PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Θερμοκρασία
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
zzzleepy (Μαύρος Χέλωνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1289
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2003, 19:21:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το παραφλού μπαίνει ατόφιο στο δοχείο ή πρέπει να αναμιγνύεται με ένα ποσοστό νερού; Έτσι, τουλάχιστον, ισχυρίζεται ο πατέρας μου...




Για όλο τον κόσμο είσαι κάποιος... για κάποιον είσαι όλος ο κόσμος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
alxdr74 (αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 11 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 491
Τόπος: GREECE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2003, 09:07:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
alxdr74 έγραψε:
pezomania έγραψε:
Επίσης η peugeot μέσα στο βιβλιαράκι της γράφει, 1η αλλαγή λαδιών στα 10.000χλμ!!! Γιατί κανείς μας δεν το ακολούθησε;;;Παιδιά, για να μην παρεξηγηθώ, η αλλαγή παραφλού δεν είναι απαραίτητη, απλά ανά 2 χρονάκια κάνει καλό να αλάζουμε τα νερά του κινητήρα μας.

Ποιος ειπε οτι κανενας δεν το ακολουθησε? Εγω στα 10,000 αλλαξα τα πρωτα μου λαδια και καθε 10,0000 συνεχιζω να τα αλλαζω ακομα και σημερα!!


Εννοεί ότι όλοι μας τα αλλάξαμε νωρίτερα... Wink
Το καταλαβα αυτο! Smile Απλα θελω να πιστευω οτι οι μηχανικοι της Peugeot που σχεδιασαν τον κινητηρα του 206 για παραδειγμα και με ολες τις δοκιμες που εχουν γινει σε αυτον κατι θα ξερουν λεγοντας μας παραδειγμα τα λαδια τα πρωτα να τα αλλαξουμε στα 10,000 χιλιομετρα και οχι νωριτερα και οτι το παραφλου δεν θελει αλλαγμα!? Και μια που το φερε η κουβεντα το ξερετε οτι το λαδι που εχει ενα αυτοκινητο οταν βγαινει απο τη γραμμη παραγωγης και το αγοραζουμε εμεις απο την εκθεση ειναι κατα καποιο τροπο "ειδικο"? Βοηθαει τον κινητηρα να στρωθει ποιο ομαλα απο οσο ξερω! Δηλαδη να τα αλλαξει καποιος και να βαλει παλι τα total δεν θα ειναι τα ιδια με τα Total που φοουσε απο τη "μανα" του! Ας ειναι ιδιο και το ιξωδες!




Peugeot...The drive of your life
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2003, 09:11:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alxdr74 έγραψε:

Και μια που το φερε η κουβεντα το ξερετε οτι το λαδι που εχει ενα αυτοκινητο οταν βγαινει απο τη γραμμη παραγωγης και το αγοραζουμε εμεις απο την εκθεση ειναι κατα καποιο τροπο "ειδικο"? Βοηθαει τον κινητηρα να στρωθει ποιο ομαλα απο οσο ξερω! Δηλαδη να τα αλλαξει καποιος και να βαλει παλι τα total δεν θα ειναι τα ιδια με τα Total που φοουσε απο τη "μανα" του! Ας ειναι ιδιο και το ιξωδες!


Ναι,το έχουμε ξαναπεί ότι ισχύει αυτό.Όταν πήγα να μου το βγάλουν στα 3000km αρνήθηκαν ευγενικά... Τότε μου είπαν την ιστορία με τα "ειδικά" πρόσθετα που έχει για το στρώσιμο.


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Josef (Ιωσήφ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


107 1.0 & 307cc

Ένταξη: 10 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: ΒΟΛΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάϊ 2003, 11:34:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

zzzleepy έγραψε:
Το παραφλού μπαίνει ατόφιο στο δοχείο ή πρέπει να αναμιγνύεται με ένα ποσοστό νερού; Έτσι, τουλάχιστον, ισχυρίζεται ο πατέρας μου...

Το παραφλού μπαίνει ατόφιο στο δοχείο. Το αντιψυκτικό (αντιπαγωτικό) πρέπει να αναμιγνύεται με ένα ποσοστό νερού, αναλόγως με την περιοχή που είσαι. Π.χ. λιγότερο νερό θα προσθέσει ένας που μένει στη Δράμα από έναν που μένει στην Αθήνα.


Βάζω ζώνη, πατάω μίζα κι έφυγα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sotiris13 (sotiris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6 (16V) GTi

Ένταξη: 11 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 26

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2006, 12:36:31    Θέμα δημοσίευσης: Ξαφνικό ανέβασμα θερμοκρασίας Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΛΟιπον.. για αρκετο καιρό 2-3 μήνες, ξαφνικά ανέβαζε θρμοκρασία το αμάξι, αλλά.....το έκανε και σε περιπτώσεις που ήταν κρύο μόλις το εβαζα μπροστά και ξεκίναγα το πρωί.
άναβε προηδοποίηση για να σταματησει και έγραφε κάτι για το ψυκτικό υγρό.
Βασικά ανέβαζε θερμοκρασία από τους 50-60 περίπου στους 90-100 ξαφνικά και ξανάπεφτε στην κανονική μετα...

τελικα, όταν το εβαλαν στο πρόγραμα διάγνωσης, είχαν πρόβλημα 2-3 αισθητήρες της θερμοκρασίας, και τους άλλαξαν μες στην εγγύηση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
nOkpos (Δημήτρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 1.6 GT (2009)

Ένταξη: 10 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 1108
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2006, 13:23:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

νομιζω οτι σχετικο θεμα υπαρχει .... ας βαλη καποιος το Link Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (X - Stazi)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


PEUGEOT 206 XS

Ένταξη: 11 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 221

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Φεβ 2006, 14:17:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ είναι το λινκ :

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=1498&highlight=%E8%E5%F1%EC%EF%EA%F1%E1%F3%E9%E1

Σωστή η Αναστασία. Wink Ευχαριστώ.

Το τόπικ "Ξαφνικό ανέβασμα θερμοκρασίας" ενσωματώθηκε στο παρόν.

Εκ της MOD Team
MEMsound
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 11:21:53    Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με θερμοκρασία νερου? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας παιδιά το αυτοκίνητο είναι καινούργιο και παρατηρώ όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα υψηλή κατά την γνώμη μου θερμοκρασία νερου.
Ένα παιδί που ρώτησα στο δρόμο με ίδιο 1.4 16V μου λέει ότι σπάνια περνάει τουσ 88 βαθμούς και εμένα πάει 100!
Είναι λογικό?
Τι μπορεί να συμβαίνει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
scrat (Διονύσης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2004)

Ένταξη: 24 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 231
Τόπος: Αθήνα, GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 12:53:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε εκείνο το σημείο ακριβώς, στους 100, αρχίζει να λειτουργεί ο ανεμιστήρας στο 1.6 16v (δε θυμάμαι αν είναι ο πρώτος ή ο δεύτερος). Δε νομίζω ότι έχεις λόγο να ανησυχείς πάντως, αν δεν πάει παραπάνω από αυτή τη γραμμή ο δείκτης. Στα 1.6 16v την κρατάει μεταξύ 90 και 100.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 14:17:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι φυσιολογικό μην σε ανησυχεί καθόλου η θερμοκρασία

η πρώτη ταχύτητα (μικρή) παίρνει στους 98 και η δεύτερη (μεγάλη) στους 103.
Μέσα στην κίνηση πάντως θα παίζει 90-100
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 15:44:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Είναι φυσιολογικό μην σε ανησυχεί καθόλου η θερμοκρασία

η πρώτη ταχύτητα (μικρή) παίρνει στους 98 και η δεύτερη (μεγάλη) στους 103.
Μέσα στην κίνηση πάντως θα παίζει 90-100


Ναι έτσι ακριβώς είναι....το έχω παρατηρήσει, το ventilateur αυξάνει στροφές μετά τους 100. Απλά μου φάνηκε περίεργο γιατί αφενός μιας και δεν ξέρω το αμάξι, 100+= βρασμός (θα μου πεις paraflu είναι) & πολλά αυτοκίνητα δεν έχουν τέτοιες θερμοκρασίες και αφετέρου ρωτάω κι έναν άλλο με 1.4 16V και μου λεει οτι παιζει 80-88 βαθμούς και ποτέ δεν έχει περασει τους 88 Exclamation

Αργύρη ευχαριστώ, με καθησύχασες λίγο!

Ευχαριστώ και εσάς παιδιά.


ΥΓ. Σκέφτομαι να φτιάξω μια ηλ κατασκευή ώστε να έχω ένα μπουτόν στην καμπίνα και να "ανάβω" το βεντιλατέρ όποτε θέλω εγώ. Εννοείται ότι θα λειτουργεί και ο θερμοστάτης. Δλδ αν είναι ανοιχτός ο διακόπτης, δεν περιστρεφεται ο ανεμιστήρας και περασει τους 98 θα περιστραφεί λόγω θερμοστάτη! Έτσι όταν πηγαίνω σε μποτιλιάρισμα ή το σπάω θα πατάω κάθε φορά τον διακόπτη. Κακό δεν θα του κάνω νομίζω!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 19:00:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
...ΥΓ. Σκέφτομαι να φτιάξω μια ηλ κατασκευή ώστε να έχω ένα μπουτόν στην καμπίνα και να "ανάβω" το βεντιλατέρ όποτε θέλω εγώ. Εννοείται ότι θα λειτουργεί και ο θερμοστάτης. Δλδ αν είναι ανοιχτός ο διακόπτης, δεν περιστρεφεται ο ανεμιστήρας και περασει τους 98 θα περιστραφεί λόγω θερμοστάτη! Έτσι όταν πηγαίνω σε μποτιλιάρισμα ή το σπάω θα πατάω κάθε φορά τον διακόπτη. Κακό δεν θα του κάνω νομίζω!


Καλη η ιδεα σου και πρακτικη. Φανταζομαι απ'το nickname σου (plaketokofths) οτι θα σχολεισαι με τα ηλεκτρονικα οποτε δεν θα ειναι και πολυ δησκολο για σενα. Good luck.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 19:53:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θεωρητικά δεν είναι δύσκολο. Πρακτικά όμως το κυκλωματάκι θα πρέπει να τοποθετηθεί σε τέτοιο σημείο ή σε κάποιο κουτάκι το οποίο θα αντέχει στις περιβαλλοντικές συνθήκες. Π.χ σε καταστάσεις παγετού ή υψηλές θερμοκρασίες λόγω μηχανής, αναθυμιασεις. λάδια....κτλ ίσως να μην λειτουργήσει. Θα το ψάξω όμως.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 21:30:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ξεκινήσω με αυτό που είπες ότι άλλα αυτοκίνητα δεν έχουν τέτοιες θερμοκρασίες.
Όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες είναι κατασκευασμένοι έτσι ώστε να φτάνουν πολύ γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας οι οποίες είναι αρκετά υψηλές και αυτό γίνεται για τις προδιαγραφές ρύπων. Άσχετα αν σε άλλα αυτοκίνητα δεν έχει όργανο με νούμερα αλλά με γραμμές μην νομίζεις ότι σε αυτά η θερμοκρασία είναι ποιο χαμηλή.
Τώρα για το βράσιμο, την δουλειά δεν την κάνει μόνο το αντιψυκτικό αλλά την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει η τάπα ή του ψυγείου ή του δοχείου διαστολής , ανάλογα το σύστημα του κάθε μοντέλου,( δοχείο διαστολής για το 206).
Επίσης δεν νομίζω ότι χρειάζεται να βάλλεις ξεχωριστώ διακόπτη για το βεντιλατέρ μιας και ότι και αν συμβεί , ποιο σύνηθες για τα 206 είναι το κάψιμο τις αντίστασης για την μικρή ταχύτητα την 1η δηλαδή, οπότε και θα στο δείξει από μόνο του ανάβοντας λαμπάκι και βάζοντας σε λειτουργία την 2η.
Άρα και διακοπτάκι να βάλεις δεν θα δουλεύει σε αυτή την περίπτωση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
tsosmoulis (μητσάκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

106 rallye x 2

Ένταξη: 03 Ιούν 2004
Δημοσιεύσεις: 1747
Τόπος: ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Μάϊ 2006, 21:33:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καμμία ανησυχία αδερφέ η θερμοκρασία είναι μια χαρά....
πάντως στο bmw του πατέρα μου με το που πιάσει θερμοκρασία δεν το κουνάει ρούπι από εκεί, ότι και να το κάνεις...κίνηση κτλ αυτό εκεί!!σταθερό!


τί κάνετε? ράλλυ???
στο ΔΝΤ αμέσως!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Μάϊ 2006, 13:27:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tsosmoulis έγραψε:
καμμία ανησυχία αδερφέ η θερμοκρασία είναι μια χαρά....
πάντως στο bmw του πατέρα μου με το που πιάσει θερμοκρασία δεν το κουνάει ρούπι από εκεί, ότι και να το κάνεις...κίνηση κτλ αυτό εκεί!!σταθερό!


Οι BMW εχουν αλλο συστημα, το οποιο διατηρει τη βελονα καρφωμενη στο κεντρο οσο οι θερμοκρασιες ειναι μεσα στα ορια (μεταξυ 90-100 βαθμων)!!! Δεν δειχνει αυτες τις αυξομειωσεις που δειχνουν τα δικα μας!!! Μονο οταν υπαρχει προβλημα αρχιζει να μετακινειται!!!

Ασε που πλεον καμμια BMW δεν εχει δεικτη θερμοκρασιας νερου!!!


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Μάϊ 2006, 18:22:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για βρασμο απλα το ξεχνας, εκτος και αν σου εχουν βαλει απλα νερο μεσα..


Οι θερμοκρασιες ειναι συνηθες φαινομενο και στου αδελφου μου το 1.4 16V(μεσα στην πολη για μερικα sec και μολις το βαλεις μπροστα, αφου το εχεις σβησει, αν εχει δουλευψει πολυ ωρα)

στην εθνικη η θερμοκρασια ειναι 90 σχεδον παντα σταθερη

οσο για το διακοπτη..
στο δικο μου εχω βαλει (1.3 rallye)
η ολη διαταξη ειναι αρκετα απλη και δε χριαζεται ιδιατερα περιπλοκο κυκλωμα..
στο δικο μου, πας στη φισσα των βεντιλατερ που ειναι ο θερμοστατης, βλεπεις πια καλωδια ειναι για ποια σκαλα των βεντιλατερ και ενωνεις 2 καλωδια δικα σου τα οποια καταληγουν σε εναν απλο διακοπτη.

αποψη μου ειναι πως στο 1.4 ειναι λιγο περιττη κινηση μιας και δεν βλεπεις ιδιαιτερα ψηλες θερμοκρασιες.Στην πολη βολυευει βεβαια γιατι μπορεις να κρυωσεις το ψυγειο οποτε νομιζεις (ειδικα με 40 c εξω κανει δουλεια)
η λογικη μου του ειναι περιττο ειναι γιατι αν σε ενα τετοιο μοτερ μαμα βαλουμε ανεμηστηρες χειροκινητους τοτε στα τερατα καηκαμε!
παντως κακο δεν του κανεις..

προσοχη θελει να το κανεις ετσι ωστε να κλεινει με το κλεισιμο του διακοπτη (κλειδιου) γιατι ενας φιλος ειχε μεινει απο μπαταρια οταν το ειχε ξεχασει ανοικτο.. Very happy


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kas (iakobos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 307 1.6 (16v)xr (2001)

Ένταξη: 23 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 44
Τόπος: ΗΠΕΙΡΟΣ(ΠΡΕΒΕΖΑ)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Μάϊ 2006, 20:31:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μην το σκεφτεσαι καν η θερμοκρασια μια χαα ειναι..αλλα ρε παιδια εχω το εξης προβλημα..πριν βαλω φιλτρο(βαρελακι)το αυτοκινητο δουλευε στους 85βαθμους κ με ανοιγματα κ τετοια πηγαινε περιπου στους 88.μεσα στην πολη το πολυ να εφτανε 95-100..τωρα με το φιλτρο δουλευει στουσ 90 κ με λιγο ζορισμα φτανει τουσ 95 κ στην κινηση ξεπαιρναει τουσ 100..γιατι εγινε ??? Confused Confused


pug 307 modified by carcept
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Μάϊ 2006, 20:41:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η θεωρεία (αν δεν κάνω λάθος) λέει ότι όταν μια καύση γίνεται καλύτερα (πιο κοντά στο ιδανικό δηλαδή) εκλύονται μεγαλύτερα ποσά θερμότητας.

Αν η προσθήκη πιο ελεύθερου φίλτρου σου έχει βελτιώσει την καυση η θερμοκρασία των καυσαερίων σου όπως και οι θερμοκρασίες στο χώρο καύσης αυξάνονται πράγμα που ίσως ανεβάζει κατα κάτι λίγο και την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού κλπ κλπ... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Μάϊ 2006, 21:55:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Η θεωρεία (αν δεν κάνω λάθος) λέει ότι όταν μια καύση γίνεται καλύτερα (πιο κοντά στο ιδανικό δηλαδή) εκλύονται μεγαλύτερα ποσά θερμότητας.

Αν η προσθήκη πιο ελεύθερου φίλτρου σου έχει βελτιώσει την καυση η θερμοκρασία των καυσαερίων σου όπως και οι θερμοκρασίες στο χώρο καύσης αυξάνονται πράγμα που ίσως ανεβάζει κατα κάτι λίγο και την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού κλπ κλπ... Wink


Ακριβως ετσι ειναι.
Με το ελευθερο φιλτρο ο κιντηρας σου παραγει περισσοτερη ενεργεια, μια μορφη της οποιας ειναι και η θερμοτητα.
(υποψη η ενεργεια που παραγει ο κινητηρας εσωτερικης καυσης ειναι 70% θερμικη και 30% κινητικη - μιλαμε για μεγαλη σπαταλη αλλα δηστυχος ετσι ειναι...)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Επόμενη
Σελίδα 3 από 21

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3539s (PHP: 60% - SQL: 40%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on