PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Πρόβλημα ανάρτησηs blistein & eibach
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
p206Mike (Μιχάλης)
Αντιπρόεδρος
Επίσημο Μέλος

207 RC Lemans & 107 Trendy

Ένταξη: 29 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 2071
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 13:57:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να πας και να απαιτήσεις να στα βάλει σωστά....

Ή διαφορά ύψους που υπάρχει...δεξιά ή αριστερά όπως είσαι τώρα...?

Μήπως αυτή η διαφορά είναι από την blistein μελετημένη ώστε όταν τ αμορτισέρ έχουν φορεθεί σωστά και κάτσει ο οδηγός το αμάξι να έρχεται στα ίσια...?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nikq (Nikos)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.4 quiksilver (8/2001)

Ένταξη: 09 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 313
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 14:07:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

crusader έγραψε:
Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό αλλά όπως και να έχει γιατί δεν πας να στα τοποθετήσουν σωστά, σύμφωνα με τις υποδείξεις της Bilstein?


Σπύρο αυτό λέω> ότι σύμφωνα με τον κατάλογο της Blistein επρεπε να μπουν ετσι και όχι στην τυχη… αφου το ειδα και τους το ειπα μου εκαναν ευθυγράμμιση μοναχά … τίποτα για αλλαγή μονό αφού επέμεινα και άλλη φορά γιατί κατά εκείνους είμαι οκ Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikq (Nikos)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.4 quiksilver (8/2001)

Ένταξη: 09 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 313
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 14:12:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

p206Mike έγραψε:
Να πας και να απαιτήσεις να στα βάλει σωστά....

Ή διαφορά ύψους που υπάρχει...δεξιά ή αριστερά όπως είσαι τώρα...?

Μήπως αυτή η διαφορά είναι από την blistein μελετημένη ώστε όταν τ αμορτισέρ έχουν φορεθεί σωστά και κάτσει ο οδηγός το αμάξι να έρχεται στα ίσια...?

Δεν ξερω mike , δεν το κοιταξα καθολου το αμαξι γιατι πηγα γρήγορα πισω στη δουλειά… Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 15:54:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

p206Mike έγραψε:
Να πας και να απαιτήσεις να στα βάλει σωστά....


Καταρχήν να σημειώσω πρώτα από όλα ότι:

Οι συμφωνίες που έχουμε κλείσει με όσα καταστήματα μας έχουν δώσει "προσφορές" αυτές αφορούν ΜΟΝΟ αγορά και ΟΧΙ τοποθέτηση.

Την τοποθέτηση την αναλαμβάνει καθένας μόνος του όπου θεωρεί ότι θα γίνει πιο καλά / σωστά κλπ κλπ

Στο προκείμενο τώρα εγώ προσωπικά πρώτα από όλα θα μίλαγα με την Bilstein (κατά προτίμηση κάποιον τεχνικό της) και με βάση τα λεγόμενά του θα κινούμουν.

Αν εκείνος πει ότι τα αμορτισέρ είναι διαφορετικά δεξιά / αριστερά τότε θα απαιτούσα από το όποιο κατάστημα έκανε την τοποθέτηση να την κάνει σωστά.

Αν πάλι ο κ."bilstein" πει ότι είναι ίδια και ότι δεν υπάρχει πρόβλημα να μπουν "τούμπαλιν" τότε θα έψαχνα αλλού για το πρόβλημα του ύψους πχ:
-> πίεση ελαστικών
-> μέτρημα ελατηρίων = ελεύθερο μήκος (μιας και τα ελατήρια καθορίζουν κυρίως το ύψος όταν τα αμορτισέρ είναι σωστά)
-> κατάσταση top-mount

Αυτά από εμένα και ελπίζω να βρεις άκρη.

Πάντως αν η Bilstein πει ότι: "απαραίτητα το δεξί -> δεξιά και το αριστερό -> αριστερά δεν υπήρχε περίπτωση να το αφήσω χωρίς να το αλλάξω..." Wink Twisted evil

Στην χειρότερη σε άλλο μαγαζί.


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
nikq (Nikos)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.4 quiksilver (8/2001)

Ένταξη: 09 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 313
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 16:02:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι το ξερώ Μανθο για το και δεν σχολίασα την δουλειά του (Σωστη , λαθος )
Λέω το τι συνέβη χωρίς «χαρακτηρισμούς» ή οτιδήποτε άλλο
Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikq (Nikos)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.4 quiksilver (8/2001)

Ένταξη: 09 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 313
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 16:04:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλά ηθελα την γνώμη σας σαν ίσως πιο έμπειροι στην οδήγηση από μένα
Μέχρι στιγμής 4 ατομα μου έχουν πει την γνωμη τους
Τώρα εάν υπάρχει κάποιος μηχανικός που να ξερει τι συμβαινει ακομα καλητερα
Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 16:09:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikq έγραψε:
Ναι το ξερώ Μανθο για το και δεν σχολίασα την δουλειά του (Σωστη , λαθος )
Λέω το τι συνέβη χωρίς «χαρακτηρισμούς» ή οτιδήποτε άλλο
Wink
Thumb right


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
netblaster (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)

Ένταξη: 14 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 1763
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 16:41:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το τιμονι "κοβει" περισσοτερο απο τη μια μερια?!?!? Shocked Αλλο παλι και τουτο...

Κεγω θα σου ελεγα να πας να βαλεις τα αμορτισερ οπως προβλεπει η Bilstein!!! Αλλιως δεν θα υπηρχε και νοημα να "δινει" αλλο για μπροστα αριστερα και αλλο για δεξια... Θα ηταν οπως τα πισω με ενα part number!!! Wink


Photobucket
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 17:02:26    Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ανάρτησηs blistein & eibach Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikq έγραψε:
.......
Το πρόβλημα είναι το εξής: όταν κινούμαι γρήγορα και θέλω να πάρω δεξιά στροφή το αμάξι συμπεριφέρεται πολυ καλα με πολύ μικρή κλίση, Τώρα όταν στριβώ σε αριστερή στροφή αλλάζει το σκηνικό ναι στριβεί αλλά οι αντιδρασεις ειναι λιγοοο πιο αργές και παίρνει μεγαλύτερη κλίση.....


Να ρωτησω κατι. Οταν εβαλες τα Bilstein μπροστα πειραξες καθολου το πισω αξωνα ? Τον χαμηλωσες καθολου ? Αυτο που περιγραφεις ευκολα συμβαινει αν κατι εχει γινει λαθος και πισω.

Αν δεν εχεις πειραξει καθολου το πισω αξωνα, τοτε προφανος το προβλημα ειναι μπροστα. Βαλε πρωτα τα αμορτησερ οπως πρεπει (οπως προτηνει η Bilstein) και μετα βλεπουμε....

. Δεν σ'εχω ξεχασει, θα κοιταξω αυριο να μετρησω το υψος με μαμα αναρτηση και λαστιχο 195/50/15, και θα σου πω.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
nikq (Nikos)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.4 quiksilver (8/2001)

Ένταξη: 09 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 313
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2005, 11:34:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χθες μπήκαν τα αμορτισέρ σωστά όπως δηλαδή ‘κουμπώνουν ‘ κατά την Blistein Exclamation
Δεν είχα χρόνο να το κοιτάξω αλλά με το μάτι το αμάξι μου φαίνεται σωστό στο ύψος
Αυτό που σίγουρα εξακολουθεί είναι να τραβάει δεξιά + ότι η επαναφορά του τιμονιού> όταν δηλαδή επιστρέφει (αριστερά)από δεξιά στροφή χαλιά….Λέτε να είναι ευθυγράμμιση?

Κάτι στο οποίο θα ήθελα την προσοχή σας το αυτάκι της ζαμφορ είναι από την έξω μεριά ή από την μέσα (μπορείτε να το δείτε εάν γυρίσετε τέρμα την ρόδα στο αμορτισέρ υπάρχει το λαμπάκι αυτό ,είναι μπροστινό μέρος ή πίσω?)εμένα είναι μπροστά..
Ps. Ευχαριστώ Στέλιο Thumb Left
Μπροστα έχει χαμηλώσει ελατήρια Eibach 3cm .Και πισω έχει χαμηλώσει Η διαφορά μπροστινού με πίσω μέρους είναι στα 2 cm
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikq (Nikos)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.4 quiksilver (8/2001)

Ένταξη: 09 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 313
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 14:25:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν εχω δυο ελατήρια…!
HR & Eibach
Το μόνο που ξερω είναι η διαφορά στη τιμή!
Ξέρει κανείς τι διαφορές υπάρχουν ? Πόσες λιμπρες είναι Πιο είναι πιο σκληρό???
Αύριο Θα πάω να αλλάξω τα Eibach με hr Οποίος ξέρει please ας πει ….
Μεγάλη ταλαιπωρία λέμε…. Mad
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 14:57:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nikq έγραψε:
Λοιπόν εχω δυο ελατήρια…!
HR & Eibach
Το μόνο που ξερω είναι η διαφορά στη τιμή!
Ξέρει κανείς τι διαφορές υπάρχουν ? Πόσες λιμπρες είναι Πιο είναι πιο σκληρό???
Αύριο Θα πάω να αλλάξω τα Eibach με hr Οποίος ξέρει please ας πει ….
Μεγάλη ταλαιπωρία λέμε…. Mad
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


επειδη εχω βαλει στο δικο μου και ειμπαχ και ειτσαρ θα σου πω τη γνωμη μου . το ειμπαχ ειναι σκληρο ελατηριο ενω το αλλα μαλακο ... εχω την εντυπωση οτι ειναι μαλακοτερο κι ολας κι απ της μανας του οταν τα πιεζα διπλα διπλα και τα 2 . το cc εχει γενικα σκληρα μαμισια ελατηρια ...




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikq (Nikos)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.4 quiksilver (8/2001)

Ένταξη: 09 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 313
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 15:02:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannis_cc έγραψε:
nikq έγραψε:
Λοιπόν εχω δυο ελατήρια…!
HR & Eibach
Το μόνο που ξερω είναι η διαφορά στη τιμή!
Ξέρει κανείς τι διαφορές υπάρχουν ? Πόσες λιμπρες είναι Πιο είναι πιο σκληρό???
Αύριο Θα πάω να αλλάξω τα Eibach με hr Οποίος ξέρει please ας πει ….
Μεγάλη ταλαιπωρία λέμε…. Mad
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


επειδη εχω βαλει στο δικο μου και ειμπαχ και ειτσαρ θα σου πω τη γνωμη μου . το ειμπαχ ειναι σκληρο ελατηριο ενω το αλλα μαλακο ... εχω την εντυπωση οτι ειναι μαλακοτερο κι ολας κι απ της μανας του οταν τα πιεζα διπλα διπλα και τα 2 . το cc εχει γενικα σκληρα μαμισια ελατηρια ...


Thanks Γιάννη.
Πες μου με ποιο ήσουν πιο πολύ ευχαριστημένος !
Την αλλαγή την έκανες λόγω προβλήματος? ( Crying or Very sad )
Υπήρχε αισθητή διαφορά?
Ευχαριστώ Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 15:13:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κανα προβλημα απολυτως απλα ηθελα να χαμηλωσω κι αλλο γιατι με τα ΚΟΝΙ ειχε κατσε πολυ ψηλα το αμαξι με τα ειμπαχ.

ειναι θεμα γουστου. Τα HR εχουν πιο γλυκα λειτουργια και το γουσταρω καλυτερα απ το κουτσουρο τα ειμπαχ ...εξαρταται τι θες εσυ !




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
gianic (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


mx-5 1.8

Ένταξη: 02 Ιούλ 2004
Δημοσιεύσεις: 835
Τόπος: Αγ.Παρασκευη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 15:17:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ασε που μετα την αλλαγη ολοι μου ελεγαν οτι τωρα ειναι αμαξι !! πριν ηταν κουτσουρο του κερατα και το καταλαβαινε μεχρι κι η μανα μου που εμπαινε μεσα ...




bye bye cc , welcome miata
Fuck army...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kovac (Χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 masturbisio!!!

Ένταξη: 13 Ιούλ 2003
Δημοσιεύσεις: 1201
Τόπος: Νίκαια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 17:33:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannis_cc έγραψε:
ασε που μετα την αλλαγη ολοι μου ελεγαν οτι τωρα ειναι αμαξι !! πριν ηταν κουτσουρο του κερατα και το καταλαβαινε μεχρι κι η μανα μου που εμπαινε μεσα ...


Όντως τα eibach το έχουν κάνει λίγο κούτσουρο, αλλά άξιζε τον κόπο. Wink
Πιστεύω πως κάποιος με μια καλή μόνωση από τους τριγμούς, δε θα έχει πρόβλημα με το "κοπάνημα" από πλευράς άνεσης. Very happy
Αν θέλετε βέβαια κι άλλη άνεση, υπάρχουν και τα γερμανικά αυτοκίνητα. Laughing Laughing Laughing Razz


Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
drioannis (i)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 42

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούλ 2006, 14:59:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει περάσει καιρός από την δημοσίευση του post αλλά το διάβασα και μου σηκώθηκε η τρίχα.Το αμάξι πρέπει να είναι 0.5 cm πιο ψηλό από το ΑΡΙΣΤΕΡΟ μέρος λόγο του ότι κάθετε μόνιμα ο οδηγός!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1338s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on