PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Χαμήλωσα το 106gti αλλά έχω άλλα προβλήματα

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
106gti-2003 (ΚΩΣΤΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTI 1.6 - 2003

Ένταξη: 29 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 14:07:33    Θέμα δημοσίευσης: Χαμήλωσα το 106gti αλλά έχω άλλα προβλήματα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΙΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ CLUB ΩΣ ΝΕΟΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ. ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΕΝΑ PEUGEOT 106 GTI ΜΟΝΤΕΛΟ 6/2003. ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ (ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΦΕΥΓΕ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ) ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΜΗΛΩΣΩ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ... ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ( ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ ΠΑΕΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΕΙΣ ΚΑΡΤ) ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΣΩ ΣΕ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΛΑΚΟΥΒΕΣ, ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΣ ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΥΨΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΑ (ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΛΙΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΑ). ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ 40-50 ΧΛΜ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΘΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ ΣΑΝ ΧΤΥΠΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ.

ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ(BILSTEIN) KAI ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ(EIBACH) ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Η ΒΑΣΗ ΜΗΧΑΝΗΣ. Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑ ΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΚΛΗΡΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.

ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ!


ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 14:15:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κωστα καταρχας καλωσηρθες!Δευτερον σε παρακαλουμε να γραφεις με πεζους χαρακτηρες! Very happy
Να υποθεσω οτι στο 106 τοποθετησες bilsteing Gr N με ελατηρια eibach μαυρα 3 ποντων χαμηλωματος και επισης χαμηλωσες το πισω μερος.Τυπικη συνταγη για 106.Οσο αναφορα το κοπανημα,για να κερδισουμε καπου χανουμε απο αλλου συνηθως στη βελτιωση.Κερδισες σε κρατημα,εχασες σε ανεση.Δεν φταιει τιποτα αν ειναι οπως τα λες,απλα ειναι πιο σκληρες οι αναρτησεις για να κραταει.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
106gti-2003 (ΚΩΣΤΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTI 1.6 - 2003

Ένταξη: 29 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 14:22:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Lef205 έγραψε:
Κωστα καταρχας καλωσηρθες!Δευτερον σε παρακαλουμε να γραφεις με πεζους χαρακτηρες! Very happy
Να υποθεσω οτι στο 106 τοποθετησες bilsteing Gr N με ελατηρια eibach μαυρα 3 ποντων χαμηλωματος και επισης χαμηλωσες το πισω μερος.Τυπικη συνταγη για 106.Οσο αναφορα το κοπανημα,για να κερδισουμε καπου χανουμε απο αλλου συνηθως στη βελτιωση.Κερδισες σε κρατημα,εχασες σε ανεση.Δεν φταιει τιποτα αν ειναι οπως τα λες,απλα ειναι πιο σκληρες οι αναρτησεις για να κραταει.


Καταρχην να ζητησω συγνωμη για το οτι εστειλα το μυνημα με κεφαλαια. Δευτερον υπεθεσες σωστα οσο αφορα το πακετο αναρτησης+ελατηρια.
Το ερωτημα μου ειναι το εξης. Υπαρχει περιπτωση αυτη η καταπονιση που δεχεται το αμαξωμα να προκαλεσει αλλες βλαβες?


ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 15:33:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εδώ το παιδί λέει οτι ακούσει χτύπημα στην καμπίνα. όλα σχετικά είναι. αν δε το νιώσει κάποιος πως να σου απαντήσει στα σίγουρα ?

υπάρχει μεγάλη διαφορά από ένα σκληρό αμορτισερ και ένα.. χτύπημα.

μήπως είναι τσουφ τα αμορτισερ και τερματίζουν ???


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
lewnidios (Λεωνιδας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 1.4 (8v)quicksilver (2003)

Ένταξη: 24 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 16

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 15:48:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

106gti-2003 έγραψε:
Lef205 έγραψε:
Κωστα καταρχας καλωσηρθες!Δευτερον σε παρακαλουμε να γραφεις με πεζους χαρακτηρες! Very happy
Να υποθεσω οτι στο 106 τοποθετησες bilsteing Gr N με ελατηρια eibach μαυρα 3 ποντων χαμηλωματος και επισης χαμηλωσες το πισω μερος.Τυπικη συνταγη για 106.Οσο αναφορα το κοπανημα,για να κερδισουμε καπου χανουμε απο αλλου συνηθως στη βελτιωση.Κερδισες σε κρατημα,εχασες σε ανεση.Δεν φταιει τιποτα αν ειναι οπως τα λες,απλα ειναι πιο σκληρες οι αναρτησεις για να κραταει.


Καταρχην να ζητησω συγνωμη για το οτι εστειλα το μυνημα με κεφαλαια. Δευτερον υπεθεσες σωστα οσο αφορα το πακετο αναρτησης+ελατηρια.
Το ερωτημα μου ειναι το εξης. Υπαρχει περιπτωση αυτη η καταπονιση που δεχεται το αμαξωμα να προκαλεσει αλλες βλαβες?
αλλο ενα αμαξι να ειναι σφιχτο και αλλο να κοπαναει και να νομιζεις οτι το εμβολο θα βγει πανω απο το θολο και το ταμπλο να κοντευει να ξεκολησει.σιγουρα κατι παιζει με τα αμορτισερ και πρεπει να το δεις.γενικα παντος τα bilstain κοπανανε πολυ απο προσωπικη μου εμπειρια μιλαω που τα φοραω για ενα χρωνο και τωρα θα τα βγαλω γιατι δεν παει αλλο το κοπανημα θα το διαλισω το αμαξι και στο τελος η καμπινα θα γινει κουδουνιστρα για τα μωρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
106gti-2003 (ΚΩΣΤΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTI 1.6 - 2003

Ένταξη: 29 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 15:54:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

glf έγραψε:
εδώ το παιδί λέει οτι ακούσει χτύπημα στην καμπίνα. όλα σχετικά είναι. αν δε το νιώσει κάποιος πως να σου απαντήσει στα σίγουρα ?

υπάρχει μεγάλη διαφορά από ένα σκληρό αμορτισερ και ένα.. χτύπημα.

μήπως είναι τσουφ τα αμορτισερ και τερματίζουν ???



Το μονο που μπορω να καταλαβω και να πω ειναι οτι ενω εβαλα σκληρη αναρτηση για να μην εχω τετοια προβληματα μου δινει την αισθηση, με το χτυπημα που κανει, οτι φοραει μια αναρτηση τελειως μαλακη με αποτελεσμα να τερματιζει. Απο την αλλη οταν πιεσω με τα χερια μου το αυτοκινητο μπροστα και δεξια και αριστερα φαινεται οτι ειναι σκληρο και οχι βαρκα στον γυαλο. Αρα λογικα η αναρτηση ειναι σκληρη και καλή. Εχει καμια σχεση ρε παιδια αυτο που μου ειπε ο τεχνικος οτι προερχεται απο την βαση της μηχανης. Μου ειπε οτι η βαση εχει κατι λαστιχακια τα οποια μετα απο καποιο διαστημα φθειρονται με αποτελεσμα να υπαρχουν περισσοτεροι κραδασμοι και κατα συνεπεια και τετοιου ειδους 'χτυπηματα' που ακου τωρα που η αναρτηση ειναι πιο σκληρη.


ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
106gti-2003 (ΚΩΣΤΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTI 1.6 - 2003

Ένταξη: 29 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 15:59:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lewnidios έγραψε:
106gti-2003 έγραψε:
Lef205 έγραψε:
Κωστα καταρχας καλωσηρθες!Δευτερον σε παρακαλουμε να γραφεις με πεζους χαρακτηρες! Very happy
Να υποθεσω οτι στο 106 τοποθετησες bilsteing Gr N με ελατηρια eibach μαυρα 3 ποντων χαμηλωματος και επισης χαμηλωσες το πισω μερος.Τυπικη συνταγη για 106.Οσο αναφορα το κοπανημα,για να κερδισουμε καπου χανουμε απο αλλου συνηθως στη βελτιωση.Κερδισες σε κρατημα,εχασες σε ανεση.Δεν φταιει τιποτα αν ειναι οπως τα λες,απλα ειναι πιο σκληρες οι αναρτησεις για να κραταει.


Καταρχην να ζητησω συγνωμη για το οτι εστειλα το μυνημα με κεφαλαια. Δευτερον υπεθεσες σωστα οσο αφορα το πακετο αναρτησης+ελατηρια.
Το ερωτημα μου ειναι το εξης. Υπαρχει περιπτωση αυτη η καταπονιση που δεχεται το αμαξωμα να προκαλεσει αλλες βλαβες?
αλλο ενα αμαξι να ειναι σφιχτο και αλλο να κοπαναει και να νομιζεις οτι το εμβολο θα βγει πανω απο το θολο και το ταμπλο να κοντευει να ξεκολησει.σιγουρα κατι παιζει με τα αμορτισερ και πρεπει να το δεις.γενικα παντος τα bilstain κοπανανε πολυ απο προσωπικη μου εμπειρια μιλαω που τα φοραω για ενα χρωνο και τωρα θα τα βγαλω γιατι δεν παει αλλο το κοπανημα θα το διαλισω το αμαξι και στο τελος η καμπινα θα γινει κουδουνιστρα για τα μωρα.


Πιστευω οτι ο χαρακτηρισμος που εδωσες με καλυπτει. Μπορεις να γινεις λιγο πιο σαφης στο κομματι που λες οτι κατι παιζει με τα αμορτισερ και θα πρεπει να το δω? Εχεις να μου προτινεις κατι συγκεκριμενο? θα το εκτιμουσα πολυ.


ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 16:38:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

106gti-2003 έγραψε:
.....Το ερωτημα μου ειναι το εξης. Υπαρχει περιπτωση αυτη η καταπονιση που δεχεται το αμαξωμα να προκαλεσει αλλες βλαβες?


εκτός του ότι σε λίγο καιρό θα κάνει σαν κουδουνίστρα το αμάξι σου , άλλα προβληματα δεν θα πρέπει να σου βγάλει...

Αν και έχω ακούσει και περιστατικό ότι σε αμάξι με σκληρή ανάρτηση μετά από μεγάλη λακούβα, ενεργοποιήθηκε η βαλβίδα διακοπής καυσίμου και το αμάξι ακινιτοποιήθηκε. πάντως κάτι τέτοιο είναι πολύ τραβηγμένο και δεν θα πρέπει να ανησυχεις.


PS FERRIES
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 16:53:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DIMCHRI έγραψε:
...Αν και έχω ακούσει και περιστατικό ότι σε αμάξι με σκληρή ανάρτηση μετά από μεγάλη λακούβα, ενεργοποιήθηκε η βαλβίδα διακοπής καυσίμου και το αμάξι ακινιτοποιήθηκε. πάντως κάτι τέτοιο είναι πολύ τραβηγμένο και δεν θα πρέπει να ανησυχεις.


Σε 106 φίλου (με bilstein group-N και -5,5cm ελατήρια Vogland) που είχε βάλει μπάρα θόλων και αναγκαστικά είχε μετακινήσει την βαλβίδα διακοπής καυσίμου κάθε φορά που πέφταμε σε λακούβα και έκανε "μπαμ" έκανε και διακοπή καυσίμου... Laughing Laughing

Βέβαια σε δρόμο με καλή άσφαλτο το αμάξι απλά ήταν βράχος και έστριβε σαν τρελό, αλλά οπουδήποτε αλλού εκτός ότι γλύστραγε πολύ ευκολά, κοπανούσε παααάλα πολύ.

Εγώ Κώστα θα σε ρωτήσω τα εξής:
Το κοπάνημα που λες τό έκανε από την πρώτη μέρα που άλλαξες ανάρτηση ή μετά από κάποιο καιρό?
Επίσης τα αμορτισέρ που έβαλες ήταν καινούργια??


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
106gti-2003 (ΚΩΣΤΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTI 1.6 - 2003

Ένταξη: 29 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 17:11:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Σε 106 φίλου (με bilstein group-N και -5,5cm ελατήρια Vogland) που είχε βάλει μπάρα θόλων και αναγκαστικά είχε μετακινήσει την βαλβίδα διακοπής καυσίμου κάθε φορά που πέφταμε σε λακούβα και έκανε "μπαμ" έκανε και διακοπή καυσίμου... Laughing Laughing

Βέβαια σε δρόμο με καλή άσφαλτο το αμάξι απλά ήταν βράχος και έστριβε σαν τρελό, αλλά οπουδήποτε αλλού εκτός ότι γλύστραγε πολύ ευκολά, κοπανούσε παααάλα πολύ.

Εγώ Κώστα θα σε ρωτήσω τα εξής:
Το κοπάνημα που λες τό έκανε από την πρώτη μέρα που άλλαξες ανάρτηση ή μετά από κάποιο καιρό?
Επίσης τα αμορτισέρ που έβαλες ήταν καινούργια??


Το κοπανημα το καταλαβα περιπου δυο εβδομαδες μετα και αμεσως πηγα στο συνεργειο τους εξηγησα τι συμβαινει και μου απαντησαν αυτα που γραφω παραπανω. Τωρα μπορει να ετυχε μεσα σε αυτες τις πρωτες δυο εβδομαδες να μην παρατηρησα κατι για το λογο οτι αλλαξα και λαστιχα μαζι και μεχρι να τα 'ψιλοπερπατησω' δεν το ετρεχα το αυτοκινητο. Οσο για τα αμορτισερ ηταν ολοκαινουργια.


ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 17:20:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τότε θα συμφωνήσω σε όσα έγραψε ο Λευτέρη πιο πάνω.
Απλά σου έχουν πέσει σκληρά.
Πρόβλημα δεν έχουν απλά θέλουν προσοχή στο δρόμο... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Νοέ 2005, 18:09:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Off topic ολοι.......

Θα το ξαναγραψω....(Ρε SIDOBRE κανε Ποστ στα κεντρικα να μενουν αυτα που θα γραψω για την αναρτηση και το 106) Razz

Το λοιπον...δωστε βαση...

Τα BILSTEIN τα GROUP N (τα sprint ειναι μαπα ετσι και αλλιως για 106) ειχανε βγει στην αγορα για το ΑΧ το οποιο ειναι κατα πολυ πιο ελαφρυ απο το 106 που σημαινει οτι.....Για να δουλεψει σωστα σε 106 θελει πολυ καλο ελατηριο για να ισσοσταθμιση το χαμενο βαρος απο την αποσβεση του αμορτισερ.

Θα το γραψω με κεφαλαια μπας και μεινει κατι

Exclamation ΝΟΜΟΣ....ΤΟ 106 ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 2.5 ΠΟΝΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΜΕ 2.8.ΟΡΙΑΚΑ 3 ΠΟΝΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΤΑ 3.5 ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 3 ΒΛΕΠΕ 6-7-15 ΚΤΛ Exclamation

Ο θορυβος που ακουγετε ειναι γιατι τερματιζει το αμορτισερ μη μποροντας το απλο ελατηριο των 3.5 ποντων να αποσβεση σωστα που σημαινει οτι δεν συνεργαζετε σωστα αμορτισερ-ελατηριο.

Τα μαμα ελατηρια ειναι γηρο στης 150-180 λιμπρες.Τα 3.5αρια που κυκλοφορουν ειναι σχεδον το ιδιο.Για να δουλεψει σωστα θελει ρυθμισομενο πιατελο με ελατηρια στενα απο 250 λιμπρες και πανω.Ναι καλα ακουτε....οσο πιο σκληρο ελατηριο τοσο το καλυτερο μεχρι ενα σημειο βεβαια.Εγω στο δικο μου φορουσα 330 λιμπρες και το αμαξι ηταν ναι μεν σφιχτο-δεμενο αλλα δεν κοπαναγε ουτε ηχους που λετε εβγαζε.

Το ζουμι ειναι να παραμεινει το υψος στους ποντους που ανεφερα 2.5 με 2.8 τοπολυ.Αυτο οσο αναφορα το πως πρεπει να ειναι για να δουλευει σωστα.Οποιος το κανει για το ματι ας το χαμηλωσει 40 ποντους αλλα να ξερετε οτι τα ημιμπαρα της κρεμαγιερας χαμηλωνοντας το αμαξι παραπανω απο 3 ποντους γυρνανε αναποδα και σε λακουβες χτυπανε το εσωτερικο των θολων με αποτελεσμα να μην δουλευει ουτε σωστα το τιμονι αλλα να εχεις και φοβο να φας την κρεμαγιερα σιγα σιγα.

Πανε φιλε μου και πουλατα τα ελατηρια σου ή πετα τα.Βαλε στενα 280 λιμπρες ειναι καλα και κρατα το υψος σε σχεση με το εργοστασιακο στους 2.5 ποντους πιο χαμηλο.Ακομα κατι......ανοιξε τα αμορτισερ σου (το κιτρινο μερος) των μπροστηνων αμορτισερ (ξεβιδωνει)....αυτα ειναι Upside down και κοψε απο μεσα το μπαμ στοπ που εχει.Ετσι δινεις ακομα περισοτερη διαδρομη στο αμορτισερ σου κατι το οποιο στα γαλλικα και ειδικα στα 106 χρειαζετε οπωσδηποτε.

ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ

Οσο αναφορα για πισω.....μην το κατεβασεις με το ενα δοντι οπως ολοι που κατεβαινει το υψος στανταρ.Οταν κανεις αυτα που λεω και εισαι οκ απο εμπρος τοτε γραφω και για το σωστο ρυθμισμα πισω που ερχετε στο χιλιοστο.

Καλες βολτες Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 01:48:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ράβδους στρέψης σκέφτεσαι να αλλάξεις?
Από την στιγμή που άλλαξες εμπρός κάτι πρέπει να κάνεις και πίσω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 02:40:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To Rallye έχει αρκετά σκληρές ράβδους-αντιστρεπτική και έτσι δεν είναι απαραίτητο να αλλαχτούν με σκληρότερες. Φυσικά για να υπάρξει ισορροπία το σωστό είναι να αλλαχτούν. Για πολλούς όμως η ισορροπία αυτή δεν είναι δεδομένη.
Γιάννη, είδες πώς λειτούργησε το γνωστό μας χρυσαφί 1.4VTS (η εργοστασιακή ανάρτηση ήταν ίδια με του 1.6VTS) με H&R 3π και Record SP; Λίγο που το οδήγησα έδειξε σοβαρά βελτιωμένο, αρκετά προβλέψιμο, φιλικό και εύκολο, με ρυθμίσιμο κώλο μεν με υποστροφικές τάσεις δε και δεν μοιάζει να έχει προβλήματα αν και σε μία αριστερή στροφή με αρκετό στραμπούληγμα έπεσε σε λακκούβα και αισθάνθηκα ένα χτύπημα σα να τερμάτισε το ελατήριο, αλλά ήταν λίγο εξτρέμ η περίπτωση και δεν το ξαναείδα για να μιλήσω με σιγουριά.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
106gti-2003 (ΚΩΣΤΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTI 1.6 - 2003

Ένταξη: 29 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 11:38:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Off topic ολοι.......

Θα το ξαναγραψω....(Ρε SIDOBRE κανε Ποστ στα κεντρικα να μενουν αυτα που θα γραψω για την αναρτηση και το 106) Razz

Το λοιπον...δωστε βαση...

Τα BILSTEIN τα GROUP N (τα sprint ειναι μαπα ετσι και αλλιως για 106) ειχανε βγει στην αγορα για το ΑΧ το οποιο ειναι κατα πολυ πιο ελαφρυ απο το 106 που σημαινει οτι.....Για να δουλεψει σωστα σε 106 θελει πολυ καλο ελατηριο για να ισσοσταθμιση το χαμενο βαρος απο την αποσβεση του αμορτισερ.

Θα το γραψω με κεφαλαια μπας και μεινει κατι

Exclamation ΝΟΜΟΣ....ΤΟ 106 ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 2.5 ΠΟΝΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΜΕ 2.8.ΟΡΙΑΚΑ 3 ΠΟΝΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΤΑ 3.5 ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 3 ΒΛΕΠΕ 6-7-15 ΚΤΛ Exclamation

Ο θορυβος που ακουγετε ειναι γιατι τερματιζει το αμορτισερ μη μποροντας το απλο ελατηριο των 3.5 ποντων να αποσβεση σωστα που σημαινει οτι δεν συνεργαζετε σωστα αμορτισερ-ελατηριο.

Τα μαμα ελατηρια ειναι γηρο στης 150-180 λιμπρες.Τα 3.5αρια που κυκλοφορουν ειναι σχεδον το ιδιο.Για να δουλεψει σωστα θελει ρυθμισομενο πιατελο με ελατηρια στενα απο 250 λιμπρες και πανω.Ναι καλα ακουτε....οσο πιο σκληρο ελατηριο τοσο το καλυτερο μεχρι ενα σημειο βεβαια.Εγω στο δικο μου φορουσα 330 λιμπρες και το αμαξι ηταν ναι μεν σφιχτο-δεμενο αλλα δεν κοπαναγε ουτε ηχους που λετε εβγαζε.

Το ζουμι ειναι να παραμεινει το υψος στους ποντους που ανεφερα 2.5 με 2.8 τοπολυ.Αυτο οσο αναφορα το πως πρεπει να ειναι για να δουλευει σωστα.Οποιος το κανει για το ματι ας το χαμηλωσει 40 ποντους αλλα να ξερετε οτι τα ημιμπαρα της κρεμαγιερας χαμηλωνοντας το αμαξι παραπανω απο 3 ποντους γυρνανε αναποδα και σε λακουβες χτυπανε το εσωτερικο των θολων με αποτελεσμα να μην δουλευει ουτε σωστα το τιμονι αλλα να εχεις και φοβο να φας την κρεμαγιερα σιγα σιγα.

Πανε φιλε μου και πουλατα τα ελατηρια σου ή πετα τα.Βαλε στενα 280 λιμπρες ειναι καλα και κρατα το υψος σε σχεση με το εργοστασιακο στους 2.5 ποντους πιο χαμηλο.Ακομα κατι......ανοιξε τα αμορτισερ σου (το κιτρινο μερος) των μπροστηνων αμορτισερ (ξεβιδωνει)....αυτα ειναι Upside down και κοψε απο μεσα το μπαμ στοπ που εχει.Ετσι δινεις ακομα περισοτερη διαδρομη στο αμορτισερ σου κατι το οποιο στα γαλλικα και ειδικα στα 106 χρειαζετε οπωσδηποτε.

ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ

Οσο αναφορα για πισω.....μην το κατεβασεις με το ενα δοντι οπως ολοι που κατεβαινει το υψος στανταρ.Οταν κανεις αυτα που λεω και εισαι οκ απο εμπρος τοτε γραφω και για το σωστο ρυθμισμα πισω που ερχετε στο χιλιοστο.

Καλες βολτες Wink


Δηλαδη αγαπητε Νικο απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα σου πρεπει να εκανα χαζομαρα που εβαλα BILSTEIN. Αν αλλαξω τα ελλατηρια πιστευεις οτι θα σταματησει να κοπαναει? Και αν τα αλλαξω ποια προτεινεις να φορεσω και αν μπορεις να μου δωσεις μια ιδεα για το ποσο κοστιζουν.


ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 11:47:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

106gti-2003 έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Off topic ολοι.......

Θα το ξαναγραψω....(Ρε SIDOBRE κανε Ποστ στα κεντρικα να μενουν αυτα που θα γραψω για την αναρτηση και το 106) Razz

Το λοιπον...δωστε βαση...

Τα BILSTEIN τα GROUP N (τα sprint ειναι μαπα ετσι και αλλιως για 106) ειχανε βγει στην αγορα για το ΑΧ το οποιο ειναι κατα πολυ πιο ελαφρυ απο το 106 που σημαινει οτι.....Για να δουλεψει σωστα σε 106 θελει πολυ καλο ελατηριο για να ισσοσταθμιση το χαμενο βαρος απο την αποσβεση του αμορτισερ.

Θα το γραψω με κεφαλαια μπας και μεινει κατι

Exclamation ΝΟΜΟΣ....ΤΟ 106 ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 2.5 ΠΟΝΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΜΕ 2.8.ΟΡΙΑΚΑ 3 ΠΟΝΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΤΑ 3.5 ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 3 ΒΛΕΠΕ 6-7-15 ΚΤΛ Exclamation

Ο θορυβος που ακουγετε ειναι γιατι τερματιζει το αμορτισερ μη μποροντας το απλο ελατηριο των 3.5 ποντων να αποσβεση σωστα που σημαινει οτι δεν συνεργαζετε σωστα αμορτισερ-ελατηριο.

Τα μαμα ελατηρια ειναι γηρο στης 150-180 λιμπρες.Τα 3.5αρια που κυκλοφορουν ειναι σχεδον το ιδιο.Για να δουλεψει σωστα θελει ρυθμισομενο πιατελο με ελατηρια στενα απο 250 λιμπρες και πανω.Ναι καλα ακουτε....οσο πιο σκληρο ελατηριο τοσο το καλυτερο μεχρι ενα σημειο βεβαια.Εγω στο δικο μου φορουσα 330 λιμπρες και το αμαξι ηταν ναι μεν σφιχτο-δεμενο αλλα δεν κοπαναγε ουτε ηχους που λετε εβγαζε.

Το ζουμι ειναι να παραμεινει το υψος στους ποντους που ανεφερα 2.5 με 2.8 τοπολυ.Αυτο οσο αναφορα το πως πρεπει να ειναι για να δουλευει σωστα.Οποιος το κανει για το ματι ας το χαμηλωσει 40 ποντους αλλα να ξερετε οτι τα ημιμπαρα της κρεμαγιερας χαμηλωνοντας το αμαξι παραπανω απο 3 ποντους γυρνανε αναποδα και σε λακουβες χτυπανε το εσωτερικο των θολων με αποτελεσμα να μην δουλευει ουτε σωστα το τιμονι αλλα να εχεις και φοβο να φας την κρεμαγιερα σιγα σιγα.

Πανε φιλε μου και πουλατα τα ελατηρια σου ή πετα τα.Βαλε στενα 280 λιμπρες ειναι καλα και κρατα το υψος σε σχεση με το εργοστασιακο στους 2.5 ποντους πιο χαμηλο.Ακομα κατι......ανοιξε τα αμορτισερ σου (το κιτρινο μερος) των μπροστηνων αμορτισερ (ξεβιδωνει)....αυτα ειναι Upside down και κοψε απο μεσα το μπαμ στοπ που εχει.Ετσι δινεις ακομα περισοτερη διαδρομη στο αμορτισερ σου κατι το οποιο στα γαλλικα και ειδικα στα 106 χρειαζετε οπωσδηποτε.

ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ

Οσο αναφορα για πισω.....μην το κατεβασεις με το ενα δοντι οπως ολοι που κατεβαινει το υψος στανταρ.Οταν κανεις αυτα που λεω και εισαι οκ απο εμπρος τοτε γραφω και για το σωστο ρυθμισμα πισω που ερχετε στο χιλιοστο.

Καλες βολτες Wink


Δηλαδη αγαπητε Νικο απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα σου πρεπει να εκανα χαζομαρα που εβαλα BILSTEIN. Αν αλλαξω τα ελλατηρια πιστευεις οτι θα σταματησει να κοπαναει? Και αν τα αλλαξω ποια προτεινεις να φορεσω και αν μπορεις να μου δωσεις μια ιδεα για το ποσο κοστιζουν.


Τα Bilstein τα group N (αν φορας οντως αυτα) ειναι πολυ καλα αμορτισερ.Τα ελατηρια σου ειναι λαθος και κακος τα εβαλες.Αυτα ειναι μονο για το ματι.Προτεινω να βαλεις στενα ελατηρια (εννοειτε θες και πιατελα αλλα για να μπουν) μαρκα APEX (εγω τετοια φορουσα) με τουλαχιστον 280 λιμπρες.Και φυσικα το υψος πρεπει να μεινει 2.5 με 2.8 ποντους πιο χαμηλο σε σχεση με το υψος του εργοστασιου.Τιμες δεν γνωριζω.Απλα να ξερεις οτι μια φορα βαζεις καλα πραγματα επανω.Και αυριο μεθαυριο αν θες πουλας τα ελατηρια και βαζεις πχ περισοτερες λιμπρες για να παιξεις με την αναρτηση σου.Τα πιατελα θα σου μεινουν μια ζωη δεν παθαινου τιποτα.Καντο γρηγορα για να μην φας τα αμορτισερ σου τζαμπα λογο των μαλακων ελατηριων που εχεις.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999

Ένταξη: 11 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 337
Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 14:18:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ετσι ακριβως οπως τα λεει ο Νικος ειναι τα πραγματα, οταν ειχα και εγω ενα 1.6 ralley ειχα ακριβως τα ιδια αμορτισερ και τα συνδιασα με τα ελατηρια της Peugeot Sport, προσωπικα ισως το καλυτερο ελατηριο που φορεσα, ειχα βαλει και το (Apex 280 libres & 300 libres), απλος τα βρηκα λιγο σκληρα για τα δικα μου δεδομενα το τονιζω.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
106gti-2003 (ΚΩΣΤΑΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 GTI 1.6 - 2003

Ένταξη: 29 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 15:26:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
106gti-2003 έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Off topic ολοι.......

Θα το ξαναγραψω....(Ρε SIDOBRE κανε Ποστ στα κεντρικα να μενουν αυτα που θα γραψω για την αναρτηση και το 106) Razz

Το λοιπον...δωστε βαση...

Τα BILSTEIN τα GROUP N (τα sprint ειναι μαπα ετσι και αλλιως για 106) ειχανε βγει στην αγορα για το ΑΧ το οποιο ειναι κατα πολυ πιο ελαφρυ απο το 106 που σημαινει οτι.....Για να δουλεψει σωστα σε 106 θελει πολυ καλο ελατηριο για να ισσοσταθμιση το χαμενο βαρος απο την αποσβεση του αμορτισερ.

Θα το γραψω με κεφαλαια μπας και μεινει κατι

Exclamation ΝΟΜΟΣ....ΤΟ 106 ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 2.5 ΠΟΝΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΜΕ 2.8.ΟΡΙΑΚΑ 3 ΠΟΝΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΤΑ 3.5 ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΜΗΛΩΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 3 ΒΛΕΠΕ 6-7-15 ΚΤΛ Exclamation

Ο θορυβος που ακουγετε ειναι γιατι τερματιζει το αμορτισερ μη μποροντας το απλο ελατηριο των 3.5 ποντων να αποσβεση σωστα που σημαινει οτι δεν συνεργαζετε σωστα αμορτισερ-ελατηριο.

Τα μαμα ελατηρια ειναι γηρο στης 150-180 λιμπρες.Τα 3.5αρια που κυκλοφορουν ειναι σχεδον το ιδιο.Για να δουλεψει σωστα θελει ρυθμισομενο πιατελο με ελατηρια στενα απο 250 λιμπρες και πανω.Ναι καλα ακουτε....οσο πιο σκληρο ελατηριο τοσο το καλυτερο μεχρι ενα σημειο βεβαια.Εγω στο δικο μου φορουσα 330 λιμπρες και το αμαξι ηταν ναι μεν σφιχτο-δεμενο αλλα δεν κοπαναγε ουτε ηχους που λετε εβγαζε.

Το ζουμι ειναι να παραμεινει το υψος στους ποντους που ανεφερα 2.5 με 2.8 τοπολυ.Αυτο οσο αναφορα το πως πρεπει να ειναι για να δουλευει σωστα.Οποιος το κανει για το ματι ας το χαμηλωσει 40 ποντους αλλα να ξερετε οτι τα ημιμπαρα της κρεμαγιερας χαμηλωνοντας το αμαξι παραπανω απο 3 ποντους γυρνανε αναποδα και σε λακουβες χτυπανε το εσωτερικο των θολων με αποτελεσμα να μην δουλευει ουτε σωστα το τιμονι αλλα να εχεις και φοβο να φας την κρεμαγιερα σιγα σιγα.

Πανε φιλε μου και πουλατα τα ελατηρια σου ή πετα τα.Βαλε στενα 280 λιμπρες ειναι καλα και κρατα το υψος σε σχεση με το εργοστασιακο στους 2.5 ποντους πιο χαμηλο.Ακομα κατι......ανοιξε τα αμορτισερ σου (το κιτρινο μερος) των μπροστηνων αμορτισερ (ξεβιδωνει)....αυτα ειναι Upside down και κοψε απο μεσα το μπαμ στοπ που εχει.Ετσι δινεις ακομα περισοτερη διαδρομη στο αμορτισερ σου κατι το οποιο στα γαλλικα και ειδικα στα 106 χρειαζετε οπωσδηποτε.

ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ

Οσο αναφορα για πισω.....μην το κατεβασεις με το ενα δοντι οπως ολοι που κατεβαινει το υψος στανταρ.Οταν κανεις αυτα που λεω και εισαι οκ απο εμπρος τοτε γραφω και για το σωστο ρυθμισμα πισω που ερχετε στο χιλιοστο.

Καλες βολτες Wink


Δηλαδη αγαπητε Νικο απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα σου πρεπει να εκανα χαζομαρα που εβαλα BILSTEIN. Αν αλλαξω τα ελλατηρια πιστευεις οτι θα σταματησει να κοπαναει? Και αν τα αλλαξω ποια προτεινεις να φορεσω και αν μπορεις να μου δωσεις μια ιδεα για το ποσο κοστιζουν.


Τα Bilstein τα group N (αν φορας οντως αυτα) ειναι πολυ καλα αμορτισερ.Τα ελατηρια σου ειναι λαθος και κακος τα εβαλες.Αυτα ειναι μονο για το ματι.Προτεινω να βαλεις στενα ελατηρια (εννοειτε θες και πιατελα αλλα για να μπουν) μαρκα APEX (εγω τετοια φορουσα) με τουλαχιστον 280 λιμπρες.Και φυσικα το υψος πρεπει να μεινει 2.5 με 2.8 ποντους πιο χαμηλο σε σχεση με το υψος του εργοστασιου.Τιμες δεν γνωριζω.Απλα να ξερεις οτι μια φορα βαζεις καλα πραγματα επανω.Και αυριο μεθαυριο αν θες πουλας τα ελατηρια και βαζεις πχ περισοτερες λιμπρες για να παιξεις με την αναρτηση σου.Τα πιατελα θα σου μεινουν μια ζωη δεν παθαινου τιποτα.Καντο γρηγορα για να μην φας τα αμορτισερ σου τζαμπα λογο των μαλακων ελατηριων που εχεις.



Θα ηθελα να σας ευχαριστησω ολους σας για τισ πολυτιμες συμβουλες που μου δωσατε. Το θεμα ειναι οτι ισως βιαστικα να τοποθετησω αυτα που μου προτειναν καθωσ βασιστικα και στην παροτρυνση του συνεργειου που τα τοποθετησε.Απο την άλλη επρεπε πρωτα να συζητησω μαζι σας και μετα να καταληξω. Στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτα... Βουρρ τωρα για αλλαγη ελατηριων και αν προκυψει παλι κατι θα ζητησω τισ συμβουλες σας. Ευχαριστω Very happy


ΚΑΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 18:23:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...και δεν θα είσαι ο τελευταίος. Smile


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Νοέ 2005, 21:28:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

106gti-2003 έγραψε:
....και αν προκυψει παλι κατι θα ζητησω τισ συμβουλες σας. Ευχαριστω Very happy


Μα αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους υπάρξης αυτού του Συλλόγου! Wink Wink Thumb right


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0983s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on