Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 07:53:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ofitzis έγραψε: | Σήμερα προμηθεύτηκα κι εγώ τα πλέον "καταζητούμενα" από το club λαδάκια από το μαγαζάκι που τα πήρε και ο Ady στον Πειραιά (20 ευρώ το 2λιτρο)!Τα βάζω αύριο το πρωί στον Κανέλη....... |
Ρε πορωμένε, κατέβηκες στον Πειραιά μόνο για τα λάδια ????
Βέβαια είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα, αφού και εγώ κάτι τέτοια κάνω....
Θέλω να μου πεις αντιδράσεις από τα παιδιά του Κανελλή όταν τους πεις να σου βάλουν τα συγκεκριμένα λάδια. Με ενδιαφέρει πολύ.........
Οπως επίσης με ενδιαφέρει το κόστος για εργασία.
Περιμένω νέα σου..........
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 10:28:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Svstouk: Βασικα δεν ειχα τετοιες θερμοκρασιες πριν τα Motul - πανω κατω ειχα τις ιδιες με ολους..Οπότε αν κολησε ο θερμοστατης ακριβως τη στιγμη της αλλαγης των λαδιων, οταν εβαλα για πρωτη φορα τα 300V, αυτο θα ειναι μεγα σατανικη συμπτωση και μαλλον πολυ τραβηγμενο σαν πιθανοτητα - οχι οτι αποκλειεται παντως. Παντως δεν ξερω τι συμπτωματα εχει ενας "κολλημενος" θερμοστατης ωστε να κανω τη διαγνωση και να σου πω στα σιγουρα εκτος του οτι θεωρητικα θα αργει παρα πολυ να ζεσταθει ενα κρυο αμαξι, πραγμα που βασικα δεν εχω δει να ισχυει στο δικο μου... |
Από τα λίγα που ξέρω. Αν σου κολλήσει και δεν ανοίγει, τότε αντιλαμβάνεσαι ότι ο κινητήρας σου σε πολύ λίγο χρόνο θα θυμίζει χύτρα ταχύτητας!
Αν κολλήσει ανοιχτός, φυσιολογικά θα έχεις μια κάποια καθυστέρηση στο να φτάσει στην φυσιολογική του θερμοκρασία ο κινητήρας, αλλά και δεν θα ανεβαίνει από εκεί και πέρα εύκολα η θερμοκρασία.
Αυτά! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 17:14:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady έγραψε: | Θέλω να μου πεις αντιδράσεις από τα παιδιά του Κανελλή όταν τους πεις να σου βάλουν τα συγκεκριμένα λάδια. Με ενδιαφέρει πολύ.........
Οπως επίσης με ενδιαφέρει το κόστος για εργασία.
Περιμένω νέα σου.......... |
Με εμένα τουλάχιστον καμία αντίδραση.
Απλά όταν έκλεισα το ραντεβού και ρώτησα μου είπαν όχι για τα 10W/40 και ότι θα τα καίει (βλέπε και πιο πάνω).
Όταν τους τα πήγα... λες και δεν τρέχει τίποτα....
Κόστος 5.58 ευρώ +ΦΠΑ και οι ροδέλλα....
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 18:05:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειστε σιγουροι οτι μιλατε για θερμοκρασια λαδιου η νερου?
Επισης απο οτι εχω καταλαβει οσο πιο πολλα κυβικα τοσο σε πιο ψηλες θερμοκρασιες νερου ειναι το ευρος λειτουργιας του κινητηρα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 22:57:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexandros έγραψε: | Ειστε σιγουροι οτι μιλατε για θερμοκρασια λαδιου η νερου?
Επισης απο οτι εχω καταλαβει οσο πιο πολλα κυβικα τοσο σε πιο ψηλες θερμοκρασιες νερου ειναι το ευρος λειτουργιας του κινητηρα |
Σίγουρα φίλε μου μιλάμε για θερμοκρασίες νερού μιας και κανείς από τους δυο μας δεν έχει όργανο θερμοκρασίας λαδιού, και άλλωστε η συζήτησή μας έχει ξεκινήσει από τη συνάντηση 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 23:05:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να κανω και ενα latest update... Μεχρι τους 83-84 που καθησα και το παρατηρησα σιγουρα δεν δουλευει το βελτιλατερ καθολου.. Τωρα παραπανω δεν εχω ανεβασει μεχρι στιγμης.. Λιγο το οτι ειναι χειμωνας συν το οτι κανω και μικρα δρομολογια οποτε δεν ανεβαζει.. Που θα παει ομως καμια μερα που θα ανεβασει θα το checkarw και για παραπανω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 23:12:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Να κανω και ενα latest update... Μεχρι τους 83-84 που καθησα και το παρατηρησα σιγουρα δεν δουλευει το βελτιλατερ καθολου.. Τωρα παραπανω δεν εχω ανεβασει μεχρι στιγμης.. Λιγο το οτι ειναι χειμωνας συν το οτι κανω και μικρα δρομολογια οποτε δεν ανεβαζει.. Που θα παει ομως καμια μερα που θα ανεβασει θα το checkarw και για παραπανω... |
Μα φίλε μου, αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό αφού η βαλβίδα του βεντιλατέρ του επιτρέπει να δουλέψει για πρώτη φορά στους 92 βαθμούς! Αφού εσύ δεν ξέρεις τι σημαίνει 90 βαθμοί, πώς περιμένεις να το ακούσεις;

Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 23:15:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι βασικα και γω καπου εκει το περιμενω να παρει μπρος αλλα που να φτασει τετοιες temp...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ofitzis (Γιώργος) Μέλος

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2003
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 117 Τόπος: Aθήνα-Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2002, 12:06:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady έγραψε: |
Ρε πορωμένε, κατέβηκες στον Πειραιά μόνο για τα λάδια ????
Βέβαια είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα, αφού και εγώ κάτι τέτοια κάνω....
Θέλω να μου πεις αντιδράσεις από τα παιδιά του Κανελλή όταν τους πεις να σου βάλουν τα συγκεκριμένα λάδια. Με ενδιαφέρει πολύ.........
Οπως επίσης με ενδιαφέρει το κόστος για εργασία.
Περιμένω νέα σου..........
|
Eπειδή τις καθημερινές είμαι συνέχεια στη σχολή (ΑΣΟΕΕ Βικτώρια) έπρεπε να τα πάρω από κάποιο μαγαζί κοντά σε σταθμό τρένου,κάποιο άλλο δεν ήξερα οπότε αναγκαστικά πετάχτηκα σε ένα κενό και τα πήρα.
Για να αποφύγω τυχόν προβλήματα είχα πάει από τη προηγούμενη μέρα να ρωτήσω εάν υπάρχει κανένα πρόβλημα και αυτό που μου είπαν (ο Γιώργος δηλ.) είναι πως αν και δεν τα έχει ξαναβάλει σε κάποιον δεν έχει καμία αντίρρηση να μου τα βάλει.
Εργασία + Φίλτρο: 15,43ε
Τα έχουμε ξαναπεί για το Κανέλη (αλλά θα τα ξαναπώ) έχουμε πέσει σε καλά χέρια.Μου έβαλαν το καινούριο πρόγραμμα για να λυθεί το πρόβλημα με το μετρητή service κάτι όμως που δεν έγινε.Και αντί λοιπόν να ρθουν να μου πουν ας πουμε:"ξέρεις φίλε δεν γίνεται τίποτα" για να με ξεφορτωθούν,μου είπαν πως φταίει ο πίνακας οργάνων τον οποίον παρήγγειλαν επιτόπου και θα μου τον αλλάξουν μάλλον αύριο κιόλας. 
I may be slow
but I am in front of you!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2002, 23:07:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ofitzis έγραψε: | Τα έχουμε ξαναπεί για το Κανέλη (αλλά θα τα ξαναπώ) έχουμε πέσει σε καλά χέρια.Μου έβαλαν το καινούριο πρόγραμμα για να λυθεί το πρόβλημα με το μετρητή service κάτι όμως που δεν έγινε.Και αντί λοιπόν να ρθουν να μου πουν ας πουμε:"ξέρεις φίλε δεν γίνεται τίποτα" για να με ξεφορτωθούν,μου είπαν πως φταίει ο πίνακας οργάνων τον οποίον παρήγγειλαν επιτόπου και θα μου τον αλλάξουν μάλλον αύριο κιόλας.  |
Από το Γιώργος συμπεραίνω ότι μιλάς για τον Κανελή στη Λεωφ. Πεντέλης, σωστά;
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2002, 08:32:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: |
Από το Γιώργος συμπεραίνω ότι μιλάς για τον Κανελή στη Λεωφ. Πεντέλης, σωστά; |
Σωστά.
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
konstantinos Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 918 Τόπος: Μελίσσια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2002, 08:33:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ofitzis έγραψε: | Τα έχουμε ξαναπεί για το Κανέλη (αλλά θα τα ξαναπώ) έχουμε πέσει σε καλά χέρια. |
Καλημέρα, πιστεύω οτι ο συγκεκριμένος έχει βελτιωθεί αρκετά τον τελευταίο χρόνο... αλλά έχει πολλά περιθώρια ακόμη για να τον ορίσουμε ιδανικό.
Πλησιάζω το service των 60000 km και θα τον επισκεφθώ... ίδωμεν.
Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Νοέ 2002, 10:18:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady έγραψε: | theflame έγραψε: |
Από το Γιώργος συμπεραίνω ότι μιλάς για τον Κανελή στη Λεωφ. Πεντέλης, σωστά; |
Σωστά. |
Χμμ μπορείς να διαβάσεις τις εμπειρίες μου σε αυτό το topic.
Αλλαγή λαδιών και βαλβολίνων τιην 1/11/2002 με MOTUL....
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2002, 04:30:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Να κανω και ενα latest update... Μεχρι τους 83-84 που καθησα και το παρατηρησα σιγουρα δεν δουλευει το βελτιλατερ καθολου.. Τωρα παραπανω δεν εχω ανεβασει μεχρι στιγμης.. Λιγο το οτι ειναι χειμωνας συν το οτι κανω και μικρα δρομολογια οποτε δεν ανεβαζει.. Που θα παει ομως καμια μερα που θα ανεβασει θα το checkarw και για παραπανω... |
Δεν ξέρω τί εννοείς λέγοντας "κάνω και μικρά δρομολόγια" αλλά τα λάδια λιπαίνουν ιδανικά σε θερμοκρασίες 90-100 βαθμούς και σε μικρά δρομολόγια δεν προλαβαίνεις να πιάσεις αυτές τις θερμοκρασίες. Είναι πολύ σημαντικό για σένα να χρησιμοποιείς το καλύτερο δυνατό για λάδι.
Είσαι σίγουρος ότι έχεις θερμοστάτη νερού στο κολλάρο της μηχανής;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2002, 00:52:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα δρομολογια των 5 χιλιομετρων που κανω δεν νομιζω τα λαδια να εχουν φθασει στις απαραιτητες θερμοκρασιες αλλα μια φορα δεν ανυσηχω για την λιπαντικη ικανοτητα τους. Φυσικα και δεν το σκιζω για τα πρωτα 2-3 χιλιομετρα.. οταν ομως το θερμομετρο νερου πιασει 78 του αλλαζω την παναγια..
Το 300V ειναι ιδανικο ΚΑΙ για τετοιες καταστασεις οπου δεν εχει γινει ακομα σωστο ζεσταμα.. Το γραφει παντου, πανω στο κουτι, σε περιοδικα στο site.. ειναι ΕΡΓΑΛΕΙΙΙΙΙΙΟΟΟΟΟΟΟ το λαδακι.. :D
Οσο για το θερμοστατη ειναι οντως εκει, οπως ακριβως τον εχει και στο 206 CD στα σχεδιαγραμματα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 03:45:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Το 300V ειναι ιδανικο ΚΑΙ για τετοιες καταστασεις οπου δεν εχει γινει ακομα σωστο ζεσταμα.. Το γραφει παντου, πανω στο κουτι, σε περιοδικα στο site.. ειναι ΕΡΓΑΛΕΙΙΙΙΙΙΟΟΟΟΟΟΟ το λαδακι.. :D
|
Ναι, αλλά η ιδανική θερμοκρασία για ένα λάδι είναι 90-100. Το 300V δεν εξαιρείται! ΜΗΝ ανεβαίνεις τις 5000σαλ εάν δεν δεις 90 βαθμούς στο λάδι! Το 300V μπορεί να είναι κορυφαίο, αλλά δεν κάνει και θαύματα...
Πώς λειτουργώ το μοτέρ του 206 μετά από κρύο ξεκίνημα προκειμένου να μακροζωίσει:
Προϋποτίθεται η ύπαρξη λαδιού τουλάχιστον προδιαγραφών Πεζό, δηλαδή ημισυνθετικό ή 100% συνθετικό 10W40 ή 5W40. Όσο καλύτερο τόσο καλύτερα...
Μιζάρω με συμπλέκτη πατημένο. (υποχρεωτικό)
Αποφεύγω να ξεκινήσω αμέσως. (προαιρετικό)
Μέχρι να περάσει ο δείκτης λαδιού την πρώτη κάτω γραμμούλα, δεν ξεπερνώ τις 2000σαλ.
Μόλις πιάσει ενδιάμεσα των 2 κάτω γραμμών, ανεβάζω μέχρι τις 2500σαλ.
Μόλις πιάσει την 2η από κάτω γραμμή, ανεβάζω στις 3000σαλ και από κει και πέρα προοδευτικά ανεβάζω σαλ μέχρι να πιάσω τους 90 βαθμούς.
Μετά τους 90 βαράω κανονικά και με το νόμο. Με το σωστό λάδι το μοτέρ δε μασάει μία.
Εάν χρειαστεί να σταματήσω χωρίς να έχω πιάσει την 2η κάτω γραμμούλα, αποφεύγω να σβήνω (όσο μπορώ) το μοτέρ. Το αφήνω στο ρελαντί. (εννοείται ότι δεν θα λείψω κανα μισάωρο, κι ούτε θα αφήσω αφύλακτο το 206 μου). Φανταστείτε να ξεκινήσουμε για τη δουλειά και να πρέπει να κάνουμε και κανα δυο σύντομες στάσεις. Εάν σβήνουμε τη μηχανή δεν θα ζεσταθεί ποτέ, και θα δουλεύει μονίμως εκτός ιδανικών θερμοκρασιών.
Και γενικά δεν σβήνω ποτέ τη μηχανή για στάσεις 1-2 λεπτών. Δεν χαραμίζω άδικα τη μίζα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 10:47:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aυτά που λέει ο Miltellas τα εφαρμόζω και εγώ κάθε στιγμή με την ίδια προσύλοση. Ίσως είναι η ηλικία, οι ίδιες αυτοκινητιστικές αναφορές
Λοιπόν, "πρώτο ταξίδι έφυγε ναύλος για το νότο" με Motul 300V. O κινητήρας είναι πολύ πιο ήσυχος έτσι ώστε πας άνετα με ....ήντα, χωρίς να ξεκουφαίνεσαι. Aνέβασα θερμοκρασία στον μεσαίο δείκτη (να χαρεί και λίγο ο Sidobre, που έβγαλα το ιστίο από πάνω ) αλλά μόλις έκοψα ρυθμό έπεσε αμέσως στα γνωστά δικά μου επίπεδα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 11:45:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κι εμεις που δεν εχουμε δεικτη λαδιου;;;
θα μετραμε τα λεπτα με το ρολοι για να περασει η ωρα να ζεσταθει το λαδι;;;
Μηπως τα εχουμε "χαλασει" τα δικα μας; γιατι ηρεμα μεχρι να ζεσταθει μπορουμε να παμε, αλλα για γραμμουλες και βαθμους; που να τους δουμε;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 11:51:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Mέχρι να περάσει ο δείκτης λαδιού την πρώτη κάτω γραμμούλα, δεν ξεπερνώ τις 2000σαλ.
|
χμμμ....θα πρέπει να έχεις πολύ ευαίσθητο και ελαφρύ ποδάρι για να μην σου φεύγουν οι στροφές...
Εγώ με το που πατώ το γκάζι οι στροφές πετάγονται στις 3500-4000στροφές...
Και όπως λέεις και ο Τερλέγκας: "Και όταν θα πέρνω τις στροφές....αποτελειώσε με....."  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 19:51:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλτος έγραψε: | Μέχρι να περάσει ο δείκτης λαδιού την πρώτη κάτω γραμμούλα, δεν ξεπερνώ τις 2000σαλ.
Μόλις πιάσει ενδιάμεσα των 2 κάτω γραμμών, ανεβάζω μέχρι τις 2500σαλ. |
Να η ευκαιρια να περασετε τον Μιλτο...Ορματε του
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|