PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Τρόμπα βενζίνης?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2002, 17:36:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχώς και εγώ αφήνω το λαμπάκι να ανάψει και μετά βάζω βενζίνη.Το ξέρω ότι είναι λάθος αλλά ..... !Μπορώ να πω ότι έχω αντιμετώπίσει κάποια προβλήματα.Όπως αυτό που έχω περιγράψει σε άλλο topic όπου στο ξεκίνημα ο κινητήρας ανεβάζει 1500 -1700 στροφές μόνος του και μετά σβύνει.Μάλιστα εντελως συμπτοματικά το έπαθα αυτό και σήμερα μετά από 4 περίπου μήνες ξανά.Ο μηχανικός μου είπε για σκουπιδάκια στα μπεκ αλλά τώρα αρχίζω και προβληματίζομαι σχετικά με την τρόμπα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Οκτ 2002, 23:35:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ πάλι αφήνω την βελόνα να πέσει μέχρι την μέση, και πάω και το ξαναγεμίζω. Του τέστιν από την στιγμή που το πήρα, εδώ και 1,5 χρόνο, ποτέ δεν μου έχει ανάψει (ή δεν το έχω αφήσει) το λαμπάκι. Το βλέπω οτι λειτουργεί ανοίγοντας την μίζα πριν βάλω μπρος που ανοίγει η αντλία της βενζίνης.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 01:42:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να συμπληρώσω και γω στο γκάλοπ...
Εάν δεν ανάψει λαμπάκι, δεν βάζω βενζίνη.
Κανένα πρόβλημα μέχρι σήμερα.
Το ίδιο έκανα και στο παλιό μου αυτοκίνητο (μοντέλο '80) και δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα με την αντλία.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Νοέ 2002, 13:55:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλά να το αναφέρω, γιατί μάλλον έχετε μπερδευτεί:
Το συνέχεια άδειο ντεπόζιτο μπορεί να δημιουργήσει περισσότερο πρόβλημα στον καταλύτη και λιγότερο στην τρόμπα βενζίνης.
Τουλάχιστον έτσι έχω διαβάσει...


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 04:20:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρόβλημα στον καταλύτη;
Εάν ακούσω έναν λόγο που να ευσταθεί η είδηση, τότε θα το σκεφτώ να το πιστέψω. Να ρίχνει άκαυστα στον καταλύτη; Και τους δύο αισθητήρες τί τους έχει; Από αυτά που γνωρίζω, δεν βρίσκω κάτι λογικό.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Νοέ 2002, 07:55:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Πρόβλημα στον καταλύτη;
Εάν ακούσω έναν λόγο που να ευσταθεί η είδηση, τότε θα το σκεφτώ να το πιστέψω. Να ρίχνει άκαυστα στον καταλύτη; Και τους δύο αισθητήρες τί τους έχει; Από αυτά που γνωρίζω, δεν βρίσκω κάτι λογικό.


Απλά μεταφέρω αυτά που έχω διαβάσει:
Mην αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάζει συχνά, καθώς αυτό προκαλεί ακανόνιστη παροχή καυσίμου, με συνέπεια τη δημιουργία μικροεκρήξεων (πειράκια) και υψηλή θερμοκρασία μέσα στον καταλύτη, με αποτέλεσμα να λειώσει ο κεραμικός μονόλιθος.

Επίσης οι αισθητήρες λάμδα δεν λειτουργούν συνέχεια, αλλά ο εγκέφαλος πολλές φορές (ανάλογα τις ανάγκες) τους παρακάμπτει.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 04:36:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Απλά μεταφέρω αυτά που έχω διαβάσει:
Mην αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάζει συχνά, καθώς αυτό προκαλεί ακανόνιστη παροχή καυσίμου, με συνέπεια τη δημιουργία μικροεκρήξεων (πειράκια) και υψηλή θερμοκρασία μέσα στον καταλύτη, με αποτέλεσμα να λειώσει ο κεραμικός μονόλιθος.


Η καταστροφή καταλύτη πράγματι είναι αποτέλεσμα από πειράκια, κάτι όμως που ουδέποτε έχω παρατηρήσει στο 206 μου. Πού το γράφει αυτό;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Νοέ 2002, 07:37:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
chatasos έγραψε:
Απλά μεταφέρω αυτά που έχω διαβάσει:
Mην αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάζει συχνά, καθώς αυτό προκαλεί ακανόνιστη παροχή καυσίμου, με συνέπεια τη δημιουργία μικροεκρήξεων (πειράκια) και υψηλή θερμοκρασία μέσα στον καταλύτη, με αποτέλεσμα να λειώσει ο κεραμικός μονόλιθος.


Η καταστροφή καταλύτη πράγματι είναι αποτέλεσμα από πειράκια, κάτι όμως που ουδέποτε έχω παρατηρήσει στο 206 μου. Πού το γράφει αυτό;


Το γράφει σε ένα ενημερωτικό φυλλάδιο που είχε εκδόσει η Ομοσπονδία Βιομηχανικών Εργατο-ϋπαλληλικών Σωματείων, στα πλαίσια κάποιου προγράμματος που αφορούσε τους καταλύτες των αυτοκινήτων.
Όταν μπορέσω θα περάσω και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για τους καταλύτες.

Και εγώ μέχρι τώρα δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο στο 206, αλλά δεν θα ήθελα ούτε στο μέλλον να παρατηρήσω.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Νοέ 2002, 02:13:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πιστεύω ότι η τεχνολογία έχει πριοχωρήσει αρκετά ώστε να μπορούν οι εγκέφαλοι να "ρυθμίζουν" τέτοιες καταστάσεις προς το ασφαλέστερο για τον κινητήρα. Ίσως γι αυτό και δεν παρατηρούμε τέτοια φαινόμενα.

Θυμάστε που έλεγαν να μην αφήνουμε στο ρελαντί για πολύ ώρα, λόγω επικείμενης πρόωρης καταστροφής του καταλύτη; Τώρα πια, έχουν βελτιωθεί αρκετά τα υλικά κατασκευής του καταλύτη, και τολμήσαν οι κατασκευαστές να τον φέρουν σχεδόν πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής, επιδιώκοντας την πολυπόθητη ταχεία θέρμανσή του, χωρίς να κινδυνεύει να καταστραφεί από υπερθέρμανση.

Όσο εξελίσσεται η τεχνολογία, τόσο οι παλιότερες συμβουλές-κανόνες παίρνουν τη μορφή "μύθων".


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
broylis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.4 XR

Ένταξη: 09 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 29

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Δεκ 2002, 13:51:29    Θέμα δημοσίευσης: τρόμπα βενζίνης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν...Από οτι παρατηρώ δεν είμαι ο μόνος που είχε προβλήματα με την τρόμπα βενζίνης Exclamation Πρίν από 1 χρόνο και έχοντας διανύσει 60.000χλμ έμεινα απο τρόμπα βενζίνης.Το κοστολόγιο πήγε τότε 75.000 μαζί με τα εγατικά. Συνήθως έβαζα βενζίνη όταν άναβε το λαμπάκι...Επίσης λόγω μεγάλων μετακινήσεων άλλαζα συνεχώς βενζινάδικα και τελικά πιστευω πως αυτό ήταν το μεγαλύτερο λάθος μου Crying or Very sad Να χτυπήσω ξύλο μάλλον είμαι απο τους τυχερούς 206ακηδες μιας και μετά από 94.000χλμ η τρόμπα βενζίνης είναι η μόνη ζημιά που έχει προκύψει!Μάλλον τελικά πως πρόκειται για το αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου μας Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Δεκ 2002, 20:10:28    Θέμα δημοσίευσης: Re: τρόμπα βενζίνης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

broylis έγραψε:
!Μάλλον τελικά πως πρόκειται για το αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου μας Crying or Very sad

Σημερα που πηγα να παρω το αμαξι εφερε η οδικη ενα 206 που εμεινε ξαφνικα.Ο οδηγος ειπε οτι δεν ακουσε το βουισμα που κανει το αμαξι μολις ανοιγεις την μιζα ενω κατα το ελεγχο του τεχνικου δεν εφερνε βενζινη στα μπεκ.Πιθανοτερη διαγνωση? Cool ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
Οπως μου ειπε ο επικεφαλης για το προβλημα ευθυνεται η κακη ποιοτητα βενζινης που εχουμε .Μαλιστα μου ειπε οτι σε αμαξι ειχε βουλωσει το συστημα εντελως και οταν το λειτουργησαν τους εφερε μπροστα κομματακια απο τουβλο Shocked Shocked


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Ady (Αδριανός)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)

Ένταξη: 03 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 1468
Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Δεκ 2002, 11:47:55    Θέμα δημοσίευσης: Re: τρόμπα βενζίνης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:

Οπως μου ειπε ο επικεφαλης για το προβλημα ευθυνεται η κακη ποιοτητα βενζινης που εχουμε .Μαλιστα μου ειπε οτι σε αμαξι ειχε βουλωσει το συστημα εντελως και οταν το λειτουργησαν τους εφερε μπροστα κομματακια απο τουβλο Shocked Shocked


Αμα συμβεί τίποτα τέτοιο σε μένα, και επειδή βάζω βενζίνη από ένα και μόνο βενζινάδικο, θα του βάλω το τούβλο, την αντλία τη δικιά μου, και την αντλία τη δικιά του, ξέρετε που...................


Τσαφ...τσουφ...τσαφ...τσουφ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Δεκ 2002, 13:37:11    Θέμα δημοσίευσης: Re: τρόμπα βενζίνης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ady έγραψε:
Alexandros έγραψε:

Οπως μου ειπε ο επικεφαλης για το προβλημα ευθυνεται η κακη ποιοτητα βενζινης που εχουμε .Μαλιστα μου ειπε οτι σε αμαξι ειχε βουλωσει το συστημα εντελως και οταν το λειτουργησαν τους εφερε μπροστα κομματακια απο τουβλο Shocked Shocked


Αμα συμβεί τίποτα τέτοιο σε μένα, και επειδή βάζω βενζίνη από ένα και μόνο βενζινάδικο, θα του βάλω το τούβλο, την αντλία τη δικιά μου, και την αντλία τη δικιά του, ξέρετε που...................



......στην αντλία του; Shocked Shocked :D :D




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Δεκ 2002, 13:38:39    Θέμα δημοσίευσης: Re: τρόμπα βενζίνης Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alexandros έγραψε:
broylis έγραψε:
!Μάλλον τελικά πως πρόκειται για το αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου μας Crying or Very sad

Σημερα που πηγα να παρω το αμαξι εφερε η οδικη ενα 206 που εμεινε ξαφνικα.Ο οδηγος ειπε οτι δεν ακουσε το βουισμα που κανει το αμαξι μολις ανοιγεις την μιζα ενω κατα το ελεγχο του τεχνικου δεν εφερνε βενζινη στα μπεκ.Πιθανοτερη διαγνωση? Cool ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
Οπως μου ειπε ο επικεφαλης για το προβλημα ευθυνεται η κακη ποιοτητα βενζινης που εχουμε .Μαλιστα μου ειπε οτι σε αμαξι ειχε βουλωσει το συστημα εντελως και οταν το λειτουργησαν τους εφερε μπροστα κομματακια απο τουβλο Shocked Shocked



Αμάν, αμάν!! Κι εμείς χωρίς φίλτρο βενζίνης;;;;;; Sad Sad Evil Evil




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Δεκ 2002, 01:50:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θαυματουργό υγρό που λέγαμε να βάζουμε ανά 10000χλμ...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Δεκ 2002, 09:57:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Το θαυματουργό υγρό που λέγαμε να βάζουμε ανά 10000χλμ...



Ναι ρε Μίλτο, εντάξει.

Αλλά για τα κομματάκια τούβλου, μάλλον θαυματουργό μυστρί χρειάζεται Shocked




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 08:55:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χμμμ....
Κάποιος είχε ρωτήσει αν μπορούμε να βάλουμε εμείς φίλτρο βενζίνης κόβοντας το σωλήνα παροχής του καυσίμου που βγαίνει από το ντεπόζιτο.
Ακούγεται καλό αλλά... αν ισχύει αυτό που είχε γράψει ο Vini, ότι ο ρυθμιστής πίεσης είναι πάνω στην τρόμπα, περιπλέκονται τα πράγματα.... Crying or Very sad
Ξέρει κανείς μήπως μέσα στα σέρβις υπάρχει, το ξέρω ότι δεν αναφέρετε πουθενά, η χρήση αυτού του υγρού που λέει ο Μίλτος;
Θα ήταν ευχάριστη έκπληξη(!!!!) να έχει προβλέψει η εδώ αντιπροσωπία κάτι τέτοιο.
Πως σου λέει πχ ότι για το Ελληνικό κλίμα βάζω λάδια 15W/50, έτσι και κάθε 10000 ή 20000 χιλιόμετρα σου βάζω καθαριστικό στο ντεπόζιτο!!! Wink
(Μπά! μετά ξύπνησα!)



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 09:10:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

theflame έγραψε:
Χμμμ....
Κάποιος είχε ρωτήσει αν μπορούμε να βάλουμε εμείς φίλτρο βενζίνης κόβοντας το σωλήνα παροχής του καυσίμου που βγαίνει από το ντεπόζιτο.
Ακούγεται καλό αλλά... αν ισχύει αυτό που είχε γράψει ο Vini, ότι ο ρυθμιστής πίεσης είναι πάνω στην τρόμπα, περιπλέκονται τα πράγματα.... Crying or Very sad
Ξέρει κανείς μήπως μέσα στα σέρβις υπάρχει, το ξέρω ότι δεν αναφέρετε πουθενά, η χρήση αυτού του υγρού που λέει ο Μίλτος;
Θα ήταν ευχάριστη έκπληξη(!!!!) να έχει προβλέψει η εδώ αντιπροσωπία κάτι τέτοιο.
Πως σου λέει πχ ότι για το Ελληνικό κλίμα βάζω λάδια 15W/50, έτσι και κάθε 10000 ή 20000 χιλιόμετρα σου βάζω καθαριστικό στο ντεπόζιτο!!! Wink
(Μπά! μετά ξύπνησα!)


Εχώ το είχα ρωτήσει, ρώτησα και τον μηχανικό και μου είπε ότι δεν γίνεται, γιατί κάτι παίζει με την πίεση, δεν θυμάμαι ακριβώς. Πάντως, μου το είχε ξεκόψει..... Crying or Very sad

Δεν νομίζω φίλε μου η αντιπροσωπεία να μας έλεγε ποτέ κάτι τέτοιο, γιατί ουσιαστικά θα ήταν σαν να παραδεχόταν την ανεπάρκεια του συστήματος τροφοδοσίας των αυτοκινήτων τους! Confused

Αυτό που λέει ο Μίλτος, έψαξα και δεν το βρήκα. Αντ' αυτού όμως, υπάρχουν άλλα, επώνυμα καθαριστικά, που σε εμένα προσωπικά έχουν κάνει διαφορά, όπως π.χ. το REDEX. Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 09:21:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Εχώ το είχα ρωτήσει, ρώτησα και τον μηχανικό και μου είπε ότι δεν γίνεται, γιατί κάτι παίζει με την πίεση, δεν θυμάμαι ακριβώς. Πάντως, μου το είχε ξεκόψει.....


Αυτό ακριβώς που φοβόμουν!!!!!


Svstouk έγραψε:
Δεν νομίζω φίλε μου η αντιπροσωπεία να μας έλεγε ποτέ κάτι τέτοιο, γιατί ουσιαστικά θα ήταν σαν να παραδεχόταν την ανεπάρκεια του συστήματος τροφοδοσίας των αυτοκινήτων τους!


Απλά θα παραδέχονταν την ανεπάρκεια του Ελληνικού συστήματος διανομής-πώλησης - ελέγχου της ποιότητας καυσίμων!!!
Δεν μπορεί ολόκληρη Peugeot να έχει κάνει τέτοια μ@@@κία!!! Απλά είναι πολύ σίγουρη για τα καύσιμα λόγω αυστηρών ελέγχων που γίνονται (στην υπόλοιπη Ευρώπη) και δεν υπολόγισαν την Ελλαδίτσα!!!
Σκέφτεσαι τι σκάνδαλο θα ξεσπούσε αν πχ άρχιζαν να μένουν τα 206 ένα-ένα στη Γερμανία και τα γκολφάκια να μην έχουν πρόβλημα!!!!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Δεκ 2002, 18:49:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστός! Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 2 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1451s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on