Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 08:16:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: |
Αυτό με το χάρτινο φίλτρο λαδιού δεν το πολυκατάλαβα. Που ακριβώς μπαίνει? Αντέχει στις θερμοκρασίες? |
Τάσο, και αυτοί που έχουν το μεταλλικό κουτί, μέσα σε αυτό έχουν ακριβώς το ίδιο υλικό. Το φίλτρο δεν είναι το μεταλλικό κουτί αλλά το υλικό που είναι μέσα σε αυτό, και φαίνεται να είναι χάρτινο.
Η μόνη διαφορά είναι ότι όσοι έχουν το μεταλλικό κουτί, σε κάθε αλλαγή το πετάνε και αυτό. Εγώ έχω ένα πλαστικό προστατευτικό κουτί, το οποίο ξεβιδώνει και μέσα του είναι το φίλτρο.
Το υλικό είναι σαν αυτό του φίλτρου αέρα.
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 08:22:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady έγραψε: | chatasos έγραψε: |
Αυτό με το χάρτινο φίλτρο λαδιού δεν το πολυκατάλαβα. Που ακριβώς μπαίνει? Αντέχει στις θερμοκρασίες? |
Τάσο, και αυτοί που έχουν το μεταλλικό κουτί, μέσα σε αυτό έχουν ακριβώς το ίδιο υλικό. Το φίλτρο δεν είναι το μεταλλικό κουτί αλλά το υλικό που είναι μέσα σε αυτό, και φαίνεται να είναι χάρτινο.
Η μόνη διαφορά είναι ότι όσοι έχουν το μεταλλικό κουτί, σε κάθε αλλαγή το πετάνε και αυτό. Εγώ έχω ένα πλαστικό προστατευτικό κουτί, το οποίο ξεβιδώνει και μέσα του είναι το φίλτρο.
Το υλικό είναι σαν αυτό του φίλτρου αέρα. |
Οπότε η κύρια διαφορά είναι στο εξωτερικό περίβλημα... σιδερένιο στα παλιά, πλαστικό στα καινούργια?
Το σημείο τοποθέτησης είναι το ίδιο?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 08:36:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: |
Οπότε η κύρια διαφορά είναι στο εξωτερικό περίβλημα... σιδερένιο στα παλιά, πλαστικό στα καινούργια?
Το σημείο τοποθέτησης είναι το ίδιο? |
Χωροταξικά είναι στο ίδιο μέρος. Αν δεν κάνω λαθος το μεταλλικό είναι παράλληλα (στο μήκος του) με το έδαφος για να μπορέσεις να βάλεις και το ειδικό κλειδί (sorry δεν ξέρω πως το λένε) με την αλυσίδα. Εμένα είναι κάθετα με το έδαφος και λίγο πλαγιαστό, και βγαίνει με καρυδάκι (θέλει και προέκταση).
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 08:55:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady έγραψε: | chatasos έγραψε: |
Οπότε η κύρια διαφορά είναι στο εξωτερικό περίβλημα... σιδερένιο στα παλιά, πλαστικό στα καινούργια?
Το σημείο τοποθέτησης είναι το ίδιο? |
Χωροταξικά είναι στο ίδιο μέρος. Αν δεν κάνω λαθος το μεταλλικό είναι παράλληλα (στο μήκος του) με το έδαφος για να μπορέσεις να βάλεις και το ειδικό κλειδί (sorry δεν ξέρω πως το λένε) με την αλυσίδα. Εμένα είναι κάθετα με το έδαφος και λίγο πλαγιαστό, και βγαίνει με καρυδάκι (θέλει και προέκταση). |
.....και απλώς να συμπληρώσω αυτά που λέει ο φίλος μου ο Ady ότι βρίσκεται στα δεξιά της πολλαπλής εξαγωγής στο ύψος του καταλύτη 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 18:22:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1 To χαρτινο δεν κανει για οσους εχουν μεταλλικο-το εχω ρωτησει
2 ειναι θεμα οικολογιας(λιγοτερα αποβλητα)αλλα και οικονομιας χρηματων
3 Αν δεν κανω λαθος πρεπει να αλλαζεται σε καθε αλλαγη λαδιου ενω το μεταλλικο μπορεις να το κρατησεις και να αλλαξεις μονο τα λαδια
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 01:33:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexandros έγραψε: | 1 To χαρτινο δεν κανει για οσους εχουν μεταλλικο-το εχω ρωτησει
2 ειναι θεμα οικολογιας(λιγοτερα αποβλητα)αλλα και οικονομιας χρηματων
3 Αν δεν κανω λαθος πρεπει να αλλαζεται σε καθε αλλαγη λαδιου ενω το μεταλλικο μπορεις να το κρατησεις και να αλλαξεις μονο τα λαδια |
Το Νο3 είναι άκυρο! Ένας μύθος που πολύ κακώς τον διαιωνίζουν πολλοί μηχανικοί. Το φίλτρο κρατά κατάλοιπα, και αν δεν αλλαχτεί θα μολύνει τα νέα λάδια με αποτέλεσμα την μικρότερη διάρκεια ζωής τους, αλλά και την επιταχυνόμενη αύξηση της κυκλοφορίας καταλοίπων στον κινητήρα.
Άρα: Αλλαγή φίλτρου λαδιού σε κάθε αλλαγή λαδιών! Όσα χιλιόμετρα και αν έχουν περάσει.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 08:25:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Το Νο3 είναι άκυρο! Ένας μύθος που πολύ κακώς τον διαιωνίζουν πολλοί μηχανικοί. Το φίλτρο κρατά κατάλοιπα, και αν δεν αλλαχτεί θα μολύνει τα νέα λάδια με αποτέλεσμα την μικρότερη διάρκεια ζωής τους, αλλά και την επιταχυνόμενη αύξηση της κυκλοφορίας καταλοίπων στον κινητήρα.
Άρα: Αλλαγή φίλτρου λαδιού σε κάθε αλλαγή λαδιών! Όσα χιλιόμετρα και αν έχουν περάσει. |
Πολύ σωστά, Μίλτο. Αλλωστε όπως είπα παραπάνω δεν υπάρχει καμία διαφορά στο πραγματικό φίλτρο λαδιού, που είναι το ίδιο, είτε έχεις μεταλλικό είτε πλαστικό περίβλημα.
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 23:32:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν σήμερα μπήκαν τα Motul Chrono 10W/40 μαζί με τις βαλβολίνες.
Πρώτες εντυπώσεις: Στο συνεργείο βάλανε λιγότερα από το max!!!!!
Ω ναι! πάω να πάρω το αμάξι και βλέπω 2 κουτάκια κάτω στο όργανο!!!
Σταματάω στο συνεργείο και ο βοηθός (ο μηχανικός είχε πάει για test drive!! ) μου λέει να μην εμπιστεύομαι το όργανο γιατί λέει είναι με την θερμοκρασία Τσεκάρει με την ράβδο και μου λέει να βάλουμε λιγάκι αλλά είναι ΟΚ έτσι για να σβήσει το λαμπάκι....
Τι εντάξει ρε φίλε... εδώ είναι στη μέση άντε στα 2/3 του λέω.
Όχι δεν κοιτάς σωστά μου λέει και σκέφτηκα να μην τον δείρω και να πάω να φύγω, να περιμένω να κρυώσει και το αμάξι και να μείνει σε ίσιο μέρος γιατί το είχαν σε ψιλοανηφόρα.
Φυσικά τίποτα!!!!
Σαν λάδι τώρα τι μόνο που διαπίστωσα είναι ότι ανεβάζει πιο αργά θερμοκρασία. Βέβαια τα λάδια είναι πιο λίγα άρα οποιοδήποτε σύγκριση είναι μάλλον λάθος.
Ξέρει κανείς πόσο περίπου λάδι θέλει από την μέση περίπου για το max τις ράβδου; Αχ αυτά τα Motul με το μεταλλικό κουτί, δεν έχουν και μετρητή!!!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Νοέ 2002, 18:43:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Ξέρει κανείς πόσο περίπου λάδι θέλει από την μέση περίπου για το max τις ράβδου; |
Μισό λίτρο.
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Νοέ 2002, 20:56:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady έγραψε: | theflame έγραψε: | Ξέρει κανείς πόσο περίπου λάδι θέλει από την μέση περίπου για το max τις ράβδου; |
Μισό λίτρο. |
Thanks!!
Κανονίστικε. Τα λάδια συμπληρώθηκαν και μετά άπό μιά μικρή βόλτα... Η θερμοκρασία του λιπαντικού αργεί να ανέβει και σταθεροποιήτε στα ίδια με πρίν επίπεδα... Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Σε μελλοντικό άνοιγμα θα αναφέρω περισσότερα!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 22:25:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Επιτέλους. Να και μία λογική παρατήρηση για την θερμοκρασία!
Φλόγα, σε κόβω για αξιόπιστο Tester. Περιμένουμε νεότερα. |
Thanx
Πάντως και μετά από 200 χιλιόμετρα δεν υπάρχει αλλαγή. Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να θεωρήσω υπεύθυνα τα Motul για τις χαμηλές θερμοκρασίες του Alex. Με τις δικές σου θερμοκρασίες Alex κάτι άλλο παίζει και όχι το Motul.
Σήμερα με την πολύ κίνηση το πρωί που έκανα γύρω στις 2 ώρες να πάω από Αμπελόκηπους Βριλήσσια το λαδάκι ανέβηκε και στρογγυλοκάθισε στους 92-95 βαθμούς (άντε να είναι κάνα δύο βαθμούς πιο κάτω από πριν, δεν είμαι σίγουρος δεν υπογράφω...) και η θερμοκρασία του νερού έπαιζε στο κλασικό 90-95+ βαθμούς χαλαρότατα!
Και γιατί αναφέρω το περιστατικό που είμαι μποτιλιαρισμένος; Απλά για΄τι το θεωρώ ως το πιο αξιόπιστο συγκριτικό. Το να βάλεις ένα κινητήρα να δουλεύει στο ρελαντί και να δεις πως συμπεριφέρεται (ειδικά μία κρύα ημέρα) είναι το πιο συγκριτικό στοιχείο που νομίζω μπορείς να έχεις.
Το να το πάρω και να κάνω μία ανάβαση και να δω πόσο ανεβάζει θερμοκρασία το λάδι, σίγουρα λέει πολλά αλλά σε καμία περίπτωση δύο αναβάσεις δεν μπορούν να είναι ακριβώς όμοιες.
Η για να το πω πιο απλά, κανείς δεν μπορεί να πει ότι σπάω το αμάξι μέσα στη πόλη με 1η - 2α και για αυτό ανεβάζει θερμοκρασίες γιατί απλά στην κίνηση που είχε σήμερα δεν μπορούσα να πατήσω γκάζι!
Πάντως χωρίς να σημαίνει ότι τα Motul είναι άσχημα λάδια, έχω αρχίσει να σκέφτομαι την επόμενη αλλαγή και τι να βάλω!!!! 
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 22:29:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α!!!! να πω ακόμα ότι μία αυξημένη ευστροφία ίσως και να την είδα, αλλά δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά, ίσως να είναι η ιδέα μου-για τέτοια μεγέθη μιλάμε, θα περιμένω πάντως να το πατήσω λίγο γιατί αυτές τις ημέρες δεν μου δόθηκε η ευκαιρία.
Α και να μην ξεχνάμε και την κατανάλωση, θα το δούμε...
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 01:15:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα αν δεν το πατησεις πως θα δεις την ευστροφια? Εκει ειναι ολα τα λεφτα.. δουλεψε το λιγο στις 5000-6500 στροφες και δες αν παει οπως πηγαινε (αγκομαχοντας) η τωρα στροφαρει αρκετα πιο "ελευθερα"...
Μου κανει εντυπωση που δεν ειδες διαφορα σε θερμοκρασια και ευστροφια (αρκετη).. Μπορει για βαλβολινες Motul να μην ξερω (απο προσωπικη εμπειρια) παντως το λαδακι το Motul που το εχω δοκιμασει ειναι αμεσα αισθητο ( τουλαχιστον σε μενα )... Πιστευω απο τα πιο αισθητα σημεια ειναι οτι το κατεβασμα ταχυτητων δεν βοηθαει και πολυ στην επιβραδυνση πραγμα που δειχνει μειωση τριβων σε σχεση με πριν.. Ειδικα με 3η δεν υφισταται φρεναρισμα...
Οσο εξωπραγματικη σας φαινεται η δικη μου θερμοκρασια αλλο τοσο εξωπραγματικες μου φαινονται οι δικες σας θερμοκρασιες, εχοντας συνηθησει στα 80's... και με νορμάλ λειτουργια κινητηρα και αερα να με χτυπαει συνηθως δεν ξεπερναω ουτε τα 80... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 02:17:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδια ασχετο...καποιος φιλος μου ειπε πως ενα πολυ καλο λαδι που μειωνει αισθητα τις τριβες μεσα στην μηχανη και τις θερμοκρασιες ειναι το Da Vinci (η καπως ετσι)!!! Ξερει κανεις τιποτα???
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 02:19:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορει να μου πει κανείς αν έχει ακούσει κάτι για τα Fuchs!Είναι λάδια Full συνθετικά και ενδιαφέρομαι για τα 10w 40!Μου τα πρότεινε ένας φίλος που τρέχει σε αναβάσεις και είμαι λίγο σκεπτικός!Στην αρχή ήμουν πεπεισμένος για τα motul αλλά τωρα.? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 09:52:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Επιτέλους. Να και μία λογική παρατήρηση για την θερμοκρασία!
Φλόγα, σε κόβω για αξιόπιστο Tester. Περιμένουμε νεότερα. |
Thanx
Πάντως και μετά από 200 χιλιόμετρα δεν υπάρχει αλλαγή. Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να θεωρήσω υπεύθυνα τα Motul για τις χαμηλές θερμοκρασίες του Alex. Με τις δικές σου θερμοκρασίες Alex κάτι άλλο παίζει και όχι το Motul.
Σήμερα με την πολύ κίνηση το πρωί που έκανα γύρω στις 2 ώρες να πάω από Αμπελόκηπους Βριλήσσια το λαδάκι ανέβηκε και στρογγυλοκάθισε στους 92-95 βαθμούς (άντε να είναι κάνα δύο βαθμούς πιο κάτω από πριν, δεν είμαι σίγουρος δεν υπογράφω...) και η θερμοκρασία του νερού έπαιζε στο κλασικό 90-95+ βαθμούς χαλαρότατα!
Και γιατί αναφέρω το περιστατικό που είμαι μποτιλιαρισμένος; Απλά για΄τι το θεωρώ ως το πιο αξιόπιστο συγκριτικό. Το να βάλεις ένα κινητήρα να δουλεύει στο ρελαντί και να δεις πως συμπεριφέρεται (ειδικά μία κρύα ημέρα) είναι το πιο συγκριτικό στοιχείο που νομίζω μπορείς να έχεις.
Το να το πάρω και να κάνω μία ανάβαση και να δω πόσο ανεβάζει θερμοκρασία το λάδι, σίγουρα λέει πολλά αλλά σε καμία περίπτωση δύο αναβάσεις δεν μπορούν να είναι ακριβώς όμοιες.
Η για να το πω πιο απλά, κανείς δεν μπορεί να πει ότι σπάω το αμάξι μέσα στη πόλη με 1η - 2α και για αυτό ανεβάζει θερμοκρασίες γιατί απλά στην κίνηση που είχε σήμερα δεν μπορούσα να πατήσω γκάζι!
Πάντως χωρίς να σημαίνει ότι τα Motul είναι άσχημα λάδια, έχω αρχίσει να σκέφτομαι την επόμενη αλλαγή και τι να βάλω!!!!  |
Και μετά από 2000 χλμ δεν θα δεις διαφορές σε σχέση με αυτό που βλέπεις τώρα. Συμφωνώ σε όλα. Και εμένα οι θερμοκρασίες μου είναι στα επίπεδα που αναφέρεις. Εκείνο που θέλω απλώς να προσθέσω είναι ότι όταν ποια σβήνω τον κινητήρα έχοντας αφήσει το βεντιλατέρ να σβήσει πρώτο, αν πάω να τον έκκινήσω μετά από πέντε λεπτά, οι θερμοκρασία δεν έχει ξεπεράσει με τα MOTUL ΠΟΤΕ την πρώτη γραμμή μετά τους 90 βαθμούς, κάτι που δεν συνέβαινε με τα προηγούμενα λάδια μου. Αυτό απλώς για το φτωχό μου το μυαλό είναι δείγμα ότι τα συγκεκριμένα λάδια ψύχονται πιο γρήγορα.
Τώρα όσο για την ευστροφία, αγαπητέ μου Φλόγα, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Εγώ έπαθα πλάκα βλέποντας το πόσο ζωντάνεψε ο κινητήρας μου, σε σημείο να πιστεύω ότι πήρα 1-2 αλογάκια!!!
Πάντως, σκοπεύω στην επόμενή μου αλλαγή να δοκιμάσω τα 100% συνθετικά TOTAL QUARTZ 9000 10W/50, που τα βρήκα σε πολύ καλή τιμή (9 ευρώ/λίτρο). Δεν τα θεωρώ καλύτερα από τα MOTUL, αλλά απλά θέλω να τα δοκιμάσω. Υπομονή λοιπόν! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 11:50:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: |
Οσο εξωπραγματικη σας φαινεται η δικη μου θερμοκρασια αλλο τοσο εξωπραγματικες μου φαινονται οι δικες σας θερμοκρασιες, εχοντας συνηθησει στα 80's... και με νορμάλ λειτουργια κινητηρα και αερα να με χτυπαει συνηθως δεν ξεπερναω ουτε τα 80... |
Εγώ πάντως τέτοιες θερμοκρασίες τις πιάνω μόνο όταν έχω ανοιχτό το air-condition. Διαφορετικά οι θερμοκρασίες μου συμφωνούν με αυτές που προανέφεραν τα παιδιά.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 18:53:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Ρε παιδια ασχετο...καποιος φιλος μου ειπε πως ενα πολυ καλο λαδι που μειωνει αισθητα τις τριβες μεσα στην μηχανη και τις θερμοκρασιες ειναι το Da Vinci (η καπως ετσι)!!! Ξερει κανεις τιποτα??? |
Μιλωντας με καποιον μηχανικο σημερα που ειπε για τα Da Vinci τα καλυτερα...κατα τα λεγομενα του τα συγκεκριμενα λαδια μειωνουν τοσο πολυ την τριβη των μεταλλων που τα δουλευει μεχρι και η NASA 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mix206cc Μέλος

 Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)
Ένταξη: 16 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 106 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 23:15:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και γω παιδια εβαλα σημερα τα Motul και δεν ειδα καμια αξιολογη διαφορα ουτε σε θερμοκρασια ουτε σε ευστροφια.. Βεβαια δεν το πλακωσα κιολας αλλα η θερμοκρασια τα 115 σε κανονικη προς γρηγορη μετακινηση τα εφτασε κανονικα 
I need NOS and I need it by tonight... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|