PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Τοποθέτηση 106 1.6 16v, σε 1.6 8v. Τι ισχύει??
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 13:45:21    Θέμα δημοσίευσης: 106 - Τοποθέτηση 106 1.6 16v, σε 1.6 8v. Τι ισχύει?? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ψάχνω εδώ και λίγο καιρό να αναβαθμίσω το αμαξάκι μου με μοτεράκι 16v από το μεγαλύτερο αδελφάκι.Αλλά βρε παιδιά τα έχω μπλέξει με αυτά που ακούω για τους μονόφυσους και 3φύσους.

-Το συνεργείο Α λέει να βάλω 3φυσο καθώς έχει φοβερό εγκέφαλο.

-Φίλος μου λέει ότι αν βάλω 3φυσο, θα πρέπει να αλλάξω αντλία και όργανα γιατί αλλιώς θα έχω πρόβλημα.

-Συνεργείο Β λέει καλύτερα μονόφυσο, γιατί το 3φυσο θέλει πολύ παραπάνω δουλεια για να συνδεθούν σωστά τα ηλεκτρολογικά.Επίσης, ο ίδιος λέει ότι δε χρειάζομαι πλεξούδα-εγκέφαλο αν πάρω μονόφυσο μοτέρ, καθώς το 16v δουλέυει μια χαρά με τα δικά μου πλεξούδα-εγκέφαλο.Το συνεργείο Α όμως λέει ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.Το καθένα θέλει το δικό του εγκέφαλο και πλεξούδα.

-Το συνεργείο Β λέει μόλις μπει το νέο μοτεράκι πάνω να βάλουμε πιο παχιά φλάτζα πάνω, για να αυξήσουμε και λίγο τη συμπίεση στο νέο μοτέρ, χωρίς να χρειαστεί κάτι άλλο.Το συνεργείο Α όμως λέει, ότι αν βάλω τη φλάτζα χωρίς πρόγραμμα, το μοτέρ μπορεί να σπάσει, λόγω αυξημένης συμπίεσης ή ότι δε θα δουλεύει σωστά.

Τελικά τι ισχύει βρε παιδια?Γιατί τόσο διαφορετικές απόψεις?? Shocked Shocked


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 13:49:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στείλε ένα πμ στον manolis που έχει λιγότερο από μήνα που έκανε την μετατροπή και όλα πάνε ρολόι μέχρι στιγμής. Επίσης χρησιμοποίησε το σασμάν σου Wink
επίσης μπορεί το 3φυσο να έχει κάποια θετικά αλλά για προγραμματισμό κτλ κτλ το πράγμα περιπλέκεται αρκετά (βλ στο 106sportclub) ενώ με το μονόφυσο τα πράγματα είναι περισσότερο plug & play (βλέπε peugeot sport).

ότι και να κάνεις (3φυσο-μονόφυσο) θα ξανανιώσεις φίλε,άλλο πράγμα.
Καλή μετατροπή σου εύχομαι Twisted evil Twisted evil


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 13:52:21    Θέμα δημοσίευσης: Re: 1.6 16v από 106 , σε 1.6 8v.Τελικά τι ισχύει?? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
...
-Το συνεργείο Β λέει μόλις μπει το νέο μοτεράκι πάνω να βάλουμε πιο παχιά φλάτζα πάνω, για να αυξήσουμε και λίγο τη συμπίεση στο νέο μοτέρ, χωρίς να χρειαστεί κάτι άλλο....


Αν βαλεις πιο ΠΑΧΙΑ φλατζα η συμπιεση θα πεσει, δεν θα αυξηθει.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 13:52:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ λεω να αφήσεις το αυτοκινητάκι σου όπως είναι...
Μετά από λίγο καιρό όλοι θα θέλουν ένα τελείως μαμά RALLYE
Φτιάξε το πολύ πολύ εισαγωγή – εξαγωγή και πρόγραμμα.
Αν θες σώνει και καλά να χαλάσεις λεφτά ...


Link link2 link3


Έχει επεξεργασθεί από τον/την nik_marin στις Παρ 15 Δεκ 2006, 16:24:19, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 15:50:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θωμα το δικο μου ειναι ιδιας χρονολογιας με το δικο σου και μετατροπη.
Αν βαλεις 16ν θα βαλεις μονοφυσσο για να μην αλλαζεις ταμπλο κλπ.
Η μετατροπη δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο παντως.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 19:55:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια δε μου απαντησατε κατι ξεκαθαρα.
Τελικα ποιος τα μασαει?Τι ισχυει απο ολα αυτα?
Αν βρω μονοφυσο με 80.000 χλμ ειναι καλα?Σα μοτερ ποιο ειναι πιο σκυλι?Το δικο μου ή το 16v?Το συν. Α λεει το 16v παντως.
Τα εργατικα που μου λενε (650 ευρω) για μηχανικο+ηλεκτρολογο χωρις παραλειπομενα δεν ειναι πολλα?400-450 ευρω η δουλεια του μηχανικου μου ακουγεται καπως.
Ο manolis ποιος ειναι?Ερχεται στη λεσχη?


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 20:24:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ο μανωλης ελιναι παιδι απο θεσσαλονίκη
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Δεκ 2006, 14:30:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Παιδια δε μου απαντησατε κατι ξεκαθαρα.
Τελικα ποιος τα μασαει?Τι ισχυει απο ολα αυτα?
Αν βρω μονοφυσο με 80.000 χλμ ειναι καλα?Σα μοτερ ποιο ειναι πιο σκυλι?Το δικο μου ή το 16v?Το συν. Α λεει το 16v παντως.
Τα εργατικα που μου λενε (650 ευρω) για μηχανικο+ηλεκτρολογο χωρις παραλειπομενα δεν ειναι πολλα?400-450 ευρω η δουλεια του μηχανικου μου ακουγεται καπως.
Ο manolis ποιος ειναι?Ερχεται στη λεσχη?

Τα μασανε οι μηχανικοι που πας, το θεμα δεν ειναι τα χιλιομετρα αλλα η κατασταση, αν εχει διαρροες αν ειναι σε καλη κατασταση η πλεξουδα κλπ.
Και τα δυο σκυλια ειναι, ισως να ειναι λιγο πιο σκυλι το 16ν
Τα εργατικα ειναι λογικα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Δεκ 2006, 18:56:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Παιδια δε μου απαντησατε κατι ξεκαθαρα.
Τελικα ποιος τα μασαει?Τι ισχυει απο ολα αυτα?
Αν βρω μονοφυσο με 80.000 χλμ ειναι καλα?Σα μοτερ ποιο ειναι πιο σκυλι?Το δικο μου ή το 16v?Το συν. Α λεει το 16v παντως.
Τα εργατικα που μου λενε (650 ευρω) για μηχανικο+ηλεκτρολογο χωρις παραλειπομενα δεν ειναι πολλα?400-450 ευρω η δουλεια του μηχανικου μου ακουγεται καπως.
Ο manolis ποιος ειναι?Ερχεται στη λεσχη?

Τα μασανε οι μηχανικοι που πας, το θεμα δεν ειναι τα χιλιομετρα αλλα η κατασταση, αν εχει διαρροες αν ειναι σε καλη κατασταση η πλεξουδα κλπ.
Και τα δυο σκυλια ειναι, ισως να ειναι λιγο πιο σκυλι το 16ν
Τα εργατικα ειναι λογικα.


Μια που λες για τα εργατικα..
Το Συν.Γ σήμερα ζήτησε σήμερα 450 ευρω για εργατικα συνολικά,για δουλειά σε μονόφυσο.
Πως ειναι νορμαλ, όταν οι αλλοι 2 ζητανε 450 μονο για τη δουλεια τους ως μηχανικοι και καμια 200αρα ακομα για τον ηλεκτρολογο?2 κατοσταρικα διαφορα στα εργατικα του μηχανικου ειναι τρελη διαφορα και μου φαινεται οτι καποιοι μας δουλευουν.
Ποση ωρα θελει να μπει το μονοφυσο και ποσα εργαλεια και ζητανε τοσα λεφτα??


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Δεκ 2006, 19:03:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Lef205 έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Παιδια δε μου απαντησατε κατι ξεκαθαρα.
Τελικα ποιος τα μασαει?Τι ισχυει απο ολα αυτα?
Αν βρω μονοφυσο με 80.000 χλμ ειναι καλα?Σα μοτερ ποιο ειναι πιο σκυλι?Το δικο μου ή το 16v?Το συν. Α λεει το 16v παντως.
Τα εργατικα που μου λενε (650 ευρω) για μηχανικο+ηλεκτρολογο χωρις παραλειπομενα δεν ειναι πολλα?400-450 ευρω η δουλεια του μηχανικου μου ακουγεται καπως.
Ο manolis ποιος ειναι?Ερχεται στη λεσχη?

Τα μασανε οι μηχανικοι που πας, το θεμα δεν ειναι τα χιλιομετρα αλλα η κατασταση, αν εχει διαρροες αν ειναι σε καλη κατασταση η πλεξουδα κλπ.
Και τα δυο σκυλια ειναι, ισως να ειναι λιγο πιο σκυλι το 16ν
Τα εργατικα ειναι λογικα.


Μια που λες για τα εργατικα..
Το Συν.Γ σήμερα ζήτησε σήμερα 450 ευρω για εργατικα συνολικά,για δουλειά σε μονόφυσο.
Πως ειναι νορμαλ, όταν οι αλλοι 2 ζητανε 450 μονο για τη δουλεια τους ως μηχανικοι και καμια 200αρα ακομα για τον ηλεκτρολογο?2 κατοσταρικα διαφορα στα εργατικα του μηχανικου ειναι τρελη διαφορα και μου φαινεται οτι καποιοι μας δουλευουν.
Ποση ωρα θελει να μπει το μονοφυσο και ποσα εργαλεια και ζητανε τοσα λεφτα??


βρε χρυσε μου εσυ γιατι ταλαιπωρεις το κεφαλακι σου χωρις λογο?
Εσυ θα πας στον φτηνοτερο αν σου γεμισε και το ματι.
Ελευθερη αγορα εχουμε, ο καθενας ζηταει οτι θελει! Wink
Πχ εχω ακουσει και 400 ευρω απο ηλεκτρολογο ΜΟΝΟ για συνδεση πλεξουδας.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 12:21:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξέρεις ποιο είναι το θέμα Λεφτέρη?Ότι τα Α,Γ συνεργεία είναι γνωστά συνεργεία για Peugeot με καλό όνομα στην αγορά και το Β είναι συνεργείο φίλου που έχει φτιάξει κάποια γνωστά μου αμάξια.
Κανέναν όμως δεν εμπιστεύομαι απολύτα αφού δεν έχω κάνει κάποια ιδιαίτερη δουλειά, πέρα από κάποια αλλαγή μίζας ή κάποια προβλήματα με αισθητήρα.
Στον Γ, που ζήτησε τα λιγότερα, δεν έχω πάει ποτέ πριν.
ΚΑι επειδή για μένα τα λεφτά που βλέπω να σκάω, είναι σημαντική επένδυση που δε μου περισσεύουν, πρέπει να σιγουρευτώ ότι θα πιάσουν τόπο και ότι δε τα τρέχω μετά την αλλαγή για προβλήματα.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 16:23:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το Γ συνεργειο ποιο ειναι?
Αφου ειναι γνωστο πεζω ποιο το προβλημα?
Παντως η μετατροπη αυτη δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο και ηδη την εχουν κανει πολλοι οποτε δεν ειναι δυσκολο για τους μηχανικους.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Δεκ 2006, 10:50:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
το Γ συνεργειο ποιο ειναι?
Αφου ειναι γνωστο πεζω ποιο το προβλημα?
Παντως η μετατροπη αυτη δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο και ηδη την εχουν κανει πολλοι οποτε δεν ειναι δυσκολο για τους μηχανικους.


Λευτέρη δυσκολία ούτε εγώ βλέπω στην τοποθέτηση.Με προβλήματίζει μόνο τι μοτέρ θα βρεθεί και σε τι κατάσταση θα είναι και το γεγονός ότι για εργατικά έχουν τρελή απόκλιση μεταξύ τους.
Θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο.Εδώ θα έπρεπε κάπως να μπορεί να βοηθήσει και το PSClub.Γιατί αυτή τη στιγμή νιώθω ότι η δύναμη που υποτίθεται ότι πρέπει να έχει αυτό το club με τα τόσα μέλη και τη διαπραγματευτική ισχύ, δε φαίνεται πουθενά.Τι που αν πήγαινα μόνος, όπως κάνω τώρα, τι ως μέλος του PSClub, του πιο εξειδικευμένου Club για Peugeot, το ίδιο είναι το αποτέλεσμα. Crying or Very sad Crying or Very sad Γιατι να μην υπάρχει κάποια συνεργασία ή συμφωνία που να μπορεί να δώσει λύση μέσω κάποιου γνωστού συνεργείου?Και οκ έχουμε με τον Κόνδωρα, αλλά στο θέμα μοτέρ δεν κάνει τίποτα, ούτε αυτός ούτε κάποιο άλλο συνεργείο της Peugeot.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Δεκ 2006, 11:46:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Lef205 έγραψε:
το Γ συνεργειο ποιο ειναι?
Αφου ειναι γνωστο πεζω ποιο το προβλημα?
Παντως η μετατροπη αυτη δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο και ηδη την εχουν κανει πολλοι οποτε δεν ειναι δυσκολο για τους μηχανικους.


Λευτέρη δυσκολία ούτε εγώ βλέπω στην τοποθέτηση.Με προβλήματίζει μόνο τι μοτέρ θα βρεθεί και σε τι κατάσταση θα είναι και το γεγονός ότι για εργατικά έχουν τρελή απόκλιση μεταξύ τους.
Θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο.Εδώ θα έπρεπε κάπως να μπορεί να βοηθήσει και το PSClub.Γιατί αυτή τη στιγμή νιώθω ότι η δύναμη που υποτίθεται ότι πρέπει να έχει αυτό το club με τα τόσα μέλη και τη διαπραγματευτική ισχύ, δε φαίνεται πουθενά.Τι που αν πήγαινα μόνος, όπως κάνω τώρα, τι ως μέλος του PSClub, του πιο εξειδικευμένου Club για Peugeot, το ίδιο είναι το αποτέλεσμα. Crying or Very sad Crying or Very sad Γιατι να μην υπάρχει κάποια συνεργασία ή συμφωνία που να μπορεί να δώσει λύση μέσω κάποιου γνωστού συνεργείου?Και οκ έχουμε με τον Κόνδωρα, αλλά στο θέμα μοτέρ δεν κάνει τίποτα, ούτε αυτός ούτε κάποιο άλλο συνεργείο της Peugeot.


Γιατί όπως είχαμε ξεκαθαρίσει από την αρχή, δεν θέλουμε να ανακατευτούμε με παρεχόμενες υπηρεσίες. Δηλαδή αν ο Α, ο Β, ή ο Γ μηχανικοί/συνεργεία είναι καλοί, είναι κάτι που δεν μπορεί να το πιστοποιήσει το PSClub (και κάθε Club). Και δεν είναι μόνο το αν μπορεί να πιστοποιήσει κάτι, γιατί μεταξύ μας ακούμε ποιός είναι καλός και ποιός είναι κακός. Αν σαν Club σου προτείνουμε τον Α/Β/Γ και εσύ πας και ενώ είναι καλός μηχ. σε εσένα κάνει κάποιο σφάλμα (που στις παρεχόμενες υπηρεσίες είναι εύκολο να συμβεί) τότε τί ακριβώς θα πεις για εμάς;

Οπως εύκολα λες σήμερα "ότι το PSClub δεν μου λέει που να πάω"...
Το ίδιο εύκολο θα πεις ότι εμείς σε στείλαμε και εμείς σε "καταστρέψαμε"

Ετσι η απόφαση μέσα στον κατάλογό μας να μην έχουμε παρεχόμενες υπηρεσίες, παρά μόνο προϊόντα που πιστοποιούμαστε και την ποιότητά τους, νομίζω ότι είναι απόλυτα ορθή.

Από εκεί και ύστερα -όπως κάνουμε ήδη- συμβουλές όσες θες.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Δεκ 2006, 11:54:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ ευθύνη σαν Υπέυθυνος Συνεργασιών για το αν θα ξυπνήσει καλά ένας μάστορας και θα σου βιδώσει σωστά την Χ βίδα ή θα κοιτάξει/ακούσει σοβαρά (αλλά χονδρικά κατα τ' άλλα) ένα μοτερ για να σου πει αν είναι οκ δεν παίρνω με την καμία...

Από εκεί και πέρα. Αν θες και ονομαστικά εγώ μπορώ να σου αναφέρω συνεργεία που ξέρω και που έχουν επιτυχημένα τέτοιες μετατροπές.

Εν πάση περιπτώση επειδή κάπου υπερβάλουμε.

Για εμένα δεν υπάρχει περιπτωση να μην δουλεψει ΤΕΛΙΚΑ>
Απλά μπορεί σε κάποιον να χρειαστεί να το πάς μία φορά ενώ σε κάποιον άλλο 2 ή και 3 μέχρι να τελειωποιηθεί.
Εξάλλου σχεδόν πάντα όλο και κάτι θέλουν μετά αυτές οι "μετατροπές"
Οπότε για εμένα καλύτερα να βρεις τον πιο ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΙΜΟ συνεργείο ώστε να μπορέσεις ευκολα να βρεις άκρη μετά και να κάνεις την δουλειά και όχι το πιο φθηνό.

Από κει και πέρα γνωστά συνέργεια έχουμε όλοι.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Δεκ 2006, 10:09:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον πηρα τιμη και απο τη Lion για καινουριο τριφυσο.
4000+.Πώς σας φαίνεται?
Εχουμε έκπτωση εκει?


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Δεκ 2006, 11:18:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Λοιπον πηρα τιμη και απο τη Lion για καινουριο τριφυσο.
4000+.Πώς σας φαίνεται?
Εχουμε έκπτωση εκει?


λαιον???????αλλαγη μοτερ?????

το αλλο με το τοτο το ξερεις????

τιμη για μοτερ ή τοποθετηση???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Δεκ 2006, 13:55:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Λοιπον πηρα τιμη και απο τη Lion για καινουριο τριφυσο.
4000+.Πώς σας φαίνεται?
Εχουμε έκπτωση εκει?


λαιον???????αλλαγη μοτερ?????

το αλλο με το τοτο το ξερεις????

τιμη για μοτερ ή τοποθετηση???


Τιμη για σκέτο ολοκαίνουριο μοτέρ χωρίς τοποθέτηση-πλεξούδα-εγκέφαλο.

Ξέρει κανείς να μου πει αν ένα μονούφυσο και ένα τρίφυσο μοτέρ έχει καμιά διαφορά μεταξύ τους ή όλα είναι θέμα πλεξούδας-εγκέφαλου?

Επίσης, αν βρω ανακαταστκευή ενός μονόφυσου και ενός τρίφυσου, οι τιμές του θα είναι περίπου ίδιες ή πρέπει να λεχουν κάποια διαφορά?


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


4 νιτροτουρμπομπιελα

Ένταξη: 11 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 761
Τόπος: Sto kotetsi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Δεκ 2006, 14:57:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή το είχα ψαξει και εγω και έτυχε να δουμε 4-5
ξεκιναγανε απο 1400 μεχρι 2500.
Συν 1000 ευρο τα υπολοιπα..
Και μιλαμε για πριν 3 μήνες.
Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Δεκ 2006, 16:53:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Λοιπον πηρα τιμη και απο τη Lion για καινουριο τριφυσο.
4000+.Πώς σας φαίνεται?
Εχουμε έκπτωση εκει?

Οτι πας να πληρωσεις τον κουκο αηδονι. Confused

Γιωργο πριν απο ενα μηνα στον κρασουλη, τοποθετηση 16ν 2003 απο τριφυσσο με 30.000 χλμ απο τρακαρισμενο που ειχε εκει καοι ειδαμε οτι ηταν οντως τοσα τα χλμ περασμενο πανω ετοιμο με σερβις και το κλειδι στο χερι, 2000 ευρω.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 1 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1528s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on