PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 - Βελτίωση 306 1.6 8V
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  

1600 8βάλβιδο ή 16βάλβιδο
1.6 16valve
80%
 80%  [ 4 ]
1.6 8valve
20%
 20%  [ 1 ]
Σύνολο Ψήφων : 5

Συγγραφέας Μήνυμα
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 00:29:52    Θέμα δημοσίευσης: 306 - Βελτίωση 306 1.6 8V Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλισπέρα παιδιά!.
Ίσως να μην τεριάζει το post αυτό στη συγκεκριμένη κατηγορία αλλά δεν μπορούσα να γράψω στις μηχανικές βελτιώσεις μάλον επειδή είμαι καινούριο σχετικά μέλος.
Έχω πάρει πρόσφατα ένα 306 1600cc 8valve 90ps.
Φόραγε 16αρες ζάντες 195/40/16 και εξάτμηση (δεν γνωρίζω διάμετρο).
Αυτά που του έχω κάνει είναι να του φορέσω σασμάν απο saxo vts 1.6 σκούπα να μικρίνω ζάντες σε 195/50/16 για καλύτερο ρεπρίζ (αν και μίκρινα ζάντα μεγάλωσα λαστιχο! οκ έχουμε και λακούβες!) και του φοράω τα μπουζάκια πλατίνας της ngk τα 4ακιδα.
Αυτό που θέλω να ρωτίσω είναι αν έχει καπιος βελτιώσει κάποιο παρόμοιο μοτερ γιατί θέλω να προχωρίσω στη βελτίωση του 8βάλβιδου και ακούω πολλά οτι δεν αξίζει και καλύτερα ενα 16βάλβιδο 120ps.
Σκευτόμουν για εκεντροφόρους (είχα δεί κάτι newman που βγάζουν ροπή απο 2000rpm-7000rpm δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει, πρόγραμα, μπέκ, ροική εξέλιξη κυλινδροκεφαλής,μεγαλύτερη εισαγωγή και μεταλικό καταλύτη 200ps και ίσως αργότερα γιατί όχι 4πετάλουδο)
Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας άν έχετε κάποια εμπειρία με αυτό το μοτέρ ή και κάποια ιδέα για βελτίωση.
Δεν με ενδιαφέρει μεγάλη τέλική ούτε υπεράρυθμες στροφές. Ένα κινητήρα να μπορεί να ανεβάζει σχετικαά γρήγορα απο 2000-2500 μεχρι 6500-7000 και να μπορεί να βγάζει ικανοποιητικά μια τελική της τάξης των 200-220.
Βασικά σκευτόμουν και την ιδέα αν και ακριβή να το κάνω μετατροπή σε s16 6speed 167ps! Δεν είναι ότι δεν ξέρω τι θέλω s16 θέλω αλλά θα βολευτώ και με κάτι οικονομικότερο! 5500΄ζήτησαν για την μετατροπή!
Συγνώμη αν σας σκότισα λίγο αλλά έχω μπεί σε μεγάλο δίλημα:)
Έχω βάλει και ένα δημοψήφισμα για το αν προτιμάτε 16βάλβιδο ή 8βάλβιδο Smile Όσοι θέλετε απαντάτε!
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας παιδία!
(Ελπίζω να μην έχω πολά ορθογραφικά!)![/u]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 10:48:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν και δεν είναι η κατάλληλη ενότητα για αυτό το Ποσ θα μείνει για λίγο ξεκλείδωτο. Και όλα αυτά που έχεις γράψει να κάνεις, το αμάξι το πολύ πολύ να φτάσει από τα 90 άλογα στα 140.
Τα 8ν δεν έχουν πολλές προοπτικές βελτίωσης. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις έιναι να βάλεις ένα 16ν μοτερ και να αρχίσεις εκεί τις μετατροπές, ή να βάλεις ένα μοτερ το οποίο να σε ικανοποιεί χωρίς να το πειράξεις.

Υ.Γ. Για να έχεις πρόσβαση στα μηχανολογικά θέματα, πρέπει να γίνεις επίσημο μέλος. Δες εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=95964#95964 Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 13:22:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και ειδικά το συγκεκριμένο 1.6 8v του 306 ήταν απογοήτευση. Σαν να καθησανε κάποιοι σε ένα τραπέζι και να είπανε "Ας φτιάξουμε ενα μοτέρ το οποίο δεν θα αποδίδει καθόλου και σηνάμα θα καίει τα @@ του."...ε και τα κατάφεραν. Αν είχες σαν βάση το 1.6 8v του ραλλύ να πεις εντάξει να ρίξω κάποια λεφτά και να το φτιάξω, αυτό που έχεις πρέπει να είναι μακράν το χειρότερο μοτέρ της PSA. H καλύτερη αναβάθμιση που μπορείς να κάνεις (και σχετικά φτηνή) είναι ο 1.6 16v του 106.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 13:57:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το S16 ειναι 16αρι μοτερ?Ποσο κοστιζει να βαλει αυτο και ποσο του Rallye?


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 14:08:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το S16 είναι το 2λιτρο με τα 150+ps και το 5άρι σασμάν.
Το μοτερ του rallye 1,6 16ν δεν μπορεί να δηλωθεί (από όσο ξέρω τουλάχιστον) ενώ λόγω χειροποιήτων βάσεων που χρειάζεται αυτές συχνά (από όσο έχω ακούσει) κόβονται...

Εγώ θα έβαζα αποκλειστικά και μόνο 2λιτρο από gti-6.

Μια και καλή χωρίς μετατροπές κόψε/ράξε και τα ρέστα...

Μακροπρόθεσμα με οποιαδήποτε άλλη μετατροπή θα δώσεις περισσότερα λεφτά και θα δαπανήσεις χρόνο σε συνεργεία (κλπ κλπ) και ποτέ δεν θα έχει την ροπή του 2λιτρου και το 6άρι....


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 14:36:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά όντος το αμάξι καίει ότι θέλει έχει 65αρι+ρεζερβουάρ και το αδιάζει για την πλάκα του, για παράδειγμα όταν θέλω να κάνω πορεία με 140-150σε ταξίδι έχω κάπου 5000στροφές και τρώει πολύ.
Και απο θέμα απιδόσεων τπτ το ιδιέταιρο.
Για μοτερ απο ραλάκι μου είχαν πεί περίπου στα 3 χιλιάρικα ι μετατροπή και για gti 2.0 5500.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρων σας Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΜΙΧΑΛΗΣ (Perstein)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 2.0 Gti-6

Ένταξη: 14 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 15:03:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Fotografos έγραψε:

Για μοτερ απο ραλάκι μου είχαν πεί περίπου στα 3 χιλιάρικα ι μετατροπή και για gti 2.0 5500.


Αν τα 5500 είναι μόνο κινητήρας και σασμάν τότε είναι πολλά! Με 3800 βρήκα όλη τη μηχανική μετατροπή, δηλαδή κινητήρας, σασμάν, δισκόφρενα μπρός πίσω, εξάτμιση, πλεξούδα, αμορτισέρ κτλ καί το εσωτερικό του, ταμπλό, πίνακα οργάνων και καθίσματα. Πρόσθεσε σε αυτά 1100 τοποθέτηση και 700 αν θέλεις να το δηλώσεις νόμιμα ή 350-400 στη 'ζούλα' και είσαι κομπλέ! Wink Cool Σκέψου το Exclamation Το 306 είναι βαρύ αμάξι και ο κινητήρας από το rallye απλώς θα σου ανοίξει την όρεξη για παραπάνω άλογα Rolling eyes


Powered by the dark side of the Force
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 15:53:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γιατι ρε φιλε 700 να το δηλωσει??????????????????????????????απο που το εβγαλες αυτο το ποσο???????????????

ακομα και πρωτη φορα να δηλωνεται αλλαγη κινητηρα με αυτους τους κωδικους αντε να του παει 350-400 αν θυμαμαι καλα...ισως και πιο κατω Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΜΙΧΑΛΗΣ (Perstein)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 2.0 Gti-6

Ένταξη: 14 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 16:06:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
γιατι ρε φιλε 700 να το δηλωσει??????????????????????????????απο που το εβγαλες αυτο το ποσο???????????????

ακομα και πρωτη φορα να δηλωνεται αλλαγη κινητηρα με αυτους τους κωδικους αντε να του παει 350-400 αν θυμαμαι καλα...ισως και πιο κατω Exclamation


ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ Evil Τόσο πλήρωσα!!! Και το είχαν και δύο μέρες μέσα στο ΚΤΕΟ! Αν πάς στο υπουργείο κατεθείαν αυτά παθαίνεις! Evil Τα 350-400 είναι η περίπτωση της 'ζούλας' που έλεγα. Αλλά αφού έπαθα έμαθα Exclamation Exclamation


Powered by the dark side of the Force
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Fotografos (theofrastos)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.6 8v (1995)

Ένταξη: 06 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 103
Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 16:23:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

5500 μου ζήτησαν για το δίλητρο με τα 167ps και το 6άρι σασμάν, κομπλέ ο κινητήρας ηλεκτρικά όλα εξατμίσεις +τοποθέτηση και ηλεκτρολογο.
Απλα μου είναι κάπως δίσκολο να δώσω ντούκου κοντα 6 χιλιάρικα γιατιί όλο και κάτι άλο θα χριαστεί!
Τώρα το φτιάχνω σιγά σιγά το αμαξι και είναι πιο εύκολα έτσι τα πράματα, βάζω πίσω δισκόφρενα και άλλο πισω άξονα σε ΄λίγο καιρο μπροστά φρένα κτλ.
Η μετατροπή είναι καλή αν μπει δίλητρος πάνω ή θα θέλω άλλες βάσεις οι οποίες θα σπάνε κτλ.
Απο κατανάλωση ξέρετε τπτ για τον 2.0 με τα 167άλογα?
Αν και δεν νομίζω να έχει τρομερή διαφορά με την ρουφίχτρα που έχει τόρα για μοτερ!
Α! Για να βάλω 2.0 απο 206 με τα 135ps μου ζήτησαν επίσης 3500 όλη η μετατροπη.
Πιστεύω άξίζει καλύτερα απο ραλάκι και λόγο ροπής και λόγο όπως είπε και ένα παιδί στο forum οτι ζυγίζει πολύ το αμάξωμα.
Και πάλι σας ευχαριστω Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 16:36:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kati δε παει καλα...
το αμαξι δε κρατιεται μεσα. το πας στα κακ στο ελληνικο διπλα κτεο.
το κοστος εκει για ελεγχο ειναι καπου 300ευρω αν θυμαμαι . το εχει κανει φιλος και εκει εκανα τη διπλωματικη μου (αλλα δεν ασχολιομουνα με τετοια θεματα) συν οτι παραβολα θες απο κανονικα...
αυτο πριν 2 χρονια. δε ξερω αν τωρα εχουν διπλασιασει τα παραβολα αλλα τοτε ειχε παει καπου κατω απο 400ευρω. βεβαια το παιδι ειναι μηχανολογος και αυτος και ειχε υπογραψει μονος του τη βεβαιωση αλλα αυτη ειναι το λιγοτερο...

τη διαδικασια ακολουθησες? απο αθηνα εισαι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 17:02:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άρηηηηη για πες τους λίγο.......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΜΙΧΑΛΗΣ (Perstein)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 2.0 Gti-6

Ένταξη: 14 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 17:24:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
Kati δε παει καλα...
το αμαξι δε κρατιεται μεσα. το πας στα κακ στο ελληνικο διπλα κτεο.
το κοστος εκει για ελεγχο ειναι καπου 300ευρω αν θυμαμαι . το εχει κανει φιλος και εκει εκανα τη διπλωματικη μου (αλλα δεν ασχολιομουνα με τετοια θεματα) συν οτι παραβολα θες απο κανονικα...
αυτο πριν 2 χρονια. δε ξερω αν τωρα εχουν διπλασιασει τα παραβολα αλλα τοτε ειχε παει καπου κατω απο 400ευρω. βεβαια το παιδι ειναι μηχανολογος και αυτος και ειχε υπογραψει μονος του τη βεβαιωση αλλα αυτη ειναι το λιγοτερο...

τη διαδικασια ακολουθησες? απο αθηνα εισαι?


Η διαδικασία ήταν η εξής: Υπουργείο- Θέλουμε της παναγιάς τα μάτια, 700eur και το αμάξι για δύο μέρες για να είσαι νόμιμος! Θές!!! Μπορώ να κάνω αλλιώς ?! Όχι! Ε τότε Θέλω! Απλά! Τώρα αν με δουλέψανε είναι δουλειά του Ευαγγελάτου να το ψάξει πλέον!

Αλλά επειδή είμαστε Off Topic να πώ και τίποτα σχετικό με το topic. Βάσεις μηχανής δεν χρειάστηκα το μοτεράκι κούμπωσε χωρίς πρόβλημα και αντέχει μια χαρά! Wink
Και το καλύτερο σε λιγότερο από τρείς μέρες το αμάξι ήταν έτοιμο Exclamation Very happy
Από κατανάλωση ας μην το σχολιάσω, γιατί θα βάλω τα κλάμματα Crying or Very sad
Αλλά η πώρωση όταν ανοίγει σε κάνει να τα ξεχνάς όλα Very happy Very happy
You can't fight the power of the Dark side! Twisted evil


Powered by the dark side of the Force
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΜΙΧΑΛΗΣ (Perstein)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 2.0 Gti-6

Ένταξη: 14 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 17:30:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Άρηηηηη για πες τους λίγο.......


Off Topic Αυτό ήθελες να μας πει Question Ε????!!! Σε πρόλαβα? Μπιιιπ, Μπιιπ Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Δεν είσαι μόνο εσύ γρήγορος κάτι κάνουμε και εμείς οι παππούδες χιχιχιχιχι Smile Smile Smile


Powered by the dark side of the Force
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Timour21 (Stathis)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 GTI-6

Ένταξη: 28 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 158
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 09:00:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Theofraste το ντεπόζιτο είναι 60άρι, το δίλιτρο με τα 167 κουμπώνει χωρίς προβλήματα σε οποιοδήποτε 306 και χωρίς πατέντες, και καίει λιγότερο απο τον 1.6 που έχεις τώρα! Σε πόλη μέσα και χαλαρή οδήγηση (μέχρι 5000 στροφές) καίει γύρω στα 10,5 λίτρα στα 100 χλμ. σε εθνική με γρήγορη οδήγηση (αθήνα θεσ/νίκη) με ένα ντεπόζιτο (60 λίτρα) θα σου βγάλει γύρω στα 650 χλμ, κάτι λιγότερο απο 10 δηλαδή. Με νορμάλ οδήγηση (3700 στροφές στα 130χλμ περίπου) έχω ακούσει οτι μπορεί να φτάσει και τα 8 λίτρα ανα 100 χλμ, αλλά δεν το έχω κάνει ποτέ.
Εκτός από μοτέρ και κιβώτιο, θα πρέπει να αλλάξεις και κρεμαγιέρα (θέλει ειδική για να μην βρίσκει στις στροφές επάνω στο κιβώτιο).

Επίσης στην Γαλλία το 306 με τον 167άρη λεγότανε S16 και όχι GTI6 ενδεχομένως γι'αυτό να το ανέφερε ως S16 ο φίλος μας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 12:06:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΜΙΧΑΛΗΣ έγραψε:
Road_Runner έγραψε:
Άρηηηηη για πες τους λίγο.......


Off Topic Αυτό ήθελες να μας πει Question Ε????!!! Σε πρόλαβα? Μπιιιπ, Μπιιπ Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Δεν είσαι μόνο εσύ γρήγορος κάτι κάνουμε και εμείς οι παππούδες χιχιχιχιχι Smile Smile Smile


Όχι ρε συ... Απλά το έχει κάνει και ο Άρης και πλήρωσε περίπου τα ίδια... Γιαυτό....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΜΙΧΑΛΗΣ (Perstein)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 2.0 Gti-6

Ένταξη: 14 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 30
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 12:29:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Όχι ρε συ... Απλά το έχει κάνει και ο Άρης και πλήρωσε περίπου τα ίδια... Γιαυτό....


Ε... Μάλλον παραείμουν γρήγορος, Rolling eyes ουπς Silly Sorry Laughing


Powered by the dark side of the Force
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 13:02:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΠΗΡΑ τηλ το παιδι στη κορεα Laughing

πριν 2-3χρονια πληρωσε

178 το παραβαλο για τον ελεγχο στο κακ ελληνικου 178
75 παραβολα εφορια
100 δηλωση μηχανικου(την εκανε μονος του σα μηχανολογος)

συνολο 350.....

τωρα αν ανεβηκαν τοσο τα παραβολα δεν εχω ιδεα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 13:26:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εξαρτάται την μετατροπή ίσως... Ο Άρης μου έλεγε για το 2λιτρο ήθελε γύρω στα 7 κατοσταρικα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 17:10:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aπο 1400 σε 1800....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1463s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 15 - GZIP enabled - Debug on