PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 08:16:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:

Αυτό με το χάρτινο φίλτρο λαδιού δεν το πολυκατάλαβα. Που ακριβώς μπαίνει? Αντέχει στις θερμοκρασίες?



Τάσο, και αυτοί που έχουν το μεταλλικό κουτί, μέσα σε αυτό έχουν ακριβώς το ίδιο υλικό. Το φίλτρο δεν είναι το μεταλλικό κουτί αλλά το υλικό που είναι μέσα σε αυτό, και φαίνεται να είναι χάρτινο.

Η μόνη διαφορά είναι ότι όσοι έχουν το μεταλλικό κουτί, σε κάθε αλλαγή το πετάνε και αυτό. Εγώ έχω ένα πλαστικό προστατευτικό κουτί, το οποίο ξεβιδώνει και μέσα του είναι το φίλτρο.

Το υλικό είναι σαν αυτό του φίλτρου αέρα.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 08:22:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:
chatasos έγραψε:

Αυτό με το χάρτινο φίλτρο λαδιού δεν το πολυκατάλαβα. Που ακριβώς μπαίνει? Αντέχει στις θερμοκρασίες?



Τάσο, και αυτοί που έχουν το μεταλλικό κουτί, μέσα σε αυτό έχουν ακριβώς το ίδιο υλικό. Το φίλτρο δεν είναι το μεταλλικό κουτί αλλά το υλικό που είναι μέσα σε αυτό, και φαίνεται να είναι χάρτινο.

Η μόνη διαφορά είναι ότι όσοι έχουν το μεταλλικό κουτί, σε κάθε αλλαγή το πετάνε και αυτό. Εγώ έχω ένα πλαστικό προστατευτικό κουτί, το οποίο ξεβιδώνει και μέσα του είναι το φίλτρο.

Το υλικό είναι σαν αυτό του φίλτρου αέρα.


Οπότε η κύρια διαφορά είναι στο εξωτερικό περίβλημα... σιδερένιο στα παλιά, πλαστικό στα καινούργια?
Το σημείο τοποθέτησης είναι το ίδιο?


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 08:36:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:

Οπότε η κύρια διαφορά είναι στο εξωτερικό περίβλημα... σιδερένιο στα παλιά, πλαστικό στα καινούργια?
Το σημείο τοποθέτησης είναι το ίδιο?


Χωροταξικά είναι στο ίδιο μέρος. Αν δεν κάνω λαθος το μεταλλικό είναι παράλληλα (στο μήκος του) με το έδαφος για να μπορέσεις να βάλεις και το ειδικό κλειδί (sorry δεν ξέρω πως το λένε) με την αλυσίδα. Εμένα είναι κάθετα με το έδαφος και λίγο πλαγιαστό, και βγαίνει με καρυδάκι (θέλει και προέκταση).


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 08:55:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:
chatasos έγραψε:

Οπότε η κύρια διαφορά είναι στο εξωτερικό περίβλημα... σιδερένιο στα παλιά, πλαστικό στα καινούργια?
Το σημείο τοποθέτησης είναι το ίδιο?


Χωροταξικά είναι στο ίδιο μέρος. Αν δεν κάνω λαθος το μεταλλικό είναι παράλληλα (στο μήκος του) με το έδαφος για να μπορέσεις να βάλεις και το ειδικό κλειδί (sorry δεν ξέρω πως το λένε) με την αλυσίδα. Εμένα είναι κάθετα με το έδαφος και λίγο πλαγιαστό, και βγαίνει με καρυδάκι (θέλει και προέκταση).


.....και απλώς να συμπληρώσω αυτά που λέει ο φίλος μου ο Ady ότι βρίσκεται στα δεξιά της πολλαπλής εξαγωγής στο ύψος του καταλύτη Cool




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Οκτ 2002, 18:22:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1 To χαρτινο δεν κανει για οσους εχουν μεταλλικο-το εχω ρωτησει
2 ειναι θεμα οικολογιας(λιγοτερα αποβλητα)αλλα και οικονομιας χρηματων
3 Αν δεν κανω λαθος πρεπει να αλλαζεται σε καθε αλλαγη λαδιου ενω το μεταλλικο μπορεις να το κρατησεις και να αλλαξεις μονο τα λαδια


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 01:33:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
1 To χαρτινο δεν κανει για οσους εχουν μεταλλικο-το εχω ρωτησει
2 ειναι θεμα οικολογιας(λιγοτερα αποβλητα)αλλα και οικονομιας χρηματων
3 Αν δεν κανω λαθος πρεπει να αλλαζεται σε καθε αλλαγη λαδιου ενω το μεταλλικο μπορεις να το κρατησεις και να αλλαξεις μονο τα λαδια


Το Νο3 είναι άκυρο! Ένας μύθος που πολύ κακώς τον διαιωνίζουν πολλοί μηχανικοί. Το φίλτρο κρατά κατάλοιπα, και αν δεν αλλαχτεί θα μολύνει τα νέα λάδια με αποτέλεσμα την μικρότερη διάρκεια ζωής τους, αλλά και την επιταχυνόμενη αύξηση της κυκλοφορίας καταλοίπων στον κινητήρα.
Άρα: Αλλαγή φίλτρου λαδιού σε κάθε αλλαγή λαδιών! Όσα χιλιόμετρα και αν έχουν περάσει.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 08:25:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:

Το Νο3 είναι άκυρο! Ένας μύθος που πολύ κακώς τον διαιωνίζουν πολλοί μηχανικοί. Το φίλτρο κρατά κατάλοιπα, και αν δεν αλλαχτεί θα μολύνει τα νέα λάδια με αποτέλεσμα την μικρότερη διάρκεια ζωής τους, αλλά και την επιταχυνόμενη αύξηση της κυκλοφορίας καταλοίπων στον κινητήρα.
Άρα: Αλλαγή φίλτρου λαδιού σε κάθε αλλαγή λαδιών! Όσα χιλιόμετρα και αν έχουν περάσει.


Πολύ σωστά, Μίλτο. Αλλωστε όπως είπα παραπάνω δεν υπάρχει καμία διαφορά στο πραγματικό φίλτρο λαδιού, που είναι το ίδιο, είτε έχεις μεταλλικό είτε πλαστικό περίβλημα.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 23:32:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν σήμερα μπήκαν τα Motul Chrono 10W/40 μαζί με τις βαλβολίνες.
Πρώτες εντυπώσεις: Στο συνεργείο βάλανε λιγότερα από το max!!!!! Shocked
Ω ναι! πάω να πάρω το αμάξι και βλέπω 2 κουτάκια κάτω στο όργανο!!!
Σταματάω στο συνεργείο και ο βοηθός (ο μηχανικός είχε πάει για test drive!! ) μου λέει να μην εμπιστεύομαι το όργανο γιατί λέει είναι με την θερμοκρασία Shocked Τσεκάρει με την ράβδο και μου λέει να βάλουμε λιγάκι αλλά είναι ΟΚ έτσι για να σβήσει το λαμπάκι....
Τι εντάξει ρε φίλε... εδώ είναι στη μέση άντε στα 2/3 του λέω.
Όχι δεν κοιτάς σωστά μου λέει και σκέφτηκα να μην τον δείρω και να πάω να φύγω, να περιμένω να κρυώσει και το αμάξι και να μείνει σε ίσιο μέρος γιατί το είχαν σε ψιλοανηφόρα.
Φυσικά τίποτα!!!! Wink
Σαν λάδι τώρα τι μόνο που διαπίστωσα είναι ότι ανεβάζει πιο αργά θερμοκρασία. Βέβαια τα λάδια είναι πιο λίγα άρα οποιοδήποτε σύγκριση είναι μάλλον λάθος.
Ξέρει κανείς πόσο περίπου λάδι θέλει από την μέση περίπου για το max τις ράβδου; Αχ αυτά τα Motul με το μεταλλικό κουτί, δεν έχουν και μετρητή!!!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Νοέ 2002, 18:43:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Ξέρει κανείς πόσο περίπου λάδι θέλει από την μέση περίπου για το max τις ράβδου;


Μισό λίτρο.


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Νοέ 2002, 20:56:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:
theflame έγραψε:
Ξέρει κανείς πόσο περίπου λάδι θέλει από την μέση περίπου για το max τις ράβδου;


Μισό λίτρο.

Thanks!!
Κανονίστικε. Τα λάδια συμπληρώθηκαν και μετά άπό μιά μικρή βόλτα... Η θερμοκρασία του λιπαντικού αργεί να ανέβει και σταθεροποιήτε στα ίδια με πρίν επίπεδα... Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Σε μελλοντικό άνοιγμα θα αναφέρω περισσότερα!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 04:29:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επιτέλους. Να και μία λογική παρατήρηση για την θερμοκρασία!
Φλόγα, σε κόβω για αξιόπιστο Tester. Περιμένουμε νεότερα.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 22:25:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Επιτέλους. Να και μία λογική παρατήρηση για την θερμοκρασία!
Φλόγα, σε κόβω για αξιόπιστο Tester. Περιμένουμε νεότερα.


Thanx Embarassed

Πάντως και μετά από 200 χιλιόμετρα δεν υπάρχει αλλαγή. Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να θεωρήσω υπεύθυνα τα Motul για τις χαμηλές θερμοκρασίες του Alex. Με τις δικές σου θερμοκρασίες Alex κάτι άλλο παίζει και όχι το Motul. Crying or Very sad
Σήμερα με την πολύ κίνηση το πρωί που έκανα γύρω στις 2 ώρες να πάω από Αμπελόκηπους Βριλήσσια το λαδάκι ανέβηκε και στρογγυλοκάθισε στους 92-95 βαθμούς (άντε να είναι κάνα δύο βαθμούς πιο κάτω από πριν, δεν είμαι σίγουρος δεν υπογράφω...) και η θερμοκρασία του νερού έπαιζε στο κλασικό 90-95+ βαθμούς χαλαρότατα!
Και γιατί αναφέρω το περιστατικό που είμαι μποτιλιαρισμένος; Απλά για΄τι το θεωρώ ως το πιο αξιόπιστο συγκριτικό. Το να βάλεις ένα κινητήρα να δουλεύει στο ρελαντί και να δεις πως συμπεριφέρεται (ειδικά μία κρύα ημέρα) είναι το πιο συγκριτικό στοιχείο που νομίζω μπορείς να έχεις.
Το να το πάρω και να κάνω μία ανάβαση και να δω πόσο ανεβάζει θερμοκρασία το λάδι, σίγουρα λέει πολλά αλλά σε καμία περίπτωση δύο αναβάσεις δεν μπορούν να είναι ακριβώς όμοιες. Wink
Η για να το πω πιο απλά, κανείς δεν μπορεί να πει ότι σπάω το αμάξι μέσα στη πόλη με 1η - 2α και για αυτό ανεβάζει θερμοκρασίες γιατί απλά στην κίνηση που είχε σήμερα δεν μπορούσα να πατήσω γκάζι! Shocked
Πάντως χωρίς να σημαίνει ότι τα Motul είναι άσχημα λάδια, έχω αρχίσει να σκέφτομαι την επόμενη αλλαγή και τι να βάλω!!!! Shocked



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 05 Νοέ 2002, 22:29:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Α!!!! να πω ακόμα ότι μία αυξημένη ευστροφία ίσως και να την είδα, αλλά δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά, ίσως να είναι η ιδέα μου-για τέτοια μεγέθη μιλάμε, θα περιμένω πάντως να το πατήσω λίγο γιατί αυτές τις ημέρες δεν μου δόθηκε η ευκαιρία.
Α και να μην ξεχνάμε και την κατανάλωση, θα το δούμε...



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 01:15:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα αν δεν το πατησεις πως θα δεις την ευστροφια? Cool Εκει ειναι ολα τα λεφτα.. δουλεψε το λιγο στις 5000-6500 στροφες και δες αν παει οπως πηγαινε (αγκομαχοντας) η τωρα στροφαρει αρκετα πιο "ελευθερα"...

Μου κανει εντυπωση που δεν ειδες διαφορα σε θερμοκρασια και ευστροφια (αρκετη).. Μπορει για βαλβολινες Motul να μην ξερω (απο προσωπικη εμπειρια) παντως το λαδακι το Motul που το εχω δοκιμασει ειναι αμεσα αισθητο ( τουλαχιστον σε μενα Shocked )... Πιστευω απο τα πιο αισθητα σημεια ειναι οτι το κατεβασμα ταχυτητων δεν βοηθαει και πολυ στην επιβραδυνση πραγμα που δειχνει μειωση τριβων σε σχεση με πριν.. Ειδικα με 3η δεν υφισταται φρεναρισμα...

Οσο εξωπραγματικη σας φαινεται η δικη μου θερμοκρασια αλλο τοσο εξωπραγματικες μου φαινονται οι δικες σας θερμοκρασιες, εχοντας συνηθησει στα 80's... και με νορμάλ λειτουργια κινητηρα και αερα να με χτυπαει συνηθως δεν ξεπερναω ουτε τα 80...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 02:17:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδια ασχετο...καποιος φιλος μου ειπε πως ενα πολυ καλο λαδι που μειωνει αισθητα τις τριβες μεσα στην μηχανη και τις θερμοκρασιες ειναι το Da Vinci (η καπως ετσι)!!! Ξερει κανεις τιποτα???



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 02:19:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορει να μου πει κανείς αν έχει ακούσει κάτι για τα Fuchs!Είναι λάδια Full συνθετικά και ενδιαφέρομαι για τα 10w 40!Μου τα πρότεινε ένας φίλος που τρέχει σε αναβάσεις και είμαι λίγο σκεπτικός!Στην αρχή ήμουν πεπεισμένος για τα motul αλλά τωρα.?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 09:52:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Επιτέλους. Να και μία λογική παρατήρηση για την θερμοκρασία!
Φλόγα, σε κόβω για αξιόπιστο Tester. Περιμένουμε νεότερα.


Thanx Embarassed

Πάντως και μετά από 200 χιλιόμετρα δεν υπάρχει αλλαγή. Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να θεωρήσω υπεύθυνα τα Motul για τις χαμηλές θερμοκρασίες του Alex. Με τις δικές σου θερμοκρασίες Alex κάτι άλλο παίζει και όχι το Motul. Crying or Very sad
Σήμερα με την πολύ κίνηση το πρωί που έκανα γύρω στις 2 ώρες να πάω από Αμπελόκηπους Βριλήσσια το λαδάκι ανέβηκε και στρογγυλοκάθισε στους 92-95 βαθμούς (άντε να είναι κάνα δύο βαθμούς πιο κάτω από πριν, δεν είμαι σίγουρος δεν υπογράφω...) και η θερμοκρασία του νερού έπαιζε στο κλασικό 90-95+ βαθμούς χαλαρότατα!
Και γιατί αναφέρω το περιστατικό που είμαι μποτιλιαρισμένος; Απλά για΄τι το θεωρώ ως το πιο αξιόπιστο συγκριτικό. Το να βάλεις ένα κινητήρα να δουλεύει στο ρελαντί και να δεις πως συμπεριφέρεται (ειδικά μία κρύα ημέρα) είναι το πιο συγκριτικό στοιχείο που νομίζω μπορείς να έχεις.
Το να το πάρω και να κάνω μία ανάβαση και να δω πόσο ανεβάζει θερμοκρασία το λάδι, σίγουρα λέει πολλά αλλά σε καμία περίπτωση δύο αναβάσεις δεν μπορούν να είναι ακριβώς όμοιες. Wink
Η για να το πω πιο απλά, κανείς δεν μπορεί να πει ότι σπάω το αμάξι μέσα στη πόλη με 1η - 2α και για αυτό ανεβάζει θερμοκρασίες γιατί απλά στην κίνηση που είχε σήμερα δεν μπορούσα να πατήσω γκάζι! Shocked
Πάντως χωρίς να σημαίνει ότι τα Motul είναι άσχημα λάδια, έχω αρχίσει να σκέφτομαι την επόμενη αλλαγή και τι να βάλω!!!! Shocked


Και μετά από 2000 χλμ δεν θα δεις διαφορές σε σχέση με αυτό που βλέπεις τώρα. Συμφωνώ σε όλα. Και εμένα οι θερμοκρασίες μου είναι στα επίπεδα που αναφέρεις. Εκείνο που θέλω απλώς να προσθέσω είναι ότι όταν ποια σβήνω τον κινητήρα έχοντας αφήσει το βεντιλατέρ να σβήσει πρώτο, αν πάω να τον έκκινήσω μετά από πέντε λεπτά, οι θερμοκρασία δεν έχει ξεπεράσει με τα MOTUL ΠΟΤΕ την πρώτη γραμμή μετά τους 90 βαθμούς, κάτι που δεν συνέβαινε με τα προηγούμενα λάδια μου. Αυτό απλώς για το φτωχό μου το μυαλό είναι δείγμα ότι τα συγκεκριμένα λάδια ψύχονται πιο γρήγορα. Wink

Τώρα όσο για την ευστροφία, αγαπητέ μου Φλόγα, επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Εγώ έπαθα πλάκα βλέποντας το πόσο ζωντάνεψε ο κινητήρας μου, σε σημείο να πιστεύω ότι πήρα 1-2 αλογάκια!!! Shocked Shocked

Πάντως, σκοπεύω στην επόμενή μου αλλαγή να δοκιμάσω τα 100% συνθετικά TOTAL QUARTZ 9000 10W/50, που τα βρήκα σε πολύ καλή τιμή (9 ευρώ/λίτρο). Δεν τα θεωρώ καλύτερα από τα MOTUL, αλλά απλά θέλω να τα δοκιμάσω. Υπομονή λοιπόν! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 11:50:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:

Οσο εξωπραγματικη σας φαινεται η δικη μου θερμοκρασια αλλο τοσο εξωπραγματικες μου φαινονται οι δικες σας θερμοκρασιες, εχοντας συνηθησει στα 80's... και με νορμάλ λειτουργια κινητηρα και αερα να με χτυπαει συνηθως δεν ξεπερναω ουτε τα 80...


Εγώ πάντως τέτοιες θερμοκρασίες τις πιάνω μόνο όταν έχω ανοιχτό το air-condition. Διαφορετικά οι θερμοκρασίες μου συμφωνούν με αυτές που προανέφεραν τα παιδιά.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 18:53:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nikel έγραψε:
Ρε παιδια ασχετο...καποιος φιλος μου ειπε πως ενα πολυ καλο λαδι που μειωνει αισθητα τις τριβες μεσα στην μηχανη και τις θερμοκρασιες ειναι το Da Vinci (η καπως ετσι)!!! Ξερει κανεις τιποτα???


Μιλωντας με καποιον μηχανικο σημερα που ειπε για τα Da Vinci τα καλυτερα...κατα τα λεγομενα του τα συγκεκριμενα λαδια μειωνουν τοσο πολυ την τριβη των μεταλλων που τα δουλευει μεχρι και η NASA Rolling eyes Shocked Rolling eyes



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mix206cc 
Μέλος
Μέλος


Peugeot 206 1.6 16v cc (2001)

Ένταξη: 16 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 106
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 06 Νοέ 2002, 23:15:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και γω παιδια εβαλα σημερα τα Motul και δεν ειδα καμια αξιολογη διαφορα ουτε σε θερμοκρασια ουτε σε ευστροφια.. Βεβαια δεν το πλακωσα κιολας αλλα η θερμοκρασια τα 115 σε κανονικη προς γρηγορη μετακινηση τα εφτασε κανονικα Exclamation Exclamation Exclamation


I need NOS and I need it by tonight...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 11 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2039s (PHP: 65% - SQL: 35%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on