Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Οκτ 2005, 03:55:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: |
...
Δεν είναι τυχαίο που για τους κινητήρες νέας γενιάς οι κατασκευαστές συστήνουν λεπτόρευστα λάδια!
Για Peugeot-Renault-Citroen η Motul για παράδειγμα συστήνει 0W-30!  |
Όπως επίσης και 0W40 - 10W40 που ταιριάζουν και σε πιο θερμά κλίματα όπου η ψύξη του λιπαντικού όταν ανάψει είναι δύσκολη υπόθεση.
Στην αρχή αυτού του τοπικ έχει αναφερθεί γιατί το 60άρι δεν κάνει για μας (ούτε και το 50άρι). Εξάλλου διατηρώντας τα ελατήρια σφιχτά με το 30άρι όταν αρχίσει να καίει λάδι ανεβαίνεις στο 40άρι, αργότερα στο 50άρι και στο τέλος δοκιμάζεις να δεις και το 60άρι. Ξεχειλώνοντας τα ελατήρια με το 60άρι τί θα μπει αργότερα; 70άρι; Βαλβολίνη;
Το 10W60 είναι ιδανικό για βελτιωμένα μοτέρ με αλλαγμένα σωθικά που προορίζονται για αγωνιστική χρήση ή απλά για πολύ υψηλή απόδοση και αντοχή. Σε εμάς απλά ταλαιπωρεί (έως καταστρέφει) το μοτέρ μας (και την τσέπη μας)...
Ο κατασκευαστής έχει ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ και ειδικά για τα εργοστάσια Α κλάσης δεν υπάρχει εξαίρεση.
Εκτίμησή μου είναι ότι για το 1.6 16V (και όχι μόνο) το 5W40 είναι το απολύτως κατάλληλο για όλες τις συνθήκες ακόμη και για παρατεταμένο πλάκωμα (όπου το 30άρι ίσως να ζοριστεί αρκετά να ανταπεξέλθει). Βέβαια τα καινούρια 30άρια με προδιαγραφή A5 είναι πολύ ανθεκτικά (ακριβώς το αντίθετο με τα Α2).
Το 5W μας καλύπτει πολύ άνετα (έως...χαλαρά) για την άψογη κρύα λίπανση που απαιτείται από τους ελαφριούς ελληνικούς χειμώνες και το 40 μας προστατεύει επίσης άνετα σε οποιαδήποτε απαίτησή μας από το μοτέρ.
Τελευταία βάζω το IGOL 5W40 Symbol Ceramic (η IGOL είναι γαλλική αλλά και ο κύριος ανταγωνιστής της MOTUL στην Γαλλία όπου όμως στην αγορά κυριαρχεί η Total-Elf - λογικό είναι). Πολύ καλή η τιμή του και ποιοτικά ίσως να είναι το καλύτερο από όσα 5W40 έχω δοκιμάσει. Κρατάει την θερμοκρασία χαμηλότερα και ο κινητήρας ακόμη και μετά από 3-4 μήνες ακούγεται καλύτερα. Βέβαια δεν υπάρχει κακό λάδι στα 5W40.
Και από ότι φαίνεται οι Γάλλοι παράγουν και τα καλύτερα λιπαντικά (υποθέτω μετά τους αμερικανούς με την κορυφαία χημική βιομηχανία τους).
ELF - TOTAL - MOTUL - IGOL (πάρε και διάλεξε)
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Πεμ 27 Οκτ 2005, 04:14:46, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Οκτ 2005, 04:11:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | εδω και 3000χλμ εχω βαλει τα καστρολ τα 10-60.
απο θερμοκρασιες σιογουρα πιο κατω ...
αυτο ομως που εχω παρατηρησει πολυ εντονα και ηθελα να ρωτησω ειναι ο θορυβος.το αυτοκινητο ακουγεται αρκετα πιο εντονα ο θορυβος της μηχανης ενω ειναι και πιο τραχυς.απο διαφορα δε νομιζω οτι εχει νοημα να το συζηταμε αλλα η χροια με εχει ψαρωσει η αλλαγη της.
σημειωνω οτι πριν ειχα τοταλ 50αρια αρα η διαφορα δεν ειναι και τοσο μεγαλη. |
Α ρε ζόρι που τραβάει ο στρόφαλος να σπρώξει τις μπιέλες για να κινηθούν τα πιστόνια μέσα στο παχύρευστο 60άρι...!
ΒΓΑΛΤΟ ΑΜΕΣΩΣ!
Ένα χαρακτηριστικό του λιπαντικού με σωστό ιξώδες, είναι η ευρυθμία και αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Οκτ 2005, 09:19:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Ξεχειλώνοντας τα ελατήρια με το 60άρι τί θα μπει αργότερα; 70άρι; Βαλβολίνη; |
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! ΚΑΛΟΟ!!!!!!!!
Miltellas έγραψε: | Σε εμάς απλά ταλαιπωρεί (έως καταστρέφει) το μοτέρ μας (και τη τσεπη μας)... |
Σωστός...... 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Οκτ 2005, 19:25:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλτο τι τιμη εχεις βρει τα igol?
Εγω απο τα πιο φτηνα που εχω βρει σε ερευνα αγορας ειναι τα ERG 5-40 synthetic με 7.5 ευρω το λιτρο.
Ειναι ιταλικα, και συμφωνα με το μηχανικο μου, ειναι σχεδον το ιδιο καλα με τα γνωστα λιπαντικα του χωρου.
Tην ΕΡG εγω την ηξερα ως χορηγο σε κορυφαια αγωνιστικα της Ιταλιας, και ειναι τα λιπαντικα που χρησιμοποιουσε η PROCAR(για οσους ξερουν), αλλα δεν ηξερα οτι ερχονται και στην Ελλαδα.
Το δε αγωνιστικο λιπαντικο της 5-50 καανει 15 ευρω/λτ
Επισης βρηκα τα κοκκινα selenia 5-40 με προδιαγραφες SM παρακαλω,για να υπερκαλυπτουν τις αναγκες των JTS, στην τιμη των 9.5 ευρω/λτ.
Τελος, το αιωνιο προβλημα μου:
Αλλαγη στα 7500 ή στα 10.000 χλμ?
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Οκτ 2005, 20:37:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρακολουθουσα αυτη την ενοτητα και μερικες φορες ειχα ψιλομπερδευτει με to τι ακριβως κανει ή δεν κανει το καθε λαδι. Το συγκεκριμενο θεμα δεν το εχω ψαξει πολυ, ομως απο εμπειρια εχω να πω το εξης. Οταν το 206 ηταν καινουριο (καινουριο αλλα στρωμενο) και το πιεζα θυμαμαι οτι μηριζε (καμενο λαδι). Δεν ξερω τι λαδι ειχε απο μαμα και τι του βαλανε στο 1ο (και τελευταιο) service που εκανα στη Peugeot, ομως τα τελευταια δυο χρονια που του βαζω το 5-40 της SHELL, ουτε η χαρακτηριστικη μηρωδια υπαρχει ουτε εχει χρειαστει να συμπληρωσω ΠΟΤΕ, παροτι το αμαξι συχνα ζοριζεται αρκετα στα ταξιδια ειδικα το καλοκαιρι.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tirokomos (Να μας γραφεις...) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 (16v) xs
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 668 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Οκτ 2005, 23:16:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσωπικα μετα απο παροτρυνση του teodor εβαλα τα motul 300v cronos 10/40 πληρως συνθετικο.Εμεινα πολυ ευχαριστημενος....ουτε μου εκαψε ποτε εστω και μια σταγονα και πανω απ'ολα ενδεικνυται οταν οδηγας το αυτοκινητο στα ορια,σε οποιοδηποτε κλιμα ακομα και κατα τη διαρκεια του καλοκαιριου στην ελλαδα με την πολυ ζεστη.Πολυ καλο!Επισης εχω ακουσει πολυ καλα λογια και για τα castrol αλλα δε θυμαμαι ακριβως για ποια.... 
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Οκτ 2005, 02:50:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όλα τα λάδια που αναφέρετε στα τρία τελευταία ποστ ενδείκνυνται για τους κινητήρες μας. Όπως ξαναείπα οποιοδήποτε στην κατηγορία 5W40 είναι λιπαντικό 1ης ποιότητας. Το να ψάχνουμε πιο είναι το καλύτερο από αυτά αγγίζει τα όρια του άτοπου. Όσο για το αγωνιστικό 10W40 CHRONO της MOTUL είναι μάλλον το καλύτερο 10W40 της αγοράς (και από τα καλύτερα λιπαντικά γενικώς) αλλά πιθανότατα -ως αγωνιστικό- έχει λιγότερα καθαριστικά πρόσθετα και περισσότερα λιπαντικά πράγμα που καθιστά την συχνή αλλαγή του σε προτεραιότητα (ανά 5000χλμ ή 3-4μήνες το πολύ) ώστε να μην δημιουργούνται πολλά κατάλοιπα στο σύστημα λίπανσης που με τον καιρό θα δυσχεραίνουν την λίπανση όσο καλό λάδι και να βάζετε.
Για το ιταλικά λάδια μόνο θα κρατούσα επιφυλακτική στάση (δεν τα καταδικάζω) καθότι οι Ιταλοί φημίζονται για την πολλά υποσχόμενη ομορφιά στα οικονομικά προσιτά προϊόντα τους αλλά όχι και για το ανάλογα ποιοτικό περιεχόμενό τους.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tirokomos (Να μας γραφεις...) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 (16v) xs
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 668 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Οκτ 2005, 12:58:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα συμφωνησω και εδω καθετα οριζοντια και διαγωνια....!!!!! 
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΜΜΜΜΜΕ ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΑΣΙ ΔΔΔΔΔΔΔΙΑΦΕΡΕΙ....ΕΕΕΕΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΦΦΦΦΑΣΣΣΣΣΣΗ!!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Οκτ 2005, 17:19:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως για τα selenia που τα εχω βαλει 2 φορες(τα racing 10-60) εχω να πω καλα λογια.
Ειναι ενα τιμιο λαδι για την τιμη του και αυτο που με ωθησε να τα αγορασω ηταν οταν ο κολλητος μου στην καλαματα που εχει 146 1.7 16ν ανοιξε κινητηρα και μεσα ηταν πεντακαθαρος χωρις φθορες.
Η 146 δουλευει συνεχως με τα συγκεκριμενα λαδια απο το 1996!
Τεσπα, τωρα που ειναι και χειμωνας θα το ξαναγυρισω στο 5-40 και βλεπουμε.
ΥΓ. Ο δεικτης που μας δειχνει την καθαριστικη ιδιοτητα των λιπαντικων μας ειναι το ΤΒΝ(Total Base Number).
Oσο μεγαλυτερος ο δεικτης, τοσο περισσοτερες καθαριστικες ιδιοτητες εχει το λιπαντικο.
Πχ το castrol 10-60 εχει ΤΒΝ 11.03
Το selenia racing εχει ΤΒΝ 10.8
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Νοέ 2005, 04:39:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Το 10W60 είναι ιδανικό για βελτιωμένα μοτέρ με αλλαγμένα σωθικά που προορίζονται για αγωνιστική χρήση ή απλά για πολύ υψηλή απόδοση και αντοχή. Σε εμάς απλά ταλαιπωρεί (έως καταστρέφει) το μοτέρ μας (και την τσέπη μας)... |
Kouzman έγραψε: | το θεμα ειναι οτι με πιο ψηλα λαδια τσιμπαει αρκετα λογω σφυριλατων...
|
Στην περίπτωσή σου μπορεί το 60άρι να είναι όντως καλή επιλογή. Αλλά αφού σου τσιμπάει το 5W40 (το 10W40 δεν κάνει για σένα λόγω μειωμένης ποιότητας) θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις και το 50άρι και ξεκίνα από το Total 5W50 racing ή το αντίστοιχο 5W50 της ELF που καί τα δύο έχουν κορυφαία χαρακτηριστικά. Και αν δεν μείνεις ευχαριστημένος τότε μόνο ανέβα στο 60άρι.
Το 60άρι αν σου πέφτει χοντρό μπορεί να σου προκαλέσει μακροπρόθεσμα σοβαρές καταπονήσεις-φθορές-ζημιές (στρόφαλο-μπιέλες ή και ελατήρια-κυλίνδρους). Δυστυχώς πρέπει να το ψάξεις μόνος σου. Και ξεκινάς πάντα το ψάξιμο από τα ψιλά λάδια στα χοντρά και όχι ανάποδα. 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Νοέ 2005, 10:19:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτος ειναι και ο λογος που σκεφτομαι να δοκιμασω τα 15w50 της Motul...
ειναι μια μεση κατασταση απο αυτα που ειχα πριν...
τα πιο ψιλα λαδια δεν λενε διοτι με τα πολλα χλμ που κανει το αμαξι εχω και πολλες απωλειες, κοινως μεγαλυτερο κοστος λειτουργιας...
θελει λιγο ψαξιμο το θεμα...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Νοέ 2005, 10:25:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | το 10W40 δεν κάνει για σένα λόγω μειωμένης ποιότητας |
To Motul 300V Chrono 10W-40 είναι μειωμένης ποιότητας????!!!!!
Miltellas έγραψε: | Το 60άρι αν σου πέφτει χοντρό μπορεί να σου προκαλέσει μακροπρόθεσμα σοβαρές καταπονήσεις-φθορές-ζημιές (στρόφαλο-μπιέλες ή και ελατήρια-κυλίνδρους). Δυστυχώς πρέπει να το ψάξεις μόνος σου. Και ξεκινάς πάντα το ψάξιμο από τα ψιλά λάδια στα χοντρά και όχι ανάποδα.  |

Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Kouzman (Yiannis) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 CC RG
Ένταξη: 26 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 710 Τόπος: Piraeus, Nea Smyrni, NYC
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Νοέ 2005, 11:57:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το θεμα ειναι οτι με τα 300v power τσιμπαγε αρκετα... μολις εβαλα τα 10-60 σταματησε... τωρα εαν το προβλημα προκληθηκε απο τα λαδια, τοτε μαλλον εγω θα πρεπει να παιξω καπου ενδιαμεσα... δηλαδη
ειτε 300V CHRONO 10-40 ειτε 300V COMPETITION 15-50
θα ξεκινησω με τα chrono και βλεπουμε...
2006 Wicked White Mitsubishi Evolution IX GSR |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2005, 00:51:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Miltellas έγραψε: | το 10W40 δεν κάνει για σένα λόγω μειωμένης ποιότητας |
To Motul 300V Chrono 10W-40 είναι μειωμένης ποιότητας????!!!!!
|
Εε, πιάνεις την περίπτωση κι εσύ...
Δεν είχα αυτό υπ'όψιν! Για πες μου κανα άλλο 10W40 που να είναι σαν το 300V; 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
_205rallye_ (Γιαννης) Νέος χρήστης

 205Gti-206RG-106rallye
Ένταξη: 26 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 98 Τόπος: Aθηνα-Χαιδαρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Νοέ 2005, 11:52:14 Θέμα δημοσίευσης: το κουραζουμε..................... |
|
|
ρε παιδια πολυ το κουραζουμε το θεμα αν και εχει πλακα,εγω βαζω τα shell helix ultra και ησυχαζω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
elias (Ηλίας) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 05 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 357 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2005, 10:04:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει σίγουρα αν:
1. Χρησιμοποιήσω 2 λίτρα total 9000 5w40 και 1 λίτρο motul 8100 5w40 θα έχω πρόβλημα?
2. Τα λάδια έχουν ημερομηνία λήξης? Έχω 1 λίτρο motul από την προηγούμενη φορά σε ανοικτό μπουκάλι. Έχει λήξει?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2005, 11:06:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σίγουρες απαντήσεις:
1) Κανένα πρόβλημα.
Το πολύ-πολύ να φτιάξεις έτσι ένα καινούριο λιπαντικό με διαφορετικές ιδιότητες, και πού ξέρεις μπορεί και να σου βγει και καλύτερο.
Πέρα από την πλάκα ( ) επαναλαμβάνω, κανένα πρόβλημα δεν έχεις όταν αναμιγνύεις λιπαντικά ιδίου ιξώδους εκτός ίσως εάν το ένα είναι διαφορετικής τεχνολογίας πράγμα που δεν ισχύει στην περίπτωσή σου.
Άρα κατά πρώτο λόγο απαγορεύεται να αναμιγνύεις διαφορετικά ιξώδη και δεν απαγορεύεται μεν αλλά προτείνεται να αποφεύγεις να αναμιγνύεις διαφορετικές τεχνολογίες (πχ ημισυνθετικό με ορυκτέλαιο ή συνθετικό με ημισυνθετικό) λόγω του ότι υπάρχει κίνδυνος τα πρόσθετά τους να αλληλοαναιρεθούν κατά κάποιον εύγλωττο τρόπο.
2) Δεν έχουν ημερομηνία λήξης για όσον καιρό είναι σφραγισμένα.
Το λιπαντικό οξειδώνεται προοδευτικά από την στιγμή που θα πρωτοέρθει σε επαφή με το οξυγόνο του ατμοσφαιρικού αέρα. Αυτό ισχύει και για το λιπαντικό που περίσσεψε στο μπουκάλι, αλλά από αλλαγή σε αλλαγή θα είναι μεγάλη υπερβολή να θεωρήσουμε ότι έγινε ακατάλληλο για χρήση (εκτός και αν το είχες παρατήσει χωρίς να σφίξεις καλά το καπάκι του).
Χρησιμοποίησέ το άφοβα λοιπόν.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2005, 12:26:16 Θέμα δημοσίευσης: Re: το κουραζουμε..................... |
|
|
_205rallye_ έγραψε: | ρε παιδια πολυ το κουραζουμε το θεμα αν και εχει πλακα,εγω βαζω τα shell helix ultra και ησυχαζω |
Και γω, στο δρόμο.
γιατί "προχθες" μετά από 10 γρήγορους γύρους είδα λίγο κάτω 140...oC, (αλλά έπρεπε να περάσω εκείνο το κόκκινο ραλλάκι που μου "κουνιόταν...")
Έχω προβληματιστεί για το αν θα τα ξαναβάλω, μάλλον όχι, για castrol με βλέπω (και τελικά μάλλον όχι τα 10-60 αλλά κάτι πιο λεπτό για αρχή τουλάχιστον και βλεπουμε)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2005, 13:01:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: το κουραζουμε..................... |
|
|
MEMsound έγραψε: |
Και γω, στο δρόμο.
γιατί "προχθες" μετά από 10 γρήγορους γύρους είδα λίγο κάτω 140...oC...
|
Ψυγείο λαδιού θέλεις.
Μη νομίζεις ότι με παχύτερο λάδι θα είναι καλύτερα. Λόγω μειωμένης ρευστότητος θα μεταφέρεται και πιο αργά η θερμοκρασία οπότε θα είναι χειρότερα. Ο PDuke που έβαζε (η αντιπροσωπεία) παλιότερα Helix Ultra 15W50 μόλις έβαλε ένα 5W40 "μάρκα ό,τι νάναι" διαπίστωσε αισθητή πτώση στην θερμοκρασία λαδιού, ελαφρά αύξηση στην απόδοση (καλύτερο στροφάρισμα κινητήρα) και πιο εύρυθμη λειτουργία ακουστικά και πρακτικά. Και από μακροζωία ούτε λόγος...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 18 Νοέ 2005, 13:26:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχεις απόλυτο δίκιο για το ψυγείο λαδιού για "πιεσμένες" καταστάσεις.
Το θέμα είναι πιο περίπου είναι το κόστος για κάτι τέτοιο =σωλήνωση+ψυγείο κλπ κλπ??
Καμιά ιδέα?? (δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ήδη κάτι τέοιο στις μηχανικές βελτιώσεις)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|