PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Το 16v 1400άρι 206 πιο χαμηλοροπάτο από το 8v ;;;;

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
sak_9 (Sakis)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.4 (8V) X-design 2006

Ένταξη: 07 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 21:11:27    Θέμα δημοσίευσης: Το 16v 1400άρι 206 πιο χαμηλοροπάτο από το 8v ;;;; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το φιλάδιο που πήρα από την αντιπροσωπία με τα χαρακτηρηστικά του 1.4 206 λένε ότι για το 8v ισχύει 120 Nm(ροπή) στις 3400rpm και για το 16v 133Nm στις 3250rpm.Βέβαια στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου τα πράγματα φαίνονται πιο λογικά αφού δίνει για το 8v 120Nm στις 2800rpm και για το 16v 133 Nm στις 3400 rpm.
Η πρώτη εκδοχή δεν μου φαίνεται και πολύ λογική αφού όλοι ξέρουμε ότι τα 8v είναι πιο χαμηλοροπάτα από τα 16v .Από την άλλα οι 2400 rpm πολύ χαμηλές δεν είναι για να έχουμε max ροπή σ΄αυτές Question
Αν κατέχει κάποιος ας πει τι γίνεται ακριβώς ρε παιδιά ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιούν 2006, 22:35:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ δεν μπορώ να πω ότι κατέχω, αλλά αυτό που σίγουρα έχω καταλάβει είναι οτι οι τιμές που δίνει η peugeot δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, ειδικά αυτές για 0-100χλμ/ω.

Πέρα από αυτό όμως μην ξεχνάς τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων που έχει ο 1.4 16V.

Οδηγικά τώρα, χαμηλά το 8V έχει καλύτερη αίσθηση αλλά το 16V είναι ηλεκτρόγκαζο και δεν ξέρω αν φοράνε και το ίδιο σασμάν!

Αυτά από εμένα, πιστεύω μια δυναμομέτρηση από το ίδιο δυναμόμετρο θα έλυνε τυχόν απορίες. Αν κάποιος έχει κάνει και μπορεί να την σκανάρει... θα ήταν πάρα πολύ καλό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Ιούν 2006, 15:08:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To 8v ειναι σιγουρα πιο ροπατο χαμηλα απο εμπειρια!!! Το 16ν το "κοβει" πολυ το ηλεκτρογκαζο χαμηλα και καμια φορα κρεμαει!!!

Το 16ν (με το "κοντο" σασμαν τουλαχιστον) αρπαζει απο τις 2900 και μετα!!! Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1012s (PHP: 75% - SQL: 25%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on