PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ανάρτηση: Στήσιμο και Γεωμετρία
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 15:46:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:

Επίσης το ότι το αμάξι σου έγινε περισσότερο υπερστροφικό ΔΕΝ οφείλεται στο ύψος κυρίως.

Arrow Κυρίως οφείλεται στις 20αρες αντιστρεπτικές (από RC) που του έβαλες... (χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό, είναι θέμα γούστου...)


Βοηθάει στην κατανομή βάρους. Αν σηκώσεις ψηλα΄το πίσω μέρος, μένει χωρίς μεγάλο στατικό φορτίο με αποτέλεσμα να γλυστρά παραπάνω.

Μόλις το στήσει σωστά, τότε θα δει αν είναι περισσότερο υπερστροφικό ή όχι.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 15:49:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ:

Μπορεί κάποιος να μετρήσει λίγο αποστάσεις του 206 από το έδαφος (μαρσπιέ με μαρσπιέ) εργοστασιακά ?



Λοιπόν μέτρηση η οποία έγινε ΤΩΡΑ , και μάλιστα σε 2 αυτ/τα

Αυτ/το..................206 1,6 xs......................206 1.6 gti..........206 1,4 ΧΤ

εμπρός...................14,9..................................14,2...................15,7

πίσω.......................19,8..................................18,9...................20,6


Σημείωση...και τα δύο αυτ/τα έχουν μαμά ανάρτηση με σχεδόν 30,000χλμ , ενώ η διαφορά τους είναι στα ελαστικά.
Το XS φοράει Conti 195/55/15 ενώ το Gti φοράει F1 195/50/15.

Προστέθηκε νέο μοντέλο , 206 ΧΤ 1.4 16v 5d με 175/65/14.



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Stevon στις Τετ 16 Νοέ 2005, 17:17:47, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 16:43:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

re απο που μετρησες?
πισω οκ εγω εχω 18 αλλα εμπρος που μετρας????
εχει και ενα παπαρακι στην αρχη στο χειλακι το οποιο κλεβει καποια χιλιοστα!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 17:13:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως είπες και ποιό πάνω απο μόνος σου Παναγιώτη, απο το σημείο που πιάνει ο γρύλλος.



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 17:24:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σταυρο 5 εκ. εμπροσ-πισω ειναι πολυ...
κατι δε μου κολλαει!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 17:56:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:

κατι δε μου κολλαει!


You think ....?? Scratch

Ξέρω και εγώ θα τα ξαναμετρήσω αυριο με ηρεμία.



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 18:55:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα 5εκ διαφορά που μέτρησες δεν είναι απαραίτητα λάθος. Υπάρχει και η κλίση του εδάφους.

Στο δικό μου η διαφορά είναι 3,5-4εκ. Όση ήταν και η διαφορά στο 2λιτρο του PDuke με μαμά ανάρτηση.
Μετρήσέ το καί απο τις δύο πλευρές και βγάλε μέσο όρο. Η παραμικρή κλίση του εδάφους αλλάζει τα νούμερα. Καταλαβαίνετε ότι εάν είναι κατηφόρα ή ανηφόρα το χάσαμε το μέτρημα.
Το τελικό μέτρημα γίνεται στο έδαφος του συνεργείου (πριν και μετά), γιατί εκεί θα γίνει και η ρύθμιση του ύψους.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
sod (BASILHS)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων


PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια

Ένταξη: 10 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2079
Τόπος: athina - peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 22:44:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια κι εγω ειχα την ιδια απορια τωρα που χαμηλωσα το αμαξι!Φοραω 195/45/16 λαστιχα και εχω απο το εδαφοσ μπροστα 13 ποντουσ και πισω 16(παντα απο το νευρο-χειλακι).διαφορα 3 ποντοι ειναι οκ δηλαδη???


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2005, 08:00:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιά χαρά είσαι! Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2005, 11:09:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
MEMsound έγραψε:

Επίσης το ότι το αμάξι σου έγινε περισσότερο υπερστροφικό ΔΕΝ οφείλεται στο ύψος κυρίως.

Arrow Κυρίως οφείλεται στις 20αρες αντιστρεπτικές (από RC) που του έβαλες... (χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό, είναι θέμα γούστου...)


Βοηθάει στην κατανομή βάρους. Αν σηκώσεις ψηλα΄το πίσω μέρος, μένει χωρίς μεγάλο στατικό φορτίο με αποτέλεσμα να γλυστρά παραπάνω.

Μόλις το στήσει σωστά, τότε θα δει αν είναι περισσότερο υπερστροφικό ή όχι.


Δεν διαφωνώ καθόλου για αυτό και έγραψα "κυρίως" πιο πάνω.
Φυσικά και το ύψος επηρεάζει αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι και να το κατεβάσει στο σωστό ύψος το πίσω μέρος πάλι θα του φαίνεται πιο υπερστροφικό (σε σχέση με τις μαμά ράβδους).

sod έγραψε:
Παιδια κι εγω ειχα την ιδια απορια τωρα που χαμηλωσα το αμαξι!Φοραω 195/45/16 λαστιχα και εχω απο το εδαφοσ μπροστα 13 ποντουσ και πισω 16(παντα απο το νευρο-χειλακι).διαφορα 3 ποντοι ειναι οκ δηλαδη???


Εσένα το άγχος θα σε φάει.... Laughing Laughing
Είπαμε είσαι οκ!
Άριστα!
Τέλεια!
Λαμπρά!
κλπ κλπ Laughing Laughing
και από εμφάνιση. Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
sod (BASILHS)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων


PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια

Ένταξη: 10 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2079
Τόπος: athina - peristeri

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2005, 14:46:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Worthy Worthy Thumbs Up


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2005, 21:57:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ για τις ταχύτατες αντιδράσεις σας και για τις μετρήσεις του Stevon Very happy

Εμπρός με πίσω από εκεί που μέτρησα, έχω 4 cm διαφορά με τα εργοστασιακά αμορτισέρ. Ε από τα ίδια σημεία που ξαναμέτρησα μετά, είδα πόσο πέσαμε μπροστά, και κράτησα την αρχική διαφορά 4 εκατοστών από τα ίδια σημεία και το αμάξι στήθηκε άψογα σε θέμα κατανομής και ύψους Very happy


Sidobre έγραψε:
MEMsound έγραψε:

Επίσης το ότι το αμάξι σου έγινε περισσότερο υπερστροφικό ΔΕΝ οφείλεται στο ύψος κυρίως.

Arrow Κυρίως οφείλεται στις 20αρες αντιστρεπτικές (από RC) που του έβαλες... (χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό, είναι θέμα γούστου...)


Βοηθάει στην κατανομή βάρους. Αν σηκώσεις ψηλα΄το πίσω μέρος, μένει χωρίς μεγάλο στατικό φορτίο με αποτέλεσμα να γλυστρά παραπάνω.

Μόλις το στήσει σωστά, τότε θα δει αν είναι περισσότερο υπερστροφικό ή όχι.


Όντως αυτό έφταιγε τελικά. Ευτυχώς, το αμάξι ξαναρυθμίστηκε και "έκατσε" σωστά πλέον και πηγαίνει μια χαρά Smile

Το μπλοκέ ήδη φαίνεται να λειτουργεί καλύτερα, η αίσθηση του αυτοκινήτου έχει αλλάξει, (για μένα) δεν κοπανάει ιδιαίτερα. Οι κλίσεις μειωθήκανε και η είσοδος στις ίδιες στροφές με τα ίδια χιλιόμετρα δεν δημιουργεί ανησυχίες. Τα όρια του αυτοκινήτου σίγουρα αυξηθήκανε, μια 4άδα λάστιχα και κλείσαμε... Cool


Αυτό που με ενοχλεί ιδιαίτερα τώρα είναι το εξής: Μετά την τοποθέτηση των αμορτισέρ (Δευτέρα μεσημέρι), δεν πήγα για ευθυγράμμιση. Ξαναπήγα για να ρυθμίσουμε τον άξονα πίσω την Τετάρτη το απόγευμα και την Πέμπτη το μεσημέρι πήγα για ευθυγράμμιση. Το αμάξι τραβούσε αισθητά δεξιά. Ακόμα και μετά την ευθυγράμμιση, το αμάξι πάλι τραβάει δεξιά με αποτέλεσμα να δώσω 25 ευρώ και δουλειά να μην έχει γίνει, λέγοντας μου τα άτομα στην αντιπροσωπεία της Peugeot εδώ στη Λάρισα πως είτε δεν έγινε σωστά η τοποθέτηση Rolling eyes , είτε δεν μπήκανε τα σωστά ελατήρια (έλεος, αφού το πακέτο ήρθε σφραγισμένο... Rolling eyes ).

Επειδή και άλλα αμάξια έχουνε φορέσει το κιτ αυτό (βλ. -=Ν4Χ=-) χωρίς μετά-τοποθετήσεως προβλήματα (βλ. τράβηγμα δεξιά), λέω να πάω να δώσω άλλα 20 ευρώ σε άλλο συνεργείο για ευθυγράμμιση και να δω αν θα "διορθωθεί" το "πρόβλημα"... Mad

Εσείς από τι πιστεύετε ότι προέκυψε αυτό? Sad



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2005, 23:42:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τσεκαρες το ηψος και απ΄τις δυο πλευρες ??? ΑΝ σου τραβαει δεξια, και ΑΝ εχει γινει καποιο λαθος στη τοποθετηση τοτε η αριστερη σου πλευρα θα πρεπει να ειναι λιγο πιο ψηλη. Πολυ πιθανο να μην εχει κατσει το εμπρος αριστερο αμορτησερ καλα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Νοέ 2005, 00:09:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πφφφ... τί ήθελα και έμπλεξα...

Αφού μπήκα στον χορό, θα χορέψω Cool


(άντε το πρωί με το μέτρο πάλι... Rolling eyes )



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Νοέ 2005, 12:34:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:

(άντε το πρωί με το μέτρο πάλι... Rolling eyes )


Πρόσεξε μόνο γιατί με την παραμικρή κλίση το αμάξωμα θα γύρει ελαφρά και θα αλλοιωθεί η μέτρηση. Πάντως, είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει στο ύψος από τον μηχανικό κάποια από τις δύο ράβδους στρέψης.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Νοέ 2005, 14:39:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Steve έγραψε:

(άντε το πρωί με το μέτρο πάλι... Rolling eyes )


Πρόσεξε μόνο γιατί με την παραμικρή κλίση το αμάξωμα θα γύρει ελαφρά και θα αλλοιωθεί η μέτρηση. Πάντως, είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει στο ύψος από τον μηχανικό κάποια από τις δύο ράβδους στρέψης.


Και μάλλον αυτό έχει γίνει διότι μπροστά είμαστε στα 7 λεπτά της μοίρας σε κάθε τροχό σύγκλιση... Rolling eyes όπως λέει και το μηχάνημα της Peugeot Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Νοέ 2005, 18:43:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και ναι, έχουμε επίσημα πλέον διαφορά 5 χιλιοστά πίσω από πλευρά σε πλευρά... Evil

Πάλι θα πέσουνε καντηλάκια και παπάδες και πολυέλαιοι... Rolling eyes Cussing out



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Δεκ 2005, 20:27:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρήκα ένα πάρα πολύ καλό άρθρο σχετικά με το στήσιμο ενός αυτοκινήτου.
Επειδή είναι πολύ μεγάλο να το βάλω εδώ, διαβάστε το εδώ:
http://forums.dragid.com/showthread.php?t=28246 Cool


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 10 Δεκ 2005, 02:21:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρκετά καλό και ευανάγνωστο επίσης... Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 20:17:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ερωτηση...

εδω και καποιες μερες ξηλωνοντας τη ρεζερβα το αμαξι εχει σηκωθει ενα ποντο πισω...
ελεω 22αρων η διαφορα ειναι εμφανεστατη στη οδικη συμπεριφορα σε σημειο εκνευριστικο και επικινδυνο οπως αποδειχτηκε στα μεγαρα με λαθος λαστιχα...

οι λυσεις 2
α. ξαναβαζω ρεζερβα και επανερχεται η ισσοροπια που ειχε το αμαξι και η οποια ηταν αξιομνημονευτη...
β. το χαμηλωνω για να ξαναερθει στο προηγουμενο υψος.
ή μηπως ελεω 5% λιγοτερου βαρους πρεπει να το χαμηλωσουμε κατι τις παραπανω αφου εχουμε και λιγοτερη αδρανεια?
οεο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Επόμενη
Σελίδα 7 από 13

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1576s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on