Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
106gti-2003 (ΚΩΣΤΑΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 GTI 1.6 - 2003
Ένταξη: 29 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 14:07:33 Θέμα δημοσίευσης: Χαμήλωσα το 106gti αλλά έχω άλλα προβλήματα |
|
|
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ CLUB ΩΣ ΝΕΟΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ. ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΕΝΑ PEUGEOT 106 GTI ΜΟΝΤΕΛΟ 6/2003. ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ (ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΦΕΥΓΕ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ) ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΗΛΩΣΩ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ... ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ( ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ ΠΑΕΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙΣ ΚΑΡΤ) ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΣΩ ΣΕ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΛΑΚΟΥΒΕΣ, ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΣ ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΥΨΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΑ (ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΛΙΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΑ). ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ 40-50 ΧΛΜ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΘΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ ΣΑΝ ΧΤΥΠΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ.
ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ(BILSTEIN) KAI ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ(EIBACH) ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Η ΒΑΣΗ ΜΗΧΑΝΗΣ. Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑ ΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΚΛΗΡΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.
ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ!
ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 14:15:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κωστα καταρχας καλωσηρθες!Δευτερον σε παρακαλουμε να γραφεις με πεζους χαρακτηρες!
Να υποθεσω οτι στο 106 τοποθετησες bilsteing Gr N με ελατηρια eibach μαυρα 3 ποντων χαμηλωματος και επισης χαμηλωσες το πισω μερος.Τυπικη συνταγη για 106.Οσο αναφορα το κοπανημα,για να κερδισουμε καπου χανουμε απο αλλου συνηθως στη βελτιωση.Κερδισες σε κρατημα,εχασες σε ανεση.Δεν φταιει τιποτα αν ειναι οπως τα λες,απλα ειναι πιο σκληρες οι αναρτησεις για να κραταει.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106gti-2003 (ΚΩΣΤΑΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 GTI 1.6 - 2003
Ένταξη: 29 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 14:22:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Lef205 έγραψε: | Κωστα καταρχας καλωσηρθες!Δευτερον σε παρακαλουμε να γραφεις με πεζους χαρακτηρες!
Να υποθεσω οτι στο 106 τοποθετησες bilsteing Gr N με ελατηρια eibach μαυρα 3 ποντων χαμηλωματος και επισης χαμηλωσες το πισω μερος.Τυπικη συνταγη για 106.Οσο αναφορα το κοπανημα,για να κερδισουμε καπου χανουμε απο αλλου συνηθως στη βελτιωση.Κερδισες σε κρατημα,εχασες σε ανεση.Δεν φταιει τιποτα αν ειναι οπως τα λες,απλα ειναι πιο σκληρες οι αναρτησεις για να κραταει. |
Καταρχην να ζητησω συγνωμη για το οτι εστειλα το μυνημα με κεφαλαια. Δευτερον υπεθεσες σωστα οσο αφορα το πακετο αναρτησης+ελατηρια.
Το ερωτημα μου ειναι το εξης. Υπαρχει περιπτωση αυτη η καταπονιση που δεχεται το αμαξωμα να προκαλεσει αλλες βλαβες?
ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 15:33:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εδώ το παιδί λέει οτι ακούσει χτύπημα στην καμπίνα. όλα σχετικά είναι. αν δε το νιώσει κάποιος πως να σου απαντήσει στα σίγουρα ?
υπάρχει μεγάλη διαφορά από ένα σκληρό αμορτισερ και ένα.. χτύπημα.
μήπως είναι τσουφ τα αμορτισερ και τερματίζουν ???
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lewnidios (Λεωνιδας) Μόλις έγραψα

 peugeot 106 1.4 (8v)quicksilver (2003)
Ένταξη: 24 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 16
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 15:48:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
106gti-2003 έγραψε: | Lef205 έγραψε: | Κωστα καταρχας καλωσηρθες!Δευτερον σε παρακαλουμε να γραφεις με πεζους χαρακτηρες!
Να υποθεσω οτι στο 106 τοποθετησες bilsteing Gr N με ελατηρια eibach μαυρα 3 ποντων χαμηλωματος και επισης χαμηλωσες το πισω μερος.Τυπικη συνταγη για 106.Οσο αναφορα το κοπανημα,για να κερδισουμε καπου χανουμε απο αλλου συνηθως στη βελτιωση.Κερδισες σε κρατημα,εχασες σε ανεση.Δεν φταιει τιποτα αν ειναι οπως τα λες,απλα ειναι πιο σκληρες οι αναρτησεις για να κραταει. |
Καταρχην να ζητησω συγνωμη για το οτι εστειλα το μυνημα με κεφαλαια. Δευτερον υπεθεσες σωστα οσο αφορα το πακετο αναρτησης+ελατηρια.
Το ερωτημα μου ειναι το εξης. Υπαρχει περιπτωση αυτη η καταπονιση που δεχεται το αμαξωμα να προκαλεσει αλλες βλαβες? | αλλο ενα αμαξι να ειναι σφιχτο και αλλο να κοπαναει και να νομιζεις οτι το εμβολο θα βγει πανω απο το θολο και το ταμπλο να κοντευει να ξεκολησει.σιγουρα κατι παιζει με τα αμορτισερ και πρεπει να το δεις.γενικα παντος τα bilstain κοπανανε πολυ απο προσωπικη μου εμπειρια μιλαω που τα φοραω για ενα χρωνο και τωρα θα τα βγαλω γιατι δεν παει αλλο το κοπανημα θα το διαλισω το αμαξι και στο τελος η καμπινα θα γινει κουδουνιστρα για τα μωρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106gti-2003 (ΚΩΣΤΑΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 GTI 1.6 - 2003
Ένταξη: 29 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 15:54:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
glf έγραψε: | εδώ το παιδί λέει οτι ακούσει χτύπημα στην καμπίνα. όλα σχετικά είναι. αν δε το νιώσει κάποιος πως να σου απαντήσει στα σίγουρα ?
υπάρχει μεγάλη διαφορά από ένα σκληρό αμορτισερ και ένα.. χτύπημα.
μήπως είναι τσουφ τα αμορτισερ και τερματίζουν ??? |
Το μονο που μπορω να καταλαβω και να πω ειναι οτι ενω εβαλα σκληρη αναρτηση για να μην εχω τετοια προβληματα μου δινει την αισθηση, με το χτυπημα που κανει, οτι φοραει μια αναρτηση τελειως μαλακη με αποτελεσμα να τερματιζει. Απο την αλλη οταν πιεσω με τα χερια μου το αυτοκινητο μπροστα και δεξια και αριστερα φαινεται οτι ειναι σκληρο και οχι βαρκα στον γυαλο. Αρα λογικα η αναρτηση ειναι σκληρη και καλή. Εχει καμια σχεση ρε παιδια αυτο που μου ειπε ο τεχνικος οτι προερχεται απο την βαση της μηχανης. Μου ειπε οτι η βαση εχει κατι λαστιχακια τα οποια μετα απο καποιο διαστημα φθειρονται με αποτελεσμα να υπαρχουν περισσοτεροι κραδασμοι και κατα συνεπεια και τετοιου ειδους 'χτυπηματα' που ακου τωρα που η αναρτηση ειναι πιο σκληρη.
ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106gti-2003 (ΚΩΣΤΑΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 GTI 1.6 - 2003
Ένταξη: 29 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 15:59:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lewnidios έγραψε: | 106gti-2003 έγραψε: | Lef205 έγραψε: | Κωστα καταρχας καλωσηρθες!Δευτερον σε παρακαλουμε να γραφεις με πεζους χαρακτηρες!
Να υποθεσω οτι στο 106 τοποθετησες bilsteing Gr N με ελατηρια eibach μαυρα 3 ποντων χαμηλωματος και επισης χαμηλωσες το πισω μερος.Τυπικη συνταγη για 106.Οσο αναφορα το κοπανημα,για να κερδισουμε καπου χανουμε απο αλλου συνηθως στη βελτιωση.Κερδισες σε κρατημα,εχασες σε ανεση.Δεν φταιει τιποτα αν ειναι οπως τα λες,απλα ειναι πιο σκληρες οι αναρτησεις για να κραταει. |
Καταρχην να ζητησω συγνωμη για το οτι εστειλα το μυνημα με κεφαλαια. Δευτερον υπεθεσες σωστα οσο αφορα το πακετο αναρτησης+ελατηρια.
Το ερωτημα μου ειναι το εξης. Υπαρχει περιπτωση αυτη η καταπονιση που δεχεται το αμαξωμα να προκαλεσει αλλες βλαβες? | αλλο ενα αμαξι να ειναι σφιχτο και αλλο να κοπαναει και να νομιζεις οτι το εμβολο θα βγει πανω απο το θολο και το ταμπλο να κοντευει να ξεκολησει.σιγουρα κατι παιζει με τα αμορτισερ και πρεπει να το δεις.γενικα παντος τα bilstain κοπανανε πολυ απο προσωπικη μου εμπειρια μιλαω που τα φοραω για ενα χρωνο και τωρα θα τα βγαλω γιατι δεν παει αλλο το κοπανημα θα το διαλισω το αμαξι και στο τελος η καμπινα θα γινει κουδουνιστρα για τα μωρα. |
Πιστευω οτι ο χαρακτηρισμος που εδωσες με καλυπτει. Μπορεις να γινεις λιγο πιο σαφης στο κομματι που λες οτι κατι παιζει με τα αμορτισερ και θα πρεπει να το δω? Εχεις να μου προτινεις κατι συγκεκριμενο? θα το εκτιμουσα πολυ.
ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!

 406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 16:38:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
106gti-2003 έγραψε: | .....Το ερωτημα μου ειναι το εξης. Υπαρχει περιπτωση αυτη η καταπονιση που δεχεται το αμαξωμα να προκαλεσει αλλες βλαβες? |
εκτός του ότι σε λίγο καιρό θα κάνει σαν κουδουνίστρα το αμάξι σου , άλλα προβληματα δεν θα πρέπει να σου βγάλει...
Αν και έχω ακούσει και περιστατικό ότι σε αμάξι με σκληρή ανάρτηση μετά από μεγάλη λακούβα, ενεργοποιήθηκε η βαλβίδα διακοπής καυσίμου και το αμάξι ακινιτοποιήθηκε. πάντως κάτι τέτοιο είναι πολύ τραβηγμένο και δεν θα πρέπει να ανησυχεις.
PS FERRIES
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 16:53:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMCHRI έγραψε: | ...Αν και έχω ακούσει και περιστατικό ότι σε αμάξι με σκληρή ανάρτηση μετά από μεγάλη λακούβα, ενεργοποιήθηκε η βαλβίδα διακοπής καυσίμου και το αμάξι ακινιτοποιήθηκε. πάντως κάτι τέτοιο είναι πολύ τραβηγμένο και δεν θα πρέπει να ανησυχεις. |
Σε 106 φίλου (με bilstein group-N και -5,5cm ελατήρια Vogland) που είχε βάλει μπάρα θόλων και αναγκαστικά είχε μετακινήσει την βαλβίδα διακοπής καυσίμου κάθε φορά που πέφταμε σε λακούβα και έκανε "μπαμ" έκανε και διακοπή καυσίμου...
Βέβαια σε δρόμο με καλή άσφαλτο το αμάξι απλά ήταν βράχος και έστριβε σαν τρελό, αλλά οπουδήποτε αλλού εκτός ότι γλύστραγε πολύ ευκολά, κοπανούσε παααάλα πολύ.
Εγώ Κώστα θα σε ρωτήσω τα εξής:
Το κοπάνημα που λες τό έκανε από την πρώτη μέρα που άλλαξες ανάρτηση ή μετά από κάποιο καιρό?
Επίσης τα αμορτισέρ που έβαλες ήταν καινούργια??
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106gti-2003 (ΚΩΣΤΑΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 GTI 1.6 - 2003
Ένταξη: 29 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 17:11:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Σε 106 φίλου (με bilstein group-N και -5,5cm ελατήρια Vogland) που είχε βάλει μπάρα θόλων και αναγκαστικά είχε μετακινήσει την βαλβίδα διακοπής καυσίμου κάθε φορά που πέφταμε σε λακούβα και έκανε "μπαμ" έκανε και διακοπή καυσίμου...
Βέβαια σε δρόμο με καλή άσφαλτο το αμάξι απλά ήταν βράχος και έστριβε σαν τρελό, αλλά οπουδήποτε αλλού εκτός ότι γλύστραγε πολύ ευκολά, κοπανούσε παααάλα πολύ.
Εγώ Κώστα θα σε ρωτήσω τα εξής:
Το κοπάνημα που λες τό έκανε από την πρώτη μέρα που άλλαξες ανάρτηση ή μετά από κάποιο καιρό?
Επίσης τα αμορτισέρ που έβαλες ήταν καινούργια?? |
Το κοπανημα το καταλαβα περιπου δυο εβδομαδες μετα και αμεσως πηγα στο συνεργειο τους εξηγησα τι συμβαινει και μου απαντησαν αυτα που γραφω παραπανω. Τωρα μπορει να ετυχε μεσα σε αυτες τις πρωτες δυο εβδομαδες να μην παρατηρησα κατι για το λογο οτι αλλαξα και λαστιχα μαζι και μεχρι να τα 'ψιλοπερπατησω' δεν το ετρεχα το αυτοκινητο. Οσο για τα αμορτισερ ηταν ολοκαινουργια.
ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 17:20:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τότε θα συμφωνήσω σε όσα έγραψε ο Λευτέρη πιο πάνω.
Απλά σου έχουν πέσει σκληρά.
Πρόβλημα δεν έχουν απλά θέλουν προσοχή στο δρόμο... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 18:09:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Off topic ολοι.......
Θα το ξαναγραψω....(Ρε SIDOBRE κανε Ποστ στα κεντρικα να μενουν αυτα που θα γραψω για την αναρτηση και το 106)
Το λοιπον...δωστε βαση...
Τα BILSTEIN τα GROUP N (τα sprint ειναι μαπα ετσι και αλλιως για 106) ειχανε βγει στην αγορα για το ΑΧ το οποιο ειναι κατα πολυ πιο ελαφρυ απο το 106 που σημαινει οτι.....Για να δουλεψει σωστα σε 106 θελει πολυ καλο ελατηριο για να ισσοσταθμιση το χαμενο βαρος απο την αποσβεση του αμορτισερ.
Θα το γραψω με κεφαλαια μπας και μεινει κατι
ΝΟΜΟΣ....ΤΟ 106 ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 2.5 ΠΟΝΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΜΕ 2.8.ΟΡΙΑΚΑ 3 ΠΟΝΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΤΑ 3.5 ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 3 ΒΛΕΠΕ 6-7-15 ΚΤΛ
Ο θορυβος που ακουγετε ειναι γιατι τερματιζει το αμορτισερ μη μποροντας το απλο ελατηριο των 3.5 ποντων να αποσβεση σωστα που σημαινει οτι δεν συνεργαζετε σωστα αμορτισερ-ελατηριο.
Τα μαμα ελατηρια ειναι γηρο στης 150-180 λιμπρες.Τα 3.5αρια που κυκλοφορουν ειναι σχεδον το ιδιο.Για να δουλεψει σωστα θελει ρυθμισομενο πιατελο με ελατηρια στενα απο 250 λιμπρες και πανω.Ναι καλα ακουτε....οσο πιο σκληρο ελατηριο τοσο το καλυτερο μεχρι ενα σημειο βεβαια.Εγω στο δικο μου φορουσα 330 λιμπρες και το αμαξι ηταν ναι μεν σφιχτο-δεμενο αλλα δεν κοπαναγε ουτε ηχους που λετε εβγαζε.
Το ζουμι ειναι να παραμεινει το υψος στους ποντους που ανεφερα 2.5 με 2.8 τοπολυ.Αυτο οσο αναφορα το πως πρεπει να ειναι για να δουλευει σωστα.Οποιος το κανει για το ματι ας το χαμηλωσει 40 ποντους αλλα να ξερετε οτι τα ημιμπαρα της κρεμαγιερας χαμηλωνοντας το αμαξι παραπανω απο 3 ποντους γυρνανε αναποδα και σε λακουβες χτυπανε το εσωτερικο των θολων με αποτελεσμα να μην δουλευει ουτε σωστα το τιμονι αλλα να εχεις και φοβο να φας την κρεμαγιερα σιγα σιγα.
Πανε φιλε μου και πουλατα τα ελατηρια σου ή πετα τα.Βαλε στενα 280 λιμπρες ειναι καλα και κρατα το υψος σε σχεση με το εργοστασιακο στους 2.5 ποντους πιο χαμηλο.Ακομα κατι......ανοιξε τα αμορτισερ σου (το κιτρινο μερος) των μπροστηνων αμορτισερ (ξεβιδωνει)....αυτα ειναι Upside down και κοψε απο μεσα το μπαμ στοπ που εχει.Ετσι δινεις ακομα περισοτερη διαδρομη στο αμορτισερ σου κατι το οποιο στα γαλλικα και ειδικα στα 106 χρειαζετε οπωσδηποτε.
ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ
Οσο αναφορα για πισω.....μην το κατεβασεις με το ενα δοντι οπως ολοι που κατεβαινει το υψος στανταρ.Οταν κανεις αυτα που λεω και εισαι οκ απο εμπρος τοτε γραφω και για το σωστο ρυθμισμα πισω που ερχετε στο χιλιοστο.
Καλες βολτες 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 01:48:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ράβδους στρέψης σκέφτεσαι να αλλάξεις?
Από την στιγμή που άλλαξες εμπρός κάτι πρέπει να κάνεις και πίσω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 02:40:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To Rallye έχει αρκετά σκληρές ράβδους-αντιστρεπτική και έτσι δεν είναι απαραίτητο να αλλαχτούν με σκληρότερες. Φυσικά για να υπάρξει ισορροπία το σωστό είναι να αλλαχτούν. Για πολλούς όμως η ισορροπία αυτή δεν είναι δεδομένη.
Γιάννη, είδες πώς λειτούργησε το γνωστό μας χρυσαφί 1.4VTS (η εργοστασιακή ανάρτηση ήταν ίδια με του 1.6VTS) με H&R 3π και Record SP; Λίγο που το οδήγησα έδειξε σοβαρά βελτιωμένο, αρκετά προβλέψιμο, φιλικό και εύκολο, με ρυθμίσιμο κώλο μεν με υποστροφικές τάσεις δε και δεν μοιάζει να έχει προβλήματα αν και σε μία αριστερή στροφή με αρκετό στραμπούληγμα έπεσε σε λακκούβα και αισθάνθηκα ένα χτύπημα σα να τερμάτισε το ελατήριο, αλλά ήταν λίγο εξτρέμ η περίπτωση και δεν το ξαναείδα για να μιλήσω με σιγουριά.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106gti-2003 (ΚΩΣΤΑΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 GTI 1.6 - 2003
Ένταξη: 29 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 11:38:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Off topic ολοι.......
Θα το ξαναγραψω....(Ρε SIDOBRE κανε Ποστ στα κεντρικα να μενουν αυτα που θα γραψω για την αναρτηση και το 106)
Το λοιπον...δωστε βαση...
Τα BILSTEIN τα GROUP N (τα sprint ειναι μαπα ετσι και αλλιως για 106) ειχανε βγει στην αγορα για το ΑΧ το οποιο ειναι κατα πολυ πιο ελαφρυ απο το 106 που σημαινει οτι.....Για να δουλεψει σωστα σε 106 θελει πολυ καλο ελατηριο για να ισσοσταθμιση το χαμενο βαρος απο την αποσβεση του αμορτισερ.
Θα το γραψω με κεφαλαια μπας και μεινει κατι
ΝΟΜΟΣ....ΤΟ 106 ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 2.5 ΠΟΝΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΜΕ 2.8.ΟΡΙΑΚΑ 3 ΠΟΝΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΤΑ 3.5 ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 3 ΒΛΕΠΕ 6-7-15 ΚΤΛ
Ο θορυβος που ακουγετε ειναι γιατι τερματιζει το αμορτισερ μη μποροντας το απλο ελατηριο των 3.5 ποντων να αποσβεση σωστα που σημαινει οτι δεν συνεργαζετε σωστα αμορτισερ-ελατηριο.
Τα μαμα ελατηρια ειναι γηρο στης 150-180 λιμπρες.Τα 3.5αρια που κυκλοφορουν ειναι σχεδον το ιδιο.Για να δουλεψει σωστα θελει ρυθμισομενο πιατελο με ελατηρια στενα απο 250 λιμπρες και πανω.Ναι καλα ακουτε....οσο πιο σκληρο ελατηριο τοσο το καλυτερο μεχρι ενα σημειο βεβαια.Εγω στο δικο μου φορουσα 330 λιμπρες και το αμαξι ηταν ναι μεν σφιχτο-δεμενο αλλα δεν κοπαναγε ουτε ηχους που λετε εβγαζε.
Το ζουμι ειναι να παραμεινει το υψος στους ποντους που ανεφερα 2.5 με 2.8 τοπολυ.Αυτο οσο αναφορα το πως πρεπει να ειναι για να δουλευει σωστα.Οποιος το κανει για το ματι ας το χαμηλωσει 40 ποντους αλλα να ξερετε οτι τα ημιμπαρα της κρεμαγιερας χαμηλωνοντας το αμαξι παραπανω απο 3 ποντους γυρνανε αναποδα και σε λακουβες χτυπανε το εσωτερικο των θολων με αποτελεσμα να μην δουλευει ουτε σωστα το τιμονι αλλα να εχεις και φοβο να φας την κρεμαγιερα σιγα σιγα.
Πανε φιλε μου και πουλατα τα ελατηρια σου ή πετα τα.Βαλε στενα 280 λιμπρες ειναι καλα και κρατα το υψος σε σχεση με το εργοστασιακο στους 2.5 ποντους πιο χαμηλο.Ακομα κατι......ανοιξε τα αμορτισερ σου (το κιτρινο μερος) των μπροστηνων αμορτισερ (ξεβιδωνει)....αυτα ειναι Upside down και κοψε απο μεσα το μπαμ στοπ που εχει.Ετσι δινεις ακομα περισοτερη διαδρομη στο αμορτισερ σου κατι το οποιο στα γαλλικα και ειδικα στα 106 χρειαζετε οπωσδηποτε.
ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ
Οσο αναφορα για πισω.....μην το κατεβασεις με το ενα δοντι οπως ολοι που κατεβαινει το υψος στανταρ.Οταν κανεις αυτα που λεω και εισαι οκ απο εμπρος τοτε γραφω και για το σωστο ρυθμισμα πισω που ερχετε στο χιλιοστο.
Καλες βολτες  |
Δηλαδη αγαπητε Νικο απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα σου πρεπει να εκανα χαζομαρα που εβαλα BILSTEIN. Αν αλλαξω τα ελλατηρια πιστευεις οτι θα σταματησει να κοπαναει? Και αν τα αλλαξω ποια προτεινεις να φορεσω και αν μπορεις να μου δωσεις μια ιδεα για το ποσο κοστιζουν.
ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 11:47:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
106gti-2003 έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Off topic ολοι.......
Θα το ξαναγραψω....(Ρε SIDOBRE κανε Ποστ στα κεντρικα να μενουν αυτα που θα γραψω για την αναρτηση και το 106)
Το λοιπον...δωστε βαση...
Τα BILSTEIN τα GROUP N (τα sprint ειναι μαπα ετσι και αλλιως για 106) ειχανε βγει στην αγορα για το ΑΧ το οποιο ειναι κατα πολυ πιο ελαφρυ απο το 106 που σημαινει οτι.....Για να δουλεψει σωστα σε 106 θελει πολυ καλο ελατηριο για να ισσοσταθμιση το χαμενο βαρος απο την αποσβεση του αμορτισερ.
Θα το γραψω με κεφαλαια μπας και μεινει κατι
ΝΟΜΟΣ....ΤΟ 106 ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 2.5 ΠΟΝΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΜΕ 2.8.ΟΡΙΑΚΑ 3 ΠΟΝΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΤΑ 3.5 ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 3 ΒΛΕΠΕ 6-7-15 ΚΤΛ
Ο θορυβος που ακουγετε ειναι γιατι τερματιζει το αμορτισερ μη μποροντας το απλο ελατηριο των 3.5 ποντων να αποσβεση σωστα που σημαινει οτι δεν συνεργαζετε σωστα αμορτισερ-ελατηριο.
Τα μαμα ελατηρια ειναι γηρο στης 150-180 λιμπρες.Τα 3.5αρια που κυκλοφορουν ειναι σχεδον το ιδιο.Για να δουλεψει σωστα θελει ρυθμισομενο πιατελο με ελατηρια στενα απο 250 λιμπρες και πανω.Ναι καλα ακουτε....οσο πιο σκληρο ελατηριο τοσο το καλυτερο μεχρι ενα σημειο βεβαια.Εγω στο δικο μου φορουσα 330 λιμπρες και το αμαξι ηταν ναι μεν σφιχτο-δεμενο αλλα δεν κοπαναγε ουτε ηχους που λετε εβγαζε.
Το ζουμι ειναι να παραμεινει το υψος στους ποντους που ανεφερα 2.5 με 2.8 τοπολυ.Αυτο οσο αναφορα το πως πρεπει να ειναι για να δουλευει σωστα.Οποιος το κανει για το ματι ας το χαμηλωσει 40 ποντους αλλα να ξερετε οτι τα ημιμπαρα της κρεμαγιερας χαμηλωνοντας το αμαξι παραπανω απο 3 ποντους γυρνανε αναποδα και σε λακουβες χτυπανε το εσωτερικο των θολων με αποτελεσμα να μην δουλευει ουτε σωστα το τιμονι αλλα να εχεις και φοβο να φας την κρεμαγιερα σιγα σιγα.
Πανε φιλε μου και πουλατα τα ελατηρια σου ή πετα τα.Βαλε στενα 280 λιμπρες ειναι καλα και κρατα το υψος σε σχεση με το εργοστασιακο στους 2.5 ποντους πιο χαμηλο.Ακομα κατι......ανοιξε τα αμορτισερ σου (το κιτρινο μερος) των μπροστηνων αμορτισερ (ξεβιδωνει)....αυτα ειναι Upside down και κοψε απο μεσα το μπαμ στοπ που εχει.Ετσι δινεις ακομα περισοτερη διαδρομη στο αμορτισερ σου κατι το οποιο στα γαλλικα και ειδικα στα 106 χρειαζετε οπωσδηποτε.
ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ
Οσο αναφορα για πισω.....μην το κατεβασεις με το ενα δοντι οπως ολοι που κατεβαινει το υψος στανταρ.Οταν κανεις αυτα που λεω και εισαι οκ απο εμπρος τοτε γραφω και για το σωστο ρυθμισμα πισω που ερχετε στο χιλιοστο.
Καλες βολτες  |
Δηλαδη αγαπητε Νικο απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα σου πρεπει να εκανα χαζομαρα που εβαλα BILSTEIN. Αν αλλαξω τα ελλατηρια πιστευεις οτι θα σταματησει να κοπαναει? Και αν τα αλλαξω ποια προτεινεις να φορεσω και αν μπορεις να μου δωσεις μια ιδεα για το ποσο κοστιζουν. |
Τα Bilstein τα group N (αν φορας οντως αυτα) ειναι πολυ καλα αμορτισερ.Τα ελατηρια σου ειναι λαθος και κακος τα εβαλες.Αυτα ειναι μονο για το ματι.Προτεινω να βαλεις στενα ελατηρια (εννοειτε θες και πιατελα αλλα για να μπουν) μαρκα APEX (εγω τετοια φορουσα) με τουλαχιστον 280 λιμπρες.Και φυσικα το υψος πρεπει να μεινει 2.5 με 2.8 ποντους πιο χαμηλο σε σχεση με το υψος του εργοστασιου.Τιμες δεν γνωριζω.Απλα να ξερεις οτι μια φορα βαζεις καλα πραγματα επανω.Και αυριο μεθαυριο αν θες πουλας τα ελατηρια και βαζεις πχ περισοτερες λιμπρες για να παιξεις με την αναρτηση σου.Τα πιατελα θα σου μεινουν μια ζωη δεν παθαινου τιποτα.Καντο γρηγορα για να μην φας τα αμορτισερ σου τζαμπα λογο των μαλακων ελατηριων που εχεις.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ) Φανατικό μέλος

 Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999
Ένταξη: 11 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 337 Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 14:18:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ετσι ακριβως οπως τα λεει ο Νικος ειναι τα πραγματα, οταν ειχα και εγω ενα 1.6 ralley ειχα ακριβως τα ιδια αμορτισερ και τα συνδιασα με τα ελατηρια της Peugeot Sport, προσωπικα ισως το καλυτερο ελατηριο που φορεσα, ειχα βαλει και το (Apex 280 libres & 300 libres), απλος τα βρηκα λιγο σκληρα για τα δικα μου δεδομενα το τονιζω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106gti-2003 (ΚΩΣΤΑΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 GTI 1.6 - 2003
Ένταξη: 29 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 15:26:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | 106gti-2003 έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Off topic ολοι.......
Θα το ξαναγραψω....(Ρε SIDOBRE κανε Ποστ στα κεντρικα να μενουν αυτα που θα γραψω για την αναρτηση και το 106)
Το λοιπον...δωστε βαση...
Τα BILSTEIN τα GROUP N (τα sprint ειναι μαπα ετσι και αλλιως για 106) ειχανε βγει στην αγορα για το ΑΧ το οποιο ειναι κατα πολυ πιο ελαφρυ απο το 106 που σημαινει οτι.....Για να δουλεψει σωστα σε 106 θελει πολυ καλο ελατηριο για να ισσοσταθμιση το χαμενο βαρος απο την αποσβεση του αμορτισερ.
Θα το γραψω με κεφαλαια μπας και μεινει κατι
ΝΟΜΟΣ....ΤΟ 106 ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 2.5 ΠΟΝΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΜΕ 2.8.ΟΡΙΑΚΑ 3 ΠΟΝΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΤΑ 3.5 ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 3 ΒΛΕΠΕ 6-7-15 ΚΤΛ
Ο θορυβος που ακουγετε ειναι γιατι τερματιζει το αμορτισερ μη μποροντας το απλο ελατηριο των 3.5 ποντων να αποσβεση σωστα που σημαινει οτι δεν συνεργαζετε σωστα αμορτισερ-ελατηριο.
Τα μαμα ελατηρια ειναι γηρο στης 150-180 λιμπρες.Τα 3.5αρια που κυκλοφορουν ειναι σχεδον το ιδιο.Για να δουλεψει σωστα θελει ρυθμισομενο πιατελο με ελατηρια στενα απο 250 λιμπρες και πανω.Ναι καλα ακουτε....οσο πιο σκληρο ελατηριο τοσο το καλυτερο μεχρι ενα σημειο βεβαια.Εγω στο δικο μου φορουσα 330 λιμπρες και το αμαξι ηταν ναι μεν σφιχτο-δεμενο αλλα δεν κοπαναγε ουτε ηχους που λετε εβγαζε.
Το ζουμι ειναι να παραμεινει το υψος στους ποντους που ανεφερα 2.5 με 2.8 τοπολυ.Αυτο οσο αναφορα το πως πρεπει να ειναι για να δουλευει σωστα.Οποιος το κανει για το ματι ας το χαμηλωσει 40 ποντους αλλα να ξερετε οτι τα ημιμπαρα της κρεμαγιερας χαμηλωνοντας το αμαξι παραπανω απο 3 ποντους γυρνανε αναποδα και σε λακουβες χτυπανε το εσωτερικο των θολων με αποτελεσμα να μην δουλευει ουτε σωστα το τιμονι αλλα να εχεις και φοβο να φας την κρεμαγιερα σιγα σιγα.
Πανε φιλε μου και πουλατα τα ελατηρια σου ή πετα τα.Βαλε στενα 280 λιμπρες ειναι καλα και κρατα το υψος σε σχεση με το εργοστασιακο στους 2.5 ποντους πιο χαμηλο.Ακομα κατι......ανοιξε τα αμορτισερ σου (το κιτρινο μερος) των μπροστηνων αμορτισερ (ξεβιδωνει)....αυτα ειναι Upside down και κοψε απο μεσα το μπαμ στοπ που εχει.Ετσι δινεις ακομα περισοτερη διαδρομη στο αμορτισερ σου κατι το οποιο στα γαλλικα και ειδικα στα 106 χρειαζετε οπωσδηποτε.
ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ
Οσο αναφορα για πισω.....μην το κατεβασεις με το ενα δοντι οπως ολοι που κατεβαινει το υψος στανταρ.Οταν κανεις αυτα που λεω και εισαι οκ απο εμπρος τοτε γραφω και για το σωστο ρυθμισμα πισω που ερχετε στο χιλιοστο.
Καλες βολτες  |
Δηλαδη αγαπητε Νικο απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα σου πρεπει να εκανα χαζομαρα που εβαλα BILSTEIN. Αν αλλαξω τα ελλατηρια πιστευεις οτι θα σταματησει να κοπαναει? Και αν τα αλλαξω ποια προτεινεις να φορεσω και αν μπορεις να μου δωσεις μια ιδεα για το ποσο κοστιζουν. |
Τα Bilstein τα group N (αν φορας οντως αυτα) ειναι πολυ καλα αμορτισερ.Τα ελατηρια σου ειναι λαθος και κακος τα εβαλες.Αυτα ειναι μονο για το ματι.Προτεινω να βαλεις στενα ελατηρια (εννοειτε θες και πιατελα αλλα για να μπουν) μαρκα APEX (εγω τετοια φορουσα) με τουλαχιστον 280 λιμπρες.Και φυσικα το υψος πρεπει να μεινει 2.5 με 2.8 ποντους πιο χαμηλο σε σχεση με το υψος του εργοστασιου.Τιμες δεν γνωριζω.Απλα να ξερεις οτι μια φορα βαζεις καλα πραγματα επανω.Και αυριο μεθαυριο αν θες πουλας τα ελατηρια και βαζεις πχ περισοτερες λιμπρες για να παιξεις με την αναρτηση σου.Τα πιατελα θα σου μεινουν μια ζωη δεν παθαινου τιποτα.Καντο γρηγορα για να μην φας τα αμορτισερ σου τζαμπα λογο των μαλακων ελατηριων που εχεις. |
Θα ηθελα να σας ευχαριστησω ολους σας για τισ πολυτιμες συμβουλες που μου δωσατε. Το θεμα ειναι οτι ισως βιαστικα να τοποθετησω αυτα που μου προτειναν καθωσ βασιστικα και στην παροτρυνση του συνεργειου που τα τοποθετησε.Απο την άλλη επρεπε πρωτα να συζητησω μαζι σας και μετα να καταληξω. Στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτα... Βουρρ τωρα για αλλαγη ελατηριων και αν προκυψει παλι κατι θα ζητησω τισ συμβουλες σας. Ευχαριστω 
ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!

106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 18:23:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...και δεν θα είσαι ο τελευταίος. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 21:28:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
106gti-2003 έγραψε: | ....και αν προκυψει παλι κατι θα ζητησω τισ συμβουλες σας. Ευχαριστω  |
Μα αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους υπάρξης αυτού του Συλλόγου! 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|