Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 00:24:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδια ειναι δυνατον?
Δεν ξερω τι λαδια ειχατε πριν αλλα εσυ και ο Flame ειστε τα μονα ατομα που ξερω που δεν εχουν δει κατι αισθητα καλυτερο με τα Motul.. Τι να πω...
Ρε Mix την επομενη φορα πλακωσε το και δες αν η θερμοκρασια λαδιου σου φτανει εκει που εφθανε με το παλιο σου λαδι. Κατα πασα πιθανοτητα μαλλον δεν θα φθανει ιδια θερμοκρασια... Αλλα τι να πω.. για να δουμε..
Οταν δεν πατας γκαζι, δεν παρατηρεις οτι το αμαξι κυλαει χωρις να χανει πολυ ταχυτητα εξαιτιας της τριβης της μηχανης? Παρατηρησες μηπως οτι μπορεις να κρατησεις σταθερες ταχυτητες απλως ακουμπωντας ελαφρα το γκαζι η ειναι ακριβως το ιδιο? Και στις υψηλες στροφες το μοτερ σου ανεβαζει στροφες με ιδια ταχυτητα η καλυτερη? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 05:44:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα 300V σίγουρα είναι πολύ καλά λάδια αλλά σε σχέση με άλλα αντίστοιχα λάδια δεν πιστεύω ότι θα δείτε διαφορά.
Οπότε, μήπως Αλέξη, τα λάδια που είχε το μοτέρ σου και συγκρίνεις με τα Motul, ήταν μερικές κατηγορίες πιο κάτω;
Όσον αφορά για τις θερμοκρασίες του μοτέρ, να έχετε υπ'όψιν ότι κρύος αέρας στην εισαγωγή (όσο κρύος μπορεί να είναι), επιφέρει χαμηλότερη θερμοκρασία λειτουργίας στην μηχανή. Βέβαια, στο ζόρικο πλάκωμα οι διαφορές δεν θα είναι αξιόλογες, αλλά σε ηπιότερη χρήση θα δείτε διαφορά.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mix206cc Μέλος

 Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)
Ένταξη: 16 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 106 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 10:59:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Ρε παιδια ειναι δυνατον?
Δεν ξερω τι λαδια ειχατε πριν αλλα εσυ και ο Flame ειστε τα μονα ατομα που ξερω που δεν εχουν δει κατι αισθητα καλυτερο με τα Motul.. Τι να πω...
Ρε Mix την επομενη φορα πλακωσε το και δες αν η θερμοκρασια λαδιου σου φτανει εκει που εφθανε με το παλιο σου λαδι. Κατα πασα πιθανοτητα μαλλον δεν θα φθανει ιδια θερμοκρασια... Αλλα τι να πω.. για να δουμε..
Οταν δεν πατας γκαζι, δεν παρατηρεις οτι το αμαξι κυλαει χωρις να χανει πολυ ταχυτητα εξαιτιας της τριβης της μηχανης? Παρατηρησες μηπως οτι μπορεις να κρατησεις σταθερες ταχυτητες απλως ακουμπωντας ελαφρα το γκαζι η ειναι ακριβως το ιδιο? Και στις υψηλες στροφες το μοτερ σου ανεβαζει στροφες με ιδια ταχυτητα η καλυτερη? |
Φιλε Αλεξη δεν εκατσα ακομα να ψαξω ολες αυτες τις λεπτομερειες απλα διατυπωσα την πρωτη (που πιστευω ειναι και η σημαντικοτερη) γνωμη.. Μαλλον φταιει αυτο που λεει ο Μιλτος γιατι πριν απο αυτα εχω βαλει BP Sport 7000 and Shell Helix Ultra που ειναι πανω κατω τα ιδια 
I need NOS and I need it by tonight... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Νοέ 2002, 22:43:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμμ....
Δεν ξέρω τι να υποθέσω. Alex σε είχα ρωτήσει και στη συνάντηση μήπως και παίζει κάτι με τον αισθητήρα της θερμοκρασίας του αυτοκινήτου σου που δίνει εντολή για να αρχίσει να δουλεύει το βεντιλατέρ. Εμένα ξεκινάει στους 95 βαθμούς περίπου. Ή ακόμα και με το όργανο θερμοκρασίας σου;
Διαφορετικά δεν μπορώ να εξηγήσω τους +10 βαθμούς μου σε σχέση με το δικό σου...
Για την ευστροφία τώρα, δεν ξέρω. Μέσα στην πόλη δεν μπορώ να μιλήσω για τρελλή διαφορά, άλλαξαν και τον πολλαπλασιαστή βλέπεις και δεν ξέρω τι να υποθέσω, κάτι τι προς το καλύτερο σίγουρα υπάρχει αλλά όχι τίποτα τρομακτικό.
Τις στροφές που αναφέρεις δεν τις έχω πιάσει, εν'γνώση μου τουλάχιστον οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη. Βλέπεις κάτι τα 4500 χιλιόμετρα, κάτι η πολύ μετακίνηση στη πόλη, κάτι τα τόσα τεστ σε περιοδικά που αναφέρουν ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν μετράει εκεί...
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 03:23:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Χμμμ....
Δεν ξέρω τι να υποθέσω. Alex σε είχα ρωτήσει και στη συνάντηση μήπως και παίζει κάτι με τον αισθητήρα της θερμοκρασίας του αυτοκινήτου σου που δίνει εντολή για να αρχίσει να δουλεύει το βεντιλατέρ. Εμένα ξεκινάει στους 95 βαθμούς περίπου. Ή ακόμα και με το όργανο θερμοκρασίας σου;
Διαφορετικά δεν μπορώ να εξηγήσω τους +10 βαθμούς μου σε σχέση με το δικό σου...
|
Οι θερμοκρασίες στον θάλαμο καύσης αγγίζουν μέχρι και τους 800C!
Είναι αδύνατον για το νερό και το λάδι να μην φτάσουν στα όρια θερμοκρασίας του θερμοστάτη, ο οποίος ανοίγει και αφήνει το "κρύο" νερό να περάσει μέσα και να ψύξει τα μέταλλα (και το λάδι).
Και είναι αδύνατον να πλακώνετε το αμάξι και να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία λαδιού (χωρίς ψυγείο λαδιού). Το λάδι παίζει ρόλο στο ρυθμό ανόδου, στο ανώτατο όριο και στο ρυθμό καθόδου της θερμοκρασίας.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 10:45:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Οι θερμοκρασίες στον θάλαμο καύσης αγγίζουν μέχρι και τους 800C!
Είναι αδύνατον για το νερό και το λάδι να μην φτάσουν στα όρια θερμοκρασίας του θερμοστάτη, ο οποίος ανοίγει και αφήνει το "κρύο" νερό να περάσει μέσα και να ψύξει τα μέταλλα (και το λάδι).
Και είναι αδύνατον να πλακώνετε το αμάξι και να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία λαδιού (χωρίς ψυγείο λαδιού). Το λάδι παίζει ρόλο στο ρυθμό ανόδου, στο ανώτατο όριο και στο ρυθμό καθόδου της θερμοκρασίας. |
Μίλτο μπορεί να μην έγινα κατανοητός. Μιλάω για τον θερμοστάτη που δίνει εντολή στο βεντιλατέρ για να αρχίση την λειτουργία τυο προκειμένου να ρίξει την θερμοκρασία του νερού του ψυγείου. Έχω ακούσει ότι αλλάζοντάς τον μπορείς να αλλάξεις και το φάσμα λειτουργίας του βεντιλατέρ (πχ πρώτα λειτουργούσε από τους 95έως τους 90 με έναν καινούργιο να λειτουργεί από τους 90 έως τους 85)
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 11:16:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Οι θερμοκρασίες στον θάλαμο καύσης αγγίζουν μέχρι και τους 800C!
Είναι αδύνατον για το νερό και το λάδι να μην φτάσουν στα όρια θερμοκρασίας του θερμοστάτη, ο οποίος ανοίγει και αφήνει το "κρύο" νερό να περάσει μέσα και να ψύξει τα μέταλλα (και το λάδι).
Και είναι αδύνατον να πλακώνετε το αμάξι και να μην ανεβαίνει η θερμοκρασία λαδιού (χωρίς ψυγείο λαδιού). Το λάδι παίζει ρόλο στο ρυθμό ανόδου, στο ανώτατο όριο και στο ρυθμό καθόδου της θερμοκρασίας. |
Μίλτο μπορεί να μην έγινα κατανοητός. Μιλάω για τον θερμοστάτη που δίνει εντολή στο βεντιλατέρ για να αρχίση την λειτουργία τυο προκειμένου να ρίξει την θερμοκρασία του νερού του ψυγείου. Έχω ακούσει ότι αλλάζοντάς τον μπορείς να αλλάξεις και το φάσμα λειτουργίας του βεντιλατέρ (πχ πρώτα λειτουργούσε από τους 95έως τους 90 με έναν καινούργιο να λειτουργεί από τους 90 έως τους 85) |
Όχι ακριβώς φίλε μου. Το βεντιλατέρ λειτουργεί ανεξάρτητα από το θερμοστάτη, και το πότε θα πάρει μπροστά ρυθμίζεται από μια βαλβίδα, τη λεγόμενη βαλβίδα βεντιλατέρ. Αυτή είναι ρυθμισμένη να επιτρέπει στο βεντιλατέρ να λειτουργεί λίγους βαθμούς πιο πάνω σε σχέση με το πότε ανοίγει ο θερμοστάτης.
Π.χ. τα δικά μας έχουν θερμοστάτη στους 88 βαθμούς. Αν οι καιρικές συνθήκες, ο τρόπος οδήγησης και οι ρυθμοί κίνησης είναι τέτοιοι που δεν επιτρέπουν την άνοδο της θερμοκρασίας, τότε όλα καλά. Αν όμως η θερμοκρασία ανεβαίνει, τότε η βαλβίδα του βεντιλατέρ ανοίγει την πρώτη σκάλα στους 92. Αν παρόλα αυτά η θερμοκρασία, ειδικά το καλοκαίρι, συνεχίσει να ανεβαίνει (καλοκαίρι, τρία άτομα, a/c, και ανάβαση παρατεταμένη) και φτάσει τους 97, τότε η βαλβίδα του βεντιλατέρ ανοίγει και τη δεύτερη σκάλα, που θα το καταλάβετε γιατί σε αυτή τη σκάλα το βεντιλατέρ ακούγεται ΠΟΛΥ!
Από το εργοστάσιο αυτά είναι μελετημένα, ώστε να συμβαδίζουν. Αν επέμβεις στο ένα, γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να επέμβεις και στο άλλο.
Θα σου πω κάτι από προσωπική εμπειρία, που το έχω ξαναπεί. Ο αδερφός μου έχει ένα 205, που εκτός των πολλών ομοιοτήτων με το δικό μας στα μηχανικά μέρη, τυχαίνει και στο συγκεκριμένο θέμα χρησιμοποιεί τον ίδιο θερμοστάτη και την ίδια βαλβίδα. Επειδή λοιπόν κάποια μέρα μας τη βίδωσε να βλέπουμε τη θερμοκρασία να καίει τον κινητήρα, πήγαμε σε έναν ηλεκτρολόγο και κάναμε τα ακόλουθα. Πρώτον, επειδή για το 205 το καταλυτικό δεν υπήρχε άλλος θερμοστάτης, βάλαμε τον θερμοστάτη του μη-καταλυτικού 205, που ανοίγει στους 82 βαθμούς. Παράλληλα, αλλάξαμε και τη βαλβίδα του βεντιλατέρ με μια άλλη, με πρώτη σκάλα στους 88 και δεύτερη στους 92. Περιττό να σου πω ότι το αμάξι έχει μεταμορφωθεί, έτσι;
Και στο πιο σκληρό μποτιλιάρισμα, και με τις πιο δύσκολες περιβαντολλογικές συνθήκες, η θερμοκρασία σπάνια θα περάσει πλέον τους 92 βαθμούς, εκεί όπου παλιά άνοιγε για πρώτη φορά το βεντιλατέρ!!
Κάτσε να περάσει λίγο ο καιρός, να μην φοβάμαι να πειραματιστώ έτσι χοντρά στο 206 μου, να την ψάξω λίγο ακόμα τη δουλειά (επειδή εμπλέκεται στο δικό μας και το a/c) και θα δεις τί θα γίνει! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 20:48:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Όχι ακριβώς φίλε μου. Το βεντιλατέρ λειτουργεί ανεξάρτητα από το θερμοστάτη, και το πότε θα πάρει μπροστά ρυθμίζεται από μια βαλβίδα, τη λεγόμενη βαλβίδα βεντιλατέρ. Αυτή είναι ρυθμισμένη να επιτρέπει στο βεντιλατέρ να λειτουργεί λίγους βαθμούς πιο πάνω σε σχέση με το πότε ανοίγει ο θερμοστάτης.
|
Αυτή ακριβώς την βαλβίδα εννοούσα και ανάφερα λανθασμένα σαν θερμοστάτη. Αν αυτή η βαλβίδα αλλάξει αυτόματα το βεντιλατέρ δεν θα λειτουργεί πιο συχνά με αποτέλεσμα να ρίχνει την θερμοκρασία στο νερό του ψυγείου; Σίγουρα αυτό σημαίνει πιο γρήγορη φθορά του βεντιλατέρ το οποίο μπορεί και να μην σταματά να λειτουργεί και καθόλου, δεν ξέρω τι αρνητικά ή θετικά μπορεί κάτι τέτοιο να επιφέρει, απλά το αναφέρω σαν ενδεχόμενο στο 206 του Alex, χωρίς να γνωρίζω πόσο εύκολα αλλάζει (ή απορυθμίζετε) αυτή η βαλβίδα.
Όσο για τις δύο σκάλες... Δεν τις έχω πάρει χαμπάρι, μόνο αυτή των 96 βαθμών καταλαβαίνω η οποία σταματά μόλις η θερμοκρασία πέσει στους 90+ βαθμούς.
Πάντως χαμηλές θερμοκρασίες του επιπέδου του Alex δεν έχω δει ποτέ!!
Απλά με το Clima ανοιχτό η θερμοκρασία κολλά στους 90+ βαθμούς!!!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2002, 05:09:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω για θερμοστατη αλλα δεν νομιζω οτι εχω ακουσει βεντιλατερ ποτε να δουλευει κατω απο 85 (νομιζω πρεπει να παιρνει μπρος πανω απο 90+)...Και βασικα οι θερμοκρασιες μου αυτο τον καιρο ΣΠΑΝΙΑ ξεπερνουν τους 82-83 για να μαι ειλικρινης...(δεν συνανταω και πολυ κινηση στα καθημερινα μου δρομολογια..) οποτε αποκλειεται να δουλευει τοσο χαμηλα και να με ριχνει στο 78 που ειναι σχεδον η συνηθης θερμοκρασια μου... Τελευταια φορα που "ανεβασα" καπως θερμοκρασια ηταν την Παρασκευη το βραδυ μεσα στην Κηφησια οπου για να παω απο την εισοδο της Κηφησιας (στην διχαλα) μεχρι το Κεφαλαρι χρειαστηκα γυρω στα 10 λεπτα σταματα-ξεκινα...Βαρεσε 85-86 max και μου κανε και εντυπωση...Τι να πω δεν .. δεν ξερω.. Λετε να παιζει ρολο το οτι τα XT εχουν διαφορετικο οργανο ενδειξης θερμοκρασιας νερου απο τα XS και να ειναι διαφορετικα calibraρισμενα? Πχ εμενα το δικο μου δεν εχει δεικτη θερμοκρασιας λαδιου και ο δεικτης νερου ειναι στα δεξια ορθιος.. Στα XS εκει ειναι ο δεικτης θερμοκρασιας λαδιου και ο δεικτης νερου ειναι απο κατω καθετος.. Μπορει να εχει καποια διαφορα εργοστασιακη - ξερω γω.. Τι να πω..
Ισως παλι απο το ανελεητο σκισιμο που χει φαει ο κινητηρας μου σε φασματα στροφων 5000-6500 για παρα πολλα 30λεπτα της διαδρομης Νεα Πεντελη->Νεα Μακρη η την επιστροφη της (που ειναι και αναβαση) να εχει "τριψει" τα συνηθη σημεια τριβων που εχουν πιο αφθαρτοι κινητηρες και οι οποιοι σαν να "κοντραρουν" οταν στροφαρουν... Εγω ισως να του χω "ξεχυλωσει" τις συνηθεις ανοχες και να μην αντιμετωπιζει τετοιες τριβες με αποτελεσμα στα απλα δρομολογια να ειναι πιο ξεκουραστος.. Πολυ τραβηγμενο το βλεπω σαν σεναριο αλλα το αναφερω μιας και συνηθως οι καινουριοι κινητηρες εχουν πιο πολλες τριβες και σταδιακα "ανοιγουν"..
Εκτος αν παλι ο δικος μου κινητηρας (Κατασκευασμενος περιπου 7 του 99) εχει κατι διαφορετικο απ'τους δικους σας, εσωτερικα, και δεν εχει τοσες τριβες ή εχει καμια αντλια νερου δυνατοτερη απ'τις δικες σας ή παλι εχει τελος παντων κατι διαφορετικο...Δεν μπορω να εξηγησω ουτε εγω που εντωπιζεται αυτη η διαφορα.. Σε λιγο καιρο οταν παρατηρησω και το θερμοστατη με το αν παιρνει μπρος το βεντιλατερ γυρω στους 85+ θα αποκλεισουμε και αυτη την παραμετρο οποτε και μας βλεπω να αρχιζει το ψαξιμο του "τι φταιει"...
Παντως για ενα πραγμα ειμαι σιγουρος.. Οταν αλλαξα λαδια απο τα ημι-συνθετικα 15w40 που μου βαζαν στην αντιπροσωπεια και εβαλα τα Motul τα 15W50 ειδα μια μειωση ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 βαθμους υπο ολες τις συνθηκες. Το ρελαντι μου ηταν παντοτε το κατωτερο 82-83 θαθμους με τα 2 λαδια που ειχα πριν τα Motul... Αφοτου εβαλα τα Motul ο κινητηρας δουλευε στο 78 (μιλαω ΠΑΝΤΑ για θερμοκρασιες νερου).. και η ανωτατη ηταν απο 4-8 βαθμους χαμηλοτερη.. Το ιδιο και η θερμοκρασια λειτουργιας στο "σκισιμο".. Πχ θυμαμαι το εσκιζα εθνικη (βραδυ κι'ολας) και εφθανα 88-90 εν κινησει με σκισμενη 5η 180-185 χιλιομετρα με τα αλλα λαδια, και οταν σταματαγα εφθανα τους 93+... Τελευταια φορα που ετρεξα εθνικη με τα Motul ηταν στην επιστροφη απο το Σειριο (πρωι) οπου επιασα 175 χωρις πολυ σκισιμο 5ης αλλα με αφθονο σκισιμο 4ης (μεχρι τα 168 την κραταγα) οπου περιμενα να ανεβασει θερμοκρασια.. Τιποτα.. στο 83-85 ηταν οσο ετρεχα και οταν σταματησα στα φαναρια μετα την εξοδο της Εθνικης ειχα γυρω στο 87-88 αν και πρωι...Χαλαρα πραματα δηλαδη...Τωρα θα μου πειτε τι σχεση εχει αυτο το παραδειγμα? Εχει γιατι δειχνει οτι αμα ηταν θεμα θερμοστατη τοτε και με τα παλια λαδια θα ειχα ιδιες θερμοκρασιες.. Αλλα δεν ειναι ετσι...
Τωρα οσο για το οτι ηταν χαλια τα λαδια της αντιπροσωπειας και ετσι ειδα τεραστια διαφορα - γεγονος.. Αλλα και ενας φιλος οταν ειχε τα Shell Helix Ultra και εβαλε τα Motul στο Rallye του (ειχε βαλει μαλιστα τα 15-60 που ειναι σχετικως παχυρευστα αλλα τοτε δεν ξεραμε πολλα για τους βαθμους 40,50,60) ειδε μεγαλη διαφορα θερμοκρασιας λαδιου και ευστροφιας. Με τα Helix βαραγε κοκκινο ενω με τα Motul ακομα και μεσα στα Μεγαρα μετα απο 1 ωρα σκισιμο δεν εφτασε κοκκινο η θερμοκρασια λαδιου...Γι'αυτο μπορω να πω οτι η εμπειρια λεει οτι ακομα και το Helix Ultra επιδεχεται σημαντικη βελτιωση απ'το 300V...
Οσο για το Clima και τους +90 εγω εχω παρατηρησει κατι διαφορετικο. Εγω δεν εχω clima αλλα air-condition, παντως οταν το βαζω να δουλευει παρατηρω οτι η θερμοκρασια μου (απο κρυος κινητηρας) φθανει πολυ πιο γρηγορα γυρω στο 80 αλλα οσο το χω ανοιχτο σχεδον δεν υπαρχει περιπτωση να ανεβει πανω απο 90.. Τουλαχιστον δεν θυμαμαι ποτε το δικο μου να εχει 90+ με air-condition ανοιχτο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2002, 12:06:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλέξη στην εθνική είναι λογικό η θερμοκρασία του νερού να μην ανεβαίνει μία και η κίνηση σε αυτές τις ταχύτητες φέρνει πολύ αέρα στο ψυγείο.
Εκεί και εγώ δεν παρατηρώ πάνω από 90 βαθμούς και γύρω στους 85 με clima, αλίμονο αν άναβε βεντιλατέρ στην εθνική, μέσα στη πόλη το αμάξι θα έπαιρνε φωτιά.
Μόνο αξιόπιστο τεστ που βλέπω για να μας λυθεί η απορία είναι να αφήσεις το αμάξι στο ρελαντί και να περιμένεις να ανοίξει το βεντιλατέρ. Να δεις στους πόσους βαθμούς ανοίγει και κλείνει.
Σε τι σημεία έχει βαθμούς το όργανό σου; Στο ΧS έχει ανά πέντε βαθμούς για το νερό οπότε το διάβασμά του δεν κρύβει κινδύνους "παρεξηγήσεων". Στο λάδι πάλι οι ενδείξεις είναι πιο χαλαρές (πχ από τους 90 πάει στους 110 αν θυμάμαι καλά) οπότε όταν εγώ λέω 95 κάποιος άλλος μπορεί να βλέπει 92 και κάποιος άλλος 98, αν γίνομαι κατανοητός
Κανένας άλλος με ΧΤ 1400 να μας πει σε τι θερμοκρασίες παίζει το Pug του;
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2002, 15:06:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα το δικο μας μετραει ανα 10.. Νομιζω και το δικο σας ανα 10 μετραει αν και το 70 μπορει να ξεγελαει λιγο και καποιος μπορει να νομιζει το 70 για το 60 γιατι το χουν γραψει λιγο προς το πλαι.. (Τουλαχιστον ετσι το βλεπω στο manual) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Νοέ 2002, 18:08:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κι εγώ το 1400 έχω, με τα Shell Helix Ultra από το τελευταίο service της αντιπροσωπείας. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος, από την άποψη οτι δεν ανεβάζουν θερμοκρασία, δηλαδή μέσα στη πόλη πριν πιάσουν τα κρύα είχα 90 βαθμούς σταθερά, και με clima on, σταθερά κάτω από τα 90, 85 πάνω κάτω. Τώρα με τα κρύα,ακόμη δεν τα έχω δοκιμάσει σε extreme traffic, αλλά στον περιφερειακό και χωρίς κλίμα και πάλι ήταν κάτω από τα 90. Επειδή σκέφτομαι να αλλάξω λάδια όμως τον Ιανουάριο, θα ήθελα να ξέρω αν θα υπάρξει σημαντική διαφορά με τα Motul. Πάντως όταν τα έβαλα τα Shell το καλοκαίρι, υπήρχε σαφώς διαφορά και στο τρόπο δουλέματος της μηχανής που ήταν πιο ήρεμος, και το αυτοκίνητο "έδινε" πιο άνετα. Αν είναι τα Motul να είναι καλύτερα από θέμα απαγωγής της θερμοκρασίας, και σαφώς καλύτερης ευστροφίας, νομίζω οτι worth a try.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Νοέ 2002, 17:03:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έβαλα και εγώ τα γνωστά MOTUL και από 10 χλμ. που έκανα από τότε, έχω την εντύπωση ότι έχω πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Ίσως και να είναι η βενζίνη, γιατί φούλαρα με EKO S-Unleaded. Eίδομεν σε καμιά 10αρια μέρες, να μεσολαβίσει και κανα ταξιδάκι, να έχω ολοκληρωμένη άποψη.
Kαι κάτι πάνω σε αυτό που έγραψε ο Δεφλέμης για την ελειπή στάθμη λαδιών. Eμένα μόλις έβαλαν τα καινούρια λάδια, περίμεναν λίγο (10 λεπτά) μετακίνησαν το αμάξι και συμπλήρωσαν. Kαι στο τέλος μου είπαν ότι να το τσεκάρω μόνος μου και όποτε χρειαστεί να συμπληρώνω.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mix206cc Μέλος

 Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)
Ένταξη: 16 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 106 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 11 Νοέ 2002, 23:45:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα υπαρχει διαφορα τωρα που εκανα περισσοτερα χμ ειδα οτι και η θερμοκρασια κατεβηκε και ο κινητηρας δουλευει καλυτερα 
I need NOS and I need it by tonight... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2002, 00:52:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειπα και γω...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2002, 08:18:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | ......ο Δεφλέμης........ |
Ο Δεφλέμης ?? Εγώ δηλαδή είμαι ο Αδης............
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2002, 14:20:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προς Alex : Αλέξη, έκανα την εξής σκέψη.
Μήπως έχει κολλήσει ο θερμοστάτης σου ΑΝΟΙΧΤΟΣ και επιτρέπει την κυκλοφορία του νερού συνέχεια; Γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον άλλο λόγο, εντός της λογικής, που να έχεις τόσο χαμηλές θερμοκρασίες! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ofitzis (Γιώργος) Μέλος

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2003
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Aθήνα-Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2002, 18:30:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σήμερα προμηθεύτηκα κι εγώ τα πλέον "καταζητούμενα" από το club λαδάκια από το μαγαζάκι που τα πήρε και ο Ady στον Πειραιά (20 ευρώ το 2λιτρο)!Τα βάζω αύριο το πρωί στον Κανέλη όπου θα μου φορέσουν και το καινούριο πρόγραμμα σε 1 απέλπιδα προσπάθεια να λυθεί το πρόβλημα με το γ@@@@@νο τον υπολογιστή service 
I may be slow
but I am in front of you!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2002, 19:19:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady έγραψε: |
Ο Δεφλέμης ?? Εγώ δηλαδή είμαι ο Αδης............ |
O Άντης 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Νοέ 2002, 19:30:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk: Βασικα δεν ειχα τετοιες θερμοκρασιες πριν τα Motul - πανω κατω ειχα τις ιδιες με ολους..Οπότε αν κολησε ο θερμοστατης ακριβως τη στιγμη της αλλαγης των λαδιων, οταν εβαλα για πρωτη φορα τα 300V, αυτο θα ειναι μεγα σατανικη συμπτωση και μαλλον πολυ τραβηγμενο σαν πιθανοτητα - οχι οτι αποκλειεται παντως. Παντως δεν ξερω τι συμπτωματα εχει ενας "κολλημενος" θερμοστατης ωστε να κανω τη διαγνωση και να σου πω στα σιγουρα εκτος του οτι θεωρητικα θα αργει παρα πολυ να ζεσταθει ενα κρυο αμαξι, πραγμα που βασικα δεν εχω δει να ισχυει στο δικο μου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|