Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 15:38:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άρα το ESP σε τέτοια περίπτωση δεν μπορεί να κάνει τίποτα διότι ο τροχός που θα φρενάρει θα είναι στον αέρα!
Άρα είχα δίκιο σε αυτά που έλεγα!!!!!!
Άρα δοξάστε με!!!!!!!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 17:11:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά λέγε ότι θες.
Εγώ ξέρω ότι χθες το βράδυ που έτυχε να περνάω από την στρογγυλή πλατεία με την "λιμνούλα" μπροστά από το ΣΕΦ την "γύρησα" όλη (επιταχύνοντας σχετικά) με 2α με το γκάζι στο πάτωμα με το πίσω μέρος σε παρατατεταμένο drift με τα΄δύο χέρια στο τιμόνι...
Επίσης Χάρη μην ξεχνάς ότι το ESP επεμβαίνει και στο γκάζι.
Για την ακρίβεια και μετά από αρκετές δοκιμές που του έχω κάνει... ... επεμβαίνει πρώτα μέσω των φρένων και στην συνέχεια αν αυτό δεν επαρκεί τότε "κλείνει" το γκάζι ώστε μειωθεί η υποστροφή.
Επίσης άλλο υποστροφή ισχύος = πατάμε το γκάζι πάνω στην στροφή και το αμάξι πάει ευθεία και άλλο
το μπαίνουμε απότομα σε μια στροφή και τα εμπρός λάστιχα χάνουν την πρόσφυσή τους (χωρίς εμείς να πατάμε ιδιαίτερα το γκάζι)
Επίσης το συγκεκριμένο Yugo δεν υπέστρεφε ιδιαίτερα και η μουρή του διατηρούσε αρκετά καλά την τροχιά της.
Το δικό μου τουλάχιστον αποκλείεται να βρεθεί σε παρατεταμένη υποστροφή με τον πίσω εσωτερικό τροχό στον αέρα.
Στιγμιαία, και λόγω αδράνειας ίσως, (και μόνο με τα ημισλικ σε καλή άσφαλτο, στο απότομο κόψιμο του τιμονιού αλλά μετά (αν παραμείνω με στριμένο τιμόνι και πατημένο γκάζι) θα φρενάρει και τον εξωτερικό πίσω τροχό ώστε να διώξει την ουρά του και να στρίψει και αν και αυτό δεν αρκεί θα κλείσει το γκάζι για να μην σπινιάρει κι αόλα αυτά σε λιγότερο από 1~2sec...
Γενικά αυτό που κάνει το δικό μου (τουλάχιστον) 206 είναι ότι ακριβώς του πεις (αρκεί να ξέρεις τι του λες...)....
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Απρ 2006, 06:56:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομίζω με το ESP σε λειτουργία να φτάσεις στο σημείο να σηκωθεί ο τροχός γιατί δεν θα σε αφήσει να φτάσεις μέχρι εκεί. Με το ESP of μια πιο σκληρή ανάρτηση και μεγαλύτερη αντιστρεπτική θα σηκώσει τροχό άνετα. Το 206 που έχουμε το κάνει αυτό και ας μην είναι κούτσουρο από θέμα ανάρτησης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 00:55:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλήθεια, το 206 rc έχει διαφορετικό εγκέφαλο esp από αυτόν του 206 gti;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 10:55:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξέρω αν άχει διαφορετικό εγκέφαλο αλλά ίσως συμπεριφέρεται λίγο διαφορετικό λόγω πιο χαμηλού προφίλ ελαστικών που τα κάνει λίγο πιο απότομα (RC 205/45-17, gti 205/45-16)
Και στα δύο αυτοκίνητα απενεργοποιείται πλήρως πάντως με το σχετικό κουμπί και ξαναενεργοποιείται οποιαδήποτε στιγμή από το ίδιο κουμπί (ακόμα και εν κινήση και ποτέ μόνο του) ή όταν σβήσεις την μηχανή και την ξανανάψεις.
Όταν το ESP/ASR είναι off, το ABS λειτουργεί κανονικότατα.
Για κωδικούς εγκεφάλου ή software για το ABS/ESP/ASR και αν έχουν διαφορές μεταξύ RC και GTI δεν ξέρω.
Ίσως μπορεί να μάθει ο Αργύρης.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 11:42:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
99% εχουν ιδιοsofware ...
το λαστιχο ειναι ενα θεμα...
επισης μη ξεχνατε τη διαφορα στα χερια.....ο μανθος το χαιρεται να του το στριβουν αλλοι, ενω ο δημητρης να το παλευει μονος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 12:01:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω την εντύπωση ότι στα υπόλοιπα 206, αν βάλει κανείς το προαιρετικό esp, είναι του ίδιου τύπου με τα 307cc/407/207gt, δλδ ξαναμπαίνει μόνο του. Ισχύει αυτό η είπα βλακεία;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 12:11:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από όσο ξέρω δεν μπαίνει σαν aftermarket αξεσουάρ ή μάλλον το κόστος του είναι απαγοερευτικό γιατί πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα (τιμή μπορεί ίσως να βγάλει ο Αργύρης)
Στα 1,6, όπως του ultra-one (δεν ξέρω αν υπάρχει δυνατότητα και στα 1,4) μπήκε σαν extra όταν το παράγγειλε οπότε και φτιάχτηκε εξ αρχής έτσι από το εργοστάσιο με επιπλέον κόστος 680ε και λειτουργεί (όσον αφορά τον οn-off τουλάχιστον) ακριβώς όπως στα rc/gti2,0 (για την υ΄πόλοιπη λειτουργεία πάλι εξαρτάται από τα ελαστικά που και τα 195/55-15 μαμα και τα 205/50-15 που φοράει τώρα ο Χάρης είναι πιο προοδευτικά στις αντιδράσεις τους)
Δεν έχω ακούσει μέχρι στιγμής κάποιο παράδειγμα aftermarket τοποθέτησης σε 206.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 12:19:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μιλάω για τοποθέτηση μετά την αγορά, μιλάω για παραγγελία του αυτοκινήτου έτσι. Και λέω ό,τι λέω, γιατί έχω ένα τεστ σε ένα ιταλικό περιοδικό, όπου συγκρίνουν ένα 206 χωρίς και ένα 206 με esp, σε σλάλομ σε βρεγμένη πίστα, και καταλήγουν να προτείνουν το esp ακόμα και στα μικρά μοντέλα, με μόνο αρνητικό την αδυναμία πλήρους απενεργοποίησης.
Τέσπα, εγώ ξεκίνησα τον συλλογισμό μου με βάση το 207 gt. Αν τελικά το rc έχει πλήρως απενεργοποιούμενο, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν αλλάζει όλη η μονάδα ελέγχου, ή κάποια επιλογή στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 12:39:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | ...Και λέω ό,τι λέω, γιατί έχω ένα τεστ σε ένα ιταλικό περιοδικό, όπου συγκρίνουν ένα 206 χωρίς και ένα 206 με esp, σε σλάλομ σε βρεγμένη πίστα, και καταλήγουν να προτείνουν το esp ακόμα και στα μικρά μοντέλα, με μόνο αρνητικό την αδυναμία πλήρους απενεργοποίησης... |
Λογικό γιατί στο 206 το ESP δουλεύει πάρα πολύ καλά (αρκεί να μάθεις να το "χρησιμοποιείς")
Αυτό πάντως περί μη πλήρους απενεργοποιησης δεν το έχω ακούσει.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2007, 12:55:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Και λέω ό,τι λέω, γιατί έχω ένα τεστ σε ένα ιταλικό περιοδικό, όπου συγκρίνουν ένα 206 χωρίς και ένα 206 με esp, σε σλάλομ σε βρεγμένη πίστα, και καταλήγουν να προτείνουν το esp ακόμα και στα μικρά μοντέλα, με μόνο αρνητικό την αδυναμία πλήρους απενεργοποίησης.
|
Αυτό που λες δεν ισχύει!!!!!!!!!!
Στα 206 το ESP απενεργοποιείται πλήρως και δεν ξαναμπαίνει μόνο του παρά μόνο αν το ξαναενεργοποιήσεις!
Αυτό ισχύει στα 207, 307, 407, 1007 κλπ όπου ξαναμπαίνει μόνο του μετά τα 50χάω.....
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra-one στις Κυρ 14 Ιαν 2007, 12:56:10, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2007, 12:56:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άρα γράφουν βλακείες στο τεστ, οκ.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2007, 12:57:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Άρα γράφουν βλακείες στο τεστ, οκ. |
Μάλλον!!!!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Ιαν 2007, 13:26:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | ESP και
(συνεχίζω από το topic που με παρέπεμψε ο Μάνθος)
Θα προτιμήσω την Quaife έναντι του ESP με 570 + 330 ευρώ παραπάνω |
Ψηλέ, ειδικά στο θέμα του ελέγχου της υπερστροφής, το ESP του 206 είναι από τα καλύτερα σεταρισμένα που υπάρχουν αφού αφήνει το αυτοκίνητο να υπερστρέψει αρκετά πριν επέμβει δραστικά και αποτρέπει τέτοιες καταστάσεις όταν τα πράγματα ξεφύγουν..... http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4157&highlight=%E2%DF%ED%F4%E5%EF+%F3%EF%EA
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 10:05:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συνέχεια από εδώ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=211237#211237
Εκ της MOD Team
MEMsound
MEMsound έγραψε: | αν στο 207 λειτουργεί όπως στο 206 (ή και στο 407) τότε το esp στην γρήγορη οδήγιση δεν ενοχλεί καθόλου, ίσα ίσα βοηθάει κιόλας
ενοχλεί στην πολύ γρήγορη ή πολεμική αν θες οδήγιση...
ή αλλιώς όποτε θες να νοιώσεις "κυριάρχος" του αυτοκινήτου, να ιδρώσεις λίγο στρίβοντας κλπ κλπ
ρίξε μια ματιά σε αυτό:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=210807#210807
και ας το συνεχίσουμε εκεί |
Αυτή είναι η προσωπική άποψη του Μάνθου βέβαια.
Εγώ διαφωνώ κάθετα.
Το ESP έχει καθαρά safe to drive χαρακτήρα και ΔΕΝ επιτρέπει γρήγορη οδήγηση της μορφής που τπαγορεύει το στήσιμο του αυτοκινήτου ιδίως στο δικό μου.
Το 207 GT που οδήγησα με απογοήτευσε και ένας κύριος λόγος είναι και η λειτουργία του ESP του.
Εξαρτάται βέβαια και απο τις ανάγκες και επιθυμίες του αγοραστη.
Επίσης
Αλλο να νιώθεις-νομίζεις ότι είσαι κυρίαρχος και άλλο να Είσαι...
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 10:14:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συμφωνω με καταφρακ αλλα μετα αποενα σημειο ειναι θεμα οδηγου και ποσο ξερεις νακλεβεις το esp...(οχι οτι ο μανθος ειναι τετοιος... )
θυμασαι μητσο το ζαχο μεγαρα μετα?
εχω μπει σε φιλο με rc ο οποιος ειναι οδηγος αγωνων και τρελλο τιμονι και το αμαξι το οδηγουσε ετσι ωστε το esp δεν το αφηνε να μπει...φοβερα στρωτα με απιστευτα απαλες γραμμες και οδηγηση λες και εισαι σε πιστα ...
και βεβαι το esp εμπαινε ελαχιστα και χωρις να σε κοβει ιδιαιτερα...
βεβαια επειδη τετοια οδηγηση ουτε στα ονειρα σας δεν θα κανουμε βρεστε τροπο να βγαλετε το esp Και το συζηταμε...
λογικα οταν βγει το ραλλυ207 που θα εχει ιδιο εγκεφαλο με gt Και το εσπ na bgainei off θα λυθει το θεμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 10:41:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ...το αμαξι το οδηγουσε ετσι ωστε το esp δεν το αφηνε να μπει...φοβερα στρωτα με απιστευτα απαλες γραμμες και οδηγηση λες και εισαι σε πιστα ...
και βεβαι το esp εμπαινε ελαχιστα και χωρις να σε κοβει ιδιαιτερα... |
αυτό ακριβώς.
με απαλές κινήσεις το esp επεμβαίνει ελάχιστα
βέβαια για όλους εμάς που δεν έχουμε ιδιαίτερες οδηγικές γνώσεις για να κάνουμε απαλές και ομαλές κινήσεις ισοδυναμεί με το να πηγαίνουμε πιο αργά μιας και δεν ξέρουμε πως να το κάνουμε αυτό όταν πηγαίνουμε πιο γρηγορα με αποτέλεσμα να στραμπουλάμε το αμάξι,να κάνουμε απότομες τιμονιές και φρεναρίσματα και άλλα τέτοια όμορφα και φυσικά το esp να παλευει να κρατήσει το αμαξι στην (λανθασμένη) υποθετική σωστή πορεία που του δείχνουμε...
(το αμάξι δεν έχει μάτια να βλέπει που είναι στροφή = πρέπει εσύ να του δώσεις να καταλάβει που πρέπει να πάει και τι να κάνει, αν θες το esp να μην σε ενοχλεί και απλά να σε βοηθάει)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pappaki (Δημήτρης) Δραστήριο μέλος
106 Rallye 16v
Ένταξη: 27 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 291 Τόπος: Δυο τετράγωνα πάνω από τον παράγοντα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Ιούν 2007, 19:37:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γενικά πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα οδηγούνται σήμερα πιο γρήγορα με το ESP ενεργοποιημένο...ειδικά αν μιλάμε για κινητήρες με αξιολογη ροπή...το φαινόμενο γίνεται ακόμα πιο έντονο. Γενικώς σε καποιο γρήγορο αυτοκινητο το σωστά ρυθμισμένο ESP δεν προβληματίζει...μονάχα απαγορευεί εκπληκτικά γλιστρήματα και έντονο στραμπούληγμα μέσα στην στροφή. Οι κατασκευαστές ρυθμίζουν τα ηλεκτρονικά κυρίως με το χαρακτήρα του αυτοκινητου.Πάντως οταν τα άλογα είναι καμποσα και ειδικά οταν περνούν στον εμπρός άξονα, η πρωτη κίνηση δεν θα είναι να απενεργοποιήσουμε το ESP, αλλά να ενεργοποιήσουμε με το σωστό τρόπο το μυαλό και τα χέρια, για να πάμε αρκετά γρήγορα. Βέβαια η ύπαρξη δυνατότητας πλήρους απενεργοποίησης, μονο θετική είναι αφου επιτρεπει πιο hardcore καταστάσεις, με το τελικό αποτέλεσμα να είναι όμως αμφιλεγομενο!
www.gocar.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sotos 207Gt (Σωτηρης.... ...mobile repairman...) Έχω ξεφύγει !!!
207Gt 900hp by Αισωπος racing power...
Ένταξη: 16 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1056 Τόπος: Αργοστολι Κεφαλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 12:48:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προχθες μου ετυχε μια δουλεια στη Θεσσαλονικη και πηγαινοντας ειπα να παω απο Γιαννενα Για να δω την Εγνατια(χασιμο 200 κολλημενα και νομιζα πως πηγαινα με 100)αλλα δεν ηταν τελειωμενη και αναγκαστικα περασαμε απο Πινδο μεχρι να βρουμε το κομματι που ηταν σε κυκλοφορια.Και εκει που ειχαμε φαει την ταλαιπωρια της αρκουδας μπαινουμε σε ενα δρομο ονειρο.Δυο λωριδες κυκλοφοριας ορεινος(Πινδος)και ολοκαινουργια πατημενη ασφαλτος.Πλακωνομαστε λοιπον στο στροφιλικι και την εχουμε ακουσει με τον ξαδερφο στερεοφωνικα εντελως.Σε μια φουρκετα ζαλιστηκα και μπορω να πω οτι μονο απειρος δεν ειμαι.Εντυπωσιαστηκα πραγματικα απο το πατημα του Gt.Μπορει να χτυπησε και κοντα ενα G πανω στη στροφη.Δεν ξεκολλαγε με τιποτα.Και εκει που ολα βαιναν καλως τρωμε μια μπαντια αλλο πραμα.Πριν προλαβει να ερθει πορτες μπαινει το ESP και πραγματικα μας εσωσε.Απο τις ροδιες που ειδα (αφου γυρισαμε πισω να δουμε τι εγινε και την παθαμε ετσι)θελαμε ακομα μια παλαμη για να ξεκαβαλησουμε την πισσα και να βουτηξουμε στο μαλακο χωμα και ποιος ξερει τι αλλο μπορει και καμια τουμπουλα(ειχαμε καμια 100στη στο κοντερ).
Συμπερασμα:
Εφοσον σε καλη ασφαλτο δεν αναψε καθολου το συστημα ευσταθειας αλλα μονο τη δεδομενη στιγμη τοτε ακομα και αν βρω τροπο να το βγαλω σιγουρα θα το απενεργοποιω πολυ σπανια και μονο για κανα trck day.πιστεψτε με την ακουσα κανονικοτατα και ξερετε γιατι φυγαμε τελικα?
Πετρελαια πανω στη στροφη και για κανα χλμ ακομα και ολα αυτ σε θερμοκρασιες 40-42 βαθμους.Φοβερο ε????
Στις τρεις αυτοκτονιες η μια δωρο.....Ελλας στο μεγαλειο σου.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών
Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 12:54:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά εσύ το έχεις κατά χαρεί το 207 σου
Με μαμά ανάρτηση ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|