Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 15:46:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
Επίσης το ότι το αμάξι σου έγινε περισσότερο υπερστροφικό ΔΕΝ οφείλεται στο ύψος κυρίως.
Κυρίως οφείλεται στις 20αρες αντιστρεπτικές (από RC) που του έβαλες... (χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό, είναι θέμα γούστου...) |
Βοηθάει στην κατανομή βάρους. Αν σηκώσεις ψηλα΄το πίσω μέρος, μένει χωρίς μεγάλο στατικό φορτίο με αποτέλεσμα να γλυστρά παραπάνω.
Μόλις το στήσει σωστά, τότε θα δει αν είναι περισσότερο υπερστροφικό ή όχι.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 15:49:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ:
Μπορεί κάποιος να μετρήσει λίγο αποστάσεις του 206 από το έδαφος (μαρσπιέ με μαρσπιέ) εργοστασιακά ?
|
Λοιπόν μέτρηση η οποία έγινε ΤΩΡΑ , και μάλιστα σε 2 αυτ/τα
Αυτ/το..................206 1,6 xs......................206 1.6 gti..........206 1,4 ΧΤ
εμπρός...................14,9..................................14,2...................15,7
πίσω.......................19,8..................................18,9...................20,6
Σημείωση...και τα δύο αυτ/τα έχουν μαμά ανάρτηση με σχεδόν 30,000χλμ , ενώ η διαφορά τους είναι στα ελαστικά.
Το XS φοράει Conti 195/55/15 ενώ το Gti φοράει F1 195/50/15.
Προστέθηκε νέο μοντέλο , 206 ΧΤ 1.4 16v 5d με 175/65/14.
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Stevon στις Τετ 16 Νοέ 2005, 17:17:47, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 16:43:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
re απο που μετρησες?
πισω οκ εγω εχω 18 αλλα εμπρος που μετρας????
εχει και ενα παπαρακι στην αρχη στο χειλακι το οποιο κλεβει καποια χιλιοστα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 17:13:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως είπες και ποιό πάνω απο μόνος σου Παναγιώτη, απο το σημείο που πιάνει ο γρύλλος.
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 17:24:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σταυρο 5 εκ. εμπροσ-πισω ειναι πολυ...
κατι δε μου κολλαει! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 17:56:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
κατι δε μου κολλαει! |
You think ....??
Ξέρω και εγώ θα τα ξαναμετρήσω αυριο με ηρεμία.
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 18:55:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα 5εκ διαφορά που μέτρησες δεν είναι απαραίτητα λάθος. Υπάρχει και η κλίση του εδάφους.
Στο δικό μου η διαφορά είναι 3,5-4εκ. Όση ήταν και η διαφορά στο 2λιτρο του PDuke με μαμά ανάρτηση.
Μετρήσέ το καί απο τις δύο πλευρές και βγάλε μέσο όρο. Η παραμικρή κλίση του εδάφους αλλάζει τα νούμερα. Καταλαβαίνετε ότι εάν είναι κατηφόρα ή ανηφόρα το χάσαμε το μέτρημα.
Το τελικό μέτρημα γίνεται στο έδαφος του συνεργείου (πριν και μετά), γιατί εκεί θα γίνει και η ρύθμιση του ύψους.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sod (BASILHS) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
 PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια
Ένταξη: 10 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2079 Τόπος: athina - peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Νοέ 2005, 22:44:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια κι εγω ειχα την ιδια απορια τωρα που χαμηλωσα το αμαξι!Φοραω 195/45/16 λαστιχα και εχω απο το εδαφοσ μπροστα 13 ποντουσ και πισω 16(παντα απο το νευρο-χειλακι).διαφορα 3 ποντοι ειναι οκ δηλαδη???
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2005, 11:09:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | MEMsound έγραψε: |
Επίσης το ότι το αμάξι σου έγινε περισσότερο υπερστροφικό ΔΕΝ οφείλεται στο ύψος κυρίως.
Κυρίως οφείλεται στις 20αρες αντιστρεπτικές (από RC) που του έβαλες... (χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό, είναι θέμα γούστου...) |
Βοηθάει στην κατανομή βάρους. Αν σηκώσεις ψηλα΄το πίσω μέρος, μένει χωρίς μεγάλο στατικό φορτίο με αποτέλεσμα να γλυστρά παραπάνω.
Μόλις το στήσει σωστά, τότε θα δει αν είναι περισσότερο υπερστροφικό ή όχι. |
Δεν διαφωνώ καθόλου για αυτό και έγραψα "κυρίως" πιο πάνω.
Φυσικά και το ύψος επηρεάζει αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι και να το κατεβάσει στο σωστό ύψος το πίσω μέρος πάλι θα του φαίνεται πιο υπερστροφικό (σε σχέση με τις μαμά ράβδους).
sod έγραψε: | Παιδια κι εγω ειχα την ιδια απορια τωρα που χαμηλωσα το αμαξι!Φοραω 195/45/16 λαστιχα και εχω απο το εδαφοσ μπροστα 13 ποντουσ και πισω 16(παντα απο το νευρο-χειλακι).διαφορα 3 ποντοι ειναι οκ δηλαδη??? |
Εσένα το άγχος θα σε φάει....
Είπαμε είσαι οκ!
Άριστα!
Τέλεια!
Λαμπρά!
κλπ κλπ
και από εμφάνιση. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sod (BASILHS) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
 PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια
Ένταξη: 10 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2079 Τόπος: athina - peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Νοέ 2005, 14:46:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2005, 21:57:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για τις ταχύτατες αντιδράσεις σας και για τις μετρήσεις του Stevon
Εμπρός με πίσω από εκεί που μέτρησα, έχω 4 cm διαφορά με τα εργοστασιακά αμορτισέρ. Ε από τα ίδια σημεία που ξαναμέτρησα μετά, είδα πόσο πέσαμε μπροστά, και κράτησα την αρχική διαφορά 4 εκατοστών από τα ίδια σημεία και το αμάξι στήθηκε άψογα σε θέμα κατανομής και ύψους
Sidobre έγραψε: | MEMsound έγραψε: |
Επίσης το ότι το αμάξι σου έγινε περισσότερο υπερστροφικό ΔΕΝ οφείλεται στο ύψος κυρίως.
Κυρίως οφείλεται στις 20αρες αντιστρεπτικές (από RC) που του έβαλες... (χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό, είναι θέμα γούστου...) |
Βοηθάει στην κατανομή βάρους. Αν σηκώσεις ψηλα΄το πίσω μέρος, μένει χωρίς μεγάλο στατικό φορτίο με αποτέλεσμα να γλυστρά παραπάνω.
Μόλις το στήσει σωστά, τότε θα δει αν είναι περισσότερο υπερστροφικό ή όχι. |
Όντως αυτό έφταιγε τελικά. Ευτυχώς, το αμάξι ξαναρυθμίστηκε και "έκατσε" σωστά πλέον και πηγαίνει μια χαρά
Το μπλοκέ ήδη φαίνεται να λειτουργεί καλύτερα, η αίσθηση του αυτοκινήτου έχει αλλάξει, (για μένα) δεν κοπανάει ιδιαίτερα. Οι κλίσεις μειωθήκανε και η είσοδος στις ίδιες στροφές με τα ίδια χιλιόμετρα δεν δημιουργεί ανησυχίες. Τα όρια του αυτοκινήτου σίγουρα αυξηθήκανε, μια 4άδα λάστιχα και κλείσαμε...
Αυτό που με ενοχλεί ιδιαίτερα τώρα είναι το εξής: Μετά την τοποθέτηση των αμορτισέρ (Δευτέρα μεσημέρι), δεν πήγα για ευθυγράμμιση. Ξαναπήγα για να ρυθμίσουμε τον άξονα πίσω την Τετάρτη το απόγευμα και την Πέμπτη το μεσημέρι πήγα για ευθυγράμμιση. Το αμάξι τραβούσε αισθητά δεξιά. Ακόμα και μετά την ευθυγράμμιση, το αμάξι πάλι τραβάει δεξιά με αποτέλεσμα να δώσω 25 ευρώ και δουλειά να μην έχει γίνει, λέγοντας μου τα άτομα στην αντιπροσωπεία της Peugeot εδώ στη Λάρισα πως είτε δεν έγινε σωστά η τοποθέτηση , είτε δεν μπήκανε τα σωστά ελατήρια (έλεος, αφού το πακέτο ήρθε σφραγισμένο... ).
Επειδή και άλλα αμάξια έχουνε φορέσει το κιτ αυτό (βλ. -=Ν4Χ=-) χωρίς μετά-τοποθετήσεως προβλήματα (βλ. τράβηγμα δεξιά), λέω να πάω να δώσω άλλα 20 ευρώ σε άλλο συνεργείο για ευθυγράμμιση και να δω αν θα "διορθωθεί" το "πρόβλημα"...
Εσείς από τι πιστεύετε ότι προέκυψε αυτό? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Νοέ 2005, 23:42:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τσεκαρες το ηψος και απ΄τις δυο πλευρες ??? ΑΝ σου τραβαει δεξια, και ΑΝ εχει γινει καποιο λαθος στη τοποθετηση τοτε η αριστερη σου πλευρα θα πρεπει να ειναι λιγο πιο ψηλη. Πολυ πιθανο να μην εχει κατσει το εμπρος αριστερο αμορτησερ καλα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Νοέ 2005, 14:39:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Steve έγραψε: |
(άντε το πρωί με το μέτρο πάλι... ) |
Πρόσεξε μόνο γιατί με την παραμικρή κλίση το αμάξωμα θα γύρει ελαφρά και θα αλλοιωθεί η μέτρηση. Πάντως, είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει στο ύψος από τον μηχανικό κάποια από τις δύο ράβδους στρέψης. |
Και μάλλον αυτό έχει γίνει διότι μπροστά είμαστε στα 7 λεπτά της μοίρας σε κάθε τροχό σύγκλιση... όπως λέει και το μηχάνημα της Peugeot 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Δεκ 2005, 20:27:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρήκα ένα πάρα πολύ καλό άρθρο σχετικά με το στήσιμο ενός αυτοκινήτου.
Επειδή είναι πολύ μεγάλο να το βάλω εδώ, διαβάστε το εδώ:
http://forums.dragid.com/showthread.php?t=28246 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάρ 2007, 20:17:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ερωτηση...
εδω και καποιες μερες ξηλωνοντας τη ρεζερβα το αμαξι εχει σηκωθει ενα ποντο πισω...
ελεω 22αρων η διαφορα ειναι εμφανεστατη στη οδικη συμπεριφορα σε σημειο εκνευριστικο και επικινδυνο οπως αποδειχτηκε στα μεγαρα με λαθος λαστιχα...
οι λυσεις 2
α. ξαναβαζω ρεζερβα και επανερχεται η ισσοροπια που ειχε το αμαξι και η οποια ηταν αξιομνημονευτη...
β. το χαμηλωνω για να ξαναερθει στο προηγουμενο υψος.
ή μηπως ελεω 5% λιγοτερου βαρους πρεπει να το χαμηλωσουμε κατι τις παραπανω αφου εχουμε και λιγοτερη αδρανεια?
οεο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|