PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εκκεντροφόροι απο 106 rallye
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 69, 70, 71  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 15:14:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για 206 ζητησα ρε,οχι για 106.Για 106 ξερω,βγαζει χαρτινη και μεταλλικη,απλα εγω ζητησα για 206... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 09:58:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για τα 206 δίνει μόνο έναν κωδικό ανταλλακτικού για την φλάντζα
02091Ε
Κανένα NFU μοτέρ δεν φόραγε χάρτινη ή χοντρή φλάντζα από το εργοστάσιο ακόμα και τα πρώτα.
Αυτό που έκανα οι περισσότεροι είναι να παίρνουν την φλάντζα του 206 και να την βάζουν σε 106 rallye για να ανεβάσουν συμπίεση μιας και του 106 (NFX-NFW) δείχνει τεράστια μπροστά στου 206 (NFU).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 12:05:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι να πω ρε Αργυρη,μαλλον σε ηλιθιους επεσα ή μου εδωσαν φλαντζα για 106 και δεν πηραμε χαμπαρι. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 15:00:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μετα απο ενα πσκδτ στα ορη και τα βουνα παρεα με κατι κατσικουλες και κατι βλαχους που ηθελαν να καψουν τον καρναβαλο στα 1300μ υψομετρο αντι να ειναι σε κανα τζακι μπροστα Laughing το σατανικο μου μυαλο σκαρφιστηκε νεο σχεδιο...
εισαγωγης 262 απο τριφυσο
εξαγωγης 257 απο μονοφυσο!!!

ορτσααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα


υ.γ. στελιο το οτι εχουν πιο αγριο εισαγωγης τα 206 ειναι επειδη δε μπορουν να κανουν αλλιως καθως με το καταλυτη εκει πανω δεν επαιρνε πιο αγριο εξαγωγης....το να κραταμε το μαμα εξαγωγης με εξατμιση απο 106 ειναι εγκλημα για μενα καθως καταστρεφουμε τελειως και εντελως τους παλμους μεταφερονταας τους σε αγνωστες σαλ. εγω προσωπικα εχω δει απειρα πλεον 206 με εκκεντροφορους απο 106 και κανενα με προβλημα. αλλο αν καποια δε πηγαιναν βημα ΚΑΠΟΤΕ Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 15:15:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γιατι ρε κηπουρε τι ειδες λαθος σε αυτο που ειπα?

το 206 φοραει ασυμετρους εκκεντροφορους με ΙΔΙΟ βυθισμα απο τη μανα του. φαε ενα γλυφιτζουρι τωρα Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 15:24:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εκκεντροφόροι:
Εισαγωγής: Peugeot Sport 270 μοίρες 8,7 Βύθισμα
Εξαγωγής: Peugeot 262 μοίρες 8,7 Βύθισμα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 15:58:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
γιατι ρε κηπουρε τι ειδες λαθος σε αυτο που ειπα?
μιλανε ολοι μιλανε και οι @$@$οι.....

το 206 φοραει ασυμετρους εκκεντροφορους με ΙΔΙΟ βυθισμα απο τη μανα του. φαε ενα γλυφιτζουρι τωρα Cool


Παλι μαλ***α ειπες... Laughing



ENGINE information

O.E.M.

INTAKE EXHAUST


clearance [cl] 0.00mm 0.00mm
duration [0.1mm+cl] 243° 237°
duration [1.0mm+cl] 199° 194°
valve lift [cl=0] 8.00mm 7.65mm
cam lift - -
peak angle 108° 102°
timing [1.0mm+cl] -8/27° 19/-5°
lift at TDC [cl=0] 0.40mm 0.60mm





Οπως βλεπεις εκτος απο την ονομαστικη διαρκεια εχουν διαφορα και στο βυθισμα στο ΑΝΣ. Wink

Τεσπα,αυτο που θες να κανεις με τον συνδυσμο τριφυσου/μονοφυσου 106 θα δουλεψει αρκει να "βολεψεις" αναλογα και το προγραμμα. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 16:26:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αναρωτιέμαι πόσα λεφτά θα είχε δώσει κάποιος για τόσους επαναπρογραμματισμούς...
Να 'ναι καλά ο "άλλος" Στέλιος... Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 17:54:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μα για αυτο τα λεω σε εσας... Laughing
γιατι αν τα πω στον αλλο θα με παρει και θα με σηκωσει...

για να τελειωνει το θεμα ο μονος λογος που κυνηγαω (αν και δε θα κανω τιποτα απο οτι βλεπω) τους 262 ειναι οτι στο 106 εχουν σχεδιαστει να δουλευουν με τριφυσσο εγκεφαλο,2λ, εκπομπες ρυπως παρομοιες με τα 206. αρα θεωρητικα το μικρο μου μυαλο λεει οτι οι ραμπες τους ισως να ταιριαζουν πιο πολυ στη λογικη του εγκεφαλου του 206 και γενικα κατι μου λεει οτι θα ειναι καλυτεροι ειδικα με προγραμμα....απο την αλλη ολα αυτα ειναι ψυλοι στα αχειρα με ταβανι τα 140αλογα τελεια και παυλα!
αν θελετε πιο πανω και ολα τα ηλεκτρονικα ον παρτε ενα ρουσου. Wink

υ.γ. πσκδτ ελειψα και τα κανατε αχταρμα...αν και δε μπορω να πω οτι δε μου λειψατε Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 18:00:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

για να τελειωνει το θεμα ο μονος λογος που κυνηγαω (αν και δε θα κανω τιποτα απο οτι βλεπω) τους 262 ειναι οτι στο 106 εχουν σχεδιαστει να δουλευουν με τριφυσσο εγκεφαλο,2λ, εκπομπες ρυπως παρομοιες με τα 206. αρα θεωρητικα το μικρο μου μυαλο λεει οτι οι ραμπες τους ισως να ταιριαζουν πιο πολυ στη λογικη του εγκεφαλου του 206 και γενικα κατι μου λεει οτι θα ειναι καλυτεροι ειδικα με προγραμμα....απο την αλλη ολα αυτα ειναι ψυλοι στα αχειρα με ταβανι τα 140αλογα τελεια και παυλα!

Συμφωνώ με την λογική!


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 18:26:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάλι δεν συμφωνώ...

Αν θες να κάνεις δουλειά, θα κάνεις.
Αν δεν θες να κάνεις, όσο και να το παιδεύεις, πάλι μια από τα ίδια θα κάνεις!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 18:33:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εξαρταται τασο τι θες?
εγω εχω θεσει οριο απο αυτο το μοτερ τα 140αλογα.
πιο πανω δε με ενδιαφερει
γιατι

α. κανω 35000χλμ το χρονο. ηδη μου την εχει σπασει που καιει και περιμενω να το μαζεψω στο προγραμμα και ας χασω κανα αλογο Shocked
το δικο σου δεν ειναι μουλτιπλεξ και δεν εχει ενα σκασμο ηλακτρονικα που τα πληρωσα συνειδητα 15600. να κατσω να τα απενεργοποιησω γιατι?
β. με τα παραπανω λεφτα παιρνω οχι τροπετο rc αλλα ολοκληρο rc....
γ. ή μαλλον δε παιρνω καν ρουσου . χτυπαω ενα ταπερ και τα εχω ολα μαμα και νοικοκυρεμενα...

το θεμα ειναι ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΕΣ.
μα θα μου πεις μη βγεις αυριο και κλαψουριζεις οτι θες και αλλα αλογα.
ναι συμφωνω. εκει να μου το πειτε.


και επι του προκειμενου. τι προφιλ ειναι καλε μου ανθρωπε οι πεζο σπορτ εκκεντροφοροι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 20:30:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

Αν θες να κάνεις δουλειά, θα κάνεις.

Ναι, αλλά όσο κι αν κοστίζει;

Sidobre έγραψε:
Αν δεν θες να κάνεις, όσο και να το παιδεύεις, πάλι μια από τα ίδια θα κάνεις!

Αν θέλεις να κάνεις οικονομική δουλειά θέλει πολύ μα πολύ ψάξιμο. Και έχω προσέξει επανειλλημένα ότι το αποτέλεσμα αργά ή γρήγορα έρχεται. Και όσο η εμπειρία αυξάνεται (και οι καλές γνωριμίες μαζί) τόσο πιο γρήγορα έρχεται το καλό αποτέλεσμα. Αλλά ακόμη κι εδώ υπάρχει περίπτωση να κολλήσεις στα χρήματα. Αν όχι εσύ (γενικά) κάποιος άλλος μπορεί να κολλήσει. Πρέπει να σκεφτόμαστε και αυτόν (αν έχουμε βρει οικονομική λύση γι αυτόν).


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 20:58:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτα τα νουμερα παλικαρι τα φοραγε ο Τάσος..

Απο εδω τα βρήκα ....http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9107
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 11:27:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
volvos έγραψε:

για να τελειωνει το θεμα ο μονος λογος που κυνηγαω (αν και δε θα κανω τιποτα απο οτι βλεπω) τους 262 ειναι οτι στο 106 εχουν σχεδιαστει να δουλευουν με τριφυσσο εγκεφαλο,2λ, εκπομπες ρυπως παρομοιες με τα 206. αρα θεωρητικα το μικρο μου μυαλο λεει οτι οι ραμπες τους ισως να ταιριαζουν πιο πολυ στη λογικη του εγκεφαλου του 206 και γενικα κατι μου λεει οτι θα ειναι καλυτεροι ειδικα με προγραμμα....απο την αλλη ολα αυτα ειναι ψυλοι στα αχειρα με ταβανι τα 140αλογα τελεια και παυλα!

Συμφωνώ με την λογική!


Ε,χμμμ,να διορθωσω λιγο κατι...Τα τριφυσα 106 ελεω Euro 4 προδιαγραφων,εκτος απο το πολυ πιο εξελιγμενο management που εχουν,εχουν και 2ο λ που ελεγχει και διορθωνει αναλογα... Wink
Κοινως το μονο που τους εμενε για να βγαλουν τα ιδια αλογα αλλα με λιγοτερα καυσαερια ηταν να "σηκωσουν" και αλλο στροφες,πραγμα που εκαναν καθως τα συγκεκριμενα μοτερ δεν εχουν προβλημα,για αυτο και τα τριφυσα βγαζουν τα αλογα ψηλοτερα απο τα μονοφυσα,σε μαμα μορφη παντα. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 11:29:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Gr@lly έγραψε:
Αυτα τα νουμερα παλικαρι τα φοραγε ο Τάσος..

Απο εδω τα βρήκα ....http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9107


ειναι λαθος αυτα τα νουμερα κουκουρουκου...


στελιο με τη λογικη σου οι 257 τοτε ειναι καλυτεροι καθως βγαζεις τα ιδια αλογα σχεδον με πιο γεματη καμπυλη?????

και το ερωτημα ειναι εμεις με 2λ και τετοιο εγκεφαλο -ρυπους μηπως δε μας βοηθαει το προφιλ και η λογικη των 257 τοτε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 11:34:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σε engine simulation εβγαζαν τα 2 προφιλ αν θυμαμαι 2 αλογα διαφορα με 7μοιρες αλλο οβερλαπ....
ψυλοι στα αχυρα το ξερουμε ολοι. το θεμα ειναι εντελως θεωρητικο και παρα πολυ δυσκολα γινονται αντιληπτες αυτες οι διαφορες...το λεω για οσους ψαχνουν να καταλαβουν τι λεμε...
οτι και να παρετε το ιδιο ειναι .....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 11:46:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ειναι το ιδιο οτι και να παρεις... Wink
Εχουν διαφορα οι μονοφυσοι με τους τριφυσους η οποια γινεται αντιληπτη και στον δρομο.
Αν βαλεις τριφυσους εκκεντροφορους σε μονοφυσο θα καταλαβεις τι εννοω,καθως οι τελευταιοι ειναι κοντα στα ορια της ομολογκασιον group N.

Εσυ τωρα πως συμπερανες οτι οι 257 ειναι καλυτεροι ρε; Question

Απλα αλλο προγραμμα οι 257,αλλο οι 260. Confused
Με το ιδιο προγραμμα οι 2οι ειναι σαφως αποδωτικοτεροι,απλα θελουν περισσοτερες στροφες για να αποδωσουν τα μεγιστα.
Αν εχεις ενα μοτερ με κοφτη στις 6500,λογικο ειναι να μην δουλεψουν... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 16:52:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
Gr@lly έγραψε:
Αυτα τα νουμερα παλικαρι τα φοραγε ο Τάσος..

Απο εδω τα βρήκα ....http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9107


ειναι λαθος αυτα τα νουμερα κουκουρουκου...



Ποιός σου είπε ότι είναι λάθος τα νούμερα; Τα μέτρησες;
Αν τα μετρήσεις θα δεις ότι είναι σωστά... Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 11:41:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην μπερδευεστε ρεεεεεε!!!! Laughing
Μπορει ονομαστικα να μοιαζυν στους ραλλισιους αλλα να εχουν βυθισμα στο ΑΝΣ 2mm+ που τους κανει να αντιστοιχουν σε 4πεταλουδο μοτερ... Laughing Wink

Κοινως απο βυθισμα βαλβιδας και διαρκεια μονο,δεν εχεις ουτε τα μισα χαρακτηριστικα του εκκεντροφορου. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 69, 70, 71  Επόμενη
Σελίδα 13 από 71

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,157s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on