PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Με 5η χτυπάει κόφτη;;;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
giannos (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.6 (16V) Gti (2003)

Ένταξη: 13 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 32
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Γιάννενα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 10:34:04    Θέμα δημοσίευσης: Με 5η χτυπάει κόφτη;;; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα! Προχθές μου συνέβη το εξής : Είχα 5η και 200. (Η αλήθεια είναι οτι οτι ήταν ελαφρώς κατηφόρα ...αλλά ελαφρώς!!) Αλλά μόλις το κοντέρ πέρασε τα 210-215 ο ήχος του κινητήρα άλλαξε σαν να χτύπησε κόφτη, και το κοντέρ σταμάτησε να ανεβαίνει.
Μόλις συνέβει αυτό φοβήθηκα γιατί είχα ακούσει οτι η 5η δεν έχει κόφτη και άφησα το γκάζι. Οι στροφές ήταν γύρω στις 6.200.
και αναρωτιέμαι τι έγινε, και αν ήταν επικίνδυνο.
Ισως και να ανησυχώ λίγο Confused Confused Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 10:42:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιάννη καλημέρα.
Μην ανησυχείς, έχω δεί πολλές φορές αυτά τα χιλιόμετρα στο κοντέρ και δεν έχει πάθει τίποτα (90.000χλμ έχω κάνει!).

Δεν έπιασες κόφτη......ο κόφτης για όλες τις ταχύτητες είναι στις 6500σαλ!!

Με μαμά σασμάν - κοροπήνιο, ΔΕΝ πιάνει η 5η κόφτη του 1.6 16v, απλά στα 215+ δεν έχει δύναμη το μοτέρ να ανεβάσει άλλα χλμ.


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannos (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.6 (16V) Gti (2003)

Ένταξη: 13 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 32
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Γιάννενα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 10:48:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά δεν είδα ακριβώς το στροφόμετρο. Απλώς φοβήθηκα λιγάκι.... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 11:03:11    Θέμα δημοσίευσης: Re: Με 5η χτυπάει κόφτη;;; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannos έγραψε:
...Μόλις συνέβει αυτό φοβήθηκα γιατί είχα ακούσει οτι η 5η δεν έχει κόφτη και άφησα το γκάζι...


Η κοφτης ειναι σταθερος, ειναι ηλεκτρονικο προγραμμα και εχει σχεση μονο με τον κινητηρα. Ο κοφτης στη 5η ειναι στο ιδιο σημειο που ειναι και με τις αλλες ταχυτητες.
Απλα αυτο που σημβαινει ειναι οτι με 5η τα Km/h ειναι ΤΟΟΣΑ πολλα (200++) που η αεροδηναμικη αντισταση ειναι τοσο μεγαλη που αποτρεπει το κινητηρα (απλα δεν υπαρχει η αναγκαια ροπη) να φτασει τον κοφτη. Βεβαια στη κατηφορα ειναι διαφορετρικα γιατι εχεις μια εξτρα δηναμη (αυτη της βαρυτητας) που σε τραβαει. Απ'τα λεγομενα σου :

giannos έγραψε:
....o ήχος του κινητήρα άλλαξε σαν να χτύπησε κόφτη, και το κοντέρ σταμάτησε να ανεβαίνει....


ΜΑΛΛΟΝ χτηπησες κοφτη αν οι στροφες ηταν ΠΕΡΙΠΟΥ 6200, λαμβνοντας υποψη οτι ο κοφτης δεν ακριβως στις 6500 αλλα περιπου στις 6300. Οποτε μαλλον εκει γυρο ισουν...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
giannos (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.6 (16V) Gti (2003)

Ένταξη: 13 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 32
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Γιάννενα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 11:15:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε ξέρω ρε συ... ισως. Αλλά αφού ,δόξα τω Θεώ, ειναι όλα καλά και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα... Very happy μπορώ να το ξαναδοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία για να δώ που μπαίνει ο κόφτης.... Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 11:22:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στα περισσοτερα αυτοκινητα ο κοφτης δεν κοβει ολους τους κυλινδρους μαζι!
Συνηθως κοβει εναν εναν (περιπου ανα 50 στροφες) οποτε οσο κοβονται κυλινδροι τοσο μειωνεται δραματικα η ισχυς της μηχανης (εξ ου και η πολυ αποτομη πτωση στα διαγραμματα ισχυος και οχι η κατακορυφη).
οποτε αν φτασουμε να δουλευει ο ενας κυλινδρος που θα αποδιδει περιπου 1/4 της ισχυος τοτε δυσκολα να νικησει την συνολικη αντισταση!!
ομως ο πρωτος κυλινδρος μπορει να κοπει και να ακουστει οτι πιασαμε κοφτη! Shocked
δεν ειναι τυχαιο που αναλογα με την κλιση του δρομου ο κοφτης εχει ενα ευρος 100-150 στροφων (σε ανηφορα πιο λιγο)
πιστευω πως για να χτυπησει με 5η και ο τελευταιος κυλινδρος κοφτη θελει ποοοολλαα αλογα και ..ψιλογκρεμο Shocked

απλα σε τετοιες συνθηκες (σχεδον κοφτη 5η ) θελει προσοχη στη βενζινη!!!
γιατι ενα πειρακι εκει.... Confused


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannos (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.6 (16V) Gti (2003)

Ένταξη: 13 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 32
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Γιάννενα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 11:58:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Α ναι και κάτι άλλο το οποίο μ'έκανε ν'ανησυχώ ήταν αυτό οτι δεν είχα 100αρα μέσα.... Confused Confused Confused Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 15:09:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι λες τωρα??Εγω παλευω τοσο καιρο να τερματισω την 5η.Δεν πιανει με τιποτα κοφτη.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Φεβ 2006, 17:32:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Τι λες τωρα??Εγω παλευω τοσο καιρο να τερματισω την 5η.Δεν πιανει με τιποτα κοφτη.


μπορει να εισαι 50-100 στροφες πριν τον κοφτη αλλα δυσκολα πιστευω με τη μαμα κλιμακωση και με οχι πολυ πολυ δυναμη θα ακουσεις να χτυπαει για τα καλα!! Smile


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannos (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.6 (16V) Gti (2003)

Ένταξη: 13 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 32
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Γιάννενα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 11:21:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά εχω μικρότερο προφίλ απο τη μάνα του (μαμα55---- εγώ50 , με 15' ζαντα).Ισως να επηρεάζει αυτο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 12:48:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannos έγραψε:
Βασικά εχω μικρότερο προφίλ απο τη μάνα του (μαμα55---- εγώ50 , με 15' ζαντα).Ισως να επηρεάζει αυτο...


βασικά έχει κοντύνει το βήμα σου με αποτέλεσμα να ανεβάζει πιο γρήγορα το αυτοκίνητο ενώ κοντά στην τελική ταχύτητα που υπάρχει έλλειψη ροπής αυτό το "κόντημα" το βοηθάει να ανεβάσει λίγες στορές ακόμα και να πλησιάσει (ή και να φτάσει) στις στροφες που επεμβαίνει ο κόφτης πιο ευκολα από ότι με την μαμά διάσταση ελαστικών.

Αν το ελαστικό σου είναι 195/50-15 και μαμά είχες 195/55-15 η διαφορά είναι σχετικά σημαντική: -3,3% Wink Wink

Κώδικας:
Specification  Sidewall  Radius  Diameter  Circumference    Revs/km  Difference
195/55-15         107mm   298mm     596mm         1871mm        535        0.0%
195/50-15          98mm   288mm     576mm         1810mm        553       -3.3%


αν μιλάμε για 185άρια ελαστικά τότε η διαφορά του είναι -3,2%


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Παρ 17 Φεβ 2006, 14:22:17, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
giannos (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 1.6 (16V) Gti (2003)

Ένταξη: 13 Φεβ 2006
Δημοσιεύσεις: 32
Τόπος: Θεσσαλονίκη-Γιάννενα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 13:37:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι ... γιατί πριν αλλάξω λάστιχα δεν θυμάμαι να εφτανε τόσο εύκολα στα 200...
όχι οτι τώρα τα πιάνει για πλάκα... Rolling eyes αλλά λέμε τώρα... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 13:50:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν εχεις τις ιδιες διαστασεις ελασικων με μικροτερο προφιλ απο το εργοστασιακο τοτε λογικο ηταν να χανεις σε τελικη και να κερδιζεις σε επιταχυνση(λογο της μικροτερης συνολικης διαμετρου αρα και μικροτερο βημα).Αν τωρα κρατησες τις ιδιες διαστασεις και εβαλες μεγαλυτερο προφιλ απο το εργοστασιακο τοτε θα κερδιζες σε τελικη αλλα θα εχενες σε επιταχυνση λογο του μεγαλυτερου βηματος.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 14:06:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
....αυτοκίνητο τενώ κοντά στην τελική ταχύτητα που υπάρχει έλειξη ροπής αυτό το "κόντημα" το βοηθάει να ανεβάσει λίγες στορές.....


Mου αρέσουν τα Ελληνικά σου.... Laughing Laughing Laughing

"χαχαχα καλά ρε αφεντικό τα διόρθωσα..."MEMsound



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 15:15:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannos έγραψε:
Ναι ... γιατί πριν αλλάξω λάστιχα δεν θυμάμαι να εφτανε τόσο εύκολα στα 200...
όχι οτι τώρα τα πιάνει για πλάκα... Rolling eyes αλλά λέμε τώρα... Laughing


λογικο ειναι να γινοταν αυτο! Wink
το κοντερ δεν αναγνωριζει με ποσα κινεισαι στο δρομο αλλα με το ποσες στροφες γυριζει το διαφορικο σου με αποτελεσμα να αναγνωριζει και ΜΟΝΟ το ποσες στροφες γυριζει τελικα το ημιαξονιο!!
πρακτικα..
αν αλλαξω βημα η ΕΝΔΕΙΞΗ του κοντερ σε ιδιες στροφες θα ειναι ΙΔΙΑ πριν και μετα την αλλαγη!!
ΑΠΛΑ θα πας με λιγοτερα ή περισσοτερα χιλιομετρα απο πριν (αναλογα πως αλλαξες το βημα)
δηλαδη... εσυ μπορεις με δεδομενη δυναμη μοτερ και αεροδυναμικης κτλ να βγαλεις τελικη 200 πχ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χιλιομετρα
με μαμα διασταση θα τα πιανεις λεμε στις 6000 στροφες και θα λεει το κοντερ 210
αν βαλεις πιο κοντο βημα τοτε θα λεει το κοντερ 217 (ενδεικτικα νουμερα με μειωση 3,3%) και στροφες 6200 (πχ) αλλα παλι θα πηγαινεις με 200!!!!

οποτε αν κοντυνεις βημα ΜΠΟΡΕΙ να παρεις και τελικη αναλογα με την κλιμαξωση του σασμαν σου και αναλογα με την καμπυλη ισχυος σου!!!!!
αν ομως στις 6000 εχεις μεγιστη ισχυ πολυ δυσκολα θα παει με το κοντο βημα πανω απο τις 6000 οποτε θα εχεις γυρω στα 195 πραγματικα χιλιομετρα!!

(υγ αν καποιος δεν πιστευει οτι η ενδειξη του κοντερ δεν αλλαζει δεν εχει να κανει ενα πολυ απλο, αν και πιστευω το βλεπουμε συνεχεια ..
αν σηκωσουμε το αυτοκινητο ωστε να μην παταει η μια ροδα κατω (μιας και δεν εχουμε μπλοκε) και βαλουμε μεσα ταχυτητα και πατησουμε γκαζι τοτε το κοντερ θα δειχνει κανονικα που σημαινει πως και ροδα να μην εχω παλι τα ιδια θα δειχνει
στην καθημερινοτητρα το βλεπουμε αυτο με το σπιναρισμα.
οταν σπιναρει ανεβαζει χιλιομετρα αλλα δεν ειναι τα πραγματικα που παμε) Shocked


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 15:15:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Αν το ελαστικό σου είναι 195/50-15 και μαμά είχες 195/55-15 η διαφορά είναι σχετικά σημαντική: -3,3% Wink Wink


giannos έγραψε:
Ναι ... γιατί πριν αλλάξω λάστιχα δεν θυμάμαι να εφτανε τόσο εύκολα στα 200...
όχι οτι τώρα τα πιάνει για πλάκα... Rolling eyes αλλά λέμε τώρα... Laughing


Επισης εχε υποψη σου οτι τωρα το κοντερ δεν δειχνει σωστα, χανει -3.3%. Δηλαδη στα 200 κοντερισια πας με 6.6 km/h ΛΙΓΟΤΕΡΑ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 15:20:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:


giannos έγραψε:
Ναι ... γιατί πριν αλλάξω λάστιχα δεν θυμάμαι να εφτανε τόσο εύκολα στα 200...
όχι οτι τώρα τα πιάνει για πλάκα... Rolling eyes αλλά λέμε τώρα... Laughing


Επισης εχε υποψη σου οτι τωρα το κοντερ δεν δειχνει σωστα, χανει -3.3%. Δηλαδη στα 200 κοντερισια πας με 6.6 km/h ΛΙΓΟΤΕΡΑ.


εννοεις οτι παει στα 200 του κοντερ 193,4?
αν ναι εχεις λαθος γιατι και πριν (με μαμα διασταση εχεις αποκλιση) δεν πηγαινε με 200 αλλα με λιγοτερα! Wink


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 15:28:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bob έγραψε:
εννοεις οτι παει στα 200 του κοντερ 193,4?
αν ναι εχεις λαθος γιατι και πριν (με μαμα διασταση εχεις αποκλιση) δεν πηγαινε με 200 αλλα με λιγοτερα! Wink


Mα φησικα και δεν δειχνει ακριβως το κοντερ, κανενα κοντερ δεν ειναι ακριβειας. Απλα εξειγω οτι ΑΝ πχ. δειχνει περιπου 200 τοτε πραγματικα πας με περιπου 6.6 χλμ λιγοτερα ή τελος παντων με 3.3% χλμ λιγοτερα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
bob (γιαννης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


peugeot 106 1.3 rallye (8V) (2000)

Ένταξη: 26 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 267

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 15:32:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
bob έγραψε:
εννοεις οτι παει στα 200 του κοντερ 193,4?
αν ναι εχεις λαθος γιατι και πριν (με μαμα διασταση εχεις αποκλιση) δεν πηγαινε με 200 αλλα με λιγοτερα! Wink


Mα φησικα και δεν δειχνει ακριβως το κοντερ, κανενα κοντερ δεν ειναι ακριβειας. Απλα εξειγω οτι ΑΝ πχ. δειχνει περιπου 200 τοτε πραγματικα πας με περιπου 6.6 χλμ λιγοτερα ή τελος παντων με 3.3% χλμ λιγοτερα...


περιμενε με εχεις μπερδεψει...
δηλαδη με το καθε βημα ποσα χιλιομετρα πιστευεις θα παει αν δειχνει το κοντερ 200?(ενδεικτικες τιμες)


.."detail separates winners from just runners"...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Φεβ 2006, 15:40:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

bob έγραψε:
περιμενε με εχεις μπερδεψει...
δηλαδη με το καθε βημα ποσα χιλιομετρα πιστευεις θα παει αν δειχνει το κοντερ 200?(ενδεικτικες τιμες)


Μα εξαρταται απ’το ποσο αλλαζει το βημα. Διαφορετικο ποσοστο ειναι με αλλαγη σε 195-50 (-3.3%) και διαφορετικο με αλλαγη σε 195-45 (-3.7%) κτλ..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1483s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on