Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Δεκ 2005, 19:42:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Ντεν Βαράω!
Σήμερα τράβηξα 2 in-car βιντάκια με το Fiesta.
Θα φέρω το laptop μου την επόμενη Πέμπτη στη Λέσχη για να δείτε κάποια πραγματάκια, όπως πόσο γρήγορο και άμεσο είναι το τιμόνι, πως στρίβει (τρένο), πόσο καλό είναι το κιβώτιο και πως κατεβάζεις 1η με 60+ χαω χωρίς κιχ από το κιβώτιο!!!!!!!!
Το παρέδωσα το απόγευμα και για τις επόμενες 2 μέρες θα οδηγώ το 307 της μαμάς. Θέλω να δω την άμεση σύγκριση με το Fiesta!!!!!!!!
Αν τα καταφέρω θα τραβήξω in-car και με το 307 καί όταν έρθω Αθήνα και με το 206..... |
Τελεια, σουπερ και ουαου!
Πουλας το 206, βαζεις και μερικα γραμματιακια, και καλοριζικο το fiesta ST
! 
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Δεκ 2005, 21:45:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!
Θα κλάψω, δεν αντέχω άλλο!!!!!!!!!!!!!!!!!............
.........Χίλια μπράβο στη Ford και χίλιες ντομάτες στην Peugeot στο θέμα τιμόνι.......
Αυτά..... |
Ε ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!
(Χαρούλη,no offence έ!) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Δεκ 2005, 13:52:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ronin έγραψε: | ultra-one έγραψε: | ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!
Θα κλάψω, δεν αντέχω άλλο!!!!!!!!!!!!!!!!!............
.........Χίλια μπράβο στη Ford και χίλιες ντομάτες στην Peugeot στο θέμα τιμόνι.......
Αυτά..... |
Ε ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!
(Χαρούλη,no offence έ!) |
Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά διότι δεν νομίζω να υπάρχει καμία περίπτωση να μπορέσω να βελτιώσω το τιμόνι του 206 σε ακρίβεια, αμεσότητα, αίσθηση, να μηδενίσω τη χαλαρότητα και ταυτόχρονα να το κάνω πιο γρήγορο!!!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Δεκ 2005, 16:30:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως κάποιος ξέρει τι είναι αυτό????:
http://www.boutiquepeugeotsport.com/bps/ai/asp_en/index.asp
μετά 206 Super 1600, μετά Direction-Biellette και μετά το νούμερο 1.
206 Super 1600 219040-51 *DIRECTION (9 dents) 1024.00 €
Σε τι διαφέρει από τη μαμά κρεμαγιέρα??? Αυτή λέει "9 δόντια". Πόσα έχει η μαμά?????
--------------------------------------------------
Μήπως λύθηκαν τα προβλήματα μας και να σταματήσουμε να ψάχνουμε αλλού??????????????
Ε Αργύρη???? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Δεκ 2005, 17:47:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως η κρεμαγιερα του s1600 δεν κανει για καθημερινη χρηση.
Δεν κοβει καθολου το τιμονι.
Παρκαρισμα,επιτοπου στροφες,οπισθογωνιες κλπ, ξεχαστε τα.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Δεκ 2005, 09:24:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | παντως η κρεμαγιερα του s1600 δεν κανει για καθημερινη χρηση.
Δεν κοβει καθολου το τιμονι.
Παρκαρισμα,επιτοπου στροφες,οπισθογωνιες κλπ, ξεχαστε τα. |
Γιατί κόβει το μάμα 206????????????????!!!!!!!!!!!!
Στο πάρκιγκ που παρκάρω όταν ανεβαίνω από όροφο σε όροφο το τιμόνι κάποτε δεν είναι αρκετό για να ανέβω-κατέβω τις "σαλιγκαρωτές" ράμπες!!!!
Στο ίδιο πάρκιγκ έχω δει μέχρι και Mercedes CLS να μανουβράρουν πιο εύκολα από το 206!!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Δεκ 2005, 09:46:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | ...
Στο ίδιο πάρκιγκ έχω δει μέχρι και Mercedes CLS να μανουβράρουν πιο εύκολα από το 206!!!!  |
Βρήκες και αμάξι να συγκρίνεις... Το κόψιμο των Mercedes είναι ασυναγώνιστο. Έχω δει επανειλλημένα Mercedes να μπαίνει σε στενό που φαινόταν από πριν ότι το 206 δεν μπαίνει (και πράγματι). Διαφορά που βγάζει μάτι και χωρίς απευθείας σύγκριση.
Πάντως και ένα φιλαράκι μου με Xantia έκανε αναστροφή κάπου και εγώ που ακολουθούσα δεν μπόρεσα...!! Μάλλον στα μεγάλα αυτοκίνητα οι κατασκευαστές δίνουν αυξημένη προσοχή σε αυτό το σημείο.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Δεκ 2005, 10:01:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | ultra-one έγραψε: | ...
Στο ίδιο πάρκιγκ έχω δει μέχρι και Mercedes CLS να μανουβράρουν πιο εύκολα από το 206!!!!  |
Βρήκες και αμάξι να συγκρίνεις... Το κόψιμο των Mercedes είναι ασυναγώνιστο. Έχω δει επανειλλημένα Mercedes να μπαίνει σε στενό που φαινόταν από πριν ότι το 206 δεν μπαίνει (και πράγματι). Διαφορά που βγάζει μάτι και χωρίς απευθείας σύγκριση.
Πάντως και ένα φιλαράκι μου με Xantia έκανε αναστροφή κάπου και εγώ που ακολουθούσα δεν μπόρεσα...!! Μάλλον στα μεγάλα αυτοκίνητα οι κατασκευαστές δίνουν αυξημένη προσοχή σε αυτό το σημείο. |
Όχι φίλε! Απλά το τιμόνι του 206 δεν κόβει.
Τα στοιχεία που δίνουν οι κατασκευαστές για τον κύκλο στροφής μπορεί να είναι και παραπλανητικά.
Για το 206 δίνουν 9,85μ από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο. Εγώ υπολογίζω τουλάχιστον 11μ.
Αντίστοιχα (επιδή το έχω φρέσκο στη μνήμη μου) για το Fiesta δίνουν 9,8μ αλλά δίνει την εντύπωση ότι κόβει πολύ περισσότερο από το 206.
Και όμως Μίλτο για την Mercedes CLS στα χαρτιά δίνουν 11,2μ κύκλο στροφής!!!!!!!!!
Αν η CLS έχει 11,2 τότε το 206 πρέπει να έχει 15μ αφού στο ίδιο πάρκιγκ εγώ πρέπει να κάνω 2 φορές όπισθεν για να περάσω από κει που περνάει η CLS με τη μια!!!!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Δεκ 2005, 10:24:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ή απλά ο οδηγός της CLS είναι καλύτερος (στο παρκάρισμα) από εσένα!!
χιχιχιχιχιχιχι!! 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Δεκ 2005, 12:16:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητε Steve, Χαρη,
Δεν εχω οδηγησει S1600, αλλα εχω δει επανηλλημενα στα parc ferme των αγωνων, ποσο δυσκολα, με ποσες μανουβρες προσπαθουν να τα βαλουν καθετα παρκαρισμενα(οπισθογωνια δλδ).
Σιγουρα δε συγκρινεται ουτε με επιβατικο,σας λεω δεν κοβει καθολου επιτοπου το τιμονι.
Τωρα απο εκει και επειτα, κουβεντα κανουμε,μακαρι να βρειτε αυτο που ζητατε σε αυτη την κρεμαγιερα.
Μπρος στα καλλη τι ειναι ο πονος, λεει μια παροιμια.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2006, 16:31:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερώτηση....... Και μη μου αρχίσετε τις ντομάτες.....
Συνάδελφος με 206GT ισχυρίζεται ότι το δικό του τιμόνι είναι 3 ακριβώς στροφές απ΄άκρη σ΄άκρη....... (Τερματισμένο στην κάθε πλευρά ή κάτω "ακτίνα" του τιμονιού βλέπει 12 η ώρα)
Εγώ ξέρω ότι όλα τα 206 πλην του RC έχουν 3,2-3,3 στροφές περίπου (Η κάτω ακτίνα βλέπει περίπου στις 2 η ώρα αν κοψεις φουλ δεξιά και 10 περίπου η ώρα αν κόψεις φουλ αριστερά).
Μήπως, λέω μήπως, το GT έχει πιο κοντή κρεμαγιέρα ή έχει κάνει λάθος???
Μπορούν να μας το απαντήσουν οι GTδες?
Αν είναι πιο κοντή τότε ίσως αξίζει τον κόπο να ψάξουμε τι part number είναι.....
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2006, 17:46:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μισό να πάω να μετρήσω το δικό μου...
brb....
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2006, 17:54:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν στοπ δικό μου (2λιτρο GTI) με τέρμα αριστερά το τιμόνι η κάτω ακτίνα είναι στις "11 προς 12 παρά" και με τέρμα δεξιά στις "12+ προς 1".
Πες 11 και 1 για να είναι πιο ευκολο στον υπολογισμό.
Άρα 1/12 + 1/12 + 3 στροφες = 38/12 = 3,1666 στροφές
(χωρίζοντας μια στροφή σε 12 τμήματα/ώρες)
Άρα πες 3,1στροφες και είσαι μέσα. (αν και υπολογισμός είναι κάπως μπακάλικος...)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 17:19:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλλά αφού εδώ συζητάμε για το τιμόνι του 206, για να μη λέτε ότι μόνο με το τιμόνι του 206 έχω πρόβλημα σας παραθέτω την εμπειρία μου που είχα τις τελευταίες 3 μέρες στην Κύπρο με ένα τελευταίο μοντέλο Renault Clio II (Facelift) 1.2 16v.....
Τι έχουν πάθει οι Γάλλοι βρε παιδιά!!!! Που είναι τα τιμόνια του R5 Turbo και του 205GTi?????
Ο τζόγος στο Clio είναι διπλάσιος από το 206, είναι ακόμη λιγότερο άμεσο και ακόμη περισσότερο ανακριβές!!!!!!
Επίσης είναι ακόμη πιο αργό με 3,3-3,4 στροφές, έχει μια περίεργη τεχνιτή αίσθηση όταν είναι στριμμένο αφού ελαφραίνει όταν το στρίβεις πολύ.
Τα μοναδικά σημεία που είναι καλύτερο από το 206 είναι ότι στην πιο χαμηλή του θέση είναι καλύτερα τοποθετημένο από του 206, κεντράρει καλύτερα και είναι πιο σφιχτό γύρω από την ευθεία. Κατά τα άλλα είναι και αυτό ΧΑΛΙΑ ΧΑΛΙΑ ΧΑΛΙΑ!!!
Υ.Γ: Ότι και να λένε μερικοί, πάντως εγώ βγαίνοντας από το Clio και μπαίνοντας στο 307 ήταν σαν να οδηγούσα Formula 1. Το έχω ξαναπεί ότι μπορεί το τιμόνι του 307 να μην έχει καλή αίσθηση και να είναι κάπως αργό, αλλά είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ άμεσο και ακριβές σε σχέση με 206 και τώρα το Clio II.........
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2006, 09:55:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να μην είμαι εδώ απλά αναφέρω ότι χθες που οδήγησα το αυτοκίνητο μου μετά από μια βδομάδα συμβίωσης με το καταπληκτικό νέο Ford Focus (βλέπε εντυπώσεις από το Focus εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4798&start=60) ένιωσα ότι οδηγούσα ένα μεγαλύτερο και πολύ βαρύτερο τζιπ, φορτηγό, λεωφορείο, τρακτέρ, νταλίκα, πλοίο ή ότι άλλο παρεμφερές μπορείτε να σκεφτήτε.......
Ανκαι το 206 είναι 350 ολόκληρα κιλά ελαφρύτερο και αρκετά μικρότερο σε διαστάσεις από το Focus, εντούτοις δίνει την εντύπωση ότι είναι πολύ μεγαλύτερο και βαρύτερο αφού είναι νωχελικότατο στις αντιδράσεις του και το τιμόνι του είναι μακράν πιο ασαφές, χαλαρό, ληθαργικό και αργό από του Focus. (Και ακόμη περισσότερο από του Fiesta που είναι ακόμη καλύτερο...)
Κάποιο πολύ καλό παιδί από το club που συμμερίζεται τις απόψεις μου μου έστειλε αυτό το link: http://www.totalmotorsportsolutions.co.uk/showitem.cfm?ID=306&sitearea=206&parttype=Suspension
Έχω ήδη στείλει mail για να μάθω πόσο στροφές απ-άκρη-σ'άκρη είναι και τι κύκλο στροφής δίνει αυτή η κρεμαγιέρα. Αν κόβει σαν το μαμά (ή καλύτερα...) με βλέπω να χρεώνω κάρτες κλπ και να την παραγγέλνω άμεσα!
H τιμή είναι γύρω στα 700 ευρώ + Μεταφορικά + Τοποθέτηση.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάϊ 2006, 12:05:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή έχω ψάξει πολύ το συγκεκριμένο θέμα και διάβασα πολλά άρθρα που έχουν να κάνουν γενικά με την ακρίβεια του τιμονιού έχω ανακαλύψει κάτι πολύ σημαντικό........
Ένας από τους ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟΥΣ παράγοντες για άμεσο και ακριβές τιμόνι χωρίς τζόγο είναι ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ είναι στερεωμένη η κρεμαγιέρα στο σασί.....
Δεν μπήκα από κάτω από το 206 για να δω αλλά γενικά σε όσα αυτοκίνητα υπάρχει λάστιχο κάτω από τις βάσεις (brackets) μεταξύ της κρεμαγιέρας (του Rack) και του αμαξώματος έχουν χαλαρό, ανακριβές και μη άμεσο τιμόνι!!!!!!
Αλλάζοντας τις βάσεις με το λάστιχο και βάζοντας μεταλλικές που κρατάνε σφικτά την κρεμαγιέρα το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται!!!
παράθεση από το Site βελτιωτή για Saab:
"The standard rack mount allows significant side to side movement of the steering rack both when turning the steering wheel, and when driving on uneven surfaces, this causes torque steer and a loss of steering response.
Torque steer and vauge steering was an issue that the motoring press raised when the new 900 model was released and reviewed in europe, back in 1994. SAAB themselves have never offered a fix to counter any of the criticisms raised at that time. After owing many new 900 models and covering thousands of miles we decided to address the issue for ourselves. As a result of this, we offer a solid alloy clamp and bulkhead strut-brace to improve steering precision and give a 50% reduction in torque steer. The Alloy Clamp is machined from billet aluminum and is anodised for protection. To brace the steering rack further, the stainless-steel brace bar is fitted to retain the whole assembly securely to the chassis leg.
The transformation is nothing short of incredible, giving far sharper steering precision. High speed motorway driving is far more confidence inspiring, and requiries less concentration to hold the vehicle to a set course. So far, we have only recieved the most positive comments for this kit - upon fitting we guarantee you will be impressed. Not to be confused with cheap imitation kits available from the USA, which are poor fitting and ineffective."
"Steering vagueness is caused by unwanted steering rack movement, this is due to SAAB's original soft bushing material used to dampen vibrations through the steering assembly (upon release the European motoring press slated the New 900 for having lifeless steering, this bushing is the cause). Our steering rack clamp kit provides considerably more secure location of the steering rack and prevents unwanted movement of the rack during cornering, it also gives a noticeable increase in precision and delivers greater feedback to the driver."
Διαβάστε σχετικά εδώ: http://www.abbottracing.com/2003/tuning/n900/chassis/n900_trackparts.htm
Ποιος ξέρει ένα καλό τορναδόρο?????????? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάϊ 2006, 14:36:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χάρη η κρεμαγιέρα δεν είναι στερεωμένη με λάστιχα επάνω στην γέφυρα αλλά βιδώνει κατευθείαν επάνω σε αυτή χωρίς να παρεμβάλετε τίποτα ανάμεσα τους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|