Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
legenD (Πάνος) Μόλις έγραψα

A3 Sportback/206 1.4 tiptronic
Ένταξη: 23 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Απρ 2006, 09:25:50 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 309GR 1400 8V vs Golf5 1400 FSi 16V |
|
|
καλημέρα παίδες!!!
Δεν μπορώ να κρύψω την χαρά μου και δεν ήξερα που να την πώ!!!!
Χ8ες σε μια ανεπίσημη βολτούλα που είχαμε με το κλάμπ μας (clubaudi) είχα κατέβει με το 309 της κοπελιάς μου (309GR 1400 8V) επειδή δεν πρόλαβα να κατέβω με το δικό μου...
Στο πολύ χαλαρό και τελείως στην πλάκα ήταν μαζί μας ένα παιδι που δεν ειχε κατεβει και αυτός με το audάκι του (αλλά με ένα Golf5 1400 FSi 16V) και μου λέει να ανοίξουμε 1 φαναράκι!!!
του λέω, οκ, δεν τρέχει τίποτα, άντε να στηθούμε!!!
και ενώ κάμποσοι γελάγανε και λέγανε διάφορα εμείς ανοίξαμε!!!
Στα 130 μέχρι που φτάσαμε στο 2o φαναρι ο φίλος μου ήταν....1 ολοκληρο καροτσακι πισω!!!
Το φοβερό της υπό8εσης ήταν ότι η 2α και η τρίτη κάνανε την διαφορά αφού δεν είχα ξεκινήσει καλα!!! τι να πώ, απλά respect!!!
http://www.clubaudi.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Απρ 2006, 11:16:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Respect στον Γαλλο.Θα κανω ενα μονο σχολιο.Οταν θελει παντως βγαζει τρελα αμαξια.Παραδειγμα το 306GTi και το 106 Rallye.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Απρ 2006, 11:25:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Peugeot 309GR 1.4:
Ισχύς 83 ίπποι
Βάρος 865 Κιλά
Κιλά ανά ίππο 10,42......
Golf V 1.4 FSi 16V:
Ίσχύς 89 ίπποι
Βάρος 1342 κιλά
Κιλά ανά ίππο 15,1............
50% Διαφορά!
ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ για το αποτέλεσμα της κόντρας!!!!!!!!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Απρ 2006, 11:33:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι αλλα ο αλλος ειπε να πανε μια κοντρα.Το παλικαρι δεν φταιει που ηταν ελαφρυτερο.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Απρ 2006, 11:41:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Ναι αλλα ο αλλος ειπε να πανε μια κοντρα.Το παλικαρι δεν φταιει που ηταν ελαφρυτερο. |
Προφανώς δεν φταίει το παληκάρι που ήταν ελαφρύτερο αλλά ο άλλος με το Golf που ήταν βαρύτερο!!!
Το Golf λόγο βάρους (και 18 επιπλέον χρόνια knowhow στην ασφάλεια) θα κέρδιζε μόνο αν έκαναν κόντρα σε ....μετωπική!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
legenD (Πάνος) Μόλις έγραψα

A3 Sportback/206 1.4 tiptronic
Ένταξη: 23 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Απρ 2006, 13:44:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά παίδες είχα κατέβει μόνο και μόνο να βρώ τα φιλαράκια μου! Πολλοί άλλοι μεταξύ σοβαρού και αστείου κάνανε την πλάκα τους μαζί μου όταν με είδανε με το πεζουδακι, πράγμα που βέβαια σε καμία περίπτωση δεν παρεξήγησα, αλλά το μοναδικό 1400άρι που ήταν εκεί έκανε την λά8ος κίνηση! Αγνόησε ότι ήμουν 8βαλβιδος, με ντιζατο γκαζι και πιο ελαφρύς!!! Που πάς ρε καραμήτρο με το χάρο? έχεις τύχη? και να λές ότι 8α μου κάνεις και 2 κολώνες δώρο? (ήταν και ένα 106 rallye μαζί μας ο οπόίος είχε πε8άνει στο γέλιο όταν άκουσε και τον προειδοποίησε... αλλά....
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες!!! όλους! δεν το είχα σκοπο!!!
Άρα το ηθικό δίδαγμα αυτής της μικρής αλλά σοφής ιστορίας....
καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς!! Ειδικότερα αν είσαι και κουλός! Ακόμα πιο ειδικά όταν δεν έχεις και τα μέσα να επιβάλλεις την άποψή σου!!! ΟΛΕ!
Ου γάλλους είν' ουρέους!!!
Α! το ξέχασα! Μετά νόμιζε οτι είμουν 1600άρης! χαχαχαχαχαχα.....
http://www.clubaudi.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 14 Απρ 2006, 18:15:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλα του εκανες!!!! 
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Απρ 2006, 13:02:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετσι ετσι.Εχουμε πολλους Golfοφαγους στο club τελικα και μου αρεσει πολυ.Στην επομενη συναντηση πηγαινε παλι με το Pug και κολλα του εσυ.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 05:37:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
legenD έγραψε: | και να λές ότι 8α μου κάνεις και 2 κολώνες δώρο? .. |
Μηπως εννοουσε .."κολωνΙες"
μα καλα μηδενικη αισθηση της πραγματικοτητας!!
και μετα λενε εισαι 1.6, με εκκ/ρΟΥΣ (στο κανουν και 16V) κτλ κτλ
παντως ειχαμε παλια το 309 1.4 colour line και πηγαινε πολυ καλα!!!!
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Spyros_L Μέλος

Old school
Ένταξη: 25 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 140 Τόπος: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 08:49:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και τι να λέει η διαφορά βάρους, όταν τα 2 αμάξια διαφέρουν σχεδόν μια 20ετία ως προς την τεχνολογική εξέλιξη. Καινούριο το γκολφάκι, με πιο φρέσκο κινητήρα και τις επιδόσεις του στο μαξιμουμ των δυνατοτήτων του. Και απ την άλλη το πεζό να το έχουν πάρει τα χρόνια με όλα τα συμπτώματα που πιθανόν να είχε. Εμένα μου κάνει εντύπωση μεγάλη και πραγματικά τον συγχαίρω τον φίλο. Οι φιλοσοφίες περι διαφοράς βάρους θα πρέπει να λαμβάνονται υπ οψην μόνο σε αυτοκίνητα ίδιας σειράς, χρονολογίας και φθοράς. Στην περίπτωση αυτή σίγουρα εξισορροπήται.
Πίστευε και μη, ερεύνα
Πίστευε και μη ερεύνα
Ένα απλό κόμμα αλλάζει τα πάντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 09:46:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bob έγραψε: | παντως ειχαμε παλια το 309 1.4 colour line και πηγαινε πολυ καλα!!!! |
Και τι να πω εγώ που είχα 309GTi 1.9 με 140+ άλογα και 910 κιλά βάρος???????? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Απρ 2006, 13:47:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Spyros_L έγραψε: | Και τι να λέει η διαφορά βάρους, όταν τα 2 αμάξια διαφέρουν σχεδόν μια 20ετία ως προς την τεχνολογική εξέλιξη. Καινούριο το γκολφάκι, με πιο φρέσκο κινητήρα και τις επιδόσεις του στο μαξιμουμ των δυνατοτήτων του. Και απ την άλλη το πεζό να το έχουν πάρει τα χρόνια με όλα τα συμπτώματα που πιθανόν να είχε. Εμένα μου κάνει εντύπωση μεγάλη και πραγματικά τον συγχαίρω τον φίλο. Οι φιλοσοφίες περι διαφοράς βάρους θα πρέπει να λαμβάνονται υπ οψην μόνο σε αυτοκίνητα ίδιας σειράς, χρονολογίας και φθοράς. Στην περίπτωση αυτή σίγουρα εξισορροπήται. |
ε οχι και 20ετια!!
ουσιασττικα αυτο που εχει νοημα δεν ειναι τα χρονια αλλα τα αλογα που βγαζει και πως τα βγαζει (καμπυλες)!
για να εχουν ιδια κιλα ανα ιππο πρεπει το 309 να ειναι περιπου στα 60 αλογα!!
χλωμο το βλεπω, ενταξει ειπαμε να πεσει αλλα ....
δηλαδη εγω που εχω μοτερ 11ετιας δεν εχω ελπιδες με τα συγχρονα??? 
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Spyros_L Μέλος

Old school
Ένταξη: 25 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 140 Τόπος: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Απρ 2006, 09:34:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοίταξε Γιάννη, το αν έχεις ελπίδες ή όχι αυτό εξαρτάται απο τον τρόπο που συντηρείς το μοτερ σου. Εξάλλου ο καταλληλότερος άνθρωπος για να απαντήσει σε αυτό είσαι εσυ ο ίδιος.Αν το αυτοκινητο σου συμπεριφέρεται όπως παλιά τότε εντάξει...αυτό μόνο εσυ το ξέρεις. Όσον αφορά το 309 έχω την εντύπωση ότι είναι συμβατικής τεχνολογίας (καρμπυρατέρ), επομένως υπάρχουν φθορές και στο καρμπυρατερ, αν κάνω λάθος διορθώστε με.
Πίστευε και μη, ερεύνα
Πίστευε και μη ερεύνα
Ένα απλό κόμμα αλλάζει τα πάντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotirisk (Sotiris) Μόλις έγραψα

 Peugeot 309 1.4 (8V) GR (1991)
Ένταξη: 20 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Σεπ 2006, 21:56:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Spyros_L έγραψε: | Όσον αφορά το 309 έχω την εντύπωση ότι είναι συμβατικής τεχνολογίας (καρμπυρατέρ), επομένως υπάρχουν φθορές και στο καρμπυρατερ, αν κάνω λάθος διορθώστε με. |
(αν και 6 μήνες μετά...)
Λάθος κάνεις, τον κινητήρα 1.4 8v έχει, που φοριέται ακόμη και στο 207
(με αλλαγές υποθέτω!)
single point injection ήταν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Σεπ 2006, 00:47:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
good kill
130χλμ/ω...δλδ κάπου 400μ απόσταση ανοίξατε?
Δεν πάτε 700μ άλλη μία, πιστεύω θα είναι derby ?
309 1.4: http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=3223&Peugeot
Ίδιο μοτέρ δεν νομίζω να έχουν το 207 με το 309 πάντως, μπορεί το μπλοκ σαν διάταξη-όγκος κάθε κυλίνδρου να είναι το ίδιο αλλά τα υλικά, η κεφαλή και ο σχεδιασμός πιστεύω θα είναι άλλα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sotirisk (Sotiris) Μόλις έγραψα

 Peugeot 309 1.4 (8V) GR (1991)
Ένταξη: 20 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Σεπ 2006, 09:44:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό στο link, δεν είναι καταλυτικό.
Δεν είδα τον κινητήρα μου σε κάποια έκδοση σε αυτό το site, αυτός που έχει στο 405 τον έχει με 75 αλόγατα (που είχε πάει όταν τον είχαν κόψει για ρύπους).
Το 309 gr ήταν το facelift (μετά το 90-91 νομίζω), που είναι καταλυτικό,
έχει TU3 series κινητήρα.
Μάλιστα έχει και αλουμινένιο μπλοκ, εκτός από καπάκι.
(κάτι το οποίο άλλαξε το '93 απ'όσο γνωρίζω).
Σαν επιδόσεις, 11.7 είχαν οι 4τροχοί τα 0-100.
(δεν το παίζω ξερόλας, ούτε τα πάω ιδιαίτερα καλά με τα μηχανολογικά, απλά ως κάτοχος 309gr ξέρω περίπου τι έχει) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Σεπ 2006, 09:51:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ούτε εγώ τα πάω καλά με τα μηχανολογικά
απλά μου φάνηκε περίεργο να μην έχει εξελιχθεί και να έχει διαφορές έστω και μεσα σε 15 χρόνια ο 1.4 8V! Δεν αποκλείεται βέβαια, δεν ήξερα ότι ηταν ΤU3 καν. Πάντως αν είναι έτσι σημαίνει οτι για την εποχή η Γάλλοι φτιάξαν πολύ καλό μοτέρ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Σεπ 2006, 20:17:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Ούτε εγώ τα πάω καλά με τα μηχανολογικά
απλά μου φάνηκε περίεργο να μην έχει εξελιχθεί και να έχει διαφορές έστω και μεσα σε 15 χρόνια ο 1.4 8V! Δεν αποκλείεται βέβαια, δεν ήξερα ότι ηταν ΤU3 καν. Πάντως αν είναι έτσι σημαίνει οτι για την εποχή η Γάλλοι φτιάξαν πολύ καλό μοτέρ. |
Βασικα το μοτερ ειναι ιδιο. Αυτο που εχει αλλαξει κατα καιρους ειναι το συστημα τροφοδοσιας καυσιμου.
Ξεκινησε με καρμπιρατερ, αργοτερα εγινε καταλυτικο με ψεκασμο μονου σημειου και τωρα ειναι με πολλαπλο ψεκασμο (4 becks). Oυσιαστικα η δομη του μοτερ ειναι ιδια (Block), η κεφαλη εχει υποστει κατι ψιλομετατροπες με το χρονο (μεγαλητερες βαλβιδες) αλλα αυτο που εχει εξελιχθει με το καιρο ειναι η τροφοδοσια και η αναφλεξη (ηλεκτρονικα).
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Σεπ 2006, 20:40:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...με απότερο σκοπό την μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου (προκειμένου να αντισταθμισεί η αυξησή της κατανάλωσης από την αυξηση του βάρους των αυτοκινήτων)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 21 Σεπ 2006, 20:58:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ...με απότερο σκοπό την μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου (προκειμένου να αντισταθμισεί η αυξησή της κατανάλωσης από την αυξηση του βάρους των αυτοκινήτων) |
Πάλι ζωγράφισες...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|