PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Θόρυβος κατά την αλλαγή από 1η σε 2α
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)

Ένταξη: 23 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 393
Τόπος: 6' απο Παντού!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Απρ 2006, 18:59:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ton telefteo kairo exei arxisi kai me anisixei i 2era mou...poles fores otan tin koubono kanei les kai exo balei ta granazia se bleder. Sad

sinithos an spiniaro tin 1ti me to pou koubono tin deftera ta kourevei....

tin exo kanei kourio tin 2tera i iparxei periptosi na exei xalarosei apo kradasmous sasman kai na min tin pernei kala??? i kana sixronize????

pantos mou to kanei mono stin 2era se kamia ali sxesi...




Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…

Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Απρ 2006, 19:24:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BadSpud! έγραψε:
Ton telefteo kairo exei arxisi kai me anisixei i 2era mou...poles fores otan tin koubono kanei les kai exo balei ta granazia se bleder. Sad

sinithos an spiniaro tin 1ti me to pou koubono tin deftera ta kourevei....

tin exo kanei kourio tin 2tera i iparxei periptosi na exei xalarosei apo kradasmous sasman kai na min tin pernei kala??? i kana sixronize????

pantos mou to kanei mono stin 2era se kamia ali sxesi...


αγαπητέ φίλε, μετέφερα το ποστ σου εδώ στις "βλάβες-συντήρηση" όπου και ανήκει. Να γράφεις μόνο με Ελληνικά.

Εκ της Mod Team
Πέτρος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

106RALLYE A6 , 205 E11

Ένταξη: 28 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 742
Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Απρ 2006, 23:53:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτο γίνεται διότι κατά τη δειάρκεια αλλαγής από πρώτη σε δευτέρα , παρεμβαλλεται ενα γρανάζι (συγχρονιζέ 1ης-2ας θα τ'ακούσεις ) το οποίο κατά τη δειάρκεια της αλλάγης "φροντίζει" να συγχρονίσει το γρανάζι της 2ας ώστε ο 'άξονας'΄του σασμάν όταν ακουμπήσει πάνω του να μην κάνει άμεση επαφή ένα περιστεφόμενο γρανάζι (της μετάδοσης δηλαδή) με ένα ακίνητο (της 2ας).
Σε μια γρήγορη αλλαγή η όλη διαδίκασία δεν γίνεται κάτω από τις πιο υγιείς προυποθέσεις και σε συνδυασμό με την πολύ χρήση παράγεται ο ήχος που ακούς.

Τελείως χονδρική και ελλειπτική η επεξήγηση μου, ίσως κάποιος να μας δώσει μια πιο σωστή εξήγηση Idea


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)

Ένταξη: 23 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 393
Τόπος: 6' απο Παντού!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 15:40:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή αλλαγή θα χρειαστεί μόνο το σιχρονιζε? Και αν δεν πάω να το φτιάξω άμεσα μπορεί να κουρευτεί και το γρανάζι? Και για την αλλαγή αυτού θα χρειαστεί να λυθεί και να ανοιχτεί όλο το σαμάν????? Crying or Very sad

Πο πο πολλές ερωτήσεις lol




Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…

Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 18:54:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι* / Ναι** / Ναι. Very happy

*...αν δεν έχει κουρευτεί και κάνα γρανάζι...
**το χειρότερο είναι να σπάσει το συχρονιζε και να "κυκλοφορήσουν" τα κομματάκια του μέσα στο κιβώτιο...



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)

Ένταξη: 23 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 393
Τόπος: 6' απο Παντού!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 14:22:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την βοήθεια σας… Όσο για σένα Mάνθο μου έφτιαξες ψυχολογία κυριακάτικο… Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Μάλλον θα πρέπει να ξεχάσω τα ανοίγματα και να αρχίσω να οδηγάω σαν ταρίφας 1η – 3η για να μην γίνει η 2ερα μου λουκουμάς Shocked Shocked




Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…

Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 14:33:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην το κανεις συχνα.Εκτος απο το κιβωτιο σκεψου και τα αλλα μερη της μεταδοσης.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)

Ένταξη: 23 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 393
Τόπος: 6' απο Παντού!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 15:51:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όχι τίποτα άλλο αλλά σκέφτομαι κράξιμο που θα φάω από τον μηχανικό μου όλο αυτό μου έλεγε να μην τις καρφώνω. Και όταν είχα λιώσει τον δίσκο με έλεγε ινδιάνο και μου έβαλε δίσκο από 106 16v που αντέχει….




Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…

Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 18:16:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το σετακι που λογικα θα χρειαστεις ειναι κομπλερ-συγχρονιζε-γραναζι
αν δεν κανω λαθος εχει γυρω στα 200 ευρω (μονο σαν ανταλλακτικο)
Αν δεν σου χτυπαει πολυ καιρο προσεξε το!!
κοιτα μηπως παιζει τιποτα με τη βιδα που βιδωνει πανω στην εξατμιση
επισης βαλβολινη και βασεις σασμαν ωστε να μειωσεις ολους τους ασχετους κραδασμους!(βαλε καλη βαλβολινη γιατι αν τα φτυσει τελειως η 2α θελεις αρκετα για επισκευη)

οταν την αλλαζεις σπιναρωντας τοτε ο κινδυνος χτυπηματος ειναι ακομα μεγαλυτερος!!
στις ποσες στροφες αλλαζεις την 1η?


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)

Ένταξη: 23 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 393
Τόπος: 6' απο Παντού!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 18:52:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι μπορεί να παίζει με την βίδα της εξάτμισης που λες? υπάρχει περίπτωση να είναι από τους κραδασμούς της εξάτμισης? Βασικά όταν είχα φτιάξει την εξάτμιση όταν κούμπωνα την 2ερα έβρισκε από κάτω στην εξάτμιση (εκεί που ενώνεται με το χταπόδι) και έπαιζε και να μου την φτύσει αλλά πήγα και την έφτιαξα και δεν είχα πρόβλημα μετά…
Όσο για την βαλβολινι βάζω αγωνιστική δεν θυμάμαι μάρκα πάντως την είχα πληρώσει πολλά…
Θα κοιτάξω μήπως παίζει τίποτα και με βάσεις σαμάν

Όσο για τις αλλαγές 1τη – 2ερα αν ανοίξω τέρμα και κάνω αλλαγή στις 7300 θα μου την πάρει μια χαρά αλλά αν σπινιάρω 1τη και αλλάξω χαλαρά και κρατήσω λίγο πιο πολύ πατημένο τον συμπλέκτη την στιγμή που θα αλλάξω θα την πάρει άτσαλα και θα κάνει θόρυβο το σαμάν

Μάλλον ήρθε η ώρα να αρχίσω να παίζω τυχερά παιχνίδια… Crying or Very sad




Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…

Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)

Ένταξη: 23 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 393
Τόπος: 6' απο Παντού!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 19:03:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως ήρθε η ώρα να το βάψω μπλε και να λύσω χειρόφρενο ???????






Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…

Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 19:17:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BadSpud! έγραψε:
Τι μπορεί να παίζει με την βίδα της εξάτμισης που λες? υπάρχει περίπτωση να είναι από τους κραδασμούς της εξάτμισης? Βασικά όταν είχα φτιάξει την εξάτμιση όταν κούμπωνα την 2ερα έβρισκε από κάτω στην εξάτμιση (εκεί που ενώνεται με το χταπόδι) και έπαιζε και να μου την φτύσει αλλά πήγα και την έφτιαξα και δεν είχα πρόβλημα μετά…
Όσο για την βαλβολινι βάζω αγωνιστική δεν θυμάμαι μάρκα πάντως την είχα πληρώσει πολλά…
Θα κοιτάξω μήπως παίζει τίποτα και με βάσεις σαμάν

Όσο για τις αλλαγές 1τη – 2ερα αν ανοίξω τέρμα και κάνω αλλαγή στις 7300 θα μου την πάρει μια χαρά αλλά αν σπινιάρω 1τη και αλλάξω χαλαρά και κρατήσω λίγο πιο πολύ πατημένο τον συμπλέκτη την στιγμή που θα αλλάξω θα την πάρει άτσαλα και θα κάνει θόρυβο το σαμάν

Μάλλον ήρθε η ώρα να αρχίσω να παίζω τυχερά παιχνίδια… Crying or Very sad


λογικα και στο δικο σου, υπαρχει μια βιδα σχεδον διπλα στο ζουαν που βιδωνει την πολλαπλη με το σασμαν!
εγω το ειχα χωρις βιδα και καποια στιγμη πηγα και την εβαλα.
στα πρωτα αρκετα χιλιομετρα δεν εμπαινε η 2η ουτε στις 4000στροφες(ηθελε δυναμη και γκαζιες για να τη συγχρονισεις)
προφανως οταν πηρε τα μποσικα το σπειρωμα-βιδα δουλευε μια χαρα και καλυτερα απο πριν
αν χωρις να σπιναρει την παιρνει ευκολα τοτε δεν εχεις μεγαλο προβλημα!
με το σπιναρισμα ειναι λιγο ζορικα τα πραγματα!
εγω μολις ελυσα το προβλημα των κραδασμων δεν εκανε κιχ!

λυσε το χειροφρενο αλλα βγαλε και ταχυτητα! Razz
μη λυσεις ακομα σασμαν πριν δεις ολα τα υπολοιπα


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)

Ένταξη: 23 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 393
Τόπος: 6' απο Παντού!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 20:17:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι ναι και το δικό μου έχει βίδα που πιάνει πολλαπλή με σασμάν, ίσος να είναι και αυτό. Μπορεί να είναι και βάσεις σασμάν γιατί νομίζω ότι τον τελευταίο καιρό όταν ανοίγω γκάζι ιδικά στην 2ερα ο λεβιες κουνιέται πιο πολύ από ότι παλιά ιδικά αν ανοιγοκλείνω γκάζι! Δεν ξέρω αν έχει σχέση αυτό αλλά μου ακούγεται λογικό.

Αν και θα πάω μέσα στην εβδομάδα στο μηχανικό μου να το κοιτάξουμε

Πάντως αν κουμπώσει η 2έρα δεν υπάρχει περίπτωση να μου την φτύσει η οτιδήποτε άλλο μπορώ να ξεσπάσω πάνω της…




Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…

Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 21:47:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BadSpud! έγραψε:

Αν και θα πάω μέσα στην εβδομάδα στο μηχανικό μου να το κοιτάξουμε



Καλα αυτο μη το εχεις και για τυφλοσουρτη! Wink κατσε και σκεψου το τι θα σου προτεινει!!αν σου προτεινει με τη μια ανοιγμα-επιεσκευη σασμαν χωρις να το ψαξει τοτε αρχισε να ανησυχεις...

ποσα χιλιομετρα εχει το σασμαν?


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 08:16:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην μπερδεύεστε παιδιά , η βίδα που κρατάει το σωλήνα τις εξάτμισης δεν έχει καμία δουλειά με το αν μπαίνει η 2ρα εύκολα ή αν χτυπάει.
Όλα τα κιβώτια τις σειράς ΜΑ είναι αρκετά ευαίσθητα στην αλλαγή 1ης –2ας και ιδικά όταν αυτή γίνεται συνέχεια στον κόφτη.
Άρα όλα τα συμπτώματα που έχεις οδηγούν στην επισκευή του κιβωτίου. Δεν είναι ανάγκη να αλλάξεις και το κόμπλερ εκτός εάν είναι φθαρμένο, μπορείς να αλλάξεις μόνο το συγχρονιζέ που είναι και πιο φτηνό.
Τώρα περί κραδασμών, ρίξε μια ματιά στην κάτω βάση (την κόντρα) σε τι κατάσταση είναι όπως και στο πάτωμα όπου είναι βιδωμένη μην έχει ανοίξει. Έχει τύχη σε μερικά rallye 1.3 να ανοίγει από τα πολλά σκισίματα. Η επάνω βάση κινητήρα εάν είναι κομμένη θα σου βγάλει κραδασμούς και μέσα στην καμπίνα. Εάν κουνιέται πολύ ο λεβιές ταχυτήτων κάθε φορά που πατάς για να επιταχύνεις με ένα αριστερό ημιαξόνιο θα λυθεί το πρόβλημα.
Αυτά τα ολίγα ……
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 11:58:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Μην μπερδεύεστε παιδιά , η βίδα που κρατάει το σωλήνα τις εξάτμισης δεν έχει καμία δουλειά με το αν μπαίνει η 2ρα εύκολα ή αν χτυπάει.


Στο δικο μου ειχε και παρα ειχε και το υπογραφω! Wink Επειδη εχω αλλαξει τις βασεις με πιο σκληρες (ειδικα της μπαταριας ειναι πολυ σκληρη) προφανως με το που εγινε και αυτη (βιδα) πολυ σκληρη (αλλωστε και αυτη ειναι μια αρθρωση , δεν ειναι μονο βιδα) επηρεαζε τις κινησεις του σασμαν!
μολις η αρθρωση εγινε πιο μαλακη εφτιαξε τελειως!


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 12:48:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bob έγραψε:
Touristas έγραψε:
Μην μπερδεύεστε παιδιά , η βίδα που κρατάει το σωλήνα τις εξάτμισης δεν έχει καμία δουλειά με το αν μπαίνει η 2ρα εύκολα ή αν χτυπάει.


Στο δικο μου ειχε και παρα ειχε και το υπογραφω! Wink Επειδη εχω αλλαξει τις βασεις με πιο σκληρες (ειδικα της μπαταριας ειναι πολυ σκληρη) προφανως με το που εγινε και αυτη (βιδα) πολυ σκληρη (αλλωστε και αυτη ειναι μια αρθρωση , δεν ειναι μονο βιδα) επηρεαζε τις κινησεις του σασμαν!
μολις η αρθρωση εγινε πιο μαλακη εφτιαξε τελειως!


Γιατί μπερδεύεις την βάση του κιβωτίου με την βίδα που απλά κρατάει των σωλήνα τις εξάτμισης και τίποτα άλλο.
Μάλλον κάτι έχεις μπερδέψει εκτός αυτού δεν έχει καμία άρθρωση σε αυτό το σημείο εκτός από μερικά μοντέλα που αντί για μια απλή βίδα είχαν ένα ελατήριο για να μην κάνη θόρυβο και για να μην σπάει η βάση του σωλήνα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 12:56:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
bob έγραψε:
Touristas έγραψε:
Μην μπερδεύεστε παιδιά , η βίδα που κρατάει το σωλήνα τις εξάτμισης δεν έχει καμία δουλειά με το αν μπαίνει η 2ρα εύκολα ή αν χτυπάει.


Στο δικο μου ειχε και παρα ειχε και το υπογραφω! Wink Επειδη εχω αλλαξει τις βασεις με πιο σκληρες (ειδικα της μπαταριας ειναι πολυ σκληρη) προφανως με το που εγινε και αυτη (βιδα) πολυ σκληρη (αλλωστε και αυτη ειναι μια αρθρωση , δεν ειναι μονο βιδα) επηρεαζε τις κινησεις του σασμαν!
μολις η αρθρωση εγινε πιο μαλακη εφτιαξε τελειως!


Γιατί μπερδεύεις την βάση του κιβωτίου με την βίδα που απλά κρατάει των σωλήνα τις εξάτμισης και τίποτα άλλο.
Μάλλον κάτι έχεις μπερδέψει εκτός αυτού δεν έχει καμία άρθρωση σε αυτό το σημείο εκτός από μερικά μοντέλα που αντί για μια απλή βίδα είχαν ένα ελατήριο για να μην κάνη θόρυβο και για να μην σπάει η βάση του σωλήνα.


Ρε συ αργυρη δεν μπερδευω τιποτα.Smile

δηλαδη η βιδα στη συγκεκριμενη θεση ειναι πακτωση?? Shocked δε νομιζω να μπορει να εφαρμοσει τοσο καλα! Smile
εμενα δε θυμαμαι αν εχει μονο βιδα ή και ελατηριο (εχω και καιρο να το δω.Σιγουρα η βιδα ηηταν τεραστια)
Το κυκλοφορουσα χωρις τη βιδα μετα τη βαζω και στα πρωτα μετρα εμφανιστηκε το προβλημα το οποιιο στα αρκετα χιλιομετρα διαδρομης εφυγε!


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 14:22:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με την πρώτη ευκαιρία δες από κάτω και θα καταλάβεις τι εννοώ. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 14:27:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Με την πρώτη ευκαιρία δες από κάτω και θα καταλάβεις τι εννοώ. Wink


Ρε συ αργυρη αφου σου λεω το εχω δει πως ειναι απο κατω, αλλωστε εγω την ειχα βαλει τη βιδα! Razz απλα δε το θυμαμαι γιατι ηταν πριν 1.5 χρονο αυτο..

παντως τη διαφορα τη θυμαμαι γιατι δεν μπορουσα να βαλω 2η παρα μονο αν εκανα εγω το συγχρονιστη!


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1233s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on