Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
giannos (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.6 (16V) Gti (2003)
Ένταξη: 13 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 32 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Γιάννενα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 10:34:04 Θέμα δημοσίευσης: Με 5η χτυπάει κόφτη;;; |
|
|
Καλημέρα! Προχθές μου συνέβη το εξής : Είχα 5η και 200. (Η αλήθεια είναι οτι οτι ήταν ελαφρώς κατηφόρα ...αλλά ελαφρώς!!) Αλλά μόλις το κοντέρ πέρασε τα 210-215 ο ήχος του κινητήρα άλλαξε σαν να χτύπησε κόφτη, και το κοντέρ σταμάτησε να ανεβαίνει.
Μόλις συνέβει αυτό φοβήθηκα γιατί είχα ακούσει οτι η 5η δεν έχει κόφτη και άφησα το γκάζι. Οι στροφές ήταν γύρω στις 6.200.
και αναρωτιέμαι τι έγινε, και αν ήταν επικίνδυνο.
Ισως και να ανησυχώ λίγο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 10:42:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιάννη καλημέρα.
Μην ανησυχείς, έχω δεί πολλές φορές αυτά τα χιλιόμετρα στο κοντέρ και δεν έχει πάθει τίποτα (90.000χλμ έχω κάνει!).
Δεν έπιασες κόφτη......ο κόφτης για όλες τις ταχύτητες είναι στις 6500σαλ!!
Με μαμά σασμάν - κοροπήνιο, ΔΕΝ πιάνει η 5η κόφτη του 1.6 16v, απλά στα 215+ δεν έχει δύναμη το μοτέρ να ανεβάσει άλλα χλμ.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannos (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.6 (16V) Gti (2003)
Ένταξη: 13 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 32 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Γιάννενα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 10:48:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά δεν είδα ακριβώς το στροφόμετρο. Απλώς φοβήθηκα λιγάκι....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 11:03:11 Θέμα δημοσίευσης: Re: Με 5η χτυπάει κόφτη;;; |
|
|
giannos έγραψε: | ...Μόλις συνέβει αυτό φοβήθηκα γιατί είχα ακούσει οτι η 5η δεν έχει κόφτη και άφησα το γκάζι... |
Η κοφτης ειναι σταθερος, ειναι ηλεκτρονικο προγραμμα και εχει σχεση μονο με τον κινητηρα. Ο κοφτης στη 5η ειναι στο ιδιο σημειο που ειναι και με τις αλλες ταχυτητες.
Απλα αυτο που σημβαινει ειναι οτι με 5η τα Km/h ειναι ΤΟΟΣΑ πολλα (200++) που η αεροδηναμικη αντισταση ειναι τοσο μεγαλη που αποτρεπει το κινητηρα (απλα δεν υπαρχει η αναγκαια ροπη) να φτασει τον κοφτη. Βεβαια στη κατηφορα ειναι διαφορετρικα γιατι εχεις μια εξτρα δηναμη (αυτη της βαρυτητας) που σε τραβαει. Απ'τα λεγομενα σου :
giannos έγραψε: | ....o ήχος του κινητήρα άλλαξε σαν να χτύπησε κόφτη, και το κοντέρ σταμάτησε να ανεβαίνει.... |
ΜΑΛΛΟΝ χτηπησες κοφτη αν οι στροφες ηταν ΠΕΡΙΠΟΥ 6200, λαμβνοντας υποψη οτι ο κοφτης δεν ακριβως στις 6500 αλλα περιπου στις 6300. Οποτε μαλλον εκει γυρο ισουν...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannos (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.6 (16V) Gti (2003)
Ένταξη: 13 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 32 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Γιάννενα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 11:15:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε ξέρω ρε συ... ισως. Αλλά αφού ,δόξα τω Θεώ, ειναι όλα καλά και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα... μπορώ να το ξαναδοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία για να δώ που μπαίνει ο κόφτης....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 11:22:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα περισσοτερα αυτοκινητα ο κοφτης δεν κοβει ολους τους κυλινδρους μαζι!
Συνηθως κοβει εναν εναν (περιπου ανα 50 στροφες) οποτε οσο κοβονται κυλινδροι τοσο μειωνεται δραματικα η ισχυς της μηχανης (εξ ου και η πολυ αποτομη πτωση στα διαγραμματα ισχυος και οχι η κατακορυφη).
οποτε αν φτασουμε να δουλευει ο ενας κυλινδρος που θα αποδιδει περιπου 1/4 της ισχυος τοτε δυσκολα να νικησει την συνολικη αντισταση!!
ομως ο πρωτος κυλινδρος μπορει να κοπει και να ακουστει οτι πιασαμε κοφτη!
δεν ειναι τυχαιο που αναλογα με την κλιση του δρομου ο κοφτης εχει ενα ευρος 100-150 στροφων (σε ανηφορα πιο λιγο)
πιστευω πως για να χτυπησει με 5η και ο τελευταιος κυλινδρος κοφτη θελει ποοοολλαα αλογα και ..ψιλογκρεμο
απλα σε τετοιες συνθηκες (σχεδον κοφτη 5η ) θελει προσοχη στη βενζινη!!!
γιατι ενα πειρακι εκει.... 
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannos (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.6 (16V) Gti (2003)
Ένταξη: 13 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 32 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Γιάννενα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 11:58:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α ναι και κάτι άλλο το οποίο μ'έκανε ν'ανησυχώ ήταν αυτό οτι δεν είχα 100αρα μέσα....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 15:09:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι λες τωρα??Εγω παλευω τοσο καιρο να τερματισω την 5η.Δεν πιανει με τιποτα κοφτη.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 17:32:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Τι λες τωρα??Εγω παλευω τοσο καιρο να τερματισω την 5η.Δεν πιανει με τιποτα κοφτη. |
μπορει να εισαι 50-100 στροφες πριν τον κοφτη αλλα δυσκολα πιστευω με τη μαμα κλιμακωση και με οχι πολυ πολυ δυναμη θα ακουσεις να χτυπαει για τα καλα!! 
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannos (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.6 (16V) Gti (2003)
Ένταξη: 13 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 32 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Γιάννενα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 11:21:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά εχω μικρότερο προφίλ απο τη μάνα του (μαμα55---- εγώ50 , με 15' ζαντα).Ισως να επηρεάζει αυτο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 12:48:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannos έγραψε: | Βασικά εχω μικρότερο προφίλ απο τη μάνα του (μαμα55---- εγώ50 , με 15' ζαντα).Ισως να επηρεάζει αυτο... |
βασικά έχει κοντύνει το βήμα σου με αποτέλεσμα να ανεβάζει πιο γρήγορα το αυτοκίνητο ενώ κοντά στην τελική ταχύτητα που υπάρχει έλλειψη ροπής αυτό το "κόντημα" το βοηθάει να ανεβάσει λίγες στορές ακόμα και να πλησιάσει (ή και να φτάσει) στις στροφες που επεμβαίνει ο κόφτης πιο ευκολα από ότι με την μαμά διάσταση ελαστικών.
Αν το ελαστικό σου είναι 195/50-15 και μαμά είχες 195/55-15 η διαφορά είναι σχετικά σημαντική: -3,3%
Κώδικας: | Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
195/55-15 107mm 298mm 596mm 1871mm 535 0.0%
195/50-15 98mm 288mm 576mm 1810mm 553 -3.3% |
αν μιλάμε για 185άρια ελαστικά τότε η διαφορά του είναι -3,2%
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Παρ 17 Φεβ 2006, 14:22:17, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannos (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.6 (16V) Gti (2003)
Ένταξη: 13 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 32 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Γιάννενα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 13:37:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι ... γιατί πριν αλλάξω λάστιχα δεν θυμάμαι να εφτανε τόσο εύκολα στα 200...
όχι οτι τώρα τα πιάνει για πλάκα... αλλά λέμε τώρα...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 13:50:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν εχεις τις ιδιες διαστασεις ελασικων με μικροτερο προφιλ απο το εργοστασιακο τοτε λογικο ηταν να χανεις σε τελικη και να κερδιζεις σε επιταχυνση(λογο της μικροτερης συνολικης διαμετρου αρα και μικροτερο βημα).Αν τωρα κρατησες τις ιδιες διαστασεις και εβαλες μεγαλυτερο προφιλ απο το εργοστασιακο τοτε θα κερδιζες σε τελικη αλλα θα εχενες σε επιταχυνση λογο του μεγαλυτερου βηματος.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 14:06:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ....αυτοκίνητο τενώ κοντά στην τελική ταχύτητα που υπάρχει έλειξη ροπής αυτό το "κόντημα" το βοηθάει να ανεβάσει λίγες στορές..... |
Mου αρέσουν τα Ελληνικά σου....
"χαχαχα καλά ρε αφεντικό τα διόρθωσα..."MEMsound
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 15:15:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannos έγραψε: | Ναι ... γιατί πριν αλλάξω λάστιχα δεν θυμάμαι να εφτανε τόσο εύκολα στα 200...
όχι οτι τώρα τα πιάνει για πλάκα... αλλά λέμε τώρα...  |
λογικο ειναι να γινοταν αυτο!
το κοντερ δεν αναγνωριζει με ποσα κινεισαι στο δρομο αλλα με το ποσες στροφες γυριζει το διαφορικο σου με αποτελεσμα να αναγνωριζει και ΜΟΝΟ το ποσες στροφες γυριζει τελικα το ημιαξονιο!!
πρακτικα..
αν αλλαξω βημα η ΕΝΔΕΙΞΗ του κοντερ σε ιδιες στροφες θα ειναι ΙΔΙΑ πριν και μετα την αλλαγη!!
ΑΠΛΑ θα πας με λιγοτερα ή περισσοτερα χιλιομετρα απο πριν (αναλογα πως αλλαξες το βημα)
δηλαδη... εσυ μπορεις με δεδομενη δυναμη μοτερ και αεροδυναμικης κτλ να βγαλεις τελικη 200 πχ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χιλιομετρα
με μαμα διασταση θα τα πιανεις λεμε στις 6000 στροφες και θα λεει το κοντερ 210
αν βαλεις πιο κοντο βημα τοτε θα λεει το κοντερ 217 (ενδεικτικα νουμερα με μειωση 3,3%) και στροφες 6200 (πχ) αλλα παλι θα πηγαινεις με 200!!!!
οποτε αν κοντυνεις βημα ΜΠΟΡΕΙ να παρεις και τελικη αναλογα με την κλιμαξωση του σασμαν σου και αναλογα με την καμπυλη ισχυος σου!!!!!
αν ομως στις 6000 εχεις μεγιστη ισχυ πολυ δυσκολα θα παει με το κοντο βημα πανω απο τις 6000 οποτε θα εχεις γυρω στα 195 πραγματικα χιλιομετρα!!
(υγ αν καποιος δεν πιστευει οτι η ενδειξη του κοντερ δεν αλλαζει δεν εχει να κανει ενα πολυ απλο, αν και πιστευω το βλεπουμε συνεχεια ..
αν σηκωσουμε το αυτοκινητο ωστε να μην παταει η μια ροδα κατω (μιας και δεν εχουμε μπλοκε) και βαλουμε μεσα ταχυτητα και πατησουμε γκαζι τοτε το κοντερ θα δειχνει κανονικα που σημαινει πως και ροδα να μην εχω παλι τα ιδια θα δειχνει
στην καθημερινοτητρα το βλεπουμε αυτο με το σπιναρισμα.
οταν σπιναρει ανεβαζει χιλιομετρα αλλα δεν ειναι τα πραγματικα που παμε) 
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 15:15:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Αν το ελαστικό σου είναι 195/50-15 και μαμά είχες 195/55-15 η διαφορά είναι σχετικά σημαντική: -3,3%  |
giannos έγραψε: | Ναι ... γιατί πριν αλλάξω λάστιχα δεν θυμάμαι να εφτανε τόσο εύκολα στα 200...
όχι οτι τώρα τα πιάνει για πλάκα... αλλά λέμε τώρα...  |
Επισης εχε υποψη σου οτι τωρα το κοντερ δεν δειχνει σωστα, χανει -3.3%. Δηλαδη στα 200 κοντερισια πας με 6.6 km/h ΛΙΓΟΤΕΡΑ.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 15:20:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: |
giannos έγραψε: | Ναι ... γιατί πριν αλλάξω λάστιχα δεν θυμάμαι να εφτανε τόσο εύκολα στα 200...
όχι οτι τώρα τα πιάνει για πλάκα... αλλά λέμε τώρα...  |
Επισης εχε υποψη σου οτι τωρα το κοντερ δεν δειχνει σωστα, χανει -3.3%. Δηλαδη στα 200 κοντερισια πας με 6.6 km/h ΛΙΓΟΤΕΡΑ. |
εννοεις οτι παει στα 200 του κοντερ 193,4?
αν ναι εχεις λαθος γιατι και πριν (με μαμα διασταση εχεις αποκλιση) δεν πηγαινε με 200 αλλα με λιγοτερα! 
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 15:28:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bob έγραψε: | εννοεις οτι παει στα 200 του κοντερ 193,4?
αν ναι εχεις λαθος γιατι και πριν (με μαμα διασταση εχεις αποκλιση) δεν πηγαινε με 200 αλλα με λιγοτερα!  |
Mα φησικα και δεν δειχνει ακριβως το κοντερ, κανενα κοντερ δεν ειναι ακριβειας. Απλα εξειγω οτι ΑΝ πχ. δειχνει περιπου 200 τοτε πραγματικα πας με περιπου 6.6 χλμ λιγοτερα ή τελος παντων με 3.3% χλμ λιγοτερα...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bob (γιαννης) Δραστήριο μέλος

 peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)
Ένταξη: 26 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 267
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 15:32:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | bob έγραψε: | εννοεις οτι παει στα 200 του κοντερ 193,4?
αν ναι εχεις λαθος γιατι και πριν (με μαμα διασταση εχεις αποκλιση) δεν πηγαινε με 200 αλλα με λιγοτερα!  |
Mα φησικα και δεν δειχνει ακριβως το κοντερ, κανενα κοντερ δεν ειναι ακριβειας. Απλα εξειγω οτι ΑΝ πχ. δειχνει περιπου 200 τοτε πραγματικα πας με περιπου 6.6 χλμ λιγοτερα ή τελος παντων με 3.3% χλμ λιγοτερα... |
περιμενε με εχεις μπερδεψει...
δηλαδη με το καθε βημα ποσα χιλιομετρα πιστευεις θα παει αν δειχνει το κοντερ 200?(ενδεικτικες τιμες)
.."detail separates winners from just runners"...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 15:40:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bob έγραψε: | περιμενε με εχεις μπερδεψει...
δηλαδη με το καθε βημα ποσα χιλιομετρα πιστευεις θα παει αν δειχνει το κοντερ 200?(ενδεικτικες τιμες) |
Μα εξαρταται απ’το ποσο αλλαζει το βημα. Διαφορετικο ποσοστο ειναι με αλλαγη σε 195-50 (-3.3%) και διαφορετικο με αλλαγη σε 195-45 (-3.7%) κτλ..
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|