Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάρ 2006, 08:52:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κουζ οταν θα ξαναμπεις στο εσωτερικο για ριξε μια ματια στη πισω εταζερα...εχει κατι κρικακια για να δενεις ζωνες 4+σημειων.....
αν αυτο δεν ειναι φουλ εξτρα εσωτερικο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάρ 2006, 12:53:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω μιλαω καθαρα για το θεμα του ταμπλο που οπως προειπε ο Kouzman ειναι του κλασικου Lancer.Για μενα δεν λεει αυτο το εσωτερικο.Αφηστε που τωρα τελευταια εχω μπει σε Jap cars προ 10ετιας και το εσωτερικο τους μοιαζει λες και ειναι 30 χρονων αυτοκινητο.Ενω το ιδιο δεν συμβαινει στα ευρωπαικα.Οπως και να εχει ειναι πολυ φτωχο για τα γουστα μου.Θα επερνα ενα S3 παρα ενα EVO ασχετα αν εχει λιγοτερα αλογα.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάρ 2006, 13:19:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το S3 (ακόμα και φτιαγμένο) δεν έχει καμία σχέση (σε αίσθηση) με EVO / STI.
Αλλο το ένα άλλο το άλλο.
Και τα 2 (ή 3, ή 4 βάζοντας και την Μ3 στο παιχνίδι) σου προσφέρουν ευχαρίστηση καθένα με τον δικό του τρόπο.
Το θέμα είναι τι θες.
Όταν το βρείς (όχι εσύ, γενικά μιλάω) πας και αγοράζεις (και πάντα σε σχέση με την "τσέπη" σου) 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάρ 2006, 19:05:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετσι ειναι.Απ'ολα οσα ανεφερες η Μ3 ειναι αυτη που μου κανει αισθηση.Το EVO ειναι πιο πολυ αγωνιστικο.Εγω ειμαι του γρηγορου και ταυτοχρονα του ωραιου αυτοκινητου απ'ολες τις αποψεις.Γι'αυτο και μια Μ3 ειναι το απολυτο αμαξι.Εχει τα παντα.Ωραιο στησιμο,κουκλι εσωτερικο-εξωτερικο,πισω κινηση για τρελα παιχνιδια και πολλα αλογα.Αλλα ειναι και 30000 ευρω ακριβωτερη απο ενα EVO.
That's life ομως.Δεν μπορεις να κανεις και αλλιως.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάρ 2006, 20:03:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στην αρχη σκεφτομουν να παω για ενα 8αρι που θα το βρω και πιο φτηνα, λογω του γεγονοτος οτι το αμαξι θα το πειραξω και πολλοι εχουν πει οτι το 9αρι ειναι πιο δυσκολο λογω του mivec... Αυτα βασικα ειναι τριχες...
Ενας απο τους πιο μεγαλους βελτιωτες mitsubishi-subaru στο east coast εφτιαξε σετ εκκεντροφορους για το 9αρι που μπορουν να εκμεταλευτουν το mivec... Αποτελεσμα ηταν σχεδον 380 αλογα τροχους με pump gas (
κοινως βενζινη πρατηριου οι οποιες στην Αμερικη ειναι κωλος...)...
Ολες οι μετατροπες του αυτοκινητου ειναι οι εξης:
- σετ εκκεντροφορων της εταιριας
- φουλ εξατμιση (downpipe-testpipe-catback)
- φιλτρο
- re-flash (οχι αγραφος)
Αυτο δειχνει τις δυνατοτητες του μοτερ... Υπαρχουν 9αρια οπου με μαμα τουρμπινα, εντοσθια και μονο με περιφεριακες βελτιωσεις τρεχουν high 11s το 400αρι με φουλ σαλονι και δρομισια λαστιχα... Το αμαξι ειναι απλα αλλου...
Ολα τα παραπανω ειναι και ο λογος αγορας του, μιας και για να παρεις αμαξι αντιστοιχων επιδοσεων πρεπει να ξεπερασεις τις 70 χιλιαδες δολαρια, κοινως περι τις 35 χιλιαδες πανω απο την αγορα και την βελτιωση του EVO IX στο παραπανω σταδιο...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάρ 2006, 17:52:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι χρειάζεσαι Γιάννη ένα αυτοκίνητο 380Hp, με όριο 90 μιλία στον αυτοκινητόδρομο?
Το λέω γιατί, αυτά τ' αυτοκίνητα συνήθως βγάζουν προβλήματα όταν λειτουργούν συνέχεια σε χαμηλούς ρυθμούς κίνησης.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάρ 2006, 18:10:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Τι χρειάζεσαι Γιάννη ένα αυτοκίνητο 380Hp, με όριο 90 μιλία στον αυτοκινητόδρομο?
Το λέω γιατί, αυτά τ' αυτοκίνητα συνήθως βγάζουν προβλήματα όταν λειτουργούν συνέχεια σε χαμηλούς ρυθμούς κίνησης. |
Δηλαδή τι προβλήματα βγάζουν 
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάρ 2006, 18:23:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianic έγραψε: |
Δηλαδή τι προβλήματα βγάζουν  |
ΙΛΑΡΑ! 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάρ 2006, 18:29:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | gianic έγραψε: |
Δηλαδή τι προβλήματα βγάζουν  |
ΙΛΑΡΑ!  |

bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Μάρ 2006, 19:27:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | Τι χρειάζεσαι Γιάννη ένα αυτοκίνητο 380Hp, με όριο 90 μιλία στον αυτοκινητόδρομο?
Το λέω γιατί, αυτά τ' αυτοκίνητα συνήθως βγάζουν προβλήματα όταν λειτουργούν συνέχεια σε χαμηλούς ρυθμούς κίνησης. |
καταρχίν το όριο εδω είναι 55 και 65 μίλια ΤΟ ΠΟΛΥ... κοινώς στα 55 πας μέχρι 65 περίπου και στα 65 πας μεχρι 75...
ένα τέτοιου στυλ αμάξι το θέλω γιατί πρωτον ειναι ο καημός μου να έχω ένα τοσο γρήγορο και δυνατο αμάξι και δευτερον γιατί έχω το μεράκι της κόντρας και του drag racing και εδω υπάρχουν πίστες, και μάλιστα πολλές πιστες...
Σκέφτομαι να το παρω και να το κρατήσω για project όταν θα έχω την δυνατότητα να πάρω και δεύτερο δικό μου αμάξι...
Αν δεν είχα αυτό το κόλλημα δεν μπορώ να πω ότι΄θα ήμουν παραπονεμένος μιας και τα αμαξια που οδηγώ τώρα είναι υπεραρκετα για τα ελληνικά δεδομένα και ικανοποιούν απόλυτα (Jaguar X Type, Mercedes ML Class). Ομως τι να κάνουμε... αν το αμαξι δεν ξεφυσάει και δεν σκάει και δεν αλλάζεις μόνος σου τις ριμάδες τις ταχύτητες τότε δεν είναι αμάξι.... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2006, 10:47:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gianic έγραψε: | Δηλαδή τι προβλήματα βγάζουν  |
Ρώτα ένα κάτοχο EVO που το έχει για καθημερινό και το κινεί κυρίως μέσα στην πόλη κάθε πότε αλλάζει δίσκο συμπλέκτη...
Είναι σαν να έχεις βάλει σ' ένα καθαρόαιμο άλογο αλέτρι και να το πηγαίνεις για όργωμα...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2006, 11:45:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | gianic έγραψε: | Δηλαδή τι προβλήματα βγάζουν  |
Ρώτα ένα κάτοχο EVO που το έχει για καθημερινό και το κινεί κυρίως μέσα στην πόλη κάθε πότε αλλάζει δίσκο συμπλέκτη...
Είναι σαν να έχεις βάλει σ' ένα καθαρόαιμο άλογο αλέτρι και να το πηγαίνεις για όργωμα... |
γιατι τοσο ευαισθητουλης ειναι μωρε ;
BOLD: Για το weekend εχει καμια murcielago δηλαδη ; 
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2006, 12:56:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδη καθε ποσο αλλαζει δισκο?Λογικα δεν θα επρεπε να του αντεχει περισσοτερο?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Μάρ 2006, 17:56:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | gianic έγραψε: | Δηλαδή τι προβλήματα βγάζουν  |
Ρώτα ένα κάτοχο EVO που το έχει για καθημερινό και το κινεί κυρίως μέσα στην πόλη κάθε πότε αλλάζει δίσκο συμπλέκτη...
Είναι σαν να έχεις βάλει σ' ένα καθαρόαιμο άλογο αλέτρι και να το πηγαίνεις για όργωμα... |
προσωπικα αφησε με να πιστευω εναν αλλο λογο που αλλαζουν δισκο συχνα στα αμαξια τους... και το συχνα ειναι σχετικο παντα... π.χ. στο peugeot που εχει 50 χιλιαδες χλμ εχουμε αλλαξει δισκο 2 φορες και ισως να παμε για τριτη. στο renault που εχει 120 χιλιαδες χλμ ακομα δεν εχουμε αλλαξει... Μας φανταζεσε να ειχαμε EVO στην Ελλαδα? μαζι με τα λαδια θα αλλαζα και δισκο... 
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Μάϊ 2006, 19:07:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mitsubishi Evo IX FQ-320
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Νοέ 2006, 10:17:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mitsubishi Lancer Evo MIEV
Παράθεση: | ...Mitsibushi's Lancer Evo MIEV prototype may be a bit rough around the edges at the moment, but it does point to a bright future that’s filled with perky, fun, electric-powered sports cars which produce no harmful emissions. If the manufacturer can just sort out the harsh ride – and adapt its ACD and AYC traction control magic to the MIEV’s requirements – then we’ve really got a lot to look forward to... |
Παράθεση: | Multi-million-pound MIEV technology has been under development for five years. Mitsubishi is expected to produce a number of electric vehicles over the next few years as a result.
Engine: Four in-wheel motors
Power: 200kW (270bhp)
0-60mph: Sub-seven seconds (est)
Range: 150 miles |

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Νοέ 2006, 10:36:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έ ρέεε...
Κοντοβελονιά....ηλεκτρική που έχει να πέσει , έτσι και βγεί σε ευρεία παραγωγή....
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Νοέ 2006, 10:56:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η Singer απέκτησε ανταγωνιστή 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Νοέ 2006, 11:16:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπα.
Στο ραψημο δεν θα ειναι τοσο καλο οσο η Singer.
Στο τσαι δεν ξερω τι θα κανει.
Παντως το λευκο του παει πολυ.Ε Μανθο?Συμφωνεις?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Νοέ 2006, 11:33:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|