PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΣΑΖ(Α)ΜΑΝ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Οκτ 2006, 13:39:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμένα που χτυπάν όλες είτε εν κινησει είτε οχι κι εχω 9000χλμ! ...τι να πω?
Πάντως άμα το σκίσω δεν παίρνει χαμπάρι μπαίνουν όλες "αεροπορία".
Αλλά η αίσθηση του κιβωτίου είναι απαίσια, ότι πιο χειρότερο έχω οδηγήσει ποτέ μου! από την πρώτη μέρα είναι σαν να σφηνώνουν όλες για τους δε ήχους που βγάζει είναι λες και την βάζεις χωρίς να πατάς τον συμπλέκτη. Σε μερικά θέματα το 206 είναι πολύ χάλια, για εμένα ένα ειναι αυτό του κιβωτίου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Οκτ 2006, 13:08:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα τα σαζμαν μια χαρα ειναι... Smile Εμεις ειμαστε κανιβαλλοι... Sad

Τεσπα,να ξερετε οτι γραναζια σπαζουν παρα που δυσκολα.Αυτα που την πληρωνουν συνηθως ειναι τα ρουλεμαν και τα συγχρονιζε.
Αυτα αλλαζουν με κοστος περιπου στα 150-200Ε τα ρουλεμαν και τα συγχρονιζε με μικροτερο κοστος βεβαια αλλα ενα κομπλε σετ παει κοντα στα 150Ε αν θυμαμαι καλα(για τις 3 πρωτες σχεσεις).
Κοινως με 400Ε,με την εργασια μεσα σε αυτα τα χρηματα,εχετε ενα πληρως ανακατασκευασμενο σασμαν.

Το θεμα βεβαια ειναι ο "κρετινος" που θα το φτιαξει,να εχει σχεση με το αθλημα και να μην προσπαθει να κλεισει το σασμαν βαζοντας το στην πρεσσα!!! Shocked Ναι,πιστεψτε με το εχω δει και το εχω ακουσει απο αρκετους...Επειδη δεν μπορουν να κλεισουν το καπακι,επειδη δεν "πατανε" σωστα οι αξονες,το βαζουν στην πρεσα και το κλεινουν με το ζορι! Evil
Λογικο ειναι τα ρουλεμαν να "κλωτσανε" απο την πρεσα και το σασμαν σας ειτε απο την αρχη,ειτε μετα απο καποιο μικρο χρονικο διαστημα να μην λειτουργει σωστα. Sad

Αυτα... Smile

Υ.Γ.Οι βαλβολινες της Peugeot οντως δεν ειναι και οτι καλυτερο αλλα υπαρχουν λυσεις. Wink

Επισης πριν καταληξτε στο γεγονος οτι χρειαζεται επισκευη το σασμαν,ελεξτε την ντιζα του συμπλεκτη και την ρυθμιση της.Ειναι πολλες φορες υπαιτια για κακο κουμπωμα ταχυτητων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
p206gt (george)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 30 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 38

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Οκτ 2006, 23:51:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω εχω κοφτη 8000 στροφες και οταν φτανω την πρωτη στις 7000+ και παω να κουμποσω την δευτερα το μαμαει το σασμαν.ακουγετε ενα κρακ λεσ και παει να σπασει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Οκτ 2006, 08:36:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικο...
Εκτος απο το φθαρμενο συγχρονιζε που εχεις πιθανοτατα,το καθε σασμαν εχει και καποιο οριο στροφων που συγχρονιζει.
Κοινως οι ραλλισιες σχεσεις μπορουν να κουμπωνουν και στις 7000+.
Αυτες του 206 ομως,οχι απαραιτητα... Sad
Κοινως αν κανεις ενα μοτερ που ανεβαζει 9000,ακομα και ραλλισιο σασμαν να εχεις,δυσκολα θα κουμπωνει στις στροφες που θελεις...

Εκτος αυτου το ραλλισιο σασμαν εχει μικροτερο "χασμα" αναμεσα στην 1η-2α,κοινως ριχνει λιγοτερες στροφες,σε σχεση με του 206 παντα,και ισως και αυτος να ειναι ο λογος του θορυβου. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Οκτ 2006, 13:06:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σήμερα πήγα και άλλαξα τις βαλβολίνες σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Φυσικά η επιλογή μου ήταν η elf TRP. Για κάποιους που ρωτούν το πόσο για την αλλαγή των υγρών είναι μόλις 13 euro. Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Οκτ 2006, 13:08:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αααα ξέχασα να σας πω εντυπώσεις, το σαζμάν έχει γλυκάνει μετά από 10km που έκανε, τώρα για περαιτέρω θέλω να το δω και σε κρύο ξεκίνημα κάνα βραδάκι για να δω τελικά αν γιατρεύτηκε και το δικό μου 206 !! Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0801s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on