PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Οκτ 2005, 03:55:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:

...
Δεν είναι τυχαίο που για τους κινητήρες νέας γενιάς οι κατασκευαστές συστήνουν λεπτόρευστα λάδια!
Για Peugeot-Renault-Citroen η Motul για παράδειγμα συστήνει 0W-30! Shocked


Όπως επίσης και 0W40 - 10W40 που ταιριάζουν και σε πιο θερμά κλίματα όπου η ψύξη του λιπαντικού όταν ανάψει είναι δύσκολη υπόθεση.


Στην αρχή αυτού του τοπικ έχει αναφερθεί γιατί το 60άρι δεν κάνει για μας (ούτε και το 50άρι). Εξάλλου διατηρώντας τα ελατήρια σφιχτά με το 30άρι όταν αρχίσει να καίει λάδι ανεβαίνεις στο 40άρι, αργότερα στο 50άρι και στο τέλος δοκιμάζεις να δεις και το 60άρι. Ξεχειλώνοντας τα ελατήρια με το 60άρι τί θα μπει αργότερα; 70άρι; Βαλβολίνη;

Το 10W60 είναι ιδανικό για βελτιωμένα μοτέρ με αλλαγμένα σωθικά που προορίζονται για αγωνιστική χρήση ή απλά για πολύ υψηλή απόδοση και αντοχή. Σε εμάς απλά ταλαιπωρεί (έως καταστρέφει) το μοτέρ μας (και την τσέπη μας)...

Ο κατασκευαστής έχει ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ και ειδικά για τα εργοστάσια Α κλάσης δεν υπάρχει εξαίρεση.

Εκτίμησή μου είναι ότι για το 1.6 16V (και όχι μόνο) το 5W40 είναι το απολύτως κατάλληλο για όλες τις συνθήκες ακόμη και για παρατεταμένο πλάκωμα (όπου το 30άρι ίσως να ζοριστεί αρκετά να ανταπεξέλθει). Βέβαια τα καινούρια 30άρια με προδιαγραφή A5 είναι πολύ ανθεκτικά (ακριβώς το αντίθετο με τα Α2).
Το 5W μας καλύπτει πολύ άνετα (έως...χαλαρά) για την άψογη κρύα λίπανση που απαιτείται από τους ελαφριούς ελληνικούς χειμώνες και το 40 μας προστατεύει επίσης άνετα σε οποιαδήποτε απαίτησή μας από το μοτέρ.

Τελευταία βάζω το IGOL 5W40 Symbol Ceramic (η IGOL είναι γαλλική αλλά και ο κύριος ανταγωνιστής της MOTUL στην Γαλλία όπου όμως στην αγορά κυριαρχεί η Total-Elf - λογικό είναι). Πολύ καλή η τιμή του και ποιοτικά ίσως να είναι το καλύτερο από όσα 5W40 έχω δοκιμάσει. Κρατάει την θερμοκρασία χαμηλότερα και ο κινητήρας ακόμη και μετά από 3-4 μήνες ακούγεται καλύτερα. Βέβαια δεν υπάρχει κακό λάδι στα 5W40. Wink

Και από ότι φαίνεται οι Γάλλοι παράγουν και τα καλύτερα λιπαντικά (υποθέτω μετά τους αμερικανούς με την κορυφαία χημική βιομηχανία τους).
ELF - TOTAL - MOTUL - IGOL (πάρε και διάλεξε)


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Πεμ 27 Οκτ 2005, 04:14:46, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Οκτ 2005, 04:11:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
εδω και 3000χλμ εχω βαλει τα καστρολ τα 10-60.
απο θερμοκρασιες σιογουρα πιο κατω ...
αυτο ομως που εχω παρατηρησει πολυ εντονα και ηθελα να ρωτησω ειναι ο θορυβος.το αυτοκινητο ακουγεται αρκετα πιο εντονα ο θορυβος της μηχανης ενω ειναι και πιο τραχυς.απο διαφορα δε νομιζω οτι εχει νοημα να το συζηταμε αλλα η χροια με εχει ψαρωσει η αλλαγη της.
σημειωνω οτι πριν ειχα τοταλ 50αρια αρα η διαφορα δεν ειναι και τοσο μεγαλη.


Α ρε ζόρι που τραβάει ο στρόφαλος να σπρώξει τις μπιέλες για να κινηθούν τα πιστόνια μέσα στο παχύρευστο 60άρι...!

ΒΓΑΛΤΟ ΑΜΕΣΩΣ!

Shocked Shocked Shocked

Ένα χαρακτηριστικό του λιπαντικού με σωστό ιξώδες, είναι η ευρυθμία και αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Οκτ 2005, 09:19:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Ξεχειλώνοντας τα ελατήρια με το 60άρι τί θα μπει αργότερα; 70άρι; Βαλβολίνη;

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! ΚΑΛΟΟ!!!!!!!! Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl




Miltellas έγραψε:
Σε εμάς απλά ταλαιπωρεί (έως καταστρέφει) το μοτέρ μας (και τη τσεπη μας)...

Σωστός...... Thumb Left


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Οκτ 2005, 19:25:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιλτο τι τιμη εχεις βρει τα igol?
Εγω απο τα πιο φτηνα που εχω βρει σε ερευνα αγορας ειναι τα ERG 5-40 synthetic με 7.5 ευρω το λιτρο.
Ειναι ιταλικα, και συμφωνα με το μηχανικο μου, ειναι σχεδον το ιδιο καλα με τα γνωστα λιπαντικα του χωρου.
Tην ΕΡG εγω την ηξερα ως χορηγο σε κορυφαια αγωνιστικα της Ιταλιας, και ειναι τα λιπαντικα που χρησιμοποιουσε η PROCAR(για οσους ξερουν), αλλα δεν ηξερα οτι ερχονται και στην Ελλαδα.
Το δε αγωνιστικο λιπαντικο της 5-50 καανει 15 ευρω/λτ

Επισης βρηκα τα κοκκινα selenia 5-40 με προδιαγραφες SM παρακαλω,για να υπερκαλυπτουν τις αναγκες των JTS, στην τιμη των 9.5 ευρω/λτ.

Τελος, το αιωνιο προβλημα μου:
Αλλαγη στα 7500 ή στα 10.000 χλμ?


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Οκτ 2005, 20:37:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρακολουθουσα αυτη την ενοτητα και μερικες φορες ειχα ψιλομπερδευτει με to τι ακριβως κανει ή δεν κανει το καθε λαδι. Το συγκεκριμενο θεμα δεν το εχω ψαξει πολυ, ομως απο εμπειρια εχω να πω το εξης. Οταν το 206 ηταν καινουριο (καινουριο αλλα στρωμενο) και το πιεζα θυμαμαι οτι μηριζε (καμενο λαδι). Δεν ξερω τι λαδι ειχε απο μαμα και τι του βαλανε στο 1ο (και τελευταιο) service που εκανα στη Peugeot, ομως τα τελευταια δυο χρονια που του βαζω το 5-40 της SHELL, ουτε η χαρακτηριστικη μηρωδια υπαρχει ουτε εχει χρειαστει να συμπληρωσω ΠΟΤΕ, παροτι το αμαξι συχνα ζοριζεται αρκετα στα ταξιδια ειδικα το καλοκαιρι.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
tirokomos (Να μας γραφεις...)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 (16v) xs

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 668
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Οκτ 2005, 23:16:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσωπικα μετα απο παροτρυνση του teodor εβαλα τα motul 300v cronos 10/40 πληρως συνθετικο.Εμεινα πολυ ευχαριστημενος....ουτε μου εκαψε ποτε εστω και μια σταγονα και πανω απ'ολα ενδεικνυται οταν οδηγας το αυτοκινητο στα ορια,σε οποιοδηποτε κλιμα ακομα και κατα τη διαρκεια του καλοκαιριου στην ελλαδα με την πολυ ζεστη.Πολυ καλο!Επισης εχω ακουσει πολυ καλα λογια και για τα castrol αλλα δε θυμαμαι ακριβως για ποια.... Rolling eyes




ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Οκτ 2005, 02:50:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όλα τα λάδια που αναφέρετε στα τρία τελευταία ποστ ενδείκνυνται για τους κινητήρες μας. Όπως ξαναείπα οποιοδήποτε στην κατηγορία 5W40 είναι λιπαντικό 1ης ποιότητας. Το να ψάχνουμε πιο είναι το καλύτερο από αυτά αγγίζει τα όρια του άτοπου. Όσο για το αγωνιστικό 10W40 CHRONO της MOTUL είναι μάλλον το καλύτερο 10W40 της αγοράς (και από τα καλύτερα λιπαντικά γενικώς) αλλά πιθανότατα -ως αγωνιστικό- έχει λιγότερα καθαριστικά πρόσθετα και περισσότερα λιπαντικά πράγμα που καθιστά την συχνή αλλαγή του σε προτεραιότητα (ανά 5000χλμ ή 3-4μήνες το πολύ) ώστε να μην δημιουργούνται πολλά κατάλοιπα στο σύστημα λίπανσης που με τον καιρό θα δυσχεραίνουν την λίπανση όσο καλό λάδι και να βάζετε.
Για το ιταλικά λάδια μόνο θα κρατούσα επιφυλακτική στάση (δεν τα καταδικάζω) καθότι οι Ιταλοί φημίζονται για την πολλά υποσχόμενη ομορφιά στα οικονομικά προσιτά προϊόντα τους αλλά όχι και για το ανάλογα ποιοτικό περιεχόμενό τους.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
tirokomos (Να μας γραφεις...)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 (16v) xs

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 668
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Οκτ 2005, 12:58:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα συμφωνησω και εδω καθετα οριζοντια και διαγωνια....!!!!! Wink Wink Wink Wink Wink




ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Οκτ 2005, 17:19:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως για τα selenia που τα εχω βαλει 2 φορες(τα racing 10-60) εχω να πω καλα λογια.
Ειναι ενα τιμιο λαδι για την τιμη του και αυτο που με ωθησε να τα αγορασω ηταν οταν ο κολλητος μου στην καλαματα που εχει 146 1.7 16ν ανοιξε κινητηρα και μεσα ηταν πεντακαθαρος χωρις φθορες.
Η 146 δουλευει συνεχως με τα συγκεκριμενα λαδια απο το 1996!

Τεσπα, τωρα που ειναι και χειμωνας θα το ξαναγυρισω στο 5-40 και βλεπουμε.

ΥΓ. Ο δεικτης που μας δειχνει την καθαριστικη ιδιοτητα των λιπαντικων μας ειναι το ΤΒΝ(Total Base Number).
Oσο μεγαλυτερος ο δεικτης, τοσο περισσοτερες καθαριστικες ιδιοτητες εχει το λιπαντικο.
Πχ το castrol 10-60 εχει ΤΒΝ 11.03
Το selenia racing εχει ΤΒΝ 10.8


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Νοέ 2005, 04:39:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Το 10W60 είναι ιδανικό για βελτιωμένα μοτέρ με αλλαγμένα σωθικά που προορίζονται για αγωνιστική χρήση ή απλά για πολύ υψηλή απόδοση και αντοχή. Σε εμάς απλά ταλαιπωρεί (έως καταστρέφει) το μοτέρ μας (και την τσέπη μας)...


Kouzman έγραψε:
το θεμα ειναι οτι με πιο ψηλα λαδια τσιμπαει αρκετα λογω σφυριλατων...


Στην περίπτωσή σου μπορεί το 60άρι να είναι όντως καλή επιλογή. Αλλά αφού σου τσιμπάει το 5W40 (το 10W40 δεν κάνει για σένα λόγω μειωμένης ποιότητας) θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και το 50άρι και ξεκίνα από το Total 5W50 racing ή το αντίστοιχο 5W50 της ELF που καί τα δύο έχουν κορυφαία χαρακτηριστικά. Και αν δεν μείνεις ευχαριστημένος τότε μόνο ανέβα στο 60άρι.
Το 60άρι αν σου πέφτει χοντρό μπορεί να σου προκαλέσει μακροπρόθεσμα σοβαρές καταπονήσεις-φθορές-ζημιές (στρόφαλο-μπιέλες ή και ελατήρια-κυλίνδρους). Δυστυχώς πρέπει να το ψάξεις μόνος σου. Και ξεκινάς πάντα το ψάξιμο από τα ψιλά λάδια στα χοντρά και όχι ανάποδα. Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Νοέ 2005, 10:19:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτος ειναι και ο λογος που σκεφτομαι να δοκιμασω τα 15w50 της Motul...
ειναι μια μεση κατασταση απο αυτα που ειχα πριν...

τα πιο ψιλα λαδια δεν λενε διοτι με τα πολλα χλμ που κανει το αμαξι εχω και πολλες απωλειες, κοινως μεγαλυτερο κοστος λειτουργιας...

θελει λιγο ψαξιμο το θεμα...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Νοέ 2005, 10:25:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
το 10W40 δεν κάνει για σένα λόγω μειωμένης ποιότητας

To Motul 300V Chrono 10W-40 είναι μειωμένης ποιότητας????!!!!! Shocked



Miltellas έγραψε:
Το 60άρι αν σου πέφτει χοντρό μπορεί να σου προκαλέσει μακροπρόθεσμα σοβαρές καταπονήσεις-φθορές-ζημιές (στρόφαλο-μπιέλες ή και ελατήρια-κυλίνδρους). Δυστυχώς πρέπει να το ψάξεις μόνος σου. Και ξεκινάς πάντα το ψάξιμο από τα ψιλά λάδια στα χοντρά και όχι ανάποδα. Wink

Thumb Left Thumb Left Thumb Left Worthy


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Kouzman (Yiannis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 CC RG

Ένταξη: 26 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 710
Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Νοέ 2005, 11:57:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το θεμα ειναι οτι με τα 300v power τσιμπαγε αρκετα... μολις εβαλα τα 10-60 σταματησε... τωρα εαν το προβλημα προκληθηκε απο τα λαδια, τοτε μαλλον εγω θα πρεπει να παιξω καπου ενδιαμεσα... δηλαδη

ειτε 300V CHRONO 10-40 ειτε 300V COMPETITION 15-50

θα ξεκινησω με τα chrono και βλεπουμε...





2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2005, 00:51:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Miltellas έγραψε:
το 10W40 δεν κάνει για σένα λόγω μειωμένης ποιότητας

To Motul 300V Chrono 10W-40 είναι μειωμένης ποιότητας????!!!!! Shocked



Εε, πιάνεις την περίπτωση κι εσύ... Razz
Δεν είχα αυτό υπ'όψιν! Για πες μου κανα άλλο 10W40 που να είναι σαν το 300V; Rolling eyes


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
_205rallye_ (Γιαννης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


205Gti-206RG-106rallye

Ένταξη: 26 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 98
Τόπος: Aθηνα-Χαιδαρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2005, 11:52:14    Θέμα δημοσίευσης: το κουραζουμε..................... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παιδια πολυ το κουραζουμε το θεμα αν και εχει πλακα,εγω βαζω τα shell helix ultra και ησυχαζω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
elias (Ηλίας)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)

Ένταξη: 05 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 357
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2005, 10:04:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει σίγουρα αν:
1. Χρησιμοποιήσω 2 λίτρα total 9000 5w40 και 1 λίτρο motul 8100 5w40 θα έχω πρόβλημα?
2. Τα λάδια έχουν ημερομηνία λήξης? Έχω 1 λίτρο motul από την προηγούμενη φορά σε ανοικτό μπουκάλι. Έχει λήξει?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2005, 11:06:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σίγουρες απαντήσεις:
1) Κανένα πρόβλημα.
Το πολύ-πολύ να φτιάξεις έτσι ένα καινούριο λιπαντικό με διαφορετικές ιδιότητες, και πού ξέρεις μπορεί και να σου βγει και καλύτερο. Laughing
Πέρα από την πλάκα ( Rolling eyes ) επαναλαμβάνω, κανένα πρόβλημα δεν έχεις όταν αναμιγνύεις λιπαντικά ιδίου ιξώδους εκτός ίσως εάν το ένα είναι διαφορετικής τεχνολογίας πράγμα που δεν ισχύει στην περίπτωσή σου.
Άρα κατά πρώτο λόγο απαγορεύεται να αναμιγνύεις διαφορετικά ιξώδη και δεν απαγορεύεται μεν αλλά προτείνεται να αποφεύγεις να αναμιγνύεις διαφορετικές τεχνολογίες (πχ ημισυνθετικό με ορυκτέλαιο ή συνθετικό με ημισυνθετικό) λόγω του ότι υπάρχει κίνδυνος τα πρόσθετά τους να αλληλοαναιρεθούν κατά κάποιον εύγλωττο τρόπο.
2) Δεν έχουν ημερομηνία λήξης για όσον καιρό είναι σφραγισμένα.
Το λιπαντικό οξειδώνεται προοδευτικά από την στιγμή που θα πρωτοέρθει σε επαφή με το οξυγόνο του ατμοσφαιρικού αέρα. Αυτό ισχύει και για το λιπαντικό που περίσσεψε στο μπουκάλι, αλλά από αλλαγή σε αλλαγή θα είναι μεγάλη υπερβολή να θεωρήσουμε ότι έγινε ακατάλληλο για χρήση (εκτός και αν το είχες παρατήσει χωρίς να σφίξεις καλά το καπάκι του).
Χρησιμοποίησέ το άφοβα λοιπόν.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2005, 12:26:16    Θέμα δημοσίευσης: Re: το κουραζουμε..................... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

_205rallye_ έγραψε:
ρε παιδια πολυ το κουραζουμε το θεμα αν και εχει πλακα,εγω βαζω τα shell helix ultra και ησυχαζω

Και γω, στο δρόμο.
γιατί "προχθες" μετά από 10 γρήγορους γύρους είδα λίγο κάτω 140...oC, (αλλά έπρεπε να περάσω εκείνο το κόκκινο ραλλάκι που μου "κουνιόταν...")

Έχω προβληματιστεί για το αν θα τα ξαναβάλω, μάλλον όχι, για castrol με βλέπω (και τελικά μάλλον όχι τα 10-60 αλλά κάτι πιο λεπτό για αρχή τουλάχιστον και βλεπουμε)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2005, 13:01:39    Θέμα δημοσίευσης: Re: το κουραζουμε..................... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:

Και γω, στο δρόμο.
γιατί "προχθες" μετά από 10 γρήγορους γύρους είδα λίγο κάτω 140...oC...


Ψυγείο λαδιού θέλεις.
Μη νομίζεις ότι με παχύτερο λάδι θα είναι καλύτερα. Λόγω μειωμένης ρευστότητος θα μεταφέρεται και πιο αργά η θερμοκρασία οπότε θα είναι χειρότερα. Ο PDuke που έβαζε (η αντιπροσωπεία) παλιότερα Helix Ultra 15W50 μόλις έβαλε ένα 5W40 "μάρκα ό,τι νάναι" διαπίστωσε αισθητή πτώση στην θερμοκρασία λαδιού, ελαφρά αύξηση στην απόδοση (καλύτερο στροφάρισμα κινητήρα) και πιο εύρυθμη λειτουργία ακουστικά και πρακτικά. Και από μακροζωία ούτε λόγος...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2005, 13:26:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχεις απόλυτο δίκιο για το ψυγείο λαδιού για "πιεσμένες" καταστάσεις.
Το θέμα είναι πιο περίπου είναι το κόστος για κάτι τέτοιο =σωλήνωση+ψυγείο κλπ κλπ??
Καμιά ιδέα?? (δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ήδη κάτι τέοιο στις μηχανικές βελτιώσεις)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 45 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2502s (PHP: 47% - SQL: 53%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on