Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΑΡΓΥΡΗΣ Μόλις έγραψα

Ένταξη: 30 Αύγ 2006 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Σεπ 2006, 20:24:04 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή Ιμάντα χρονισμού |
|
|
Έχω PEUGEOT 106 Rally 16 V έτος κυκλοφορίας 2002
Ρωτώ να μάθω πότε πρέπει ναλλάξω Ιμάντα-Ιμάντες Χρονισμού βαλβίδων.
Όπως γνωρίζετε στο MANUAL δεν λέει τίποτα.
ΑΡΓΥΡΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Σεπ 2006, 08:01:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω ότι αυτά αλλάζονται στο service των 60000 χιλιομέτρων.
Το αυτοκίνητο το έχεις εσύ από το 2002 ή το πήρες μετά?
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΑΡΓΥΡΗΣ Μόλις έγραψα

Ένταξη: 30 Αύγ 2006 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Σεπ 2006, 18:25:47 Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση σε φίλο ¨tsomoulis" |
|
|
tsosmoulis έγραψε: | Νομίζω ότι αυτά αλλάζονται στο service των 60000 χιλιομέτρων.
Το αυτοκίνητο το έχεις εσύ από το 2002 ή το πήρες μετά? |
Tο Ραλλύ μου το πήρα καινούργιο το 2002....έχει καμιά σχέση αυτό;
ΑΡΓΥΡΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Σεπ 2006, 06:58:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στις 70000χλμ αλλάζει ο ιμάντας χρονισμού για τα rallye όπως και στα 8V.
Τα περισσότερα μοτέρ όμως τώρα αλλάζουν στις 90000χλμ ή κάθε 6 χρόνια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Σεπ 2006, 07:18:08 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απάντηση σε φίλο ¨tsomoulis" |
|
|
ΑΡΓΥΡΗΣ έγραψε: | tsosmoulis έγραψε: | Νομίζω ότι αυτά αλλάζονται στο service των 60000 χιλιομέτρων.
Το αυτοκίνητο το έχεις εσύ από το 2002 ή το πήρες μετά? |
Tο Ραλλύ μου το πήρα καινούργιο το 2002....έχει καμιά σχέση αυτό;
ΑΡΓΥΡΗΣ |
έχει γιατί αν το έπαιρνες μεταχειρισμένο (όπως εγώ) η συμβουλή θα ήταν να το κάνεις ένα γενικό service για να είσαι όσο το δυνατόν καλυμένος από αυτή την άποψη τουλάχιστον.
είχα την εντύπωση ότι είναι στις 60000 αλλά αφού ο touristas λέει 70k 
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΑΡΓΥΡΗΣ Μόλις έγραψα

Ένταξη: 30 Αύγ 2006 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Σεπ 2006, 18:04:58 Θέμα δημοσίευσης: Ευχαριστήρια απάντηση |
|
|
Touristas έγραψε: | Στις 70000χλμ αλλάζει ο ιμάντας χρονισμού για τα rallye όπως και στα 8V.
Τα περισσότερα μοτέρ όμως τώρα αλλάζουν στις 90000χλμ ή κάθε 6 χρόνια. |
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση και το ενδιαφέρον! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Cobras (dgrjgfjgfhl) Νέος χρήστης

Ένταξη: 17 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 00:44:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στα 307 στα 120000 χμ αλλαζεται πλεον |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 00:53:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
120000?????
Τι λες τώρα.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Cobras (dgrjgfjgfhl) Νέος χρήστης

Ένταξη: 17 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 15:45:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ε ναι εγω εχω 95000 και πηγα για αλλαγη και μου παν απο αντιπροσωπεια (pedelli) οτι πλεον αλλαζεται στις 120000 χμ απλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 16:19:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια, τυπικα η αλλαγη ειναι στα 120.000 χλμ. Απλα για προληπτικους λογους πολλοι συνηστουν να αλλαζεται νωριτερα, ΕΙΔΙΚΑ αν το αμαξι κανει συχνες μικρες διαδρομες (σβησιμο-εκκινηση κινητηρα). Αλλαζοντας νωριτερα εχεις το κεφαλι σου ησηχο απο χειροτερες και πολυ ακριβωτερες ζημιες.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 17:00:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ...
COBRAS 1.4 8v ME TA 75 AΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 307 ΣΟΥ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Cobras (dgrjgfjgfhl) Νέος χρήστης

Ένταξη: 17 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 17:16:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΑΙ! το 8 βαλβιδο εχω του 02..και το θεμα ειναι να λεμε τι συνιστα η εταιρεια που λεει στα 120000 χμ..κατι ξερουν αυτοι..οχι να ακουμε το καθε μηχανικο της γειτονιας που θελει να αλλαξεις νωριτερα για να βγαλει κανα φραγκο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 17:23:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τωρα εξηγουνται πολλα.................. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Cobras (dgrjgfjgfhl) Νέος χρήστης

Ένταξη: 17 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 17:35:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δε καταλαβα γινε πιο σαφης..τι εξηγειται δηλαδη???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 18:40:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παντως θα σου φερω παραδειγμα.
Η 147 του πατερα μου εκοψε τον ιμαντα χρονισμου στα 60.000 χλμ και φησικα ως αποτελεσμα βαρεσε βαλβιδες..... Ο λογαριασμος τωρα πλησιαζει το 2χιλιαρο.
Μια προληπτικη αλλαγη ιμαντα πχ. στα 40.000 ή 50.000 δεν θα στηχιζε πανω απο 120 ευρο.
Το βιβλιο του κατασκευαστη (Alfa Romeo) δεν ειμαι σιγουρος στα ποσα χλμ λεει αλλαγη, ομως σιγουρα δεν ηταν πριν τα 60.000.
Δεν λεει κανενας οτι πρεπει να αλλαζεις πολυ συχνοτερα, απλα λιγο πιο νωρις για να εισαι σιγουρος και φησικα γιατι το συγκεκριμενο εξαρτημα αν σπασει νωριτερα (για τον Χ, Ψ λογο) εχει ως αποτελεσμα ΠΟΛΥ μεγαλητερη και ΑΚΡΙΒΩΤΕΡΗ ζημια.
Πχ. ο ιμαντας δυναμο αν παθει κατι δεν χαλασε ο κοσμος, απλα δεν θα εχεις Air Condition και Υδραυλικη Υποβοηθηση στο τιμονι. Ουτε ρευμα θα εχεις απ'το δυναμο αλλα η μπαταρια θα σε βγαλει μερικα χλμ μεχρι να πας σε συνεργειο. Οποτε ουσιαστικα δεν επαθες και τιποτα...
Ο ιμαντας χρονισμου ομως ετσι και σπασει (για τον Χ,Ψ λογο), χανει τον χρονισμο του ο εκκεντροφορς/οι και οι βαλβιδες δινουν φιλακια στα πιστονια. Εδω μιλαμε για ΜΕΓΑΛΗ ζημια εσωτερικα του κινητηρα. Ειναι απλα ζημια που ΔΕΝ τη ρισκαρεις. Καλητερα να πληρωσεις τα 120 ευρω λγιο νωρητερα παρα να πληρωνεις τα χιλιαρικα αργοτερα... Τοσο απλο ειναι...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Cobras (dgrjgfjgfhl) Νέος χρήστης

Ένταξη: 17 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Σεπ 2006, 23:21:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχεις απολυτο δικιο δεν αντιλεγω..επομενως θα το αλλαξω στα 110000 αντι στα 120000 χμ no problem |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 00:44:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Εγω παντως θα σου φερω παραδειγμα.
Η 147 του πατερα μου εκοψε τον ιμαντα χρονισμου στα 60.000 χλμ και φησικα ως αποτελεσμα βαρεσε βαλβιδες..... Ο λογαριασμος τωρα πλησιαζει το 2χιλιαρο.
Μια προληπτικη αλλαγη ιμαντα πχ. στα 40.000 ή 50.000 δεν θα στηχιζε πανω απο 120 ευρο.
Το βιβλιο του κατασκευαστη (Alfa Romeo) δεν ειμαι σιγουρος στα ποσα χλμ λεει αλλαγη, ομως σιγουρα δεν ηταν πριν τα 60.000.
Δεν λεει κανενας οτι πρεπει να αλλαζεις πολυ συχνοτερα, απλα λιγο πιο νωρις για να εισαι σιγουρος και φησικα γιατι το συγκεκριμενο εξαρτημα αν σπασει νωριτερα (για τον Χ, Ψ λογο) εχει ως αποτελεσμα ΠΟΛΥ μεγαλητερη και ΑΚΡΙΒΩΤΕΡΗ ζημια.
Πχ. ο ιμαντας δυναμο αν παθει κατι δεν χαλασε ο κοσμος, απλα δεν θα εχεις Air Condition και Υδραυλικη Υποβοηθηση στο τιμονι. Ουτε ρευμα θα εχεις απ'το δυναμο αλλα η μπαταρια θα σε βγαλει μερικα χλμ μεχρι να πας σε συνεργειο. Οποτε ουσιαστικα δεν επαθες και τιποτα...
Ο ιμαντας χρονισμου ομως ετσι και σπασει (για τον Χ,Ψ λογο), χανει τον χρονισμο του ο εκκεντροφορς/οι και οι βαλβιδες δινουν φιλακια στα πιστονια. Εδω μιλαμε για ΜΕΓΑΛΗ ζημια εσωτερικα του κινητηρα. Ειναι απλα ζημια που ΔΕΝ τη ρισκαρεις. Καλητερα να πληρωσεις τα 120 ευρω λγιο νωρητερα παρα να πληρωνεις τα χιλιαρικα αργοτερα... Τοσο απλο ειναι... |
Και τα πληρώσατε τα 2000; 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Σεπ 2006, 18:32:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | Εγω παντως θα σου φερω παραδειγμα.
Η 147 του πατερα μου εκοψε τον ιμαντα χρονισμου στα 60.000 χλμ και φησικα ως αποτελεσμα βαρεσε βαλβιδες..... Ο λογαριασμος τωρα πλησιαζει το 2χιλιαρο.
Μια προληπτικη αλλαγη ιμαντα πχ. στα 40.000 ή 50.000 δεν θα στηχιζε πανω απο 120 ευρο.
Το βιβλιο του κατασκευαστη (Alfa Romeo) δεν ειμαι σιγουρος στα ποσα χλμ λεει αλλαγη, ομως σιγουρα δεν ηταν πριν τα 60.000.... |
Για να μην υπαρχει παραπληροφορηση, θα διορθωσω τον εαυτο μου και θα ξεκαθαρισω οτι η Alfa Romeo συνηστα αλλαγη ιμαντα χρονισμου στα 60.000 χλμ. (ή καθε 3 χρονια) και ο πατερας μου ΔΕΝ τον ειχε αλλαξει (παραληψη). Του κοπικε στα 70.000. Οποτε καπου ειναι υπευθηνος για τη ζημια. Να σημειωσω πως τα service δεν γινονται στην Alfa Romeo οποτε και ο μηχανικος που το παμε εχει ευθηνη γιατι δεν προνωησε να προειδοποιησει ή να πληροφωρησει οτι η αλλαγη επρεπε να γινει στην ωρα της.
Στη συγκεκριμενη περιπτωση το ανταλακτικο κρατησε + 10.000 χλμ.
Ομως ποιος μου εγγηαται οτι καθε ιμαντας ειναι ΟΚ μεχρι το τελος της προτεινωμενης ζωης του ? Το ρισκο ειναι απλα πολυ μεγαλο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Σεπ 2006, 18:54:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στα 206 αν δεν κανω λαθος ο κατασκευαστης λεει στα 120000χιλ στην ελλαδα η peugeot λεει καθε 90000χιλ εγω τον αλλαζω καθε 60000χιλ για να εχω το κεφαλι μου ησυχο (απο εμενα μπερδευτηκε και ο tsosmoulis πιο πανω )
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Cobras (dgrjgfjgfhl) Νέος χρήστης

Ένταξη: 17 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 86
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Οκτ 2006, 20:43:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικα αλλαξα ιμαντα χρονισμου και αμορτισερ στα 100000 χμ σημερα..συνολο 420 ευ..οσο αφορα ταμορτισερ δε ταχα αλαξει ποτε αλλα ειδα μικρη διαφορα με τα καινουργια απλα δεν τρανταζεται ταμαξι στις μικρες ανωμαλιες αλλα στις μεγαλες εχει παρομοια συμπεριφορα επομενως παιδια κρατειστε ταμορτισερ σας μεχρι τα 100000 δε χαλανε ευκολα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|