Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.) Φανατικό μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)
Ένταξη: 23 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 393 Τόπος: 6' απο Παντού!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Απρ 2006, 18:59:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ton telefteo kairo exei arxisi kai me anisixei i 2era mou...poles fores otan tin koubono kanei les kai exo balei ta granazia se bleder.
sinithos an spiniaro tin 1ti me to pou koubono tin deftera ta kourevei....
tin exo kanei kourio tin 2tera i iparxei periptosi na exei xalarosei apo kradasmous sasman kai na min tin pernei kala??? i kana sixronize????
pantos mou to kanei mono stin 2era se kamia ali sxesi...
Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…
Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Απρ 2006, 19:24:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BadSpud! έγραψε: | Ton telefteo kairo exei arxisi kai me anisixei i 2era mou...poles fores otan tin koubono kanei les kai exo balei ta granazia se bleder.
sinithos an spiniaro tin 1ti me to pou koubono tin deftera ta kourevei....
tin exo kanei kourio tin 2tera i iparxei periptosi na exei xalarosei apo kradasmous sasman kai na min tin pernei kala??? i kana sixronize????
pantos mou to kanei mono stin 2era se kamia ali sxesi... |
αγαπητέ φίλε, μετέφερα το ποστ σου εδώ στις "βλάβες-συντήρηση" όπου και ανήκει. Να γράφεις μόνο με Ελληνικά.
Εκ της Mod Team
Πέτρος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος


 106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Απρ 2006, 23:53:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο γίνεται διότι κατά τη δειάρκεια αλλαγής από πρώτη σε δευτέρα , παρεμβαλλεται ενα γρανάζι (συγχρονιζέ 1ης-2ας θα τ'ακούσεις ) το οποίο κατά τη δειάρκεια της αλλάγης "φροντίζει" να συγχρονίσει το γρανάζι της 2ας ώστε ο 'άξονας'΄του σασμάν όταν ακουμπήσει πάνω του να μην κάνει άμεση επαφή ένα περιστεφόμενο γρανάζι (της μετάδοσης δηλαδή) με ένα ακίνητο (της 2ας).
Σε μια γρήγορη αλλαγή η όλη διαδίκασία δεν γίνεται κάτω από τις πιο υγιείς προυποθέσεις και σε συνδυασμό με την πολύ χρήση παράγεται ο ήχος που ακούς.
Τελείως χονδρική και ελλειπτική η επεξήγηση μου, ίσως κάποιος να μας δώσει μια πιο σωστή εξήγηση 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.) Φανατικό μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)
Ένταξη: 23 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 393 Τόπος: 6' απο Παντού!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 15:40:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή αλλαγή θα χρειαστεί μόνο το σιχρονιζε? Και αν δεν πάω να το φτιάξω άμεσα μπορεί να κουρευτεί και το γρανάζι? Και για την αλλαγή αυτού θα χρειαστεί να λυθεί και να ανοιχτεί όλο το σαμάν?????
Πο πο πολλές ερωτήσεις lol
Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…
Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Απρ 2006, 18:54:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι* / Ναι** / Ναι.
*...αν δεν έχει κουρευτεί και κάνα γρανάζι...
**το χειρότερο είναι να σπάσει το συχρονιζε και να "κυκλοφορήσουν" τα κομματάκια του μέσα στο κιβώτιο...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.) Φανατικό μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)
Ένταξη: 23 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 393 Τόπος: 6' απο Παντού!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 14:22:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την βοήθεια σας… Όσο για σένα Mάνθο μου έφτιαξες ψυχολογία κυριακάτικο…
Μάλλον θα πρέπει να ξεχάσω τα ανοίγματα και να αρχίσω να οδηγάω σαν ταρίφας 1η – 3η για να μην γίνει η 2ερα μου λουκουμάς 
Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…
Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 14:33:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην το κανεις συχνα.Εκτος απο το κιβωτιο σκεψου και τα αλλα μερη της μεταδοσης.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.) Φανατικό μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)
Ένταξη: 23 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 393 Τόπος: 6' απο Παντού!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 15:51:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι τίποτα άλλο αλλά σκέφτομαι κράξιμο που θα φάω από τον μηχανικό μου όλο αυτό μου έλεγε να μην τις καρφώνω. Και όταν είχα λιώσει τον δίσκο με έλεγε ινδιάνο και μου έβαλε δίσκο από 106 16v που αντέχει….
Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…
Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 18:16:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το σετακι που λογικα θα χρειαστεις ειναι κομπλερ-συγχρονιζε-γραναζι
αν δεν κανω λαθος εχει γυρω στα 200 ευρω (μονο σαν ανταλλακτικο)
Αν δεν σου χτυπαει πολυ καιρο προσεξε το!!
κοιτα μηπως παιζει τιποτα με τη βιδα που βιδωνει πανω στην εξατμιση
επισης βαλβολινη και βασεις σασμαν ωστε να μειωσεις ολους τους ασχετους κραδασμους!(βαλε καλη βαλβολινη γιατι αν τα φτυσει τελειως η 2α θελεις αρκετα για επισκευη)
οταν την αλλαζεις σπιναρωντας τοτε ο κινδυνος χτυπηματος ειναι ακομα μεγαλυτερος!!
στις ποσες στροφες αλλαζεις την 1η?
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.) Φανατικό μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)
Ένταξη: 23 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 393 Τόπος: 6' απο Παντού!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 18:52:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι μπορεί να παίζει με την βίδα της εξάτμισης που λες? υπάρχει περίπτωση να είναι από τους κραδασμούς της εξάτμισης? Βασικά όταν είχα φτιάξει την εξάτμιση όταν κούμπωνα την 2ερα έβρισκε από κάτω στην εξάτμιση (εκεί που ενώνεται με το χταπόδι) και έπαιζε και να μου την φτύσει αλλά πήγα και την έφτιαξα και δεν είχα πρόβλημα μετά…
Όσο για την βαλβολινι βάζω αγωνιστική δεν θυμάμαι μάρκα πάντως την είχα πληρώσει πολλά…
Θα κοιτάξω μήπως παίζει τίποτα και με βάσεις σαμάν
Όσο για τις αλλαγές 1τη – 2ερα αν ανοίξω τέρμα και κάνω αλλαγή στις 7300 θα μου την πάρει μια χαρά αλλά αν σπινιάρω 1τη και αλλάξω χαλαρά και κρατήσω λίγο πιο πολύ πατημένο τον συμπλέκτη την στιγμή που θα αλλάξω θα την πάρει άτσαλα και θα κάνει θόρυβο το σαμάν
Μάλλον ήρθε η ώρα να αρχίσω να παίζω τυχερά παιχνίδια… 
Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…
Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.) Φανατικό μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)
Ένταξη: 23 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 393 Τόπος: 6' απο Παντού!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 19:03:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως ήρθε η ώρα να το βάψω μπλε και να λύσω χειρόφρενο ???????

Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…
Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 19:17:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BadSpud! έγραψε: | Τι μπορεί να παίζει με την βίδα της εξάτμισης που λες? υπάρχει περίπτωση να είναι από τους κραδασμούς της εξάτμισης? Βασικά όταν είχα φτιάξει την εξάτμιση όταν κούμπωνα την 2ερα έβρισκε από κάτω στην εξάτμιση (εκεί που ενώνεται με το χταπόδι) και έπαιζε και να μου την φτύσει αλλά πήγα και την έφτιαξα και δεν είχα πρόβλημα μετά…
Όσο για την βαλβολινι βάζω αγωνιστική δεν θυμάμαι μάρκα πάντως την είχα πληρώσει πολλά…
Θα κοιτάξω μήπως παίζει τίποτα και με βάσεις σαμάν
Όσο για τις αλλαγές 1τη – 2ερα αν ανοίξω τέρμα και κάνω αλλαγή στις 7300 θα μου την πάρει μια χαρά αλλά αν σπινιάρω 1τη και αλλάξω χαλαρά και κρατήσω λίγο πιο πολύ πατημένο τον συμπλέκτη την στιγμή που θα αλλάξω θα την πάρει άτσαλα και θα κάνει θόρυβο το σαμάν
Μάλλον ήρθε η ώρα να αρχίσω να παίζω τυχερά παιχνίδια…  |
λογικα και στο δικο σου, υπαρχει μια βιδα σχεδον διπλα στο ζουαν που βιδωνει την πολλαπλη με το σασμαν!
εγω το ειχα χωρις βιδα και καποια στιγμη πηγα και την εβαλα.
στα πρωτα αρκετα χιλιομετρα δεν εμπαινε η 2η ουτε στις 4000στροφες(ηθελε δυναμη και γκαζιες για να τη συγχρονισεις)
προφανως οταν πηρε τα μποσικα το σπειρωμα-βιδα δουλευε μια χαρα και καλυτερα απο πριν
αν χωρις να σπιναρει την παιρνει ευκολα τοτε δεν εχεις μεγαλο προβλημα!
με το σπιναρισμα ειναι λιγο ζορικα τα πραγματα!
εγω μολις ελυσα το προβλημα των κραδασμων δεν εκανε κιχ!
λυσε το χειροφρενο αλλα βγαλε και ταχυτητα!
μη λυσεις ακομα σασμαν πριν δεις ολα τα υπολοιπα
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BadSpud! (Spiros) - (Π.R.T.) Φανατικό μέλος

 Peugeot 106 Rallye 1600cc 16v (Τούμπανο)
Ένταξη: 23 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 393 Τόπος: 6' απο Παντού!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 20:17:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι ναι και το δικό μου έχει βίδα που πιάνει πολλαπλή με σασμάν, ίσος να είναι και αυτό. Μπορεί να είναι και βάσεις σασμάν γιατί νομίζω ότι τον τελευταίο καιρό όταν ανοίγω γκάζι ιδικά στην 2ερα ο λεβιες κουνιέται πιο πολύ από ότι παλιά ιδικά αν ανοιγοκλείνω γκάζι! Δεν ξέρω αν έχει σχέση αυτό αλλά μου ακούγεται λογικό.
Αν και θα πάω μέσα στην εβδομάδα στο μηχανικό μου να το κοιτάξουμε
Πάντως αν κουμπώσει η 2έρα δεν υπάρχει περίπτωση να μου την φτύσει η οτιδήποτε άλλο μπορώ να ξεσπάσω πάνω της…
Τελικά πολύ γρήγορο το κόκκινο (Ν προς Ε) για να καταλάβεις πόσο γρήγορο είναι…
Είναι λίγο πίσω μου (Ν προς Α)! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Απρ 2006, 21:47:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BadSpud! έγραψε: |
Αν και θα πάω μέσα στην εβδομάδα στο μηχανικό μου να το κοιτάξουμε
|
Καλα αυτο μη το εχεις και για τυφλοσουρτη! κατσε και σκεψου το τι θα σου προτεινει!!αν σου προτεινει με τη μια ανοιγμα-επιεσκευη σασμαν χωρις να το ψαξει τοτε αρχισε να ανησυχεις...
ποσα χιλιομετρα εχει το σασμαν?
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 08:16:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην μπερδεύεστε παιδιά , η βίδα που κρατάει το σωλήνα τις εξάτμισης δεν έχει καμία δουλειά με το αν μπαίνει η 2ρα εύκολα ή αν χτυπάει.
Όλα τα κιβώτια τις σειράς ΜΑ είναι αρκετά ευαίσθητα στην αλλαγή 1ης –2ας και ιδικά όταν αυτή γίνεται συνέχεια στον κόφτη.
Άρα όλα τα συμπτώματα που έχεις οδηγούν στην επισκευή του κιβωτίου. Δεν είναι ανάγκη να αλλάξεις και το κόμπλερ εκτός εάν είναι φθαρμένο, μπορείς να αλλάξεις μόνο το συγχρονιζέ που είναι και πιο φτηνό.
Τώρα περί κραδασμών, ρίξε μια ματιά στην κάτω βάση (την κόντρα) σε τι κατάσταση είναι όπως και στο πάτωμα όπου είναι βιδωμένη μην έχει ανοίξει. Έχει τύχη σε μερικά rallye 1.3 να ανοίγει από τα πολλά σκισίματα. Η επάνω βάση κινητήρα εάν είναι κομμένη θα σου βγάλει κραδασμούς και μέσα στην καμπίνα. Εάν κουνιέται πολύ ο λεβιές ταχυτήτων κάθε φορά που πατάς για να επιταχύνεις με ένα αριστερό ημιαξόνιο θα λυθεί το πρόβλημα.
Αυτά τα ολίγα …… |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 11:58:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Μην μπερδεύεστε παιδιά , η βίδα που κρατάει το σωλήνα τις εξάτμισης δεν έχει καμία δουλειά με το αν μπαίνει η 2ρα εύκολα ή αν χτυπάει.
|
Στο δικο μου ειχε και παρα ειχε και το υπογραφω! Επειδη εχω αλλαξει τις βασεις με πιο σκληρες (ειδικα της μπαταριας ειναι πολυ σκληρη) προφανως με το που εγινε και αυτη (βιδα) πολυ σκληρη (αλλωστε και αυτη ειναι μια αρθρωση , δεν ειναι μονο βιδα) επηρεαζε τις κινησεις του σασμαν!
μολις η αρθρωση εγινε πιο μαλακη εφτιαξε τελειως!
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 12:48:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bob έγραψε: | Touristas έγραψε: | Μην μπερδεύεστε παιδιά , η βίδα που κρατάει το σωλήνα τις εξάτμισης δεν έχει καμία δουλειά με το αν μπαίνει η 2ρα εύκολα ή αν χτυπάει.
|
Στο δικο μου ειχε και παρα ειχε και το υπογραφω! Επειδη εχω αλλαξει τις βασεις με πιο σκληρες (ειδικα της μπαταριας ειναι πολυ σκληρη) προφανως με το που εγινε και αυτη (βιδα) πολυ σκληρη (αλλωστε και αυτη ειναι μια αρθρωση , δεν ειναι μονο βιδα) επηρεαζε τις κινησεις του σασμαν!
μολις η αρθρωση εγινε πιο μαλακη εφτιαξε τελειως! |
Γιατί μπερδεύεις την βάση του κιβωτίου με την βίδα που απλά κρατάει των σωλήνα τις εξάτμισης και τίποτα άλλο.
Μάλλον κάτι έχεις μπερδέψει εκτός αυτού δεν έχει καμία άρθρωση σε αυτό το σημείο εκτός από μερικά μοντέλα που αντί για μια απλή βίδα είχαν ένα ελατήριο για να μην κάνη θόρυβο και για να μην σπάει η βάση του σωλήνα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 12:56:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | bob έγραψε: | Touristas έγραψε: | Μην μπερδεύεστε παιδιά , η βίδα που κρατάει το σωλήνα τις εξάτμισης δεν έχει καμία δουλειά με το αν μπαίνει η 2ρα εύκολα ή αν χτυπάει.
|
Στο δικο μου ειχε και παρα ειχε και το υπογραφω! Επειδη εχω αλλαξει τις βασεις με πιο σκληρες (ειδικα της μπαταριας ειναι πολυ σκληρη) προφανως με το που εγινε και αυτη (βιδα) πολυ σκληρη (αλλωστε και αυτη ειναι μια αρθρωση , δεν ειναι μονο βιδα) επηρεαζε τις κινησεις του σασμαν!
μολις η αρθρωση εγινε πιο μαλακη εφτιαξε τελειως! |
Γιατί μπερδεύεις την βάση του κιβωτίου με την βίδα που απλά κρατάει των σωλήνα τις εξάτμισης και τίποτα άλλο.
Μάλλον κάτι έχεις μπερδέψει εκτός αυτού δεν έχει καμία άρθρωση σε αυτό το σημείο εκτός από μερικά μοντέλα που αντί για μια απλή βίδα είχαν ένα ελατήριο για να μην κάνη θόρυβο και για να μην σπάει η βάση του σωλήνα. |
Ρε συ αργυρη δεν μπερδευω τιποτα.
δηλαδη η βιδα στη συγκεκριμενη θεση ειναι πακτωση?? δε νομιζω να μπορει να εφαρμοσει τοσο καλα!
εμενα δε θυμαμαι αν εχει μονο βιδα ή και ελατηριο (εχω και καιρο να το δω.Σιγουρα η βιδα ηηταν τεραστια)
Το κυκλοφορουσα χωρις τη βιδα μετα τη βαζω και στα πρωτα μετρα εμφανιστηκε το προβλημα το οποιιο στα αρκετα χιλιομετρα διαδρομης εφυγε!
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 14:22:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με την πρώτη ευκαιρία δες από κάτω και θα καταλάβεις τι εννοώ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Μάϊ 2006, 14:27:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Με την πρώτη ευκαιρία δες από κάτω και θα καταλάβεις τι εννοώ.  |
Ρε συ αργυρη αφου σου λεω το εχω δει πως ειναι απο κατω, αλλωστε εγω την ειχα βαλει τη βιδα! απλα δε το θυμαμαι γιατι ηταν πριν 1.5 χρονο αυτο..
παντως τη διαφορα τη θυμαμαι γιατι δεν μπορουσα να βαλω 2η παρα μονο αν εκανα εγω το συγχρονιστη!
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|