Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lion80 (Δημοσθένης) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 96 Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 14:29:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν μην ανησυχείς καθόλου που δεν σου "τράβηξε" στον Λυκαβητό.Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη όλων των παιδιών οτι το θέμα είναι να αλλάζεις στις σωστές στροφές ταχύτητα.Έχουμε τον ίδο κινητήρα με την μόνη διαφορά πως εγώ του έχω πρόγραμμα-σκούπα-τελικό αλλαγμένα.Το χω πάθει κι εγώ με 4 άτομα μέσα..σε τρελή ανηφόρα στην περιοχή του Καρέα..Ξεκίνησα με 1η και άλλαξα στις 2.200-2.300 στροφές σε δευτέρα και το αμάξι πήγε να "ψοφίσει".Απλά άλλαζε πάνω από 4.000 στροφές ώστε η αλλαγή σε 2α να μην σε βρίσκει κάτω από τις 2.500 στροφες και δεν θα χεις κανένα πρόβλημα.
Φαντάσου πως εγώ βάζω από την μέρα που το αγόρασα μόνο 100αρα βενζίνη..αλλά όλα είναι λεπτομέρειες μπροστά στην σωστή αλλαγή ταχυτήτων!!16V βλέπεις..δεν μπορούμε να τα έχουμε κι όλα..όταν όμως εσυ θα φτάνεις 5.000 στροφές και το αμάξι σου θα "δίνει" ένα 8V θα τα χει δώσει ήδη όλα και θα 'χει "λαχανιάσει".. 
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 14:46:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βάλε και καμμιά δοκιμαστική "κόντρα" με άλλο 1.4 16v να σου φύγει και το ψυχολογικό. θα δεις οτι πάνε μαζί και θα είσαι ok![/list]
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Σεπ 2006, 17:36:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δικο σου ειναι ColorLine, που σημαινει οτι εχεις λιγο πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης ή λιγο πιο μακρυ σασμαν ή και τα δυο, δεν θυμαμαι ακριβως τη διαφορα!!! Οποτε τα χαρακτηριστικα αποδοσης διαφερουν λιγο απο ενα ΧS (ή QS ή Dynamic)!!!
Το δικο μου ("μαμα") με δυο ατομα (οδηγο-συνοδηγο) τραβαει παντου και παντα (τηρουμενων των αναλογιων), αρκει οι στροφες να ειναι απο 1700 και πανω (μεγαλη διαφορα με 100αρα στις χαμηλες στροφες)!!! Ψηλα δεν με ενθουσιαζει και τοσο... Με ατομα μεσα η αληθεια ειναι οτι τραβαει λιγο ζορι, ειδικα σε ανηφορες, αλλα με εξυπνη χρηση (οπως προειπαν τα παιδια) γινεται δουλεια!!! Αν κανεις το λαθος ομως να αφησεις γκαζι πανω στην ανηφορα, το ηλεκτρογκαζο θα σε κρεμασει στο 99% των περιπτωσεων!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Σεπ 2006, 18:22:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Αν κανεις το λαθος ομως να αφησεις γκαζι πανω στην ανηφορα, το ηλεκτρογκαζο θα σε κρεμασει στο 99% των περιπτωσεων!!! |
Πιστευω οτι αυτο πρεπει να γινει αξιωμα.Και να συμληρωσω κατι.Εστω οτι κρεμασει.Δεν χανεις ψυχραιμια,απλα κατεβαζεις εστω και σε πρωτη και γκαζωνεις.Οταν φτασει 4000 με 4500(οπως ειπαν ολοι)βαζεις δευτερα και πας μια χαρα.Αρκει να μην σε ξαναπαρει απο κατω.Τοσο καιρο που οδηγω εχω μαθει οτι η ανηφορα θελει τουλαχιστον 2200 με 2500 για να πας καλα.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Spyros_L Μέλος

Old school
Ένταξη: 25 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 140 Τόπος: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 08:35:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Downhill έγραψε: |
"εγώ με το 1100 όλο με δευτέρα πάω"
|
Χαλαρά! 
Πίστευε και μη, ερεύνα
Πίστευε και μη ερεύνα
Ένα απλό κόμμα αλλάζει τα πάντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 11:28:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Spyros_L έγραψε: | Downhill έγραψε: |
"εγώ με το 1100 όλο με δευτέρα πάω"
|
Χαλαρά!  |
ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ???
Ξου ξου ξου 666 οοοοουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 11:31:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsosmoulis έγραψε: | βάλε και καμμιά δοκιμαστική "κόντρα" με άλλο 1.4 16v να σου φύγει και το ψυχολογικό. θα δεις οτι πάνε μαζί και θα είσαι ok![/list] |
Εντάξει, το έχω δεχτεί πλέον αλλά είναι ψιλοαπογοήτευση...
Εν τω μεταξύ έχει παρατηρήσει κανείς η δευτέρα του να τραβάει καλύτερα στις χαμηλές όσο η μηχανή είναι πιο κρύα?? Δεν εννοώ το πρωί, απλά πρίν φτάσει η θερμοκρασία νερού τους 95...

Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 11:38:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι αλλα ειναι σιγουρα σε ανηφορα?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 11:40:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Το δικο σου ειναι ColorLine, που σημαινει οτι εχεις λιγο πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης ή λιγο πιο μακρυ σασμαν ή και τα δυο, δεν θυμαμαι ακριβως τη διαφορα!!! Οποτε τα χαρακτηριστικα αποδοσης διαφερουν λιγο απο ενα ΧS (ή QS ή Dynamic)!!!
....Αν κανεις το λαθος ομως να αφησεις γκαζι πανω στην ανηφορα, το ηλεκτρογκαζο θα σε κρεμασει στο 99% των περιπτωσεων!!! |
Αυτό είναι κάτι που δεν ήξερα!! Δηλαδή το ΧS έχει καλύτερες επιδόσεις απο το colorline??
τώρα αυτό που λές για το ηλεκτρόγκαζο...δεν το έχω παρατηρήσει...μάλιστα άν έχει το αυτοκίνητο τις κατάλληλες στροφές η απόκριση είναι άμεση...μόνο ένα "ψιλοβήξημο" παρατηρώ το πρωί πρωί και αυτό εξαφανίζεται αν δώσω λίγο παραπάνω γκάζι...το οποίο το θεωρώ φυσιολογικό.....
...
.....
.......ε??

Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 11:41:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Downhill έγραψε: | tsosmoulis έγραψε: | βάλε και καμμιά δοκιμαστική "κόντρα" με άλλο 1.4 16v να σου φύγει και το ψυχολογικό. θα δεις οτι πάνε μαζί και θα είσαι ok![/list] |
Εντάξει, το έχω δεχτεί πλέον αλλά είναι ψιλοαπογοήτευση...
Εν τω μεταξύ έχει παρατηρήσει κανείς η δευτέρα του να τραβάει καλύτερα στις χαμηλές όσο η μηχανή είναι πιο κρύα?? Δεν εννοώ το πρωί, απλά πρίν φτάσει η θερμοκρασία νερού τους 95...
 |
Ναι αυτο το εχω παρατηρησει κιεγω!!! Νιωθεις το μοτερ λιγο πιο ζωντανο!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lion80 (Δημοσθένης) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 96 Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 13:54:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Downhill έγραψε: |
Εν τω μεταξύ έχει παρατηρήσει κανείς η δευτέρα του να τραβάει καλύτερα στις χαμηλές όσο η μηχανή είναι πιο κρύα?? Δεν εννοώ το πρωί, απλά πρίν φτάσει η θερμοκρασία νερού τους 95...
 |
Ναι στα περισσότερα αυτοκίνητα συμβαίνει αυτό!!Και σε φίλο μου με Opel Vectra 1.6lt το αμάξι του πάει "καλύτερα" όταν είναι κρύο.Το σωστό πάντως είναι να έχει ζεσταθεί (τουλάχιστον 90 βαθμούς-και αναφέρομαι σε θερμοκρασία λαδιού και όχι νερού!!) το τουτού σου για να το "σκίσεις".Δεν κάνει καλό να το "σκίζεις" όσο ο κινητήρας είναι κρύος!!
Το δικό μου πάλι το σκίζω και τραβάει καλύτερα όταν η θερμοκρασία λαδιού είναι κοντά στους 90-95 βαθμούς!!
Αλλά σου ξαναλέω..μην το συγκρίνεις με τα 8v το δικό σου..ακόμη και τα 1.1lt.Τα 16V έχουν άλλα πλεονεκτήματα..
Επειδή έχω το XS γνωρίζω πως έχει κοντύτερη κλιμάκωση το κιβώτιο του απ'οτι τα άλλα 1.4 16v..Πλέον βέβαια έχει αντικατασταθεί από άλλα μοντέλα(π.χ DYNAMIQUE)..Δυστυχώς δεν γνωρίζω ποιά από τα καινούρια μοντέλα έχουν κοντύτερες σχέσεις στα 1.4lt 16v.
  
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Lion80 στις Παρ 29 Σεπ 2006, 18:18:59, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 15:36:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Το δικο σου ειναι ColorLine, που σημαινει οτι εχεις λιγο πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης ή λιγο πιο μακρυ σασμαν ή και τα δυο, δεν θυμαμαι ακριβως τη διαφορα!!! Οποτε τα χαρακτηριστικα αποδοσης διαφερουν λιγο απο ενα ΧS (ή QS ή Dynamic)!!!
|
Λοιπόν...
C.Line 4 & XS16v & Q.Silver 16v & Dynamic4
------(3πορτα μόνο)-----------(Dynamic4 & C.line4 5πορτα)--
1η............12/41.............................12/41
2α............20/39.............................21/38
3η............30/41.............................32/41
4η............37/39.............................40/39
5η............41/35.............................43/33
Κ/Π=.........16/65..............................16/65
Αυτά..... 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 18:02:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lion80 έγραψε: |
Ναι στα περισσότερα αυτοκίνητα συμβαίνει αυτό!!Και σε φίλο μου με Opel Vectra 1.6lt το αμάξι του πάει "καλύτερα" όταν είναι κρύο.Το σωστό πάντως είναι να έχει ζεσταθεί (τουλάχιστον 90 βαθμούς) το τουτού σου για να το "σκίσεις".Δεν κάνει καλό να το "σκίζεις" όσο ο κινητήρας είναι κρύος!!
Το δικό μου πάλι το σκίζω και τραβάει καλύτερα όταν η θερμοκρασία λαδιού είναι κοντά στους 95 βαθμούς!!
Αλλά σου ξαναλέω..μην το συγκρίνεις με τα 8v το δικό σου..ακόμη και τα 1.1lt.Τα 16V έχουν άλλα πλεονεκτήματα..
Επειδή έχω το XS γνωρίζω πως έχει κοντύτερη κλιμάκωση το κιβώτιο του απ'οτι τα άλλα 1.4 16v..Πλέον βέβαια έχει αντικατασταθεί από άλλα μοντέλα(π.χ DYNAMIQUE)..Δυστυχώς δεν γνωρίζω ποιά από τα καινούρια μοντέλα έχουν κοντύτερες σχέσεις στα 1.4lt 16v. |
Μερικοι νομιζουν οτι οταν το νερακι ειναι στους 88 βαθμους με 95 τοτε ειναι ολα οκ και αρχιζουν να το σκιζουν.Ελα ομως που τοτε η θερμοκρασια λαδιου ειναι κοντα στους 50 βαθμους.Εγω γι'αυτον τον λογο περασα στην κολανα και ενα οργανακι για την θερμοκρασια λαδιου.Τωρα ξερω ποτε πρεπει να αρχισω.
Stevon έγραψε: |
Λοιπόν...
C.Line 4 & XS16v & Q.Silver 16v & Dynamic4
------(3πορτα μόνο)-----------(Dynamic4 & C.line4 5πορτα)--
1η............12/41.............................12/41
2α............20/39.............................21/38
3η............30/41.............................32/41
4η............37/39.............................40/39
5η............41/35.............................43/33
Κ/Π=.........16/65..............................16/65
Αυτά..... Wink Wink |
Εγω τι μπρορω να κανω για να πιανω τα 200 χιλιομετρα?Να αλλαξω τελικο γραναζι?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 18:07:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θανάση καλησπέρα,
Σχετικά με το λάδι που μας λες, και τα σημάδια στον κινητήρα μου θυμίζουν πολύ όταν ένας ανεύθυνος μηχανικός είχε βάλει τουλάχιστον ένα λίτρο παραπάνω λάδι !. Πρέπει από κάπου να κάνει υπερχείλιση και αυτά που βλέπεις είναι τα καμμένα λάδια..... το φαινόμενο αυτό το έχω παρατηρήσει και σε citroen δεν ξέρω που έχουν το μυαλό τους όταν βάζουν λάδι. Ρίξε μια προσεκτική ματιά στον δείκτη λαδιού σου και αν είναι πάνω από την 2 γραμμή να πας να σου αφαιρέσουν λίγο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lion80 (Δημοσθένης) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 96 Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 18:17:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: |
Μερικοι νομιζουν οτι οταν το νερακι ειναι στους 88 βαθμους με 95 τοτε ειναι ολα οκ και αρχιζουν να το σκιζουν.Ελα ομως που τοτε η θερμοκρασια λαδιου ειναι κοντα στους 50 βαθμους.Εγω γι'αυτον τον λογο περασα στην κολανα και ενα οργανακι για την θερμοκρασια λαδιου.Τωρα ξερω ποτε πρεπει να αρχισω.
|
Σωστός!!!Ακριβώς.. You 've got the point .. 
   |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 18:37:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: |
Εγω τι μπρορω να κανω για να πιανω τα 200 χιλιομετρα?Να αλλαξω τελικο γραναζι? |
Mπορείς πάντα να το ρίξεις σε ένα βαθύ γκρεμό. Είμαι σίγουρος ότι θα τα πιάσει τα 200! 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 19:08:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | brz20 έγραψε: |
Εγω τι μπρορω να κανω για να πιανω τα 200 χιλιομετρα?Να αλλαξω τελικο γραναζι? |
Mπορείς πάντα να το ρίξεις σε ένα βαθύ γκρεμό. Είμαι σίγουρος ότι θα τα πιάσει τα 200!  |
Κύριε Πρόεδρε τι είναι αυτά που λέτε και πληγώνετε το παιδί!!!!!!!!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 19:14:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θελω να πιασω τα 200 μονο οχι και κατι παραπανω.Ο γκρεμος απο ενα σημειο και μετα δινει παρα πολλα χιλιομετρα.
Τι μπορω να κανω?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Οκτ 2006, 10:23:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lion80 έγραψε: |
Δεν κάνει καλό να το "σκίζεις" όσο ο κινητήρας είναι κρύος!!
|
Ο "Καϊλάκος" μου τυγχάνει ιδιαίτερης προσοχής και φροντίδας...δεν υπάρχει περίπτωση να το σκίσω κρύο και γενικά σπανίως τρώει σκίσιμο...είναι αυτοκινητάκι που θέλω να το κρατήσω για αρκετό καιρό (και αργότερα ώς 2ο αυτοκίνητο) και κατεπέκταση το προσέχω πολύ! Βέβαια έτσι το γκαντέμιασα και μου τον έχουν καταλακουβιάσει!!!!

Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 02 Οκτ 2006, 10:55:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Stevon έγραψε: | netblaster έγραψε: | Το δικο σου ειναι ColorLine, που σημαινει οτι εχεις λιγο πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης ή λιγο πιο μακρυ σασμαν ή και τα δυο, δεν θυμαμαι ακριβως τη διαφορα!!! Οποτε τα χαρακτηριστικα αποδοσης διαφερουν λιγο απο ενα ΧS (ή QS ή Dynamic)!!!
|
Λοιπόν...
C.Line 4 & XS16v & Q.Silver 16v & Dynamic4
------(3πορτα μόνο)-----------(Dynamic4 & C.line4 5πορτα)--
1η............12/41.............................12/41
2α............20/39.............................21/38
3η............30/41.............................32/41
4η............37/39.............................40/39
5η............41/35.............................43/33
Κ/Π=.........16/65..............................16/65
Αυτά.....  |
Τί σημαίνουν όλοι αυτοί οι αριθμοί ρε παιδιά???
Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|