PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 07:53:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ofitzis έγραψε:
Σήμερα προμηθεύτηκα κι εγώ τα πλέον "καταζητούμενα" από το club λαδάκια από το μαγαζάκι που τα πήρε και ο Ady στον Πειραιά (20 ευρώ το 2λιτρο)!Τα βάζω αύριο το πρωί στον Κανέλη.......


Ρε πορωμένε, κατέβηκες στον Πειραιά μόνο για τα λάδια ????
Βέβαια είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα, αφού και εγώ κάτι τέτοια κάνω....

Θέλω να μου πεις αντιδράσεις από τα παιδιά του Κανελλή όταν τους πεις να σου βάλουν τα συγκεκριμένα λάδια. Με ενδιαφέρει πολύ.........
Οπως επίσης με ενδιαφέρει το κόστος για εργασία.

Περιμένω νέα σου..........


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 10:28:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Arrow Svstouk: Βασικα δεν ειχα τετοιες θερμοκρασιες πριν τα Motul - πανω κατω ειχα τις ιδιες με ολους..Οπότε αν κολησε ο θερμοστατης ακριβως τη στιγμη της αλλαγης των λαδιων, οταν εβαλα για πρωτη φορα τα 300V, αυτο θα ειναι μεγα σατανικη συμπτωση και μαλλον πολυ τραβηγμενο σαν πιθανοτητα - οχι οτι αποκλειεται παντως. Παντως δεν ξερω τι συμπτωματα εχει ενας "κολλημενος" θερμοστατης ωστε να κανω τη διαγνωση και να σου πω στα σιγουρα εκτος του οτι θεωρητικα θα αργει παρα πολυ να ζεσταθει ενα κρυο αμαξι, πραγμα που βασικα δεν εχω δει να ισχυει στο δικο μου...


Από τα λίγα που ξέρω. Αν σου κολλήσει και δεν ανοίγει, τότε αντιλαμβάνεσαι ότι ο κινητήρας σου σε πολύ λίγο χρόνο θα θυμίζει χύτρα ταχύτητας! Shocked

Αν κολλήσει ανοιχτός, φυσιολογικά θα έχεις μια κάποια καθυστέρηση στο να φτάσει στην φυσιολογική του θερμοκρασία ο κινητήρας, αλλά και δεν θα ανεβαίνει από εκεί και πέρα εύκολα η θερμοκρασία. Cool

Αυτά! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 17:14:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:
Θέλω να μου πεις αντιδράσεις από τα παιδιά του Κανελλή όταν τους πεις να σου βάλουν τα συγκεκριμένα λάδια. Με ενδιαφέρει πολύ.........
Οπως επίσης με ενδιαφέρει το κόστος για εργασία.

Περιμένω νέα σου..........


Με εμένα τουλάχιστον καμία αντίδραση.
Απλά όταν έκλεισα το ραντεβού και ρώτησα μου είπαν όχι για τα 10W/40 και ότι θα τα καίει (βλέπε και πιο πάνω).
Όταν τους τα πήγα... λες και δεν τρέχει τίποτα....
Κόστος 5.58 ευρώ +ΦΠΑ και οι ροδέλλα....



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 18:05:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειστε σιγουροι οτι μιλατε για θερμοκρασια λαδιου η νερου?
Επισης απο οτι εχω καταλαβει οσο πιο πολλα κυβικα τοσο σε πιο ψηλες θερμοκρασιες νερου ειναι το ευρος λειτουργιας του κινητηρα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 22:57:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
Ειστε σιγουροι οτι μιλατε για θερμοκρασια λαδιου η νερου?
Επισης απο οτι εχω καταλαβει οσο πιο πολλα κυβικα τοσο σε πιο ψηλες θερμοκρασιες νερου ειναι το ευρος λειτουργιας του κινητηρα


Σίγουρα φίλε μου μιλάμε για θερμοκρασίες νερού μιας και κανείς από τους δυο μας δεν έχει όργανο θερμοκρασίας λαδιού, και άλλωστε η συζήτησή μας έχει ξεκινήσει από τη συνάντηση Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 23:05:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να κανω και ενα latest update... Μεχρι τους 83-84 που καθησα και το παρατηρησα σιγουρα δεν δουλευει το βελτιλατερ καθολου.. Τωρα παραπανω δεν εχω ανεβασει μεχρι στιγμης.. Λιγο το οτι ειναι χειμωνας συν το οτι κανω και μικρα δρομολογια οποτε δεν ανεβαζει.. Που θα παει ομως καμια μερα που θα ανεβασει θα το checkarw και για παραπανω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 23:12:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Να κανω και ενα latest update... Μεχρι τους 83-84 που καθησα και το παρατηρησα σιγουρα δεν δουλευει το βελτιλατερ καθολου.. Τωρα παραπανω δεν εχω ανεβασει μεχρι στιγμης.. Λιγο το οτι ειναι χειμωνας συν το οτι κανω και μικρα δρομολογια οποτε δεν ανεβαζει.. Που θα παει ομως καμια μερα που θα ανεβασει θα το checkarw και για παραπανω...


Μα φίλε μου, αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό αφού η βαλβίδα του βεντιλατέρ του επιτρέπει να δουλέψει για πρώτη φορά στους 92 βαθμούς! Αφού εσύ δεν ξέρεις τι σημαίνει 90 βαθμοί, πώς περιμένεις να το ακούσεις;
Wink Wink Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 13 Νοέ 2002, 23:15:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι βασικα και γω καπου εκει το περιμενω να παρει μπρος αλλα που να φτασει τετοιες temp... Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ofitzis (Γιώργος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2003

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 117
Τόπος: Aθήνα-Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2002, 12:06:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:

Ρε πορωμένε, κατέβηκες στον Πειραιά μόνο για τα λάδια ????
Βέβαια είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα, αφού και εγώ κάτι τέτοια κάνω....

Θέλω να μου πεις αντιδράσεις από τα παιδιά του Κανελλή όταν τους πεις να σου βάλουν τα συγκεκριμένα λάδια. Με ενδιαφέρει πολύ.........
Οπως επίσης με ενδιαφέρει το κόστος για εργασία.

Περιμένω νέα σου..........


Eπειδή τις καθημερινές είμαι συνέχεια στη σχολή (ΑΣΟΕΕ Βικτώρια) έπρεπε να τα πάρω από κάποιο μαγαζί κοντά σε σταθμό τρένου,κάποιο άλλο δεν ήξερα οπότε αναγκαστικά πετάχτηκα σε ένα κενό και τα πήρα. Rolling eyes
Για να αποφύγω τυχόν προβλήματα είχα πάει από τη προηγούμενη μέρα να ρωτήσω εάν υπάρχει κανένα πρόβλημα και αυτό που μου είπαν (ο Γιώργος δηλ.) είναι πως αν και δεν τα έχει ξαναβάλει σε κάποιον δεν έχει καμία αντίρρηση να μου τα βάλει.
Εργασία + Φίλτρο: 15,43ε
Τα έχουμε ξαναπεί για το Κανέλη (αλλά θα τα ξαναπώ) έχουμε πέσει σε καλά χέρια.Μου έβαλαν το καινούριο πρόγραμμα για να λυθεί το πρόβλημα με το μετρητή service κάτι όμως που δεν έγινε.Και αντί λοιπόν να ρθουν να μου πουν ας πουμε:"ξέρεις φίλε δεν γίνεται τίποτα" για να με ξεφορτωθούν,μου είπαν πως φταίει ο πίνακας οργάνων τον οποίον παρήγγειλαν επιτόπου και θα μου τον αλλάξουν μάλλον αύριο κιόλας. Wink


I may be slow
but I am in front of you!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Νοέ 2002, 23:07:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ofitzis έγραψε:
Τα έχουμε ξαναπεί για το Κανέλη (αλλά θα τα ξαναπώ) έχουμε πέσει σε καλά χέρια.Μου έβαλαν το καινούριο πρόγραμμα για να λυθεί το πρόβλημα με το μετρητή service κάτι όμως που δεν έγινε.Και αντί λοιπόν να ρθουν να μου πουν ας πουμε:"ξέρεις φίλε δεν γίνεται τίποτα" για να με ξεφορτωθούν,μου είπαν πως φταίει ο πίνακας οργάνων τον οποίον παρήγγειλαν επιτόπου και θα μου τον αλλάξουν μάλλον αύριο κιόλας. Wink


Από το Γιώργος συμπεραίνω ότι μιλάς για τον Κανελή στη Λεωφ. Πεντέλης, σωστά;



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2002, 08:32:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:

Από το Γιώργος συμπεραίνω ότι μιλάς για τον Κανελή στη Λεωφ. Πεντέλης, σωστά;


Σωστά.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 15 Νοέ 2002, 08:33:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ofitzis έγραψε:
Τα έχουμε ξαναπεί για το Κανέλη (αλλά θα τα ξαναπώ) έχουμε πέσει σε καλά χέρια.


Καλημέρα, πιστεύω οτι ο συγκεκριμένος έχει βελτιωθεί αρκετά τον τελευταίο χρόνο... αλλά έχει πολλά περιθώρια ακόμη για να τον ορίσουμε ιδανικό.
Πλησιάζω το service των 60000 km και θα τον επισκεφθώ... ίδωμεν.


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Νοέ 2002, 10:18:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:
theflame έγραψε:

Από το Γιώργος συμπεραίνω ότι μιλάς για τον Κανελή στη Λεωφ. Πεντέλης, σωστά;


Σωστά.


Χμμ μπορείς να διαβάσεις τις εμπειρίες μου σε αυτό το topic. Crying or Very sad
Αλλαγή λαδιών και βαλβολίνων τιην 1/11/2002 με MOTUL....



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 17 Νοέ 2002, 04:30:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Να κανω και ενα latest update... Μεχρι τους 83-84 που καθησα και το παρατηρησα σιγουρα δεν δουλευει το βελτιλατερ καθολου.. Τωρα παραπανω δεν εχω ανεβασει μεχρι στιγμης.. Λιγο το οτι ειναι χειμωνας συν το οτι κανω και μικρα δρομολογια οποτε δεν ανεβαζει.. Που θα παει ομως καμια μερα που θα ανεβασει θα το checkarw και για παραπανω...


Δεν ξέρω τί εννοείς λέγοντας "κάνω και μικρά δρομολόγια" αλλά τα λάδια λιπαίνουν ιδανικά σε θερμοκρασίες 90-100 βαθμούς και σε μικρά δρομολόγια δεν προλαβαίνεις να πιάσεις αυτές τις θερμοκρασίες. Είναι πολύ σημαντικό για σένα να χρησιμοποιείς το καλύτερο δυνατό για λάδι.
Είσαι σίγουρος ότι έχεις θερμοστάτη νερού στο κολλάρο της μηχανής;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2002, 00:52:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στα δρομολογια των 5 χιλιομετρων που κανω δεν νομιζω τα λαδια να εχουν φθασει στις απαραιτητες θερμοκρασιες αλλα μια φορα δεν ανυσηχω για την λιπαντικη ικανοτητα τους. Φυσικα και δεν το σκιζω για τα πρωτα 2-3 χιλιομετρα.. οταν ομως το θερμομετρο νερου πιασει 78 του αλλαζω την παναγια.. Laughing

Το 300V ειναι ιδανικο ΚΑΙ για τετοιες καταστασεις οπου δεν εχει γινει ακομα σωστο ζεσταμα.. Το γραφει παντου, πανω στο κουτι, σε περιοδικα στο site.. ειναι ΕΡΓΑΛΕΙΙΙΙΙΙΟΟΟΟΟΟΟ το λαδακι.. :D

Οσο για το θερμοστατη ειναι οντως εκει, οπως ακριβως τον εχει και στο 206 CD στα σχεδιαγραμματα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 03:45:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Το 300V ειναι ιδανικο ΚΑΙ για τετοιες καταστασεις οπου δεν εχει γινει ακομα σωστο ζεσταμα.. Το γραφει παντου, πανω στο κουτι, σε περιοδικα στο site.. ειναι ΕΡΓΑΛΕΙΙΙΙΙΙΟΟΟΟΟΟΟ το λαδακι.. :D


Ναι, αλλά η ιδανική θερμοκρασία για ένα λάδι είναι 90-100. Το 300V δεν εξαιρείται! ΜΗΝ ανεβαίνεις τις 5000σαλ εάν δεν δεις 90 βαθμούς στο λάδι! Το 300V μπορεί να είναι κορυφαίο, αλλά δεν κάνει και θαύματα...

Πώς λειτουργώ το μοτέρ του 206 μετά από κρύο ξεκίνημα προκειμένου να μακροζωίσει:
Προϋποτίθεται η ύπαρξη λαδιού τουλάχιστον προδιαγραφών Πεζό, δηλαδή ημισυνθετικό ή 100% συνθετικό 10W40 ή 5W40. Όσο καλύτερο τόσο καλύτερα...

Μιζάρω με συμπλέκτη πατημένο. (υποχρεωτικό)
Αποφεύγω να ξεκινήσω αμέσως. (προαιρετικό)

Μέχρι να περάσει ο δείκτης λαδιού την πρώτη κάτω γραμμούλα, δεν ξεπερνώ τις 2000σαλ.
Μόλις πιάσει ενδιάμεσα των 2 κάτω γραμμών, ανεβάζω μέχρι τις 2500σαλ.
Μόλις πιάσει την 2η από κάτω γραμμή, ανεβάζω στις 3000σαλ και από κει και πέρα προοδευτικά ανεβάζω σαλ μέχρι να πιάσω τους 90 βαθμούς.

Μετά τους 90 βαράω κανονικά και με το νόμο. Με το σωστό λάδι το μοτέρ δε μασάει μία.

Εάν χρειαστεί να σταματήσω χωρίς να έχω πιάσει την 2η κάτω γραμμούλα, αποφεύγω να σβήνω (όσο μπορώ) το μοτέρ. Το αφήνω στο ρελαντί. (εννοείται ότι δεν θα λείψω κανα μισάωρο, κι ούτε θα αφήσω αφύλακτο το 206 μου). Φανταστείτε να ξεκινήσουμε για τη δουλειά και να πρέπει να κάνουμε και κανα δυο σύντομες στάσεις. Εάν σβήνουμε τη μηχανή δεν θα ζεσταθεί ποτέ, και θα δουλεύει μονίμως εκτός ιδανικών θερμοκρασιών.

Και γενικά δεν σβήνω ποτέ τη μηχανή για στάσεις 1-2 λεπτών. Δεν χαραμίζω άδικα τη μίζα.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 10:47:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aυτά που λέει ο Miltellas τα εφαρμόζω και εγώ κάθε στιγμή με την ίδια προσύλοση. Ίσως είναι η ηλικία, οι ίδιες αυτοκινητιστικές αναφορές Shocked Shocked Shocked

Λοιπόν, "πρώτο ταξίδι έφυγε ναύλος για το νότο" με Motul 300V. O κινητήρας είναι πολύ πιο ήσυχος έτσι ώστε πας άνετα με ....ήντα, χωρίς να ξεκουφαίνεσαι. Aνέβασα θερμοκρασία στον μεσαίο δείκτη (να χαρεί και λίγο ο Sidobre, που έβγαλα το ιστίο από πάνω Shocked Shocked) αλλά μόλις έκοψα ρυθμό έπεσε αμέσως στα γνωστά δικά μου επίπεδα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 11:45:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κι εμεις που δεν εχουμε δεικτη λαδιου;;;
θα μετραμε τα λεπτα με το ρολοι για να περασει η ωρα να ζεσταθει το λαδι;;;
Μηπως τα εχουμε "χαλασει" τα δικα μας; γιατι ηρεμα μεχρι να ζεσταθει μπορουμε να παμε, αλλα για γραμμουλες και βαθμους; που να τους δουμε;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 11:51:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Mέχρι να περάσει ο δείκτης λαδιού την πρώτη κάτω γραμμούλα, δεν ξεπερνώ τις 2000σαλ.


χμμμ....θα πρέπει να έχεις πολύ ευαίσθητο και ελαφρύ ποδάρι για να μην σου φεύγουν οι στροφές...
Εγώ με το που πατώ το γκάζι οι στροφές πετάγονται στις 3500-4000στροφές... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

Και όπως λέεις και ο Τερλέγκας: "Και όταν θα πέρνω τις στροφές....αποτελειώσε με....." Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 19:51:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιλτος έγραψε:
Μέχρι να περάσει ο δείκτης λαδιού την πρώτη κάτω γραμμούλα, δεν ξεπερνώ τις 2000σαλ.
Μόλις πιάσει ενδιάμεσα των 2 κάτω γραμμών, ανεβάζω μέχρι τις 2500σαλ.

Να η ευκαιρια να περασετε τον Μιλτο...Ορματε του


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 13 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2641s (PHP: 46% - SQL: 54%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on