PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Σε περίπτωση αλλαγής Ζαντολάστιχου...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 10:48:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα ελαστικά είναι ΤΟΥΟ Proxes T1-R. έχουν δείκτη ταχύτητας V...

Αυτό που περιγράφει ο φίλος tsosmoulis παραλίγο να το πάθω και εγώ...ετσι, τώρα κρατάω απόσταση με τον μπροστά τουλάχιστον 1 μισι αυτοκίνητο και ξέρετε τί συνεπαγεται αυτό στην Αθήνα...έχω καταντήσει ο πιό ευγενικός οδηγός της πόλης...Smile

Η αλήθεια είναι οτι στο ταξίδι δεν με προβλημάτισαν αλλα στην πόλη δεν είναι αξιόπιστα...ίσως να είναι το θέμα του ζεστάματος ...

Ίσως έπρεπε να το ψάξω πιό πολύ το θέμα πρίν αλλάξω ζαντολάστιχα αλλά το Peugeot-ακι δείχνει πολύ πιο όμορφο με τη 16άρα ζαντούλα και το φαρδύτερο λάστιχο...στην επόμενη αλλαγή ελαστικών θα το δώ καλύτερα το θέμα...

Ισως απο εδώ και πέρα να ξεκινάω το πρωί σε ζίγκ-ζάγκ (όπως οι φόρμουλες) για να τα ζεσταινω.... Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 10:51:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Κανε κατι με τις πιεσεις.Και 13αρες να εβαζες παλι 30-30 θα σου ελεγε για πιεση,ειναι στανταρ ατακα λαστιχαδων.
Επισης αν τα λαστιχα ειναι πολυ καινουργια,γλυσταρνε ετσι κι αλλιως μεχρι να στρωθουν


4500Km θεωρούνται καινούργια???Να περιμένω βελτίωση? Φαντάζομαι όταν λές να παίξω με τις πιέσεις θα εννοείς να τη μειώσω...πόσο περίπου??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 10:53:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
xαλαρωσε...τι μαρκα ειναι και τι μοντελο. αν μπορεις δες και τι δεικτη ταχυτητας εχει. εκει που λεει διασταση καπου κοντα θα εχει ενα κεφαλαιο
Τ Η W V.. ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ V...

ΣΕ 16αρα να ξερεις οτι λαστιχο και να βαλεις δυσκολα θα δουλευει στην αθηνα. επισης τι πιεσεις βαζεις?


ΤΟΥΟ Proxes T1 R με δείκτη....V....

Πατάτα έκανα??? Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 11:13:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Downhill έγραψε:
Φαντάζομαι όταν λές να παίξω με τις πιέσεις θα εννοείς να τη μειώσω...πόσο περίπου??

ΟΧΙ!! Εννοούμε να τις αυξήσεις τουλάχιστον σε 34-36psi!! (και ειδικά τώρα που ζεσταίνει και ο καιρός!!) Cool


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil


Έχει επεξεργασθεί από τον/την ultra-one στις Παρ 19 Μάϊ 2006, 11:22:54, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 11:21:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χάρη με τίποτα 36...

Είναι too-much για 14άρι 8ν με 195/45 λάστιχο.
Πάντως Downhill δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις.
Γενικά "παίξε" με τις πιέσεις και κάνε δοκιμές.
Πάντως το δικό μου με 195/45-16 με πάνω από 34 γλυστράει... (και δεν μιλάω για τώρα που δεν έχει μείνει λάστιχο.. μιλάω για παλαιότερα)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 11:26:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Χάρη με τίποτα 36...

Είναι too-much για 14άρι 8ν με 195/45 λάστιχο.
Πάντως Downhill δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις.
Γενικά "παίξε" με τις πιέσεις και κάνε δοκιμές.
Πάντως το δικό μου με 195/45-16 με πάνω από 34 γλυστράει... (και δεν μιλάω για τώρα που δεν έχει μείνει λάστιχο.. μιλάω για παλαιότερα)


Σε προηγούμενο post είπες οτι να μήν πάω με τίποτα πάνω απο 33...(βέβαι τότε δεν ήξερες τον τύπο των ελαστικών)...να δοκιμάσω 34?? Τουλάχιστον απο όσα ξέρω εγώ (χοντροκομμένη θεωρία) όσο αυξάνεις την πιεση τόσο χειρότερα είναι για το κράτημα...Μήπως να ξανακάτσω στα θρανία?? Confused Πάντως δέν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλα και ο κινητήρας νομίζω είναι 16v
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 11:37:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τώρα είδα ότι είσαι 16ν αν και αυτό δεν αλλάζει ιδιαίτερα τα πράγματα.

Το βασικό που σου είπα και που θ ασου ξαναπώ είναι να κάνεις μερικές δοκιμές με διάφορες πιέσεις.

Εγώ θεωρω ότι με γύρω στο 32~33 θα είναι καλά.

Από εκεί και πέρα κάθε λάστιχο δουλευει καλύτερα με μια συγκεκριμένη πίεση η οποία δεν είναι ίδια για όλα τα ελαστικά (ακόμα και μεταξύ ελαστικών ίδιας διάστασης).

Σε ελαστικά με ψιλό προφίλ (πχ 195-55) και μαλακά πλαινά μια μεγαλήτερη πίεση τα κάνει πιο σταθερά και κάνει πιο δύσκολο το "στραμπούλιγμα" του ελαστικού στην στροφή.

Τα περισσότερα (όχι όμως όλα) 195/45 έχουν σχετικά σκληρά πλαινά που αποτρέπουν αυτό το στραμπούλιγμά οπότε η λογική λέει ότι και με λίγο πιο χαμηλή πίεση είσαι "οκ".

Αυτά για όταν στρίβεις με χιλιόμετρα...

Για κρύα λάστιχα δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια "συνταγή" γιατίο εξαρτάται καθαρά από την σύσταση του υλικού του ελαστικού και κατά πόσο έχει πρόσφυση κρύο (και όχι από την παραμόρφωσή του όταν πιέζεται)

Ξαναλέω δοκιμές και ξανά δοκιμές...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 12:13:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τελικά πρέπει να δημοσιευθεί αυτό το Βοοk με τις πιέσεις πλάκα πλάκα.... Laughing Laughing Laughing
Καλή πίεση για το καλοκαίρι είναι γύρω στα 30 max 32. μετά θα γλυστράει του πο**τη*.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 12:35:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:

Το βασικό που σου είπα και που θ ασου ξαναπώ είναι να κάνεις μερικές δοκιμές με διάφορες πιέσεις.

Εγώ θεωρω ότι με γύρω στο 32~33 θα είναι καλά.

Ξαναλέω δοκιμές και ξανά δοκιμές...


OK!! Θα ξεκινήσω τις δοκιμές... Cool
Αν λοιπόν δείτε στους καθρέφτες σας μαύρο Colorline...φυλαχτείτε...μπορεί να είναι υπο...δοκιμή (και να σας τη φορεσει απο πίσω...)!!! Very happy

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια παιδιά...
Θα δημοσιεύσω τα αποτελέσματα των δοκιμών σύντομα...

Απο περιέργεια...το χειμώνα πόσες μονάδες ρίχνουμε την πίεση??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 12:45:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

όσο χρειαστεί για να μην κάνεις τσουλήθρα... (2~3 max)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 13:59:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατί ρε παιδια να ρίξετε την πίεση; για να μην ζεσταθεί ποτέ? Γιατί να μην γλυστράει; Στον πάγο θα το πάτε;;;; τότε και με 2 πίεση θα γλυστράει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 17:03:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως τα Conti που εχει απο τη "μανα" του το 206 (195/55) με τις εργοστασιακες πιεσεις πανε μια χαρα γενικα!!! Αν τα εκβιασεις λιγο ομως... Twisted evil


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 19 Μάϊ 2006, 17:07:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pantos φιλος εχει τα τογιο τ1r σε 15αρια σε 206 και του γλυστρανε πολυ μες στην αθηνα.
νομιζω οτι απο πιεσεις δε θα δεις διαφορα...δοκιμασε τη τραμπα με τον αδερφο σου πρωτα επιμενω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2006, 01:42:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

netblaster έγραψε:
Παντως τα Conti που εχει απο τη "μανα" του το 206 (195/55) με τις εργοστασιακες πιεσεις πανε μια χαρα γενικα!!!


Εγώ πάντως έχω ακούσει το αντίθετο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2006, 06:26:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για μια στιγμη ρε παιδια , γιατι θα τρελαθουμε.
τι εννοειται οτι με τα toyo t1r του γλιστραει πολυ στην Αθηνα ;
Δηλ. μεσα στην πολη κινειται με τοσο γρηγορους ρυθμους; εκτος κιαν ειναι καθε μερα με την ταυτοτητα στο στομα.
να μου λεγατε πηγα ταξιδακι εκει, το ζορισα και μου γλυστραγε το καταλαβαινω.
αλλα σε ρυθμους πολης ;

παντως το ξαναλεω τα ΤΟΥΟ ειναι απο τα λαστιχα που ζεσταινονται πιο ευκολα.
τωρα αν στα τ1r αλλαξαν τη γομα και γλυστρανε...δεν ξερω, μπορω να το δεχτω. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Μάϊ 2006, 09:03:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κ.Dimip ένα λάστιχο δεν γλυστάει μόνο όταν πας "τέζα".

Ένα λάστιχο "επιδόσεων" (όπως τα χαρακτηρίζουν) που είναι τα περισσότερα 45άρια γλυστάρει όταν είναι κρύο.

Να στο πω αλλιώς ένα πιο συμβατικό ελαστικό ζεσταίνεται εύκολα και μέσα στην πόλη είναι σε "σωστή" θερμοκρασία λειτουργίας με αποτέλεσμα να μην γλυστάει. Αυτό το ελαστικό όταν πιεστεί (= τέζα....) υπερθερμένεται, υπερφθείρεται και γλυστράει.

Αντίθετα ένα ελαστικό που έχει σχεδιαστεί για να αντέχει σε πιο πιεσμένες καταστάσεις ζεσταίνεται πιο δύσκολα μέσα στην πόλη και για αυτό γλυστρά όταν είναι κρύο.

Αυτά. Wink

Πρόσεξε ότι μιλάμε για γλύστρημα από πρόσφυση και όχι για γλύστρημα από πίεση όπως πχ σε μια στροφή με χιλιόμετρα. Wink Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Μάϊ 2006, 09:30:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
για μια στιγμη ρε παιδια , γιατι θα τρελαθουμε.
τι εννοειται οτι με τα toyo t1r του γλιστραει πολυ στην Αθηνα ;
Δηλ. μεσα στην πολη κινειται με τοσο γρηγορους ρυθμους; εκτος κιαν ειναι καθε μερα με την ταυτοτητα στο στομα.
να μου λεγατε πηγα ταξιδακι εκει, το ζορισα και μου γλυστραγε το καταλαβαινω.
αλλα σε ρυθμους πολης ;

παντως το ξαναλεω τα ΤΟΥΟ ειναι απο τα λαστιχα που ζεσταινονται πιο ευκολα.
τωρα αν στα τ1r αλλαξαν τη γομα και γλυστρανε...δεν ξερω, μπορω να το δεχτω. Wink



Οχι φίλε, δέν πηγαίνω κομμάτια. Μάλιστα είμαι αρκετά ήρεμος οδηγός...
Το πρόβλημα έχει ώς εξής...

Πρώτο παράδειγμα...
Κάθε πρωί ξεκινάω απο ανηφόρα με φανάρι...Κάθε πρωί το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές....αλλά ξεχνάει να ξεκινήσει...Και καλά είναι πρωί και τα λάστιχα είναι κρύα αλλά νομίζω οτι υπερβάλλουν λίγο...δεν νομίζω οτι το 206 είναι τόσο άγριο Razz ούτε η ανηφόρα είναι τόσο απότομη...

Και καλά αυτό, δεν είναι και κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα!! Το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να φθαρούν τα λάστιχα νωρίτερα απο όσο πρέπει...όμως....

Δεύτερο παράδειγμα (αυτό με έκανε να ανησυχήσω κι όλας....)
Γυρνάω απο τη δουλειά μου. Η απόσταση είναι μικρή (15 λεπτά) οπότε πάλι μπορείς να πείς οτι τα λάστιχα δεν προλαβαίνουν να ζεσταθούν (??). Είμαι Κηφισό και βγάινω για έξοδο Περιστερίου (Klonatex)...Τελευταία στιγμή χώνεται απο αριστερά ένας ... καθυστερημένος (λες και δεν υπάρχει άλλη έξοδος για Περιστέρι!!) και με το που χώνεται πλακώνεται στα φρένα γιατί την ίδια στιγμή απο τον παράδρομο μια γκόμενα αποφασίζει να βγεί κάθετα στη έξοδο για απροσδιόριστους λόγους!!!! (εν' τελει έβγαλε alarm και σταμάτησε αριστερα!!!). Εγώ επειδή είδα τί γίνεται φρέναρα νωρίτερα απο το Polaki και παρ'όλα αυτά...είδα το polaki να πλησιάζει επικίνδυνα γιατί το ABS αποφάσισε οτι δεν είχα πρόσφυση!!!

Η αλήθεια είναι οτι σε ταξίδι τα λάστιχα δεν με έχουν προβληματίσει...Μάλιστα πρόσφατα ήμουν στην λίμνη Πλαστήρα οπου βρήκα τους δρόμους ιδιαίτερα ελκυστικούς και προκλητικά ερημικούς Twisted evil και τα λάστιχα συμπεριφέρθηκαν άψογα!!...Βέβαια δέν έχω δοκιμάσει τα μανίσια λάστιχα σε ανάλογες συνθήκες...

Πάντως τα συγκεκριμένα ελαστικά θεωρούνται πολύ καλά. Τώρα άν δεν κάνουν για το 206 (λόγω βάρους, επιδόσεων ή δεν ξέρω τι...) θα δείξει...

Τις επόμενες 2 εβδομάδες θα παίξω λίγο με τις πιέσεις και θα σας πώ τα συμπεράσματά μου...

Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Downhill (Θανάσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


308 Gt

Ένταξη: 09 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 257
Τόπος: Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2006, 11:12:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω οτι τελικά κατέληξα στο θέμα πίεση ελαστικών και ευχαριστώ όσους μου υποδείξανε την λύση...

Μετά απο αρκετές δοκιμές με πιέσεις απο 29-34 κατέληξα οτι η μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος και η αισθητά καλύτερη πρόσφυση του ελαστικού επιτυγχάνεται κοντά στις 32 πιέσεις...Δεν το περίμενα οτι αυξάνοντας την πιέση θα βελτιώνονταν το φρενάρισμα!!!

Πάνω απο 32 δεν το συζητάμε γιατί το αυτοκίνητο αντί να φρενάρει διεκδικέι δάφνες σε διαγωνισμούς καλλιτεχνικού πατινάζ...

Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια! Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2006, 11:52:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όμορφα.

Επίσης δοκίμασε και διαφορετικές πιέσεις μπρος πίσω. να δεις τι παίζει και με αυτό.

Το οδηγικό στύλ του καθενός είναι διαφορετικό.

Άλλος το προτιμά περισσότερο υποστροφικό άλλος περισσότερο υπερστροφικό.

Το φρενάρισμα εξαρτάται κυρίως από τους εμπρός τροχούς που από ότι κατάλαβα κατέληξες στο 32 (στο είχα πει Rolling eyes Laughing).

Το αν θα στρίβεις όμως με την μούρη ή με το πίσω μέρος εξαρτάται από τα πίσω λάστιχα. Wink Whistling

Τέλος έχε υπόψη σου ότι καθώς φθείρονται τα ελαστικά ίσως χρειαστεί κάποια τροποποίηση στις πιέσεις.

...και άλλα τέτοια όμορφα... = όρεξη (και χρόνο) να 'χεις να 'σχολήσε Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Μάϊ 2006, 13:41:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Γιατί ρε παιδια να ρίξετε την πίεση; για να μην ζεσταθεί ποτέ?

Dizzy2 Dizzy2 Dizzy2 Dizzy2 Dizzy2 Dizzy2 Dizzy2 Dizzy2 Dizzy2
Τι λες βρε Νίκο!!! Θα μας ζουρλάνεις!!!!!! Silly

Δεν ξέρω αν εσύ ξεφουσκώνεις τα λάστιχα ζεσταίνονται λιγότερο, πάντως τα δικά μας υπερθερμαίνονται!!!!!!!! Silly


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1364s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on