.
· Νέο επίστρωμα χρωμάτων για την πρόληψη σκουριάς.
· Τα υποστηρίγματα σφαιρών μαξιλαριών είναι προαιρετικά (σε ορισμένες εφαρμογές).
Contents of damper kit
Adjustable shock absorber x4, Main spring x4
Lower spring seat x4, Seat lock x4, Thrust washer x4
Bump rubber x4, Dust cover x4
Hook spanner x2, and Instruction manual
· Η αναστολή δοκών στέγης έρχεται με την ανώτερη θέση
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Φεβ 2007, 21:19:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε φαίνονται για σουποειδη...
Με πολύ δυσκολία τα πίεζα και το rebound ειναι αρκετα αργό!
Τάδε έφη..
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Μάρ 2007, 18:55:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν η ΤΕΙΝ είπε με mail πως η ανάρτηση σχεδιάστηκε για το ρουσου.
Περισσότερες πληροφορίες μου είπε να ρωτήσω τον dealer ο οποίος ο πιο κοντινός που μπορει να ξέρει είναι μαλλον στην αγγλία.
Οπότε δεν γλυτώνω μάλλον ραβδους και αντιστρεπτικές που δοξασι ο θεός δεν ειναι και πολυ μακριά από το δικό μου αλλά λογικά θα υπαρχει ακόμα περισσότερη βελτίωση και με αυτά.
Βήμα βήμα όμως για να ξέρουμε τι κάνουμε..
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2007, 21:40:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H ΤΕΙΝ μπήκε την Πέμπτη. Ευτυχώς τυχερός και εγώ και ο mechanic ,γιατί έκατσε το αυτοκίνητο αμέσως στα μέτρα που το θέλαμε και δεν χρειάστηκε να κάνουμε πολλές διορθώσεις κατά την τοποθέτηση.
Το αμάξι το οδήγησα μόνο την παρασκευή έχοντας ρυθμίσει τις δυνάμεις απόσβεσης στο λιγότερο σκληρό.Ακόμα και κει ζόρισε λίγο η μέση μου μπορώ να πώ.
Παρόλο τα πολύ σκληρά ελατήρια δεν "κοπανάει",αλλά καταλαβαίνεις αισθητά εγκάρσιες ανωμαλίες ειδικά στην απόσβεση όταν εχεις και κάποια χιλιόμετρα στο ταχύμετρο, μεγαλύτερα απο αυτά των ρυθμών πόλης. Λακούβες δεν προβληματίζουν ιδιαίτερα.
Μίνι μίνι βόλτα με τον αργύρη το επιβεβαιώνει αυτό.
Υπερστροφή, από όσο κατάλαβα το λίγο που το οδήγησα εντός Αθήνας, τέλος.
Κλίσεις δεν υπάρχουν(στροφές ίσως ελάχιστες-στα φρένα καθόλου).
Το αυτοκίνητο έχει αλλάξει εντελώς. Με ξένισε. Η αλήθεια είναι δεν έχω οδηγήσει στο δικό μου όριο πιο σκληρό αυτοκίνητο από εργοστασιακή ρύθμιση γενικά, και έχω βρεθεί πολλα σκαλοπατια πιο πάνω πολύ ξαφνικά. Συνεπώς οι αντιδράσεις του 206 ,με την ΤΕΙΝ επάνω, μου φαίνονται περίεργες. Και κάποιες δεν μπορώ να πω πως μου αρέσουν κιόλας(ακόμα τουλάχιστον!) Οπότε μαθαίνω. Δυστυχώς δεν έχω ακόμα περισσότερα να πω. Σε λίγο καιρό περισσότερες λεπτομέρειες.
(Όπως καταλαβαίνετε σκοπός μου δεν είναι να σας παρουσιασω την "τέλεια" (και καλά) ΤΕΙΝ μου και το πόσο "κορυφαία" είναι(γιατί την πλήρωσα...),αλλά να δείτε και μια άλλη λύση μέσα από τη δική μου δοκιμή.Καθώς δεν έχω ακόμα τουλάχιστον μέτρο σύγκρισης με κάποια άλλη λύση ,δεν μπορώ επίσης να πω και το πόσο καλή είναι, αλλά το πως μόνο μου φαίνεται. Ελπίζω να μην είναι κατακριταίο το ότι δοκίμασα κάτι διαφορετικό,έστω και αν το ρίσκαρα.)
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pappaki (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος

106 Rallye 16v
Ένταξη: 27 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 291 Τόπος: Δυο τετράγωνα πάνω από τον παράγοντα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2007, 22:32:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Baby_On_Board έγραψε: | H ΤΕΙΝ μπήκε την Πέμπτη. Ευτυχώς τυχερός και εγώ και ο mechanic ,γιατί έκατσε το αυτοκίνητο αμέσως στα μέτρα που το θέλαμε και δεν χρειάστηκε να κάνουμε πολλές διορθώσεις κατά την τοποθέτηση.
Το αμάξι το οδήγησα μόνο την παρασκευή έχοντας ρυθμίσει τις δυνάμεις απόσβεσης στο λιγότερο σκληρό.Ακόμα και κει ζόρισε λίγο η μέση μου μπορώ να πώ.
Παρόλο τα πολύ σκληρά ελατήρια δεν "κοπανάει",αλλά καταλαβαίνεις αισθητά εγκάρσιες ανωμαλίες ειδικά στην απόσβεση όταν εχεις και κάποια χιλιόμετρα στο ταχύμετρο, μεγαλύτερα απο αυτά των ρυθμών πόλης. Λακούβες δεν προβληματίζουν ιδιαίτερα.
Μίνι μίνι βόλτα με τον αργύρη το επιβεβαιώνει αυτό.
Υπερστροφή, από όσο κατάλαβα το λίγο που το οδήγησα εντός Αθήνας, τέλος.
Κλίσεις δεν υπάρχουν(στροφές ίσως ελάχιστες-στα φρένα καθόλου).
Το αυτοκίνητο έχει αλλάξει εντελώς. Με ξένισε. Η αλήθεια είναι δεν έχω οδηγήσει στο δικό μου όριο πιο σκληρό αυτοκίνητο από εργοστασιακή ρύθμιση γενικά, και έχω βρεθεί πολλα σκαλοπατια πιο πάνω πολύ ξαφνικά. Συνεπώς οι αντιδράσεις του 206 ,με την ΤΕΙΝ επάνω, μου φαίνονται περίεργες. Και κάποιες δεν μπορώ να πω πως μου αρέσουν κιόλας(ακόμα τουλάχιστον!) Οπότε μαθαίνω. Δυστυχώς δεν έχω ακόμα περισσότερα να πω. Σε λίγο καιρό περισσότερες λεπτομέρειες.
(Όπως καταλαβαίνετε σκοπός μου δεν είναι να σας παρουσιασω την "τέλεια" (και καλά) ΤΕΙΝ μου και το πόσο "κορυφαία" είναι(γιατί την πλήρωσα...),αλλά να δείτε και μια άλλη λύση μέσα από τη δική μου δοκιμή.Καθώς δεν έχω ακόμα τουλάχιστον μέτρο σύγκρισης με κάποια άλλη λύση ,δεν μπορώ επίσης να πω και το πόσο καλή είναι, αλλά το πως μόνο μου φαίνεται. Ελπίζω να μην είναι κατακριταίο το ότι δοκίμασα κάτι διαφορετικό,έστω και αν το ρίσκαρα.) |
Από αντιστρεπτικές-ράβδους άλλαξες τίποτα; Από ύψος τι λέει, πάντως στην αρχή είναι λίγο περίεργα τα πράγματα, από την βάρκα γυαλό κατάσταση, της μαμά-βρακί ανάρτησης...πάντως για πίστα παίζει να δουλεύει.
www.gocar.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|