Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 10:48:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα ελαστικά είναι ΤΟΥΟ Proxes T1-R. έχουν δείκτη ταχύτητας V...
Αυτό που περιγράφει ο φίλος tsosmoulis παραλίγο να το πάθω και εγώ...ετσι, τώρα κρατάω απόσταση με τον μπροστά τουλάχιστον 1 μισι αυτοκίνητο και ξέρετε τί συνεπαγεται αυτό στην Αθήνα...έχω καταντήσει ο πιό ευγενικός οδηγός της πόλης...
Η αλήθεια είναι οτι στο ταξίδι δεν με προβλημάτισαν αλλα στην πόλη δεν είναι αξιόπιστα...ίσως να είναι το θέμα του ζεστάματος ...
Ίσως έπρεπε να το ψάξω πιό πολύ το θέμα πρίν αλλάξω ζαντολάστιχα αλλά το Peugeot-ακι δείχνει πολύ πιο όμορφο με τη 16άρα ζαντούλα και το φαρδύτερο λάστιχο...στην επόμενη αλλαγή ελαστικών θα το δώ καλύτερα το θέμα...
Ισως απο εδώ και πέρα να ξεκινάω το πρωί σε ζίγκ-ζάγκ (όπως οι φόρμουλες) για να τα ζεσταινω....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 10:51:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Κανε κατι με τις πιεσεις.Και 13αρες να εβαζες παλι 30-30 θα σου ελεγε για πιεση,ειναι στανταρ ατακα λαστιχαδων.
Επισης αν τα λαστιχα ειναι πολυ καινουργια,γλυσταρνε ετσι κι αλλιως μεχρι να στρωθουν |
4500Km θεωρούνται καινούργια???Να περιμένω βελτίωση? Φαντάζομαι όταν λές να παίξω με τις πιέσεις θα εννοείς να τη μειώσω...πόσο περίπου?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 10:53:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | xαλαρωσε...τι μαρκα ειναι και τι μοντελο. αν μπορεις δες και τι δεικτη ταχυτητας εχει. εκει που λεει διασταση καπου κοντα θα εχει ενα κεφαλαιο
Τ Η W V.. ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ V...
ΣΕ 16αρα να ξερεις οτι λαστιχο και να βαλεις δυσκολα θα δουλευει στην αθηνα. επισης τι πιεσεις βαζεις? |
ΤΟΥΟ Proxes T1 R με δείκτη....V....
Πατάτα έκανα???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 11:13:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Downhill έγραψε: | Φαντάζομαι όταν λές να παίξω με τις πιέσεις θα εννοείς να τη μειώσω...πόσο περίπου?? |
ΟΧΙ!! Εννοούμε να τις αυξήσεις τουλάχιστον σε 34-36psi!! (και ειδικά τώρα που ζεσταίνει και ο καιρός!!) 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra-one στις Παρ 19 Μάϊ 2006, 11:22:54, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 11:21:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χάρη με τίποτα 36...
Είναι too-much για 14άρι 8ν με 195/45 λάστιχο.
Πάντως Downhill δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις.
Γενικά "παίξε" με τις πιέσεις και κάνε δοκιμές.
Πάντως το δικό μου με 195/45-16 με πάνω από 34 γλυστράει... (και δεν μιλάω για τώρα που δεν έχει μείνει λάστιχο.. μιλάω για παλαιότερα)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 11:26:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Χάρη με τίποτα 36...
Είναι too-much για 14άρι 8ν με 195/45 λάστιχο.
Πάντως Downhill δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις.
Γενικά "παίξε" με τις πιέσεις και κάνε δοκιμές.
Πάντως το δικό μου με 195/45-16 με πάνω από 34 γλυστράει... (και δεν μιλάω για τώρα που δεν έχει μείνει λάστιχο.. μιλάω για παλαιότερα) |
Σε προηγούμενο post είπες οτι να μήν πάω με τίποτα πάνω απο 33...(βέβαι τότε δεν ήξερες τον τύπο των ελαστικών)...να δοκιμάσω 34?? Τουλάχιστον απο όσα ξέρω εγώ (χοντροκομμένη θεωρία) όσο αυξάνεις την πιεση τόσο χειρότερα είναι για το κράτημα...Μήπως να ξανακάτσω στα θρανία?? Πάντως δέν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλα και ο κινητήρας νομίζω είναι 16v |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 11:37:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τώρα είδα ότι είσαι 16ν αν και αυτό δεν αλλάζει ιδιαίτερα τα πράγματα.
Το βασικό που σου είπα και που θ ασου ξαναπώ είναι να κάνεις μερικές δοκιμές με διάφορες πιέσεις.
Εγώ θεωρω ότι με γύρω στο 32~33 θα είναι καλά.
Από εκεί και πέρα κάθε λάστιχο δουλευει καλύτερα με μια συγκεκριμένη πίεση η οποία δεν είναι ίδια για όλα τα ελαστικά (ακόμα και μεταξύ ελαστικών ίδιας διάστασης).
Σε ελαστικά με ψιλό προφίλ (πχ 195-55) και μαλακά πλαινά μια μεγαλήτερη πίεση τα κάνει πιο σταθερά και κάνει πιο δύσκολο το "στραμπούλιγμα" του ελαστικού στην στροφή.
Τα περισσότερα (όχι όμως όλα) 195/45 έχουν σχετικά σκληρά πλαινά που αποτρέπουν αυτό το στραμπούλιγμά οπότε η λογική λέει ότι και με λίγο πιο χαμηλή πίεση είσαι "οκ".
Αυτά για όταν στρίβεις με χιλιόμετρα...
Για κρύα λάστιχα δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια "συνταγή" γιατίο εξαρτάται καθαρά από την σύσταση του υλικού του ελαστικού και κατά πόσο έχει πρόσφυση κρύο (και όχι από την παραμόρφωσή του όταν πιέζεται)
Ξαναλέω δοκιμές και ξανά δοκιμές...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 12:13:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικά πρέπει να δημοσιευθεί αυτό το Βοοk με τις πιέσεις πλάκα πλάκα....
Καλή πίεση για το καλοκαίρι είναι γύρω στα 30 max 32. μετά θα γλυστράει του πο**τη*. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 12:35:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
Το βασικό που σου είπα και που θ ασου ξαναπώ είναι να κάνεις μερικές δοκιμές με διάφορες πιέσεις.
Εγώ θεωρω ότι με γύρω στο 32~33 θα είναι καλά.
Ξαναλέω δοκιμές και ξανά δοκιμές... |
OK!! Θα ξεκινήσω τις δοκιμές...
Αν λοιπόν δείτε στους καθρέφτες σας μαύρο Colorline...φυλαχτείτε...μπορεί να είναι υπο...δοκιμή (και να σας τη φορεσει απο πίσω...)!!!
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια παιδιά...
Θα δημοσιεύσω τα αποτελέσματα των δοκιμών σύντομα...
Απο περιέργεια...το χειμώνα πόσες μονάδες ρίχνουμε την πίεση?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 12:45:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
όσο χρειαστεί για να μην κάνεις τσουλήθρα... (2~3 max)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 13:59:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί ρε παιδια να ρίξετε την πίεση; για να μην ζεσταθεί ποτέ? Γιατί να μην γλυστράει; Στον πάγο θα το πάτε;;;; τότε και με 2 πίεση θα γλυστράει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 17:03:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως τα Conti που εχει απο τη "μανα" του το 206 (195/55) με τις εργοστασιακες πιεσεις πανε μια χαρα γενικα!!! Αν τα εκβιασεις λιγο ομως... 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 17:07:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pantos φιλος εχει τα τογιο τ1r σε 15αρια σε 206 και του γλυστρανε πολυ μες στην αθηνα.
νομιζω οτι απο πιεσεις δε θα δεις διαφορα...δοκιμασε τη τραμπα με τον αδερφο σου πρωτα επιμενω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2006, 01:42:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
netblaster έγραψε: | Παντως τα Conti που εχει απο τη "μανα" του το 206 (195/55) με τις εργοστασιακες πιεσεις πανε μια χαρα γενικα!!! |
Εγώ πάντως έχω ακούσει το αντίθετο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2006, 06:26:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για μια στιγμη ρε παιδια , γιατι θα τρελαθουμε.
τι εννοειται οτι με τα toyo t1r του γλιστραει πολυ στην Αθηνα ;
Δηλ. μεσα στην πολη κινειται με τοσο γρηγορους ρυθμους; εκτος κιαν ειναι καθε μερα με την ταυτοτητα στο στομα.
να μου λεγατε πηγα ταξιδακι εκει, το ζορισα και μου γλυστραγε το καταλαβαινω.
αλλα σε ρυθμους πολης ;
παντως το ξαναλεω τα ΤΟΥΟ ειναι απο τα λαστιχα που ζεσταινονται πιο ευκολα.
τωρα αν στα τ1r αλλαξαν τη γομα και γλυστρανε...δεν ξερω, μπορω να το δεχτω.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2006, 09:03:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κ.Dimip ένα λάστιχο δεν γλυστάει μόνο όταν πας "τέζα".
Ένα λάστιχο "επιδόσεων" (όπως τα χαρακτηρίζουν) που είναι τα περισσότερα 45άρια γλυστάρει όταν είναι κρύο.
Να στο πω αλλιώς ένα πιο συμβατικό ελαστικό ζεσταίνεται εύκολα και μέσα στην πόλη είναι σε "σωστή" θερμοκρασία λειτουργίας με αποτέλεσμα να μην γλυστάει. Αυτό το ελαστικό όταν πιεστεί (= τέζα....) υπερθερμένεται, υπερφθείρεται και γλυστράει.
Αντίθετα ένα ελαστικό που έχει σχεδιαστεί για να αντέχει σε πιο πιεσμένες καταστάσεις ζεσταίνεται πιο δύσκολα μέσα στην πόλη και για αυτό γλυστρά όταν είναι κρύο.
Αυτά.
Πρόσεξε ότι μιλάμε για γλύστρημα από πρόσφυση και όχι για γλύστρημα από πίεση όπως πχ σε μια στροφή με χιλιόμετρα. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Μάϊ 2006, 09:30:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | για μια στιγμη ρε παιδια , γιατι θα τρελαθουμε.
τι εννοειται οτι με τα toyo t1r του γλιστραει πολυ στην Αθηνα ;
Δηλ. μεσα στην πολη κινειται με τοσο γρηγορους ρυθμους; εκτος κιαν ειναι καθε μερα με την ταυτοτητα στο στομα.
να μου λεγατε πηγα ταξιδακι εκει, το ζορισα και μου γλυστραγε το καταλαβαινω.
αλλα σε ρυθμους πολης ;
παντως το ξαναλεω τα ΤΟΥΟ ειναι απο τα λαστιχα που ζεσταινονται πιο ευκολα.
τωρα αν στα τ1r αλλαξαν τη γομα και γλυστρανε...δεν ξερω, μπορω να το δεχτω.  |
Οχι φίλε, δέν πηγαίνω κομμάτια. Μάλιστα είμαι αρκετά ήρεμος οδηγός...
Το πρόβλημα έχει ώς εξής...
Πρώτο παράδειγμα...
Κάθε πρωί ξεκινάω απο ανηφόρα με φανάρι...Κάθε πρωί το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές....αλλά ξεχνάει να ξεκινήσει...Και καλά είναι πρωί και τα λάστιχα είναι κρύα αλλά νομίζω οτι υπερβάλλουν λίγο...δεν νομίζω οτι το 206 είναι τόσο άγριο ούτε η ανηφόρα είναι τόσο απότομη...
Και καλά αυτό, δεν είναι και κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα!! Το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να φθαρούν τα λάστιχα νωρίτερα απο όσο πρέπει...όμως....
Δεύτερο παράδειγμα (αυτό με έκανε να ανησυχήσω κι όλας....)
Γυρνάω απο τη δουλειά μου. Η απόσταση είναι μικρή (15 λεπτά) οπότε πάλι μπορείς να πείς οτι τα λάστιχα δεν προλαβαίνουν να ζεσταθούν (??). Είμαι Κηφισό και βγάινω για έξοδο Περιστερίου (Klonatex)...Τελευταία στιγμή χώνεται απο αριστερά ένας ... καθυστερημένος (λες και δεν υπάρχει άλλη έξοδος για Περιστέρι!!) και με το που χώνεται πλακώνεται στα φρένα γιατί την ίδια στιγμή απο τον παράδρομο μια γκόμενα αποφασίζει να βγεί κάθετα στη έξοδο για απροσδιόριστους λόγους!!!! (εν' τελει έβγαλε alarm και σταμάτησε αριστερα!!!). Εγώ επειδή είδα τί γίνεται φρέναρα νωρίτερα απο το Polaki και παρ'όλα αυτά...είδα το polaki να πλησιάζει επικίνδυνα γιατί το ABS αποφάσισε οτι δεν είχα πρόσφυση!!!
Η αλήθεια είναι οτι σε ταξίδι τα λάστιχα δεν με έχουν προβληματίσει...Μάλιστα πρόσφατα ήμουν στην λίμνη Πλαστήρα οπου βρήκα τους δρόμους ιδιαίτερα ελκυστικούς και προκλητικά ερημικούς και τα λάστιχα συμπεριφέρθηκαν άψογα!!...Βέβαια δέν έχω δοκιμάσει τα μανίσια λάστιχα σε ανάλογες συνθήκες...
Πάντως τα συγκεκριμένα ελαστικά θεωρούνται πολύ καλά. Τώρα άν δεν κάνουν για το 206 (λόγω βάρους, επιδόσεων ή δεν ξέρω τι...) θα δείξει...
Τις επόμενες 2 εβδομάδες θα παίξω λίγο με τις πιέσεις και θα σας πώ τα συμπεράσματά μου...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Downhill (Θανάσης) Δραστήριο μέλος

 308 Gt
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2006, 11:12:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω οτι τελικά κατέληξα στο θέμα πίεση ελαστικών και ευχαριστώ όσους μου υποδείξανε την λύση...
Μετά απο αρκετές δοκιμές με πιέσεις απο 29-34 κατέληξα οτι η μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος και η αισθητά καλύτερη πρόσφυση του ελαστικού επιτυγχάνεται κοντά στις 32 πιέσεις...Δεν το περίμενα οτι αυξάνοντας την πιέση θα βελτιώνονταν το φρενάρισμα!!!
Πάνω απο 32 δεν το συζητάμε γιατί το αυτοκίνητο αντί να φρενάρει διεκδικέι δάφνες σε διαγωνισμούς καλλιτεχνικού πατινάζ...
Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2006, 11:52:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όμορφα.
Επίσης δοκίμασε και διαφορετικές πιέσεις μπρος πίσω. να δεις τι παίζει και με αυτό.
Το οδηγικό στύλ του καθενός είναι διαφορετικό.
Άλλος το προτιμά περισσότερο υποστροφικό άλλος περισσότερο υπερστροφικό.
Το φρενάρισμα εξαρτάται κυρίως από τους εμπρός τροχούς που από ότι κατάλαβα κατέληξες στο 32 (στο είχα πει ).
Το αν θα στρίβεις όμως με την μούρη ή με το πίσω μέρος εξαρτάται από τα πίσω λάστιχα.
Τέλος έχε υπόψη σου ότι καθώς φθείρονται τα ελαστικά ίσως χρειαστεί κάποια τροποποίηση στις πιέσεις.
...και άλλα τέτοια όμορφα... = όρεξη (και χρόνο) να 'χεις να 'σχολήσε 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2006, 13:41:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Γιατί ρε παιδια να ρίξετε την πίεση; για να μην ζεσταθεί ποτέ? |
Τι λες βρε Νίκο!!! Θα μας ζουρλάνεις!!!!!!
Δεν ξέρω αν εσύ ξεφουσκώνεις τα λάστιχα ζεσταίνονται λιγότερο, πάντως τα δικά μας υπερθερμαίνονται!!!!!!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|