PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τί λέτε γι' αυτό? Να ανησυχήσω?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Lion80 (Δημοσθένης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 96
Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 14:29:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν μην ανησυχείς καθόλου που δεν σου "τράβηξε" στον Λυκαβητό.Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη όλων των παιδιών οτι το θέμα είναι να αλλάζεις στις σωστές στροφές ταχύτητα.Έχουμε τον ίδο κινητήρα με την μόνη διαφορά πως εγώ του έχω πρόγραμμα-σκούπα-τελικό αλλαγμένα.Το χω πάθει κι εγώ με 4 άτομα μέσα..σε τρελή ανηφόρα στην περιοχή του Καρέα..Ξεκίνησα με 1η και άλλαξα στις 2.200-2.300 στροφές σε δευτέρα και το αμάξι πήγε να "ψοφίσει".Απλά άλλαζε πάνω από 4.000 στροφές ώστε η αλλαγή σε 2α να μην σε βρίσκει κάτω από τις 2.500 στροφες και δεν θα χεις κανένα πρόβλημα.
Φαντάσου πως εγώ βάζω από την μέρα που το αγόρασα μόνο 100αρα βενζίνη..αλλά όλα είναι λεπτομέρειες μπροστά στην σωστή αλλαγή ταχυτήτων!!16V βλέπεις..δεν μπορούμε να τα έχουμε κι όλα..όταν όμως εσυ θα φτάνεις 5.000 στροφές και το αμάξι σου θα "δίνει" ένα 8V θα τα χει δώσει ήδη όλα και θα 'χει "λαχανιάσει".. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 14:46:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βάλε και καμμιά δοκιμαστική "κόντρα" με άλλο 1.4 16v να σου φύγει και το ψυχολογικό. θα δεις οτι πάνε μαζί και θα είσαι ok![/list]


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Σεπ 2006, 17:36:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το δικο σου ειναι ColorLine, που σημαινει οτι εχεις λιγο πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης ή λιγο πιο μακρυ σασμαν ή και τα δυο, δεν θυμαμαι ακριβως τη διαφορα!!! Οποτε τα χαρακτηριστικα αποδοσης διαφερουν λιγο απο ενα ΧS (ή QS ή Dynamic)!!!

Το δικο μου ("μαμα") με δυο ατομα (οδηγο-συνοδηγο) τραβαει παντου και παντα (τηρουμενων των αναλογιων), αρκει οι στροφες να ειναι απο 1700 και πανω (μεγαλη διαφορα με 100αρα στις χαμηλες στροφες)!!! Ψηλα δεν με ενθουσιαζει και τοσο... Με ατομα μεσα η αληθεια ειναι οτι τραβαει λιγο ζορι, ειδικα σε ανηφορες, αλλα με εξυπνη χρηση (οπως προειπαν τα παιδια) γινεται δουλεια!!! Αν κανεις το λαθος ομως να αφησεις γκαζι πανω στην ανηφορα, το ηλεκτρογκαζο θα σε κρεμασει στο 99% των περιπτωσεων!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Σεπ 2006, 18:22:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Αν κανεις το λαθος ομως να αφησεις γκαζι πανω στην ανηφορα, το ηλεκτρογκαζο θα σε κρεμασει στο 99% των περιπτωσεων!!!


Πιστευω οτι αυτο πρεπει να γινει αξιωμα.Και να συμληρωσω κατι.Εστω οτι κρεμασει.Δεν χανεις ψυχραιμια,απλα κατεβαζεις εστω και σε πρωτη και γκαζωνεις.Οταν φτασει 4000 με 4500(οπως ειπαν ολοι)βαζεις δευτερα και πας μια χαρα.Αρκει να μην σε ξαναπαρει απο κατω.Τοσο καιρο που οδηγω εχω μαθει οτι η ανηφορα θελει τουλαχιστον 2200 με 2500 για να πας καλα.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Spyros_L 
Μέλος
Μέλος


Old school

Ένταξη: 25 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 140
Τόπος: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 08:35:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Downhill έγραψε:


"εγώ με το 1100 όλο με δευτέρα πάω"





Χαλαρά! Razz


Πίστευε και μη, ερεύνα
Πίστευε και μη ερεύνα

Ένα απλό κόμμα αλλάζει τα πάντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 11:28:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Spyros_L έγραψε:
Downhill έγραψε:


"εγώ με το 1100 όλο με δευτέρα πάω"





Χαλαρά! Razz


ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ??? Evil Evil Evil Evil Evil

Ξου ξου ξου 666 οοοοουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 11:31:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsosmoulis έγραψε:
βάλε και καμμιά δοκιμαστική "κόντρα" με άλλο 1.4 16v να σου φύγει και το ψυχολογικό. θα δεις οτι πάνε μαζί και θα είσαι ok![/list]


Εντάξει, το έχω δεχτεί πλέον αλλά είναι ψιλοαπογοήτευση...

Εν τω μεταξύ έχει παρατηρήσει κανείς η δευτέρα του να τραβάει καλύτερα στις χαμηλές όσο η μηχανή είναι πιο κρύα?? Δεν εννοώ το πρωί, απλά πρίν φτάσει η θερμοκρασία νερού τους 95...

Question


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 11:38:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι αλλα ειναι σιγουρα σε ανηφορα?


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 11:40:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Το δικο σου ειναι ColorLine, που σημαινει οτι εχεις λιγο πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης ή λιγο πιο μακρυ σασμαν ή και τα δυο, δεν θυμαμαι ακριβως τη διαφορα!!! Οποτε τα χαρακτηριστικα αποδοσης διαφερουν λιγο απο ενα ΧS (ή QS ή Dynamic)!!!

....Αν κανεις το λαθος ομως να αφησεις γκαζι πανω στην ανηφορα, το ηλεκτρογκαζο θα σε κρεμασει στο 99% των περιπτωσεων!!!


Αυτό είναι κάτι που δεν ήξερα!! Δηλαδή το ΧS έχει καλύτερες επιδόσεις απο το colorline??

τώρα αυτό που λές για το ηλεκτρόγκαζο...δεν το έχω παρατηρήσει...μάλιστα άν έχει το αυτοκίνητο τις κατάλληλες στροφές η απόκριση είναι άμεση...μόνο ένα "ψιλοβήξημο" παρατηρώ το πρωί πρωί και αυτό εξαφανίζεται αν δώσω λίγο παραπάνω γκάζι...το οποίο το θεωρώ φυσιολογικό.....
...
.....
.......ε??
Rolling eyes Rolling eyes


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 11:41:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Downhill έγραψε:
tsosmoulis έγραψε:
βάλε και καμμιά δοκιμαστική "κόντρα" με άλλο 1.4 16v να σου φύγει και το ψυχολογικό. θα δεις οτι πάνε μαζί και θα είσαι ok![/list]


Εντάξει, το έχω δεχτεί πλέον αλλά είναι ψιλοαπογοήτευση...

Εν τω μεταξύ έχει παρατηρήσει κανείς η δευτέρα του να τραβάει καλύτερα στις χαμηλές όσο η μηχανή είναι πιο κρύα?? Δεν εννοώ το πρωί, απλά πρίν φτάσει η θερμοκρασία νερού τους 95...

Question


Ναι αυτο το εχω παρατηρησει κιεγω!!! Νιωθεις το μοτερ λιγο πιο ζωντανο!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Lion80 (Δημοσθένης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 96
Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 13:54:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Downhill έγραψε:

Εν τω μεταξύ έχει παρατηρήσει κανείς η δευτέρα του να τραβάει καλύτερα στις χαμηλές όσο η μηχανή είναι πιο κρύα?? Δεν εννοώ το πρωί, απλά πρίν φτάσει η θερμοκρασία νερού τους 95...
Question

Ναι στα περισσότερα αυτοκίνητα συμβαίνει αυτό!!Και σε φίλο μου με Opel Vectra 1.6lt το αμάξι του πάει "καλύτερα" όταν είναι κρύο.Το σωστό πάντως είναι να έχει ζεσταθεί (τουλάχιστον 90 βαθμούς-και αναφέρομαι σε θερμοκρασία λαδιού και όχι νερού!!) το τουτού σου για να το "σκίσεις".Δεν κάνει καλό να το "σκίζεις" όσο ο κινητήρας είναι κρύος!!
Το δικό μου πάλι το σκίζω και τραβάει καλύτερα όταν η θερμοκρασία λαδιού είναι κοντά στους 90-95 βαθμούς!!
Αλλά σου ξαναλέω..μην το συγκρίνεις με τα 8v το δικό σου..ακόμη και τα 1.1lt.Τα 16V έχουν άλλα πλεονεκτήματα..
Επειδή έχω το XS γνωρίζω πως έχει κοντύτερη κλιμάκωση το κιβώτιο του απ'οτι τα άλλα 1.4 16v..Πλέον βέβαια έχει αντικατασταθεί από άλλα μοντέλα(π.χ DYNAMIQUE)..Δυστυχώς δεν γνωρίζω ποιά από τα καινούρια μοντέλα έχουν κοντύτερες σχέσεις στα 1.4lt 16v.




Έχει επεξεργασθεί από τον/την Lion80 στις Παρ 29 Σεπ 2006, 18:18:59, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 15:36:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Το δικο σου ειναι ColorLine, που σημαινει οτι εχεις λιγο πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης ή λιγο πιο μακρυ σασμαν ή και τα δυο, δεν θυμαμαι ακριβως τη διαφορα!!! Οποτε τα χαρακτηριστικα αποδοσης διαφερουν λιγο απο ενα ΧS (ή QS ή Dynamic)!!!




Λοιπόν...
C.Line 4 & XS16v & Q.Silver 16v & Dynamic4
------(3πορτα μόνο)-----------(Dynamic4 & C.line4 5πορτα)--
1η............12/41.............................12/41
2α............20/39.............................21/38
3η............30/41.............................32/41
4η............37/39.............................40/39
5η............41/35.............................43/33

Κ/Π=.........16/65..............................16/65


Αυτά..... Wink Wink



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 18:02:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lion80 έγραψε:

Ναι στα περισσότερα αυτοκίνητα συμβαίνει αυτό!!Και σε φίλο μου με Opel Vectra 1.6lt το αμάξι του πάει "καλύτερα" όταν είναι κρύο.Το σωστό πάντως είναι να έχει ζεσταθεί (τουλάχιστον 90 βαθμούς) το τουτού σου για να το "σκίσεις".Δεν κάνει καλό να το "σκίζεις" όσο ο κινητήρας είναι κρύος!!
Το δικό μου πάλι το σκίζω και τραβάει καλύτερα όταν η θερμοκρασία λαδιού είναι κοντά στους 95 βαθμούς!!
Αλλά σου ξαναλέω..μην το συγκρίνεις με τα 8v το δικό σου..ακόμη και τα 1.1lt.Τα 16V έχουν άλλα πλεονεκτήματα..
Επειδή έχω το XS γνωρίζω πως έχει κοντύτερη κλιμάκωση το κιβώτιο του απ'οτι τα άλλα 1.4 16v..Πλέον βέβαια έχει αντικατασταθεί από άλλα μοντέλα(π.χ DYNAMIQUE)..Δυστυχώς δεν γνωρίζω ποιά από τα καινούρια μοντέλα έχουν κοντύτερες σχέσεις στα 1.4lt 16v.


Μερικοι νομιζουν οτι οταν το νερακι ειναι στους 88 βαθμους με 95 τοτε ειναι ολα οκ και αρχιζουν να το σκιζουν.Ελα ομως που τοτε η θερμοκρασια λαδιου ειναι κοντα στους 50 βαθμους.Εγω γι'αυτον τον λογο περασα στην κολανα και ενα οργανακι για την θερμοκρασια λαδιου.Τωρα ξερω ποτε πρεπει να αρχισω.

Stevon έγραψε:

Λοιπόν...
C.Line 4 & XS16v & Q.Silver 16v & Dynamic4
------(3πορτα μόνο)-----------(Dynamic4 & C.line4 5πορτα)--
1η............12/41.............................12/41
2α............20/39.............................21/38
3η............30/41.............................32/41
4η............37/39.............................40/39
5η............41/35.............................43/33

Κ/Π=.........16/65..............................16/65


Αυτά..... Wink Wink


Εγω τι μπρορω να κανω για να πιανω τα 200 χιλιομετρα?Να αλλαξω τελικο γραναζι?


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 18:07:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θανάση καλησπέρα,
Σχετικά με το λάδι που μας λες, και τα σημάδια στον κινητήρα μου θυμίζουν πολύ όταν ένας ανεύθυνος μηχανικός είχε βάλει τουλάχιστον ένα λίτρο παραπάνω λάδι !. Πρέπει από κάπου να κάνει υπερχείλιση και αυτά που βλέπεις είναι τα καμμένα λάδια..... το φαινόμενο αυτό το έχω παρατηρήσει και σε citroen δεν ξέρω που έχουν το μυαλό τους όταν βάζουν λάδι. Ρίξε μια προσεκτική ματιά στον δείκτη λαδιού σου και αν είναι πάνω από την 2 γραμμή να πας να σου αφαιρέσουν λίγο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Lion80 (Δημοσθένης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (16V) XS (2004)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 96
Τόπος: Αθήνα,Νότεια προάστεια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 18:17:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:

Μερικοι νομιζουν οτι οταν το νερακι ειναι στους 88 βαθμους με 95 τοτε ειναι ολα οκ και αρχιζουν να το σκιζουν.Ελα ομως που τοτε η θερμοκρασια λαδιου ειναι κοντα στους 50 βαθμους.Εγω γι'αυτον τον λογο περασα στην κολανα και ενα οργανακι για την θερμοκρασια λαδιου.Τωρα ξερω ποτε πρεπει να αρχισω.

Σωστός!!!Ακριβώς.. You 've got the point .. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 18:37:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:

Εγω τι μπρορω να κανω για να πιανω τα 200 χιλιομετρα?Να αλλαξω τελικο γραναζι?


Mπορείς πάντα να το ρίξεις σε ένα βαθύ γκρεμό. Είμαι σίγουρος ότι θα τα πιάσει τα 200! Laughing Laughing



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 19:08:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
brz20 έγραψε:

Εγω τι μπρορω να κανω για να πιανω τα 200 χιλιομετρα?Να αλλαξω τελικο γραναζι?


Mπορείς πάντα να το ρίξεις σε ένα βαθύ γκρεμό. Είμαι σίγουρος ότι θα τα πιάσει τα 200! Laughing Laughing

Κύριε Πρόεδρε τι είναι αυτά που λέτε και πληγώνετε το παιδί!!!!!!!!!! Silly Silly Silly Silly Silly


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Σεπ 2006, 19:14:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θελω να πιασω τα 200 μονο οχι και κατι παραπανω.Ο γκρεμος απο ενα σημειο και μετα δινει παρα πολλα χιλιομετρα. Laughing Laughing Laughing
Τι μπορω να κανω?


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Οκτ 2006, 10:23:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lion80 έγραψε:

Δεν κάνει καλό να το "σκίζεις" όσο ο κινητήρας είναι κρύος!!


Ο "Καϊλάκος" μου τυγχάνει ιδιαίτερης προσοχής και φροντίδας...δεν υπάρχει περίπτωση να το σκίσω κρύο και γενικά σπανίως τρώει σκίσιμο...είναι αυτοκινητάκι που θέλω να το κρατήσω για αρκετό καιρό (και αργότερα ώς 2ο αυτοκίνητο) και κατεπέκταση το προσέχω πολύ! Βέβαια έτσι το γκαντέμιασα και μου τον έχουν καταλακουβιάσει!!!!
Sad Sad Sad Sad


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 02 Οκτ 2006, 10:55:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Stevon έγραψε:
netblaster έγραψε:
Το δικο σου ειναι ColorLine, που σημαινει οτι εχεις λιγο πιο μακρια τελικη σχεση μεταδοσης ή λιγο πιο μακρυ σασμαν ή και τα δυο, δεν θυμαμαι ακριβως τη διαφορα!!! Οποτε τα χαρακτηριστικα αποδοσης διαφερουν λιγο απο ενα ΧS (ή QS ή Dynamic)!!!




Λοιπόν...
C.Line 4 & XS16v & Q.Silver 16v & Dynamic4
------(3πορτα μόνο)-----------(Dynamic4 & C.line4 5πορτα)--
1η............12/41.............................12/41
2α............20/39.............................21/38
3η............30/41.............................32/41
4η............37/39.............................40/39
5η............41/35.............................43/33

Κ/Π=.........16/65..............................16/65


Αυτά..... Wink Wink


Τί σημαίνουν όλοι αυτοί οι αριθμοί ρε παιδιά???


Careful What You Wish You may Regret It
Careful What You Wish You Just Might Get It
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,168s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on