Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2002, 17:36:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχώς και εγώ αφήνω το λαμπάκι να ανάψει και μετά βάζω βενζίνη.Το ξέρω ότι είναι λάθος αλλά ..... !Μπορώ να πω ότι έχω αντιμετώπίσει κάποια προβλήματα.Όπως αυτό που έχω περιγράψει σε άλλο topic όπου στο ξεκίνημα ο κινητήρας ανεβάζει 1500 -1700 στροφές μόνος του και μετά σβύνει.Μάλιστα εντελως συμπτοματικά το έπαθα αυτό και σήμερα μετά από 4 περίπου μήνες ξανά.Ο μηχανικός μου είπε για σκουπιδάκια στα μπεκ αλλά τώρα αρχίζω και προβληματίζομαι σχετικά με την τρόμπα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2002, 23:35:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάλι αφήνω την βελόνα να πέσει μέχρι την μέση, και πάω και το ξαναγεμίζω. Του τέστιν από την στιγμή που το πήρα, εδώ και 1,5 χρόνο, ποτέ δεν μου έχει ανάψει (ή δεν το έχω αφήσει) το λαμπάκι. Το βλέπω οτι λειτουργεί ανοίγοντας την μίζα πριν βάλω μπρος που ανοίγει η αντλία της βενζίνης.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 13:55:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλά να το αναφέρω, γιατί μάλλον έχετε μπερδευτεί:
Το συνέχεια άδειο ντεπόζιτο μπορεί να δημιουργήσει περισσότερο πρόβλημα στον καταλύτη και λιγότερο στην τρόμπα βενζίνης.
Τουλάχιστον έτσι έχω διαβάσει...
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 07:55:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Πρόβλημα στον καταλύτη;
Εάν ακούσω έναν λόγο που να ευσταθεί η είδηση, τότε θα το σκεφτώ να το πιστέψω. Να ρίχνει άκαυστα στον καταλύτη; Και τους δύο αισθητήρες τί τους έχει; Από αυτά που γνωρίζω, δεν βρίσκω κάτι λογικό. |
Απλά μεταφέρω αυτά που έχω διαβάσει:
Mην αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάζει συχνά, καθώς αυτό προκαλεί ακανόνιστη παροχή καυσίμου, με συνέπεια τη δημιουργία μικροεκρήξεων (πειράκια) και υψηλή θερμοκρασία μέσα στον καταλύτη, με αποτέλεσμα να λειώσει ο κεραμικός μονόλιθος.
Επίσης οι αισθητήρες λάμδα δεν λειτουργούν συνέχεια, αλλά ο εγκέφαλος πολλές φορές (ανάλογα τις ανάγκες) τους παρακάμπτει.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 04:36:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Απλά μεταφέρω αυτά που έχω διαβάσει:
Mην αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάζει συχνά, καθώς αυτό προκαλεί ακανόνιστη παροχή καυσίμου, με συνέπεια τη δημιουργία μικροεκρήξεων (πειράκια) και υψηλή θερμοκρασία μέσα στον καταλύτη, με αποτέλεσμα να λειώσει ο κεραμικός μονόλιθος.
|
Η καταστροφή καταλύτη πράγματι είναι αποτέλεσμα από πειράκια, κάτι όμως που ουδέποτε έχω παρατηρήσει στο 206 μου. Πού το γράφει αυτό;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 07:37:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | chatasos έγραψε: | Απλά μεταφέρω αυτά που έχω διαβάσει:
Mην αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάζει συχνά, καθώς αυτό προκαλεί ακανόνιστη παροχή καυσίμου, με συνέπεια τη δημιουργία μικροεκρήξεων (πειράκια) και υψηλή θερμοκρασία μέσα στον καταλύτη, με αποτέλεσμα να λειώσει ο κεραμικός μονόλιθος.
|
Η καταστροφή καταλύτη πράγματι είναι αποτέλεσμα από πειράκια, κάτι όμως που ουδέποτε έχω παρατηρήσει στο 206 μου. Πού το γράφει αυτό; |
Το γράφει σε ένα ενημερωτικό φυλλάδιο που είχε εκδόσει η Ομοσπονδία Βιομηχανικών Εργατο-ϋπαλληλικών Σωματείων, στα πλαίσια κάποιου προγράμματος που αφορούσε τους καταλύτες των αυτοκινήτων.
Όταν μπορέσω θα περάσω και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για τους καταλύτες.
Και εγώ μέχρι τώρα δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο στο 206, αλλά δεν θα ήθελα ούτε στο μέλλον να παρατηρήσω.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 02:13:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστεύω ότι η τεχνολογία έχει πριοχωρήσει αρκετά ώστε να μπορούν οι εγκέφαλοι να "ρυθμίζουν" τέτοιες καταστάσεις προς το ασφαλέστερο για τον κινητήρα. Ίσως γι αυτό και δεν παρατηρούμε τέτοια φαινόμενα.
Θυμάστε που έλεγαν να μην αφήνουμε στο ρελαντί για πολύ ώρα, λόγω επικείμενης πρόωρης καταστροφής του καταλύτη; Τώρα πια, έχουν βελτιωθεί αρκετά τα υλικά κατασκευής του καταλύτη, και τολμήσαν οι κατασκευαστές να τον φέρουν σχεδόν πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής, επιδιώκοντας την πολυπόθητη ταχεία θέρμανσή του, χωρίς να κινδυνεύει να καταστραφεί από υπερθέρμανση.
Όσο εξελίσσεται η τεχνολογία, τόσο οι παλιότερες συμβουλές-κανόνες παίρνουν τη μορφή "μύθων".
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
broylis Μόλις έγραψα

 206 1.4 XR
Ένταξη: 09 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 29
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2002, 13:51:29 Θέμα δημοσίευσης: τρόμπα βενζίνης |
|
|
Λοιπόν...Από οτι παρατηρώ δεν είμαι ο μόνος που είχε προβλήματα με την τρόμπα βενζίνης Πρίν από 1 χρόνο και έχοντας διανύσει 60.000χλμ έμεινα απο τρόμπα βενζίνης.Το κοστολόγιο πήγε τότε 75.000 μαζί με τα εγατικά. Συνήθως έβαζα βενζίνη όταν άναβε το λαμπάκι...Επίσης λόγω μεγάλων μετακινήσεων άλλαζα συνεχώς βενζινάδικα και τελικά πιστευω πως αυτό ήταν το μεγαλύτερο λάθος μου Να χτυπήσω ξύλο μάλλον είμαι απο τους τυχερούς 206ακηδες μιας και μετά από 94.000χλμ η τρόμπα βενζίνης είναι η μόνη ζημιά που έχει προκύψει!Μάλλον τελικά πως πρόκειται για το αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου μας  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2002, 20:10:28 Θέμα δημοσίευσης: Re: τρόμπα βενζίνης |
|
|
broylis έγραψε: | !Μάλλον τελικά πως πρόκειται για το αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου μας  |
Σημερα που πηγα να παρω το αμαξι εφερε η οδικη ενα 206 που εμεινε ξαφνικα.Ο οδηγος ειπε οτι δεν ακουσε το βουισμα που κανει το αμαξι μολις ανοιγεις την μιζα ενω κατα το ελεγχο του τεχνικου δεν εφερνε βενζινη στα μπεκ.Πιθανοτερη διαγνωση? ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
Οπως μου ειπε ο επικεφαλης για το προβλημα ευθυνεται η κακη ποιοτητα βενζινης που εχουμε .Μαλιστα μου ειπε οτι σε αμαξι ειχε βουλωσει το συστημα εντελως και οταν το λειτουργησαν τους εφερε μπροστα κομματακια απο τουβλο 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Δεκ 2002, 11:47:55 Θέμα δημοσίευσης: Re: τρόμπα βενζίνης |
|
|
Alexandros έγραψε: |
Οπως μου ειπε ο επικεφαλης για το προβλημα ευθυνεται η κακη ποιοτητα βενζινης που εχουμε .Μαλιστα μου ειπε οτι σε αμαξι ειχε βουλωσει το συστημα εντελως και οταν το λειτουργησαν τους εφερε μπροστα κομματακια απο τουβλο  |
Αμα συμβεί τίποτα τέτοιο σε μένα, και επειδή βάζω βενζίνη από ένα και μόνο βενζινάδικο, θα του βάλω το τούβλο, την αντλία τη δικιά μου, και την αντλία τη δικιά του, ξέρετε που...................
Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Δεκ 2002, 13:37:11 Θέμα δημοσίευσης: Re: τρόμπα βενζίνης |
|
|
Ady έγραψε: | Alexandros έγραψε: |
Οπως μου ειπε ο επικεφαλης για το προβλημα ευθυνεται η κακη ποιοτητα βενζινης που εχουμε .Μαλιστα μου ειπε οτι σε αμαξι ειχε βουλωσει το συστημα εντελως και οταν το λειτουργησαν τους εφερε μπροστα κομματακια απο τουβλο  |
Αμα συμβεί τίποτα τέτοιο σε μένα, και επειδή βάζω βενζίνη από ένα και μόνο βενζινάδικο, θα του βάλω το τούβλο, την αντλία τη δικιά μου, και την αντλία τη δικιά του, ξέρετε που................... |
......στην αντλία του; :D :D
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Δεκ 2002, 13:38:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: τρόμπα βενζίνης |
|
|
Alexandros έγραψε: | broylis έγραψε: | !Μάλλον τελικά πως πρόκειται για το αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου μας  |
Σημερα που πηγα να παρω το αμαξι εφερε η οδικη ενα 206 που εμεινε ξαφνικα.Ο οδηγος ειπε οτι δεν ακουσε το βουισμα που κανει το αμαξι μολις ανοιγεις την μιζα ενω κατα το ελεγχο του τεχνικου δεν εφερνε βενζινη στα μπεκ.Πιθανοτερη διαγνωση? ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
Οπως μου ειπε ο επικεφαλης για το προβλημα ευθυνεται η κακη ποιοτητα βενζινης που εχουμε .Μαλιστα μου ειπε οτι σε αμαξι ειχε βουλωσει το συστημα εντελως και οταν το λειτουργησαν τους εφερε μπροστα κομματακια απο τουβλο  |
Αμάν, αμάν!! Κι εμείς χωρίς φίλτρο βενζίνης;;;;;; 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Δεκ 2002, 09:57:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Το θαυματουργό υγρό που λέγαμε να βάζουμε ανά 10000χλμ... |
Ναι ρε Μίλτο, εντάξει.
Αλλά για τα κομματάκια τούβλου, μάλλον θαυματουργό μυστρί χρειάζεται 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 08:55:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμμ....
Κάποιος είχε ρωτήσει αν μπορούμε να βάλουμε εμείς φίλτρο βενζίνης κόβοντας το σωλήνα παροχής του καυσίμου που βγαίνει από το ντεπόζιτο.
Ακούγεται καλό αλλά... αν ισχύει αυτό που είχε γράψει ο Vini, ότι ο ρυθμιστής πίεσης είναι πάνω στην τρόμπα, περιπλέκονται τα πράγματα....
Ξέρει κανείς μήπως μέσα στα σέρβις υπάρχει, το ξέρω ότι δεν αναφέρετε πουθενά, η χρήση αυτού του υγρού που λέει ο Μίλτος;
Θα ήταν ευχάριστη έκπληξη(!!!!) να έχει προβλέψει η εδώ αντιπροσωπία κάτι τέτοιο.
Πως σου λέει πχ ότι για το Ελληνικό κλίμα βάζω λάδια 15W/50, έτσι και κάθε 10000 ή 20000 χιλιόμετρα σου βάζω καθαριστικό στο ντεπόζιτο!!!
(Μπά! μετά ξύπνησα!)
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 09:10:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Χμμμ....
Κάποιος είχε ρωτήσει αν μπορούμε να βάλουμε εμείς φίλτρο βενζίνης κόβοντας το σωλήνα παροχής του καυσίμου που βγαίνει από το ντεπόζιτο.
Ακούγεται καλό αλλά... αν ισχύει αυτό που είχε γράψει ο Vini, ότι ο ρυθμιστής πίεσης είναι πάνω στην τρόμπα, περιπλέκονται τα πράγματα....
Ξέρει κανείς μήπως μέσα στα σέρβις υπάρχει, το ξέρω ότι δεν αναφέρετε πουθενά, η χρήση αυτού του υγρού που λέει ο Μίλτος;
Θα ήταν ευχάριστη έκπληξη(!!!!) να έχει προβλέψει η εδώ αντιπροσωπία κάτι τέτοιο.
Πως σου λέει πχ ότι για το Ελληνικό κλίμα βάζω λάδια 15W/50, έτσι και κάθε 10000 ή 20000 χιλιόμετρα σου βάζω καθαριστικό στο ντεπόζιτο!!!
(Μπά! μετά ξύπνησα!) |
Εχώ το είχα ρωτήσει, ρώτησα και τον μηχανικό και μου είπε ότι δεν γίνεται, γιατί κάτι παίζει με την πίεση, δεν θυμάμαι ακριβώς. Πάντως, μου το είχε ξεκόψει.....
Δεν νομίζω φίλε μου η αντιπροσωπεία να μας έλεγε ποτέ κάτι τέτοιο, γιατί ουσιαστικά θα ήταν σαν να παραδεχόταν την ανεπάρκεια του συστήματος τροφοδοσίας των αυτοκινήτων τους!
Αυτό που λέει ο Μίλτος, έψαξα και δεν το βρήκα. Αντ' αυτού όμως, υπάρχουν άλλα, επώνυμα καθαριστικά, που σε εμένα προσωπικά έχουν κάνει διαφορά, όπως π.χ. το REDEX. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 09:21:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Εχώ το είχα ρωτήσει, ρώτησα και τον μηχανικό και μου είπε ότι δεν γίνεται, γιατί κάτι παίζει με την πίεση, δεν θυμάμαι ακριβώς. Πάντως, μου το είχε ξεκόψει..... |
Αυτό ακριβώς που φοβόμουν!!!!!
Svstouk έγραψε: | Δεν νομίζω φίλε μου η αντιπροσωπεία να μας έλεγε ποτέ κάτι τέτοιο, γιατί ουσιαστικά θα ήταν σαν να παραδεχόταν την ανεπάρκεια του συστήματος τροφοδοσίας των αυτοκινήτων τους! |
Απλά θα παραδέχονταν την ανεπάρκεια του Ελληνικού συστήματος διανομής-πώλησης - ελέγχου της ποιότητας καυσίμων!!!
Δεν μπορεί ολόκληρη Peugeot να έχει κάνει τέτοια μ@@@κία!!! Απλά είναι πολύ σίγουρη για τα καύσιμα λόγω αυστηρών ελέγχων που γίνονται (στην υπόλοιπη Ευρώπη) και δεν υπολόγισαν την Ελλαδίτσα!!!
Σκέφτεσαι τι σκάνδαλο θα ξεσπούσε αν πχ άρχιζαν να μένουν τα 206 ένα-ένα στη Γερμανία και τα γκολφάκια να μην έχουν πρόβλημα!!!!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 18:49:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστός! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|