PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αλλαγή Ιμάντα χρονισμού
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΑΡΓΥΡΗΣ 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 30 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Σεπ 2006, 20:24:04    Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή Ιμάντα χρονισμού Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Question
Έχω PEUGEOT 106 Rally 16 V έτος κυκλοφορίας 2002
Ρωτώ να μάθω πότε πρέπει ναλλάξω Ιμάντα-Ιμάντες Χρονισμού βαλβίδων.
Όπως γνωρίζετε στο MANUAL δεν λέει τίποτα.

ΑΡΓΥΡΗΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Σεπ 2006, 08:01:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω ότι αυτά αλλάζονται στο service των 60000 χιλιομέτρων.
Το αυτοκίνητο το έχεις εσύ από το 2002 ή το πήρες μετά?


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΑΡΓΥΡΗΣ 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 30 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Σεπ 2006, 18:25:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση σε φίλο ¨tsomoulis" Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsosmoulis έγραψε:
Νομίζω ότι αυτά αλλάζονται στο service των 60000 χιλιομέτρων.
Το αυτοκίνητο το έχεις εσύ από το 2002 ή το πήρες μετά?

Tο Ραλλύ μου το πήρα καινούργιο το 2002....έχει καμιά σχέση αυτό;
ΑΡΓΥΡΗΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Σεπ 2006, 06:58:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στις 70000χλμ αλλάζει ο ιμάντας χρονισμού για τα rallye όπως και στα 8V.
Τα περισσότερα μοτέρ όμως τώρα αλλάζουν στις 90000χλμ ή κάθε 6 χρόνια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Σεπ 2006, 07:18:08    Θέμα δημοσίευσης: Re: Απάντηση σε φίλο ¨tsomoulis" Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΡΓΥΡΗΣ έγραψε:
tsosmoulis έγραψε:
Νομίζω ότι αυτά αλλάζονται στο service των 60000 χιλιομέτρων.
Το αυτοκίνητο το έχεις εσύ από το 2002 ή το πήρες μετά?

Tο Ραλλύ μου το πήρα καινούργιο το 2002....έχει καμιά σχέση αυτό;
ΑΡΓΥΡΗΣ


έχει γιατί αν το έπαιρνες μεταχειρισμένο (όπως εγώ) η συμβουλή θα ήταν να το κάνεις ένα γενικό service για να είσαι όσο το δυνατόν καλυμένος από αυτή την άποψη τουλάχιστον.
είχα την εντύπωση ότι είναι στις 60000 αλλά αφού ο touristas λέει 70k Salute


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΑΡΓΥΡΗΣ 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 30 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Σεπ 2006, 18:04:58    Θέμα δημοσίευσης: Ευχαριστήρια απάντηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Στις 70000χλμ αλλάζει ο ιμάντας χρονισμού για τα rallye όπως και στα 8V.
Τα περισσότερα μοτέρ όμως τώρα αλλάζουν στις 90000χλμ ή κάθε 6 χρόνια.

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση και το ενδιαφέρον!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Cobras (dgrjgfjgfhl)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 17 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 00:44:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στα 307 στα 120000 χμ αλλαζεται πλεον
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 00:53:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

120000?????
Τι λες τώρα.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Cobras (dgrjgfjgfhl)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 17 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 15:45:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ε ναι εγω εχω 95000 και πηγα για αλλαγη και μου παν απο αντιπροσωπεια (pedelli) οτι πλεον αλλαζεται στις 120000 χμ απλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 16:19:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια, τυπικα η αλλαγη ειναι στα 120.000 χλμ. Απλα για προληπτικους λογους πολλοι συνηστουν να αλλαζεται νωριτερα, ΕΙΔΙΚΑ αν το αμαξι κανει συχνες μικρες διαδρομες (σβησιμο-εκκινηση κινητηρα). Αλλαζοντας νωριτερα εχεις το κεφαλι σου ησηχο απο χειροτερες και πολυ ακριβωτερες ζημιες.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 17:00:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ...
COBRAS 1.4 8v ME TA 75 AΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 307 ΣΟΥ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Cobras (dgrjgfjgfhl)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 17 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 17:16:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΑΙ! το 8 βαλβιδο εχω του 02..και το θεμα ειναι να λεμε τι συνιστα η εταιρεια που λεει στα 120000 χμ..κατι ξερουν αυτοι..οχι να ακουμε το καθε μηχανικο της γειτονιας που θελει να αλλαξεις νωριτερα για να βγαλει κανα φραγκο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 17:23:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τωρα εξηγουνται πολλα..................
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Cobras (dgrjgfjgfhl)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 17 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 17:35:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δε καταλαβα γινε πιο σαφης..τι εξηγειται δηλαδη??? Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 18:40:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω παντως θα σου φερω παραδειγμα.
Η 147 του πατερα μου εκοψε τον ιμαντα χρονισμου στα 60.000 χλμ και φησικα ως αποτελεσμα βαρεσε βαλβιδες..... Ο λογαριασμος τωρα πλησιαζει το 2χιλιαρο.
Μια προληπτικη αλλαγη ιμαντα πχ. στα 40.000 ή 50.000 δεν θα στηχιζε πανω απο 120 ευρο.

Το βιβλιο του κατασκευαστη (Alfa Romeo) δεν ειμαι σιγουρος στα ποσα χλμ λεει αλλαγη, ομως σιγουρα δεν ηταν πριν τα 60.000.

Δεν λεει κανενας οτι πρεπει να αλλαζεις πολυ συχνοτερα, απλα λιγο πιο νωρις για να εισαι σιγουρος και φησικα γιατι το συγκεκριμενο εξαρτημα αν σπασει νωριτερα (για τον Χ, Ψ λογο) εχει ως αποτελεσμα ΠΟΛΥ μεγαλητερη και ΑΚΡΙΒΩΤΕΡΗ ζημια.

Πχ. ο ιμαντας δυναμο αν παθει κατι δεν χαλασε ο κοσμος, απλα δεν θα εχεις Air Condition και Υδραυλικη Υποβοηθηση στο τιμονι. Ουτε ρευμα θα εχεις απ'το δυναμο αλλα η μπαταρια θα σε βγαλει μερικα χλμ μεχρι να πας σε συνεργειο. Οποτε ουσιαστικα δεν επαθες και τιποτα...

Ο ιμαντας χρονισμου ομως ετσι και σπασει (για τον Χ,Ψ λογο), χανει τον χρονισμο του ο εκκεντροφορς/οι και οι βαλβιδες δινουν φιλακια στα πιστονια. Εδω μιλαμε για ΜΕΓΑΛΗ ζημια εσωτερικα του κινητηρα. Ειναι απλα ζημια που ΔΕΝ τη ρισκαρεις. Καλητερα να πληρωσεις τα 120 ευρω λγιο νωρητερα παρα να πληρωνεις τα χιλιαρικα αργοτερα... Τοσο απλο ειναι...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Cobras (dgrjgfjgfhl)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 17 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 23:21:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχεις απολυτο δικιο δεν αντιλεγω..επομενως θα το αλλαξω στα 110000 αντι στα 120000 χμ no problem
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 00:44:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Εγω παντως θα σου φερω παραδειγμα.
Η 147 του πατερα μου εκοψε τον ιμαντα χρονισμου στα 60.000 χλμ και φησικα ως αποτελεσμα βαρεσε βαλβιδες..... Ο λογαριασμος τωρα πλησιαζει το 2χιλιαρο.
Μια προληπτικη αλλαγη ιμαντα πχ. στα 40.000 ή 50.000 δεν θα στηχιζε πανω απο 120 ευρο.

Το βιβλιο του κατασκευαστη (Alfa Romeo) δεν ειμαι σιγουρος στα ποσα χλμ λεει αλλαγη, ομως σιγουρα δεν ηταν πριν τα 60.000.

Δεν λεει κανενας οτι πρεπει να αλλαζεις πολυ συχνοτερα, απλα λιγο πιο νωρις για να εισαι σιγουρος και φησικα γιατι το συγκεκριμενο εξαρτημα αν σπασει νωριτερα (για τον Χ, Ψ λογο) εχει ως αποτελεσμα ΠΟΛΥ μεγαλητερη και ΑΚΡΙΒΩΤΕΡΗ ζημια.

Πχ. ο ιμαντας δυναμο αν παθει κατι δεν χαλασε ο κοσμος, απλα δεν θα εχεις Air Condition και Υδραυλικη Υποβοηθηση στο τιμονι. Ουτε ρευμα θα εχεις απ'το δυναμο αλλα η μπαταρια θα σε βγαλει μερικα χλμ μεχρι να πας σε συνεργειο. Οποτε ουσιαστικα δεν επαθες και τιποτα...

Ο ιμαντας χρονισμου ομως ετσι και σπασει (για τον Χ,Ψ λογο), χανει τον χρονισμο του ο εκκεντροφορς/οι και οι βαλβιδες δινουν φιλακια στα πιστονια. Εδω μιλαμε για ΜΕΓΑΛΗ ζημια εσωτερικα του κινητηρα. Ειναι απλα ζημια που ΔΕΝ τη ρισκαρεις. Καλητερα να πληρωσεις τα 120 ευρω λγιο νωρητερα παρα να πληρωνεις τα χιλιαρικα αργοτερα... Τοσο απλο ειναι...


Και τα πληρώσατε τα 2000; Shocked


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Σεπ 2006, 18:32:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Εγω παντως θα σου φερω παραδειγμα.
Η 147 του πατερα μου εκοψε τον ιμαντα χρονισμου στα 60.000 χλμ και φησικα ως αποτελεσμα βαρεσε βαλβιδες..... Ο λογαριασμος τωρα πλησιαζει το 2χιλιαρο.
Μια προληπτικη αλλαγη ιμαντα πχ. στα 40.000 ή 50.000 δεν θα στηχιζε πανω απο 120 ευρο.

Το βιβλιο του κατασκευαστη (Alfa Romeo) δεν ειμαι σιγουρος στα ποσα χλμ λεει αλλαγη, ομως σιγουρα δεν ηταν πριν τα 60.000....


Για να μην υπαρχει παραπληροφορηση, θα διορθωσω τον εαυτο μου και θα ξεκαθαρισω οτι η Alfa Romeo συνηστα αλλαγη ιμαντα χρονισμου στα 60.000 χλμ. (ή καθε 3 χρονια) και ο πατερας μου ΔΕΝ τον ειχε αλλαξει (παραληψη). Του κοπικε στα 70.000. Οποτε καπου ειναι υπευθηνος για τη ζημια. Να σημειωσω πως τα service δεν γινονται στην Alfa Romeo οποτε και ο μηχανικος που το παμε εχει ευθηνη γιατι δεν προνωησε να προειδοποιησει ή να πληροφωρησει οτι η αλλαγη επρεπε να γινει στην ωρα της.

Στη συγκεκριμενη περιπτωση το ανταλακτικο κρατησε + 10.000 χλμ.
Ομως ποιος μου εγγηαται οτι καθε ιμαντας ειναι ΟΚ μεχρι το τελος της προτεινωμενης ζωης του ? Το ρισκο ειναι απλα πολυ μεγαλο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7

Ένταξη: 30 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 1084
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Σεπ 2006, 18:54:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στα 206 αν δεν κανω λαθος ο κατασκευαστης λεει στα 120000χιλ στην ελλαδα η peugeot λεει καθε 90000χιλ εγω τον αλλαζω καθε 60000χιλ για να εχω το κεφαλι μου ησυχο (απο εμενα μπερδευτηκε και ο tsosmoulis πιο πανω Wink )


DBH ENERGY SOLUTIONS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Cobras (dgrjgfjgfhl)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 17 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Οκτ 2006, 20:43:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τελικα αλλαξα ιμαντα χρονισμου και αμορτισερ στα 100000 χμ σημερα..συνολο 420 ευ..οσο αφορα ταμορτισερ δε ταχα αλαξει ποτε αλλα ειδα μικρη διαφορα με τα καινουργια απλα δεν τρανταζεται ταμαξι στις μικρες ανωμαλιες αλλα στις μεγαλες εχει παρομοια συμπεριφορα επομενως παιδια κρατειστε ταμορτισερ σας μεχρι τα 100000 δε χαλανε ευκολα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1941s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on