Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1289 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 19:21:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το παραφλού μπαίνει ατόφιο στο δοχείο ή πρέπει να αναμιγνύεται με ένα ποσοστό νερού; Έτσι, τουλάχιστον, ισχυρίζεται ο πατέρας μου...
Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2003, 09:07:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | alxdr74 έγραψε: | pezomania έγραψε: | Επίσης η peugeot μέσα στο βιβλιαράκι της γράφει, 1η αλλαγή λαδιών στα 10.000χλμ!!! Γιατί κανείς μας δεν το ακολούθησε;;;Παιδιά, για να μην παρεξηγηθώ, η αλλαγή παραφλού δεν είναι απαραίτητη, απλά ανά 2 χρονάκια κάνει καλό να αλάζουμε τα νερά του κινητήρα μας. |
Ποιος ειπε οτι κανενας δεν το ακολουθησε? Εγω στα 10,000 αλλαξα τα πρωτα μου λαδια και καθε 10,0000 συνεχιζω να τα αλλαζω ακομα και σημερα!! |
Εννοεί ότι όλοι μας τα αλλάξαμε νωρίτερα...  | Το καταλαβα αυτο! Απλα θελω να πιστευω οτι οι μηχανικοι της Peugeot που σχεδιασαν τον κινητηρα του 206 για παραδειγμα και με ολες τις δοκιμες που εχουν γινει σε αυτον κατι θα ξερουν λεγοντας μας παραδειγμα τα λαδια τα πρωτα να τα αλλαξουμε στα 10,000 χιλιομετρα και οχι νωριτερα και οτι το παραφλου δεν θελει αλλαγμα!? Και μια που το φερε η κουβεντα το ξερετε οτι το λαδι που εχει ενα αυτοκινητο οταν βγαινει απο τη γραμμη παραγωγης και το αγοραζουμε εμεις απο την εκθεση ειναι κατα καποιο τροπο "ειδικο"? Βοηθαει τον κινητηρα να στρωθει ποιο ομαλα απο οσο ξερω! Δηλαδη να τα αλλαξει καποιος και να βαλει παλι τα total δεν θα ειναι τα ιδια με τα Total που φοουσε απο τη "μανα" του! Ας ειναι ιδιο και το ιξωδες!
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2003, 09:11:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alxdr74 έγραψε: |
Και μια που το φερε η κουβεντα το ξερετε οτι το λαδι που εχει ενα αυτοκινητο οταν βγαινει απο τη γραμμη παραγωγης και το αγοραζουμε εμεις απο την εκθεση ειναι κατα καποιο τροπο "ειδικο"? Βοηθαει τον κινητηρα να στρωθει ποιο ομαλα απο οσο ξερω! Δηλαδη να τα αλλαξει καποιος και να βαλει παλι τα total δεν θα ειναι τα ιδια με τα Total που φοουσε απο τη "μανα" του! Ας ειναι ιδιο και το ιξωδες! |
Ναι,το έχουμε ξαναπεί ότι ισχύει αυτό.Όταν πήγα να μου το βγάλουν στα 3000km αρνήθηκαν ευγενικά... Τότε μου είπαν την ιστορία με τα "ειδικά" πρόσθετα που έχει για το στρώσιμο.
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Josef (Ιωσήφ) Μόλις έγραψα

 107 1.0 & 307cc
Ένταξη: 10 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 12 Τόπος: ΒΟΛΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2003, 11:34:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzleepy έγραψε: | Το παραφλού μπαίνει ατόφιο στο δοχείο ή πρέπει να αναμιγνύεται με ένα ποσοστό νερού; Έτσι, τουλάχιστον, ισχυρίζεται ο πατέρας μου... |
Το παραφλού μπαίνει ατόφιο στο δοχείο. Το αντιψυκτικό (αντιπαγωτικό) πρέπει να αναμιγνύεται με ένα ποσοστό νερού, αναλόγως με την περιοχή που είσαι. Π.χ. λιγότερο νερό θα προσθέσει ένας που μένει στη Δράμα από έναν που μένει στην Αθήνα.
Βάζω ζώνη, πατάω μίζα κι έφυγα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotiris13 (sotiris) Μόλις έγραψα

206 1.6 (16V) GTi
Ένταξη: 11 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 26
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2006, 12:36:31 Θέμα δημοσίευσης: Ξαφνικό ανέβασμα θερμοκρασίας |
|
|
ΛΟιπον.. για αρκετο καιρό 2-3 μήνες, ξαφνικά ανέβαζε θρμοκρασία το αμάξι, αλλά.....το έκανε και σε περιπτώσεις που ήταν κρύο μόλις το εβαζα μπροστά και ξεκίναγα το πρωί.
άναβε προηδοποίηση για να σταματησει και έγραφε κάτι για το ψυκτικό υγρό.
Βασικά ανέβαζε θερμοκρασία από τους 50-60 περίπου στους 90-100 ξαφνικά και ξανάπεφτε στην κανονική μετα...
τελικα, όταν το εβαλαν στο πρόγραμα διάγνωσης, είχαν πρόβλημα 2-3 αισθητήρες της θερμοκρασίας, και τους άλλαξαν μες στην εγγύηση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nOkpos (Δημήτρης) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 1.6 GT (2009)
Ένταξη: 10 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 1108 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2006, 13:23:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομιζω οτι σχετικο θεμα υπαρχει .... ας βαλη καποιος το Link  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (X - Stazi) Δραστήριο μέλος

 PEUGEOT 206 XS
Ένταξη: 11 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 221
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 11:21:53 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με θερμοκρασία νερου? |
|
|
Γεια σας παιδιά το αυτοκίνητο είναι καινούργιο και παρατηρώ όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα υψηλή κατά την γνώμη μου θερμοκρασία νερου.
Ένα παιδί που ρώτησα στο δρόμο με ίδιο 1.4 16V μου λέει ότι σπάνια περνάει τουσ 88 βαθμούς και εμένα πάει 100!
Είναι λογικό?
Τι μπορεί να συμβαίνει?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
scrat (Διονύσης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)
Ένταξη: 24 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 231 Τόπος: Αθήνα, GR
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 12:53:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε εκείνο το σημείο ακριβώς, στους 100, αρχίζει να λειτουργεί ο ανεμιστήρας στο 1.6 16v (δε θυμάμαι αν είναι ο πρώτος ή ο δεύτερος). Δε νομίζω ότι έχεις λόγο να ανησυχείς πάντως, αν δεν πάει παραπάνω από αυτή τη γραμμή ο δείκτης. Στα 1.6 16v την κρατάει μεταξύ 90 και 100. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 14:17:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι φυσιολογικό μην σε ανησυχεί καθόλου η θερμοκρασία
η πρώτη ταχύτητα (μικρή) παίρνει στους 98 και η δεύτερη (μεγάλη) στους 103.
Μέσα στην κίνηση πάντως θα παίζει 90-100 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 15:44:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Είναι φυσιολογικό μην σε ανησυχεί καθόλου η θερμοκρασία
η πρώτη ταχύτητα (μικρή) παίρνει στους 98 και η δεύτερη (μεγάλη) στους 103.
Μέσα στην κίνηση πάντως θα παίζει 90-100 |
Ναι έτσι ακριβώς είναι....το έχω παρατηρήσει, το ventilateur αυξάνει στροφές μετά τους 100. Απλά μου φάνηκε περίεργο γιατί αφενός μιας και δεν ξέρω το αμάξι, 100+= βρασμός (θα μου πεις paraflu είναι) & πολλά αυτοκίνητα δεν έχουν τέτοιες θερμοκρασίες και αφετέρου ρωτάω κι έναν άλλο με 1.4 16V και μου λεει οτι παιζει 80-88 βαθμούς και ποτέ δεν έχει περασει τους 88
Αργύρη ευχαριστώ, με καθησύχασες λίγο!
Ευχαριστώ και εσάς παιδιά.
ΥΓ. Σκέφτομαι να φτιάξω μια ηλ κατασκευή ώστε να έχω ένα μπουτόν στην καμπίνα και να "ανάβω" το βεντιλατέρ όποτε θέλω εγώ. Εννοείται ότι θα λειτουργεί και ο θερμοστάτης. Δλδ αν είναι ανοιχτός ο διακόπτης, δεν περιστρεφεται ο ανεμιστήρας και περασει τους 98 θα περιστραφεί λόγω θερμοστάτη! Έτσι όταν πηγαίνω σε μποτιλιάρισμα ή το σπάω θα πατάω κάθε φορά τον διακόπτη. Κακό δεν θα του κάνω νομίζω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 19:00:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | ...ΥΓ. Σκέφτομαι να φτιάξω μια ηλ κατασκευή ώστε να έχω ένα μπουτόν στην καμπίνα και να "ανάβω" το βεντιλατέρ όποτε θέλω εγώ. Εννοείται ότι θα λειτουργεί και ο θερμοστάτης. Δλδ αν είναι ανοιχτός ο διακόπτης, δεν περιστρεφεται ο ανεμιστήρας και περασει τους 98 θα περιστραφεί λόγω θερμοστάτη! Έτσι όταν πηγαίνω σε μποτιλιάρισμα ή το σπάω θα πατάω κάθε φορά τον διακόπτη. Κακό δεν θα του κάνω νομίζω! |
Καλη η ιδεα σου και πρακτικη. Φανταζομαι απ'το nickname σου (plaketokofths) οτι θα σχολεισαι με τα ηλεκτρονικα οποτε δεν θα ειναι και πολυ δησκολο για σενα. Good luck.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 19:53:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θεωρητικά δεν είναι δύσκολο. Πρακτικά όμως το κυκλωματάκι θα πρέπει να τοποθετηθεί σε τέτοιο σημείο ή σε κάποιο κουτάκι το οποίο θα αντέχει στις περιβαλλοντικές συνθήκες. Π.χ σε καταστάσεις παγετού ή υψηλές θερμοκρασίες λόγω μηχανής, αναθυμιασεις. λάδια....κτλ ίσως να μην λειτουργήσει. Θα το ψάξω όμως. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 21:30:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ξεκινήσω με αυτό που είπες ότι άλλα αυτοκίνητα δεν έχουν τέτοιες θερμοκρασίες.
Όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες είναι κατασκευασμένοι έτσι ώστε να φτάνουν πολύ γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας οι οποίες είναι αρκετά υψηλές και αυτό γίνεται για τις προδιαγραφές ρύπων. Άσχετα αν σε άλλα αυτοκίνητα δεν έχει όργανο με νούμερα αλλά με γραμμές μην νομίζεις ότι σε αυτά η θερμοκρασία είναι ποιο χαμηλή.
Τώρα για το βράσιμο, την δουλειά δεν την κάνει μόνο το αντιψυκτικό αλλά την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει η τάπα ή του ψυγείου ή του δοχείου διαστολής , ανάλογα το σύστημα του κάθε μοντέλου,( δοχείο διαστολής για το 206).
Επίσης δεν νομίζω ότι χρειάζεται να βάλλεις ξεχωριστώ διακόπτη για το βεντιλατέρ μιας και ότι και αν συμβεί , ποιο σύνηθες για τα 206 είναι το κάψιμο τις αντίστασης για την μικρή ταχύτητα την 1η δηλαδή, οπότε και θα στο δείξει από μόνο του ανάβοντας λαμπάκι και βάζοντας σε λειτουργία την 2η.
Άρα και διακοπτάκι να βάλεις δεν θα δουλεύει σε αυτή την περίπτωση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsosmoulis (μητσάκος) Έχω ξεφύγει !!!


 106 rallye x 2
Ένταξη: 03 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 1747 Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 21:33:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καμμία ανησυχία αδερφέ η θερμοκρασία είναι μια χαρά....
πάντως στο bmw του πατέρα μου με το που πιάσει θερμοκρασία δεν το κουνάει ρούπι από εκεί, ότι και να το κάνεις...κίνηση κτλ αυτό εκεί!!σταθερό!
τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Μάϊ 2006, 13:27:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tsosmoulis έγραψε: | καμμία ανησυχία αδερφέ η θερμοκρασία είναι μια χαρά....
πάντως στο bmw του πατέρα μου με το που πιάσει θερμοκρασία δεν το κουνάει ρούπι από εκεί, ότι και να το κάνεις...κίνηση κτλ αυτό εκεί!!σταθερό! |
Οι BMW εχουν αλλο συστημα, το οποιο διατηρει τη βελονα καρφωμενη στο κεντρο οσο οι θερμοκρασιες ειναι μεσα στα ορια (μεταξυ 90-100 βαθμων)!!! Δεν δειχνει αυτες τις αυξομειωσεις που δειχνουν τα δικα μας!!! Μονο οταν υπαρχει προβλημα αρχιζει να μετακινειται!!!
Ασε που πλεον καμμια BMW δεν εχει δεικτη θερμοκρασιας νερου!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Μάϊ 2006, 18:22:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για βρασμο απλα το ξεχνας, εκτος και αν σου εχουν βαλει απλα νερο μεσα..
Οι θερμοκρασιες ειναι συνηθες φαινομενο και στου αδελφου μου το 1.4 16V(μεσα στην πολη για μερικα sec και μολις το βαλεις μπροστα, αφου το εχεις σβησει, αν εχει δουλευψει πολυ ωρα)
στην εθνικη η θερμοκρασια ειναι 90 σχεδον παντα σταθερη
οσο για το διακοπτη..
στο δικο μου εχω βαλει (1.3 rallye)
η ολη διαταξη ειναι αρκετα απλη και δε χριαζεται ιδιατερα περιπλοκο κυκλωμα..
στο δικο μου, πας στη φισσα των βεντιλατερ που ειναι ο θερμοστατης, βλεπεις πια καλωδια ειναι για ποια σκαλα των βεντιλατερ και ενωνεις 2 καλωδια δικα σου τα οποια καταληγουν σε εναν απλο διακοπτη.
αποψη μου ειναι πως στο 1.4 ειναι λιγο περιττη κινηση μιας και δεν βλεπεις ιδιαιτερα ψηλες θερμοκρασιες.Στην πολη βολυευει βεβαια γιατι μπορεις να κρυωσεις το ψυγειο οποτε νομιζεις (ειδικα με 40 c εξω κανει δουλεια)
η λογικη μου του ειναι περιττο ειναι γιατι αν σε ενα τετοιο μοτερ μαμα βαλουμε ανεμηστηρες χειροκινητους τοτε στα τερατα καηκαμε!
παντως κακο δεν του κανεις..
προσοχη θελει να το κανεις ετσι ωστε να κλεινει με το κλεισιμο του διακοπτη (κλειδιου) γιατι ενας φιλος ειχε μεινει απο μπαταρια οταν το ειχε ξεχασει ανοικτο.. 
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kas (iakobos) Μόλις έγραψα

 peugeot 307 1.6 (16v)xr (2001)
Ένταξη: 23 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 44 Τόπος: ΗΠΕΙΡΟΣ(ΠΡΕΒΕΖΑ)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Μάϊ 2006, 20:31:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μην το σκεφτεσαι καν η θερμοκρασια μια χαα ειναι..αλλα ρε παιδια εχω το εξης προβλημα..πριν βαλω φιλτρο(βαρελακι)το αυτοκινητο δουλευε στους 85βαθμους κ με ανοιγματα κ τετοια πηγαινε περιπου στους 88.μεσα στην πολη το πολυ να εφτανε 95-100..τωρα με το φιλτρο δουλευει στουσ 90 κ με λιγο ζορισμα φτανει τουσ 95 κ στην κινηση ξεπαιρναει τουσ 100..γιατι εγινε ??? 
pug 307 modified by carcept |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Μάϊ 2006, 20:41:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η θεωρεία (αν δεν κάνω λάθος) λέει ότι όταν μια καύση γίνεται καλύτερα (πιο κοντά στο ιδανικό δηλαδή) εκλύονται μεγαλύτερα ποσά θερμότητας.
Αν η προσθήκη πιο ελεύθερου φίλτρου σου έχει βελτιώσει την καυση η θερμοκρασία των καυσαερίων σου όπως και οι θερμοκρασίες στο χώρο καύσης αυξάνονται πράγμα που ίσως ανεβάζει κατα κάτι λίγο και την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού κλπ κλπ... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Μάϊ 2006, 21:55:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Η θεωρεία (αν δεν κάνω λάθος) λέει ότι όταν μια καύση γίνεται καλύτερα (πιο κοντά στο ιδανικό δηλαδή) εκλύονται μεγαλύτερα ποσά θερμότητας.
Αν η προσθήκη πιο ελεύθερου φίλτρου σου έχει βελτιώσει την καυση η θερμοκρασία των καυσαερίων σου όπως και οι θερμοκρασίες στο χώρο καύσης αυξάνονται πράγμα που ίσως ανεβάζει κατα κάτι λίγο και την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού κλπ κλπ...  |
Ακριβως ετσι ειναι.
Με το ελευθερο φιλτρο ο κιντηρας σου παραγει περισσοτερη ενεργεια, μια μορφη της οποιας ειναι και η θερμοτητα.
(υποψη η ενεργεια που παραγει ο κινητηρας εσωτερικης καυσης ειναι 70% θερμικη και 30% κινητικη - μιλαμε για μεγαλη σπαταλη αλλα δηστυχος ετσι ειναι...)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|