Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
p206Mike (Μιχάλης) Αντιπρόεδρος

 207 RC Lemans & 107 Trendy
Ένταξη: 29 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 13:57:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να πας και να απαιτήσεις να στα βάλει σωστά....
Ή διαφορά ύψους που υπάρχει...δεξιά ή αριστερά όπως είσαι τώρα...?
Μήπως αυτή η διαφορά είναι από την blistein μελετημένη ώστε όταν τ αμορτισέρ έχουν φορεθεί σωστά και κάτσει ο οδηγός το αμάξι να έρχεται στα ίσια...?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος

 206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 14:07:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
crusader έγραψε: | Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό αλλά όπως και να έχει γιατί δεν πας να στα τοποθετήσουν σωστά, σύμφωνα με τις υποδείξεις της Bilstein? |
Σπύρο αυτό λέω> ότι σύμφωνα με τον κατάλογο της Blistein επρεπε να μπουν ετσι και όχι στην τυχη… αφου το ειδα και τους το ειπα μου εκαναν ευθυγράμμιση μοναχά … τίποτα για αλλαγή μονό αφού επέμεινα και άλλη φορά γιατί κατά εκείνους είμαι οκ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος

 206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 14:12:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
p206Mike έγραψε: | Να πας και να απαιτήσεις να στα βάλει σωστά....
Ή διαφορά ύψους που υπάρχει...δεξιά ή αριστερά όπως είσαι τώρα...?
Μήπως αυτή η διαφορά είναι από την blistein μελετημένη ώστε όταν τ αμορτισέρ έχουν φορεθεί σωστά και κάτσει ο οδηγός το αμάξι να έρχεται στα ίσια...? |
Δεν ξερω mike , δεν το κοιταξα καθολου το αμαξι γιατι πηγα γρήγορα πισω στη δουλειά…  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 15:54:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
p206Mike έγραψε: | Να πας και να απαιτήσεις να στα βάλει σωστά.... |
Καταρχήν να σημειώσω πρώτα από όλα ότι:
Οι συμφωνίες που έχουμε κλείσει με όσα καταστήματα μας έχουν δώσει "προσφορές" αυτές αφορούν ΜΟΝΟ αγορά και ΟΧΙ τοποθέτηση.
Την τοποθέτηση την αναλαμβάνει καθένας μόνος του όπου θεωρεί ότι θα γίνει πιο καλά / σωστά κλπ κλπ
Στο προκείμενο τώρα εγώ προσωπικά πρώτα από όλα θα μίλαγα με την Bilstein (κατά προτίμηση κάποιον τεχνικό της) και με βάση τα λεγόμενά του θα κινούμουν.
Αν εκείνος πει ότι τα αμορτισέρ είναι διαφορετικά δεξιά / αριστερά τότε θα απαιτούσα από το όποιο κατάστημα έκανε την τοποθέτηση να την κάνει σωστά.
Αν πάλι ο κ."bilstein" πει ότι είναι ίδια και ότι δεν υπάρχει πρόβλημα να μπουν "τούμπαλιν" τότε θα έψαχνα αλλού για το πρόβλημα του ύψους πχ:
-> πίεση ελαστικών
-> μέτρημα ελατηρίων = ελεύθερο μήκος (μιας και τα ελατήρια καθορίζουν κυρίως το ύψος όταν τα αμορτισέρ είναι σωστά)
-> κατάσταση top-mount
Αυτά από εμένα και ελπίζω να βρεις άκρη.
Πάντως αν η Bilstein πει ότι: "απαραίτητα το δεξί -> δεξιά και το αριστερό -> αριστερά δεν υπήρχε περίπτωση να το αφήσω χωρίς να το αλλάξω..."
Στην χειρότερη σε άλλο μαγαζί.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος

 206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 16:02:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι το ξερώ Μανθο για το και δεν σχολίασα την δουλειά του (Σωστη , λαθος )
Λέω το τι συνέβη χωρίς «χαρακτηρισμούς» ή οτιδήποτε άλλο
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος

 206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 16:04:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλά ηθελα την γνώμη σας σαν ίσως πιο έμπειροι στην οδήγηση από μένα
Μέχρι στιγμής 4 ατομα μου έχουν πει την γνωμη τους
Τώρα εάν υπάρχει κάποιος μηχανικός που να ξερει τι συμβαινει ακομα καλητερα
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 16:09:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikq έγραψε: | Ναι το ξερώ Μανθο για το και δεν σχολίασα την δουλειά του (Σωστη , λαθος )
Λέω το τι συνέβη χωρίς «χαρακτηρισμούς» ή οτιδήποτε άλλο
 | 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 16:41:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το τιμονι "κοβει" περισσοτερο απο τη μια μερια?!?!? Αλλο παλι και τουτο...
Κεγω θα σου ελεγα να πας να βαλεις τα αμορτισερ οπως προβλεπει η Bilstein!!! Αλλιως δεν θα υπηρχε και νοημα να "δινει" αλλο για μπροστα αριστερα και αλλο για δεξια... Θα ηταν οπως τα πισω με ενα part number!!! 
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Οκτ 2005, 17:02:26 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ανάρτησηs blistein & eibach |
|
|
nikq έγραψε: | .......
Το πρόβλημα είναι το εξής: όταν κινούμαι γρήγορα και θέλω να πάρω δεξιά στροφή το αμάξι συμπεριφέρεται πολυ καλα με πολύ μικρή κλίση, Τώρα όταν στριβώ σε αριστερή στροφή αλλάζει το σκηνικό ναι στριβεί αλλά οι αντιδρασεις ειναι λιγοοο πιο αργές και παίρνει μεγαλύτερη κλίση.....
|
Να ρωτησω κατι. Οταν εβαλες τα Bilstein μπροστα πειραξες καθολου το πισω αξωνα ? Τον χαμηλωσες καθολου ? Αυτο που περιγραφεις ευκολα συμβαινει αν κατι εχει γινει λαθος και πισω.
Αν δεν εχεις πειραξει καθολου το πισω αξωνα, τοτε προφανος το προβλημα ειναι μπροστα. Βαλε πρωτα τα αμορτησερ οπως πρεπει (οπως προτηνει η Bilstein) και μετα βλεπουμε....
YΓ. Δεν σ'εχω ξεχασει, θα κοιταξω αυριο να μετρησω το υψος με μαμα αναρτηση και λαστιχο 195/50/15, και θα σου πω.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος

 206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Οκτ 2005, 11:34:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χθες μπήκαν τα αμορτισέρ σωστά όπως δηλαδή ‘κουμπώνουν ‘ κατά την Blistein
Δεν είχα χρόνο να το κοιτάξω αλλά με το μάτι το αμάξι μου φαίνεται σωστό στο ύψος
Αυτό που σίγουρα εξακολουθεί είναι να τραβάει δεξιά + ότι η επαναφορά του τιμονιού> όταν δηλαδή επιστρέφει (αριστερά)από δεξιά στροφή χαλιά….Λέτε να είναι ευθυγράμμιση?
Κάτι στο οποίο θα ήθελα την προσοχή σας το αυτάκι της ζαμφορ είναι από την έξω μεριά ή από την μέσα (μπορείτε να το δείτε εάν γυρίσετε τέρμα την ρόδα στο αμορτισέρ υπάρχει το λαμπάκι αυτό ,είναι μπροστινό μέρος ή πίσω?)εμένα είναι μπροστά..
Ps. Ευχαριστώ Στέλιο
Μπροστα έχει χαμηλώσει ελατήρια Eibach 3cm .Και πισω έχει χαμηλώσει Η διαφορά μπροστινού με πίσω μέρους είναι στα 2 cm |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος

 206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 14:25:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν εχω δυο ελατήρια…!
HR & Eibach
Το μόνο που ξερω είναι η διαφορά στη τιμή!
Ξέρει κανείς τι διαφορές υπάρχουν ? Πόσες λιμπρες είναι Πιο είναι πιο σκληρό???
Αύριο Θα πάω να αλλάξω τα Eibach με hr Οποίος ξέρει please ας πει ….
Μεγάλη ταλαιπωρία λέμε….
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 14:57:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikq έγραψε: | Λοιπόν εχω δυο ελατήρια…!
HR & Eibach
Το μόνο που ξερω είναι η διαφορά στη τιμή!
Ξέρει κανείς τι διαφορές υπάρχουν ? Πόσες λιμπρες είναι Πιο είναι πιο σκληρό???
Αύριο Θα πάω να αλλάξω τα Eibach με hr Οποίος ξέρει please ας πει ….
Μεγάλη ταλαιπωρία λέμε….
 |
επειδη εχω βαλει στο δικο μου και ειμπαχ και ειτσαρ θα σου πω τη γνωμη μου . το ειμπαχ ειναι σκληρο ελατηριο ενω το αλλα μαλακο ... εχω την εντυπωση οτι ειναι μαλακοτερο κι ολας κι απ της μανας του οταν τα πιεζα διπλα διπλα και τα 2 . το cc εχει γενικα σκληρα μαμισια ελατηρια ...
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikq (Nikos) Φανατικό μέλος

 206 1.4 quiksilver (8/2001)
Ένταξη: 09 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 313 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 15:02:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis_cc έγραψε: | nikq έγραψε: | Λοιπόν εχω δυο ελατήρια…!
HR & Eibach
Το μόνο που ξερω είναι η διαφορά στη τιμή!
Ξέρει κανείς τι διαφορές υπάρχουν ? Πόσες λιμπρες είναι Πιο είναι πιο σκληρό???
Αύριο Θα πάω να αλλάξω τα Eibach με hr Οποίος ξέρει please ας πει ….
Μεγάλη ταλαιπωρία λέμε….
 |
επειδη εχω βαλει στο δικο μου και ειμπαχ και ειτσαρ θα σου πω τη γνωμη μου . το ειμπαχ ειναι σκληρο ελατηριο ενω το αλλα μαλακο ... εχω την εντυπωση οτι ειναι μαλακοτερο κι ολας κι απ της μανας του οταν τα πιεζα διπλα διπλα και τα 2 . το cc εχει γενικα σκληρα μαμισια ελατηρια ... |
Thanks Γιάννη.
Πες μου με ποιο ήσουν πιο πολύ ευχαριστημένος !
Την αλλαγή την έκανες λόγω προβλήματος? ( )
Υπήρχε αισθητή διαφορά?
Ευχαριστώ  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 15:13:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κανα προβλημα απολυτως απλα ηθελα να χαμηλωσω κι αλλο γιατι με τα ΚΟΝΙ ειχε κατσε πολυ ψηλα το αμαξι με τα ειμπαχ.
ειναι θεμα γουστου. Τα HR εχουν πιο γλυκα λειτουργια και το γουσταρω καλυτερα απ το κουτσουρο τα ειμπαχ ...εξαρταται τι θες εσυ !
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gianic (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 mx-5 1.8
Ένταξη: 02 Ιούλ 2004 Δημοσιεύσεις: 835 Τόπος: Αγ.Παρασκευη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 15:17:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ασε που μετα την αλλαγη ολοι μου ελεγαν οτι τωρα ειναι αμαξι !! πριν ηταν κουτσουρο του κερατα και το καταλαβαινε μεχρι κι η μανα μου που εμπαινε μεσα ...
bye bye cc , welcome miata
Fuck army... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kovac (Χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 masturbisio!!!
Ένταξη: 13 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 1201 Τόπος: Νίκαια
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Οκτ 2005, 17:33:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis_cc έγραψε: | ασε που μετα την αλλαγη ολοι μου ελεγαν οτι τωρα ειναι αμαξι !! πριν ηταν κουτσουρο του κερατα και το καταλαβαινε μεχρι κι η μανα μου που εμπαινε μεσα ... |
Όντως τα eibach το έχουν κάνει λίγο κούτσουρο, αλλά άξιζε τον κόπο.
Πιστεύω πως κάποιος με μια καλή μόνωση από τους τριγμούς, δε θα έχει πρόβλημα με το "κοπάνημα" από πλευράς άνεσης.
Αν θέλετε βέβαια κι άλλη άνεση, υπάρχουν και τα γερμανικά αυτοκίνητα. 
Και τα παπούτσια μέσα...
ΒΤΤ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drioannis (i) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 02 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 42
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Ιούλ 2006, 14:59:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει περάσει καιρός από την δημοσίευση του post αλλά το διάβασα και μου σηκώθηκε η τρίχα.Το αμάξι πρέπει να είναι 0.5 cm πιο ψηλό από το ΑΡΙΣΤΕΡΟ μέρος λόγο του ότι κάθετε μόνιμα ο οδηγός!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|