Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
manolis (Μανώλης) Μέλος

 306 gti-6 octavia rs
Ένταξη: 05 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 169 Τόπος: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ-ΚΡΗΤΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Οκτ 2006, 10:01:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πράγματι το μπλοκέ Quaife είναι πολύ καλό και αξιόπιστο
το έχω εγώ στο ράλο και απο τότε που το έβαλα είμαι συνέχεια
με ένα χαμόγελο οταν οδηγάω 
www.aokritis.gr
www.soaave.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Οκτ 2006, 12:29:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vinman έγραψε: | ...και όπως είπα και εγώ με τον Μάνθο προχθές στη λέσχη.... .....μήπως να το ψάξουμε λίγο εκτενέστερα και να πάμε σε καμμιά ομαδική παραγγελία??  |
407 με μπλοκέ και με την βοήθεια του γνωστού γκουρού ESP/ABS off.... ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!!!!
Αυτά είναι...
Touristas έγραψε: | Θα χρειαστώ κι εγώ ένα σε λίγο καιρό….  |
Για ΒΕ ή για ΜΑ?
Αν για ΒΕ μας βλέπω ήδη 3 (μη σου πω ότι έχω και 2 RC στο μυαλό μου που θα θέλουν...)
Λες να είναι το δώρο των Χριστουγέννων στα pug μας...
Χμμμμμ.................
Edirnelis έγραψε: | Το αγοράζεις φθηνότερα μέσω της Damon Tweeks (περίπου 750ε + μεταφορά) και μετά είναι το αγγούρι της τοποθέτησης. Στο δικό μου αυτοκίνητο είναι βιδωτό και μπαινοβγαίνει σχετικά πιό ευκολα |
Και στο δικό μου βιδωτό είναι όπως και στο 407 + στα RC (=γενικώς στα ΒΕ σαμάν...)
Πάντως για τιμή δείτε εδώ:
http://www.quaife.co.uk/catalogue/page10.htm
Παράθεση: | Peugeot 106 / 205 (MA gearbox) QDF9H £460.00
Peugeot 106 (only with Quaife fitted crownwheel & pinion) QDF10H £460.00
Peugeot 205 / 306 / 309 Gti, 405 Mi 16 (BE3 Gearbox) QDF3H £490.00
Peugeot 505 QDF8H £460.00 |
+μεταφορικά
H demon-tweeks http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ProductDetail.asp?cls=MSPORT&pcode=Q/EQDF5ZCAT δεν έχει συγκεκριμένη τιμή οπότε θα χρειαστεί ένα σχετικό ερωτησο-mail...
Τέλος υπάρχει ένα σχετικό θέμα με την ύπαρξη του ESP στο δικό μου, στου Μάνου/ όπως και στο 1 από τα 2 RC.
Με το ESP off δεν θα τρέχει τίποτα... και όλα καλά... extreme sports.. very very cute....
Αναρωτιέμαιπως θα συμπεριφέρεται με το ESP on?
Λογικά αφού το ESP επεμβαίνει ακριβώς (στιγμιαία) μετά την τάση υποστροφής (ή υπερστροφής) κα το μπλοκέ αποτρέπει την υποστροφή το ESP θα ενεργοποιεί ται ακόμα λιγότερα...
Πράγμα νομίζω άκρως ενδιαφέρον... (νομίζω...)
Θα δείξει...
ΕΧΩ ΨΗΘΕΙ ΑΣΧΗΜΑ!!!!
(ιδίως τώρα που μάλλον βρέθηκε μια λογικού κόστους (κτήσης/συντήρησης) λύση για την αναρτηση, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Οκτ 2006, 14:09:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δια να μη μπερδεύωμε τας π**τσας με τας βούρτσας:
Το μπλοκέ δεν λειτουργεί μόνο με το γκάζι μικροί και άμαθοι τινέητζερς
Το μπλοκέ μπορεί να λειτουργήσει και με το φρένο... (βασική προϋπόθεση το αμάξι να ΜΗΝ είναι σταματημένο ) Φυσικά, δεν λέμε για κοκκαλώματα ή τσαρουχώματα, αλλά μικροδιορθώσεις επάνω στην στροφή. Με το ESP το οποίο φρενάρει πάνω στην στροφή τον εσωτερικό τροχό (απ' όσο ξέρω τουλάχιστον) για να μαζέψει τα μούτρα, το μπλοκέ θα δίνει στον εξωτερικό τροχό πάλι την δύναμη, και μάλιστα πολλαπλάσια από ότι με το να πατήσεις γκάζι.
Οπότε, τί να πω, δεν ξέρω σίγουρα πως θα μπορεί να αντιδρά το ESP μαζί με το μπλοκέ. Ή θα στροφάρει τόσο πολύ ο εξωτερικός τροχός που θα φεύγουν τα μούτρα, ή θα πάει να πασσάρει την δύναμη πάλι στον εσωτερικό αλλά το ESP θα φρενάρει περισσότερο και ως αποτέλεσμα θα έχει να μπαίνεις πιο αργά στην στροφή λιώνοντας ακόμα περισσότερο τακάκι.
Παρ' αυτά, αν και όταν το βάλετε, θα μας λυθεί η απορία πιστεύω. Μέχρι τότε έχω αυτές τις απόψεις. Αν μη τι άλλο, στους αγώνες δεν νομίζω να υπάρχει και ESP μαζί με το/τα μπλοκέ... Αν βοηθούσε, θα το είχανε ήδη υιοθετήσει πιστεύω Ε?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Οκτ 2006, 14:14:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Αν μη τι άλλο, στους αγώνες δεν νομίζω να υπάρχει και ESP μαζί με το/τα μπλοκέ... Αν βοηθούσε, θα το είχανε ήδη υιοθετήσει πιστεύω Ε? |
Oντως δεν υπαρχει βεβαια δεν ξερω αν απαγορευουν οι κανονισμοι πχ ενα RC group N που εχει esp απο το εργοστασιο να το εχει ενεργοποιημενο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Οκτ 2006, 14:16:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσύ λες ότι αν το επέτρεπαν οι κανονισμοί (τόσο καιρό που ασχολείσαι με το Motorsport) όχι απαραίτητα στην κατηγορία που ανέφερες, ακόμα και στο WRC, δεν θα είχε γίνει σάλος με την χρήση του αλλά και την περαιτέρω εξέλιξη του? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Οκτ 2006, 14:25:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Εσύ λες ότι αν το επέτρεπαν οι κανονισμοί (τόσο καιρό που ασχολείσαι με το Motorsport) όχι απαραίτητα στην κατηγορία που ανέφερες, ακόμα και στο WRC, δεν θα είχε γίνει σάλος με την χρήση του αλλά και την περαιτέρω εξέλιξη του?  |
Συμφωνω απολυτα σε αυτο που λες απλα επειδη δεν ειχα ποτε αυτοκινητο με τετοια δυνατοτητα και χτες που οδηγησα ενα ψιλοξενερωσα δεν εχω ασχοληθει.Το μονο που παρατηρησα ειναι οτι αν παρεις σωστες γραμμες μονο το μπλοκε χρειαζεται.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Οκτ 2006, 17:26:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μικροι τηνεϊτζερς που λέει και ο φίλτατος Στιβ, ο εγκέφαλος Γρουπ Ν του ΑΡ-ΣΕ καταργει Ι ΕΣ ΠΙ και Ερ κοντισιον και λοιπα περιφεριακα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Οκτ 2006, 19:58:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το Αρ-Σε θεώρησα δεδομένο ότι το γνωρίζουν γι αυτό και δεν αναφέρθηκα φίλτατε Δρομέα
Ελπίζω τώρα που τα λέτε και εσείς να τα πιστέψουνε γιατί εγώ είμαι μικρός και χαζός και δε με ακούνε... ουάαα 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Οκτ 2006, 21:00:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Μικροι τηνεϊτζερς που λέει και ο φίλτατος Στιβ, ο εγκέφαλος Γρουπ Ν του ΑΡ-ΣΕ καταργει Ι ΕΣ ΠΙ και Ερ κοντισιον και λοιπα περιφεριακα.... |
Eμεις μπορει να ειμαστε τεεν ειτζερς,αλλα εσυ ρε νηπιαγωγειο τι πεταγεσαι?
Τι σχεση εχει αυτο ρε?Ο εγκεφαλος ειναι ελευθερος στο Ν!Απο τον μαμα μεχρι αγραφο μπορεις να βαλεις.Η τροποποιηση της πλεξουδας απαγορευεται!
Χεσε στην πανα σου τωρα! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Οκτ 2006, 22:17:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα λεγε εσυ... Εγώ λέω για το ν εγκέφαλο γκρουπ Ν του αρ σε που δινει η πεζο σπορ και ειναι αυτος που φορανε στο RCC |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Οκτ 2006, 04:04:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Steve έγραψε: | Αν μη τι άλλο, στους αγώνες δεν νομίζω να υπάρχει και ESP μαζί με το/τα μπλοκέ... Αν βοηθούσε, θα το είχανε ήδη υιοθετήσει πιστεύω Ε? |
Oντως δεν υπαρχει βεβαια δεν ξερω αν απαγορευουν οι κανονισμοι πχ ενα RC group N που εχει esp απο το εργοστασιο να το εχει ενεργοποιημενο. |
Στους αγώνες απαγορευονται όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα γενικώς (με εξαίρεση τα ηλεκτρονικά διαφορικα)
Οι Αγώνες σκοπό βασικό έχουν να αναδείξουν την ικανότητα του οδηγού μετά του μηχανικού και όχι του ηλεκτρονικού...
Εκτός αυτού αν επιτρεπόταν το ESP (η κάτι αντίστοιχο) θα γινόταν χαμός και τα αυτοκίνητα θα πήγαιναν σαν τηλεκατευθυνόμενα...
Απλά στον προγραμματισμό του ESP (αν χρειαζόταν) θα έμπενε και η παράμετρος ύπαρξης μπλοκέ και θα λαμβανόταν υπόχην ο τρόπος λειτουργείας του...
Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.
Μην μπερδευετε τους αγώνες με τα πολιτικά αυτοκίνητα.
Επίσης μην μπερδευτε την αγωνιστική οδήγηση με την πολιτική.
Στο αγώνα είσαι 1000% συγκεντρωμένος και προσεκτικός ενώ (με εξαίρεση τους ελληνικούς αγώνες... ) δεν υπάρχουν απρόοπτα όπως πεζός που πετάχτηκε..., λάδια, γλιστερή άσφαλτος που δεν ξέρει ότι υπάρχει σε εκείνο το σημείο και άλλα τέτοια...
στο δημόσιο δρόμο τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά...Υπάρχουν αστάθμητοί παράγοντες που συχνά δεν προβλέπονται και το ESP υπάρχει για να σε βοηθήσει/προστατεψει.
Προσωπικά το ESP δεν με έχει ενοχλήσει ποτέ (παρά μόνο την ώρα του παιχνιδιού...) αλλά τότε το απενεργοποιώ...
Απλά πρέπει να το μάθεις πως λειτουργεί.
Αυτά που κάνεις με το ESP OFF δεν μπορείς να τα κάνεις με το ESP On αλλά και τούμπαλιν...
Επίσης αυτά πουκάνεις με μπλοκέ δεν τα τα κάνεις με το ESP και επίσης τουμπαλιν...
Άλλο το ένα άλλο το άλλο.
Τα λοιπά για τους εγκέφαλους ή και ανεγκέφαλους είναι άσχετα με το θέμα μας...
Πάμε τώρα στα δρομίσια και ας αφήσουμε τους αγώνες...
Steve έγραψε: | Το μπλοκέ δεν λειτουργεί μόνο με το γκάζι μικροί και άμαθοι τινέητζερς
Το μπλοκέ μπορεί να λειτουργήσει και με το φρένο... (βασική προϋπόθεση το αμάξι να ΜΗΝ είναι σταματημένο ) Φυσικά, δεν λέμε για κοκκαλώματα ή τσαρουχώματα, αλλά μικροδιορθώσεις επάνω στην στροφή. Με το ESP το οποίο φρενάρει πάνω στην στροφή τον εσωτερικό τροχό (απ' όσο ξέρω τουλάχιστον) για να μαζέψει τα μούτρα, το μπλοκέ θα δίνει στον εξωτερικό τροχό πάλι την δύναμη, και μάλιστα πολλαπλάσια από ότι με το να πατήσεις γκάζι. |
Αυτό δεν το είχα ξανακούσει.
Για να ακούσω περισσότερα...
Steve έγραψε: | Οπότε, τί να πω, δεν ξέρω σίγουρα πως θα μπορεί να αντιδρά το ESP μαζί με το μπλοκέ. Ή θα στροφάρει τόσο πολύ ο εξωτερικός τροχός που θα φεύγουν τα μούτρα, ή θα πάει να πασσάρει την δύναμη πάλι στον εσωτερικό αλλά το ESP θα φρενάρει περισσότερο και ως αποτέλεσμα θα έχει να μπαίνεις πιο αργά στην στροφή λιώνοντας ακόμα περισσότερο τακάκι. |
εδώ είναι το θέμα. Βασικά πρέπει να κάτσω και το πιέσω "επι τούτου" για να γράψω ακριβώς πως αντιδρά ακι τι κάνει...
Είμαι πραγματικά περίεργος πάντως πως θα λειτουργήσουν αυτά τα 2 μαζί (και αν)
Steve έγραψε: | Παρ' αυτά, αν και όταν το βάλετε, θα μας λυθεί η απορία πιστεύω. Μέχρι τότε έχω αυτές τις απόψεις. Αν μη τι άλλο, στους αγώνες δεν νομίζω να υπάρχει και ESP μαζί με το/τα μπλοκέ... Αν βοηθούσε, θα το είχανε ήδη υιοθετήσει πιστεύω Ε? |
Σε πολλά σχετικά δυνατά πολιτικά αυτκίνητα υπάρχουν αυτά τα 2 μαζί.
Θα μου πεις τι σχέση έχουν τα σχετικά δυνατά αυτονίνητα με το απλό 2λιτρο 206 αλλά λέμε τώρα....
Έχω την αίσθηση ότι έχει να κάνει με το κόστος εξέλιξης/κατασκευής/συντήρησης που για μια μονάδα ESP είναι πολύ μικρότερο από ότι ενός μπλοκέ...
Πχ το 2λιτρο mx5, το καινούργιο megane sport (δεν θυμάμαι πως λέγεται η τελευταία κιτρινη έκδοσή που έβγαλαν σε περιορισμένο αριθμό) και άλλα....
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Οκτ 2006, 09:53:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το νέο Megane φέρει και το F1 πριν το RS
Όσο για το κόστος εξέλιξης ESP με το μπλοκέ, πολύ απλά το ESP είναι ακριβότερο (λογισμικό και κάργα δοκιμές γαρ) ενώ το μπλοκέ είναι απλά νόμοι της φυσικής και κάτι ψιλά μαθηματικά
Αν θες να δεις πως δουλεύει το μπλοκέ με το φρένο, ρώτα στη λέσχη μας κάποιον από τους γνωρίζοντες, να σε πάει και μια βόλτα. Δε λέει να τρέχεις Λάρισα
Όπου υπάρχουν και τα 2 μαζί, να ξέρεις ότι το ESP θα λειτουργεί σίγουρα ελάχιστα σε σχέση με αυτό που θα μπορούσε να λειτουργήσει αν ΔΕΝ υπήρχε το μπλοκέ (κατά την γνώμη μου) 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Οκτ 2006, 10:05:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Όπου υπάρχουν και τα 2 μαζί, να ξέρεις ότι το ESP θα λειτουργεί σίγουρα ελάχιστα σε σχέση με αυτό που θα μπορούσε να λειτουργήσει αν ΔΕΝ υπήρχε το μπλοκέ (κατά την γνώμη μου)  |
Αυτό ακριβώς πιστευω και 'γω και αυτό ακριβώς θέλω...
Να μειώσω την επέμβασή του χωρίς όμως να το κλείσω.
Είναι πολύ όμορφο να ξέρεις ότι κάτι σε προσέχει...
Εξάλλου (ευτυχώς...) εκεί αριστερά δίπλα στην ρυθμιση του ύψους των φώτων υπάρχει το μαγικό διακοπτάκι "ESP Off"...
υ.γ. για το megane αναφέρομαι σε αυτό: RS F1 Team R26
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Οκτ 2006, 13:32:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Καλα λεγε εσυ... Εγώ λέω για το ν εγκέφαλο γκρουπ Ν του αρ σε που δινει η πεζο σπορ και ειναι αυτος που φορανε στο RCC |
Kαι σου επαναλαμβανω πως αυτο που λες ειναι ΑΣΧΕΤΟ.Στο Ν επιτρεπεται ο νορμαλ εγκεφαλος,σωστα?Ο νορμαλ εχει esp σωστα????
Σου υπενθυμιζω οτι το rcc ειναι cup και οπως ξερεις εχει τους δικους τοτ κανονισμους ασε που το rcc δε νομιζω να εχει καν διεθνη homologation αρα δεν υπαγεται στους κανονισμους της κατηγοριας Ν
Μανθο δε νομιζω να απαγορευονται τα ηλ.βοηθηματα αν κρινω απο τον θειο μου και οχι μονο που τρεχει με ενεργοποιημενο το abs.
Εκτος και αν αυτο θεωρειται ηλ.βοηθημα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Οκτ 2006, 13:46:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Μανθο δε νομιζω να απαγορευονται τα ηλ.βοηθηματα αν κρινω απο τον θειο μου και οχι μονο που τρεχει με ενεργοποιημενο το abs.
Εκτος και αν αυτο θεωρειται ηλ.βοηθημα. |
Αυτό δεν το ήξερα...
Αλλά θα με ενδιέφερε να μάθω λεπτομέρειες σχετικά με το τι επιτρέπεται και τι όχι όχι στα αγωνιστικά (αν και είναι τελείως άσχετα με το δικό μου πολιτικό 206...)
Επίσης από όσο ξέρω στους αγώνες το φρένο χρησιμοποιείται για πλασάρισμα σε μια στροφή κλπ κλπ (και εκεί το ABS δεν βοηθά) πράγματα που όμως σε καθημερινή χρήση είναι παντελώς άσχετα και δεν έχουν καμία σχέση με καθυμερινά αυτοκίνητα (και άσχετα με το ότι εμείς τους συμπεριφερόμαστε σα να είναι wrc.... )
και επίσης δεν ξέρω αν ισύουν άλλα πράγματα στους αγώνες ταχύτητας και άλλα σε ραλλυ ή αναβάσεις κλπ κλπ
και (ξανά) επίσης για το rc grN πρέπει να έχει δίκιο εκτός και αν η Homologasion του προηποθέτει συγκεκριμένο εγκέφαλο αλλά από ότι κατάλαβα λες ότι είναι ελευθερη η επιλογή εγκεφάλου..
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Οκτ 2006, 22:18:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η επιλογη ειναι σιγουρα ελευθερη!
Οσο για το αλλο,οποτε θελεις μπορω να ενημερωσω!
Θα ακουσεις πολλα κουφα!Οπως οτι πολλες φορες ενα Ν κοστιζει λιγοτερο απο ενα Α! (ναι οτι διαβαζεις!)
Ας επιστρέφουμε στα μπλοκέ τώρα... 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Οκτ 2006, 07:59:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vinman έγραψε: | ...και όπως είπα και εγώ με τον Μάνθο προχθές στη λέσχη.... .....μήπως να το ψάξουμε λίγο εκτενέστερα και να πάμε σε καμμιά ομαδική παραγγελία??  |
μήπως?ρε παιδιά άντε να κάνουμε κάτι. μην πάρω μόνος μου και μετά στα καπάκια κάνουμε group buy!
Μάνθο βγάλε κοστολόγιο!!!!
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Νοέ 2006, 11:30:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Δημήτης (rer206rc) που επικοινώνησε με την quaife με mail του είπαν ότι αυτή την στιγμή δεν υπάρχει ΑΤΒ για σασμαν ΒΕ (βιδωτή κορώνα) ετοιμοπαράδοτο.
Θα έχουν τον Δεκέμβριο.
Θα ρωτήσουμε και για σασμάν ΜΑ.
Λεπτομέρειες ο Δημήτρης.
Εγώ είμαι μέσα "ήδη"... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Νοέ 2006, 11:39:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κι εγώ μέσα στο group buy. 
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|