Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
1600 8βάλβιδο ή 16βάλβιδο |
1.6 16valve |
|
80% |
[ 4 ] |
1.6 8valve |
|
20% |
[ 1 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 5 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Fotografos (theofrastos) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 00:29:52 Θέμα δημοσίευσης: 306 - Βελτίωση 306 1.6 8V |
|
|
Καλισπέρα παιδιά!.
Ίσως να μην τεριάζει το post αυτό στη συγκεκριμένη κατηγορία αλλά δεν μπορούσα να γράψω στις μηχανικές βελτιώσεις μάλον επειδή είμαι καινούριο σχετικά μέλος.
Έχω πάρει πρόσφατα ένα 306 1600cc 8valve 90ps.
Φόραγε 16αρες ζάντες 195/40/16 και εξάτμηση (δεν γνωρίζω διάμετρο).
Αυτά που του έχω κάνει είναι να του φορέσω σασμάν απο saxo vts 1.6 σκούπα να μικρίνω ζάντες σε 195/50/16 για καλύτερο ρεπρίζ (αν και μίκρινα ζάντα μεγάλωσα λαστιχο! οκ έχουμε και λακούβες!) και του φοράω τα μπουζάκια πλατίνας της ngk τα 4ακιδα.
Αυτό που θέλω να ρωτίσω είναι αν έχει καπιος βελτιώσει κάποιο παρόμοιο μοτερ γιατί θέλω να προχωρίσω στη βελτίωση του 8βάλβιδου και ακούω πολλά οτι δεν αξίζει και καλύτερα ενα 16βάλβιδο 120ps.
Σκευτόμουν για εκεντροφόρους (είχα δεί κάτι newman που βγάζουν ροπή απο 2000rpm-7000rpm δεν ξέρω κατα πόσο ισχύει, πρόγραμα, μπέκ, ροική εξέλιξη κυλινδροκεφαλής,μεγαλύτερη εισαγωγή και μεταλικό καταλύτη 200ps και ίσως αργότερα γιατί όχι 4πετάλουδο)
Θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας άν έχετε κάποια εμπειρία με αυτό το μοτέρ ή και κάποια ιδέα για βελτίωση.
Δεν με ενδιαφέρει μεγάλη τέλική ούτε υπεράρυθμες στροφές. Ένα κινητήρα να μπορεί να ανεβάζει σχετικαά γρήγορα απο 2000-2500 μεχρι 6500-7000 και να μπορεί να βγάζει ικανοποιητικά μια τελική της τάξης των 200-220.
Βασικά σκευτόμουν και την ιδέα αν και ακριβή να το κάνω μετατροπή σε s16 6speed 167ps! Δεν είναι ότι δεν ξέρω τι θέλω s16 θέλω αλλά θα βολευτώ και με κάτι οικονομικότερο! 5500΄ζήτησαν για την μετατροπή!
Συγνώμη αν σας σκότισα λίγο αλλά έχω μπεί σε μεγάλο δίλημα:)
Έχω βάλει και ένα δημοψήφισμα για το αν προτιμάτε 16βάλβιδο ή 8βάλβιδο Όσοι θέλετε απαντάτε!
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας παιδία!
(Ελπίζω να μην έχω πολά ορθογραφικά!)![/u] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 10:48:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν και δεν είναι η κατάλληλη ενότητα για αυτό το Ποσ θα μείνει για λίγο ξεκλείδωτο. Και όλα αυτά που έχεις γράψει να κάνεις, το αμάξι το πολύ πολύ να φτάσει από τα 90 άλογα στα 140.
Τα 8ν δεν έχουν πολλές προοπτικές βελτίωσης. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις έιναι να βάλεις ένα 16ν μοτερ και να αρχίσεις εκεί τις μετατροπές, ή να βάλεις ένα μοτερ το οποίο να σε ικανοποιεί χωρίς να το πειράξεις.
Υ.Γ. Για να έχεις πρόσβαση στα μηχανολογικά θέματα, πρέπει να γίνεις επίσημο μέλος. Δες εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=95964#95964  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 13:22:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και ειδικά το συγκεκριμένο 1.6 8v του 306 ήταν απογοήτευση. Σαν να καθησανε κάποιοι σε ένα τραπέζι και να είπανε "Ας φτιάξουμε ενα μοτέρ το οποίο δεν θα αποδίδει καθόλου και σηνάμα θα καίει τα @@ του."...ε και τα κατάφεραν. Αν είχες σαν βάση το 1.6 8v του ραλλύ να πεις εντάξει να ρίξω κάποια λεφτά και να το φτιάξω, αυτό που έχεις πρέπει να είναι μακράν το χειρότερο μοτέρ της PSA. H καλύτερη αναβάθμιση που μπορείς να κάνεις (και σχετικά φτηνή) είναι ο 1.6 16v του 106. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 13:57:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το S16 ειναι 16αρι μοτερ?Ποσο κοστιζει να βαλει αυτο και ποσο του Rallye?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 14:08:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το S16 είναι το 2λιτρο με τα 150+ps και το 5άρι σασμάν.
Το μοτερ του rallye 1,6 16ν δεν μπορεί να δηλωθεί (από όσο ξέρω τουλάχιστον) ενώ λόγω χειροποιήτων βάσεων που χρειάζεται αυτές συχνά (από όσο έχω ακούσει) κόβονται...
Εγώ θα έβαζα αποκλειστικά και μόνο 2λιτρο από gti-6.
Μια και καλή χωρίς μετατροπές κόψε/ράξε και τα ρέστα...
Μακροπρόθεσμα με οποιαδήποτε άλλη μετατροπή θα δώσεις περισσότερα λεφτά και θα δαπανήσεις χρόνο σε συνεργεία (κλπ κλπ) και ποτέ δεν θα έχει την ροπή του 2λιτρου και το 6άρι....
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Fotografos (theofrastos) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 14:36:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά όντος το αμάξι καίει ότι θέλει έχει 65αρι+ρεζερβουάρ και το αδιάζει για την πλάκα του, για παράδειγμα όταν θέλω να κάνω πορεία με 140-150σε ταξίδι έχω κάπου 5000στροφές και τρώει πολύ.
Και απο θέμα απιδόσεων τπτ το ιδιέταιρο.
Για μοτερ απο ραλάκι μου είχαν πεί περίπου στα 3 χιλιάρικα ι μετατροπή και για gti 2.0 5500.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρων σας  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΜΙΧΑΛΗΣ (Perstein) Μόλις έγραψα

 Peugeot 306 2.0 Gti-6
Ένταξη: 14 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 15:03:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Fotografos έγραψε: |
Για μοτερ απο ραλάκι μου είχαν πεί περίπου στα 3 χιλιάρικα ι μετατροπή και για gti 2.0 5500. |
Αν τα 5500 είναι μόνο κινητήρας και σασμάν τότε είναι πολλά! Με 3800 βρήκα όλη τη μηχανική μετατροπή, δηλαδή κινητήρας, σασμάν, δισκόφρενα μπρός πίσω, εξάτμιση, πλεξούδα, αμορτισέρ κτλ καί το εσωτερικό του, ταμπλό, πίνακα οργάνων και καθίσματα. Πρόσθεσε σε αυτά 1100 τοποθέτηση και 700 αν θέλεις να το δηλώσεις νόμιμα ή 350-400 στη 'ζούλα' και είσαι κομπλέ! Σκέψου το Το 306 είναι βαρύ αμάξι και ο κινητήρας από το rallye απλώς θα σου ανοίξει την όρεξη για παραπάνω άλογα 
Powered by the dark side of the Force |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 15:53:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιατι ρε φιλε 700 να το δηλωσει??????????????????????????????απο που το εβγαλες αυτο το ποσο???????????????
ακομα και πρωτη φορα να δηλωνεται αλλαγη κινητηρα με αυτους τους κωδικους αντε να του παει 350-400 αν θυμαμαι καλα...ισως και πιο κατω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΜΙΧΑΛΗΣ (Perstein) Μόλις έγραψα

 Peugeot 306 2.0 Gti-6
Ένταξη: 14 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 16:06:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | γιατι ρε φιλε 700 να το δηλωσει??????????????????????????????απο που το εβγαλες αυτο το ποσο???????????????
ακομα και πρωτη φορα να δηλωνεται αλλαγη κινητηρα με αυτους τους κωδικους αντε να του παει 350-400 αν θυμαμαι καλα...ισως και πιο κατω  |
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ Τόσο πλήρωσα!!! Και το είχαν και δύο μέρες μέσα στο ΚΤΕΟ! Αν πάς στο υπουργείο κατεθείαν αυτά παθαίνεις! Τα 350-400 είναι η περίπτωση της 'ζούλας' που έλεγα. Αλλά αφού έπαθα έμαθα 
Powered by the dark side of the Force |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Fotografos (theofrastos) Μέλος

 Peugeot 306 1.6 8v (1995)
Ένταξη: 06 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 103 Τόπος: ΑΘΗΝΑ/ΙΛΙΟΝ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 16:23:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
5500 μου ζήτησαν για το δίλητρο με τα 167ps και το 6άρι σασμάν, κομπλέ ο κινητήρας ηλεκτρικά όλα εξατμίσεις +τοποθέτηση και ηλεκτρολογο.
Απλα μου είναι κάπως δίσκολο να δώσω ντούκου κοντα 6 χιλιάρικα γιατιί όλο και κάτι άλο θα χριαστεί!
Τώρα το φτιάχνω σιγά σιγά το αμαξι και είναι πιο εύκολα έτσι τα πράματα, βάζω πίσω δισκόφρενα και άλλο πισω άξονα σε ΄λίγο καιρο μπροστά φρένα κτλ.
Η μετατροπή είναι καλή αν μπει δίλητρος πάνω ή θα θέλω άλλες βάσεις οι οποίες θα σπάνε κτλ.
Απο κατανάλωση ξέρετε τπτ για τον 2.0 με τα 167άλογα?
Αν και δεν νομίζω να έχει τρομερή διαφορά με την ρουφίχτρα που έχει τόρα για μοτερ!
Α! Για να βάλω 2.0 απο 206 με τα 135ps μου ζήτησαν επίσης 3500 όλη η μετατροπη.
Πιστεύω άξίζει καλύτερα απο ραλάκι και λόγο ροπής και λόγο όπως είπε και ένα παιδί στο forum οτι ζυγίζει πολύ το αμάξωμα.
Και πάλι σας ευχαριστω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 16:36:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kati δε παει καλα...
το αμαξι δε κρατιεται μεσα. το πας στα κακ στο ελληνικο διπλα κτεο.
το κοστος εκει για ελεγχο ειναι καπου 300ευρω αν θυμαμαι . το εχει κανει φιλος και εκει εκανα τη διπλωματικη μου (αλλα δεν ασχολιομουνα με τετοια θεματα) συν οτι παραβολα θες απο κανονικα...
αυτο πριν 2 χρονια. δε ξερω αν τωρα εχουν διπλασιασει τα παραβολα αλλα τοτε ειχε παει καπου κατω απο 400ευρω. βεβαια το παιδι ειναι μηχανολογος και αυτος και ειχε υπογραψει μονος του τη βεβαιωση αλλα αυτη ειναι το λιγοτερο...
τη διαδικασια ακολουθησες? απο αθηνα εισαι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 17:02:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άρηηηηη για πες τους λίγο....... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΜΙΧΑΛΗΣ (Perstein) Μόλις έγραψα

 Peugeot 306 2.0 Gti-6
Ένταξη: 14 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 17:24:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | Kati δε παει καλα...
το αμαξι δε κρατιεται μεσα. το πας στα κακ στο ελληνικο διπλα κτεο.
το κοστος εκει για ελεγχο ειναι καπου 300ευρω αν θυμαμαι . το εχει κανει φιλος και εκει εκανα τη διπλωματικη μου (αλλα δεν ασχολιομουνα με τετοια θεματα) συν οτι παραβολα θες απο κανονικα...
αυτο πριν 2 χρονια. δε ξερω αν τωρα εχουν διπλασιασει τα παραβολα αλλα τοτε ειχε παει καπου κατω απο 400ευρω. βεβαια το παιδι ειναι μηχανολογος και αυτος και ειχε υπογραψει μονος του τη βεβαιωση αλλα αυτη ειναι το λιγοτερο...
τη διαδικασια ακολουθησες? απο αθηνα εισαι? |
Η διαδικασία ήταν η εξής: Υπουργείο- Θέλουμε της παναγιάς τα μάτια, 700eur και το αμάξι για δύο μέρες για να είσαι νόμιμος! Θές!!! Μπορώ να κάνω αλλιώς ?! Όχι! Ε τότε Θέλω! Απλά! Τώρα αν με δουλέψανε είναι δουλειά του Ευαγγελάτου να το ψάξει πλέον!
Αλλά επειδή είμαστε να πώ και τίποτα σχετικό με το topic. Βάσεις μηχανής δεν χρειάστηκα το μοτεράκι κούμπωσε χωρίς πρόβλημα και αντέχει μια χαρά!
Και το καλύτερο σε λιγότερο από τρείς μέρες το αμάξι ήταν έτοιμο
Από κατανάλωση ας μην το σχολιάσω, γιατί θα βάλω τα κλάμματα
Αλλά η πώρωση όταν ανοίγει σε κάνει να τα ξεχνάς όλα
You can't fight the power of the Dark side! 
Powered by the dark side of the Force |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΜΙΧΑΛΗΣ (Perstein) Μόλις έγραψα

 Peugeot 306 2.0 Gti-6
Ένταξη: 14 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 17:30:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Άρηηηηη για πες τους λίγο....... |
Αυτό ήθελες να μας πει Ε????!!! Σε πρόλαβα? Μπιιιπ, Μπιιπ Δεν είσαι μόνο εσύ γρήγορος κάτι κάνουμε και εμείς οι παππούδες χιχιχιχιχι 
Powered by the dark side of the Force |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Timour21 (Stathis) Μέλος

 Peugeot 306 GTI-6
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 158 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 09:00:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Theofraste το ντεπόζιτο είναι 60άρι, το δίλιτρο με τα 167 κουμπώνει χωρίς προβλήματα σε οποιοδήποτε 306 και χωρίς πατέντες, και καίει λιγότερο απο τον 1.6 που έχεις τώρα! Σε πόλη μέσα και χαλαρή οδήγηση (μέχρι 5000 στροφές) καίει γύρω στα 10,5 λίτρα στα 100 χλμ. σε εθνική με γρήγορη οδήγηση (αθήνα θεσ/νίκη) με ένα ντεπόζιτο (60 λίτρα) θα σου βγάλει γύρω στα 650 χλμ, κάτι λιγότερο απο 10 δηλαδή. Με νορμάλ οδήγηση (3700 στροφές στα 130χλμ περίπου) έχω ακούσει οτι μπορεί να φτάσει και τα 8 λίτρα ανα 100 χλμ, αλλά δεν το έχω κάνει ποτέ.
Εκτός από μοτέρ και κιβώτιο, θα πρέπει να αλλάξεις και κρεμαγιέρα (θέλει ειδική για να μην βρίσκει στις στροφές επάνω στο κιβώτιο).
Επίσης στην Γαλλία το 306 με τον 167άρη λεγότανε S16 και όχι GTI6 ενδεχομένως γι'αυτό να το ανέφερε ως S16 ο φίλος μας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 12:06:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΜΙΧΑΛΗΣ έγραψε: | Road_Runner έγραψε: | Άρηηηηη για πες τους λίγο....... |
Αυτό ήθελες να μας πει Ε????!!! Σε πρόλαβα? Μπιιιπ, Μπιιπ Δεν είσαι μόνο εσύ γρήγορος κάτι κάνουμε και εμείς οι παππούδες χιχιχιχιχι  |
Όχι ρε συ... Απλά το έχει κάνει και ο Άρης και πλήρωσε περίπου τα ίδια... Γιαυτό.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΜΙΧΑΛΗΣ (Perstein) Μόλις έγραψα

 Peugeot 306 2.0 Gti-6
Ένταξη: 14 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 30 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 12:29:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Όχι ρε συ... Απλά το έχει κάνει και ο Άρης και πλήρωσε περίπου τα ίδια... Γιαυτό.... |
Ε... Μάλλον παραείμουν γρήγορος, ουπς Sorry 
Powered by the dark side of the Force |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 13:02:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΠΗΡΑ τηλ το παιδι στη κορεα
πριν 2-3χρονια πληρωσε
178 το παραβαλο για τον ελεγχο στο κακ ελληνικου 178
75 παραβολα εφορια
100 δηλωση μηχανικου(την εκανε μονος του σα μηχανολογος)
συνολο 350.....
τωρα αν ανεβηκαν τοσο τα παραβολα δεν εχω ιδεα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 13:26:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εξαρτάται την μετατροπή ίσως... Ο Άρης μου έλεγε για το 2λιτρο ήθελε γύρω στα 7 κατοσταρικα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 17:10:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aπο 1400 σε 1800.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|