Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 18:26:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | Eχεις απολυτο δικιο μητσο και εμενα ηταν πολυ δυσκολο να ξεπερασω τις οποιες αμφιβολιες μου μηχανολογικης φυσεως αλλα ....θα τον 2$#@μησω που θα τον #$%μησω τον αργυρη να μην εχω και λογο???
υ.γ.παντως οπως βλεπεις ειναι σε 4 ξεχωριστα σημεια με μικρο μηκος ραφης
βεβαια το ξαναλεω.αν οντως υπηρχε προβλημα πολυ σοβαρο στα μπλοκε της quaife το πιο απλο θα ηταν να βαλει 4 μπιλιες-ασφαλειες σταυρωτα η ιδια η εταιρεια
οτι κανουμε ειναι κατα τη παραδοση- φυλα τα ρουχα σου να εχεις τα μισα... |
περισσότερο ψυχολογική είναι η ασφάλεια που προσφέρει η ραφή κατά την ταπεινή μου άποψη. Όπως είπα και παραπάνω ας το αφήσουμε το θέμα και ας απολαύσουμε τα μπλοκέ μας ελπίζοντας ότι κανείς δεν θα έχει προβλήματα στο μέλλον. Στρίβετε γιατί χανόμαστε!!!
Μάνθο για πες τις δικές σου εντυπώσεις!!!
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Ιαν 2007, 18:38:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτρη τις μέχρι τώρα τις έχω γράψει στην προυγούμενη σελίδα.
Σήμερα απλά ήρθα στην δουλειά με την μητέρα μου μαζί οπότε δεν έπαιζε να κάνω δοκιμές...
Αν βρω στεγνό δρόμο το βράδυ θα δοκιμάσω ένα δυο πραγματάκια κυρίως σε ότι αφορά την συνεργασία με το esp καιθα ενημερώσω σχετικά. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 11:03:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είχες πριν 2 χρόνια ESP?
Τι λες ?
Έβγαιναν τότε 14άρια 16βου με ESP.
Impressive
Άρπα την
Λοιπόν ....
ESP test completed succesfully...
Το αμάξι ΣΤΡΙΒΕΙ ΑΣΥΛΛΗΠΤΑ!!!
Εεε συγνώμη!!!
ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΤΙ?!?!?!?!?
Να πω ότι έστριψα.
Αι σιχτιρ δηλαδη!
Ας τα πάρουμε από την αρχή.
Περίπτωση 1.
Χαλαρή οδήγηση με esp on ή off.
Το ΑΤΒ είναι σα να μην υπάρχει.
Δεν το καταλαβαίνεις πουθενά.
Δεν ακούγεται τίποτα
Δεν σου τραβάει το τιμόνι δεν, δεν , δεν ,δεν , δεν κλπ κλπ...
Περίπτωση 2
Πιο σβέλτη οδήγηση όχι τάπα με esp on ή off
(= χωρίς απότομα "άσε-πάτα" και τιμονιές )
Το ΑΤΒ διακριτικά κλείνει την τροχιά του εμπρός μέρους.
Το ESP (όταν ON) λάμπει διά της απουσίας του και το πολύ πολύ να φρενάρει λίγο κάποιο τροχό αν εμφανιστεί τάση υποστροφής ή υπερστροφής κηρίως.
Συνεργασία άψογη χωρίς περίεργα κλεισίματα (ή μάλλον σταμάτημα ανοίγματος) του γκαζιού και διακριτικά φρεναρίσματα όπου χρειαστεί ΑΛΛΑ σε πολύ λιγότερο και μικρότερο βαθμό.
Όταν το ESP OFF το ATB απλά δουλευει λίγο περισσότερο.
Περίπτωση 3
Τάπα με το ESP ON.
Ρε μας δουλευει το 206?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Ειλικρινά για να καταφέρεις να το βγάλεις από το δρόμο το αυτοκίνητο πρέπει να είσαι ή ηλίθιος ή να σου κοπούν τα χέρια.
Ρε αυτό στρίβει μόνο του.
Ερχεται η στροφή. Συμμαδευεις που θες να πάς επιλέγεις την σχετική ταχύτητα, στρίβεις γκαζώνεις πάνω στην στροφή κλειδώνει το ΑΤΒ, κλείνει την τροχιά χωρίς να αφήνει περιθώριο σπινιαρίσματος (από τον ένα από τους 2 τροχούς) και αν πάνε να σπινιάρουν και οι 2 μαζί τότε το ESP κρατάει σταθερό το γκάζι μέχρι να βρεθεί ξανά πρόσφυση (πράγμα που με το ΑΤΒ γίνεται αμέσως ) οπότε και ξαναεπιταχύνει...
Επίσης αν εμφανιστούν τάσεις υπερστροφής πάλι το ESP κάνει τα δικά του και χωρίς να μειώνει το γκάζι επαναφέρει το πίσω μέρος "σε τάξη".
Για μια ακόμη φορά πραγματικά βγάζω το καπέλο στους τεχνικούς της Peugeot για τον προγραμματισμό του συγκεκριμένου ESP.
Στα απότομα "πατήματα" του γκαζιού πρώτα δουλεύει το ΑΤΒ και μετά το ESP (και ανάλογα με την γωνία του τιμονιού που όσο μεγαλύτερη είναι τόσο περισσότερο επεμβαίνει το ESP και πάλι όμως πολύ λιγότερο από ότι πριν με το μαμά ελεύθερο διαφορικό).
Αν έχω καταλάβει καλά (=θέλει κι άλες βόλτες/δοκιμές) το ESP δεν "αφήνει" το ΑΤΒ να "κλειδώσει" στο μέγιστο που αυτό που μπορεί και επεμβαίνει σε κάποιο σημείο.
Λεπτομέρειες πάνω σε αυτό θα έχω φαντάζομαι μέσα στις επόμενες μέρες.
και πάμε τώρα και στην
Περίπτωση 4... (party time, all the money και άντε γεια...)
Τάπα και το ESP OFF.
Είναι απλά γαμάτο.
Στρίβεις πατάς και η μούρη κάνει αυτό ακριβώς που της λες. Στρίβει χωρίς ηλεκτρονική βοήθεια και άλλα τέτοια "gadgets"
Το κλείσιμο της τροχιάς το νοιώθεις στο τιμόνι και το βλέπεις με τα μάτια σου ότι το αμάξι με σταθερά στριμμένο τιμόνι με επιπλέον πίεση στο πετάλ του γκαζιού στρίβει περισσότερο.
Τα όρια του εμπρός μέρους έχουν ανέβει απίστευτα.
Πολύ απότομα ανάποδα δεν δοκίμασα γιατί ο δρόμος δεν ήταν ο κατάλληλος για εκπαίδευση στο καινούργιο παιχνίδι. Εν καιρώ...
Επίσης στις εκκινήσεις το αμάξι πλέον σπινιάρει πολύ πολύ πολύ λιγότερο...
Τέλος να σημειώσω ότι οι MTG μου φαίνονται μια χαρά σε αίσθηση αν και δεν τις έχω δει σε παρατεταμένη γρηγορη οδήγηση πως θα είναι.
Οι TRP πάντως όταν είναι "ζεστές" είναι απλά φανταστικές. Για να δούμε τώρα με τις νέες λόγω ΑΤΒ τι θα κάνουμε.
Πάντως είναι απίστευτα λεπτόρευστες σε σημείο που σε αγχώνουν όταν τις βλέπεις.
Αυτά τα "ολίγα" 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τετ 10 Ιαν 2007, 11:43:47, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 11:40:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
είναι και λογικό "πρώτα" να δουλεύει το ΑΤΒ και μετά το esp ΚΑΙ λόγω του ότι το ένα είναι μηχανικό (no lag) ενώ το άλλο ηλεκτρονικό.
Τέλεια η περιγραφή σου Μάνθο!!
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 12:26:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μανθο κανε μου τη χαρη να μετρησεις και βαρος μαμα διαφορικου για να συγκρινουμε με atb απο δημητρη και στα διλιτρα . . . . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 12:41:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάνθο οι TRP πράγματι είναι τόσο καλές που δεν βρίσκεις πώς μπορεί μία ανταγωνιστική της βαλβολίνη να τα καταφέρνει καλύτερα. Κι όμως, γι αυτό κι εγώ εξεπλάγην θετικά όταν έβαλα την MTG την περασμένη Άνοιξη και εξεπλάγην και πάλι όταν ήρθε ο Χειμώνας. Γι αυτό το κάτι παραπάνω της MTG που δεν συνοδεύεται από καμία παρενέργεια -δηλ. δεν χειροτερεύει πουθενά σε σύγκριση με την TRP- την πρότεινα για το QUAIFE. Πιθανότατα επεδή εσύ έχεις εκ κατασκευής καλύτερο σασμάν να δυσκολευτείς να δεις τις έστω και μικρές διαφορές που είδα εγώ και που μάλιστα έχουν και διάρκεια στο χρόνο. Μην ξεχνάς ότι η βαλβολίνη αυτή (όπως ισχύει και με την TRP) θα κλείσει σχεδόν ένα μήνα λειτουργίας για να σου ξεδιπλώσει (ή να εκτιμήσεις) όλες τις αρετές της. Μου φαίνεται παράξενο (και ανεξήγητο) που επί ένα σχεδόν μήνα "έβλεπα" βελτίωση (ενώ οι 10 βία 15 μέρες μπορούν να έχουν λογική εξήγηση), γι αυτό και από ένα σημείο και μετά δεν αποκλείω να ήταν η ιδέα μου, αλλά αυτός και μόνο ο αυξανόμενος ενθουσιασμός δείχνει το πόσο καλά λειτουργεί.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 12:56:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προς volvos θα γίνει.
Προς Miltellas θα δείξει 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 13:53:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με βάση την ομολογουμένως όμορφη περιγραφή του Μάνθου, το ΑΤΒ αποδίδει τα αναμενόμενα.
Θαρρώ πως η δράση του θα είναι καταλυτηκότερη στο RC και τα αποτελέσματα ακόμη πιό εντυπωσιακά!
Βέβαια να τονίσω και να προσγειωθούμε ξανά ότι ένα μπροστόβαρο μπροστοκίνητο αυτοκίνητο ΔΕΝ μπορεί να στρίβει ΄΄με όλα΄΄ ή ΄΄σαν τρένο΄΄!!!!! Η υποστροφή αδρανείας καραδοκεί!
Με το συγκεκριμένο μπλοκέ, εν προκειμένω, μπορούμε να αυξήσουμε το όριο εκμεταλλευόμενοι τη συνολική πλέον πρόσφυση και των δύο ελαστικών.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Εάν ξεπεράσει κανείς το όριο πρόσφυσης η μετάβαση σε υποστροφή είναι απότομη και δύκολα ελένχεται.
Χωρίς να το έχω δοκιμάσει ακόμη, πιστεύω ότι οι υποσχέσεις του ΑΤΒ επαληθεύονται και με βάση τα γραφόμενα ΄΄χεράδων΄΄ (όπως ο Μανθος ) ειναι μία ΑΡΙΣΤΗ αγορά!!!
Α! και ένα volve Έχω ΜΑΡ θα το μελετήσω το θέμα.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 14:28:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξεκόλλα Δημήτρη μου από τα κεντρομήχανα...
Δεν μας ενδιαφέρει να συγκρίνουμε το 206 μας με μία elise ούτε και να το κάνουμε να στρίβει όπως εκείνη.
Απλά προσπαθούμε να βελτιώσουμε στο μέγιστο που μπορούμε αυτό που έχουμε στα χέρια μας, που το γουστάρουμε και που μέχρι εκεί φτάνβει η τσέπη μας.
Προφανώς και υπάρχουν πολύ καλήτερα αυτοκίνητα αλλά αυτό με αφήνει παντελώς αδιάφορο.
Όταν θα έχω λεφτά για τέτοια αμάξια θα πάρω ένα να χω να παίζω, εντομεταξύ ακόμα και το ταπεινό 206 μια χαρά κάνει την δουλειά.
Επίσης ποτέ δεν έγραψα ότι το αμάξι στρίβει "με όλα" ή "σαν τραίνο".
Επίσης όπως καραδοκεί η υποστροφή αδρανείας στα μπροστόβαρα προσθιοκίνητα έτσι καριβώς καραδοκεί η υπερστροφή στα πισώβαρα πισωκίνητα αλλά και το γλυστρημα "με τα τέσσερα" στα κεντομήχανα.
Μάλιστα για τον "μέσο κουλό οδηγό" (που είμαστε οι περισσότεροι που σχεδόν δεν ξέρουμε να ρυθμίσουμε την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού και το δουλευουμε "on-off" σαν button υπολογιστή...) τα πισώβαρα και πολύ περισσότερο τα κεντρομήχανα είναι πολύ πιο δύσκολα (ή έστω άγνωστα) στο όριο (το οποίο όριο βέβαια είναι πολύ ψηλά = όμως τα χιλιόμετρα είναι πάρα πολλά...)
Δεν συγκρίνει άλλωστε κανένας με άλλα αυτοκίνητα.
Τουλάχιστον εγώ.
Εγώ συγκρίνω το 206 που αγόρασα με αυτό που οδηγώ τώρα και απλά δεν έχει καμία σχέση...(όχι μόνο λόγω ΑΤΒ φυσικά)
Το ίδιο ακριβώς κάνει και πχ και ο Τάσος, ο Παναγιώτης κλπ κλπ που ψάχνονται με το στήσιμο και δοκιμάζουν διάφορα..
Όλοι μας συγκρίνουμε πριν και μετά στο δικό μας (ή σε παρόμοιο αμάξι = ίδιο μοντέλο) και όχι σε σχέση με το (άλλης μάρκας και ίσως και άλλης αξίας) αμάξι του δίπλα μας. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 14:33:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AAAAAA kaneis λαθος...
εγω πλεον δεν εχω προβλημα να συγκρινω με οτιδηποτε μπροσθιοκινητο το 206 μου πλεον και χωρις το μπλοκε!
απο στριψιμο οχι απο γκαζι...αυτο ποναει λεμε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 14:34:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 10 Ιαν 2007, 15:11:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
εγω πλεον δεν εχω προβλημα να συγκρινω με οτιδηποτε μπροσθιοκινητο το 206 μου πλεον και χωρις το μπλοκε!
απο στριψιμο οχι απο γκαζι...αυτο ποναει λεμε! |
Κοιτά από κάτω!
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιαν 2007, 01:56:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
Το αμάξι ΣΤΡΙΒΕΙ ΑΣΥΛΛΗΠΤΑ!!!
Εεε συγνώμη!!!
ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΤΙ?!?!?!?!?
Να πω ότι έστριψα.
Αι σιχτιρ δηλαδη!
Αυτά τα "ολίγα"  |
Σε αυτόν τον ενθουσιασμό (δικαιολογημένο βέβαια!! )
και υπενθυμίζω για να μήν πάρει κανείς κανένα δεντρο-κολώνα αγκαλίτσα!
Τα κεντρομήχανα, τουλάχιστον όσα γνωρίζω(έχουν την κίνηση πίσω, για πολλούς λόγους), έχουν μεγάλο όριο μα εκεί Δεν γλιστρούν με τα τέσσερα αλλα είναι υπερστροφικά κυρίως(εώς παντελώς) καθώς τα περισσότερα φορτία είναι στους πίσω τροχούς. Η υπερστοφή είναι μεγάλης συχνότητας καθώς έχουμε ένα εκρεμές με μικρό μήκος.Δηλαδή ΄΄ξεκολούν΄΄ απότομα και γρήγορα.Αν οι χειρησμοί σου είναι γρήγοροι και ΄΄αλφαδιασμένοι΄΄έπαναφέρονται.Ουσιαστηκά πρέπει να προβλέπεις, κάτι που σε άγνωστη διαδρομή είναι δυσκολο για τον μή Wattanen..
Αλλιώς τετακέ.....
Βέβαια ορισμένοι όπως οι Volvos ΜΕΜsound έχουν τηλεπαθητικές οδηγηκές ικανότητες και ΄΄παίζουν΄΄ με τα ΄΄όποια΄΄ ταπεινα κεντρομήχανα
Αρπάχτε ! 
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος


 106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 02:59:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σίγουρα η χρήση μπλοκέ αυξάνει τα όρια του κάθε αυτοκινήτου και κυρίως αυτών που ήδη είναι στημένα για σπορ ή αγωνιστική οδήγηση.
Επίσης είναι σημαντική μηχανική βελτίωση που αξίζει τα λεφτά της και δίνει αλλη αίσθηση και ουσία στην οδήγηση.
Προσωπικά απο την χρήση του στο δικό μου αυτοκίνητο,είδα τεράστια διαφορά.Και την διαφορά δεν την είδα όταν το έβαλα, αλλά κυρίως όταν το έβγαλα...
Ο λόγος που το έβγαλα ήταν γιατί έσπασε, ερχόμενος από Ρέθυμνο προς Χανια την στιγμή που είχε αρχίσει να χτυπά ο κόφτης 5ης (13/59...), και κατά τη γνώμη εμένα και του μηχανικού μου, η υψηλές ταχυτητες (που εκεινη την περίοδο ανέπτυσα καθημερινά στη διαδρομή εκείνη) ήταν η αιτιά που ζόρισαν το διαφορικό με αποτέλεσμα να σπάσει.
Γενικά εχω ακούσει και από άλλους ότι καλο είναι να αποφεύγουμε την συχνή κίνηση με υψηλές ταχύτητες στην Εθνική αλλά και από αγωνιζόμενους που πήγαιναν οδηγώντας το αμάξι στον αγώνα, μετά την τοποθέτησή του το αποφεύγουν...
Ας μην ξεχνάμε ότι και η καταπόνηση κάποιων μερών είναι μεγαλύτερη με τη χρήση μπλοκέ διαφορικού.
Αυτά ισχύουν για 'μπουμπίσια', όπως αυτό που φορούσα.
Δεν ξέρω αν διαφορικά όπως του Μάνθου δεν έχουν καμμία σχέση με τα παραπάνω...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος


 106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 05:20:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα παραπάνω δεν έγραψα και την προσοχή που πρέπει να δίνουμε στην οδήγηση του αυτοκινήτου μας μετά την τοποθέτηση του μπλοκέ.
Κατ'αρχήν είναι αδυνατο ένα εξάρτημα που δεν κάνει ηλεκτρονικό ελεγχο της πρόσφυσης, αλλά είναι καθαρά μηχανική η λειτουργία του, να το μάθουμε στην πρώτη, τη δεύτερη ή την τρίτη βόλτα...
χρειάζεται εξοικιωση και σεβασμό περισσότερο κι από μια group Α ανάρτηση.
Γιατί αυτο που εύκολα μας δίνει την αίσθηση του καλού και -χωρίς περίπτωση εξόδου- στριψίματος, αυτό πολύ εύκολα θα μας στείλει ευθεία σε μια γλιστερή φουρκέτα ή θα μας μπερδέψει σε μια πατημένη τρίτης που δεν θα ξέρουμε αν σημαδεύουμε εμείς ή το μπλοκέ...
Και θελει όντως χρόνο και δουλειά για να του πάρουμε τον αέρα.
Εμένα πάντως περίπου δύο μήνες σε βουνά και σε λαγκάδια πάνω κατω, δεν μου φάνηκαν αρκετοι...
Και τελος πιστεύω ότι αν το ποδαράκι μας και τα χεράκια μας δεν δουλεύουν όπως πρέπει... κανένα μπλοκέ όσο ακριβό κι αν είναι δεν θα μας δώσει τα στριψίματα που θελουμε.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 10:09:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gonakinen έγραψε: | ...Aυτά ισχύουν για 'μπουμπίσια', όπως αυτό που φορούσα.
Δεν ξέρω αν διαφορικά όπως του Μάνθου δεν έχουν καμμία σχέση με τα παραπάνω... |
Τα ΑΤΒ δεν έχει καμία σχέση με τα μπουμπίσια ή τα δισκάτα διαφορικά μιας και δεν είναι μόνιμης εμπλοκής και δεν έχει κανένα βαθμό προφόρτισης.
Αυτός ήταν και ο κύριως λόγος που το επιλέξαμε.
Από την άλλη δεν έχει ίσως την αμεσότητα στο "κλείδωμα" που φαντάζομαι έχουν τα δισκάτα μπλοκέ αλλά εμένα μου αρκεί το γεγονός ότι δεν πρόκειται να με αφήσει κάπου στο δρόμο...
Εξάλλου δεν τα θέλουμε για αγώνες.
gonakinen έγραψε: | Στα παραπάνω δεν έγραψα και την προσοχή που πρέπει να δίνουμε στην οδήγηση του αυτοκινήτου μας μετά την τοποθέτηση του μπλοκέ.
Κατ'αρχήν είναι αδυνατο ένα εξάρτημα που δεν κάνει ηλεκτρονικό ελεγχο της πρόσφυσης, αλλά είναι καθαρά μηχανική η λειτουργία του, να το μάθουμε στην πρώτη, τη δεύτερη ή την τρίτη βόλτα...
χρειάζεται εξοικιωση και σεβασμό περισσότερο κι από μια group Α ανάρτηση.
Γιατί αυτο που εύκολα μας δίνει την αίσθηση του καλού και -χωρίς περίπτωση εξόδου- στριψίματος, αυτό πολύ εύκολα θα μας στείλει ευθεία σε μια γλιστερή φουρκέτα ή θα μας μπερδέψει σε μια πατημένη τρίτης που δεν θα ξέρουμε αν σημαδεύουμε εμείς ή το μπλοκέ...
Και θελει όντως χρόνο και δουλειά για να του πάρουμε τον αέρα.
Εμένα πάντως περίπου δύο μήνες σε βουνά και σε λαγκάδια πάνω κατω, δεν μου φάνηκαν αρκετοι...
Και τελος πιστεύω ότι αν το ποδαράκι μας και τα χεράκια μας δεν δουλεύουν όπως πρέπει... κανένα μπλοκέ όσο ακριβό κι αν είναι δεν θα μας δώσει τα στριψίματα που θελουμε. |
Σε όλα αυτά θα συμφωνησω απολύτως.
Γι αυτό και τα πρώτα χιλιόμετρα θέλουν προσοχή και σύνεση.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Ιαν 2007, 15:49:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ με δισκάτα μπλοκέ εδώ και τόσα χρόνια, πολύ συχνά πάω τελικές και ούτε που το σκέφτομαι....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|