Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 18:10:35 Θέμα δημοσίευσης: To πιο χαμηλό σημείο του αμαξώματος! |
|
|
Λοιπόν κύριοι σήμερα σήμερα καθώς οδηγούσα σε δρόμο εντός του πολυτεχνείου ανακάλυψα το ποιο χαμηλό σημειο του αμαξώματος!
Οδηγούσα που λέτε ανέμελα για να πάω στη σχολή μου και τσουπ περνώντας από μια περιοχή με χώματα (και πέτρες όπως αποδείχτηκε) ακούσα ενα βαρύγδουπο θόρυβο! Σταμάτησα να δω τι έγινε , και παρατήρησα ότι ο ήχος της μηχανής στο ρελαντί, ακουγόταν όπως το WRC πριν ξεκινήσει ειδική διαδρομή.Την κάτσαμε τώρα λέω! Υπολόγιζα από κάποια πέτρα να είχε τρυπήσει ο σωλήνας που οδηγεί στην εξάτμιση! Για να μην τα πολυλογώ έφυγα κατευθείαν για την αντιπροσωπία για να μου κάνει μια πρώτη εκτίμηση!Στη διαδρομή ο ήχος ανεβάζοντας στροφές ήταν σαν τα μ@λ@κισμέν@ παπάκια με τις κομμένες εξατμίσεις!
Τελικά αφού ανεβασαμε το αμαξι είδαμε ότι ήταν ο σύνδεσμος του καταλύτη με τον σωλήνα των καυσαερίων.Αυτό είναι και το ποιο χαμηλό σημείο του αμαξώματος Γι'αυτό προσοχή στους χαμηλωμένους και ιδιαίτερα στις ΣΑΥΡΕΣ (VAggelis άκου τα ) .Που λέτε το κομμάτι της ένωσης του καταλύτη είχε χτυπήσει σε μια πέτρα και είχε έρθει σε επαφή με την ένωση του σωλήνα καυσαερίων.Στο συνδεσμο αυτό υπάρχουν κάποια ελατήρια για να απορροφούν τις δονήσεις από τον κινήτηρα και την κίνηση των καυσαερίων.Σε εμένα λοιπόν οι δύο ενώσεις είχαν χτυπήσει μεταξύ τους με αποτέλεσμα να έχω ένα πολύ ενοχλητικό θόρυβο και μια ανεξήγητη αρχικά ευστροφία του κινητήρα (Τελικά κατάλαβα τι έπαιζε).Στην αντιπροσωπία τελικά μετά από πολύ κόπο και πολλά χτυπήματα οι δύο ενώσεις επανήλθαν στα φυσιολογικά τους.Για αυτό προσοχή στους χαμηλωμένους από που περνάνε, ο σύνδεσμος στο οποίο αναφέρομαι βρίσκεται στο κέντρο του αυτοκινήτου ακριβώς κάτω από τον κινητήρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 19:04:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παντως και τις δυο φορες που εχω βρει και εχει ακουστει Γκρατςςς ειναι το πατωμα πισω απο τους εμπρος τροχους αλλα ειμαι ημιχαμηλωμενος (13αρα ζαντα)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 20:57:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι, εχω βρει εκει στο παρελθον και απο τοτε ακουω ενα τριξιμο στις 3-4 χιλιαδες στροφες το οποιο ακουγεται υπερβολικα τραχυ και σαν να συντονιζει αλλα τεσπα... Στο next meeting αμα θες ριξε μια ματια στο "διπλωμα" στην κατω πλευρα της ενωσης στη συνδεση τυπου φλατζα μεταξυ των 2 σωληνων για να μου πεις αν ειναι καλυτερη η χειροτερη απ'τη δικη σου.. Παντως εγω δεν ειδα αυξηση ευστροφιας αλλα δυσανασχετηση...
..and by the way: Χρονια πολλα...! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Νοέ 2002, 21:03:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προς γνωσιν των χαμηλωμενων και των ερπετων:
Εχω βρει ...χμ... ναι.. αρκετες φορες!
-2-3 φορες βρηκα στα πλαινα μαρσπιε αλλα ευτυχως οχι στα "στρουμπουλα πλαστικα" αλλα απο κατω στις μεταλικες "ραβδους" κατα μηκος του 206.
Φτιαχνονται (ισιωνουν) με λιγα λεφτα εως και καθολου (αναλογα το μαστορα).
-2 φορες βρηκα μπροστα δεξια στη γωνια κατω απο τον προφυλακτηρα πριν αρχισει το λαστιχο που υπαρχει για προστασια απο πετρες/χαλικια/σκουπιδια/κ.λ.π, ακριβως κατω απο το φανο ομιχλης αλλα δεν φαινεται γιατι γδαρθηκε λιγο απο την κατω μερια -πρεπει να βαλεις το χερι - δεν αξιζει να φτιαχτει - δεν παιζει ρολο.
-1 φορα σε χωματινη η καλυτερα πετρινη! διαδρομη ακουγονταν πολλα γκαπ γκουπ απο πετρες και κοτρωνες αλλα ευτυχως οταν εγινε ελεγχος απο κατω δεν υπηρχε χτυπημα ισως καποιες μικρες γρατσουνιες.
-2 φορες τερματισαν τα αμορτισερ (1 τα μπροστα 1 τα πισω) αλλα δεν καταφερα απο τοτε να εκτιμησω τυχον ζημια των αμορτισερ.
Αυτα κια δεν θελω αλλα.
Ειμαι χαμηλωμενος και με λενε Δημητρη!
Και ο Δημητρης ειναι καλα! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Νοέ 2002, 03:19:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Ναι, εχω βρει εκει στο παρελθον και απο τοτε ακουω ενα τριξιμο στις 3-4 χιλιαδες στροφες το οποιο ακουγεται υπερβολικα τραχυ και σαν να συντονιζει αλλα τεσπα... Στο next meeting αμα θες ριξε μια ματια στο "διπλωμα" στην κατω πλευρα της ενωσης στη συνδεση τυπου φλατζα μεταξυ των 2 σωληνων για να μου πεις αν ειναι καλυτερη η χειροτερη απ'τη δικη σου.. Παντως εγω δεν ειδα αυξηση ευστροφιας αλλα δυσανασχετηση...
..and by the way: Χρονια πολλα...! |
Καταρχήν thanx για τις ευχές.
Κατα δεύτερο λόγο , μετά το γκούπ κοιτάζοντας κάτω από το αμάξωμα με ανοικτό το γκάζι πάρατήρησα κάποια αέρια κάτω από τον σωλήνα (εκεί μου μπήκαν οι υποψίες για σπάσιμο του σωλήνα) .Αν δεν άνοιγα το γκάζι στο δρόμο το πρόβλημα δεν ήταν παρατηρήσιμο.Μόλις το βύθιζα πρέπει να συντόνιζε στη συχνότητα του κινητήρα.Πήγαινε το στην αντιπροσωπία ή σε κάποιο επίσημο μηχανικό (πήγα αρχικά σε ανεπίσιμο και μου είπε ότι δεν ήθελε να το πειράξει) και ζήτα του να στο κοιτάξει λίγο .Δεν θα σου πει όχι.Αν κατάλαβα καλά το έχεις ακόμα το πρόβλημα.Η ευστροφία πάντως υπήρχε και σε μεγάλο βαθμο , με απλό ακούμπημα ανέβαζε 2000-2500 στροφές. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Νοέ 2002, 07:32:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα δεν φευγουν αερια απ'το σωληνα.. απλως εχει διπλωσει.. Τωρα δεν παω να το κοιταξω γιατι απλα αν πηγαινα να κανω μικροδιορθωσεις σε οτι προβλημα εχει το αμαξι μου θα ηθελα μια 200αρα (χιλιαδες) στο νερο...
Εξ'αλλου τι καναν αυτοι που δεν μπορω να κανω εγω? Και εγω παιρνω αμα ειναι το σφυρι και του αλλαζω την παναγια μεχρι να το "φερω" στα ισια του... Αλλα αφου δουλευει γιατι να το πειραξω?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Νοέ 2002, 11:04:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Εμενα δεν φευγουν αερια απ'το σωληνα.. απλως εχει διπλωσει.. Τωρα δεν παω να το κοιταξω γιατι απλα αν πηγαινα να κανω μικροδιορθωσεις σε οτι προβλημα εχει το αμαξι μου θα ηθελα μια 200αρα (χιλιαδες) στο νερο...
Εξ'αλλου τι καναν αυτοι που δεν μπορω να κανω εγω? Και εγω παιρνω αμα ειναι το σφυρι και του αλλαζω την παναγια μεχρι να το "φερω" στα ισια του... Αλλα αφου δουλευει γιατι να το πειραξω?  |
Σου έχει διπλώσει? Τι να σου πω , πρεπει να σηκώσεις το αμάξι , βρές και μια σφήνα και βάρεσε το.Πάντως το μέταλλο είναι ιδιαίτερα δύσκολο σε αυτή την ένωση.[/img] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Νοέ 2002, 15:40:28 Θέμα δημοσίευσης: Re: To πιο χαμηλό σημείο του αμαξώματος! |
|
|
Tomcat έγραψε: | Γι'αυτό προσοχή στους χαμηλωμένους και ιδιαίτερα στις ΣΑΥΡΕΣ (VAggelis άκου τα ) |
Φίλε μου, σε ευχαριστώ για την προειδοποίηση, αλλά όπως λέει και ο λαός, προσέχουμε για να έχουμε!! Και ειδικά κάποιος με 5 cm χαμήλωμα... Έτσι λοιπόν, φρόντισα πρίν το χαμήλωμα, να αλλάξω ΟΛΟ το σύστημα εξαγωγής καυσαερίων (μεσαίο - τελικό). Έτσι, πλέον, το χαμηλότερο σημείο στο δικό μου αυτοκίνητο, είναι η εμπρός πλαστική ποδιά, κάτω από τον προφυλακτήρα. Ευτυχώς που είναι πλαστική και λίγο ελαστική, γιατί μετά από τις άπειρες φορές που έχει βρεθεί σε στενή επαφή πρώτου τύπου με το δρόμο, θα την είχα πάρει στον ώμο και άντε γειά!!!
Είμαι ο Vaggelis και είμαι χαμηλωμένος!! (Σαύρα...)
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Νοέ 2002, 23:10:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάτι τέτοια ακούω και το σκέφτομαι.....
Περνάω και από την σκαμμένη Αθήνα και μου μπαίνουν ιδέες για να το κάνω 4χ4 και όχι για χαμήλωμα!!!!!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomcat (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1188 Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 00:48:02 Θέμα δημοσίευσης: Re: To πιο χαμηλό σημείο του αμαξώματος! |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Tomcat έγραψε: | Γι'αυτό προσοχή στους χαμηλωμένους και ιδιαίτερα στις ΣΑΥΡΕΣ (VAggelis άκου τα ) |
Φίλε μου, σε ευχαριστώ για την προειδοποίηση, αλλά όπως λέει και ο λαός, προσέχουμε για να έχουμε!! Και ειδικά κάποιος με 5 cm χαμήλωμα... Έτσι λοιπόν, φρόντισα πρίν το χαμήλωμα, να αλλάξω ΟΛΟ το σύστημα εξαγωγής καυσαερίων (μεσαίο - τελικό). Έτσι, πλέον, το χαμηλότερο σημείο στο δικό μου αυτοκίνητο, είναι η εμπρός πλαστική ποδιά, κάτω από τον προφυλακτήρα. Ευτυχώς που είναι πλαστική και λίγο ελαστική, γιατί μετά από τις άπειρες φορές που έχει βρεθεί σε στενή επαφή πρώτου τύπου με το δρόμο, θα την είχα πάρει στον ώμο και άντε γειά!!!
Είμαι ο Vaggelis και είμαι χαμηλωμένος!! (Σαύρα...) |
Πόσες φορές έχω αναρωτηθεί αν έχω ή όχι τον προφυλακτήρα μετά από κάποιο χτύπημα!!!!!!!! Αυτή η ποδιά είναι must!
Πάντως μ'αρέσουν οι Σαύρες και γι'αυτό δεν μετανιώνω για το χαμήλωμα!
Θα γουσταρα να συνεχίσουμε το topic σε αναφορά σε σημεία όπου απαγορεύονται οι χαμηλωμένοι κάτω από 4Cm !!!Είμαι σίγουρός ότι θα πατήσει σε post ακόμα και αυτό με τις Σκούπες!Αλλά και πάλι άστο καλύτερα για τι μετά θα πρέπει να αλλάξουμε χώρα για να κυκλοφορούμε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 12:06:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμείς φίλε μου είμαστε για τις άουτομπαν στη Γερμανία!!! Μόνο εκεί δεν έχει λακούβες και σαμαράκια κάθε ένα μέτρο στο δρόμο...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|