Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Οκτ 2006, 13:39:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα που χτυπάν όλες είτε εν κινησει είτε οχι κι εχω 9000χλμ! ...τι να πω?
Πάντως άμα το σκίσω δεν παίρνει χαμπάρι μπαίνουν όλες "αεροπορία".
Αλλά η αίσθηση του κιβωτίου είναι απαίσια, ότι πιο χειρότερο έχω οδηγήσει ποτέ μου! από την πρώτη μέρα είναι σαν να σφηνώνουν όλες για τους δε ήχους που βγάζει είναι λες και την βάζεις χωρίς να πατάς τον συμπλέκτη. Σε μερικά θέματα το 206 είναι πολύ χάλια, για εμένα ένα ειναι αυτό του κιβωτίου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Οκτ 2006, 13:08:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα τα σαζμαν μια χαρα ειναι... Εμεις ειμαστε κανιβαλλοι...
Τεσπα,να ξερετε οτι γραναζια σπαζουν παρα που δυσκολα.Αυτα που την πληρωνουν συνηθως ειναι τα ρουλεμαν και τα συγχρονιζε.
Αυτα αλλαζουν με κοστος περιπου στα 150-200Ε τα ρουλεμαν και τα συγχρονιζε με μικροτερο κοστος βεβαια αλλα ενα κομπλε σετ παει κοντα στα 150Ε αν θυμαμαι καλα(για τις 3 πρωτες σχεσεις).
Κοινως με 400Ε,με την εργασια μεσα σε αυτα τα χρηματα,εχετε ενα πληρως ανακατασκευασμενο σασμαν.
Το θεμα βεβαια ειναι ο "κρετινος" που θα το φτιαξει,να εχει σχεση με το αθλημα και να μην προσπαθει να κλεισει το σασμαν βαζοντας το στην πρεσσα!!! Ναι,πιστεψτε με το εχω δει και το εχω ακουσει απο αρκετους...Επειδη δεν μπορουν να κλεισουν το καπακι,επειδη δεν "πατανε" σωστα οι αξονες,το βαζουν στην πρεσα και το κλεινουν με το ζορι!
Λογικο ειναι τα ρουλεμαν να "κλωτσανε" απο την πρεσα και το σασμαν σας ειτε απο την αρχη,ειτε μετα απο καποιο μικρο χρονικο διαστημα να μην λειτουργει σωστα.
Αυτα...
Υ.Γ.Οι βαλβολινες της Peugeot οντως δεν ειναι και οτι καλυτερο αλλα υπαρχουν λυσεις.
Επισης πριν καταληξτε στο γεγονος οτι χρειαζεται επισκευη το σασμαν,ελεξτε την ντιζα του συμπλεκτη και την ρυθμιση της.Ειναι πολλες φορες υπαιτια για κακο κουμπωμα ταχυτητων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
p206gt (george) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 30 Αύγ 2006 Δημοσιεύσεις: 38
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Οκτ 2006, 23:51:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω εχω κοφτη 8000 στροφες και οταν φτανω την πρωτη στις 7000+ και παω να κουμποσω την δευτερα το μαμαει το σασμαν.ακουγετε ενα κρακ λεσ και παει να σπασει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Οκτ 2006, 08:36:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογικο...
Εκτος απο το φθαρμενο συγχρονιζε που εχεις πιθανοτατα,το καθε σασμαν εχει και καποιο οριο στροφων που συγχρονιζει.
Κοινως οι ραλλισιες σχεσεις μπορουν να κουμπωνουν και στις 7000+.
Αυτες του 206 ομως,οχι απαραιτητα...
Κοινως αν κανεις ενα μοτερ που ανεβαζει 9000,ακομα και ραλλισιο σασμαν να εχεις,δυσκολα θα κουμπωνει στις στροφες που θελεις...
Εκτος αυτου το ραλλισιο σασμαν εχει μικροτερο "χασμα" αναμεσα στην 1η-2α,κοινως ριχνει λιγοτερες στροφες,σε σχεση με του 206 παντα,και ισως και αυτος να ειναι ο λογος του θορυβου.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Οκτ 2006, 13:06:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σήμερα πήγα και άλλαξα τις βαλβολίνες σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Φυσικά η επιλογή μου ήταν η elf TRP. Για κάποιους που ρωτούν το πόσο για την αλλαγή των υγρών είναι μόλις 13 euro.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Οκτ 2006, 13:08:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αααα ξέχασα να σας πω εντυπώσεις, το σαζμάν έχει γλυκάνει μετά από 10km που έκανε, τώρα για περαιτέρω θέλω να το δω και σε κρύο ξεκίνημα κάνα βραδάκι για να δω τελικά αν γιατρεύτηκε και το δικό μου 206 !!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|