PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 00:24:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδια ειναι δυνατον? Shocked

Δεν ξερω τι λαδια ειχατε πριν αλλα εσυ και ο Flame ειστε τα μονα ατομα που ξερω που δεν εχουν δει κατι αισθητα καλυτερο με τα Motul.. Τι να πω...

Ρε Mix την επομενη φορα πλακωσε το και δες αν η θερμοκρασια λαδιου σου φτανει εκει που εφθανε με το παλιο σου λαδι. Κατα πασα πιθανοτητα μαλλον δεν θα φθανει ιδια θερμοκρασια... Αλλα τι να πω.. για να δουμε..

Οταν δεν πατας γκαζι, δεν παρατηρεις οτι το αμαξι κυλαει χωρις να χανει πολυ ταχυτητα εξαιτιας της τριβης της μηχανης? Παρατηρησες μηπως οτι μπορεις να κρατησεις σταθερες ταχυτητες απλως ακουμπωντας ελαφρα το γκαζι η ειναι ακριβως το ιδιο? Και στις υψηλες στροφες το μοτερ σου ανεβαζει στροφες με ιδια ταχυτητα η καλυτερη?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 05:44:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα 300V σίγουρα είναι πολύ καλά λάδια αλλά σε σχέση με άλλα αντίστοιχα λάδια δεν πιστεύω ότι θα δείτε διαφορά.

Οπότε, μήπως Αλέξη, τα λάδια που είχε το μοτέρ σου και συγκρίνεις με τα Motul, ήταν μερικές κατηγορίες πιο κάτω;
Όσον αφορά για τις θερμοκρασίες του μοτέρ, να έχετε υπ'όψιν ότι κρύος αέρας στην εισαγωγή (όσο κρύος μπορεί να είναι), επιφέρει χαμηλότερη θερμοκρασία λειτουργίας στην μηχανή. Βέβαια, στο ζόρικο πλάκωμα οι διαφορές δεν θα είναι αξιόλογες, αλλά σε ηπιότερη χρήση θα δείτε διαφορά.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 10:59:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Ρε παιδια ειναι δυνατον? Shocked

Δεν ξερω τι λαδια ειχατε πριν αλλα εσυ και ο Flame ειστε τα μονα ατομα που ξερω που δεν εχουν δει κατι αισθητα καλυτερο με τα Motul.. Τι να πω...

Ρε Mix την επομενη φορα πλακωσε το και δες αν η θερμοκρασια λαδιου σου φτανει εκει που εφθανε με το παλιο σου λαδι. Κατα πασα πιθανοτητα μαλλον δεν θα φθανει ιδια θερμοκρασια... Αλλα τι να πω.. για να δουμε..

Οταν δεν πατας γκαζι, δεν παρατηρεις οτι το αμαξι κυλαει χωρις να χανει πολυ ταχυτητα εξαιτιας της τριβης της μηχανης? Παρατηρησες μηπως οτι μπορεις να κρατησεις σταθερες ταχυτητες απλως ακουμπωντας ελαφρα το γκαζι η ειναι ακριβως το ιδιο? Και στις υψηλες στροφες το μοτερ σου ανεβαζει στροφες με ιδια ταχυτητα η καλυτερη?

Φιλε Αλεξη δεν εκατσα ακομα να ψαξω ολες αυτες τις λεπτομερειες απλα διατυπωσα την πρωτη (που πιστευω ειναι και η σημαντικοτερη) γνωμη.. Μαλλον φταιει αυτο που λεει ο Μιλτος γιατι πριν απο αυτα εχω βαλει BP Sport 7000 and Shell Helix Ultra που ειναι πανω κατω τα ιδια Exclamation Exclamation


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 22:43:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χμμμ....
Δεν ξέρω τι να υποθέσω. Alex σε είχα ρωτήσει και στη συνάντηση μήπως και παίζει κάτι με τον αισθητήρα της θερμοκρασίας του αυτοκινήτου σου που δίνει εντολή για να αρχίσει να δουλεύει το βεντιλατέρ. Εμένα ξεκινάει στους 95 βαθμούς περίπου. Ή ακόμα και με το όργανο θερμοκρασίας σου; Shocked
Διαφορετικά δεν μπορώ να εξηγήσω τους +10 βαθμούς μου σε σχέση με το δικό σου...
Για την ευστροφία τώρα, δεν ξέρω. Μέσα στην πόλη δεν μπορώ να μιλήσω για τρελλή διαφορά, άλλαξαν και τον πολλαπλασιαστή βλέπεις και δεν ξέρω τι να υποθέσω, κάτι τι προς το καλύτερο σίγουρα υπάρχει αλλά όχι τίποτα τρομακτικό.
Τις στροφές που αναφέρεις δεν τις έχω πιάσει, εν'γνώση μου τουλάχιστον Shocked οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη. Βλέπεις κάτι τα 4500 χιλιόμετρα, κάτι η πολύ μετακίνηση στη πόλη, κάτι τα τόσα τεστ σε περιοδικά που αναφέρουν ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν μετράει εκεί...



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 03:23:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Χμμμ....
Δεν ξέρω τι να υποθέσω. Alex σε είχα ρωτήσει και στη συνάντηση μήπως και παίζει κάτι με τον αισθητήρα της θερμοκρασίας του αυτοκινήτου σου που δίνει εντολή για να αρχίσει να δουλεύει το βεντιλατέρ. Εμένα ξεκινάει στους 95 βαθμούς περίπου. Ή ακόμα και με το όργανο θερμοκρασίας σου; Shocked
Διαφορετικά δεν μπορώ να εξηγήσω τους +10 βαθμούς μου σε σχέση με το δικό σου...


Οι θερμοκρασίες στον θάλαμο καύσης αγγίζουν μέχρι και τους 800C!
Είναι αδύνατον για το νερό και το λάδι να μην φτάσουν στα όρια θερμοκρασίας του θερμοστάτη, ο οποίος ανοίγει και αφήνει το "κρύο" νερό να περάσει μέσα και να ψύξει τα μέταλλα (και το λάδι).
Και είναι αδύνατον να πλακώνετε το αμάξι και να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία λαδιού (χωρίς ψυγείο λαδιού). Το λάδι παίζει ρόλο στο ρυθμό ανόδου, στο ανώτατο όριο και στο ρυθμό καθόδου της θερμοκρασίας.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 10:45:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Οι θερμοκρασίες στον θάλαμο καύσης αγγίζουν μέχρι και τους 800C!
Είναι αδύνατον για το νερό και το λάδι να μην φτάσουν στα όρια θερμοκρασίας του θερμοστάτη, ο οποίος ανοίγει και αφήνει το "κρύο" νερό να περάσει μέσα και να ψύξει τα μέταλλα (και το λάδι).
Και είναι αδύνατον να πλακώνετε το αμάξι και να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία λαδιού (χωρίς ψυγείο λαδιού). Το λάδι παίζει ρόλο στο ρυθμό ανόδου, στο ανώτατο όριο και στο ρυθμό καθόδου της θερμοκρασίας.


Μίλτο μπορεί να μην έγινα κατανοητός. Μιλάω για τον θερμοστάτη που δίνει εντολή στο βεντιλατέρ για να αρχίση την λειτουργία τυο προκειμένου να ρίξει την θερμοκρασία του νερού του ψυγείου. Έχω ακούσει ότι αλλάζοντάς τον μπορείς να αλλάξεις και το φάσμα λειτουργίας του βεντιλατέρ (πχ πρώτα λειτουργούσε από τους 95έως τους 90 με έναν καινούργιο να λειτουργεί από τους 90 έως τους 85)



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 11:16:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Οι θερμοκρασίες στον θάλαμο καύσης αγγίζουν μέχρι και τους 800C!
Είναι αδύνατον για το νερό και το λάδι να μην φτάσουν στα όρια θερμοκρασίας του θερμοστάτη, ο οποίος ανοίγει και αφήνει το "κρύο" νερό να περάσει μέσα και να ψύξει τα μέταλλα (και το λάδι).
Και είναι αδύνατον να πλακώνετε το αμάξι και να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία λαδιού (χωρίς ψυγείο λαδιού). Το λάδι παίζει ρόλο στο ρυθμό ανόδου, στο ανώτατο όριο και στο ρυθμό καθόδου της θερμοκρασίας.


Μίλτο μπορεί να μην έγινα κατανοητός. Μιλάω για τον θερμοστάτη που δίνει εντολή στο βεντιλατέρ για να αρχίση την λειτουργία τυο προκειμένου να ρίξει την θερμοκρασία του νερού του ψυγείου. Έχω ακούσει ότι αλλάζοντάς τον μπορείς να αλλάξεις και το φάσμα λειτουργίας του βεντιλατέρ (πχ πρώτα λειτουργούσε από τους 95έως τους 90 με έναν καινούργιο να λειτουργεί από τους 90 έως τους 85)


Όχι ακριβώς φίλε μου. Το βεντιλατέρ λειτουργεί ανεξάρτητα από το θερμοστάτη, και το πότε θα πάρει μπροστά ρυθμίζεται από μια βαλβίδα, τη λεγόμενη βαλβίδα βεντιλατέρ. Αυτή είναι ρυθμισμένη να επιτρέπει στο βεντιλατέρ να λειτουργεί λίγους βαθμούς πιο πάνω σε σχέση με το πότε ανοίγει ο θερμοστάτης.

Π.χ. τα δικά μας έχουν θερμοστάτη στους 88 βαθμούς. Αν οι καιρικές συνθήκες, ο τρόπος οδήγησης και οι ρυθμοί κίνησης είναι τέτοιοι που δεν επιτρέπουν την άνοδο της θερμοκρασίας, τότε όλα καλά. Αν όμως η θερμοκρασία ανεβαίνει, τότε η βαλβίδα του βεντιλατέρ ανοίγει την πρώτη σκάλα στους 92. Αν παρόλα αυτά η θερμοκρασία, ειδικά το καλοκαίρι, συνεχίσει να ανεβαίνει (καλοκαίρι, τρία άτομα, a/c, και ανάβαση παρατεταμένη) και φτάσει τους 97, τότε η βαλβίδα του βεντιλατέρ ανοίγει και τη δεύτερη σκάλα, που θα το καταλάβετε γιατί σε αυτή τη σκάλα το βεντιλατέρ ακούγεται ΠΟΛΥ! Wink

Από το εργοστάσιο αυτά είναι μελετημένα, ώστε να συμβαδίζουν. Αν επέμβεις στο ένα, γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να επέμβεις και στο άλλο.

Θα σου πω κάτι από προσωπική εμπειρία, που το έχω ξαναπεί. Ο αδερφός μου έχει ένα 205, που εκτός των πολλών ομοιοτήτων με το δικό μας στα μηχανικά μέρη, τυχαίνει και στο συγκεκριμένο θέμα χρησιμοποιεί τον ίδιο θερμοστάτη και την ίδια βαλβίδα. Επειδή λοιπόν κάποια μέρα μας τη βίδωσε να βλέπουμε τη θερμοκρασία να καίει τον κινητήρα, πήγαμε σε έναν ηλεκτρολόγο και κάναμε τα ακόλουθα. Πρώτον, επειδή για το 205 το καταλυτικό δεν υπήρχε άλλος θερμοστάτης, βάλαμε τον θερμοστάτη του μη-καταλυτικού 205, που ανοίγει στους 82 βαθμούς. Παράλληλα, αλλάξαμε και τη βαλβίδα του βεντιλατέρ με μια άλλη, με πρώτη σκάλα στους 88 και δεύτερη στους 92. Περιττό να σου πω ότι το αμάξι έχει μεταμορφωθεί, έτσι;
Και στο πιο σκληρό μποτιλιάρισμα, και με τις πιο δύσκολες περιβαντολλογικές συνθήκες, η θερμοκρασία σπάνια θα περάσει πλέον τους 92 βαθμούς, εκεί όπου παλιά άνοιγε για πρώτη φορά το βεντιλατέρ!! Shocked Shocked Shocked

Κάτσε να περάσει λίγο ο καιρός, να μην φοβάμαι να πειραματιστώ έτσι χοντρά στο 206 μου, να την ψάξω λίγο ακόμα τη δουλειά (επειδή εμπλέκεται στο δικό μας και το a/c) και θα δεις τί θα γίνει! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 20:48:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Όχι ακριβώς φίλε μου. Το βεντιλατέρ λειτουργεί ανεξάρτητα από το θερμοστάτη, και το πότε θα πάρει μπροστά ρυθμίζεται από μια βαλβίδα, τη λεγόμενη βαλβίδα βεντιλατέρ. Αυτή είναι ρυθμισμένη να επιτρέπει στο βεντιλατέρ να λειτουργεί λίγους βαθμούς πιο πάνω σε σχέση με το πότε ανοίγει ο θερμοστάτης.


Αυτή ακριβώς την βαλβίδα εννοούσα και ανάφερα λανθασμένα σαν θερμοστάτη. Αν αυτή η βαλβίδα αλλάξει αυτόματα το βεντιλατέρ δεν θα λειτουργεί πιο συχνά με αποτέλεσμα να ρίχνει την θερμοκρασία στο νερό του ψυγείου; Σίγουρα αυτό σημαίνει πιο γρήγορη φθορά του βεντιλατέρ το οποίο μπορεί και να μην σταματά να λειτουργεί και καθόλου, δεν ξέρω τι αρνητικά ή θετικά μπορεί κάτι τέτοιο να επιφέρει, απλά το αναφέρω σαν ενδεχόμενο στο 206 του Alex, χωρίς να γνωρίζω πόσο εύκολα αλλάζει (ή απορυθμίζετε) αυτή η βαλβίδα.
Όσο για τις δύο σκάλες... Δεν τις έχω πάρει χαμπάρι, μόνο αυτή των 96 βαθμών καταλαβαίνω η οποία σταματά μόλις η θερμοκρασία πέσει στους 90+ βαθμούς.
Πάντως χαμηλές θερμοκρασίες του επιπέδου του Alex δεν έχω δει ποτέ!!
Απλά με το Clima ανοιχτό η θερμοκρασία κολλά στους 90+ βαθμούς!!!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2002, 05:09:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω για θερμοστατη αλλα δεν νομιζω οτι εχω ακουσει βεντιλατερ ποτε να δουλευει κατω απο 85 (νομιζω πρεπει να παιρνει μπρος πανω απο 90+)...Και βασικα οι θερμοκρασιες μου αυτο τον καιρο ΣΠΑΝΙΑ ξεπερνουν τους 82-83 για να μαι ειλικρινης...(δεν συνανταω και πολυ κινηση στα καθημερινα μου δρομολογια..) οποτε αποκλειεται να δουλευει τοσο χαμηλα και να με ριχνει στο 78 που ειναι σχεδον η συνηθης θερμοκρασια μου... Τελευταια φορα που "ανεβασα" καπως θερμοκρασια ηταν την Παρασκευη το βραδυ μεσα στην Κηφησια οπου για να παω απο την εισοδο της Κηφησιας (στην διχαλα) μεχρι το Κεφαλαρι χρειαστηκα γυρω στα 10 λεπτα σταματα-ξεκινα...Βαρεσε 85-86 max και μου κανε και εντυπωση...Τι να πω δεν .. δεν ξερω.. Λετε να παιζει ρολο το οτι τα XT εχουν διαφορετικο οργανο ενδειξης θερμοκρασιας νερου απο τα XS και να ειναι διαφορετικα calibraρισμενα? Πχ εμενα το δικο μου δεν εχει δεικτη θερμοκρασιας λαδιου και ο δεικτης νερου ειναι στα δεξια ορθιος.. Στα XS εκει ειναι ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου και ο δεικτης νερου ειναι απο κατω καθετος.. Μπορει να εχει καποια διαφορα εργοστασιακη - ξερω γω.. Τι να πω..

Ισως παλι απο το ανελεητο σκισιμο που χει φαει ο κινητηρας μου σε φασματα στροφων 5000-6500 για παρα πολλα 30λεπτα της διαδρομης Νεα Πεντελη->Νεα Μακρη η την επιστροφη της (που ειναι και αναβαση) να εχει "τριψει" τα συνηθη σημεια τριβων που εχουν πιο αφθαρτοι κινητηρες και οι οποιοι σαν να "κοντραρουν" οταν στροφαρουν... Εγω ισως να του χω "ξεχυλωσει" τις συνηθεις ανοχες και να μην αντιμετωπιζει τετοιες τριβες με αποτελεσμα στα απλα δρομολογια να ειναι πιο ξεκουραστος.. Πολυ τραβηγμενο το βλεπω σαν σεναριο αλλα το αναφερω μιας και συνηθως οι καινουριοι κινητηρες εχουν πιο πολλες τριβες και σταδιακα "ανοιγουν"..

Εκτος αν παλι ο δικος μου κινητηρας (Κατασκευασμενος περιπου 7 του 99) εχει κατι διαφορετικο απ'τους δικους σας, εσωτερικα, και δεν εχει τοσες τριβες ή εχει καμια αντλια νερου δυνατοτερη απ'τις δικες σας ή παλι εχει τελος παντων κατι διαφορετικο...Δεν μπορω να εξηγησω ουτε εγω που εντωπιζεται αυτη η διαφορα.. Σε λιγο καιρο οταν παρατηρησω και το θερμοστατη με το αν παιρνει μπρος το βεντιλατερ γυρω στους 85+ θα αποκλεισουμε και αυτη την παραμετρο οποτε και μας βλεπω να αρχιζει το ψαξιμο του "τι φταιει"...

Παντως για ενα πραγμα ειμαι σιγουρος.. Οταν αλλαξα λαδια απο τα ημι-συνθετικα 15w40 που μου βαζαν στην αντιπροσωπεια και εβαλα τα Motul τα 15W50 ειδα μια μειωση ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 βαθμους υπο ολες τις συνθηκες. Το ρελαντι μου ηταν παντοτε το κατωτερο 82-83 θαθμους με τα 2 λαδια που ειχα πριν τα Motul... Αφοτου εβαλα τα Motul ο κινητηρας δουλευε στο 78 (μιλαω ΠΑΝΤΑ για θερμοκρασιες νερου).. και η ανωτατη ηταν απο 4-8 βαθμους χαμηλοτερη.. Το ιδιο και η θερμοκρασια λειτουργιας στο "σκισιμο".. Πχ θυμαμαι το εσκιζα εθνικη (βραδυ κι'ολας) και εφθανα 88-90 εν κινησει με σκισμενη 5η 180-185 χιλιομετρα με τα αλλα λαδια, και οταν σταματαγα εφθανα τους 93+... Τελευταια φορα που ετρεξα εθνικη με τα Motul ηταν στην επιστροφη απο το Σειριο (πρωι) οπου επιασα 175 χωρις πολυ σκισιμο 5ης αλλα με αφθονο σκισιμο 4ης (μεχρι τα 168 την κραταγα) οπου περιμενα να ανεβασει θερμοκρασια.. Τιποτα.. στο 83-85 ηταν οσο ετρεχα και οταν σταματησα στα φαναρια μετα την εξοδο της Εθνικης ειχα γυρω στο 87-88 αν και πρωι...Χαλαρα πραματα δηλαδη...Τωρα θα μου πειτε τι σχεση εχει αυτο το παραδειγμα? Εχει γιατι δειχνει οτι αμα ηταν θεμα θερμοστατη τοτε και με τα παλια λαδια θα ειχα ιδιες θερμοκρασιες.. Αλλα δεν ειναι ετσι...

Τωρα οσο για το οτι ηταν χαλια τα λαδια της αντιπροσωπειας και ετσι ειδα τεραστια διαφορα - γεγονος.. Αλλα και ενας φιλος οταν ειχε τα Shell Helix Ultra και εβαλε τα Motul στο Rallye του (ειχε βαλει μαλιστα τα 15-60 που ειναι σχετικως παχυρευστα αλλα τοτε δεν ξεραμε πολλα για τους βαθμους 40,50,60) ειδε μεγαλη διαφορα θερμοκρασιας λαδιου και ευστροφιας. Με τα Helix βαραγε κοκκινο ενω με τα Motul ακομα και μεσα στα Μεγαρα μετα απο 1 ωρα σκισιμο δεν εφτασε κοκκινο η θερμοκρασια λαδιου...Γι'αυτο μπορω να πω οτι η εμπειρια λεει οτι ακομα και το Helix Ultra επιδεχεται σημαντικη βελτιωση απ'το 300V...

Οσο για το Clima και τους +90 εγω εχω παρατηρησει κατι διαφορετικο. Εγω δεν εχω clima αλλα air-condition, παντως οταν το βαζω να δουλευει παρατηρω οτι η θερμοκρασια μου (απο κρυος κινητηρας) φθανει πολυ πιο γρηγορα γυρω στο 80 αλλα οσο το χω ανοιχτο σχεδον δεν υπαρχει περιπτωση να ανεβει πανω απο 90.. Τουλαχιστον δεν θυμαμαι ποτε το δικο μου να εχει 90+ με air-condition ανοιχτο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2002, 12:06:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλέξη στην εθνική είναι λογικό η θερμοκρασία του νερού να μην ανεβαίνει μία και η κίνηση σε αυτές τις ταχύτητες φέρνει πολύ αέρα στο ψυγείο.
Εκεί και εγώ δεν παρατηρώ πάνω από 90 βαθμούς και γύρω στους 85 με clima, αλίμονο αν άναβε βεντιλατέρ στην εθνική, μέσα στη πόλη το αμάξι θα έπαιρνε φωτιά.
Μόνο αξιόπιστο τεστ που βλέπω για να μας λυθεί η απορία είναι να αφήσεις το αμάξι στο ρελαντί και να περιμένεις να ανοίξει το βεντιλατέρ. Να δεις στους πόσους βαθμούς ανοίγει και κλείνει.
Σε τι σημεία έχει βαθμούς το όργανό σου; Στο ΧS έχει ανά πέντε βαθμούς για το νερό οπότε το διάβασμά του δεν κρύβει κινδύνους "παρεξηγήσεων". Στο λάδι πάλι οι ενδείξεις είναι πιο χαλαρές (πχ από τους 90 πάει στους 110 αν θυμάμαι καλά) οπότε όταν εγώ λέω 95 κάποιος άλλος μπορεί να βλέπει 92 και κάποιος άλλος 98, αν γίνομαι κατανοητός Wink
Κανένας άλλος με ΧΤ 1400 να μας πει σε τι θερμοκρασίες παίζει το Pug του;



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2002, 15:06:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα το δικο μας μετραει ανα 10.. Νομιζω και το δικο σας ανα 10 μετραει αν και το 70 μπορει να ξεγελαει λιγο και καποιος μπορει να νομιζει το 70 για το 60 γιατι το χουν γραψει λιγο προς το πλαι.. (Τουλαχιστον ετσι το βλεπω στο manual)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2002, 18:08:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι εγώ το 1400 έχω, με τα Shell Helix Ultra από το τελευταίο service της αντιπροσωπείας. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος, από την άποψη οτι δεν ανεβάζουν θερμοκρασία, δηλαδή μέσα στη πόλη πριν πιάσουν τα κρύα είχα 90 βαθμούς σταθερά, και με clima on, σταθερά κάτω από τα 90, 85 πάνω κάτω. Τώρα με τα κρύα,ακόμη δεν τα έχω δοκιμάσει σε extreme traffic, αλλά στον περιφερειακό και χωρίς κλίμα και πάλι ήταν κάτω από τα 90. Επειδή σκέφτομαι να αλλάξω λάδια όμως τον Ιανουάριο, θα ήθελα να ξέρω αν θα υπάρξει σημαντική διαφορά με τα Motul. Πάντως όταν τα έβαλα τα Shell το καλοκαίρι, υπήρχε σαφώς διαφορά και στο τρόπο δουλέματος της μηχανής που ήταν πιο ήρεμος, και το αυτοκίνητο "έδινε" πιο άνετα. Αν είναι τα Motul να είναι καλύτερα από θέμα απαγωγής της θερμοκρασίας, και σαφώς καλύτερης ευστροφίας, νομίζω οτι worth a try.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Νοέ 2002, 17:03:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έβαλα και εγώ τα γνωστά MOTUL και από 10 χλμ. που έκανα από τότε, έχω την εντύπωση ότι έχω πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Ίσως και να είναι η βενζίνη, γιατί φούλαρα με EKO S-Unleaded. Eίδομεν σε καμιά 10αρια μέρες, να μεσολαβίσει και κανα ταξιδάκι, να έχω ολοκληρωμένη άποψη.

Kαι κάτι πάνω σε αυτό που έγραψε ο Δεφλέμης για την ελειπή στάθμη λαδιών. Eμένα μόλις έβαλαν τα καινούρια λάδια, περίμεναν λίγο (10 λεπτά) μετακίνησαν το αμάξι και συμπλήρωσαν. Kαι στο τέλος μου είπαν ότι να το τσεκάρω μόνος μου και όποτε χρειαστεί να συμπληρώνω.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 11 Νοέ 2002, 23:45:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικα υπαρχει διαφορα τωρα που εκανα περισσοτερα χμ ειδα οτι και η θερμοκρασια κατεβηκε και ο κινητηρας δουλευει καλυτερα Exclamation


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2002, 00:52:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειπα και γω... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2002, 08:18:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
......ο Δεφλέμης........



Ο Δεφλέμης ?? Εγώ δηλαδή είμαι ο Αδης............


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2002, 14:20:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προς Alex : Αλέξη, έκανα την εξής σκέψη.

Arrow Μήπως έχει κολλήσει ο θερμοστάτης σου ΑΝΟΙΧΤΟΣ και επιτρέπει την κυκλοφορία του νερού συνέχεια; Γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον άλλο λόγο, εντός της λογικής, που να έχεις τόσο χαμηλές θερμοκρασίες! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ofitzis (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2003

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Aθήνα-Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2002, 18:30:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σήμερα προμηθεύτηκα κι εγώ τα πλέον "καταζητούμενα" από το club λαδάκια από το μαγαζάκι που τα πήρε και ο Ady στον Πειραιά (20 ευρώ το 2λιτρο)!Τα βάζω αύριο το πρωί στον Κανέλη όπου θα μου φορέσουν και το καινούριο πρόγραμμα σε 1 απέλπιδα προσπάθεια να λυθεί το πρόβλημα με το γ@@@@@νο τον υπολογιστή service Evil


I may be slow
but I am in front of you!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2002, 19:19:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:

Ο Δεφλέμης ?? Εγώ δηλαδή είμαι ο Αδης............


O Άντης Cool Cool Cool Cool Cool


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2002, 19:30:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Arrow Svstouk: Βασικα δεν ειχα τετοιες θερμοκρασιες πριν τα Motul - πανω κατω ειχα τις ιδιες με ολους..Οπότε αν κολησε ο θερμοστατης ακριβως τη στιγμη της αλλαγης των λαδιων, οταν εβαλα για πρωτη φορα τα 300V, αυτο θα ειναι μεγα σατανικη συμπτωση και μαλλον πολυ τραβηγμενο σαν πιθανοτητα - οχι οτι αποκλειεται παντως. Παντως δεν ξερω τι συμπτωματα εχει ενας "κολλημενος" θερμοστατης ωστε να κανω τη διαγνωση και να σου πω στα σιγουρα εκτος του οτι θεωρητικα θα αργει παρα πολυ να ζεσταθει ενα κρυο αμαξι, πραγμα που βασικα δεν εχω δει να ισχυει στο δικο μου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 12 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3577s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on