Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2006, 14:17:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sorry. Άλλο ήθελα να πω και άλλο έγραψα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2006, 16:07:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Sorry. Άλλο ήθελα να πω και άλλο έγραψα.. |
Είπα και εγώ!!!!
Είδικά από σένα δεν θα περίμενα να εννοούσες κάτι τέτοιο! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 07:34:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Όμορφα.
Επίσης δοκίμασε και διαφορετικές πιέσεις μπρος πίσω. να δεις τι παίζει και με αυτό.
Το αν θα στρίβεις όμως με την μούρη ή με το πίσω μέρος εξαρτάται από τα πίσω λάστιχα.
|
Τί έγινε ρε παιδιά?? Πλησιάζει το Acropolis και ξεφύγαμε τελείως???
Καλή φάση! Δεν το ήξερα αυτό!!! Αλλά ... δεν νομίζω να το δοκιμάσω...
εκτός και άν αποφασίσουν επιτέλους να φτιάξουν καμία πίστα στην Ελλαδάρα!!
Με τις πιέσεις όντως είχες δίκιο! Σωστόοοοοοος!!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 09:25:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsikis έγραψε: | Εγω πάντος όταν είχα τα brigestone re050 οι πιεσεις ήταν στο 32 μπρος και 30 πισω , τώρα που έχω τα michelen exalto ii οι πιέσεις είναι αστα να πανε .... 38 μπροστα και 36 πισω .... εκεί τουλάχιστον έχω βρει την καλύτερη προσφιση σε μια συγκεκριμένη στροφοδιαδρομή |
Οριστε?
κ απο φρεναρισμα απο ξεκινημα σε φαναρι πως παει? 
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 09:29:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsikis έγραψε: | Εγω πάντος όταν είχα τα brigestone re050 οι πιεσεις ήταν στο 32 μπρος και 30 πισω , τώρα που έχω τα michelen exalto ii οι πιέσεις είναι αστα να πανε .... 38 μπροστα και 36 πισω .... εκεί τουλάχιστον έχω βρει την καλύτερη προσφιση σε μια συγκεκριμένη στροφοδιαδρομή |
...είπαμε...
MEMsound έγραψε: | ...κάθε λάστιχο δουλευει καλύτερα με μια συγκεκριμένη πίεση η οποία δεν είναι ίδια για όλα τα ελαστικά (ακόμα και μεταξύ ελαστικών ίδιας διάστασης)... |
Βέβαια εσύ έχεις 307 και έχεις διαφορετικό βάρος κλπ κλπ ....
By the way τα Michelen λόγω μαλακών πλαινών είναι λογικό να θέλουν παραπάνω πίεση
Αν δεν κάνω λάθος το ίδιο συμβαίνει και με τα "μαμά" conti-γλύστρα...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Μάϊ 2006, 10:04:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsikis έγραψε: | αλλα να που με εχει αφησει ικανοποιημενο οσο αναφορα τα michelen που δεν νομιζω να ξαναβαλω !!! |
Ti ennoeis?
edit by MEMsound / MOD Team
Πότε θα μάθεις να κάνεις μια σωστή παράθεση...
και θα σταματήσεις τα greklish
επρεπε να σταματησω το μεσημερι που ανεβαινα τη πεντελης να σου κατουρησω το νοσοκομειακο και να συνεχισω....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την volvos στις Τρι 30 Μάϊ 2006, 16:05:42, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LUBRIFIC (ALEX) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 306 2.0[16 V] GTI [2000]
Ένταξη: 04 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Ιούν 2006, 23:45:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντωs παιδεs πρεπει να τονισουμε το γεγονοs οτι τωρα που καλοκαιριασε
θα πρεπει να φροντιζουμε να εχουμε 3 με 4 psi επιπλεον αερα στα λαστιχα
μαs.Στη Γαλλια το συγκεκριμενο γεγονοs υπενθυμιζεται στουs οδηγουs με
τεραστιεs πινακιδεs πανω στιs εθνικεs οδουs[autoroute].
Oσο για την προσωπικη μου εμπειρια, το 306 RACE φοραγε PIRELLI P6000
απο μαμα με προτεινομενη πιεση 2,5 BAR δηλ. 36 psi εμπροs και πισω.
Το νουμερο μου φανηκε μεγαλο και πειραματιστηκα αρκετα,προs τα κατω
βεβαια.Οταν μειωνα τιs πιεσειs πισω το 306 υπερστρεφε διαρκωs και οταν
μειωσα μπροστα δεν ειχα καλο φρενο.Παρεμινα λοιπον στα ιδια νουμερα
που προτεινε ο κατασκευαστηs. Εδω και 6 μηνεs φορεσα τα ΤΟΥΟ R 888
για καθημερινη χρηση,ειναι ελαστικο semi-slick και εχει ομολογκασιον και
για δημοσιουs δρομουs.Με εμφανη μειονεκτηματα στη βροχη[θελει λιγο
προσοχη]και εντονο θορυβο σε καποιο αριθμο Km[στα 30-50 και στα 90]
τα λαστιχα αυτα ειναι θεικα, απο αλλο πλανητη.Οι πιεσειs κρατηθηκαν στα
36 psi και μειωθηκε πολυ λιγο η[ανυπαρκτη ανεση]Η τιμη τουs μου βγηκε
στα 115 euro το ενα,σε διασταση 195-55-15V και παρεπιμπτoντωs πριν απο
ενα μηνα περασα και ΚΤΕΟ χωριs να μου πουν κουβεντα.
6 SPEED FOR EVER |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Ιούν 2006, 09:43:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε μεγαλε παιζεις με το πονο μας?
306 race και ημισλικ?
κανε ενα ευχελαιο γιατι θα φας μερικες καταρες σιγουρα
σου ευχομαι να μη το πουλησεις ποτε!
τι αναρτηση εχεις βαλει?
τα τογιο καλο ειναι ισως να τα δοκιμασεις και λιγο παραπανω απο πιεσεις κατασκευαστη! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούν 2006, 11:16:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
LUBRIFIC έγραψε: | Παντωs παιδεs πρεπει να τονισουμε το γεγονοs οτι τωρα που καλοκαιριασε
θα πρεπει να φροντιζουμε να εχουμε 3 με 4 psi επιπλεον αερα στα λαστιχα
μαs. |
Ο λόγος?
Αφού, λογικά, με την μεγαλύτερη εξωτερική θερμοκρασία (και της ασφάλτου επίσης) θα έχεις και αυξημένη πίεση στα ελαστικά.
Χτες άλλαξα λάστιχα. 165/65 R13.
MICHELIN ENERGY και ο λαστιχάς μου είπε οτι στους δρόμους της Ελλάδας πρέπει να έχεις λιγότερη πίεση από την προτεινόμενη.
Προτεινόμενη από κατασκευαστή: 30
Λαστιχάς μου: 28 (!)
Όταν τον ρώτησα "γιατί ειδικά στην Ελλάδα? Αφού έχουμε τόσες λακούβες και θα τρώει ζόρι η ζάντα.."
Ουσιαστικά δεν ήξερε να απαντήσει..
Πάντως 28 είναι πολύ λίγο κατά την άποψή μου.
Λες να ρίξω λίγο την πίεση πίσω μπας και συμμαζευτεί το κwλαράκι του...? 
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούν 2006, 12:24:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οσο πιο πολύ αέρα έχει μέσα το ελαστικό, τόσο πιο αργά ζεστένεται. 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούν 2006, 13:25:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Οσο πιο πολύ αέρα έχει μέσα το ελαστικό, τόσο πιο αργά ζεστένεται.  |
Αχα! Ok, thanks!
Και τόσο πιο πολύ γλιστράει..
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιούν 2006, 13:44:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WilDuck έγραψε: | Sidobre έγραψε: | Οσο πιο πολύ αέρα έχει μέσα το ελαστικό, τόσο πιο αργά ζεστένεται.  |
Αχα! Ok, thanks!
Και τόσο πιο πολύ γλιστράει.. |
Ακριβώς το αντίθετο. Το καλοκαίρι που έχει ζέστη το πρόβλημα των ελαστικών είναι ότι υπερθερμαίνονται λόγω μεγάλης θερμοκρασίας στην άσφαλτο.
Με περισσότερο αέρα αργούν να υπερθερμανθούν. Εκτός αυτού ήδη λόγω αύξησης της θερμοκρασίας τα ελαστικά από 32psi π.χ. έχουν φτάσει τα 33-34psi λόγω διαστολής του αέρα. Οι περισσότεροι από λάθος τα "ξεφουσκώνουν" για να φτάσουν τα χειμερινά επίπεδα....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|