Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 13:45:21 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Τοποθέτηση 106 1.6 16v, σε 1.6 8v. Τι ισχύει?? |
|
|
Ψάχνω εδώ και λίγο καιρό να αναβαθμίσω το αμαξάκι μου με μοτεράκι 16v από το μεγαλύτερο αδελφάκι.Αλλά βρε παιδιά τα έχω μπλέξει με αυτά που ακούω για τους μονόφυσους και 3φύσους.
-Το συνεργείο Α λέει να βάλω 3φυσο καθώς έχει φοβερό εγκέφαλο.
-Φίλος μου λέει ότι αν βάλω 3φυσο, θα πρέπει να αλλάξω αντλία και όργανα γιατί αλλιώς θα έχω πρόβλημα.
-Συνεργείο Β λέει καλύτερα μονόφυσο, γιατί το 3φυσο θέλει πολύ παραπάνω δουλεια για να συνδεθούν σωστά τα ηλεκτρολογικά.Επίσης, ο ίδιος λέει ότι δε χρειάζομαι πλεξούδα-εγκέφαλο αν πάρω μονόφυσο μοτέρ, καθώς το 16v δουλέυει μια χαρά με τα δικά μου πλεξούδα-εγκέφαλο.Το συνεργείο Α όμως λέει ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.Το καθένα θέλει το δικό του εγκέφαλο και πλεξούδα.
-Το συνεργείο Β λέει μόλις μπει το νέο μοτεράκι πάνω να βάλουμε πιο παχιά φλάτζα πάνω, για να αυξήσουμε και λίγο τη συμπίεση στο νέο μοτέρ, χωρίς να χρειαστεί κάτι άλλο.Το συνεργείο Α όμως λέει, ότι αν βάλω τη φλάτζα χωρίς πρόγραμμα, το μοτέρ μπορεί να σπάσει, λόγω αυξημένης συμπίεσης ή ότι δε θα δουλεύει σωστά.
Τελικά τι ισχύει βρε παιδια?Γιατί τόσο διαφορετικές απόψεις?? 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 13:49:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στείλε ένα πμ στον manolis που έχει λιγότερο από μήνα που έκανε την μετατροπή και όλα πάνε ρολόι μέχρι στιγμής. Επίσης χρησιμοποίησε το σασμάν σου
επίσης μπορεί το 3φυσο να έχει κάποια θετικά αλλά για προγραμματισμό κτλ κτλ το πράγμα περιπλέκεται αρκετά (βλ στο 106sportclub) ενώ με το μονόφυσο τα πράγματα είναι περισσότερο plug & play (βλέπε peugeot sport).
ότι και να κάνεις (3φυσο-μονόφυσο) θα ξανανιώσεις φίλε,άλλο πράγμα.
Καλή μετατροπή σου εύχομαι 
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 13:52:21 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1.6 16v από 106 , σε 1.6 8v.Τελικά τι ισχύει?? |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | ...
-Το συνεργείο Β λέει μόλις μπει το νέο μοτεράκι πάνω να βάλουμε πιο παχιά φλάτζα πάνω, για να αυξήσουμε και λίγο τη συμπίεση στο νέο μοτέρ, χωρίς να χρειαστεί κάτι άλλο....
|
Αν βαλεις πιο ΠΑΧΙΑ φλατζα η συμπιεση θα πεσει, δεν θα αυξηθει.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 13:52:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ λεω να αφήσεις το αυτοκινητάκι σου όπως είναι...
Μετά από λίγο καιρό όλοι θα θέλουν ένα τελείως μαμά RALLYE
Φτιάξε το πολύ πολύ εισαγωγή – εξαγωγή και πρόγραμμα.
Αν θες σώνει και καλά να χαλάσεις λεφτά ...
Link link2 link3
Έχει επεξεργασθεί από τον/την nik_marin στις Παρ 15 Δεκ 2006, 16:24:19, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 15:50:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θωμα το δικο μου ειναι ιδιας χρονολογιας με το δικο σου και μετατροπη.
Αν βαλεις 16ν θα βαλεις μονοφυσσο για να μην αλλαζεις ταμπλο κλπ.
Η μετατροπη δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο παντως.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 19:55:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια δε μου απαντησατε κατι ξεκαθαρα.
Τελικα ποιος τα μασαει?Τι ισχυει απο ολα αυτα?
Αν βρω μονοφυσο με 80.000 χλμ ειναι καλα?Σα μοτερ ποιο ειναι πιο σκυλι?Το δικο μου ή το 16v?Το συν. Α λεει το 16v παντως.
Τα εργατικα που μου λενε (650 ευρω) για μηχανικο+ηλεκτρολογο χωρις παραλειπομενα δεν ειναι πολλα?400-450 ευρω η δουλεια του μηχανικου μου ακουγεται καπως.
Ο manolis ποιος ειναι?Ερχεται στη λεσχη?
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Δεκ 2006, 20:24:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο μανωλης ελιναι παιδι απο θεσσαλονίκη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Δεκ 2006, 14:30:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Παιδια δε μου απαντησατε κατι ξεκαθαρα.
Τελικα ποιος τα μασαει?Τι ισχυει απο ολα αυτα?
Αν βρω μονοφυσο με 80.000 χλμ ειναι καλα?Σα μοτερ ποιο ειναι πιο σκυλι?Το δικο μου ή το 16v?Το συν. Α λεει το 16v παντως.
Τα εργατικα που μου λενε (650 ευρω) για μηχανικο+ηλεκτρολογο χωρις παραλειπομενα δεν ειναι πολλα?400-450 ευρω η δουλεια του μηχανικου μου ακουγεται καπως.
Ο manolis ποιος ειναι?Ερχεται στη λεσχη? |
Τα μασανε οι μηχανικοι που πας, το θεμα δεν ειναι τα χιλιομετρα αλλα η κατασταση, αν εχει διαρροες αν ειναι σε καλη κατασταση η πλεξουδα κλπ.
Και τα δυο σκυλια ειναι, ισως να ειναι λιγο πιο σκυλι το 16ν
Τα εργατικα ειναι λογικα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Δεκ 2006, 18:56:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | RASTAVIPER έγραψε: | Παιδια δε μου απαντησατε κατι ξεκαθαρα.
Τελικα ποιος τα μασαει?Τι ισχυει απο ολα αυτα?
Αν βρω μονοφυσο με 80.000 χλμ ειναι καλα?Σα μοτερ ποιο ειναι πιο σκυλι?Το δικο μου ή το 16v?Το συν. Α λεει το 16v παντως.
Τα εργατικα που μου λενε (650 ευρω) για μηχανικο+ηλεκτρολογο χωρις παραλειπομενα δεν ειναι πολλα?400-450 ευρω η δουλεια του μηχανικου μου ακουγεται καπως.
Ο manolis ποιος ειναι?Ερχεται στη λεσχη? |
Τα μασανε οι μηχανικοι που πας, το θεμα δεν ειναι τα χιλιομετρα αλλα η κατασταση, αν εχει διαρροες αν ειναι σε καλη κατασταση η πλεξουδα κλπ.
Και τα δυο σκυλια ειναι, ισως να ειναι λιγο πιο σκυλι το 16ν
Τα εργατικα ειναι λογικα. |
Μια που λες για τα εργατικα..
Το Συν.Γ σήμερα ζήτησε σήμερα 450 ευρω για εργατικα συνολικά,για δουλειά σε μονόφυσο.
Πως ειναι νορμαλ, όταν οι αλλοι 2 ζητανε 450 μονο για τη δουλεια τους ως μηχανικοι και καμια 200αρα ακομα για τον ηλεκτρολογο?2 κατοσταρικα διαφορα στα εργατικα του μηχανικου ειναι τρελη διαφορα και μου φαινεται οτι καποιοι μας δουλευουν.
Ποση ωρα θελει να μπει το μονοφυσο και ποσα εργαλεια και ζητανε τοσα λεφτα??
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Δεκ 2006, 19:03:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Lef205 έγραψε: | RASTAVIPER έγραψε: | Παιδια δε μου απαντησατε κατι ξεκαθαρα.
Τελικα ποιος τα μασαει?Τι ισχυει απο ολα αυτα?
Αν βρω μονοφυσο με 80.000 χλμ ειναι καλα?Σα μοτερ ποιο ειναι πιο σκυλι?Το δικο μου ή το 16v?Το συν. Α λεει το 16v παντως.
Τα εργατικα που μου λενε (650 ευρω) για μηχανικο+ηλεκτρολογο χωρις παραλειπομενα δεν ειναι πολλα?400-450 ευρω η δουλεια του μηχανικου μου ακουγεται καπως.
Ο manolis ποιος ειναι?Ερχεται στη λεσχη? |
Τα μασανε οι μηχανικοι που πας, το θεμα δεν ειναι τα χιλιομετρα αλλα η κατασταση, αν εχει διαρροες αν ειναι σε καλη κατασταση η πλεξουδα κλπ.
Και τα δυο σκυλια ειναι, ισως να ειναι λιγο πιο σκυλι το 16ν
Τα εργατικα ειναι λογικα. |
Μια που λες για τα εργατικα..
Το Συν.Γ σήμερα ζήτησε σήμερα 450 ευρω για εργατικα συνολικά,για δουλειά σε μονόφυσο.
Πως ειναι νορμαλ, όταν οι αλλοι 2 ζητανε 450 μονο για τη δουλεια τους ως μηχανικοι και καμια 200αρα ακομα για τον ηλεκτρολογο?2 κατοσταρικα διαφορα στα εργατικα του μηχανικου ειναι τρελη διαφορα και μου φαινεται οτι καποιοι μας δουλευουν.
Ποση ωρα θελει να μπει το μονοφυσο και ποσα εργαλεια και ζητανε τοσα λεφτα?? |
βρε χρυσε μου εσυ γιατι ταλαιπωρεις το κεφαλακι σου χωρις λογο?
Εσυ θα πας στον φτηνοτερο αν σου γεμισε και το ματι.
Ελευθερη αγορα εχουμε, ο καθενας ζηταει οτι θελει!
Πχ εχω ακουσει και 400 ευρω απο ηλεκτρολογο ΜΟΝΟ για συνδεση πλεξουδας.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 12:21:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξέρεις ποιο είναι το θέμα Λεφτέρη?Ότι τα Α,Γ συνεργεία είναι γνωστά συνεργεία για Peugeot με καλό όνομα στην αγορά και το Β είναι συνεργείο φίλου που έχει φτιάξει κάποια γνωστά μου αμάξια.
Κανέναν όμως δεν εμπιστεύομαι απολύτα αφού δεν έχω κάνει κάποια ιδιαίτερη δουλειά, πέρα από κάποια αλλαγή μίζας ή κάποια προβλήματα με αισθητήρα.
Στον Γ, που ζήτησε τα λιγότερα, δεν έχω πάει ποτέ πριν.
ΚΑι επειδή για μένα τα λεφτά που βλέπω να σκάω, είναι σημαντική επένδυση που δε μου περισσεύουν, πρέπει να σιγουρευτώ ότι θα πιάσουν τόπο και ότι δε τα τρέχω μετά την αλλαγή για προβλήματα.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Δεκ 2006, 16:23:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το Γ συνεργειο ποιο ειναι?
Αφου ειναι γνωστο πεζω ποιο το προβλημα?
Παντως η μετατροπη αυτη δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο και ηδη την εχουν κανει πολλοι οποτε δεν ειναι δυσκολο για τους μηχανικους.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Δεκ 2006, 10:50:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | το Γ συνεργειο ποιο ειναι?
Αφου ειναι γνωστο πεζω ποιο το προβλημα?
Παντως η μετατροπη αυτη δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο και ηδη την εχουν κανει πολλοι οποτε δεν ειναι δυσκολο για τους μηχανικους. |
Λευτέρη δυσκολία ούτε εγώ βλέπω στην τοποθέτηση.Με προβλήματίζει μόνο τι μοτέρ θα βρεθεί και σε τι κατάσταση θα είναι και το γεγονός ότι για εργατικά έχουν τρελή απόκλιση μεταξύ τους.
Θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο.Εδώ θα έπρεπε κάπως να μπορεί να βοηθήσει και το PSClub.Γιατί αυτή τη στιγμή νιώθω ότι η δύναμη που υποτίθεται ότι πρέπει να έχει αυτό το club με τα τόσα μέλη και τη διαπραγματευτική ισχύ, δε φαίνεται πουθενά.Τι που αν πήγαινα μόνος, όπως κάνω τώρα, τι ως μέλος του PSClub, του πιο εξειδικευμένου Club για Peugeot, το ίδιο είναι το αποτέλεσμα. Γιατι να μην υπάρχει κάποια συνεργασία ή συμφωνία που να μπορεί να δώσει λύση μέσω κάποιου γνωστού συνεργείου?Και οκ έχουμε με τον Κόνδωρα, αλλά στο θέμα μοτέρ δεν κάνει τίποτα, ούτε αυτός ούτε κάποιο άλλο συνεργείο της Peugeot.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Δεκ 2006, 11:46:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Lef205 έγραψε: | το Γ συνεργειο ποιο ειναι?
Αφου ειναι γνωστο πεζω ποιο το προβλημα?
Παντως η μετατροπη αυτη δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο και ηδη την εχουν κανει πολλοι οποτε δεν ειναι δυσκολο για τους μηχανικους. |
Λευτέρη δυσκολία ούτε εγώ βλέπω στην τοποθέτηση.Με προβλήματίζει μόνο τι μοτέρ θα βρεθεί και σε τι κατάσταση θα είναι και το γεγονός ότι για εργατικά έχουν τρελή απόκλιση μεταξύ τους.
Θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο.Εδώ θα έπρεπε κάπως να μπορεί να βοηθήσει και το PSClub.Γιατί αυτή τη στιγμή νιώθω ότι η δύναμη που υποτίθεται ότι πρέπει να έχει αυτό το club με τα τόσα μέλη και τη διαπραγματευτική ισχύ, δε φαίνεται πουθενά.Τι που αν πήγαινα μόνος, όπως κάνω τώρα, τι ως μέλος του PSClub, του πιο εξειδικευμένου Club για Peugeot, το ίδιο είναι το αποτέλεσμα. Γιατι να μην υπάρχει κάποια συνεργασία ή συμφωνία που να μπορεί να δώσει λύση μέσω κάποιου γνωστού συνεργείου?Και οκ έχουμε με τον Κόνδωρα, αλλά στο θέμα μοτέρ δεν κάνει τίποτα, ούτε αυτός ούτε κάποιο άλλο συνεργείο της Peugeot. |
Γιατί όπως είχαμε ξεκαθαρίσει από την αρχή, δεν θέλουμε να ανακατευτούμε με παρεχόμενες υπηρεσίες. Δηλαδή αν ο Α, ο Β, ή ο Γ μηχανικοί/συνεργεία είναι καλοί, είναι κάτι που δεν μπορεί να το πιστοποιήσει το PSClub (και κάθε Club). Και δεν είναι μόνο το αν μπορεί να πιστοποιήσει κάτι, γιατί μεταξύ μας ακούμε ποιός είναι καλός και ποιός είναι κακός. Αν σαν Club σου προτείνουμε τον Α/Β/Γ και εσύ πας και ενώ είναι καλός μηχ. σε εσένα κάνει κάποιο σφάλμα (που στις παρεχόμενες υπηρεσίες είναι εύκολο να συμβεί) τότε τί ακριβώς θα πεις για εμάς;
Οπως εύκολα λες σήμερα "ότι το PSClub δεν μου λέει που να πάω"...
Το ίδιο εύκολο θα πεις ότι εμείς σε στείλαμε και εμείς σε "καταστρέψαμε"
Ετσι η απόφαση μέσα στον κατάλογό μας να μην έχουμε παρεχόμενες υπηρεσίες, παρά μόνο προϊόντα που πιστοποιούμαστε και την ποιότητά τους, νομίζω ότι είναι απόλυτα ορθή.
Από εκεί και ύστερα -όπως κάνουμε ήδη- συμβουλές όσες θες.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Δεκ 2006, 11:54:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ ευθύνη σαν Υπέυθυνος Συνεργασιών για το αν θα ξυπνήσει καλά ένας μάστορας και θα σου βιδώσει σωστά την Χ βίδα ή θα κοιτάξει/ακούσει σοβαρά (αλλά χονδρικά κατα τ' άλλα) ένα μοτερ για να σου πει αν είναι οκ δεν παίρνω με την καμία...
Από εκεί και πέρα. Αν θες και ονομαστικά εγώ μπορώ να σου αναφέρω συνεργεία που ξέρω και που έχουν επιτυχημένα τέτοιες μετατροπές.
Εν πάση περιπτώση επειδή κάπου υπερβάλουμε.
Για εμένα δεν υπάρχει περιπτωση να μην δουλεψει ΤΕΛΙΚΑ>
Απλά μπορεί σε κάποιον να χρειαστεί να το πάς μία φορά ενώ σε κάποιον άλλο 2 ή και 3 μέχρι να τελειωποιηθεί.
Εξάλλου σχεδόν πάντα όλο και κάτι θέλουν μετά αυτές οι "μετατροπές"
Οπότε για εμένα καλύτερα να βρεις τον πιο ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΙΜΟ συνεργείο ώστε να μπορέσεις ευκολα να βρεις άκρη μετά και να κάνεις την δουλειά και όχι το πιο φθηνό.
Από κει και πέρα γνωστά συνέργεια έχουμε όλοι.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Δεκ 2006, 10:09:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον πηρα τιμη και απο τη Lion για καινουριο τριφυσο.
4000+.Πώς σας φαίνεται?
Εχουμε έκπτωση εκει?
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Δεκ 2006, 11:18:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Λοιπον πηρα τιμη και απο τη Lion για καινουριο τριφυσο.
4000+.Πώς σας φαίνεται?
Εχουμε έκπτωση εκει? |
λαιον???????αλλαγη μοτερ?????
το αλλο με το τοτο το ξερεις????
τιμη για μοτερ ή τοποθετηση??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Δεκ 2006, 13:55:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | RASTAVIPER έγραψε: | Λοιπον πηρα τιμη και απο τη Lion για καινουριο τριφυσο.
4000+.Πώς σας φαίνεται?
Εχουμε έκπτωση εκει? |
λαιον???????αλλαγη μοτερ?????
το αλλο με το τοτο το ξερεις????
τιμη για μοτερ ή τοποθετηση??? |
Τιμη για σκέτο ολοκαίνουριο μοτέρ χωρίς τοποθέτηση-πλεξούδα-εγκέφαλο.
Ξέρει κανείς να μου πει αν ένα μονούφυσο και ένα τρίφυσο μοτέρ έχει καμιά διαφορά μεταξύ τους ή όλα είναι θέμα πλεξούδας-εγκέφαλου?
Επίσης, αν βρω ανακαταστκευή ενός μονόφυσου και ενός τρίφυσου, οι τιμές του θα είναι περίπου ίδιες ή πρέπει να λεχουν κάποια διαφορά?
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr@lly (Γιωργος Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 4 νιτροτουρμπομπιελα
Ένταξη: 11 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 761 Τόπος: Sto kotetsi
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Δεκ 2006, 14:57:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή το είχα ψαξει και εγω και έτυχε να δουμε 4-5
ξεκιναγανε απο 1400 μεχρι 2500.
Συν 1000 ευρο τα υπολοιπα..
Και μιλαμε για πριν 3 μήνες.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Δεκ 2006, 16:53:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Λοιπον πηρα τιμη και απο τη Lion για καινουριο τριφυσο.
4000+.Πώς σας φαίνεται?
Εχουμε έκπτωση εκει? |
Οτι πας να πληρωσεις τον κουκο αηδονι.
Γιωργο πριν απο ενα μηνα στον κρασουλη, τοποθετηση 16ν 2003 απο τριφυσσο με 30.000 χλμ απο τρακαρισμενο που ειχε εκει καοι ειδαμε οτι ηταν οντως τοσα τα χλμ περασμενο πανω ετοιμο με σερβις και το κλειδι στο χερι, 2000 ευρω.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|