Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 12:17:13 Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 CC 1.6 Στάδιο 1,5 |
|
|
Γεια χαρά σε όλους και καλώς ήρθα. Παρόλου που είναι τα πρώτα μου post είμαι παλιός αλλά κάτι έγινε με το παλιό μου username και τώρα είμαι νέος. Αποφάσισα λοιπόν να βελτιώσω και γω το peugeot μου μπας και δω καμιά άσπρη μέρα. Η βελτίωση αφορά το βαρελάκι της BMC, ένα τελικό της Devil, χταπόδι χειροποίητο, μεσαίο αλλαγμένο, αγωνιστικό καταλύτη και τέλος προγραμματισμός του Bosch ME 7.44 (μοντέλο 2001) με κόφτη στις 6800 πλέον. Το μοτέρ είχε μετρηθεί με το τελικό και το βαρελάκι και έδειξε 110,8 ΗΡ στις 5880 rpm και 142 Nm στις 5000 rpm και τώρα έχει 131,2 ΗΡ στις 5840 rpm και 161 Nm στις 4900 rpm. Διαφορά τρομερή δεν είδα, είδα όμως κάποια . Νομίζω ότι είναι καλή βελτίωση, απλά πάλι βλέπω προς τα πάνω!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 13:51:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ καλο νουμερο.
Σε ποιο δυναμομετρο το μετρησες?
ισως αν βγαλεις το βαρελακι και βαλεις σκουπα η ελευθερο φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι ισως δεις κατι παραπανω.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 14:09:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η δυναμομέτρηση έγινε στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης σε δυμναμόμετρο Maha. Σκέφτομαι να σου πω την αλήθεια να βάλω εκκεντροφόρους από Rallye αλλά με όλα αυτά που έχω διαβάσει έχω μπερδευτεί για το ποιους να βάλω, αν βάλω τα γρανάζια, αν βάλω τα ελατήρια βαλβίδων και δεν ξέρω τι να κάνω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
shiba (giwrgos) Έχω ξεφύγει !!!

 shiba cc
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 1069 Τόπος: γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 17:10:01 Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - 206 CC 1.6 Στάδιο 1,5 |
|
|
Mixxx έγραψε: | Γεια χαρά σε όλους και καλώς ήρθα. Παρόλου που είναι τα πρώτα μου post είμαι παλιός αλλά κάτι έγινε με το παλιό μου username και τώρα είμαι νέος. Αποφάσισα λοιπόν να βελτιώσω και γω το peugeot μου μπας και δω καμιά άσπρη μέρα. Η βελτίωση αφορά το βαρελάκι της BMC, ένα τελικό της Devil, χταπόδι χειροποίητο, μεσαίο αλλαγμένο, αγωνιστικό καταλύτη και τέλος προγραμματισμός του Bosch ME 7.44 (μοντέλο 2001) με κόφτη στις 6800 πλέον. Το μοτέρ είχε μετρηθεί με το τελικό και το βαρελάκι και έδειξε 110,8 ΗΡ στις 5880 rpm και 142 Nm στις 5000 rpm και τώρα έχει 131,2 ΗΡ στις 5840 rpm και 161 Nm στις 4900 rpm. Διαφορά τρομερή δεν είδα, είδα όμως κάποια . Νομίζω ότι είναι καλή βελτίωση, απλά πάλι βλέπω προς τα πάνω!!! | εγω δεν καταλαβα το εξης..τα αμαξια μασ ειναι μαμα 110 αλογακια..με βαρελακι και τελικο ανεβηκε μονο 0,8? και ολα τα αλλα σου δωσανε 21 αλογα?αν πραγματικα ισχυει το σκεφτομαι να το κανω κα ιεγω πραγμτικα. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 17:19:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mixxx έγραψε: | Η δυναμομέτρηση έγινε στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης σε δυμναμόμετρο Maha. Σκέφτομαι να σου πω την αλήθεια να βάλω εκκεντροφόρους από Rallye αλλά με όλα αυτά που έχω διαβάσει έχω μπερδευτεί για το ποιους να βάλω, αν βάλω τα γρανάζια, αν βάλω τα ελατήρια βαλβίδων και δεν ξέρω τι να κάνω  |
Το ΜΑΗΑ δεν ειναι στο Ωραιοκαστρο?
Η μετατροπη ποσο σου στοιχησε?
Αφου με το βαρελακι ειδες τοσο μικρη διαφορα,γιατι δεν εβαλες σκουπα ή φιλτρο?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 17:31:37 Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - 206 CC 1.6 Στάδιο 1,5 |
|
|
shiba έγραψε: | Mixxx έγραψε: | Γεια χαρά σε όλους και καλώς ήρθα. Παρόλου που είναι τα πρώτα μου post είμαι παλιός αλλά κάτι έγινε με το παλιό μου username και τώρα είμαι νέος. Αποφάσισα λοιπόν να βελτιώσω και γω το peugeot μου μπας και δω καμιά άσπρη μέρα. Η βελτίωση αφορά το βαρελάκι της BMC, ένα τελικό της Devil, χταπόδι χειροποίητο, μεσαίο αλλαγμένο, αγωνιστικό καταλύτη και τέλος προγραμματισμός του Bosch ME 7.44 (μοντέλο 2001) με κόφτη στις 6800 πλέον. Το μοτέρ είχε μετρηθεί με το τελικό και το βαρελάκι και έδειξε 110,8 ΗΡ στις 5880 rpm και 142 Nm στις 5000 rpm και τώρα έχει 131,2 ΗΡ στις 5840 rpm και 161 Nm στις 4900 rpm. Διαφορά τρομερή δεν είδα, είδα όμως κάποια . Νομίζω ότι είναι καλή βελτίωση, απλά πάλι βλέπω προς τα πάνω!!! | εγω δεν καταλαβα το εξης..τα αμαξια μασ ειναι μαμα 110 αλογακια..με βαρελακι και τελικο ανεβηκε μονο 0,8? και ολα τα αλλα σου δωσανε 21 αλογα?αν πραγματικα ισχυει το σκεφτομαι να το κανω κα ιεγω πραγμτικα.  |
Έτσι φαίνεται τελικά, ότι το βαρελάκι και το τελικό δεν έδωσαν τίποτα τουλάχιστον σε αριθμούς. Τότε είχα δει διαφορά στις ροπές και γενικότερα ο κινητήρας δούλευε πιο άνετα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 17:39:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Mixxx έγραψε: | Η δυναμομέτρηση έγινε στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης σε δυμναμόμετρο Maha. Σκέφτομαι να σου πω την αλήθεια να βάλω εκκεντροφόρους από Rallye αλλά με όλα αυτά που έχω διαβάσει έχω μπερδευτεί για το ποιους να βάλω, αν βάλω τα γρανάζια, αν βάλω τα ελατήρια βαλβίδων και δεν ξέρω τι να κάνω  |
Το ΜΑΗΑ δεν ειναι στο Ωραιοκαστρο?
Η μετατροπη ποσο σου στοιχησε?
Αφου με το βαρελακι ειδες τοσο μικρη διαφορα,γιατι δεν εβαλες σκουπα ή φιλτρο? |
Το ΜΑΗΑ είναι στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, αφού πήγα κιόλας.
Αν τα πάρουμε από την αρχή το βαρελάκι τότε (2001-2002) έκανε 300 ευρώ (αυτός είναι και ο λόγος που δεν το άλλαξα), το τελικό Devil άλλα τόσα αν θυμάμαι καλά. Τώρα το χταπόδι μαζί με καταλύτη, μεσαίο και περαστικά 750. Και τελικά το πρόγραμμα 350.
Δεν μπορείς να λάβεις υπόψη του στην συνολική τιμή το βαρελάκι και το τελικό διότι αγοράστηκαν το 2001-2002 οπότε οι τιμές σίγουρα έχουν κατέβει τώρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Φεβ 2007, 12:30:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να κάνω κι εγώ ο αφελής μια ερώτηση
Λες ότι με βαρελάκι και τελικό είδες κάποια διαφορά ενώ με αλλαγή όλης της εξάτμισης και προγραμματισμό βρέθηκες στα + 20 άλογα και δεν υπήρξε καμία τρομερή διαφορά
Δεν θα έπρεπε να σε προβληματίσει αυτό το γεγονός 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 22:05:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
COOL ALEXIS έγραψε: | Να κάνω κι εγώ ο αφελής μια ερώτηση
Λες ότι με βαρελάκι και τελικό είδες κάποια διαφορά ενώ με αλλαγή όλης της εξάτμισης και προγραμματισμό βρέθηκες στα + 20 άλογα και δεν υπήρξε καμία τρομερή διαφορά
Δεν θα έπρεπε να σε προβληματίσει αυτό το γεγονός  |
Εννοείται ότι με την τελευταία βελτίωση [αν η πρώτη βελτίωση (τελικό, βαρελάκι) θεωρείται βελτίωση] είδα τεράστια διαφορά σε σχέση με αυτήν της πρώτης.
Το θέμα είναι ότι όταν κάνεις μια μετατροπή/βελτίωση έχεις κάτι στο μυαλό σου, περιμένεις κάποια αποτελέσματα.
Με την πρώτη βελτίωση πήρα αυτά που περίμενα, δλδ ροπές και πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Ούτε άλογα περίμενα (κάποιοι λένε 9 ΗΡ με το βαρελάκι) ούτε τίποτε τρομερό.
Με την δεύτερη βελτίωση βλέποντας +20 άλογα είχα την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο θα αλλάξει κατά πολύ, κρίνοντας λάθος βέβαια, από την αλλαγή που έχει ένα αυτοκίτητο 850-1000 κιλών με αυτά τα 20 άλογα και όχι το δικό μου που είναι 1250-1300 κιλά.
Δεν λέω ότι η βελτίωση δεν είναι καλή, απλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θέλει κι άλλα για να θεωρείται γρήγορο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 00:10:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδιά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο αμάξι θέλει τον τουρμπισιο κινητήρα τησ πεζω που φοράει το 207.
Υπομονή και σε λίγο καιρό θα αρχίσουν οι πρ'ωτες μαϊμουδιές !!!
Μην πετάτε άδικα τα λεφτά σας. 
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 00:20:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | παιδιά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο αμάξι θέλει τον τουρμπισιο κινητήρα τησ πεζω που φοράει το 207.
Υπομονή και σε λίγο καιρό θα αρχίσουν οι πρ'ωτες μαϊμουδιές !!!
Μην πετάτε άδικα τα λεφτά σας.  |
Μέχρι να μπορέσουμε να βρούμε αυτόν τον κινητήρα μεταχειρισμένο και σε καλή κατάσταση θέλει 2-3 χρόνια!
Ως τότε ποιος μπορεί να περιμένει  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 08:41:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παντως φιλε μου που εχω και εκκεντροφορους και προγραμμα αν δω λιγο παραπανω απο εσενα θα κανω τουμπες...
λεω μηπως το προγραμμα στο εφτιαξαν επιτοπου πανω στο δυναμομετρο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 08:51:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | εγω παντως φιλε μου που εχω και εκκεντροφορους και προγραμμα αν δω λιγο παραπανω απο εσενα θα κανω τουμπες...
λεω μηπως το προγραμμα στο εφτιαξαν επιτοπου πανω στο δυναμομετρο... |
Καλημέρα! Επειδή είναι πρωί και δεν κατάλαβα καλά εννοείς ότι έχεις λιγότερη ιπποδύναμη από εμένα
Το πρόγραμμα έγινε πριν το δυναμόμετρο μπροστά μου. Μόλις το φόρτωσε μου είπε κάνε μια βόλτα για να το δω. Το έκανα λοιπόν και όταν γύρισα του είπα ότι δεν είδα αυτά που περίμενα. Στη συνέχεια το ξανασύνδεσε και το πείραξε λίγο ακόμα (δεν καταλάβαινα τίποτα από αυτά που έκανε ) και ξαναέκανα βόλτα. Μετά του είπα ότι ήταν καλύτερο αλλά πάλι όχι αυτό που περίμενα (αχάριστος και εγώ). Μου είπε ότι μπορεί να το σηκωσει κι άλλο, αλλά μπορεί να είχαμε πρόβλημα με τα καυσαέρια. Οπότε το αφήσαμε έτσι και το μετρήσαμε.
Εγώ αν βάλω εκκεντροφόρους από Rallye λες να δω καμιά διαφορά  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 08:57:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χωρις να θελω να σε στεναχωρησω 130 αλογα με μαμα εκκεντροφορους που να χτυπας το κωλο σου κατω μεχρι να ματωσει.....δεν
με αυτα που εχεις πανω και αν ειναι σωστο το χταποδι ΠΡΕΠΕΙ να βαλεις εκκεντροφορους.εχεις κανει μιση δουλεια.
οπως ειδα και εγω στη περιπτωση μου και σε αλλη παιδιου με μονο εξατμιση ουτε το ενα ουτε το αλλο δουλεουν μονα τους (εκκεντρ-εξατμ)
και αργοτερα ξαναπειραζεις το προγραμμα λιγο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 09:09:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | χωρις να θελω να σε στεναχωρησω 130 αλογα με μαμα εκκεντροφορους που να χτυπας το κωλο σου κατω μεχρι να ματωσει.....δεν
|
Δηλαδή εννοείς ότι το αποτέλεσμα του δυναμόμετρου είναι λάθος ;;
Αν είναι έτσι, δεν ξέρω μπορεί να έχεις δίκιο αλλά αμφιβάλλω, (γνώμη μου ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 09:16:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α κ ρ ι β ω ς . . . .
ειδικα αν ειναι ο ιδιος ο τυπος που πειραζει και μετραει....
ρωτα και pughell-Miltella που ειναι απο πανω και θα το ξερουν το τυπο που στο εφτιαξε σιγουρα...
για να καταλαβεις ακομα και παιδι που εφτιαξε προγραμμα στο δυναμομετρο με εκκεντροφορους και εξατμιση (που εκει πρεπει να δινει σα τρελλο ενα προγραμμα λογω συνολικης αναβαθμισης) και ειδε 9αλογα και αυτα με το ζορι..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 15:13:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | α κ ρ ι β ω ς . . . .
ειδικα αν ειναι ο ιδιος ο τυπος που πειραζει και μετραει....
ρωτα και pughell-Miltella που ειναι απο πανω και θα το ξερουν το τυπο που στο εφτιαξε σιγουρα...
για να καταλαβεις ακομα και παιδι που εφτιαξε προγραμμα στο δυναμομετρο με εκκεντροφορους και εξατμιση (που εκει πρεπει να δινει σα τρελλο ενα προγραμμα λογω συνολικης αναβαθμισης) και ειδε 9αλογα και αυτα με το ζορι..... |
Πολύ σεβαστή η γνώμη σου φίλε μου, αλλά θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου . Αυτός που το βελτίωσε είναι φίλος μου και δεν νομίζω ότι έκανε καμιά λαδιά.
Να φανταστείς ότι ήταν ο μόνος από τους βελτιωτές που ρώτησα πόσα άλογα θα πάρω και μου είπε 13-15, ενώ όλοι οι άλλοι μου έλεγαν σίγουρα 18-20 μπορεί και παραπάνω. Θα μου πεις γιατί τότε πήγα σ' αυτόν και όχι στους άλλους που έλεγαν περισσότερα άλογα Το θέμα είναι η εμπιστοσύνη που έχεις στον καθένα. Από όλους τους άλλους θα περίμενα να με κοροϊδέψουν αλλά όχι από αυτόν.
Το θέμα είναι ότι δεν προσπαθώ να σου αλλάξω γνώμη και ούτε ότι βάζω και το χέρι μου στη φωτιά ότι όλα είναι τα λέω, απλά λέω τη γνώμη μου  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 17:46:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | α κ ρ ι β ω ς . . . .
ειδικα αν ειναι ο ιδιος ο τυπος που πειραζει και μετραει....
ρωτα και pughell-Miltella που ειναι απο πανω και θα το ξερουν το τυπο που στο εφτιαξε σιγουρα...
για να καταλαβεις ακομα και παιδι που εφτιαξε προγραμμα στο δυναμομετρο με εκκεντροφορους και εξατμιση (που εκει πρεπει να δινει σα τρελλο ενα προγραμμα λογω συνολικης αναβαθμισης) και ειδε 9αλογα και αυτα με το ζορι..... |
Για να δεις την διαφορα σε αίσθηση των 20 ίππων βάλε σε ένα νορμάλ αμάξι cc 2 άτομα επιπλέον και κάνε τις βόλτες σου...
όταν θα τα βγάλεις από μέσα θα είναι σαν να το βελτίωσες , 20 ίππους.
αυτή λοιπόν θα είναι η διαφορά σε αίσθηση , ακι με αυτό θέλω να πω ότι ακούμε 20 ίππους και νομίζουμε τρομακτική διαφορά αλλά δεν είναι έτσι...
΄
Συν τοις άλλοις καθοριστικό ρόλο παίζει και ο παράγοντας "συνήθεια"
Όσο και να το βελτιώσεις μετά από λίγο καιρό το συνηθίζεις και πάλι θες και άλλο !!!!
Τελικά η βελτίωση είναι κάτι σαν ναρκωτικό !!!! Ευτυχώς δεν κάνει κακό στην υγεία μας όταν οδηγούμε συναιτά και με το μυαλό στο κεφάλι μας. 
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 18:04:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | volvos έγραψε: | α κ ρ ι β ω ς . . . .
ειδικα αν ειναι ο ιδιος ο τυπος που πειραζει και μετραει....
ρωτα και pughell-Miltella που ειναι απο πανω και θα το ξερουν το τυπο που στο εφτιαξε σιγουρα...
για να καταλαβεις ακομα και παιδι που εφτιαξε προγραμμα στο δυναμομετρο με εκκεντροφορους και εξατμιση (που εκει πρεπει να δινει σα τρελλο ενα προγραμμα λογω συνολικης αναβαθμισης) και ειδε 9αλογα και αυτα με το ζορι..... |
Για να δεις την διαφορα σε αίσθηση των 20 ίππων βάλε σε ένα νορμάλ αμάξι cc 2 άτομα επιπλέον και κάνε τις βόλτες σου...
όταν θα τα βγάλεις από μέσα θα είναι σαν να το βελτίωσες , 20 ίππους.
αυτή λοιπόν θα είναι η διαφορά σε αίσθηση , ακι με αυτό θέλω να πω ότι ακούμε 20 ίππους και νομίζουμε τρομακτική διαφορά αλλά δεν είναι έτσι...
΄
Συν τοις άλλοις καθοριστικό ρόλο παίζει και ο παράγοντας "συνήθεια"
Όσο και να το βελτιώσεις μετά από λίγο καιρό το συνηθίζεις και πάλι θες και άλλο !!!!
Τελικά η βελτίωση είναι κάτι σαν ναρκωτικό !!!! Ευτυχώς δεν κάνει κακό στην υγεία μας όταν οδηγούμε συναιτά και με το μυαλό στο κεφάλι μας.  |
Αν είναι όπως τα λες, τότε είμαι υπερευχαριστημένος από την βελτίωση που έκανα . Συγκεκριμένα το Σάββατο που βγήκα για ένα ποτάκι, στον γυρισμό στην παραλιακή (Θεσσαλονίκη) βρέθηκα στα φανάρια με μια BMW 318i (δυό μοντέλα πριν) αυτός 2 άτομα και γω τέσσερα. Χωρίς να έχω καμιά ελπίδα λέω δεν δοκιμάζω να δω τι σκ@τ@ βελτίωση έκανα. 1ες, 2ες μαζί και στην 3η χωρίς να το πιστεύω του ξεκόλλησα.
Μπορεί τώρα να πεις ήταν τύχη ή έφταιγε ο οδηγός ή ότι άλλο θες. Εμένα πάντως, είτε αληθές, είτε ψευδές, το αποτέλεσμα με ικανοποίησε
Υ. Γ. Δεν νομίζω να ήταν ψευδές  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 21:32:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον DIMCHRI 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|