PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Κρεμαγιέρα: τι μπορούμε να κάνουμε?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Δεκ 2005, 19:42:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Ντεν Βαράω! Laughing Laughing Laughing

Off Topic Σήμερα τράβηξα 2 in-car βιντάκια με το Fiesta.
Θα φέρω το laptop μου την επόμενη Πέμπτη στη Λέσχη για να δείτε κάποια πραγματάκια, όπως πόσο γρήγορο και άμεσο είναι το τιμόνι, πως στρίβει (τρένο), πόσο καλό είναι το κιβώτιο και πως κατεβάζεις 1η με 60+ χαω χωρίς κιχ από το κιβώτιο!!!!!!!! Twisted evil

Το παρέδωσα το απόγευμα και για τις επόμενες 2 μέρες θα οδηγώ το 307 της μαμάς. Θέλω να δω την άμεση σύγκριση με το Fiesta!!!!!!!! Silly

Αν τα καταφέρω θα τραβήξω in-car και με το 307 καί όταν έρθω Αθήνα και με το 206.....


Τελεια, σουπερ και ουαου! Laughing
Πουλας το 206, βαζεις και μερικα γραμματιακια, και καλοριζικο το fiesta ST
! Very happy


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Δεκ 2005, 21:45:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Θα κλάψω, δεν αντέχω άλλο!!!!!!!!!!!!!!!!!............

.........Χίλια μπράβο Thumbs Up στη Ford και χίλιες ντομάτες Splat στην Peugeot στο θέμα τιμόνι.......

Αυτά.....


Ε ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

(Χαρούλη,no offence έ!)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 11 Δεκ 2005, 13:52:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ronin έγραψε:
ultra-one έγραψε:
ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Θα κλάψω, δεν αντέχω άλλο!!!!!!!!!!!!!!!!!............

.........Χίλια μπράβο Thumbs Up στη Ford και χίλιες ντομάτες Splat στην Peugeot στο θέμα τιμόνι.......

Αυτά.....


Ε ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

(Χαρούλη,no offence έ!)

Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά διότι δεν νομίζω να υπάρχει καμία περίπτωση να μπορέσω να βελτιώσω το τιμόνι του 206 σε ακρίβεια, αμεσότητα, αίσθηση, να μηδενίσω τη χαλαρότητα και ταυτόχρονα να το κάνω πιο γρήγορο!!!!! Confused


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Δεκ 2005, 16:30:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως κάποιος ξέρει τι είναι αυτό????: Twisted evil

http://www.boutiquepeugeotsport.com/bps/ai/asp_en/index.asp

μετά 206 Super 1600, μετά Direction-Biellette και μετά το νούμερο 1.

206 Super 1600 219040-51 *DIRECTION (9 dents) 1024.00 €

Σε τι διαφέρει από τη μαμά κρεμαγιέρα??? Αυτή λέει "9 δόντια". Πόσα έχει η μαμά?????

--------------------------------------------------

Μήπως λύθηκαν τα προβλήματα μας και να σταματήσουμε να ψάχνουμε αλλού??????????????

Ε Αργύρη???? Multi color


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Δεκ 2005, 17:23:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για 1024 ευρώ... + εργασία... μάλλον προβλήματα μας δημιουργεί παρά μας λύνει Confused



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Δεκ 2005, 17:47:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παντως η κρεμαγιερα του s1600 δεν κανει για καθημερινη χρηση.
Δεν κοβει καθολου το τιμονι.
Παρκαρισμα,επιτοπου στροφες,οπισθογωνιες κλπ, ξεχαστε τα.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Δεκ 2005, 17:51:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ποιό S1600 δοκίμασες ? Twisted evil



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Δεκ 2005, 09:24:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
παντως η κρεμαγιερα του s1600 δεν κανει για καθημερινη χρηση.
Δεν κοβει καθολου το τιμονι.
Παρκαρισμα,επιτοπου στροφες,οπισθογωνιες κλπ, ξεχαστε τα.

Γιατί κόβει το μάμα 206????????????????!!!!!!!!!!!! Splat

Στο πάρκιγκ που παρκάρω όταν ανεβαίνω από όροφο σε όροφο το τιμόνι κάποτε δεν είναι αρκετό για να ανέβω-κατέβω τις "σαλιγκαρωτές" ράμπες!!!!

Στο ίδιο πάρκιγκ έχω δει μέχρι και Mercedes CLS να μανουβράρουν πιο εύκολα από το 206!!!! Shocked


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Δεκ 2005, 09:46:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
...
Στο ίδιο πάρκιγκ έχω δει μέχρι και Mercedes CLS να μανουβράρουν πιο εύκολα από το 206!!!! Shocked


Βρήκες και αμάξι να συγκρίνεις... Το κόψιμο των Mercedes είναι ασυναγώνιστο. Έχω δει επανειλλημένα Mercedes να μπαίνει σε στενό που φαινόταν από πριν ότι το 206 δεν μπαίνει (και πράγματι). Διαφορά που βγάζει μάτι και χωρίς απευθείας σύγκριση.
Πάντως και ένα φιλαράκι μου με Xantia έκανε αναστροφή κάπου και εγώ που ακολουθούσα δεν μπόρεσα...!! Μάλλον στα μεγάλα αυτοκίνητα οι κατασκευαστές δίνουν αυξημένη προσοχή σε αυτό το σημείο.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Δεκ 2005, 10:01:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
ultra-one έγραψε:
...
Στο ίδιο πάρκιγκ έχω δει μέχρι και Mercedes CLS να μανουβράρουν πιο εύκολα από το 206!!!! Shocked


Βρήκες και αμάξι να συγκρίνεις... Το κόψιμο των Mercedes είναι ασυναγώνιστο. Έχω δει επανειλλημένα Mercedes να μπαίνει σε στενό που φαινόταν από πριν ότι το 206 δεν μπαίνει (και πράγματι). Διαφορά που βγάζει μάτι και χωρίς απευθείας σύγκριση.
Πάντως και ένα φιλαράκι μου με Xantia έκανε αναστροφή κάπου και εγώ που ακολουθούσα δεν μπόρεσα...!! Μάλλον στα μεγάλα αυτοκίνητα οι κατασκευαστές δίνουν αυξημένη προσοχή σε αυτό το σημείο.

Όχι φίλε! Απλά το τιμόνι του 206 δεν κόβει.

Τα στοιχεία που δίνουν οι κατασκευαστές για τον κύκλο στροφής μπορεί να είναι και παραπλανητικά.
Για το 206 δίνουν 9,85μ από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο. Εγώ υπολογίζω τουλάχιστον 11μ.

Αντίστοιχα (επιδή το έχω φρέσκο στη μνήμη μου) για το Fiesta δίνουν 9,8μ αλλά δίνει την εντύπωση ότι κόβει πολύ περισσότερο από το 206.

Και όμως Μίλτο για την Mercedes CLS στα χαρτιά δίνουν 11,2μ κύκλο στροφής!!!!!!!!!

Αν η CLS έχει 11,2 τότε το 206 πρέπει να έχει 15μ αφού στο ίδιο πάρκιγκ εγώ πρέπει να κάνω 2 φορές όπισθεν για να περάσω από κει που περνάει η CLS με Shocked τη μια!!!!


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Δεκ 2005, 10:24:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ή απλά ο οδηγός της CLS είναι καλύτερος (στο παρκάρισμα) από εσένα!!
χιχιχιχιχιχιχι!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Δεκ 2005, 12:16:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγαπητε Steve, Χαρη,
Δεν εχω οδηγησει S1600, αλλα εχω δει επανηλλημενα στα parc ferme των αγωνων, ποσο δυσκολα, με ποσες μανουβρες προσπαθουν να τα βαλουν καθετα παρκαρισμενα(οπισθογωνια δλδ).
Σιγουρα δε συγκρινεται ουτε με επιβατικο,σας λεω δεν κοβει καθολου επιτοπου το τιμονι.
Τωρα απο εκει και επειτα, κουβεντα κανουμε,μακαρι να βρειτε αυτο που ζητατε σε αυτη την κρεμαγιερα.
Μπρος στα καλλη τι ειναι ο πονος, λεει μια παροιμια.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Δεκ 2005, 13:09:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως ήδη έχω πει και αλλού, το πρώτο βήμα για να βελτιώσουμε την κρεμαγιέρα μας είναι να... τοποθετήσουμε ακραξόνια PS που έχουν 2 μοίρες αρνητικό κάμπερ! Shocked Είναι και οικονομική λύση! Wink
Τα υπόλοιπα στο σχετικό τόπικ.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2006, 16:31:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερώτηση....... Και μη μου αρχίσετε τις ντομάτες..... Confused

Συνάδελφος με 206GT ισχυρίζεται ότι το δικό του τιμόνι είναι 3 ακριβώς στροφές απ΄άκρη σ΄άκρη....... (Τερματισμένο στην κάθε πλευρά ή κάτω "ακτίνα" του τιμονιού βλέπει 12 η ώρα)
Εγώ ξέρω ότι όλα τα 206 πλην του RC έχουν 3,2-3,3 στροφές περίπου (Η κάτω ακτίνα βλέπει περίπου στις 2 η ώρα αν κοψεις φουλ δεξιά και 10 περίπου η ώρα αν κόψεις φουλ αριστερά).

Μήπως, λέω μήπως, το GT έχει πιο κοντή κρεμαγιέρα ή έχει κάνει λάθος???

Μπορούν να μας το απαντήσουν οι GTδες?

Αν είναι πιο κοντή τότε ίσως αξίζει τον κόπο να ψάξουμε τι part number είναι.....Cool


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2006, 17:46:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μισό να πάω να μετρήσω το δικό μου...
brb....


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 05 Ιαν 2006, 17:54:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν στοπ δικό μου (2λιτρο GTI) με τέρμα αριστερά το τιμόνι η κάτω ακτίνα είναι στις "11 προς 12 παρά" και με τέρμα δεξιά στις "12+ προς 1".

Πες 11 και 1 για να είναι πιο ευκολο στον υπολογισμό.

Άρα 1/12 + 1/12 + 3 στροφες = 38/12 = 3,1666 στροφές
(χωρίζοντας μια στροφή σε 12 τμήματα/ώρες)

Άρα πες 3,1στροφες και είσαι μέσα. Wink (αν και υπολογισμός είναι κάπως μπακάλικος...)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 18 Ιαν 2006, 17:19:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Off Topic αλλά αφού εδώ συζητάμε για το τιμόνι του 206, για να μη λέτε ότι μόνο με το τιμόνι του 206 έχω πρόβλημα σας παραθέτω την εμπειρία μου που είχα τις τελευταίες 3 μέρες στην Κύπρο με ένα τελευταίο μοντέλο Renault Clio II (Facelift) 1.2 16v.....

Τι έχουν πάθει οι Γάλλοι βρε παιδιά!!!! Που είναι τα τιμόνια του R5 Turbo και του 205GTi?????
Ο τζόγος στο Clio είναι διπλάσιος από το 206, είναι ακόμη λιγότερο άμεσο και ακόμη περισσότερο ανακριβές!!!!!!
Επίσης είναι ακόμη πιο αργό με 3,3-3,4 στροφές, έχει μια περίεργη τεχνιτή αίσθηση όταν είναι στριμμένο αφού ελαφραίνει όταν το στρίβεις πολύ.

Τα μοναδικά σημεία που είναι καλύτερο από το 206 είναι ότι στην πιο χαμηλή του θέση είναι καλύτερα τοποθετημένο από του 206, κεντράρει καλύτερα και είναι πιο σφιχτό γύρω από την ευθεία. Κατά τα άλλα είναι και αυτό ΧΑΛΙΑ ΧΑΛΙΑ ΧΑΛΙΑ!!!

Υ.Γ: Ότι και να λένε μερικοί, πάντως εγώ βγαίνοντας από το Clio και μπαίνοντας στο 307 ήταν σαν να οδηγούσα Formula 1. Το έχω ξαναπεί ότι μπορεί το τιμόνι του 307 να μην έχει καλή αίσθηση και να είναι κάπως αργό, αλλά είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ άμεσο και ακριβές σε σχέση με 206 και τώρα το Clio II.........


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάρ 2006, 09:55:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να μην είμαι Off Topic εδώ απλά αναφέρω ότι χθες που οδήγησα το αυτοκίνητο μου μετά από μια βδομάδα συμβίωσης με το καταπληκτικό νέο Ford Focus (βλέπε εντυπώσεις από το Focus εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4798&start=60) ένιωσα ότι οδηγούσα ένα μεγαλύτερο και πολύ βαρύτερο τζιπ, φορτηγό, λεωφορείο, τρακτέρ, νταλίκα, πλοίο ή ότι άλλο παρεμφερές μπορείτε να σκεφτήτε.......

Ανκαι το 206 είναι 350 ολόκληρα κιλά ελαφρύτερο και αρκετά μικρότερο σε διαστάσεις από το Focus, εντούτοις δίνει την εντύπωση ότι είναι πολύ μεγαλύτερο και βαρύτερο αφού είναι νωχελικότατο στις αντιδράσεις του και το τιμόνι του είναι μακράν πιο ασαφές, χαλαρό, ληθαργικό και αργό από του Focus. (Και ακόμη περισσότερο από του Fiesta που είναι ακόμη καλύτερο...)

Κάποιο πολύ καλό παιδί από το club που συμμερίζεται τις απόψεις μου Cool μου έστειλε αυτό το link: http://www.totalmotorsportsolutions.co.uk/showitem.cfm?ID=306&sitearea=206&parttype=Suspension

Έχω ήδη στείλει mail για να μάθω πόσο στροφές απ-άκρη-σ'άκρη είναι και τι κύκλο στροφής δίνει αυτή η κρεμαγιέρα. Αν κόβει σαν το μαμά (ή καλύτερα...) με βλέπω να χρεώνω κάρτες κλπ και να την παραγγέλνω άμεσα! Twisted evil Twisted evil Twisted evil

H τιμή είναι γύρω στα 700 ευρώ + Μεταφορικά + Τοποθέτηση.


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάϊ 2006, 12:05:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή έχω ψάξει πολύ το συγκεκριμένο θέμα και διάβασα πολλά άρθρα που έχουν να κάνουν γενικά με την ακρίβεια του τιμονιού έχω ανακαλύψει κάτι πολύ σημαντικό........

Ένας από τους ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟΥΣ παράγοντες για άμεσο και ακριβές τιμόνι χωρίς τζόγο είναι ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ είναι στερεωμένη η κρεμαγιέρα στο σασί.....

Δεν μπήκα από κάτω από το 206 για να δω αλλά γενικά σε όσα αυτοκίνητα υπάρχει λάστιχο κάτω από τις βάσεις (brackets) μεταξύ της κρεμαγιέρας (του Rack) και του αμαξώματος έχουν χαλαρό, ανακριβές και μη άμεσο τιμόνι!!!!!!

Αλλάζοντας τις βάσεις με το λάστιχο και βάζοντας μεταλλικές που κρατάνε σφικτά την κρεμαγιέρα το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται!!!



παράθεση από το Site βελτιωτή για Saab:
"The standard rack mount allows significant side to side movement of the steering rack both when turning the steering wheel, and when driving on uneven surfaces, this causes torque steer and a loss of steering response.

Torque steer and vauge steering was an issue that the motoring press raised when the new 900 model was released and reviewed in europe, back in 1994. SAAB themselves have never offered a fix to counter any of the criticisms raised at that time. After owing many new 900 models and covering thousands of miles we decided to address the issue for ourselves. As a result of this, we offer a solid alloy clamp and bulkhead strut-brace to improve steering precision and give a 50% reduction in torque steer. The Alloy Clamp is machined from billet aluminum and is anodised for protection. To brace the steering rack further, the stainless-steel brace bar is fitted to retain the whole assembly securely to the chassis leg.

The transformation is nothing short of incredible, giving far sharper steering precision. High speed motorway driving is far more confidence inspiring, and requiries less concentration to hold the vehicle to a set course. So far, we have only recieved the most positive comments for this kit - upon fitting we guarantee you will be impressed. Not to be confused with cheap imitation kits available from the USA, which are poor fitting and ineffective."

"Steering vagueness is caused by unwanted steering rack movement, this is due to SAAB's original soft bushing material used to dampen vibrations through the steering assembly (upon release the European motoring press slated the New 900 for having lifeless steering, this bushing is the cause). Our steering rack clamp kit provides considerably more secure location of the steering rack and prevents unwanted movement of the rack during cornering, it also gives a noticeable increase in precision and delivers greater feedback to the driver."

Διαβάστε σχετικά εδώ: http://www.abbottracing.com/2003/tuning/n900/chassis/n900_trackparts.htm


Ποιος ξέρει ένα καλό τορναδόρο?????????? Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Μάϊ 2006, 14:36:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χάρη η κρεμαγιέρα δεν είναι στερεωμένη με λάστιχα επάνω στην γέφυρα αλλά βιδώνει κατευθείαν επάνω σε αυτή χωρίς να παρεμβάλετε τίποτα ανάμεσα τους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενη
Σελίδα 4 από 8

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1976s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on