Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 11:11:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΣΣσσσσςςς.. κρυβε λογια, χεχε
Ελπιζω την αλλη φορα που θα χω βενζινη να το παρεις καμια βολτα να δεις αποδοση αλλα φοβαμαι μη δυσαρεστηθει ο DimiP που αυτη τη στιγμη εχει τη παγκοσμια αποκλειστικοτητα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 11:30:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνω με Alex/Ofitzi οτι και το δικο μου 1.4 δουλευει με θερμοκρασια νερου εως 90 C.
Mονο με σπασμενο βεντιλατερ (στο ατυχημα) μου ανεβασε >90 C αλλα και μια φορα ακομη στην Εθνικη με παρατεταμενη 5η και 160-170 χλμ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ με a/c αναμενο.
ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ. δεν μπορω να το εξηγησω αλλα δεν με νοιαζει κιολας.
οσο για τις τρελες δοκιμες, ωστε πηγατε Πεντελη πουλακια μου ε;;;;
Alex προτεινω στην επομενη συναντηση (οχι Συνελευση) να κοβεις εισητηριο για αυτους που θα θελουν να οδηγησουν η συνοδηγησουν το 206 σου. θα βρεις λεφτα να αγορασεις και τα ηχεια μου ετσι.... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ofitzis (Γιώργος) Μέλος

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2003
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Aθήνα-Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 14:46:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: |
οσο για τις τρελες δοκιμες, ωστε πηγατε Πεντελη πουλακια μου ε;;;;
|
Kαλά μην φανταστείς ότι κάναμε και καμιά ανάβαση.Περιοριστήκαμε σε 1 απλή γύρα Μελίσσια-Πεντέλη καθώς υπήρχε έντονο "ενεργειακό" πρόβλημα... 
I may be slow
but I am in front of you!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Νοέ 2002, 16:51:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω ως 1100 επιβεβαιωνω τις θερμοκρασιες νερου του Alex.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ofitzis (Γιώργος) Μέλος

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2003
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Aθήνα-Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 14:52:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προς Svstouk: Στέφανε αν θυμάμαι καλά στο Σείριο μου είχες πει ότι αλλάζεις μόνος σου τα λάδια.Τι κλειδάκι χρειάστηκες και από που το προμηθεύτηκες;Είναι δυνατόν να αλλάζουμε μόνοι και το φίλτρο 
I may be slow
but I am in front of you!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Δεκ 2002, 15:37:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ofitzis έγραψε: | Προς Svstouk: Στέφανε αν θυμάμαι καλά στο Σείριο μου είχες πει ότι αλλάζεις μόνος σου τα λάδια.Τι κλειδάκι χρειάστηκες και από που το προμηθεύτηκες;Είναι δυνατόν να αλλάζουμε μόνοι και το φίλτρο  |
Πού το θυμάσαι ρε θηρίο;!!!
Για να μην σου πω ψέματα, δεν θυμάμαι ακριβώς τι κλειδί χρειάζεται για την τάπα του κάρτερ, αλλά δεν είναι κάποιο ιδιαίτερο. Αν έχεις κλειδιά, σίγουρα είναι κι αυτό μέσα!
Το φίλτρο λαδιού το βγάζω με καστάνια και προέκταση, με ένα καρυδάκι στο αντίστοιχο μέγεθος. Δεν είναι δύσκολο, μόνο που πρόσεξε να μην φοράς ρούχα που χρειάζεσαι......
Όταν βγάλεις αυτό το μαύρο το καπάκι του φίλτρου, το φίλτρο είναι μέσα σε αυτό και για να βγει θέλει απλώς αρκετό τράβηγμα.
Συμβουλή : αν δεν λυπάσαι κάποια ευρώπουλα, πήγαινε σε ένα βενζινάδικο να κάνεις την αλλαγή. Σκέψου ότι μόνος σου θα χρειαστείς και κάποιο δοχείο να μαζέψεις αρχικά τα λάδια, και κατόπιν ένα άλλο για να τα αποθηκεύσεις μέχρι να τα δώσεις σε κάποιο βενζινάδικο (είπαμε, προσέχουμε το περιβάλλον για να έχουμε). Αν πάλι το κάνεις γιατί έτσι σου αρέσει, προχώρα αγορίνα μου και ό,τι χρειαστείς πες το μου! Κι εγώ μαζί σου!! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2002, 12:48:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | ofitzis έγραψε: | Προς Svstouk: Στέφανε αν θυμάμαι καλά στο Σείριο μου είχες πει ότι αλλάζεις μόνος σου τα λάδια.Τι κλειδάκι χρειάστηκες και από που το προμηθεύτηκες;Είναι δυνατόν να αλλάζουμε μόνοι και το φίλτρο  |
Πού το θυμάσαι ρε θηρίο;!!!
Για να μην σου πω ψέματα, δεν θυμάμαι ακριβώς τι κλειδί χρειάζεται για την τάπα του κάρτερ, αλλά δεν είναι κάποιο ιδιαίτερο. Αν έχεις κλειδιά, σίγουρα είναι κι αυτό μέσα!
Το φίλτρο λαδιού το βγάζω με καστάνια και προέκταση, με ένα καρυδάκι στο αντίστοιχο μέγεθος. Δεν είναι δύσκολο, μόνο που πρόσεξε να μην φοράς ρούχα που χρειάζεσαι......
Όταν βγάλεις αυτό το μαύρο το καπάκι του φίλτρου, το φίλτρο είναι μέσα σε αυτό και για να βγει θέλει απλώς αρκετό τράβηγμα.
Συμβουλή : αν δεν λυπάσαι κάποια ευρώπουλα, πήγαινε σε ένα βενζινάδικο να κάνεις την αλλαγή. Σκέψου ότι μόνος σου θα χρειαστείς και κάποιο δοχείο να μαζέψεις αρχικά τα λάδια, και κατόπιν ένα άλλο για να τα αποθηκεύσεις μέχρι να τα δώσεις σε κάποιο βενζινάδικο (είπαμε, προσέχουμε το περιβάλλον για να έχουμε). Αν πάλι το κάνεις γιατί έτσι σου αρέσει, προχώρα αγορίνα μου και ό,τι χρειαστείς πες το μου! Κι εγώ μαζί σου!!  |
Και για κάθε ενδεχόμενο,έχε μαζί σου και μια extra τάπα γιατί το πιθανότερο είναι μετά να μην βιδώνει...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
konstantinos Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2002, 13:03:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: |
Και για κάθε ενδεχόμενο,έχε μαζί σου και μια extra τάπα γιατί το πιθανότερο είναι μετά να μην βιδώνει... |
Τι μου θύμησες τώρα, την τελευταία φορά που άλαξα λάδια αλλάζω και τάπα (ω τι παράξενο θα πείτε). Το παράξενο είναι το φαινόμενο της εύρεσης τάπας χωρίς προβλήματα, και εξηγούμε. Πάω σε κατάστημα peugeot και ζητάω τάπα - βίδα για το κάρτερ. Μου δίνουν μία καινούργια... και τι βλέπω ήταν σε χειρότερη κατάσταση απο την δικιά μου (είχα μαζί μου για δείγμα την παλιά). Λέω στο παλικάρι "μεγάλε, η τάπα δεν είναι σε καλή κατάσταση, έχει χαλασμένες βόλτες" και μου δίνει μια αλλη η οποία ήταν ω του θαύματος σε καλύτερη κατάσταση, αλλά και αυτή είχε κάποιο μικροπροβλήματα. Δεν άντεξα και του λέω "δώσε μου σε παρακαλώ το κουτί να ψάξω μόνος μου". Αυτό και έγινε, βρήκα την καλύτερη και την πήρα.
Συμπέρασμα, προσοχή στις νέες τάπες - βίδες του κάρτερ μπορεί να έχουν πρόβληματα.
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2002, 13:21:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
konstantinos έγραψε: |
Τι μου θύμησες τώρα, την τελευταία φορά που άλαξα λάδια αλλάζω και τάπα (ω τι παράξενο θα πείτε). Το παράξενο είναι το φαινόμενο της εύρεσης τάπας χωρίς προβλήματα, και εξηγούμε. Πάω σε κατάστημα peugeot και ζητάω τάπα - βίδα για το κάρτερ. Μου δίνουν μία καινούργια... και τι βλέπω ήταν σε χειρότερη κατάσταση απο την δικιά μου (είχα μαζί μου για δείγμα την παλιά). Λέω στο παλικάρι "μεγάλε, η τάπα δεν είναι σε καλή κατάσταση, έχει χαλασμένες βόλτες" και μου δίνει μια αλλη η οποία ήταν ω του θαύματος σε καλύτερη κατάσταση, αλλά και αυτή είχε κάποιο μικροπροβλήματα. Δεν άντεξα και του λέω "δώσε μου σε παρακαλώ το κουτί να ψάξω μόνος μου". Αυτό και έγινε, βρήκα την καλύτερη και την πήρα.
Συμπέρασμα, προσοχή στις νέες τάπες - βίδες του κάρτερ μπορεί να έχουν πρόβληματα. |
Φαντάζομαι ότι δεν του άφησες την δική σου την παλιά... Αν ναι,κάπου σε εκείνο το κουτί θα βρίσκεται 
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
konstantinos Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2002, 13:34:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: |
Φαντάζομαι ότι δεν του άφησες την δική σου την παλιά... Αν ναι,κάπου σε εκείνο το κουτί θα βρίσκεται  |
Οχι βέβαια. Το παράδοξο είναι όμως οτι ήταν όλες σφραγισμένες...
Κάπου αλλού παίζεται το παιχνίδι. 
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2002, 22:09:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί ρε παιδιά έχει πρόβλημα η τάπα;!
Μέχρι τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα, κι ούτε πιστεύω θα έχω.
Πρόβλημα μπορεί να παρουσιαστεί αν χρησιμοποιήσεις μεγαλύτερο κλειδί και έτσι "φάει" τις βόλτες
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
konstantinos Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2002, 10:00:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: |
Γιατί ρε παιδιά έχει πρόβλημα η τάπα;!
Μέχρι τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα, κι ούτε πιστεύω θα έχω.
Πρόβλημα μπορεί να παρουσιαστεί αν χρησιμοποιήσεις μεγαλύτερο κλειδί και έτσι "φάει" τις βόλτες |
Καλημέρα, η δικιά μου η τάπα - βίδα είχε πρόβλημα, γιατί κάποιος κύριος θεώρησε σωστό να βιδώσει την τάπα - βίδα στραβά και να την σφίξει χωρίς να ελέγξει εάν το κάνει σωστά. Οι φαγωμένες στροφές σε μια βίδα δεν είναι και ότι καλύτερο, πόσο μάλλον για την βίδα - τάπα του κάρτερ.
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2002, 15:30:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
konstantinos έγραψε: | Svstouk έγραψε: |
Γιατί ρε παιδιά έχει πρόβλημα η τάπα;!
Μέχρι τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα, κι ούτε πιστεύω θα έχω.
Πρόβλημα μπορεί να παρουσιαστεί αν χρησιμοποιήσεις μεγαλύτερο κλειδί και έτσι "φάει" τις βόλτες |
Καλημέρα, η δικιά μου η τάπα - βίδα είχε πρόβλημα, γιατί κάποιος κύριος θεώρησε σωστό να βιδώσει την τάπα - βίδα στραβά και να την σφίξει χωρίς να ελέγξει εάν το κάνει σωστά. Οι φαγωμένες στροφές σε μια βίδα δεν είναι και ότι καλύτερο, πόσο μάλλον για την βίδα - τάπα του κάρτερ. |
.............είπα κι εγώ!!! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2002, 21:00:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexandros έγραψε: | Σημερα στο καθιερωμενο ελεγχο της σταθμης του λαδιου διαπιστωσα οτι για 7550κλμ που τα εχω εχουν πεσει ασυνηθιστα πολυ.Θυμιζω οτι αυτη την φορα μου εβαλαν για πρωτη φορα Texaco 10/40.Νομιζω οτι τα λαδια αυτα η καναν τοσο καλη δουλεια και καταναλωθηκαν η (και αυτο ειναι η εκτιμηση μου) ειναι ψιλομαπα Με Bp και Shell εβγαζα ανετα και 15000 κλμ
Οποτε το μεσημερακι ετρεξα για καινουργιο λαδακι(πολλα -ακι μα ποιος ειμαι ο Μαμαλακης )
Και πρωτοτυπησα...Ναι πηρα MOTUL
Oχι ομως τα 300V τα οποια μου φανηκαν υπερβολικα(τουλαχιστον για 1100)και πανακριβα(7500 δρχ το 2λιτρο) αλλα τα 6100 synergie 10W40 technosynthese με 4988 (14,64 Ευρω) το 2 λιτρο
Βασικα ξεκινησα για τα 4100 αλλα ειχε μονο τα 20/50 και η διαφορα ηταν μονο 130 δρχ το 2λιτρο μπουκαλι οποτε
Οποτε μολις τα βαλω ετοιμαστειτε για κριτικη σε αλλη κατηγορια πλεον.Τωρα θα φανουν τα Motul αφου τα 300 ειναι η κορυφη τους οποτε λογικο να ειναι καλα .Τωρα θα φανει τι ψαρια πιανουν |
Τα MOTUL 6100 μπηκαν.Ξεκινα η περιοδος αξιολογησης
Τωρα που τους πηγα δικα μου λαδια για πρωτη φορα μου επεστρεψαν το υπολοιπο.Με την αλλαγη φιλτρου χρησιμοποιησαν περιπου 3.3-3.4 λιτρα(1100cc)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2002, 23:18:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά, δεν μπορεί το δικό μου να παίρνει 3 λίτρα ΜΕ φίλτρο λαδιού!
Κι αυτό που λέω είναι εξακριβωμένο. Αλέξανδρε περίμενε λίγο καιρό να αρχίσει να μαυρίζει το λάδι να δεις πού θα είναι η ένδειξη. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2002, 23:48:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Ρε παιδιά, δεν μπορεί το δικό μου να παίρνει 3 λίτρα ΜΕ φίλτρο λαδιού!
Κι αυτό που λέω είναι εξακριβωμένο. Αλέξανδρε περίμενε λίγο καιρό να αρχίσει να μαυρίζει το λάδι να δεις πού θα είναι η ένδειξη.  |
To μπουκαλι των Motul ειναι βαθμονομημενο ανα 100 ml.
Οποτε σιγουρα βαλαν τοσο (για την ακριβεια 3.350 ml)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Δεκ 2002, 09:08:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexandros έγραψε: | Svstouk έγραψε: | Ρε παιδιά, δεν μπορεί το δικό μου να παίρνει 3 λίτρα ΜΕ φίλτρο λαδιού!
Κι αυτό που λέω είναι εξακριβωμένο. Αλέξανδρε περίμενε λίγο καιρό να αρχίσει να μαυρίζει το λάδι να δεις πού θα είναι η ένδειξη.  |
To μπουκαλι των Motul ειναι βαθμονομημενο ανα 100 ml.
Οποτε σιγουρα βαλαν τοσο (για την ακριβεια 3.350 ml) |
Ναι, δεν αμφιβάλλω ότι σου έβαλαν όσο λες. Απλά ο κινητήρας με 3 λίτρα ΚΑΙ φίλτρο φτάνει στο maximum!
Και εμένα στην Peugeot, όταν είχα πάει για το σπασμένο δείκτη λαδιού, μου βάλανε 3,3 λίτρα ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ!!!!!!!!
Φαντάσου πού είχε φτάσει το ύψος του λαδιού!
Γι'αυτό και πήγα και τα πέταξα, αν και ολοκαίνουρια SHELL ULTRA και έβαλα τα MOTUL. Επαναλαμβάνω, με 3 λίτρα και φίλτρο, ο δείκτης λαδιού έφτασε στο maximum.
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Δεκ 2002, 01:55:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σήμερα πήγα και πήρα 3 λίτρα TOTAL QUARTZ 9000 10W/50 SYNTHETIC και ένα φίλτρο λαδιού PURFLUX.
Τιμή 9 ευρώ/λίτρo το λάδι και 9 κάτι το φίλτρο.
Τα Motul είχαν συμπληρώσει 5000 χλμ, αλλά δεν είχαν πρόβλημα (το ένιωθα στον τρόπο λειτουργίας της μηχανής). Απλά έχω τη λόξα να αλλάζω κάθε 5000 χλμ τα λάδια μου για να καθαρίζει ο κινητήρας από τη μαυρίλα και τα σωματίδια που κατακρατάει το λάδι.
Ο πειρασμός να σας πω τις πρώτες εκτιμήσεις μου είναι μεγάλος, αλλά δεν θα πέσω στην παγίδα. Θα πρέπει να περιμένουμε (κι εσείς και ακόμη περισσότερο εγώ) να κάνω κάνα 2000 χλμ πριν σας πω την άποψή μου, όσο πιο αντικειμενικά μπορώ.
Υπομονή! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Δεκ 2002, 02:39:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Σήμερα πήγα και πήρα 3 λίτρα TOTAL QUARTZ 9000 10W/50 SYNTHETIC και ένα φίλτρο λαδιού PURFLUX.
Τιμή 9 ευρώ/λίτρo το λάδι και 9 κάτι το φίλτρο.
|
Η τιμή των λαδιών μου ακούγεται καλή εάν είναι 100% συνθετικά.
Το φίλτρο είναι σαφώς ακριβό! Το ίδιο ακριβώς το 206club στην Θεσσαλονίκη το παίρνει 6,5Ε.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Δεκ 2002, 09:53:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Svstouk έγραψε: | Σήμερα πήγα και πήρα 3 λίτρα TOTAL QUARTZ 9000 10W/50 SYNTHETIC και ένα φίλτρο λαδιού PURFLUX.
Τιμή 9 ευρώ/λίτρo το λάδι και 9 κάτι το φίλτρο.
|
Η τιμή των λαδιών μου ακούγεται καλή εάν είναι 100% συνθετικά.
Το φίλτρο είναι σαφώς ακριβό! Το ίδιο ακριβώς το 206club στην Θεσσαλονίκη το παίρνει 6,5Ε. |
Σε άλλη αποθήκη το παίρνω 8 ευρώ, πιο κάτω δεν το έχω βρει κι έχω κοιτάξει σε τέσσερις αποθήκες, κι όχι μαγαζιά!
Μιας και κάποια στιγμή αναφερθήκαμε στο χρώμα των λιπαντικών, απλά να αναφέρω ότι τα συγκεκριμένα είναι σχεδόν διάφανα.
Από ό,τι λέει είναι 100% συνθετικό. Ίδωμεν Μίλτο μου! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|