PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206 CC 1.6 Στάδιο 1,5
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Mixxx (Μιχάλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (2006)

Ένταξη: 30 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 12:17:13    Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 CC 1.6 Στάδιο 1,5 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια χαρά σε όλους και καλώς ήρθα. Παρόλου που είναι τα πρώτα μου post είμαι παλιός αλλά κάτι έγινε με το παλιό μου username και τώρα είμαι νέος. Αποφάσισα λοιπόν να βελτιώσω και γω το peugeot μου μπας και δω καμιά άσπρη μέρα. Η βελτίωση αφορά το βαρελάκι της BMC, ένα τελικό της Devil, χταπόδι χειροποίητο, μεσαίο αλλαγμένο, αγωνιστικό καταλύτη και τέλος προγραμματισμός του Bosch ME 7.44 (μοντέλο 2001) με κόφτη στις 6800 πλέον. Το μοτέρ είχε μετρηθεί με το τελικό και το βαρελάκι και έδειξε 110,8 ΗΡ στις 5880 rpm και 142 Nm στις 5000 rpm και τώρα έχει 131,2 ΗΡ στις 5840 rpm και 161 Nm στις 4900 rpm. Διαφορά τρομερή δεν είδα, είδα όμως κάποια Very happy Very happy . Νομίζω ότι είναι καλή βελτίωση, απλά πάλι βλέπω προς τα πάνω!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 13:51:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ καλο νουμερο.
Σε ποιο δυναμομετρο το μετρησες?
ισως αν βγαλεις το βαρελακι και βαλεις σκουπα η ελευθερο φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι ισως δεις κατι παραπανω.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Mixxx (Μιχάλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (2006)

Ένταξη: 30 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 14:09:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η δυναμομέτρηση έγινε στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης σε δυμναμόμετρο Maha. Σκέφτομαι να σου πω την αλήθεια να βάλω εκκεντροφόρους από Rallye αλλά με όλα αυτά που έχω διαβάσει έχω μπερδευτεί για το ποιους να βάλω, αν βάλω τα γρανάζια, αν βάλω τα ελατήρια βαλβίδων και δεν ξέρω τι να κάνω Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
shiba (giwrgos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


shiba cc

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 1069
Τόπος: γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 17:10:01    Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - 206 CC 1.6 Στάδιο 1,5 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mixxx έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους και καλώς ήρθα. Παρόλου που είναι τα πρώτα μου post είμαι παλιός αλλά κάτι έγινε με το παλιό μου username και τώρα είμαι νέος. Αποφάσισα λοιπόν να βελτιώσω και γω το peugeot μου μπας και δω καμιά άσπρη μέρα. Η βελτίωση αφορά το βαρελάκι της BMC, ένα τελικό της Devil, χταπόδι χειροποίητο, μεσαίο αλλαγμένο, αγωνιστικό καταλύτη και τέλος προγραμματισμός του Bosch ME 7.44 (μοντέλο 2001) με κόφτη στις 6800 πλέον. Το μοτέρ είχε μετρηθεί με το τελικό και το βαρελάκι και έδειξε 110,8 ΗΡ στις 5880 rpm και 142 Nm στις 5000 rpm και τώρα έχει 131,2 ΗΡ στις 5840 rpm και 161 Nm στις 4900 rpm. Διαφορά τρομερή δεν είδα, είδα όμως κάποια Very happy Very happy . Νομίζω ότι είναι καλή βελτίωση, απλά πάλι βλέπω προς τα πάνω!!!
εγω δεν καταλαβα το εξης..τα αμαξια μασ ειναι μαμα 110 αλογακια..με βαρελακι και τελικο ανεβηκε μονο 0,8? Confused και ολα τα αλλα σου δωσανε 21 αλογα?αν πραγματικα ισχυει το σκεφτομαι να το κανω κα ιεγω πραγμτικα. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 17:19:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mixxx έγραψε:
Η δυναμομέτρηση έγινε στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης σε δυμναμόμετρο Maha. Σκέφτομαι να σου πω την αλήθεια να βάλω εκκεντροφόρους από Rallye αλλά με όλα αυτά που έχω διαβάσει έχω μπερδευτεί για το ποιους να βάλω, αν βάλω τα γρανάζια, αν βάλω τα ελατήρια βαλβίδων και δεν ξέρω τι να κάνω Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

Το ΜΑΗΑ δεν ειναι στο Ωραιοκαστρο?
Η μετατροπη ποσο σου στοιχησε?
Αφου με το βαρελακι ειδες τοσο μικρη διαφορα,γιατι δεν εβαλες σκουπα ή φιλτρο?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Mixxx (Μιχάλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (2006)

Ένταξη: 30 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 17:31:37    Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 - 206 CC 1.6 Στάδιο 1,5 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

shiba έγραψε:
Mixxx έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους και καλώς ήρθα. Παρόλου που είναι τα πρώτα μου post είμαι παλιός αλλά κάτι έγινε με το παλιό μου username και τώρα είμαι νέος. Αποφάσισα λοιπόν να βελτιώσω και γω το peugeot μου μπας και δω καμιά άσπρη μέρα. Η βελτίωση αφορά το βαρελάκι της BMC, ένα τελικό της Devil, χταπόδι χειροποίητο, μεσαίο αλλαγμένο, αγωνιστικό καταλύτη και τέλος προγραμματισμός του Bosch ME 7.44 (μοντέλο 2001) με κόφτη στις 6800 πλέον. Το μοτέρ είχε μετρηθεί με το τελικό και το βαρελάκι και έδειξε 110,8 ΗΡ στις 5880 rpm και 142 Nm στις 5000 rpm και τώρα έχει 131,2 ΗΡ στις 5840 rpm και 161 Nm στις 4900 rpm. Διαφορά τρομερή δεν είδα, είδα όμως κάποια Very happy Very happy . Νομίζω ότι είναι καλή βελτίωση, απλά πάλι βλέπω προς τα πάνω!!!
εγω δεν καταλαβα το εξης..τα αμαξια μασ ειναι μαμα 110 αλογακια..με βαρελακι και τελικο ανεβηκε μονο 0,8? Confused και ολα τα αλλα σου δωσανε 21 αλογα?αν πραγματικα ισχυει το σκεφτομαι να το κανω κα ιεγω πραγμτικα. Wink


Έτσι φαίνεται τελικά, ότι το βαρελάκι και το τελικό δεν έδωσαν τίποτα τουλάχιστον σε αριθμούς. Τότε είχα δει διαφορά στις ροπές και γενικότερα ο κινητήρας δούλευε πιο άνετα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mixxx (Μιχάλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (2006)

Ένταξη: 30 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Φεβ 2007, 17:39:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Mixxx έγραψε:
Η δυναμομέτρηση έγινε στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης σε δυμναμόμετρο Maha. Σκέφτομαι να σου πω την αλήθεια να βάλω εκκεντροφόρους από Rallye αλλά με όλα αυτά που έχω διαβάσει έχω μπερδευτεί για το ποιους να βάλω, αν βάλω τα γρανάζια, αν βάλω τα ελατήρια βαλβίδων και δεν ξέρω τι να κάνω Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

Το ΜΑΗΑ δεν ειναι στο Ωραιοκαστρο?
Η μετατροπη ποσο σου στοιχησε?
Αφου με το βαρελακι ειδες τοσο μικρη διαφορα,γιατι δεν εβαλες σκουπα ή φιλτρο?


Το ΜΑΗΑ είναι στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, αφού πήγα κιόλας.

Αν τα πάρουμε από την αρχή το βαρελάκι τότε (2001-2002) έκανε 300 ευρώ (αυτός είναι και ο λόγος που δεν το άλλαξα), το τελικό Devil άλλα τόσα αν θυμάμαι καλά. Τώρα το χταπόδι μαζί με καταλύτη, μεσαίο και περαστικά 750. Και τελικά το πρόγραμμα 350.
Δεν μπορείς να λάβεις υπόψη του στην συνολική τιμή το βαρελάκι και το τελικό διότι αγοράστηκαν το 2001-2002 οπότε οι τιμές σίγουρα έχουν κατέβει τώρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Φεβ 2007, 12:30:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να κάνω κι εγώ ο αφελής μια ερώτηση Question Question Question

Λες ότι με βαρελάκι και τελικό είδες κάποια διαφορά ενώ με αλλαγή όλης της εξάτμισης και προγραμματισμό βρέθηκες στα + 20 άλογα και δεν υπήρξε καμία τρομερή διαφορά Confused

Δεν θα έπρεπε να σε προβληματίσει αυτό το γεγονός Question


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Mixxx (Μιχάλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (2006)

Ένταξη: 30 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Φεβ 2007, 22:05:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

COOL ALEXIS έγραψε:
Να κάνω κι εγώ ο αφελής μια ερώτηση Question Question Question

Λες ότι με βαρελάκι και τελικό είδες κάποια διαφορά ενώ με αλλαγή όλης της εξάτμισης και προγραμματισμό βρέθηκες στα + 20 άλογα και δεν υπήρξε καμία τρομερή διαφορά Confused

Δεν θα έπρεπε να σε προβληματίσει αυτό το γεγονός Question


Εννοείται ότι με την τελευταία βελτίωση [αν η πρώτη βελτίωση (τελικό, βαρελάκι) θεωρείται βελτίωση] είδα τεράστια διαφορά σε σχέση με αυτήν της πρώτης.

Το θέμα είναι ότι όταν κάνεις μια μετατροπή/βελτίωση έχεις κάτι στο μυαλό σου, περιμένεις κάποια αποτελέσματα.

Με την πρώτη βελτίωση πήρα αυτά που περίμενα, δλδ ροπές και πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Ούτε άλογα περίμενα (κάποιοι λένε 9 ΗΡ με το βαρελάκι) ούτε τίποτε τρομερό.

Με την δεύτερη βελτίωση βλέποντας +20 άλογα είχα την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο θα αλλάξει κατά πολύ, κρίνοντας λάθος βέβαια, από την αλλαγή που έχει ένα αυτοκίτητο 850-1000 κιλών με αυτά τα 20 άλογα και όχι το δικό μου που είναι 1250-1300 κιλά.

Δεν λέω ότι η βελτίωση δεν είναι καλή, απλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θέλει κι άλλα για να θεωρείται γρήγορο Exclamation Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 00:10:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδιά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο αμάξι θέλει τον τουρμπισιο κινητήρα τησ πεζω που φοράει το 207.

Υπομονή και σε λίγο καιρό θα αρχίσουν οι πρ'ωτες μαϊμουδιές !!!

Μην πετάτε άδικα τα λεφτά σας. Wink


PS FERRIES
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Mixxx (Μιχάλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (2006)

Ένταξη: 30 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 00:20:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMCHRI έγραψε:
παιδιά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο αμάξι θέλει τον τουρμπισιο κινητήρα τησ πεζω που φοράει το 207.

Υπομονή και σε λίγο καιρό θα αρχίσουν οι πρ'ωτες μαϊμουδιές !!!

Μην πετάτε άδικα τα λεφτά σας. Wink


Μέχρι να μπορέσουμε να βρούμε αυτόν τον κινητήρα μεταχειρισμένο και σε καλή κατάσταση θέλει 2-3 χρόνια!

Ως τότε ποιος μπορεί να περιμένει Question Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 08:41:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω παντως φιλε μου που εχω και εκκεντροφορους και προγραμμα αν δω λιγο παραπανω απο εσενα θα κανω τουμπες...

λεω μηπως το προγραμμα στο εφτιαξαν επιτοπου πανω στο δυναμομετρο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mixxx (Μιχάλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (2006)

Ένταξη: 30 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 08:51:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
εγω παντως φιλε μου που εχω και εκκεντροφορους και προγραμμα αν δω λιγο παραπανω απο εσενα θα κανω τουμπες...

λεω μηπως το προγραμμα στο εφτιαξαν επιτοπου πανω στο δυναμομετρο...


Καλημέρα! Επειδή είναι πρωί και δεν κατάλαβα καλά Shocked Shocked εννοείς ότι έχεις λιγότερη ιπποδύναμη από εμένα Question

Το πρόγραμμα έγινε πριν το δυναμόμετρο μπροστά μου. Μόλις το φόρτωσε μου είπε κάνε μια βόλτα για να το δω. Το έκανα λοιπόν και όταν γύρισα του είπα ότι δεν είδα αυτά που περίμενα. Στη συνέχεια το ξανασύνδεσε και το πείραξε λίγο ακόμα (δεν καταλάβαινα τίποτα από αυτά που έκανε Confused ) και ξαναέκανα βόλτα. Μετά του είπα ότι ήταν καλύτερο αλλά πάλι όχι αυτό που περίμενα (αχάριστος και εγώ). Μου είπε ότι μπορεί να το σηκωσει κι άλλο, αλλά μπορεί να είχαμε πρόβλημα με τα καυσαέρια. Οπότε το αφήσαμε έτσι και το μετρήσαμε.

Εγώ αν βάλω εκκεντροφόρους από Rallye λες να δω καμιά διαφορά Question Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 08:57:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χωρις να θελω να σε στεναχωρησω 130 αλογα με μαμα εκκεντροφορους που να χτυπας το κωλο σου κατω μεχρι να ματωσει.....δεν

με αυτα που εχεις πανω και αν ειναι σωστο το χταποδι ΠΡΕΠΕΙ να βαλεις εκκεντροφορους.εχεις κανει μιση δουλεια.
οπως ειδα και εγω στη περιπτωση μου και σε αλλη παιδιου με μονο εξατμιση ουτε το ενα ουτε το αλλο δουλεουν μονα τους (εκκεντρ-εξατμ)

και αργοτερα ξαναπειραζεις το προγραμμα λιγο Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mixxx (Μιχάλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (2006)

Ένταξη: 30 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 09:09:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
χωρις να θελω να σε στεναχωρησω 130 αλογα με μαμα εκκεντροφορους που να χτυπας το κωλο σου κατω μεχρι να ματωσει.....δεν



Δηλαδή εννοείς ότι το αποτέλεσμα του δυναμόμετρου είναι λάθος ;;

Αν είναι έτσι, δεν ξέρω μπορεί να έχεις δίκιο αλλά αμφιβάλλω, (γνώμη μου Wink )
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 09:16:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

α κ ρ ι β ω ς . . . .

ειδικα αν ειναι ο ιδιος ο τυπος που πειραζει και μετραει....

ρωτα και pughell-Miltella που ειναι απο πανω και θα το ξερουν το τυπο που στο εφτιαξε σιγουρα...

για να καταλαβεις ακομα και παιδι που εφτιαξε προγραμμα στο δυναμομετρο με εκκεντροφορους και εξατμιση (που εκει πρεπει να δινει σα τρελλο ενα προγραμμα λογω συνολικης αναβαθμισης) και ειδε 9αλογα και αυτα με το ζορι.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mixxx (Μιχάλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (2006)

Ένταξη: 30 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 15:13:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
α κ ρ ι β ω ς . . . .

ειδικα αν ειναι ο ιδιος ο τυπος που πειραζει και μετραει....

ρωτα και pughell-Miltella που ειναι απο πανω και θα το ξερουν το τυπο που στο εφτιαξε σιγουρα...

για να καταλαβεις ακομα και παιδι που εφτιαξε προγραμμα στο δυναμομετρο με εκκεντροφορους και εξατμιση (που εκει πρεπει να δινει σα τρελλο ενα προγραμμα λογω συνολικης αναβαθμισης) και ειδε 9αλογα και αυτα με το ζορι.....


Πολύ σεβαστή η γνώμη σου φίλε μου, αλλά θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου Wink . Αυτός που το βελτίωσε είναι φίλος μου και δεν νομίζω ότι έκανε καμιά λαδιά.

Να φανταστείς ότι ήταν ο μόνος από τους βελτιωτές που ρώτησα πόσα άλογα θα πάρω και μου είπε 13-15, ενώ όλοι οι άλλοι μου έλεγαν σίγουρα 18-20 μπορεί και παραπάνω. Θα μου πεις γιατί τότε πήγα σ' αυτόν και όχι στους άλλους που έλεγαν περισσότερα άλογα Rolling eyes Rolling eyes Question Το θέμα είναι η εμπιστοσύνη που έχεις στον καθένα. Από όλους τους άλλους θα περίμενα να με κοροϊδέψουν αλλά όχι από αυτόν.

Το θέμα είναι ότι δεν προσπαθώ να σου αλλάξω γνώμη και ούτε ότι βάζω και το χέρι μου στη φωτιά ότι όλα είναι τα λέω, απλά λέω τη γνώμη μου Exclamation Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 17:46:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
α κ ρ ι β ω ς . . . .

ειδικα αν ειναι ο ιδιος ο τυπος που πειραζει και μετραει....

ρωτα και pughell-Miltella που ειναι απο πανω και θα το ξερουν το τυπο που στο εφτιαξε σιγουρα...

για να καταλαβεις ακομα και παιδι που εφτιαξε προγραμμα στο δυναμομετρο με εκκεντροφορους και εξατμιση (που εκει πρεπει να δινει σα τρελλο ενα προγραμμα λογω συνολικης αναβαθμισης) και ειδε 9αλογα και αυτα με το ζορι.....


Για να δεις την διαφορα σε αίσθηση των 20 ίππων βάλε σε ένα νορμάλ αμάξι cc 2 άτομα επιπλέον και κάνε τις βόλτες σου...

όταν θα τα βγάλεις από μέσα θα είναι σαν να το βελτίωσες , 20 ίππους.
αυτή λοιπόν θα είναι η διαφορά σε αίσθηση , ακι με αυτό θέλω να πω ότι ακούμε 20 ίππους και νομίζουμε τρομακτική διαφορά αλλά δεν είναι έτσι...
΄
Συν τοις άλλοις καθοριστικό ρόλο παίζει και ο παράγοντας "συνήθεια"

Όσο και να το βελτιώσεις μετά από λίγο καιρό το συνηθίζεις και πάλι θες και άλλο !!!!

Τελικά η βελτίωση είναι κάτι σαν ναρκωτικό !!!! Ευτυχώς δεν κάνει κακό στην υγεία μας όταν οδηγούμε συναιτά και με το μυαλό στο κεφάλι μας. Wink


PS FERRIES
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Mixxx (Μιχάλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (2006)

Ένταξη: 30 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 18:04:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMCHRI έγραψε:
volvos έγραψε:
α κ ρ ι β ω ς . . . .

ειδικα αν ειναι ο ιδιος ο τυπος που πειραζει και μετραει....

ρωτα και pughell-Miltella που ειναι απο πανω και θα το ξερουν το τυπο που στο εφτιαξε σιγουρα...

για να καταλαβεις ακομα και παιδι που εφτιαξε προγραμμα στο δυναμομετρο με εκκεντροφορους και εξατμιση (που εκει πρεπει να δινει σα τρελλο ενα προγραμμα λογω συνολικης αναβαθμισης) και ειδε 9αλογα και αυτα με το ζορι.....


Για να δεις την διαφορα σε αίσθηση των 20 ίππων βάλε σε ένα νορμάλ αμάξι cc 2 άτομα επιπλέον και κάνε τις βόλτες σου...

όταν θα τα βγάλεις από μέσα θα είναι σαν να το βελτίωσες , 20 ίππους.
αυτή λοιπόν θα είναι η διαφορά σε αίσθηση , ακι με αυτό θέλω να πω ότι ακούμε 20 ίππους και νομίζουμε τρομακτική διαφορά αλλά δεν είναι έτσι...
΄
Συν τοις άλλοις καθοριστικό ρόλο παίζει και ο παράγοντας "συνήθεια"

Όσο και να το βελτιώσεις μετά από λίγο καιρό το συνηθίζεις και πάλι θες και άλλο !!!!

Τελικά η βελτίωση είναι κάτι σαν ναρκωτικό !!!! Ευτυχώς δεν κάνει κακό στην υγεία μας όταν οδηγούμε συναιτά και με το μυαλό στο κεφάλι μας. Wink


Αν είναι όπως τα λες, τότε είμαι υπερευχαριστημένος από την βελτίωση που έκανα Very happy Very happy . Συγκεκριμένα το Σάββατο που βγήκα για ένα ποτάκι, στον γυρισμό στην παραλιακή (Θεσσαλονίκη) βρέθηκα στα φανάρια με μια BMW 318i (δυό μοντέλα πριν) αυτός 2 άτομα και γω τέσσερα. Χωρίς να έχω καμιά ελπίδα λέω δεν δοκιμάζω να δω τι σκ@τ@ βελτίωση έκανα. 1ες, 2ες μαζί και στην 3η χωρίς να το πιστεύω του ξεκόλλησα. Twisted evil Twisted evil
Μπορεί τώρα να πεις ήταν τύχη ή έφταιγε ο οδηγός ή ότι άλλο θες. Εμένα πάντως, είτε αληθές, είτε ψευδές, το αποτέλεσμα με ικανοποίησε Exclamation Exclamation
Υ. Γ. Δεν νομίζω να ήταν ψευδές Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 21:32:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον DIMCHRI Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 1 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1789s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on