PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σε περίπτωση αλλαγής Ζαντολάστιχου...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2006, 14:17:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sorry. Άλλο ήθελα να πω και άλλο έγραψα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2006, 16:07:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Sorry. Άλλο ήθελα να πω και άλλο έγραψα..

Είπα και εγώ!!!!

Είδικά από σένα δεν θα περίμενα να εννοούσες κάτι τέτοιο! Laughing Laughing Laughing


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 07:34:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Όμορφα.

Επίσης δοκίμασε και διαφορετικές πιέσεις μπρος πίσω. να δεις τι παίζει και με αυτό.

Το αν θα στρίβεις όμως με την μούρη ή με το πίσω μέρος εξαρτάται από τα πίσω λάστιχα. Wink Whistling



Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Τί έγινε ρε παιδιά?? Πλησιάζει το Acropolis και ξεφύγαμε τελείως??? Very happy Very happy

Καλή φάση! Δεν το ήξερα αυτό!!! Αλλά ... δεν νομίζω να το δοκιμάσω... Confused
εκτός και άν αποφασίσουν επιτέλους να φτιάξουν καμία πίστα στην Ελλαδάρα!!

Με τις πιέσεις όντως είχες δίκιο! Σωστόοοοοοος!!!! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
tsikis (Νικος)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 307 1.6

Ένταξη: 03 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 366
Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 09:16:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω πάντος όταν είχα τα brigestone re050 οι πιεσεις ήταν στο 32 μπρος και 30 πισω , τώρα που έχω τα michelen exalto ii οι πιέσεις είναι αστα να πανε .... 38 μπροστα και 36 πισω .... εκεί τουλάχιστον έχω βρει την καλύτερη προσφιση σε μια συγκεκριμένη στροφοδιαδρομή


http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5601n.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5608n.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5763.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/DSC03391.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 09:25:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsikis έγραψε:
Εγω πάντος όταν είχα τα brigestone re050 οι πιεσεις ήταν στο 32 μπρος και 30 πισω , τώρα που έχω τα michelen exalto ii οι πιέσεις είναι αστα να πανε .... 38 μπροστα και 36 πισω .... εκεί τουλάχιστον έχω βρει την καλύτερη προσφιση σε μια συγκεκριμένη στροφοδιαδρομή


Οριστε? Shocked
κ απο φρεναρισμα απο ξεκινημα σε φαναρι πως παει? Question Question



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 09:29:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsikis έγραψε:
Εγω πάντος όταν είχα τα brigestone re050 οι πιεσεις ήταν στο 32 μπρος και 30 πισω , τώρα που έχω τα michelen exalto ii οι πιέσεις είναι αστα να πανε .... 38 μπροστα και 36 πισω .... εκεί τουλάχιστον έχω βρει την καλύτερη προσφιση σε μια συγκεκριμένη στροφοδιαδρομή

...είπαμε...

MEMsound έγραψε:
...κάθε λάστιχο δουλευει καλύτερα με μια συγκεκριμένη πίεση η οποία δεν είναι ίδια για όλα τα ελαστικά (ακόμα και μεταξύ ελαστικών ίδιας διάστασης)...


Βέβαια εσύ έχεις 307 και έχεις διαφορετικό βάρος κλπ κλπ ....

By the way τα Michelen λόγω μαλακών πλαινών είναι λογικό να θέλουν παραπάνω πίεση Cool

Αν δεν κάνω λάθος το ίδιο συμβαίνει και με τα "μαμά" conti-γλύστρα...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
tsikis (Νικος)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 307 1.6

Ένταξη: 03 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 366
Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 09:32:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν μπορεις να φανταστεις ποσο καλα φρεναρει .. και αντιστοιχα ξεκιναει !
ενα παραδειγμα που εμεινα εκπληκτος θα σου πω ... στην ποσειδωνος ενα βραδυ κινηγιομουν με ενα 206 1.6 μαμα .... και εκει που τον κοιταγα απο τον δεξη καθρεφτη μου ξαφνηκα καταλαβαινω πως ειμαι λιγο πριν απο τις γραμμες του τραμ .. το αφτοκινητο βιδωθηκε κατω και σχεδον σταματησε ... μοιρησανε φρενα και λαστιχα ... αλλα δεν επιασε καν abs !!!
το παν ειναι να εχουν πιασει σωστες θερμοκρασιες !!!
και να σκεφτεις θελω να κανω και σκατζα τα λαστιχα μπρος πισω !


http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5601n.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5608n.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5763.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/DSC03391.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
tsikis (Νικος)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 307 1.6

Ένταξη: 03 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 366
Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 09:44:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:


Βέβαια εσύ έχεις 307 και έχεις διαφορετικό βάρος κλπ κλπ ....

By the way τα Michelen λόγω μαλακών πλαινών είναι λογικό να θέλουν παραπάνω πίεση Cool

Αν δεν κάνω λάθος το ίδιο συμβαίνει και με τα "μαμά" conti-γλύστρα...



ναι μονο που δεν εχω ιδια διασταση με τα μαμα αλλα εχω 215 /45/17" και δεν περιμενα να σου πω την αληθεια οτι θα δουλευε σωστα με αυτη την πιεση .. αλλα να που με εχει αφησει ικανοποιημενο οσο αναφορα τα michelen που δεν νομιζω να ξαναβαλω !!!


http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5601n.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5608n.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5763.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/DSC03391.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 10:04:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsikis έγραψε:
αλλα να που με εχει αφησει ικανοποιημενο οσο αναφορα τα michelen που δεν νομιζω να ξαναβαλω !!!


Ti ennoeis?

edit by MEMsound / MOD Team
Πότε θα μάθεις να κάνεις μια σωστή παράθεση... Laughing
και θα σταματήσεις τα greklish Twisted evil



επρεπε να σταματησω το μεσημερι που ανεβαινα τη πεντελης να σου κατουρησω το νοσοκομειακο και να συνεχισω....


Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Τρι 30 Μάϊ 2006, 16:05:42, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tsikis (Νικος)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


peugeot 307 1.6

Ένταξη: 03 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 366
Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 13:33:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
tsikis έγραψε:
αλλα να που με εχει αφησει ικανοποιημενο οσο αναφορα τα michelen που δεν νομιζω να ξαναβαλω !!!


Ti ennoeis?



οτι δουλευει πολυ καλα αυτη η πιεση στο λαστιχο .. αλλα δεν φτανει τις επιδοσεις του brigeston


http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5601n.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5608n.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/100_5763.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v648/tsikis/DSC03391.jpg
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
LUBRIFIC (ALEX)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 306 2.0[16 V] GTI [2000]

Ένταξη: 04 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 9
Τόπος: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούν 2006, 23:45:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντωs παιδεs πρεπει να τονισουμε το γεγονοs οτι τωρα που καλοκαιριασε
θα πρεπει να φροντιζουμε να εχουμε 3 με 4 psi επιπλεον αερα στα λαστιχα
μαs.Στη Γαλλια το συγκεκριμενο γεγονοs υπενθυμιζεται στουs οδηγουs με
τεραστιεs πινακιδεs πανω στιs εθνικεs οδουs[autoroute].
Oσο για την προσωπικη μου εμπειρια, το 306 RACE φοραγε PIRELLI P6000
απο μαμα με προτεινομενη πιεση 2,5 BAR δηλ. 36 psi εμπροs και πισω.
Το νουμερο μου φανηκε μεγαλο και πειραματιστηκα αρκετα,προs τα κατω
βεβαια.Οταν μειωνα τιs πιεσειs πισω το 306 υπερστρεφε διαρκωs και οταν
μειωσα μπροστα δεν ειχα καλο φρενο.Παρεμινα λοιπον στα ιδια νουμερα
που προτεινε ο κατασκευαστηs. Εδω και 6 μηνεs φορεσα τα ΤΟΥΟ R 888
για καθημερινη χρηση,ειναι ελαστικο semi-slick και εχει ομολογκασιον και
για δημοσιουs δρομουs.Με εμφανη μειονεκτηματα στη βροχη[θελει λιγο
προσοχη]και εντονο θορυβο σε καποιο αριθμο Km[στα 30-50 και στα 90]
τα λαστιχα αυτα ειναι θεικα, απο αλλο πλανητη.Οι πιεσειs κρατηθηκαν στα
36 psi και μειωθηκε πολυ λιγο η[ανυπαρκτη ανεση]Η τιμη τουs μου βγηκε
στα 115 euro το ενα,σε διασταση 195-55-15V και παρεπιμπτoντωs πριν απο
ενα μηνα περασα και ΚΤΕΟ χωριs να μου πουν κουβεντα.


6 SPEED FOR EVER
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιούν 2006, 09:43:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε μεγαλε παιζεις με το πονο μας?
306 race και ημισλικ?
κανε ενα ευχελαιο γιατι θα φας μερικες καταρες σιγουρα Laughing Laughing Laughing
σου ευχομαι να μη το πουλησεις ποτε!

τι αναρτηση εχεις βαλει?
τα τογιο καλο ειναι ισως να τα δοκιμασεις και λιγο παραπανω απο πιεσεις κατασκευαστη!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούν 2006, 11:16:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

LUBRIFIC έγραψε:
Παντωs παιδεs πρεπει να τονισουμε το γεγονοs οτι τωρα που καλοκαιριασε
θα πρεπει να φροντιζουμε να εχουμε 3 με 4 psi επιπλεον αερα στα λαστιχα
μαs.


Ο λόγος?
Αφού, λογικά, με την μεγαλύτερη εξωτερική θερμοκρασία (και της ασφάλτου επίσης) θα έχεις και αυξημένη πίεση στα ελαστικά.


Χτες άλλαξα λάστιχα. 165/65 R13.
MICHELIN ENERGY και ο λαστιχάς μου είπε οτι στους δρόμους της Ελλάδας πρέπει να έχεις λιγότερη πίεση από την προτεινόμενη.

Προτεινόμενη από κατασκευαστή: 30
Λαστιχάς μου: 28 (!)

Όταν τον ρώτησα "γιατί ειδικά στην Ελλάδα? Αφού έχουμε τόσες λακούβες και θα τρώει ζόρι η ζάντα.."
Ουσιαστικά δεν ήξερε να απαντήσει..

Πάντως 28 είναι πολύ λίγο κατά την άποψή μου.

Λες να ρίξω λίγο την πίεση πίσω μπας και συμμαζευτεί το κwλαράκι του...? Smile




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούν 2006, 12:24:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οσο πιο πολύ αέρα έχει μέσα το ελαστικό, τόσο πιο αργά ζεστένεται. Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούν 2006, 13:25:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Οσο πιο πολύ αέρα έχει μέσα το ελαστικό, τόσο πιο αργά ζεστένεται. Wink


Αχα! Ok, thanks!

Και τόσο πιο πολύ γλιστράει..




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούν 2006, 13:44:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WilDuck έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Οσο πιο πολύ αέρα έχει μέσα το ελαστικό, τόσο πιο αργά ζεστένεται. Wink


Αχα! Ok, thanks!

Και τόσο πιο πολύ γλιστράει..


Ακριβώς το αντίθετο. Το καλοκαίρι που έχει ζέστη το πρόβλημα των ελαστικών είναι ότι υπερθερμαίνονται λόγω μεγάλης θερμοκρασίας στην άσφαλτο.

Με περισσότερο αέρα αργούν να υπερθερμανθούν. Εκτός αυτού ήδη λόγω αύξησης της θερμοκρασίας τα ελαστικά από 32psi π.χ. έχουν φτάσει τα 33-34psi λόγω διαστολής του αέρα. Οι περισσότεροι από λάθος τα "ξεφουσκώνουν" για να φτάσουν τα χειμερινά επίπεδα....



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1788s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on