Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 15:14:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για 206 ζητησα ρε,οχι για 106.Για 106 ξερω,βγαζει χαρτινη και μεταλλικη,απλα εγω ζητησα για 206...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 09:58:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τα 206 δίνει μόνο έναν κωδικό ανταλλακτικού για την φλάντζα
02091Ε
Κανένα NFU μοτέρ δεν φόραγε χάρτινη ή χοντρή φλάντζα από το εργοστάσιο ακόμα και τα πρώτα.
Αυτό που έκανα οι περισσότεροι είναι να παίρνουν την φλάντζα του 206 και να την βάζουν σε 106 rallye για να ανεβάσουν συμπίεση μιας και του 106 (NFX-NFW) δείχνει τεράστια μπροστά στου 206 (NFU). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 12:05:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι να πω ρε Αργυρη,μαλλον σε ηλιθιους επεσα ή μου εδωσαν φλαντζα για 106 και δεν πηραμε χαμπαρι.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 15:00:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μετα απο ενα πσκδτ στα ορη και τα βουνα παρεα με κατι κατσικουλες και κατι βλαχους που ηθελαν να καψουν τον καρναβαλο στα 1300μ υψομετρο αντι να ειναι σε κανα τζακι μπροστα το σατανικο μου μυαλο σκαρφιστηκε νεο σχεδιο...
εισαγωγης 262 απο τριφυσο
εξαγωγης 257 απο μονοφυσο!!!
ορτσααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
υ.γ. στελιο το οτι εχουν πιο αγριο εισαγωγης τα 206 ειναι επειδη δε μπορουν να κανουν αλλιως καθως με το καταλυτη εκει πανω δεν επαιρνε πιο αγριο εξαγωγης....το να κραταμε το μαμα εξαγωγης με εξατμιση απο 106 ειναι εγκλημα για μενα καθως καταστρεφουμε τελειως και εντελως τους παλμους μεταφερονταας τους σε αγνωστες σαλ. εγω προσωπικα εχω δει απειρα πλεον 206 με εκκεντροφορους απο 106 και κανενα με προβλημα. αλλο αν καποια δε πηγαιναν βημα ΚΑΠΟΤΕ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 15:15:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι ρε κηπουρε τι ειδες λαθος σε αυτο που ειπα?
το 206 φοραει ασυμετρους εκκεντροφορους με ΙΔΙΟ βυθισμα απο τη μανα του. φαε ενα γλυφιτζουρι τωρα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 15:24:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκκεντροφόροι:
Εισαγωγής: Peugeot Sport 270 μοίρες 8,7 Βύθισμα
Εξαγωγής: Peugeot 262 μοίρες 8,7 Βύθισμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 15:58:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | γιατι ρε κηπουρε τι ειδες λαθος σε αυτο που ειπα?
μιλανε ολοι μιλανε και οι @$@$οι.....
το 206 φοραει ασυμετρους εκκεντροφορους με ΙΔΙΟ βυθισμα απο τη μανα του. φαε ενα γλυφιτζουρι τωρα  |
Παλι μαλ***α ειπες...
ENGINE information
O.E.M.
►
INTAKE EXHAUST
clearance [cl] 0.00mm 0.00mm
duration [0.1mm+cl] 243° 237°
duration [1.0mm+cl] 199° 194°
valve lift [cl=0] 8.00mm 7.65mm
cam lift - -
peak angle 108° 102°
timing [1.0mm+cl] -8/27° 19/-5°
lift at TDC [cl=0] 0.40mm 0.60mm
Οπως βλεπεις εκτος απο την ονομαστικη διαρκεια εχουν διαφορα και στο βυθισμα στο ΑΝΣ.
Τεσπα,αυτο που θες να κανεις με τον συνδυσμο τριφυσου/μονοφυσου 106 θα δουλεψει αρκει να "βολεψεις" αναλογα και το προγραμμα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 16:26:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αναρωτιέμαι πόσα λεφτά θα είχε δώσει κάποιος για τόσους επαναπρογραμματισμούς...
Να 'ναι καλά ο "άλλος" Στέλιος... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 17:54:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μα για αυτο τα λεω σε εσας...
γιατι αν τα πω στον αλλο θα με παρει και θα με σηκωσει...
για να τελειωνει το θεμα ο μονος λογος που κυνηγαω (αν και δε θα κανω τιποτα απο οτι βλεπω) τους 262 ειναι οτι στο 106 εχουν σχεδιαστει να δουλευουν με τριφυσσο εγκεφαλο,2λ, εκπομπες ρυπως παρομοιες με τα 206. αρα θεωρητικα το μικρο μου μυαλο λεει οτι οι ραμπες τους ισως να ταιριαζουν πιο πολυ στη λογικη του εγκεφαλου του 206 και γενικα κατι μου λεει οτι θα ειναι καλυτεροι ειδικα με προγραμμα....απο την αλλη ολα αυτα ειναι ψυλοι στα αχειρα με ταβανι τα 140αλογα τελεια και παυλα!
αν θελετε πιο πανω και ολα τα ηλεκτρονικα ον παρτε ενα ρουσου.
υ.γ. πσκδτ ελειψα και τα κανατε αχταρμα...αν και δε μπορω να πω οτι δε μου λειψατε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 18:00:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
για να τελειωνει το θεμα ο μονος λογος που κυνηγαω (αν και δε θα κανω τιποτα απο οτι βλεπω) τους 262 ειναι οτι στο 106 εχουν σχεδιαστει να δουλευουν με τριφυσσο εγκεφαλο,2λ, εκπομπες ρυπως παρομοιες με τα 206. αρα θεωρητικα το μικρο μου μυαλο λεει οτι οι ραμπες τους ισως να ταιριαζουν πιο πολυ στη λογικη του εγκεφαλου του 206 και γενικα κατι μου λεει οτι θα ειναι καλυτεροι ειδικα με προγραμμα....απο την αλλη ολα αυτα ειναι ψυλοι στα αχειρα με ταβανι τα 140αλογα τελεια και παυλα! |
Συμφωνώ με την λογική!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 18:26:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάλι δεν συμφωνώ...
Αν θες να κάνεις δουλειά, θα κάνεις.
Αν δεν θες να κάνεις, όσο και να το παιδεύεις, πάλι μια από τα ίδια θα κάνεις!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 18:33:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εξαρταται τασο τι θες?
εγω εχω θεσει οριο απο αυτο το μοτερ τα 140αλογα.
πιο πανω δε με ενδιαφερει
γιατι
α. κανω 35000χλμ το χρονο. ηδη μου την εχει σπασει που καιει και περιμενω να το μαζεψω στο προγραμμα και ας χασω κανα αλογο
το δικο σου δεν ειναι μουλτιπλεξ και δεν εχει ενα σκασμο ηλακτρονικα που τα πληρωσα συνειδητα 15600. να κατσω να τα απενεργοποιησω γιατι?
β. με τα παραπανω λεφτα παιρνω οχι τροπετο rc αλλα ολοκληρο rc....
γ. ή μαλλον δε παιρνω καν ρουσου . χτυπαω ενα ταπερ και τα εχω ολα μαμα και νοικοκυρεμενα...
το θεμα ειναι ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΕΣ.
μα θα μου πεις μη βγεις αυριο και κλαψουριζεις οτι θες και αλλα αλογα.
ναι συμφωνω. εκει να μου το πειτε.
και επι του προκειμενου. τι προφιλ ειναι καλε μου ανθρωπε οι πεζο σπορτ εκκεντροφοροι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 20:30:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
Αν θες να κάνεις δουλειά, θα κάνεις. |
Ναι, αλλά όσο κι αν κοστίζει;
Sidobre έγραψε: | Αν δεν θες να κάνεις, όσο και να το παιδεύεις, πάλι μια από τα ίδια θα κάνεις! |
Αν θέλεις να κάνεις οικονομική δουλειά θέλει πολύ μα πολύ ψάξιμο. Και έχω προσέξει επανειλλημένα ότι το αποτέλεσμα αργά ή γρήγορα έρχεται. Και όσο η εμπειρία αυξάνεται (και οι καλές γνωριμίες μαζί) τόσο πιο γρήγορα έρχεται το καλό αποτέλεσμα. Αλλά ακόμη κι εδώ υπάρχει περίπτωση να κολλήσεις στα χρήματα. Αν όχι εσύ (γενικά) κάποιος άλλος μπορεί να κολλήσει. Πρέπει να σκεφτόμαστε και αυτόν (αν έχουμε βρει οικονομική λύση γι αυτόν).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 11:27:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | volvos έγραψε: |
για να τελειωνει το θεμα ο μονος λογος που κυνηγαω (αν και δε θα κανω τιποτα απο οτι βλεπω) τους 262 ειναι οτι στο 106 εχουν σχεδιαστει να δουλευουν με τριφυσσο εγκεφαλο,2λ, εκπομπες ρυπως παρομοιες με τα 206. αρα θεωρητικα το μικρο μου μυαλο λεει οτι οι ραμπες τους ισως να ταιριαζουν πιο πολυ στη λογικη του εγκεφαλου του 206 και γενικα κατι μου λεει οτι θα ειναι καλυτεροι ειδικα με προγραμμα....απο την αλλη ολα αυτα ειναι ψυλοι στα αχειρα με ταβανι τα 140αλογα τελεια και παυλα! |
Συμφωνώ με την λογική! |
Ε,χμμμ,να διορθωσω λιγο κατι...Τα τριφυσα 106 ελεω Euro 4 προδιαγραφων,εκτος απο το πολυ πιο εξελιγμενο management που εχουν,εχουν και 2ο λ που ελεγχει και διορθωνει αναλογα...
Κοινως το μονο που τους εμενε για να βγαλουν τα ιδια αλογα αλλα με λιγοτερα καυσαερια ηταν να "σηκωσουν" και αλλο στροφες,πραγμα που εκαναν καθως τα συγκεκριμενα μοτερ δεν εχουν προβλημα,για αυτο και τα τριφυσα βγαζουν τα αλογα ψηλοτερα απο τα μονοφυσα,σε μαμα μορφη παντα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 11:29:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι λαθος αυτα τα νουμερα κουκουρουκου...
στελιο με τη λογικη σου οι 257 τοτε ειναι καλυτεροι καθως βγαζεις τα ιδια αλογα σχεδον με πιο γεματη καμπυλη?????
και το ερωτημα ειναι εμεις με 2λ και τετοιο εγκεφαλο -ρυπους μηπως δε μας βοηθαει το προφιλ και η λογικη των 257 τοτε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 11:34:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σε engine simulation εβγαζαν τα 2 προφιλ αν θυμαμαι 2 αλογα διαφορα με 7μοιρες αλλο οβερλαπ....
ψυλοι στα αχυρα το ξερουμε ολοι. το θεμα ειναι εντελως θεωρητικο και παρα πολυ δυσκολα γινονται αντιληπτες αυτες οι διαφορες...το λεω για οσους ψαχνουν να καταλαβουν τι λεμε...
οτι και να παρετε το ιδιο ειναι ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 11:46:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειναι το ιδιο οτι και να παρεις...
Εχουν διαφορα οι μονοφυσοι με τους τριφυσους η οποια γινεται αντιληπτη και στον δρομο.
Αν βαλεις τριφυσους εκκεντροφορους σε μονοφυσο θα καταλαβεις τι εννοω,καθως οι τελευταιοι ειναι κοντα στα ορια της ομολογκασιον group N.
Εσυ τωρα πως συμπερανες οτι οι 257 ειναι καλυτεροι ρε;
Απλα αλλο προγραμμα οι 257,αλλο οι 260.
Με το ιδιο προγραμμα οι 2οι ειναι σαφως αποδωτικοτεροι,απλα θελουν περισσοτερες στροφες για να αποδωσουν τα μεγιστα.
Αν εχεις ενα μοτερ με κοφτη στις 6500,λογικο ειναι να μην δουλεψουν...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 16:52:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
ειναι λαθος αυτα τα νουμερα κουκουρουκου...
|
Ποιός σου είπε ότι είναι λάθος τα νούμερα; Τα μέτρησες;
Αν τα μετρήσεις θα δεις ότι είναι σωστά... 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Φεβ 2007, 11:41:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην μπερδευεστε ρεεεεεε!!!!
Μπορει ονομαστικα να μοιαζυν στους ραλλισιους αλλα να εχουν βυθισμα στο ΑΝΣ 2mm+ που τους κανει να αντιστοιχουν σε 4πεταλουδο μοτερ...
Κοινως απο βυθισμα βαλβιδας και διαρκεια μονο,δεν εχεις ουτε τα μισα χαρακτηριστικα του εκκεντροφορου.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|